OCTA+ vai KASKO

Kalijdesa Reģ.: 24.07.2009

Es tagad tā īsti nezinu, ko izvēlēties- parasto kasko vai octa+, kas apdrošina pret mašīnas zādzību. Mašīna 94. gada Ford Mondeo. Kādi ieteikumi?

 
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

recluse rakstīja:

Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.

Recluse,pirmais ?

Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.

P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.

P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.

Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.

teorētiski tas 10 gadi.....

mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....

tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....

ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?

varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.

vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei

labs jautājums (beidzot)! domāju, ka nē, bet nav bijuši tādi gadījumi, tāpēc 100% nepateikšu. pirms remonta uzsākšanas noteikti var, jāuzraksta iesniegums, ka vēlies servisu mainīt. tā kā vajadzētu tomēr pieturēties pie zināmiem servisiem vai tādiem, kuriem normāla reputācija.

augstāk minētais neattiecas uz BTA, jo tur, kā jau rakstīju, iet konkurss par lētāko remontu.

nu re

pats arī atbildēji

mašīnas īpašnieks var tikai tupa skatīties kā servīzē čakarē viņa tačku.... ja viņš ir bijs tāds lohs un laicīgi nav sacēlis haju, ka viņa megarulzu remontēs nevis dīleris, bet kautkāds vasja, kurš pa 3 reizēm niuhjā nejēdz nokrāsot nieka kapotu....

tūlīt sāksi brēkt, ka vispār man vajag parādīt likumu, kurā teikts, ka kapotam ir jābūt nokrāsotam bez paķokiem un 2 gadu laikā nevajadzētu būt rūsai

nesākšu. darbam, neatkarīgi no tā, kas maksātājs, jābūt kvalitatīvi izdarītam, tikai vajadzētu atcerēties, ka ne tikai dīleri prot kvalitatīvi darbu izdarīt, un ne vienmēr dīlera darbs ir garantija, ka viss būs ok. pie tam, daudziem dīleriem nemaz nav savas krāsošanas kameras, bet pie viņiem nonākušos auto tāpat dod vasjām.

nu nezinu.... man garantijas laikā iepiļīja mazda pakaļā - apdirsinātājs (tavs ļaunais bta) protams sūtīja uz mūsu (garantijas laiks) man vispār pokui... pēc nedēļas atdeva mašīnu, nomainīts pakaļas vāks, stikls vecais.... pārkrāsots buferis... nekādu pretenziju...

vēlāk mūsa man pat spārnu krāsoja (atsevišķi no tačkas) es paņēmu pie viņiem jaunu spārnu un viņi jamo nokrāsoja... nedomāju, ka deva vasjām

pie tam spārns ir plastmasas..... tāpat kā čoma buferis....

kāpēc man no spārna krāsa nelobās? bet kāpēc čoma buferim lobās?

un kuram būtu jābūt atbildīgam par to, ka krāsa lobās?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

recluse rakstīja:

Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.

Recluse,pirmais ?

Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.

P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.

P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.

Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.

teorētiski tas 10 gadi.....

mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....

tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....

ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs

Latvijā neviens tās birkas negriež nost.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar tiem drošinātājiem(Balta) un servisiem(Topers, Bukultu ielā) bija sakars pēc buciņa notriekšanas Berģos. Pa kasko tjpa visu izdarīja, pat četras reizes pārkrāsoja haubi(bija lakas patjoki). Bet prieki sākās pēc kāda laika, piemēram sāka aizsvīst lukturis(braucu daudz reizes uz Toperu lamāties, šamiem tik kaut ko taisīja un taisīja un tā arī nesatasisīja), piegriezās braukāšana un atmetu ar roku. Pārējie prieki atklājās pēc pāris gadiem, laka no haubes sāk aplupt un pat sūdīgākais ka sāk šis tas pārklāties ar rūsu, vietās kas bija"krāsotas". Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

a pēc otrās kapota pārkrāsošanas dēļ "paķokiem" neradās jau aizdomas, ka tur tajā servīzē nav īsti savākti paši labākie krāsošanas speci?

varbūt džugiņš (vai kāds cits, kurš tuvāk tai virtuvēi sēž) varētu pakomentēt - vai cietušais drīkst pieprasīt servisa maiņu, ja kautkad remonta vidū viņš pamana, ka tur strādā galīgie lohi, kas uz viņa haubes trennējas krāsošanā.

vispār jau lai trennējas, BET ((c) godmanis) tas trenniņš maksā naudu un rezultātā iespējams kautkas no tāmes netiks izdarīts jo visa nauda aizies krāsas iegādei

labs jautājums (beidzot)! domāju, ka nē, bet nav bijuši tādi gadījumi, tāpēc 100% nepateikšu. pirms remonta uzsākšanas noteikti var, jāuzraksta iesniegums, ka vēlies servisu mainīt. tā kā vajadzētu tomēr pieturēties pie zināmiem servisiem vai tādiem, kuriem normāla reputācija.

augstāk minētais neattiecas uz BTA, jo tur, kā jau rakstīju, iet konkurss par lētāko remontu.

nu re

pats arī atbildēji

mašīnas īpašnieks var tikai tupa skatīties kā servīzē čakarē viņa tačku.... ja viņš ir bijs tāds lohs un laicīgi nav sacēlis haju, ka viņa megarulzu remontēs nevis dīleris, bet kautkāds vasja, kurš pa 3 reizēm niuhjā nejēdz nokrāsot nieka kapotu....

tūlīt sāksi brēkt, ka vispār man vajag parādīt likumu, kurā teikts, ka kapotam ir jābūt nokrāsotam bez paķokiem un 2 gadu laikā nevajadzētu būt rūsai

nesākšu. darbam, neatkarīgi no tā, kas maksātājs, jābūt kvalitatīvi izdarītam, tikai vajadzētu atcerēties, ka ne tikai dīleri prot kvalitatīvi darbu izdarīt, un ne vienmēr dīlera darbs ir garantija, ka viss būs ok. pie tam, daudziem dīleriem nemaz nav savas krāsošanas kameras, bet pie viņiem nonākušos auto tāpat dod vasjām.

Ir darbi, kurus nevar kvalitatīvi izdarīt auto sliktā stāvokļa pirms avārijas dēļ. Piemēram, sabuktētu spārnu var iztaisnot un nokrāsot, bet viņš var pēc tam nokrist sarūsējušu stiprinājuma vietu dēļ.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Ir darbi, kurus nevar kvalitatīvi izdarīt auto sliktā stāvokļa pirms avārijas dēļ. Piemēram, sabuktētu spārnu var iztaisnot un nokrāsot, bet viņš var pēc tam nokrist sarūsējušu stiprinājuma vietu dēļ.

Nu tad ņefig taisnojot sabojāt sarūsējušos stiprinājumus…

Bet ja nevari saremontēt nesabojājot stiprinājumus tad sorre – mainīt …

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

recluse rakstīja:

Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.

Recluse,pirmais ?

Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.

P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.

P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.

Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.

teorētiski tas 10 gadi.....

mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....

tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....

ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs

Latvijā neviens tās birkas negriež nost.

griež

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja:

jugasvilli rakstīja:

bobcat rakstīja: Njā ar ti... Es te tā pārlasīju jūsu komentārus un domāju vai ir jēga tērēt savu laiku un vērst pretenzijas pret paveikto pirms diviem gadiem?

tāds pats lohs kā pirmais un ūpis. vēlreiz jautāju, pajoliņ, kāds tam sakars ar apdrošinātāju, t.i. ar baltu???

Pie mums par šādiem vārdiem dod pa seju bez minstināšanās.

Tu "labais" cilvēk pārlasi manu jautājumu un dod atbildi ja jau esi tik kompetents. Par apdrošinātāju nesaku nevienu sliktu vārdu, jautājums ir par paveiktā darba garantiju.

tad "pie jums" laikam prāta trūkst, ja bez kulakiem nespējat atrisināt konfliktu.

tev gan laikam esmu atvainošanos parādā, uzbrauciens nevietā bija, pēdējo teikumu neizlasīju. tā ka, atvaino!

pēc 2 gadiem, domāju, neko vairs nepierādīsi. kaut vai tāpēc, ka garantiju darbam konkrētais serviss diezvai vairāk par 2 gadiem deva. mēģināt jau vari, bet negarantēju, ka izdosies un vai tas ir tā vērts. haubi normāli nokrāsot nav nemaz tik dārgs prieks.

nezinu, kādi tev tie rūsas pleķi/punkti ir, bet iespējams, ka tiks mēģināts pabāzt zem "pretī lidojošiem akmeņiem" pabāzt.

vai tev ir PN akts vai kāds cits dokuments, kas apliecina, ka esi remontējis pie viņiem? ja nav, vari mēģināt caur to pašu baltu pieprasīt. un tad caur ekspertīzi noskaidrot, kas īsti ar tavu auto darīts. pēc tam uz PTAC, lai sedz zaudējumus.

Atvainošanās pieņemta.

Haube jau nerūsē(tik nesmuki izskatās nolupusī laka), bet rūsa parādījās vietā starp spārnu un durvīm(buciņš salocija spārnu un iestūma aizdurvē). Uz pieņemšanas nodošanas brīdi tā vieta bija piekrāsota, bet sanāk ka sūdīgi(lai nokrāsotu kanti šiet ka durvis bija jādemontē). Da labi vis šis pasākums ir figņa, nāks citi sūdi cerēsim ka būsim gudrāki.

Būs jāpiebrauc pie sensonpainta(čoms teicās un pats biju apskatīt, škiet ka labs kantoris) jāpajautā cik viņi gribēs par šāda veida darbu.(haube+durvis)

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nu ja jau jugasvilli Tu esi brokeris – pie kura apdrošinātāja uz doto mirkli ir vislābak drošināt uz KASKO?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kas tagad notiek ar BALVA??? Čakarējas ar izmaksām?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Nortel rakstīja:

recluse rakstīja:

Sretsked rakstīja: Bet tā ar neviens gudrinieks nevar paskaidrot,kāpēc nevarētu likt airbagu vai jostas no citas mašīnas, ne jaunas, bet tādas detaļas, kuras bijušas uz cita auto, bet ir veselas.

Recluse,pirmais ?

Es jau iepriekš rakstīju, ja oficiālais dīleris ir ar mieru likt lietotu un dot tam airbagam garantiju, tad lai liek. Man nav ticības visādu neoficiālo servisu darbam. Ir auto mezgli, kuru remontu neuzticētu citiem kantoriem. Ir bijuši defekti, kas izlien ļoti ātri pēc remonta (pēdējie bija latbema, wess un AV centrs), kas tieši varbūt arī neietekme manu drošību.

P.S. Esmu redzējis auto no LT, kuram airbag bija tikai daļēji atvēries (stūrei plastmasa vaļā un spilvens tik sācis locīties), nevēlos ko tādu pieredzēt personīgi.

P.S.S. Par jostām un citām daļām neesmu rakstījis, ka jāliek jaunas.

Airbagiem, jostu patronām ir "srok godnosķi", kā jau jebkurai pirotehnikai.

teorētiski tas 10 gadi.....

mans bazars sākotnēji gan bija vairāk par pašu jostu, nevis patronām....

tagad katrs drīkst aiziet līdz savai tačkai un paskatīties vai viņai uz jostas ir tāda maza birciņa.... parasti tajā galā, kas nelien iekšā stoikā....

ja viņa ir nogriezta, tātad ir bijis oficiāls krašs

Latvijā neviens tās birkas negriež nost.

griež

Kas tad griež? Policija, ugunsdzēsēji, RS vai apdrošinātāji? Varbūt šrots?

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Man vainīgās puses octa (balta) piedāvā norakstīt auto un izmaksāt summu, kas ir pa ~30% zem tuvākā līdzīgā atrodamā auto cenas sludinājumos. Līdzīgs šajā gadījumā ir vecāks un ar citu degvielas tipu, jo ar tādu komplektāciju ss.lv u.c. vispār naff, atrodami ir tikai daži un pāris gadu vecāki, par cenu pat nerunājot. Protams, negribīgi piedāvāja iespēju rakstīt iesniegumu, ka nepiekrīt novērtējumam.

Tātad, kā pareizi un pietiekami korekti uzrakstīt, ka pa viņu piedāvāto summu var nopirkt tikai 3-5 gadus vecāku tādu auto. Ir dažu remontu izcenojumi no rudens, tie tiks pievienoti.

P.S. Auto jebkurā gadījumā tiks norakstīts, bet pa to cenu sanāk tikai 95.g. golps.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: trrrr… prrrr… ufff… pufff…

Paskaties uz ielām – labākais spogulis apdrošinātāju darbības izvērtēšanai. Palūko cik daudz uz ielām ir auto ar ieburzītiem bleķiem, caurumiem bamperos, iestumtām pēcpusēm. Pie kam lielai daļai šo bijājumu jau sūnas aug. Par krāsošanu nemaz nerunāsim. Un nevajag ļečīt ka tie visi ir individuāli gadījumi. Kopaina tāpat ir redzama – tādi saburzītie 5 gadus atpakaļ uz ielām bija manāmi 3 reizes mazāk…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Tendence ka uz ielām ir daudz vairāk saburzītu auto laikam jau liecina par to ka sūdīgāk iet ar kāpostu gan apdrošinātājiem gan īpašniekiem.

Jeb jūs vēlaties lai katrs krašs tiek iztirzāts tiesā?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Tendence ka uz ielām ir daudz vairāk saburzītu auto laikam jau liecina par to ka sūdīgāk iet ar kāpostu gan apdrošinātājiem gan īpašniekiem.

Jeb jūs vēlaties lai katrs krašs tiek iztirzāts tiesā?

Tas liecina par to, ka ir svarīgākas lietas, kurās iztērēt izmaksāto atlīdzību.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tu gribi teikt,ka jebkuram,kam bukte mašīnā, nav izmaksāta apdrošināšanas atlīdzība ??

Braukā pa ielām,saskaiti mašīnas ar buktēm un secini,ka viss slikti atkal ?

Opozīcija skaitās slikti (???) – tu tak ar dzīvoji laikos kad bija tikai pozicija – vēlies atpakaļ lielā brāļa vadošo roku?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Tas liecina par to, ka ir svarīgākas lietas, kurās iztērēt izmaksāto atlīdzību.

Nu protams nav apstrīdams šis fakts – bet ne par visiem 100 %.

Un vispār koks ar 2 galiem – tas parāda kopējo tendenci…

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Iesniegums iesniegts, 15 darba dienu laikā atbildēs.

Un par naudas iztērēšanu citiem mērķiem, manā gadījumā nav nekādas saistības, ar kko jau tie 1.5 tk km mēnesī jānoripina. Labi, ka netiek norakstīts vienīgais auto un ir citi braucamie, bet škrobe ir.

P.S. Visvairāk patīk punkts par vraka nodošanu apdirsinātājiem, man pašam pa savu naudu vēl jānoņem no uzskaites, konkrētajā gadījumā 25Ls ko viņi neapmaksā

Bacardi Reģ.: 18.06.2001
0 0 Atbildēt

jaasamaxsaa celja nodoklis, tur arii droshi vien rodas tie lati.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Bacardi rakstīja: jaasamaxsaa celja nodoklis, tur arii droshi vien rodas tie lati.

Transporta nodoklis, jo redz norakstīt neder, laikam jau tomēr šamie paši pa lēto pēcāk ceļ augšā un tirgo tālāk, tāpēc vajag noņemt no uzskaites.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Tas gan varētu būt. Ir zināmi gadījumi.

Nu un vai tad tas nav mānīšanās, ka neceļ augšā priekš īpašnieka, bet paši priekš citiem mērķiem?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Nesapratu,kāda opozīcija un kam ?

Iebildumi pret apdrošinātāju relatīvo patiesību kuru pasniedz kā absolūto…

Ja izlasot dūmi nesāk pa ausīm kūpēt tad gan jau viss būs labi…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

Bacardi rakstīja: jaasamaxsaa celja nodoklis, tur arii droshi vien rodas tie lati.

Transporta nodoklis, jo redz norakstīt neder, laikam jau tomēr šamie paši pa lēto pēcāk ceļ augšā un tirgo tālāk, tāpēc vajag noņemt no uzskaites.

pēc latvijā spēkā esošās likumdošanas ja tu esi noņēmis tačku no uzskaites pārdošanai latvijas teritorijā, tad ar viņu tāpat nevar neko izdarīt bez tava paraksta....

tobiš lai pārdotu vajag rēķinu-uzziņu ar tavu parakstu (nu vai pilnvaru)

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ja pārraksta uz apdirsinātāju vai viņa pilnvarotu personu, tad ir ok, bet ja miza paliek uz tava vārda un ja tā tačka pēc tam parādās reģistrēta uz kāda cita, tad tur ir jābūt tavam parakstam

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: ka var piesārņot ūdeņus ar šampūniem utt. utjp.

A tavuprāt kokus zāģēt (un ne jau vienu) bez īpaša pamatojuma tas ir OK???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja: Tāpat kā iebildumi pret visādu ūpju relatīvo patiesību, kuru šie visādie ūpji pasniedz kā absolūto...

Es nepretendēju uz absolūto patiesību – un neprasu manā vietā ne domāt ne izteikties…

Bet tas ka jūs nevarat pieņemt citu skatījumu jau vien liecina par totalitārisma iezīmēm…

Lasītākie raksti

Jaunie raksti