brmbrmm rakstīja: Varbūt, pastāstiet kāds, ko nozīmē tā galvas/kloķenes slīpēšana? Kā un priekš kam to dara? Varbūt man ar vajag?
A viņas nepaliek plānākas pēc tam? Nevar pavisam izdilt?
Tev jau vairs nevajg.
Maldies, vajag gan. Vajag sataisīt veco autiņu - tam tosolā dzen gāzes iekšā, tad nu es domāju - vai pēcāk vajadzēs galvu slīpēt vai ne obligāti?
Neesmu redzējis, kā to dara, tāpēc interesanti būtu uzzināt, kā tas process izskatās? Saprotu, ka galvas kontakt-plakni vajag dabūt pēc iespējas līdzenāku, bet par cik lielām vērpes (?) nobīdēm ir runa - cik ir norma (+/-) un cik daudz tās slīpēšanas laikā noslīpē nost?
Gribu redzēt kāds duraks frēzē galvas, it sevišķi dīzeļu galvas, kurās ir forkameras?!!
Slīpē, un tikai uz horizontālās slīpmašīnas ar ripu. Nekāda gadījumā nedrīkst slīpēt ar "šaroškām". Katram konkrētam dzinējam ir noteikt cik maksimāli drīkst noslīpēt. Protams mazāk var, bet ne vairāk. Šo operāciju var izdarīt jebkura metālapstrādes darbnīca, kurā vien ir šī slīpmašīna un slīpētājam nav rokas no pakaļas izaugušas.
Saviem autiņiem esu vedis visas detaļas uz pārdaugavu, nu tā iela kur smagajiem iet tehnisko .Cik atceros tur bija vienvirziena iela †ad aiz tehasmotra ir liels auto maksas stāvlaukums,paprasi sargam kur tie džeki strādā ! un cenas pie viņiem bija sakarīgas,un darba kvalitāte arī.Runājot par darbiem ko viņi darīja - galvas slīpēšana, kloķenes slīpēsana,cilindru honēšana un piedzīšana pēc atteicīgiem izmēriem, cilindru bloka augšējās virsmasslīpēšana. Vopšem čaļi ir spējīgi uz visu Galveno veci sauca Ikars ,bet tel.nr gan tagad nevaru atrast .
Crankshaft, varbūt atklāsi, ko tad mūsdienās dara ar galvām? Kas tā ir par metodi?
-----------------------------------
Nu vispaar var jau sliipeet, var, vien vajadziigas speciaalas sliipripas un emulsijas, bik daargi maksaat meedz. Turklaat sliipeejas labaak cietaas alumiinija sakaiseejumu shkjirnes, galvas galiigi netaisa no taadaam. Vislabaakaa vienalga ir metode, kaadu piekopaam savulaik saciikshauto - freezeet dazhas simtdaljas (bet ne ar diska freezi), un peec tam "triit" galvu vai jebko citu uz plates. Rezultaats bija vienkaarshi ideaals, ar minimaalu nonjemtaa metaala daudzumu. Arii blokus taa apstraadaajaam, bet bloka augsheejaas virsmas "sameshanaas" ir nu ljoti reta paraadiiba ...Svariigaak bija "pamatniekus" sadziit
Ak jaa, kaadreiz perfekti klokjvaarpstas sliipeeja un dzineeju blokus apstraadaaja kantoris, kuraa vadonis
bija Shneps -juniors, Vitolda deels. Bet kur vinju tagad
mekleet? Varbuut caur veco?
bobcat
Nekas labs ar aizvēsturiskām iekārtām nevar būt.
-------------------------
Iekaarta, ja labaa kaartiibaa, ir galiigi njiprichom! Operatora ieguldaamaa darba apjoms nu galiigi nemainaas. Savulaik pashi uz vaacu trofejvirpaam Tehnikju stacijaa "sotkas" kjeeraam
Crankshaft rakstīja: Ak jaa, kaadreiz perfekti klokjvaarpstas sliipeeja un dzineeju blokus apstraadaaja kantoris, kuraa vadonis
bija Shneps -juniors, Vitolda deels. Bet kur vinju tagad
mekleet? Varbuut caur veco?
bobcat
Nekas labs ar aizvēsturiskām iekārtām nevar būt.
-------------------------
Iekaarta, ja labaa kaartiibaa, ir galiigi njiprichom! Operatora ieguldaamaa darba apjoms nu galiigi nemainaas. Savulaik pashi uz vaacu trofejvirpaam Tehnikju stacijaa "sotkas" kjeeraam
Zinu jau zinu kas ir "sotku" keršana. Savlaik esmu kādu brīdi darbojies gan pie virpas, gan pie frēzes, gan pie slīpmašīnas. Un zinu kā materiālu ietekmē telpas temperatūra un mašīnas sistēmas stingums. Protmas īsts specs ar mega stāžu var arī ar 1K62 brīnumus paveikt .Tādi vēl daži eksemplāri ir Rīgas Dīzeļa rupnīcā. Un viens tur ir kas māk apieties ar koordinātu darbagaldu lielgabarīta detaļām.
Kloķenes, galvu slīpēšana
Kur Rīgā vēl var izveikt subj? Man aktuāla ir tieši kloķenes slīpēšana.