2. paaraak karsts. ja ir iespeja samazini padevi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
2. paaraak karsts. ja ir iespeja samazini padevi.
Sretsked rakstīja: Ja ja, it sevišķi tagad,karstajā laikā, ir jānolaiž tvaiks no gāzes balona. Pirms tam gan ieteicams aizdegt cigareti un pīpēt .
paldies, man jau tā likās būtu pareizi darīt! Neieteiksi kādu marku labāk pīpēt?
Ozz rakstīja: 2. paaraak karsts. ja ir iespeja samazini padevi.
Ok, tas izklausās man tīkami ir kādas idejas kā var padevi samazināt?
Nezinu vai saistīts ar minēto kaiti, bet atceros, ka kolēģim, kurš apgāzēja savu CR-V, gāzes uzstādītājkantoris bija rādījis "melno sarakstu" ar gāzes uzpildes stacijām(firmām), kuras nenodrošina pietiekamu gāzes kvalitāti(šķiet, ka bij saistīts ar uzpildes ierīču filtriem vai ko tādu), kā rezultātā iepildās arī kaut kādi "štrunti", kas ilgtermiņā neko labu nedara.
Šķiet, ka Latvijas Propāna Gāze arī bija tanī shit-listē.
Vispār, uzzvani kādam gāzes iekārtu uzstādīšanas kantorim un izstāsti savu sāpi.
2 scope
akaa tu domaa- no cik avotiem vispaabaa to LPG te ieved? vai nu novopolocka vai mežeiki, jo LPG ir naftas tvaiceesanas blakusprodukts. taa ka vicinaat sarakstu ar melnajaam vietaam kuras ir visas izņemot sievasmates trešā vīra ceturtās sievas braaleena kalonka ir dumi.
scope rakstīja: Nezinu vai saistīts ar minēto kaiti, bet atceros, ka kolēģim, kurš apgāzēja savu CR-V, gāzes uzstādītājkantoris bija rādījis "melno sarakstu" ar gāzes uzpildes stacijām(firmām), kuras nenodrošina pietiekamu gāzes kvalitāti(šķiet, ka bij saistīts ar uzpildes ierīču filtriem vai ko tādu), kā rezultātā iepildās arī kaut kādi "štrunti", kas ilgtermiņā neko labu nedara.
Šķiet, ka Latvijas Propāna Gāze arī bija tanī shit-listē.
Vispār, uzzvani kādam gāzes iekārtu uzstādīšanas kantorim un izstāsti savu sāpi.
Es par gāzes kvalitāti arī biju domājis, bet no šīs versijas attur fakts, ka iepriekš minētais tanks nekādas acīm redzamas problēmas nebija radījis... nu, vienmēr jau ir pirmā reize......
Ozz rakstīja: 2 scope
akaa tu domaa- no cik avotiem vispaabaa to LPG te ieved? vai nu novopolocka vai mežeiki, jo LPG ir naftas tvaiceesanas blakusprodukts. taa ka vicinaat sarakstu ar melnajaam vietaam kuras ir visas izņemot sievasmates trešā vīra ceturtās sievas braaleena kalonka ir dumi.
Nu, cik kolēģis teica, tad tur fiška vairāk ar uzpildi saistīta - tobiš, ja žmogojas un laicīgi nemaina filtrus, tad kaut kāda draza tiek balonā.
Hz par tiem radurakstiem, bet domāju, ja es būtu iekārtas uzstādītājs un, ja liela daļa ļaužu vērstos ar iekārtu problēmām(kuras acīmredzami radušās dēļ iepildītajiem sū****), pie tam minot, ka regulāri pildās tur un tur, arī notekti ieviestu shit-listi, lai klienti neieberžas un "nenoliek" konkrētā kantora uzstādītās gāzes iekārtas.
Bet tas tā, vienīgā gāzmašīna ar kuru labu laiku atpakaļ esmu braucis, bija ar "M" zīmi uz jumta
Sretsked rakstīja: Protams,protams. Uzpildīties drīkst tikai tā uzstādītājkantora čomu stacijās
Bļā, vot tas ir arvien ņirdzīgāk...ļoļiks pie ļoļika,kur mēs ejam...
Nu, Tev jau labāk zināms.
A kada tipa gāzes iekārta? Izklausās, ka ir parastā, ar reduktoru. Kad braucu ar gāzi, šitā sāka šķaudīt, kad reduktors aizd.ir.sas, aizbarucu uz gāzes kantori, iztīrīja un viss ok.
Vispaar jau , taapat, kaa benziini, arii LPG eksistee
"vasaras" un "ziemas" shkjirnes. Ja par standarta
PLG recepti pienjemts 60% propaana un 40% butaana
maisiijums, tad vasaraa meedz palielinaat butaana procentu, bet ziemaa propaana procentu. Principaa shii attieciiba ietekmee LPG iztvaikoshanas un attieciigi dzineeja darbiibas kvalitaati. Vai razhotaaji / piegaadaataaji, kuri apgaadaa LV, maina LPG sastaavu?
HVZ ...
ak rakstīja: A kada tipa gāzes iekārta? Izklausās, ka ir parastā, ar reduktoru. Kad braucu ar gāzi, šitā sāka šķaudīt, kad reduktors aizd.ir.sas, aizbarucu uz gāzes kantori, iztīrīja un viss ok.
Iekārta ir neparastā, tobiš dārgā...
kad mainīji svečvadus? Sveces un svečvadi ir pirmie, kas ietekmē gāzes iekārtas darbību. Tikai pēc tam ir vērts līst tālāk.
Izurb balonā caurumu un ieliec vārstu. Kad vajadzēs, varēsi nolaist tvaikus.
to Kanna
Neatkarīgi no iekārtas tipa arī viena uzpilde ar netīru gāzi var aizd@#$ filtrus/reduktoru un sprauslas, ja ir. Un pēc tam tankojies cik gribi, bet iekārta būs jāatīra.
Par to karstumu. Ja tas nav korekti ievērtēts uzstādījumos, tad jā..radīs problēmas. Tikai šajā gadījumā gāzes padeve ir jāpalielina, nevis jāsamazina. Jo augot temperatūrai, gāze izplešās un tāpēc jāpalielina tās iešprices apjoms, lai cilindors tiktu tas pats daudzums.
kanna rakstīja:
ak rakstīja: A kada tipa gāzes iekārta? Izklausās, ka ir parastā, ar reduktoru. Kad braucu ar gāzi, šitā sāka šķaudīt, kad reduktors aizd.ir.sas, aizbarucu uz gāzes kantori, iztīrīja un viss ok.
Iekārta ir neparastā, tobiš dārgā...
a reduktors tāpat ir.,
man arī pie auto pirkšanas kaut ko runāja par gāzes kvalitāti dažādos tankos. bet nu 5 gadu laikā esmu pildījies visādos un nekādu īpašu atšķirību neesmu sajutis. tikai lukoilā pildīja 2x ilgāk kā citur un tur vairs sen nebraucu.
par to, ka neļauj uzpildīties. bija man ar tāds gļuks. nomainīja čalis margrietas ielas servisā uzpildes vārstu un aizgāja. šis gan teica, ka nevar uz aci pateikt, ka tur kaut kāda problēma būtu bijusi.
Vispār "neparastās" iekārtas mēra gāzes temperatūru padevē uz inžektoriem, kautkāda kompensācija jau tur tiek piesviesta. Vēl inžektoru iekārta ir pāris filtri, der tos nomainīt ja sen nav darīts.
Manam gāzauto ieplūdes verķis tīri mehāniski noslēdzas pie noteikta līmeņa balonā, arī šajā karstumā paredzētos 42-43 litrus iekš 50l balona iepumpē bez problēmām.
Tiiri logjiski domaajot, absoluuti nezinot, kaa taa iepilde konkreetaa tankaa iekaartota - pameegjini uzpildiities veelu vakaraa vai agri no riita, kameer uzpildes uzparikte nav saulee sakarsusi! Varbuut tieshaam tu iepuut no sakarsushaam cauruleem savaa balonaa tvaiku, ne shkjidro gaazi!
Ja pirms tam,kad pildīties,nometas ceļos un noskaita "tēvreizi" (vēlams vismaz divās valodās) (runā,ka ja skaita igauniski,tad ir papildus bonus),nu tad nav nekādas problēmas ar uzpildi.
Ir pārbaudīts!
Strādā!
Chankaishi rakstīja: Tiiri logjiski domaajot, absoluuti nezinot, kaa taa iepilde konkreetaa tankaa iekaartota - pameegjini uzpildiities veelu vakaraa vai agri no riita, kameer uzpildes uzparikte nav saulee sakarsusi! Varbuut tieshaam tu iepuut no sakarsushaam cauruleem savaa balonaa tvaiku, ne shkjidro gaazi!
es tieši tā daru - agri no rīta vai vēlu vakarā pildās labi. Problēma tikai tāda, ka auto to gāzi patērē daudz, bet bāka ir maza, attiecīgi nākas pildīties arī dienas vidū..... kad saulīte silda. Plus vēl mums tie gāzes tanki nerib strādāt vēlu vakaros.....
Interesanti - kaada vispaar ir taa shkjidraas gaazes uzpildes sisteema? Jo tieshaam nezinu, labi, uzpilda cik tur tos % balona tilpuma, bet kur paliek tvaiki? It kaa tiem vajadzeetu tieshaam iet atpakalj uz uzpildes tanku virs shkjidraas gaazes. Jeb taadu recirkulaacijas, it kaa, sisteemu nav?
Nav tur nekā. Ar spiedienu iespiež un viss.
Hmm, tiem Gazikiem vismaz Rīgā bija CNG. Tas nav gluži taspats kas LPG.
Neveeloties taisiit jaunu teemu - papildus jautaajums! It kaa esmu nobriedis panjemt autinju ar lielu benziinmotoru. Un gribeetos uzlikt gaazes iekaartu. Ja kaadam ir pieredze ar gaazes uzstaadiishanas darbniicaam - luudzu padalieties ar infu! Kur, kas , ko, apm. par cik. un kaadai iekaartai taa labaakaa cenas /kvalitaates attieciiba.
gāze raustās
Pēdējās divas auto uzpildes ar LPG finalizējušās ar auto raustīšanos un nelielu šķaudīšanu aktīvāk spiežot gāzes pedāli. Pirmajā reizē bija doma, ka, varbūt, slikta gāze trāpījusies, nākamo uzpildi veicu citā tankā (Statoil), bet arī pēc šīs reizes gadās pa šķaudienam un raustījienam....
Jautājumi gāziniekiem:
1.vai gāzes kvalitāte varētu būt pie vainas?
2.varbūt karstums kaut ko ietekmē? Tikko bračka ar citu auto veica gāzes tripu pa pārkarsēto Eiropu un arī sūdzējās par dzinēja uzvedību....
3. personiskais minējums - varbūt sveces vainīgas?
4.galvā maisās doma par "gaisa mērītāju" jeb kā viņu pareizi sauc, taču pret šo problēmu runā iepriekšējā pieredze ar Audi100 (parastā iekārta), kuram pēc gaisa mērītāja šāviena vairs vispār negribējās kustēties.... tagad auto noškaudas un iet tālāk...
Nedaudz cita tēma - kaitina fakts, ka karstajā laikā nav iespējams normāli uzpildīt jau tā mazo gāzes tvertni - nostrādā drošības vārsts un uzpilde beidzas īsti nesākusies. Daži zinātāji minēja iespēju pirms gāzes uzpildes "nolaist tvaiku" - izlaist no balona tur esošo gāzes gāzveida frakciju, kas arī pretspiedienu radot un tad uzpilde būšot viegla un normāla.... kādi viedokļi, pieredze, ieteikumi?