Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ford dīzeļa atgāzes

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002

Ko darīt, ja TA apskatē dīzeļu atgāzēs dabūju ierakstu 9.99 vienības (pieļaujamais ir līdz 3.0). Iepriekšējās TA atgāzes arī bija palielas, bet ar kādu 5 gāzēšanas reizi tiku cauri, šoreiz rādītājs visu laiku 9.99

Gaisa filtrs (Mahle) jauns tikko uzlikts, eļļa arī tikko mainīta. Ar dīzeli braukt protu, nesēņoju, visas caurules jau bija iztīrītas pirms braukšanas uz TA. Auto lec labi, ar jaudu problēmu nav (cik nu tam 1.4 tdci motoram tās jaudas visāpr ir), patēriņš puslīdz ok (atkarībā kā brauc).

Pēc iepriekšējā gada TA gandrīz neiziešanas mašīnu biju aizdzinis uz forda dīlera servisu. Teica, ka nekādus defektus neatklāja (motors, protams, netika jaukts ārā). Ford Fiesta 1.4 TDCi, 2006.gada. Ko ar tām atgāzēm var darīt, un uz kuru servisu dzīt?

 
1 2 3 4 5 6
Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Brauc uz diizeljcentru Paardaugavaa, tur gudri viiri tieshi par taadaam lietaam.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Brauc uz diizeljcentru Paardaugavaa, tur gudri viiri tieshi par taadaam lietaam.

Bet būs dārgi. Šitādas atgāzes var dabūt tikai ja ir pilnīgi nojāts gan motors, gan visa degvielas iesmidzes sistēma, vai arī ja ielēja galīgi sū degvielu. Skalojot, mainot izpūtējus, vai lietojot ķīmiju neko īpašu atgāzēs lejā nedabūsi... nu maksimums par 1,0. Pats pirmais uz ko jāskatās, lai tukšgaitas apgriezieni nebūtu mazāki kā instrukcijā prasa, bet šajā gadījumā tas ar nepalīdzēs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

gačiņš jāmeklē rokā. tas mācēja mazgāt izpūtējus.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

...būs dārgi. Šitādas atgāzes var dabūt tikai ja ir pilnīgi nojāts gan motors, gan visa degvielas iesmidzes sistēma, vai arī ja ielēja galīgi sū degvielu...

Vot es arī nesaprotu, kā tik sliktas atgāzes var dabūt. Degvielu leju tikai Nestē. Domāju, ka tur nav vaina. Mašīnai atgāzes palielas jau trešo gadu, tāpēc TA arī nevarētu būt vaina. Arī rindā stāvētājs pirms manis testu izgāja ar pirmo pūtienu.

Par motora nojāšanu nezinu - kā jau teicu, lec labi (pat pagājušās ziemas -20 grādos leca bez problēmām), strādā vienmērīgi, jauda ir, nav problēmu ar apgriezienu saniegšanu (tātad kataliztors nevajadzētu būt ciet).

Sakiet, vai šī gada mašīnām katalizatoru arī var griezt laukā bez TA problēmām? Un vai ERG vārstu var bloķēt? Vai tas varētu dot kādu rezultātu un ko kompis teiks par to?

Un kā ir ar atkārtoto TA - ja es to neizeju vēlreiz, tad man automātiski ir novērtējums "3" un braukt vairs nevaru, vai arī varēšu iet trešo reizi līdz atkārtotās TA beigām (esošās 30 dienas)?

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst, ka nobraukums tikai 61K km.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Kādreiz savam dīzelim pēc kapitalkas, visu precīzi saregulēju iekš DizR.... tehniskajā bija pārsteigums.... mēģinājām sūkni neaiztikt un mocījām aizdedzes leņķi.... beidzas ar to, kā atslēdzam vienu spiediena devēju...

otrā gadā ar šo joku nekas nespīdēja - līdz ar to ķeramies klāt sūknim, nogriezām bišk padevi un bez liekam pūlēm iekļāvāmies normā ar otru piegājienu ( dūmu mērīšanai tiek doti kādi 3 mēģinājumi).

Līdz ar to domāju kā jāskatās variants ar degvielas padeves samazināšanu...

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Fridrihs, šo tehniku es pat redzējis neesmu kas zem kapota, bet tomēr.... kas par sūkni (vai kas cits), sprauslas, vai ir vadošā sprausla, turbīna ir ar kaut ko savienota ar sūkni.

Vienīgais, kas uzreiz lien galvā ir ka dīzeļdegviela nonāk turbīnā un tālāk cilindros. Cits kas saistīts ar dīzeļaparatūras gļukiem šiem auto ir taisāms tikai pie labiem dīzelistiem un spec stendiem. Tādu kā 1,5 lielāka padeve vārtrūmē tā pat nesataisīs.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Apraksti kādi vēl simptomi ir.

Ja iedod gāzi grīdā, kad parādās melnu dūmu mākonis... uzreiz pie kaut kādiem apgriezieniem, vai pēc tam kad atlaiž gāzi. Tikai atceries ka drīkst gāzēt karstu dzinēju un uz max apgr drīkst turēt ne ilgāk kā 5 sekundes!! Vēlams 4 sek.

Noslāpējot dzinēju tas uzreiz noslāpst vai pāris reizes uzklaudzina.

Braucot 2. robā pinīgā tukšgaitā iedod gāzi grīdā un uzņem ātrumu līdz max apgriezieniem - vai ir izteikts turbouzrāviens no kaut kādiem apgriezieniem un vai pie lieliem apgriezieniem nav tāda kā ģībšana?

Vai braucot uz konstantu gāzi neparādās tā kā neliels uzrāviens vai piebremzēšana?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 1 Atbildēt

Aukstam dzinējam ja uzgāzē (bet nedrīkst pacelt apgriezienus virs 2500 vasaras laikā) vai nav rēkoņa kā detonācija?

9,99 ir pietiekami nopietni, tur vienkāršas metodes neies krastā.

Kaut gan man vienreiz šo aparatūra dīzelim parādīja 5,50 bet no izpūtēja vispār nebija nekāda kaut vismazākā dūmošana! 4 reizes šiem bija virs 5, bet 5. reizē 1,42. Auto bija saķīmiķots, tā ka dūmošana bija vispār izslēgta!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas tdci ir komonreila dīzdelis...

sūknī (kā audī) tur neko neregulē ....

komonreils rēķina degvielas iesmidzināšanu atkarībā no dažādu datčiku rādījuma...

šajā gadījumā iespējams ir noklājies komonreila šinas spiediena datčiks..... kā tas izskatās? datčiks ziņo kompim, ka šinā ir par mazu spiediens, sūknis kačā maksimumā.... rezultātā šinā spiediens tāds, kas izraisa lielāka degvielas daudzuma ieplūšanu cilindros...

visticamāk ka bošs... maksā tuvu 100 latiem.... tāpēc pamēģini pirms pērc jaunu...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

diagnostikas kompis uzrāda spiedienu šinā (kāds tas ir pēc datčika domām) pamēri ar manometru un salīdzini

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Fridrihs, šo tehniku es pat redzējis neesmu kas zem kapota, bet tomēr.... kas par sūkni (vai kas cits), sprauslas, vai ir vadošā sprausla, turbīna ir ar kaut ko savienota ar sūkni.

Vienīgais, kas uzreiz lien galvā ir ka dīzeļdegviela nonāk turbīnā un tālāk cilindros. Cits kas saistīts ar dīzeļaparatūras gļukiem šiem auto ir taisāms tikai pie labiem dīzelistiem un spec stendiem. Tādu kā 1,5 lielāka padeve vārtrūmē tā pat nesataisīs.

jopta, skaljrunjus paartinies paar meeru esi?

kaa ta taa diizeldegviela, nez, turbiinaa nonaaks?

koroch, tevi ne pie kaa nopietnaaka kaa ogds-4 laist, raadaas, nevar

diizelim duumainiiba, protams, var rasties pamataa 3 iemeslu deelj - paarlieku liela dd padeve cilindros, tekoshas, suudiigi smidzinoshas sprauslas ( aiz kam dd nepilniigi sadeg), un motorelljas degshana dzineejaa. citas pamatprobleemas iisti nevaru iedomaaties, ja nu dzeses skidruma iekljuushana degkameraas.

anyway, jaakrataas pie kaadiem diizelistiem - veelams ar savu atgaazu meeriishanas agregaatu, lai viss ir chotka.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

bet ja jau labu laiku ir bijušas probleemas ar atgaazeem, tad tas daciks vēl beigtaks nevareeja palikt

visticamaak ka sprausla(s) miiž...

katalizators naff tam fordam?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

draco, nu ko Tu te pļerksti!!! Aizveries dauni. Pašam tukšs pauris, bet tirš pa 9 mēmajiem.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu izdarīt, ir erg vārsta diseiblēšana. Varbūt tas kādu rezultātu dos.

Katalizators šai mašinai ir, bet nedomāju, ka tas pie vainas - motors griežas labi, vienmērīgi un līdz galam. Vai tad tagad ir vēl kāda mašina bez katalizatora?

Šai mašinai ir vēl kvēpu filtrs (vismaz tādu detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu izdarīt, ir erg vārsta diseiblēšana. Varbūt tas kādu rezultātu dos.

Katalizators šai mašinai ir, bet nedomāju, ka tas pie vainas - motors griežas labi, vienmērīgi un līdz galam. Vai tad tagad ir vēl kāda mašina bez katalizatora?

Šai mašinai ir vēl kvēpu filtrs (vismaz tādu detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Ar kvēpu filtru diezvai samērītu 9,9 , man pa 4 gadiem vairāk par 0,12 nav bijis un izpūtējam iekšu var ar baltu lupatu slaucīt. Tiesa ganfiltrs tagad ir aizaudzis

tdci 1,6

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu iz...du detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Brauc vien pie šiem puikām: www.dizeluserviss.lv/... , un ziņo par rezultātiem. Ar Siemens VDO lietām Latvijā ņemas firma KG Knutsson www.kgk.lv/... . šodien pie šamiem bija mans čoms ar Renault Laguna 1.9 Cdti ar ar dūmošanu. Rezultāts - 3 gab. komoreila sprauslas plus EGR vārsts. Solās saremontēt zem 500 Ls.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
1 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Fridrihs rakstīja: Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu iz...du detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Brauc vien pie šiem puikām: www.dizeluserviss.lv/... , un ziņo par rezultātiem. Ar Siemens VDO lietām Latvijā ņemas firma KG Knutsson www.kgk.lv/... . šodien pie šamiem bija mans čoms ar Renault Laguna 1.9 Cdti ar ar dūmošanu. Rezultāts - 3 gab. komoreila sprauslas plus EGR vārsts. Solās saremontēt zem 500 Ls.

Cik veca tā Lagūna? Kāds nobraukums?

Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu (vismaz tādu iespaidu rada, izlaižot jaunu modeli - retākas apkopes, mazāks patēriņš utt), bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

Vai arī šajā gadījumā tomēr pie vainas apkopju neveikšana, neatbilstošas eļļas un nekvalitatīvas degvielas izmantošana?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu (vismaz tādu iespaidu rada, izlaižot jaunu modeli - retākas apkopes, mazāks patēriņš utt), bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

man skiet, ka jaunu peerk lai "taupiitu" tikai pilniigi un kliiniski indiviidi.

vismaz cik es lasu, peedeejo 5-7 gadu tendence ir taada, ka uztureeshanas un remontu izmaksas nepaartraukti aug. i tajos jaunajos meeslos pats ar iisti neko neparemonteesi. aciimredzot auto razotaaji noleemushi ka vaariities vajag ne tikai pardodot uzrazoto produktu, bet galvenokaart - uz detaljaam un uztureeshanu. un kas apbriinojami, tas ir ne tikai ar vieglo tehniku, bet arii ar komerciaalo shiis tendences ir aciimredzamas - smago segmentaa taada opat fignja notiek, vismaz amerikas tirguu....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

brmbrmm rakstīja:

Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu , bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

Vai arī šajā gadījumā tomēr pie vainas apkopju neveikšana, neatbilstošas eļļas un nekvalitatīvas degvielas izmantošana?

Tieši tāpēc man nav ne vismazākā vēlēšanās mainīt savu veco drapaku uz kaut ko dikti svaigāku. JO tam vecajam pilnīgi ar visu pats varu tikt galā, ieskaitot sūkni, sprauslas... garāžas apstākļos.

Par tām apkopēm, eļļam un degvielu tas ir tikai dīleru atrunas, jo neko paši izdarīt nevar. Apkopes servisā veic puišeļi, kuriem nav pat aptuvena priekšstata kas tur zem kapota notiek. Normāli un zinoši mehāniķi nenāk, jo maksā kapeikas - ķieģeļu pienesējs saņem vairāk. Eļļas un degvielu kādu pārdod tādu pērkam - nevienam jau nav līdzi kabatas laboratorija, lai pārbaudītu kvalitāti. Ja jau dīleriem tas dikti skādētu, tad sen jau būtu ieviesuši drakoniskus noteikumus pārdevējiem.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

... un remonti vecajai tehnikai ir galīgā limonāde. 500 Ls par remontu?? Visa mana miza pat tik daudz nemaksā. Tad jau es labāk katru gadu pērku kādu puslūzni, bet ar derīgu TA. Kā TA beidzas, tā uz tolmetu un pērc citu ar tādiem pat noteikumiem. Ar garantiju būs lētāk. NU ne sūda tas degvielas patēriņš nav mazāks svaigai tehnikai pat ja salīdzina ar 80. gadu beigām, vismaz dīzeļiem. Praktiski vienīgais izņēmums ir Ekotek dīzelis. Pārējiem knapi 0,5 litri sanāk!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nu nu edgar. Parādi man 20 - 15 gadu vecu 2 litru dīzeli (ar 100 zs jaudu) kas 1,5 tonnu mašīnu vestu ar 5.5 litru patēriņu. Ar kondicioniera lietošanu.

Ekonomija nenoliedzami ir uzlabojusies, bet par apkopju uc izmaksu nesamērīgumu Tev taisnība...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

Brauc vien pie šiem puikām: www.dizeluserviss.lv/... , un ziņo par rezultātiem. Ar Siemens VDO lietām Latvijā ņemas firma KG Knutsson www.kgk.lv/... . šodien pie šamiem bija mans čoms ar Renault Laguna 1.9 Cdti ar ar dūmošanu. Rezultāts - 3 gab. komoreila sprauslas plus EGR vārsts. Solās saremontēt zem 500 Ls.

Cik veca tā Lagūna? Kāds nobraukums?

Vispār fascinē mūsdienu tehnika - it kā pērc lai taupītu (vismaz tādu iespaidu rada, izlaižot jaunu modeli - retākas apkopes, mazāks patēriņš utt), bet vēlāk tik maksā, maksā, maksā!

Vai arī šajā gadījumā tomēr pie vainas apkopju neveikšana, neatbilstošas eļļas un nekvalitatīvas degvielas izmantošana?

Laguna ir 2001 gada ar "tjipa" 135000 km. Paņēma par šķiet pāris tk latu . Bija sasipusies turbīna un vēl šis un tas kā jau franču brīnumiem ar elektrību. Šķita ka viss jau novērst, bet še tev 3 sprauslas pa skuju taku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bobcat rakstīja:

Fridrihs rakstīja: Es pats tiešām sistēmas spiedienu nepārbaudīšu. Vienīgais, ko varētu pats varētu iz...du detaļu rāda rod katalogs) - varbūt tas pie vainas?

Degvielas sistēma nav populārais Bosch, bet gan Siemens VDO. fak.

Brauc vien pie šiem puikām: www.dizeluserviss.lv/... , un ziņo par rezultātiem. Ar Siemens VDO lietām Latvijā ņemas firma KG Knutsson www.kgk.lv/... . šodien pie šamiem bija mans čoms ar Renault Laguna 1.9 Cdti ar ar dūmošanu. Rezultāts - 3 gab. komoreila sprauslas plus EGR vārsts. Solās saremontēt zem 500 Ls.

netirz

lagūnai nav Cdti un izcanti, kas vārstam ir noticis???

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais, es varu parādīt Tev 2 dīzeļus ar 2,5 litru motoru, 19 gadus vecus un svaru ar 1,5 t, kas reālajos latvijas apstākļos pie 100 km/st tērē 6,0 litri uz 100 km. Ja patrāpās daudz baļķenieku apdzīšanu tad virs 7,0 nav nācies izlīzt. UN tas ir jauktais cikls - uz 400 km 100 km ir pa Rīgu (un ne jau nomalēm). Pie 130 pa bāni 7,4 litri.

Man abu mašīnu remonti (vienai 11 gadi, otrai 3 gadi) nav prasījuši vairāk par 1000 Ls, ieskaitot viena dīzeļmotora kapitālo remontu, ar sūkņa un smidzinātāju nomaiņu. Pat iespējams ka tai taukšķī iekļausies arī visu riepu iegāde. Protams eļļa, un degviela atsevišķi.

Tieši tāpēc ka vēl kaut kā māku rēķināt nemaz nevēlos pirkt šī gadsimta verķus - man pietiek skatoties uz garāžu kaimiņiem, kuriem ir dilemma vai ēst, vai remontēt auto. Ja naudu nebūtu kur likt, tad droši ka pirktu jaunus auto, bet nekādā gadījumā neturētu ilgāk kā garantijas laiku!

1 2 3 4 5 6
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti