Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Motoreļļa turbodīzelim

Mikjiits Reģ.: 05.09.2010

Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?

 
1 2 3
gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

gonzalless rakstīja: Tapat motors ir stipri padilis (un nevag te staastiit par Maciitaaju, kursh 7dienaas uz baznicu brauca), un motors darbosies veel labi ja paris gadus.

Spēcīgi. Tu zini,cik tam 2,5 TDI R5 dzinējam ir resurss?

Tu zini,CIK tas ir izdilis? Tu zini,ka tādi ir nopērkami joprojām ar nobraukumu 100 -200 t km ?

Neatkarīgi no tā,ka tu tam netici,tas tā ir

Lūkojies suchen.mobile.de/...

suchen.mobile.de/...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tik liels puika, bet joprojaam tici pasakaam)))

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kaut gan, kas ta man. Pec savas pieredzes spriezhot labaakais auto LV ir kartiigs US SUV. (ar gazi, kuru uztrauc benzhas izmaksas). Varu mineet par labu shim variantam, auto ietilpibu, droshumu, izmaksas, komfortu, caurgajamiibu utt.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

castrol pussintētiku un miers, ar tādu braucu jau gadiem, gan ar 2.5tdiAAT;AEL tagad tādu leju arī 1.9tdiAFN

kad ielejot sintētiku shitiem vecajiem R5 tad varot parādīties eļļas noplūdes gar blīvējumiem un saļņikiem..

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja:

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

tratata

Turbīnai nav kaut kādas prasības pret eļļu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Nu ja, tās 15W40 un 10W40 ražo,jo nav ko darīt

Tas motors griezīsies pietiekami labi gan ar 5 w gan 10w... Nu jā, mums jau tās ziemas ar -60 grādiem...

Atkal deksis stumda demagoģiju Kad savulaik 2007. gada [laikam] 21. janvārī tiku pie sava A80, kādas trīs nedēļas vēlāk nācās tam samainīt aķi - jo pie -15 vecais nespēja pagriezt to 1.8 motoriņu, kura karterī atradās 15w40 minerāleļļa. Būtu bijis 10w40 pussintētika, tas aķis droši vien to ziemu vēl būtu izvilcis

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

A tu ko - kā sanāk padzīvot citā ēkā, tā sienas laizi, un latgales linsēklu eļļa tev garšoja vislabāk?

nav brīnums, ka Tev ir anglijā jāstrādā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jo es nelaizu sienas?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

varbūt 5W30 filtrēto atrabotku var gāzt kā 10W40 ?

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: varbūt 5W30 filtrēto atrabotku var gāzt kā 10W40 ?

Droši! Krāsnī būs vienādi labi. Grāvī gan labāk negāz!

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Gauss rakstīja:

WALA rakstīja:

Gauss rakstīja:

Ar veco eļļu (ja tai nav klāt motora skalojamais līdzeklis) vislabāk nopindzelēt kādu šķūni, garažu vai jebkādu citu koka ēku, var pat māju, ja pietiek eļļas.

Nu "īsts dabas draugs", jēdzīgāk ir ja to eļļu savāc ražotājs un pārstrādā atkārtoti, bet kokam ir jēdzīgāki to aizsardzības līdzekļi !!!

Pie Papes ezera ir atpūtas bāze, kurā visas mājiņas ir nopindzelētas ar atrabotku. Nav ne vainas. Nekas nesmird un labi izskatās.

forši ir laikam atpūsties mājās, kuru sienas iesūcinātās ar svina un citu smago elementu daļīņām ;D

Vispār Latgalē šiem mēºķiem izmanto nefiltrētu linsēklu eļļu. 300 gadus vecās vecticībnieku koka baznīcas, kas apstrādātas ar linsēklu eļļas, nav puvušas un arī nepūs

Tu to svinu karsēji un tad elpoji tvaikus vai arī svina gabalus sabāzi visos caurumos uz nakti? Nu kā deksters....

p.s. izlasi ķīmisko sastāvu normālam antiseptiķim, tad tev atrabotka vairs neiedzīs paniskās bailes...

tikai strādājot ar antiseptiķi uzvelc cimdus, lai nesanāk kā deksteram, pazaudēsi ne tikai matus, bet arī sievietes....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Crankshaft rakstīja:

tratata

...............................

Turbīnai nav kaut kādas prasības pret eļļu?

................................

Turbīnu prasības pret eļļošanu ietilpst kopējās

dzinēja eļļošanas prasībās. Turbīnā smagākais

pārbaudījums ir termiskās slodzes, mehāniski

dzinējā ir smagākas slodzes, nekā turbīnā. VW

pirms daudzākiem gadiem bija lielas problēmas

ar diloņiem pārī "sadales vārpsta / bīdītājs". Tad

arī viņi ieviesa šī pāra testu savos standartos un

sāka publicēt "akceptēto motoreļļu sarakstus".

Praksē ir tā, ka augstas kvalitātes minerāleļļas

nebūt nezaudē 1/2 sintētikām un sintētikām

lielākajā vairumā parametru. Un normālos

dzinējos pie normāla braukshanas stila nekādi

ekstrēmi režīmi sasniegti netiek. Ir, starp citu,

dzinēji, kam ekstrēmu slodžu dēļ ir dalīta eļļošana

dzinējam (liels tilpums samērā lētas minerāleļļas)

un turbīnai (samērā neliels tilpums ļoti augstas

kvalitātes sintētikas), bet automobiļos, paldies

Dievam, tādus neuzstāda. Tur "promahs" var

dārgi izmaksāt Mūsu Jūras Spēki jau pārbaudīja

uz savas ādas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Jo es nelaizu sienas?

Nē,jo tev attīstības līmenis tāds,atbilstošs.

Par savējo nezinu, bet ar tevi sacensties es nevaru - ne es visu laiku bīdu demagoģiju, ne es žūpoju...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja:

................................

Turbīnu prasības pret eļļošanu ietilpst kopējās

dzinēja eļļošanas prasībās. Turbīnā smagākais

pārbaudījums ir termiskās slodzes, mehāniski

dzinējā ir smagākas slodzes, nekā turbīnā. VW

pirms daudzākiem gadiem bija lielas problēmas

ar diloņiem pārī "sadales vārpsta / bīdītājs". Tad

arī viņi ieviesa šī pāra testu savos standartos un

sāka publicēt "akceptēto motoreļļu sarakstus".

Praksē ir tā, ka augstas kvalitātes minerāleļļas

nebūt nezaudē 1/2 sintētikām un sintētikām

lielākajā vairumā parametru. Un normālos

dzinējos pie normāla braukshanas stila nekādi

ekstrēmi režīmi sasniegti netiek. Ir, starp citu,

dzinēji, kam ekstrēmu slodžu dēļ ir dalīta eļļošana

dzinējam (liels tilpums samērā lētas minerāleļļas)

un turbīnai (samērā neliels tilpums ļoti augstas

kvalitātes sintētikas), bet automobiļos, paldies

Dievam, tādus neuzstāda. Tur "promahs" var

dārgi izmaksāt Mūsu Jūras Spēki jau pārbaudīja

uz savas ādas

Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: tatatatā

Nu kas tad sunim asti cels, ja ne pats - tāpēc jau visādu bezsakaru rakstīšana ir jāsauc par "konstruktīvu dialogu". It kā dialogs ir, bet ja tu tajā raksti muļķības, nezinu, cik tas ir konstruktīvs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.

========================

A ko tad leeja , teiksim, 1980. gados, kad taadu 1/2 sintētiku un sintētiku praktiski nebija? Turbīnai

svarīga ir termiskā stabilitāte, viskozitāte un eļļas

slāņu nobīde. Tādas sintētiskās eļļas vēl 1990. gadu beigās

pasaules patēriņā sastādīja vien kādus 4%, a ar

turbalām ta visā pasaulē jau vicoja pillā sparā

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: varbūt 5W30 filtrēto atrabotku var gāzt kā 10W40 ?

..bija vīriņi, kas smalki filtrēja eļļu pašā autiņā liekot papildus filtrus un eļļu nemainīja vispār. tur pat bija testi, ka tā vecā eļļā darbojas labāk nekā jauna... bet pa cik tas neiet kopā ar leilo koncernu marketinga budzētu un plānoto apgrozījumu, tad epidēmija izpalika..

kā jau bieži.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

bogy

..bija vīriņi, kas smalki filtrēja eļļu pašā autiņā liekot papildus filtrus un eļļu nemainīja vispār. tur pat bija testi, ka tā vecā eļļā darbojas labāk nekā jauna... bet pa cik tas neiet kopā ar leilo koncernu marketinga budzētu un plānoto apgrozījumu, tad epidēmija izpalika..

kā jau bieži.

-----------------------------

Diez ko pārliecinoši neizklausās - labi, pieņemsim, ka

vīriņi izfiltrēja 99,9 periodā % mehānisko piemaisījumu,

bet ... eļļās ir vēl tāds komponents, kā piedevas Tās

arī "nostrādājas", un tad jau motoreļļa, pat, ja vēl

ierakstās viskozitātes rāmjos, galīgi vairs neveic savas

funkcijas Jā, ir motoreļļas sevišķi gariem nomaiņas

intervāliem, šodien pat 150 000 km, smagajiem vilcējiem paredzētas. Bet tur arī piedevu līmenis un sastāvs ir atbilstoši, un cenas arī ...

A ja par otrabotku - ir tāds parametrs, kā TBN, jeb kopējais bāzes skaitlis. Netieši tas raksturo kopējo

piedevu līmeni eļļā. Ir pieņemts mainīt eļļu, kad TBN

ir nokrities uz 50% no sākotnējā. Nu tad Latvijas dzelzceļā gudras galvas ievēroja, ka importa dīzeļiem

nolietā otrabotka uzrāda TBN vēl aizvien 2x augstāku,

kā svaiga krievu eļļa. Nu un šie vienā mierā mūsu

Ursas TD otrabotku vālēja iekšā vecajos krievu dīzeļos,

vispār nekas, eļļa dzīvoja otru mūžu

Aizko man te piemājas garāžās viens gudrinieks bij vācis

importa eļļu otrabotku un lēja savā "Volgā". Rezultāti bij bēdīgi un Vasjas secinājums bij viennozīmīgs: visas

ārzemju eļļas ir mēsls!!! Vislabākā ir krievu eļļa par 40 santīmiem litrā!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nebij kaksim vecaistēvs?

nazurbajev Reģ.: 03.01.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja:

Sretsked rakstīja:

msh rakstīja: Jo es nelaizu sienas?

Nē,jo tev attīstības līmenis tāds,atbilstošs.

Par savējo nezinu, bet ar tevi sacensties es nevaru - ne es visu laiku bīdu demagoģiju, ne es žūpoju...

Tavs attīstības līmenis neatšķir demagoģiju no konstruktīva dialoga. Diskutēt par ko vairāk kā 'ļurba' , 'kīselis' un Audi 80 tu tikpat neesi spējīgs.

Un teksts par to žūpošanu turpina apstiprināt tavu tupumu līdzās kaksim,pimajam un fartukam.

Nu un tagad visiem publiski, sitot pie krūtī, atzīsti , ka neesi ALKAŠS !

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Kas tie par auto speciem, kas nejēdz paši eļļu nomainīt

Otrs vienkāršākais un tīrākais darbs aiz riteņa nomaiņas.

Nu vot i riteni pats nemainīšu, ja vien to nebūs jādara piespiedu kārtā ceļa malā... Savu hobija tiesu esmu atskrūvējies jau sen. Tagad lai to dara tie, kam ir viss vajadzīgais aprīkojums un siltas, labi aprīkotas telpas. Es tikmēr savā biznesā varu vairāk nopelnīt. Un tam nav nekāda sakara ar to, ko jēdzu vai nejēdzu.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par vecās eļļas izmantošanu - jā, vismaz uz kuģem, kas lietoja krievu eļļas, bija tāds ieteikums. Tik tas attiecās tikai uz PSRS ražojuma eļļām, it kā bija teikts, ka pēc dažiem simtiem stundu uzlabojās rādītāji,tā teikt - obkatka masla. Reiz Dānijā aizsūtījām tās svaigās eļļas paraugus uz dāņu laboratoriju - sastāvā kaut kādas vieglās frakcijas, tipa degviela, krieni virs rietumu standartu normām, precīzi vairs neatceroa, tas bija ap 1990.gadu. Paldies dievam, tās štrunta eļļas sen netiek vairs lietotas.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Draugs strādā Rīgas satiksmē pie autobusu apkalpošanas. Stāstīja, ka jau vairākiem autobusiem uzstādītas kaut kādas diezgan sarežģītas un gudras eļļas attīrīšanas sistēmas. Maiņa tikai pie kapitalkas. Būs jānojautā sīkāk, kad satikšu.

Priekš saviem vecajiem dīzeļiem pērku lētāko pussintetiku, kurai minēts, ka paredzēta motoriem ar turbopūti. 1.6 -1.8 Ls/l

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Draugs strādā Rīgas satiksmē pie autobusu apkalpošanas. Stāstīja, ka jau vairākiem autobusiem uzstādītas kaut kādas diezgan sarežģītas un gudras eļļas attīrīšanas sistēmas. Maiņa tikai pie kapitalkas. Būs jānojautā sīkāk, kad satikšu.

Priekš saviem vecajiem dīzeļiem pērku lētāko pussintetiku, kurai minēts, ka paredzēta motoriem ar turbopūti. 1.6 -1.8 Ls/l

Varbūt šis te?

www.trabold.net/...

www.youtube.com/...

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti