Liepiņš DUS

BadAss Reģ.: 27.09.2006

Vai kāds ir saskāries ar kadām problemām lejot degvielu augšminētās firmas DUS?

(Interesē dīzeļdegviela)

 
Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Sen atpakaļ pa ceļam uz Spilves lidlauku lēju pie viņa benzīnu. Lētākais legālais Rīgā bija. Tā neko, veciem aužiem derēja. Velkot pa lidlauku pilnā ručkā nemanīja ne jaudas zudumus, ne izmaiņas motora darbībā.

Zāģim gan neriskēju tādu suslu liet.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

2 gadus esmu lējis dīzeli Nestē un Trest DUSos.

Nekad nav bijušas nekādas problēmas ar piedarbināšanos.

Tagad ir atvēries Liepiņš pie Rumbulas. Sanak baigi pa ceļam.

3 dienas pa bišķītim ielēju pamģināt. Pagaidām dzīvs.

Pozitīvais moments ir tāds, ka šķiet ka, piedarbinot aukstu auto, motors vienmērīgāk strādā neka kad Trestā esmu lējis.

Bet varbūt tās ir tikai manas ilūzijas...

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Pa bišķītim pielejot nekas arī nenotiks. Tas ir daudz garāka laika process. Bet esmu lējis pie Liepiņa tikai bendzīnu, reulāri, nekādu problēmu nav bijis , bendzīns kā bendzīns. Dīzeli gan neleju, bet nav arī pa ceļam

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

atmodas laikos kolēģis ielēja benzīnu,to laik viss spicākajā auto AUDI 80(muciņa).palika bez motora. viss motrs bija ielakojies,iekoksojies-izmetams.

laiki mainās,un ne jau Liepiņš degvielu ražo.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Vispār pēc Tresta lietošanas... uztraukties par citiem DUS.... o_O

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Vispār pēc Tresta lietošanas... uztraukties par citiem DUS.... o_O

Vot es arī tā pat domāju!

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: atmodas laikos kolēģis ielēja benzīnu,to laik viss spicākajā auto AUDI 80(muciņa).palika bez motora. viss motrs bija ielakojies,iekoksojies-izmetams.

laiki mainās,un ne jau Liepiņš degvielu ražo.

Man čoms ap to laiku vienu vasaru lēja pirmajā Jetta. Rudenī atskrūvēja karbuli. Teica, ka tur varēja asvaltu liet laukā no viņa.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Pa bišķītim pielejot nekas arī nenotiks. Tas ir daudz garāka laika process. Bet esmu lējis pie Liepiņa tikai bendzīnu, reulāri, nekādu problēmu nav bijis , bendzīns kā bendzīns. Dīzeli gan neleju, bet nav arī pa ceļam

Nezinu kā ilgtermiņā degviela varētu būt bīstamāka. Filtri ātrāk aizķēzīsies?

Cik es te no "visādiem tantukiem" esmu saklausījies, tad vienīgais dīzelis, kas kaut ko nodara motoram ir ta sauktais vagonu dīzelis, kas esot motoram nepanesami sauss.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Vai kāds ir saskāries ar kadām problemām lejot degvielu augšminētās firmas DUS?

(Interesē dīzeļdegviela)

Pirms gadiem 7 - 8 regulāri uzpildot augšminētajā tankštellē Ūdens ielā kantora DieselAstru(1999), pēc kādiem gadiem 2 tai noklājās augstspiediena sūknis. Vai pie vainas bija soļķis- hwz. Bet fakts kā tāds bija. Savukārt otrs kantora auto - bendzīnnieka Peguāris pret augšminētās tankštelles 95E neprotestēja.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Esmu gan leejis tik benziinu, bet ilgstoshi un dazhaadaam mashiinaam - nekaadu probleemu! Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Vai kāds ir saskāries ar kadām problemām lejot degvielu augšminētās firmas DUS?

(Interesē dīzeļdegviela)

a kas ta statoilam vainas?

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bucefals rakstīja: Vai kāds ir saskāries ar kadām problemām lejot degvielu augšminētās firmas DUS?

(Interesē dīzeļdegviela)

a kas ta statoilam vainas?

iespējams santīmu skaits litrā neapmierina

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: .....Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

par šo lūdzus sīkāk

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Chankaishi rakstīja: .....Karburators, kaa te kaads iemineejaas par darvu - melns paliek no taa saucamaas seenjoshanas, ne no melna benziina

par šo lūdzus sīkāk

Runa ir tieshi par karburatoru, par kanaalu, caur kuru suuc gaisu un kuraa iesmidzinaas degviela caur zhikleru no pludinja kameras. Nezinu iisti to tumsho noseedumu rashanaas procesu, iespeejams, ka dzineejs ilgstoshi straadaa ne ar nominaalajiem apgriezieniem, liidz ar to dalja degmaisiijuma izpluust atpakalj no cilindriem caurpuutes laikaa, kad valjaa ir gan iepluude gan izpluude. iipashi labi tas redzams ar taam divkaarshajaam vai kaa tur droseleem, otraa atveraas tik pie lielaakas slodzes, tad nu tur, ja nav riktiigi paarsimts km ar slodzi nobraukts, to noseedumu ir pietiekoshi, ne jau darva pil, bet sieninjas melnas. Sen gan tas bija, kad taadi karburatori autinjiem bija parasta lieta. Servisa vechi peec taa noteica, kursh gaazeejs, kursh seenjotaajs

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kartera ventilācija parasti tiek pievadīta gaisafiltram, nu un attieciigi eļļas tvaiki (un ne tikai) iet caur karburatoru atpakaļ dzinējā. tas ir tāpēc lai droseļvārsti neiesaltu pie retinājuma (vakuuma).

jo vecaaks un padilušāks dzineejs, jo vairaak atgaazu nonaak karburatoraa. no turienes arī tas asfalts (nav jau arii taalu no patiesiibas)

ar degvielas kvalitaati tam nav nekaada sakara.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

+1 par to kartera ventilāciju.

2 reizes kad uzrāvos uz degvielas kvalitāti:

1)1994 gadā Rojā - ielēja tādu draņķi ka 3x filtru tīriju Usmas mežos

2)2004 gadā Serbijā - tas kas saucās 95 benzīns bij ar tik zemu oktānskaitli ka detonēja braucot pāri kalnu pārejām

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

kartera ventilācija parasti tiek pievadīta gaisafiltram, nu un attieciigi eļļas tvaiki (un ne tikai) iet caur karburatoru atpakaļ dzinējā. tas ir tāpēc lai droseļvārsti neiesaltu pie retinājuma (vakuuma).

================

Vispār mūsdienās to dara aizvien retāk, īpaši, ja gaisa filtrs nav tieši uz motora Iemesls - maksimāli neļaut kartera gāzēm kopā ar ūdens un eļļas tvaikiem pa ceļam

līdz ievadīšanai atdzist! Tāpēc arī ir visādi risinājumi šo gāzu "atsūkšanai" tukšgaitas un mazas slodzes režīmos.

Ar droseļvārstu iesalšanu / neiesalšanu tam nav nekāda sakara, priekš tam ir citas metodes!

jo vecaaks un padilušāks dzineejs, jo vairaak atgaazu nonaak karburatoraa. no turienes arī tas asfalts (nav jau arii taalu no patiesiibas)

-----------------------------

Tā ir, pareizi.

ar degvielas kvalitaati tam nav nekaada sakara.

-----------------------

Dziļi maldies - degvielā (benzīnā) dzīvo vielas, kuras

apkopojoši sauc par "sveķiem" (resins). EN standarti stingri limitē šo vielu klātbūtni benzīnos. Ja to ir par daudz, pirmie, kas cieš, ir vārsti un virzuļu gredzeni.

Krievijā un citās NVS valstīs tā ir labi zināma problēma, kad zemas kvalitātes benzīna dēļ "mirst", un smagi,

pavisam jauni importa auto, īpaši "daudzvārstnieki"

Un Krievijā veiktās pārbaudes liecina, ka nereti visādu

draņķu klātbūtne benzīnos pārsniedz viņu vietējo normu PAR KĀRTU!

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ielēju atkal!

Joprojām dzīvs.

P.S.Starp Ogri un Ogresgalu vakar no rīta bija -27°C un vienalga pieleca tas auto!

BB Reģ.: 20.08.2003
0 0 Atbildēt

Liets regulāri gan benzīns gan dīzelis, nekādu pretenziju!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals

Cik es te no "visādiem tantukiem" esmu saklausījies, tad vienīgais dīzelis, kas kaut ko nodara motoram ir ta sauktais vagonu dīzelis, kas esot motoram nepanesami sauss

---------------------

Aaa, atvainojos, bet par šito gribējās tuvāk uzzināt! Kas

tas ir "vagonu dīzelis"? dafiga esmu strādājis ar LDz, bet

šādu tautas terminu netiku dzirdējis ..."Sausa" vispār ir aviācijas petroleja, reaktīvā degviela ...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ak jā, "Liepiņš" bij tas kantoris, uz kuru savulaik ponta pēc zvanījām, bet neko vairāk par "čavo, čavo?" nevarējām

izspiest, viņiem laikam pat neviena "profesija - latvietis"

pilsoņa nebija Un: Liepiņbenzīns 95 ir vienīgais, ar kuru

man ir apstājies auto, jo karstajā laikā benzīns uzvārījies

iemesls bij vienkāršs - zēni ar MTBE bij pācentušies. Bet nu sanāca pa ceļam un pabieži tur lējos ...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bucefals

Cik es te no "visādiem tantukiem" esmu saklausījies, tad vienīgais dīzelis, kas kaut ko nodara motoram ir ta sauktais vagonu dīzelis, kas esot motoram nepanesami sauss

---------------------

Aaa, atvainojos, bet par šito gribējās tuvāk uzzināt! Kas

tas ir "vagonu dīzelis"? dafiga esmu strādājis ar LDz, bet

šādu tautas terminu netiku dzirdējis ..."Sausa" vispār ir aviācijas petroleja, reaktīvā degviela ...

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

-------------------------

Nu , šķidrums, kuru eksportē, nav dīzeļdegviela, bet t.s.

"jēldīzelis", "ģiztopļivo - sirec" krieviski. Tajā ir nereglamentēts sēra daudzums, tāpat cieto daļiņu un citu

atkritumvielu saturs Vistuvākais radinieks jēldīzelim ir kurināmā degviela Es vēl saprastu, ja tas būtu domāts no lokomotīvēm zagtais - dzelzceļam un kuģiem drīkst izmantot DD ar sēra saturu līdz 0.5% , auto parakstīto līdz 0.05% vietā. Praksē parasti ir ne vairāk par 0.2%. Citādi normāla vasaras DD, vien ar tīrību ir problēmas - pat dižapjoma lokomotīvju degvielas filtri mēdz aizsērēt Zini, kāds izskatās lokomotīves degvielas filtrs? Uz kuģiem arī tādus izmanto

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

vecajiem merša dīzeļiem ,ķipa OM616 laikam , bij pilnīgi pie tirzas tas sēra saturs utt.pfigņas ņiuxja gan 'nelidoja' tie traktori , bet 'mūžīgi'' gan bij

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Chankaishi

Varbuut tas ir zagtais diizelis no dzelzcelju cisternaam, vai naftas vada. Tankshtellees tak pievienojot dazhaadas vielas dazhaadu procesu uzlaboshanai, ne nu gluzhi tankshtellees varbuut, bet diez vai d-fortis naak dzelzcelju cisternaas

-------------------------

Nu , šķidrums, kuru eksportē, nav dīzeļdegviela, bet t.s.

"jēldīzelis", "ģiztopļivo - sirec" krieviski. Tajā ir nereglamentēts sēra daudzums, tāpat cieto daļiņu un citu

atkritumvielu saturs Vistuvākais radinieks jēldīzelim ir kurināmā degviela Es vēl saprastu, ja tas būtu domāts no lokomotīvēm zagtais - dzelzceļam un kuģiem drīkst izmantot DD ar sēra saturu līdz 0.5% , auto parakstīto līdz 0.05% vietā. Praksē parasti ir ne vairāk par 0.2%. Citādi normāla vasaras DD, vien ar tīrību ir problēmas - pat dižapjoma lokomotīvju degvielas filtri mēdz aizsērēt Zini, kāds izskatās lokomotīves degvielas filtrs? Uz kuģiem arī tādus izmanto

Interesanti, kurā brīdi un kur tas jēldīzelis pārtop par dīzeļdegvielu? Neteikšu kā, bet zinu, ka to dīzeli no trubas mierīgi lej arī samērā jaunās mašīnās un nekādu problēmu īpašu Vismaz pazīstamam piegādāja, tas tik lēja savā bembī un slavēja! Par kuģiem - nu tur vesela fabrika, kamēr no tanka tiek līdz sadegšanai!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti