ir bijis līdzīgi. nomainīju svečvadus un problēma pazuda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ir bijis līdzīgi. nomainīju svečvadus un problēma pazuda.
Parasti, kad kompis uzrāda rindu ar gļukiem, ir viens gļukains mezgls, dēļ kura pārējie ir tikai kā sekas no pirmā nestrādāšanas. Meklē kārtīgu diagnostiķi, kurš māk lasīt datora uzrādītās kļūdas un izdarīt secinājumus. Vai tā var būt, ka Tavai Omegai viss pilnīgi nojāts vienlaicīgi
vēl jau var būt, ka kompis gļučī
Kur tam žopelim ir vadības bloks? Nav štekerī zaļais iemeties. BOrSCH vai Simtec bloks?
Dēļ lambdas zondes slāpt nevajadzētu, vismaz normāliem blokiem tā nav kritiska kļūda(Lambo gan pie nestrādājošas zondes jāliek uz treilera ). Pārējie gļuki gan ir kritiski. Kā gan pie šiem gļukiem vēl "check engine" lampiņa nav iedegusies
Patīk braukt ar tukšu bāku?
Gauss rakstīja: Patīk braukt ar tukšu bāku?
Kādā ziņā?
Pirms klausīt servisus - makaronu karinātājus, pārbaudi ka nu pats. www.zdravstvenanjega.hr/...
Svečvadi arī ir variants. Ja nav mainīti, tad vajadzētu. Nesen Rolī Bošam bija labākais variants (ap 19).
Interesanti - atradi vainu? Arii lieku uz sliktiem svečvadiem un apsūbējušiem kontaktiem štekeros. palīdz pret mitrumu domātais aerosols, kuru uzpūš pēc tam, kad dzinējs apstādināts un ir uzsilis un sauss.
Omega B 2,0 16V automāts Nelec
Viss sākās pagājušajā ziemā. Lielajos aukstumos sāka niķoties lekšana, Nevarēja piešķilt, un apgriezieni lēkāja 2000 robežās.Pirms krustiem nācās gāzt kā šumaheram, lai bez gāzes nonemšnas paņemtu līkumu. Citādi slāpa nost. Viss itkā pazuda pats no sevis, bet tagad atkal uzpeldēja, un nu ir galīgi sūdīgi. Aukstu piešķiļu, parūc sekundes 30 un noslāpst. Aizvedu un kompi. Tur teica, ka zonde gļučī, sadalenes dačiks gļučī un kloķenes dačiks gļučī. Nu skaidrs, vainīgs ir kautkas no elektronikas, kas šito rosolu taisa...bet kas??? VArbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija, un var kautko ieteikt???