Sodi no fotoradariem

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Vai kāds jau dabūjis vēstuli . Un cik ir tas tolerances slieksnis . Pats braucot pa Rīga -Jelgava vispār nēesmu redzējis nevienu radaru kopš oktobra .

 
GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Dark_Side rakstīja: SEENE, pie joda - ko pie velna Tu pīpē??? tur rāda TIKAI a/m numuru!!! Tas ir noslēpums??? tad izej uz ielas un skaties uz numuriem kamēr slikti paliek!!! kādi sensitīvie dati? kāda drošība? AĻĻO!!! lūdzu beidz murgot!!!

Ko pīpē Tu? Soda par to, ka ir numurs? Vienādiem cipariem atlaides dod?

Nē, stāsts ir par to, ka fotoaparāts, kā dārksaids teica, iegūst tikai mašīnas numuru, ne informāciju par īpašnieku. Fotoaparātam nav pieslēguma CSDD datu bāzei, fotoaparāts fiksē, ka auto ar kādu konkrētu numuru pārsniedz ātrumu, tālāk bilde ar šo ātrumu pārsniegušo auto tiek nosūtīta attiecīgajām valsts amatpersonām, kuras (nevis fotoaparāts) tad pēc CSDD datu bāzes meklē īpašnieku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļā, visi tik gudri, ka nav ko tirzti pasūtīt....

mūsu "datu valsts" ar visu savu inspekciju var vispār iet nakui, tie neko nespēj, kā tikai sargāt vai šlesera telefons (par kuru maksājam mēs visi) ir likumīgi parādījies internetā

Dark_Side Reģ.: 25.06.2003
0 0 Atbildēt

Sēne kviec un bļauj par to, ka tagad fočēs a/m numurus un to, kas kur un kad ir bijis! NU UN??? fočēs tikai tos, kas pārkāpj! tad nepārkāp un brauc mierīgi - neviens tavu mizu nefočēs, jo nakuj tā nevienam nav vajadzīga, ja neko nevar iekasēt!!! easy!

PS man čoms jamos strādā - CSDD (vai CP) nosaka - kur kam kad ir jābūt un kur var novietot radaru. Tur viss tiek kontrolēts! Nekādas pašdarbības! To tad iespēju robežās cenšas noslēpt, lai pēc iespējas vairāk iekasētu! protams to nedara klaji, bet piemēram aiz kāda staba paslēpj, vai elektrosadales skapja, pieturas... tā lai mazāk redz un pamana. Pilnīgi loģiski, jo tas ir privātais bizness, nevis valsts! Ja būtu valsts, tad 40% radaru būtu jau sabojāti (it kā), jo būtu ļeņ atteikties no ierastajiem 10niekiem, ko foto izslēdz jau saknē... bet šeit nekā - tos uzraudzīs kā acuraugus, jo tā ir maizīte, sviests un kaviārs kādam (iem) uz maizes...

tā ka- braucam prātīgi un no stress!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Dark_Side rakstīja: SEENE, pie joda - ko pie velna Tu pīpē??? tur rāda TIKAI a/m numuru!!! Tas ir noslēpums??? tad izej uz ielas un skaties uz numuriem kamēr slikti paliek!!! kādi sensitīvie dati? kāda drošība? AĻĻO!!! lūdzu beidz murgot!!!

Ko pīpē Tu? Soda par to, ka ir numurs? Vienādiem cipariem atlaides dod?

Nē, stāsts ir par to, ka fotoaparāts, kā dārksaids teica, iegūst tikai mašīnas numuru, ne informāciju par īpašnieku. Fotoaparātam nav pieslēguma CSDD datu bāzei, fotoaparāts fiksē, ka auto ar kādu konkrētu numuru pārsniedz ātrumu, tālāk bilde ar šo ātrumu pārsniegušo auto tiek nosūtīta attiecīgajām valsts amatpersonām, kuras (nevis fotoaparāts) tad pēc CSDD datu bāzes meklē īpašnieku.

Stāsts ir par to, ka neko nejēdz izlasīt. Kāds vēl ātruma pārkāpums, ja kontrolē OCTA visiem?!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Dark_Side rakstīja: Sēne kviec un bļauj par to, ka tagad fočēs a/m numurus un to, kas kur un kad ir bijis! NU UN??? fočēs tikai tos, kas pārkāpj! tad nepārkāp un brauc mierīgi - neviens tavu mizu nefočēs, jo nakuj tā nevienam nav vajadzīga, ja neko nevar iekasēt!!! easy!

PS man čoms jamos strādā - CSDD (vai CP) nosaka - kur kam kad ir jābūt un kur var novietot radaru. Tur viss tiek kontrolēts! Nekādas pašdarbības! To tad iespēju robežās cenšas noslēpt, lai pēc iespējas vairāk iekasētu! protams to nedara klaji, bet piemēram aiz kāda staba paslēpj, vai elektrosadales skapja, pieturas... tā lai mazāk redz un pamana. Pilnīgi loģiski, jo tas ir privātais bizness, nevis valsts! Ja būtu valsts, tad 40% radaru būtu jau sabojāti (it kā), jo būtu ļeņ atteikties no ierastajiem 10niekiem, ko foto izslēdz jau saknē... bet šeit nekā - tos uzraudzīs kā acuraugus, jo tā ir maizīte, sviests un kaviārs kādam (iem) uz maizes...

tā ka- braucam prātīgi un no stress!

Nu tad vēlreiz un no sākuma - kā tavuprāt ir iespējams kontrolēt OCTA esamību, ja fotografēti tiek tikai pārkāpēji? Un nejauc atkal ar to, kā tikai ātrumpārkāpējiem tiek papildus pārbaudīta OCTA esamība.

Un tavs CP čoms laikam aizmirsa pastāstīt, ka viņam arī ir plāns jāizpilda un valsts budžetu jāglābj. Vai tiešām domā, ka "viss tiek kontrolēts" satiksmes drošībai?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Dark_Side rakstīja: SEENE, pie joda - ko pie velna Tu pīpē??? tur rāda TIKAI a/m numuru!!! Tas ir noslēpums??? tad izej uz ielas un skaties uz numuriem kamēr slikti paliek!!! kādi sensitīvie dati? kāda drošība? AĻĻO!!! lūdzu beidz murgot!!!

Ko pīpē Tu? Soda par to, ka ir numurs? Vienādiem cipariem atlaides dod?

Nē, stāsts ir par to, ka fotoaparāts, kā dārksaids teica, iegūst tikai mašīnas numuru, ne informāciju par īpašnieku. Fotoaparātam nav pieslēguma CSDD datu bāzei, fotoaparāts fiksē, ka auto ar kādu konkrētu numuru pārsniedz ātrumu, tālāk bilde ar šo ātrumu pārsniegušo auto tiek nosūtīta attiecīgajām valsts amatpersonām, kuras (nevis fotoaparāts) tad pēc CSDD datu bāzes meklē īpašnieku.

Stāsts ir par to, ka neko nejēdz izlasīt. Kāds vēl ātruma pārkāpums, ja kontrolē OCTA visiem?!

Tieši pēc tāda paša principa... Tiek atpazīts numurs un automātā pārbaudīts - ir OCTA vai nav, ja nav, auto tiek noknipsēts, bilde nosūtīta uz CP, kas savukārt datu bāzē sameklē īpašnieku un piestāda rēķinu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tieši pēc tāda paša principa... Tiek atpazīts numurs un automātā pārbaudīts - ir OCTA vai nav, ja nav, auto tiek noknipsēts, bilde nosūtīta uz CP, kas savukārt datu bāzē sameklē īpašnieku un piestāda rēķinu.

Interesants princips... Numuru atpazīstam bez fotografēšanas... Automātā pārbaudam neeksistējošā datu bāzē...

Mazliet zinu par radara darbības principiem un to, kā var noteikt auto ātrumu, bet būtu interesanti uzzināt par taviem tehnoloģiskajiem jaunumiem.

Bazhix Reģ.: 20.02.2003
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: msh - cits fonts ir likuma pārkāpums

Bet uzlikt zīmi ar kājām gaisā? Arī ir likuma pārkāpums?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tu to varētu notestēt. uzliec otrādi un pakursē gar kādiem mentiem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tu to varētu notestēt. uzliec otrādi un pakursē gar kādiem mentiem.

Šādi var tikai uzzināt mentu personīgo viedokli. Jo no likumiem viņiem ir maza sajēga. Un likumi jau arī diezgan truli - CSN nosaka, ka numura zīmēm jābūt piestiprinātam paredzētajā vietā. Bet nekas nav teikts par to, KĀ paredzētajā. Ražotāja? CSDD? Auto īpašnieka? Es kā īpašnieks varbūt esmu paredzējis tās piestiprināt uz nagliņas aiz sirsniņas

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Bazhix rakstīja:

smaidiigais rakstīja: msh - cits fonts ir likuma pārkāpums

Bet uzlikt zīmi ar kājām gaisā? Arī ir likuma pārkāpums?

251. Aizliegts braukt, ja kaut viena no numura zīmēm nav piestiprināta paredzētajā vietā. Aizliegts numura zīmes aizsegt vai pārklāt ar aizsargmateriāliem.

Šis pants principā neaizliedz numura zīmi piestiprināt otrādi - ar krāsu pret bamperi, tā ka redzams tikai reljefs.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

reaalaa laikaa var ne to vien izdariit, iipasi ja datubaaze ir jau uzinstaleeta kastee un nav jaasleedzas klaat serverim.

pie mums katrs driikst taisiit datubaazi ( nav aizliegts) bet nodot citam nav tik vienkaarsi, kur nu ja tas cits veel taisaas lietot un guut peļņu. tiesiibsargs jau noraidija ideju par soda punktu piešķiršanu par paarkaapumu kas fixeets ar fotoradaru.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

reaalaa laikaa var ne to vien izdariit, iipasi ja datubaaze ir jau uzinstaleeta kastee un nav jaasleedzas klaat serverim.

pie mums katrs driikst taisiit datubaazi ( nav aizliegts) bet nodot citam nav tik vienkaarsi, kur nu ja tas cits veel taisaas lietot un guut peļņu. tiesiibsargs jau noraidija ideju par soda punktu piešķiršanu par paarkaapumu kas fixeets ar fotoradaru.

Nu re... Te jau tu arī pateici āķīti - "ja datubāze ir jau uzinstalēta kastē"!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

seene, saki godīgi - Tu par shito visu cepies tāpēc, ka braukā bez OCTA?

Man ir pilnīgi vienalga kā piestāda rēķinu braucējiem bez OCTA, jo bez Spēkā esošas OCTA piedalīties sadiksmē nedrīkst pēc definīcijas.

Un moš pārvietojamie uz OCTA nepārbauda, bget to darīs tikai stacionārie. Kāda starpība??? Ir OCTA un braukā laimīgs, nav - iegādājies vai nebrauc... Kur problēma???

Nekas patīkams neesot nokļūt CSN ar kādu, kam nav OCTA vai skate...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

un kas tur tāds pārdabisks - ja bankām pīķa stundās karšu transakcijas iet vairākos tūkstošos/sek, tad te (cik tie radari bija - 160?) 160 x auto skaits/sek būs max daži tūkstoši, nedomāju, ka mums daudz tādi ceļi, kur vienā sekundē izbrauc daudz vairāk par 10-15 auto. www.lvceli.lv/...

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

karoč skļifasovskij - fočētas ar FR tiks visas garām braucošās mašīnas, dažiem to īpašniekiem tiks nosūtīti protokoli par ātruma pārsniegšanu, dažiem par OCTAs neesamību, vēl kādam par braukšanu bez TA. kā to darīs - drukās kvītis uzreiz fotoradarā , vai sekretutka ar vienu pirkstu klabinās ir tehniskas dabas jautājums.

tīri filozõfiski - arī ceļa malā stāvošs CPsts var ar ziepeni uzņemt garāmbraucošos auto, mainas beigās salīdzināt numurus LTABā, un līmēt konvertus pārkāpējiem bez OCTAs. cik tas ir likumīgi XVZ!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: seene, saki godīgi - Tu par shito visu cepies tāpēc, ka braukā bez OCTA?

Man ir pilnīgi vienalga kā piestāda rēķinu braucējiem bez OCTA, jo bez Spēkā esošas OCTA piedalīties sadiksmē nedrīkst pēc definīcijas.

Un moš pārvietojamie uz OCTA nepārbauda, bget to darīs tikai stacionārie. Kāda starpība??? Ir OCTA un braukā laimīgs, nav - iegādājies vai nebrauc... Kur problēma???

Nekas patīkams neesot nokļūt CSN ar kādu, kam nav OCTA vai skate...

Pirmkārt necepos un ne par saviem datiem satraucos. Man tur nekā slēpjama nav. Bet pēc likuma tie ir konfidenciāli. Un ja kāds pieļaus noplūdi (kuru cilvēki jau ir gatavi noorganizēt, bet Vitronic nav gatavs nepieļaut), tad par to dārgi maksās.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

un kas tur tāds pārdabisks - ja bankām pīķa stundās karšu transakcijas iet vairākos tūkstošos/sek, tad te (cik tie radari bija - 160?) 160 x auto skaits/sek būs max daži tūkstoši, nedomāju, ka mums daudz tādi ceļi, kur vienā sekundē izbrauc daudz vairāk par 10-15 auto. www.lvceli.lv/...

kaut kur lielajām REiropas bankām varbūt arī iet. Pie mums tuvāk būs vairāki tūkstoši stundā . Banku transakcijās nav reālā laikā jāpārvērš attēls par ASCII kodiem. Un kartiņai atbildes saņemšanas laiks no sistēmas ir līdz 30 sekundēm (parasti). Pa to laiku auto jau būs gandrīz kilometru nobraucis (ja virs 100km/h).

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja:

anonimikis rakstīja: tu esi pārskatījies filmas. tādos ātrumos reālā laikā datu apstrāde nenotiek.

un kas tur tāds pārdabisks - ja bankām pīķa stundās karšu transakcijas iet vairākos tūkstošos/sek, tad te (cik tie radari bija - 160?) 160 x auto skaits/sek būs max daži tūkstoši, nedomāju, ka mums daudz tādi ceļi, kur vienā sekundē izbrauc daudz vairāk par 10-15 auto. www.lvceli.lv/...

Nekā jau pārdabiska Tikai paskaties, cik laika aizņem tāda bankas transakcija, kad stāvi lielveikala rindā. Un painteresējies, cik izmaksās sistēma, lai tā varētu darboties tā, kā esi iecerējis.

Un mazliet padomā ar galvu, pirms muldi par tūktošiem transakciju sekundē. Ja pieņemam, ka ir tikai viens tūkstotis un pīķa stunda ir tikai viena, tad jau sanāk 3,6M transakciju. Tā kā bankas LV ir vairākas, šo ciparu sanāk palielināt - kaut vai x3 - tātad ~10miljoniem transakciju stundas laikā, lai tavs apgalvojums būtu kaut tuvu patiesībai. Un tas jau nozīmē, ka katram Latvijas iedzīvotājam šīs stundas laikā jāiepērkas ar karti vismaz 4x. Oi... bērniem tak nav kartes... pensionāri izmanto 1x mēnesī. Tātad tev paliek kādas 10x norēķināties. Rindu RIMI pīķa stundā vispār paspēsi 10x izstāvēt?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Pirmkārt necepos un ne par saviem datiem satraucos. Man tur nekā slēpjama nav. Bet pēc likuma tie ir konfidenciāli. Un ja kāds pieļaus noplūdi (kuru cilvēki jau ir gatavi noorganizēt, bet Vitronic nav gatavs nepieļaut), tad par to dārgi maksās.

Nu tad izstaasti kas par nelietiigajiem sazveerniekiem kam ko ljaunu grasaas nodariit? Pagaidaam izklausaas peec vispasaules sazveerestiibas tieshi pret tevi!

Kaapeec pashi neuzstaada videokameras celja malaas noparkotiem auto un necheko par visiem datiem? Vieniigais iemesls - leetaak, nevis neiespeejami. Un?

Un pashu galveno neatbildeeji - kaada starpiiba, no kaa tos datus nozog/nopludina 3. personaam no shmittronic vai no milicijas? Pilniigi vienalg no kurienes nopludina un neba nu milichu datubaaze baisaa droshiibaa atskjiriibaa no privaataa partnera...

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Lielā mērā pievienojos Seene. Pirmām kārtām, nav skaidri pateikta robeža no kuras fotoradars sāk darboties. Nav skaidrs vai pētot OCTA un TA esamību tiek reģistrētas visas mašīnas vai tikai pārkāpēju. Kā tad sanāk ieslēdzam to kasti, lai foķē visus un dienas beigās atbilstoši plānam noliekam latiņu + vēl OCTA un TA zipčikus sodam.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmkārt necepos un ne par saviem datiem satraucos. Man tur nekā slēpjama nav. Bet pēc likuma tie ir konfidenciāli. Un ja kāds pieļaus noplūdi (kuru cilvēki jau ir gatavi noorganizēt, bet Vitronic nav gatavs nepieļaut), tad par to dārgi maksās.

Nu tad izstaasti kas par nelietiigajiem sazveerniekiem kam ko ljaunu grasaas nodariit? Pagaidaam izklausaas peec vispasaules sazveerestiibas tieshi pret tevi!

Kaapeec pashi neuzstaada videokameras celja malaas noparkotiem auto un necheko par visiem datiem? Vieniigais iemesls - leetaak, nevis neiespeejami. Un?

Un pashu galveno neatbildeeji - kaada starpiiba, no kaa tos datus nozog/nopludina 3. personaam no shmittronic vai no milicijas? Pilniigi vienalg no kurienes nopludina un neba nu milichu datubaaze baisaa droshiibaa atskjiriibaa no privaataa partnera...

Izklausās tā, kā gribi sadzirdēt. Ar datu noplūdi ir ļoti vienkārši - var iet WikiLeaks ceļu, ja vēlme ir kādu atmaskot un kaut ko mainīt. Bet var arī tikt pie savas peļņas daļas par to, ka noplūde tiek noklusēta. Tas arī viss.

Avotam nav nekādas starpības no seku viedokļa, bet "baisā drošība" tomēr Vitronic nav - tur jau arī problēma.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Raacens rakstīja: Lielā mērā pievienojos Seene. Pirmām kārtām, nav skaidri pateikta robeža no kuras fotoradars sāk darboties. Nav skaidrs vai pētot OCTA un TA esamību tiek reģistrētas visas mašīnas vai tikai pārkāpēju. Kā tad sanāk ieslēdzam to kasti, lai foķē visus un dienas beigās atbilstoši plānam noliekam latiņu + vēl OCTA un TA zipčikus sodam.

Ņemot vērā, ka sodiem gatavs plāns ir pat budžetā, tava versija izklausās pat ļoti reāla. Safočējam visus un sodam pēc vajadzības - kaut par +1, lai tik plāns pildās.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

CRDI rakstīja: Sēne satraucies velti, no Vitronica šos datus iespējams iegūt tikai šausmīgi šifrētā veidā. Atšifrēšanu veic toļi Lukstiņš, toļi Zive, tas man tā īsti netapa skaidrs no tā raksta.

Un ja arī kāds iegūs megasarakstu ar pepelacu Nr. labums viņam ta nekāds, lai uzzinātu kaut ko vairāk ir nepieciešama jau piekļuve Lukstiņa vai Zives datubāzēm, jo ar V/N zināšanu vien nepietiek lai uzzinātu pepelaca īpašnieku utt.

Sēnem droši vien bail, ka atnāks bilde ar viņa nošmulēto braucamo un dabūs no sievietes ar pannu, jo šamai būs ieklārējis, ka piečuku nav nodzēris, bet izlietojis autosa uzkopšanai.

Nu un tagad padomā pats - kas un kādēļ šo rakstu ir sacerējis. Vai tik ne tādēļ, ka problēma ir aktuāla un Vitronic šifrēšanas spējas ir tikpat lielas, kā antiradaram nogāzt lidmašīnu. Arī par to bija raksts.

Ta ka tāds inženiers...

Tie šifrētie dati būs tava riteņķebļa bilde ar nummuru, pēc kura kaut ko (izņemot octa un/vai ta) noteikt ir visai sarežģīti, ja pa rokai nav csdd vai vp vai kāda cita datubāze.

Tajā rakstā neizteicās ne vitronici, ne zivis, bet loceklis no VDI.

Es gan vairak uztrauktos par faktu, ka tie foto mākslas darbi pirms likšanas konvertē tikšot apstrādāti un uzlaboti ar speciālu fotoapstrādes programmu (to izveikšot pazīstami fotomākslinieki no csdd), vot te ir vieta cepienam, kā pierādīt ka tas foto ir digitāli uzlabots un ka tavs pepelacs tajā vietā un laikā tur nav bijis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti