Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
1.. 17 18 19 20 21 22
Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Ir ir tas pats izmērs.

Cerams ka neko neietekmēs tas ka viens riepu pāris jau padilis. Jo tāpat jau arī visiem AWD viens pāris tomēr nedaudz ātrāk dilst. Ja nu vienīgi Subaru kam ir patstāvīga neatslēdzama pilnpiedziņa. Varbūt tam riepas dilst vienādi. Bet skaidru ziņu nav.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

This is a Renault Espace, probably the best of the people carriers. Not that that's much to shout about. That's like saying 'Oh good, I've got syphilis, the best of the sexually transmitted diseases!'

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Ir ir tas pats izmērs.

Cerams ka neko neietekmēs tas ka viens riepu pāris jau padilis. Jo tāpat jau arī visiem AWD viens pāris tomēr nedaudz ātrāk dilst. Ja nu vienīgi Subaru kam ir patstāvīga neatslēdzama pilnpiedziņa. Varbūt tam riepas dilst vienādi. Bet skaidru ziņu nav.

Pričom te pieslēgšana un atslēgšana? Riepas pa asīm nevienmērīgi deldēt var tikai divi pasācieni - straujš paātrinājums, kas pareizajai piedziņai nespēj deldēt nevienmērīgi, un bremzēšana - bet pareizā piedziņa bremzējas tāpat kā bezpiedziņa, tāpat priekšējā ass uzņem to lielāko bremzēšanas slodzi

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Pričom te pieslēgšana un atslēgšana? Riepas pa asīm nevienmērīgi deldēt var tikai divi pasācieni - straujš paātrinājums, kas pareizajai piedziņai nespēj deldēt nevienmērīgi, un bremzēšana - bet pareizā piedziņa bremzējas tāpat kā bezpiedziņa, tāpat priekšējā ass uzņem to lielāko bremzēšanas slodzi

Nu tieši tā pāātrinoties un bremzējot visvairāk riepas dilst. Ja piemēram FULL TIME 4x4 strauji paātrinās tad dilst daudz maz abi tilti vienmērīgi. Atšķirībā no viena tilta piedziņas. Un bremzējot skaidrs ka dilst vairāk priekšējās riepas. Principā sanāk ka vienmērīgāk riepas dilst aizmugures piedziņas automašīnai. Priekšējās pastiprināti dilst bremzējot un pakaļējās pastiprināti dilst uzsākot braukt.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

tas viss taisni braucot, pa līdzenu ceļu, ar ražotāja noteikto spiedienu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:

Nu tieši tā pāātrinoties un bremzējot visvairāk riepas dilst. Ja piemēram FULL TIME 4x4 strauji paātrinās tad dilst daudz maz abi tilti vienmērīgi. Atšķirībā no viena tilta piedziņas. Un bremzējot skaidrs ka dilst vairāk priekšējās riepas. Principā sanāk ka vienmērīgāk riepas dilst aizmugures piedziņas automašīnai. Priekšējās pastiprināti dilst bremzējot un pakaļējās pastiprināti dilst uzsākot braukt.

...bet tā kā pakaļas bezpiedziņa sūkā noklusējumā, tad par to nav vērts pat domāt...

Kas tas par uzsvaru uz patstāvīgo pilnpiedziņu? Ir "pilnpiedziņa", "pseido pilnpiedziņa" un "īsts džips"

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

CRDI rakstīja: Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

... bet ja padomā par šīs frāzes jēgu? (kas latviešiem nav raksturīgi ) Ja man jāizvēlas STS- no visām izvēlos sifilisu. Ja jādomā, kādu minivenu ņemt- jāņem Espace. Un vienīgais, kas izriet no teiktā- labāk iztikt bez miniveniem un STS. Šeid daudz pieminēto vojadžeri Mr. Klarksons nepiemin nemaz, jo savā raidijumā runā tikai par auto...

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

... bet ja padomā par šīs frāzes jēgu? (kas latviešiem nav raksturīgi ) Ja man jāizvēlas STS- no visām izvēlos sifilisu. Ja jādomā, kādu minivenu ņemt- jāņem Espace. Un vienīgais, kas izriet no teiktā- labāk iztikt bez miniveniem un STS. Šeid daudz pieminēto vojadžeri Mr. Klarksons nepiemin nemaz, jo savā raidijumā runā tikai par auto...

"savā" tobiš, BBC, raidījumā, kurā viņi visi ir tikai aktieri (tāpat, kā auto, starp citu), viņi par to nerunā. jo - kāpēc par to runāt. jo nevienu tas nefis.

ja kāds top gear uztver par nopietnu raidījumu par automašīnām, to testiem utt, tad... tad lai padomā vēlreiz.

tas nav raidījums PAR automašīnām. tas ir izklaidējošs raidījums AR automašīnām

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

kalfonso rakstīja:

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

... bet ja padomā par šīs frāzes jēgu? (kas latviešiem nav raksturīgi ) Ja man jāizvēlas STS- no visām izvēlos sifilisu. Ja jādomā, kādu minivenu ņemt- jāņem Espace. Un vienīgais, kas izriet no teiktā- labāk iztikt bez miniveniem un STS. Šeid daudz pieminēto vojadžeri Mr. Klarksons nepiemin nemaz, jo savā raidijumā runā tikai par auto...

"savā" tobiš, BBC, raidījumā, kurā viņi visi ir tikai aktieri (tāpat, kā auto, starp citu), viņi par to nerunā. jo - kāpēc par to runāt. jo nevienu tas nefis.

ja kāds top gear uztver par nopietnu raidījumu par automašīnām, to testiem utt, tad... tad lai padomā vēlreiz.

tas nav raidījums PAR automašīnām. tas ir izklaidējošs raidījums AR automašīnām

starpcitu pilnībā piekrītu, un piedevām raidijuma līdera Klarksona kunga prioritātes un gaume mums taču ir zināma. 0-100 km/h 2,5 max 3,5 sec vismaz 500N/m vai sliktākajā gadijumā kādi 300 kw.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

kalfonso rakstīja:

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

... bet ja padomā par šīs frāzes jēgu? (kas latviešiem nav raksturīgi ) Ja man jāizvēlas STS- no visām izvēlos sifilisu. Ja jādomā, kādu minivenu ņemt- jāņem Espace. Un vienīgais, kas izriet no teiktā- labāk iztikt bez miniveniem un STS. Šeid daudz pieminēto vojadžeri Mr. Klarksons nepiemin nemaz, jo savā raidijumā runā tikai par auto...

"savā" tobiš, BBC, raidījumā, kurā viņi visi ir tikai aktieri (tāpat, kā auto, starp citu), viņi par to nerunā. jo - kāpēc par to runāt. jo nevienu tas nefis.

ja kāds top gear uztver par nopietnu raidījumu par automašīnām, to testiem utt, tad... tad lai padomā vēlreiz.

tas nav raidījums PAR automašīnām. tas ir izklaidējošs raidījums AR automašīnām

starpcitu pilnībā piekrītu, un piedevām raidijuma līdera Klarksona kunga prioritātes un gaume mums taču ir zināma. 0-100 km/h 2,5 max 3,5 sec vismaz 500N/m vai sliktākajā gadijumā kādi 300 kw.

bet uz to ari vajadzetu tiekties.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

CRDI rakstīja: Mr. Klarksons par šeit daudz aprunāto Renault Espace: "Man pieder Renault Espace, iespējams labākais minivens pasaulē! Tas ir tāpat, kā 'man ir sifiliss, labākā no STS' "

... bet ja padomā par šīs frāzes jēgu? (kas latviešiem nav raksturīgi ) Ja man jāizvēlas STS- no visām izvēlos sifilisu. Ja jādomā, kādu minivenu ņemt- jāņem Espace. Un vienīgais, kas izriet no teiktā- labāk iztikt bez miniveniem un STS. Šeid daudz pieminēto vojadžeri Mr. Klarksons nepiemin nemaz, jo savā raidijumā runā tikai par autosifilisu

par xreno

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Biju pārsteigts atrodot šo forumu. Interesanta diskusija, ir vērts izlasīt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

2 nedēļas ar 4 espace. 3.5 benz. Pēc 4 nobrauktiem vojageriem, liekas ļoti ok.

 Viss ir labaks no braukšanas viedokļa. Bet vojageru varēja labot ar āmuru, kamēr te jau galvu jāieslēdz

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nujā, samērā tā normāli to galvu/jāieslēdz. Padziļināti, tāteikt. ...3.5l benz 245 ZS, 289 g/km, 2600 kg, 408.00 EUR...degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 12.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 17.3 l/100km. Hm.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Man, kā piselīgajam un Reigā nedzīvijošajam, ir 200eur un 9l vidējais))

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Brīnumaini, super! Ja lohi to apmaksā, tad noteikti jāņem!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: Man, kā piselīgajam un Reigā nedzīvijošajam, ir 200eur un 9l vidējais))

Atslēgas vārds četri nobraukti vojāžeri. Jautājums ,ja tas ir apmēram trīsdesmit gadu griezumā tad vēl pulīdz normāli, bet vienalga daudz, Kalab viņi tik bieži jamaina tad liek domāt,ka kaut ,kas tai mašīnai ar uzticamību išti labi nav. tas arī dzirdēts no atsaugsmēm, ne velti sharāns bij populārāks

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Jo voyis vnk sapūst un apnīk

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Šarāns populārāks tāpēc, ka ekonomiskāks un vēl vienkārši tāpēc, ka VW. Visādi citādi tur nekā labāka nav un pūst tāpat.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

par pūšanu tik traki nav , daudzi kalpo diezgan labi pat pie trisdesmit gadu vaecuma, parsvarā viņiem tikai aprūsē tikai maināmās virsbūves detaļas, kas ir maināmas , ja auto paliek vecāks paliek maznozīmīgi. Bet pats auto turās kopā diezgann labi un ilgi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Nu tas ir attieksmes jautājums. Kāds mierīgi mizo ar aprsējušu, kādam riebjas. Smuku praktiski nav. Tehniski Voyim nav ne vainas. Tas vienkārši apnīk. Pēdējam vnk jau izdila it kā mūžīgais 3.3 motors. Citu veselu atrast vairs nav reāli. Lietuva arī vairs diži neieved tik vecus auto. Uz pacificām pārgāja. Viņi jau sen izmirst ielās

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

iA kas bija pirmais, palika pēdējais. Un pēdējais tika pirmajājā vietā! Tā lūk dzīvē notiek. Braucām ar amīšiem uc šarāpoviem, tag ar dacītēm un pežo...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet kas tajā Scenikā tāds ir, kad varētu būt labāks par Vojažeri? Vadāmība? Kas vēl?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Scenic ir kārtu mazāks. Tie auto nav salīdzināmi

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu es par to tavu Espace domāju.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Espace ir uzpūsta lagūna. Vadamība tuvāk vieglajam, kārtu labāka par voyi gan stūrēšanā gan bremzēs. Salons ir vnk nesalīdzināms. Stiklojums ir pilnīgs. Brauc kā ar siltumnīcu. Vojim ir resnas statnes, sliktāka redzamība, par stikla jumtu nemaz nerunājot, kaut pēdējo es savam tomēr uzliku. Kārba renim 5ce, kamēr voyjim 4 robi. Kārba, starp citu, ir ļoti patīkama. Māk bloķēt trafu, tādējādi tuvinot uzvedību mehānikai un taupot benžu. Voja kārba kaut uzticama, bet ir pilnīgs galerts

Nu vienvārdsakot, pilnīgi dažādi auto. Pēc fakta, espace ir konkurents 5jam vojažierim, viņu stipri apsteidzot, bet ražots kopā ar 4 voyageri)))

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

ap 2007-2008 gadu nopirku mazlietotu voidžeri. Pirku to stowngo versiju.

Un pirku to tikai tās versijas dēļ. 

 Nobraucu rekord ilgi ap 7 gadiem. 

Varu ar 100% pārliecību teikt, ka tas bija labākais auto pasaulē.

Salona transformācija, komforts, gaita... vēl tagad atceros ar pozitīvām sajūtām. 

Viņam viss bija ideāls, pat katrs sīkums bija tur, kur jābūt.

Pārdevu tikai tāpēc. ka piedāvāja lielisku suburban.

 Uzķēros uz reklāmas, pēc tam nožēloju, bet tad tā arī uz voidžeri neatgriezos.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Stow benķi ir šausmīgi neerti sēdēšanā, salīdzinot ar parastiem. Man ir bijuši abi varianti. Iespēja viņus nolocīt, man piemērām, nafig nav vajadzīga. Liekos benķus nometu garažā

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: Stow benķi ir šausmīgi neerti sēdēšanā, salīdzinot ar parastiem. Man ir bijuši abi varianti. Iespēja viņus nolocīt, man piemērām, nafig nav vajadzīga. Liekos benķus nometu garažā

tas jau priekš manis bija galvenais pluss, tos ielocīt, kad vajag un kā vajag.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
1.. 17 18 19 20 21 22
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti