Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.
kārtīgi izrunā par visu ar Henrihu , moš CV būs gana labi arī ar valtekiem man ,uz CV, Henriha 'vecajā' kantorī lika BRC+KEIHIN bija dārgi(1kls) bet dikti zaibiss , audim uzlika STAG+kujalteku ( ls600 ) un ira gemorojs.....
man ir tieši stags ar valteku. maini tik filtrus un brauc. bet nu protams ka sprauslas drīz būs jataisa, vai nu jaunas, vai remkomplektu. jo paredzetas viņas ir uz 60000
Šodien zvanīju un pieteicos rindā uz iekārtas uzstādīšanu. Rinda vairāk kā mēnesi uz priekšu. Tikai februāra beigās iespējams tikt.
Nākošās nedēļas laikā jāaizbrauc jāiemaksā drošības nauda par laika rezervāciju un tad izrunāšos ko likt.
Kā tur ir ar tiem datčikiem. Ir iespēja redzēt cik gāze atlikusi? Jo cik es te šur tur zvanīju interesējos par autiņiem kam jau bija gāze tad ne visiem tās dačiks ir. Un tie kam ir tie baigi ar to lielījās. Jo vienu autiņu kuru apskatīju tam toč nebija tas rādītājs. Tur esot uz čuteni jābrauc pildīties. Man jau tā kā liekas ja prasa 500-700 ls par iekārtu tad būtu tikai normāli ar visiem dačikiem utt.
Bracus rakstīja: Šodien zvanīju un pieteicos rindā uz iekārtas uzstādīšanu. Rinda vairāk kā mēnesi uz priekšu. Tikai februāra beigās iespējams tikt.
Nākošās nedēļas laikā jāaizbrauc jāiemaksā drošības nauda par laika rezervāciju un tad izrunāšos ko likt.
Kā tur ir ar tiem datčikiem. Ir iespēja redzēt cik gāze atlikusi? Jo cik es te šur tur zvanīju interesējos par autiņiem kam jau bija gāze tad ne visiem tās dačiks ir. Un tie kam ir tie baigi ar to lielījās. Jo vienu autiņu kuru apskatīju tam toč nebija tas rādītājs. Tur esot uz čuteni jābrauc pildīties. Man jau tā kā liekas ja prasa 500-700 ls par iekārtu tad būtu tikai normāli ar visiem dačikiem utt.
Vienam auto ielikām balonā 4..20 mA spiediena devēju ar elektronisko indikatoru, nokalibrējām uz litriem un rādījuma kļūda bija mazāka par 0.5 litriem gāzes.
TDIOTS rakstīja: vari neiespringt dačiki rāda fufeli
Nez, man autinjam raadiija ideaali preciizi... Ar gaismas diodeem indikaacija, kad peedeejaa no 4 saaka mirgot, tad bija skaidrs, ka jaameklee uzpilde. Droshi vien viss atkariigs no sisteemas.
līmeņa devēji ir ļoooti nosacīti. uzticeties tiem nevar. visi ir vienādi sūdīgi. resurss mazs, garantija uz viņiem parasti nedarbojas. ta kā tīri informatīvi viņi ir, precizitate zema. velāk gan piešausies pēc kilometriem vadīties.
smaidiigais rakstīja: klima gaida kad sisteemā būs vismaz kaut kāds siltums. Tak izlasi rokasgrāmatu!
Rokasgrāmata pat momentā nepateikšu kādā valodā. Auto savulaik nācis no Dānijas. Tā baigi nepētīju bet man liekas ka manuālis in ENG nav. Būs jāpaņem līdz un jāpaskata kā arī jāpapēta kādā valodā. Sliktākajā gadījumā jāņem talkā Google tulkotājs.
Tā jau man likās bet par cik priekš manis jauns auto tad droši paliek nedroši jāuzjautā vēl kādam. Bet katrā ziņā paldies par info. Tagad jau droši ka ik pa laikam uzpeldēs kāds jautājums.
Piemēram viens jau ir dienas kārtībā.
Kā ar apkopēm. It kā jau vajadzētu nomainīt eļļu, filtrus utt. Kā tur ir ar šādām lietām. Kāds intervāls, var pats mainīt jeb labāk uz servisu utt. Kā arī par pārējo ierīču specifisko apkopi (slīdošās durvis....varbūt vēl kaut kas).
Bracus rakstīja:Kā ar apkopēm. It kā jau vajadzētu nomainīt eļļu, filtrus utt. Kā tur ir ar šādām lietām. Kāds intervāls, var pats mainīt jeb labāk uz servisu utt. Kā arī par pārējo ierīču specifisko apkopi (slīdošās durvis....varbūt vēl kaut kas).
ir voyagerclub.lv, reģistrējies un \"ātri mazgā\" tur... noteikti atradīsi palīdzētgribētājus tik sarežģītā jautājumā...
Aizbrauc uz TC Motoru nopērc to manuāli tur vai pasūti ebajā...
1. Pirmais ko pamanīju kas tādu baigo izbrīnu radīja ka nav izgaismoti klimatkontroles simboli. Respektīvi tumsā braucot nevar redzēt uz kādu pozīciju ir uzregulēta gaisa plūsma. Ir grozāma poga un gaismas punktiņš. Bet kura pozīcija ir zem tā punktiņa nevar redzēt. Ar laiku droši ka piešausies bet iesākumā nepatīk.
2. Visu laiku gribot notīrīt logu raustu ātrumkloķi. Viens kurš ielicis sludinājumu uzraksījis "Pārdodu jo sievai nepatīkk logu tīrītāja ieslēgšanas mehānisms". Kad ieraudzīju to sludinājumu tad tā kā smiekli sanāca. Tagad es viņu ļoti labi saprotu. Ļoti nepierasti ka viss uz viena kloķa.
3. Kaut kas nav kārtībā ar degvielas līmeņa devēju. Tas droši vien konkrētam auto. Braucot šis diezgan strauji krīt un arī dators rāda ka nobraucamie kilometri ļoti strauji krīt. Bet apstādinot auto un nedaudz pastāvot bultiņa atkal paceļas un kilometri atkal pieskaitās klāt. Šodien arī rādīja jau ka 0 km atlicis bet bākā vēl vairāk par 30 l.
4. Arī citas vadības pogas jāmeklē jo nevar saskatīt. Piemēram nav izgaismota avārijas signalizācijas poga. Šovakar vajadzēja ieslēgt jo piestāju ceļa malā un lai atrastu pogu bija jāieslēdz salona apgaismojums.
5. Blakussēdētāja pusē pie griestiem salona apgaismojuma spuldzīte izdegusi. Laikam kaut kas jāskrūvē nost lai varētu apmainīt.
6. Priekšējie beņķi ir lieli izmēros un bērnu iesēdinot aiz blakussēdētāja tas ceļ traci jo ceļu neredz pilnībā. Atsevišķos beņķus ielikt vidū nevar jo stiprinājumu attālums neder. Brīvdienās būs jāpapēta sīkāk ko var darīt lietas labā.
7. Kamēr nav gāzes iekārta tikmēr patēriņš stipri sit pa kabatu.
8. Gaismas tiešām nav no labākajām. Ja ar tālajiem vēl varētu iztikt tad tuvie prasās drusku labāki. Ja skatamies pēc noteikumos rekomendētā "Apstāšanās ceļam jābūt mazākam par redzamību..." it sevišķi tagad ziemā kad ceļi slideni tad lai to 2 tonnu smago kasti apturētu ceļa posmā kurš pārredzams ar tuvajām gaismām tad ir jāvelkas uz kādiem 30 km/h. Bet varbūt var drusku uzskrūvēt augstāk. Jo tiešām diezgan tuvi tie tuvie.
9. Atstāju kā pēdējo jo nezinu kas tam pa iemeslu. Braucot pa lauku slidenajiem ceļiem auto tomēr diezgan ļoti peld un slīd. Tam pa iemeslu varētu būt nevisai labās riepas. Bet ja ar labām riepām ir tikai neliels uzlabojums tad teikšu ka auto ir diezgan nestabils. Riepas it kā ir ziemas bet protektors ir atļautajam dziļumam uz robežas. Plānā šonedēļ iegādāt kaut ko labāku un tad jau redzēs kas un kā.
Pozitīvais.
1. Sēžot priekšā un braucot tiešām sajūta kā satiksmes autobusā. Redzamība laba jo sēdpozīcija tiešām augsta un var redzēt pāri vieglajiem.
2. Ērti kad apstājoties ceļa malā sīkā kaut ko prasa un var aizlīst pie viņas ārā nekāpjot.
3. Vietas salonā tiešām daudz. Lai gan priekš tik liela auto nemaz tik traki nelikās. Bet ņemot vērā ka man tuvākajā laikā pilnīgi noteikti nebūs nepieciešamas 7 sēdvietas tad izmetot ārā pāris krēslus vietas būtu ļoti daudz. Viens 2 rindas krēsls jau tika izmests ārā. Rezerves ritenis no paredzētās vietas tika noņemts, nomazgāts un ielikts salonā (uzliekot gāzi tas tāpat būs jādara tad labāk nomazgāju un ielieku tīru). Un tagad tā normāli var ievietot manis nepieciešamo regulāro bagāžu.
Baigi garš saraksts. Bet gan jau vēl kaut ko nepierakstīju. Tad jau vēlāk.
1 un 4. Varētu būt piebeigušās lampiņas zem/pie pogām, jo vispār jau auto tiek izgaismotas visas pogas. Vismaz, espacei, opelim un škodai bija.
2. Kolēģim šonedēļ (nu jau drīzāk pagājšnedēļ ) automāts piebeidzās 3 reizi 7 gadu laikā, tagad meklē iespēju pārtaisīt uz manuālo, runā, ka varot un sanākot stipri lētāk.
5. Varēji jau nepieminēt, tad jau par netīriem tepiķīšiem arī rakstīsi? Salona apgaismojuma lampas parasti mainās vienkārši. Bet ja kas- prasi "slinkajam", tas lielijās, ka ideāla meklējumos esot visu salonu pārlasijis.
8. Citreiz palīdz lampu izskalošana ar ūdeni no iekšpuses, Bet tikai ar ūdeni, savādāk var sačakarēt reflektoru, jo dažiem labiem spoguļkārta uz plastmasas knapi turās klāt. Vēl var mēģināt likt krutās lampas (Night guide, Night Breaker) itkā jau tālās, bet ieliekot kā tuvās- arī nekāda vaina.
9. Amerikāņi uzskata, ka līgani peldošs auto- tas ir komforta rādītājs Auto peld, jo smaga ir tā bundža. bundžu vieglāku nepadarīsi, nav jau espace Līdzēt var cietāki amīši, poliuretāna bukses vai zemprofila gumija uz lielākiem diskiem. .. vai arī NEbraukšana pa tādiem ceļiem...
8. Citreiz palīdz lampu izskalošana ar ūdeni no iekšpuses, Bet tikai ar ūdeni, savādāk var sačakarēt reflektoru, jo dažiem labiem spoguļkārta uz plastmasas knapi turās klāt. Vēl var mēģināt likt krutās lampas (Night guide, Night Breaker) itkā jau tālās, bet ieliekot kā tuvās- arī nekāda vaina.
TDIOTS rakstīja: būtu vismaz uzrakstijis kurš gads tai mizai un kāda komplektācija
Tātad auto.
Chrysler Grand Vojager 2003.g. 3.3i V6 Limited AWD.
Pārējā komplektācija domājams daudz maz skaidra tiem kas zin kāda ir Limited komplektācija.
Vēl viena būtiska lieta ko neesmu pateicis ir auto iegādes cena. To arī īsti neteikšu lai nerastos lieki jautājumi. Piebildīšu tikai to ka plānotajā budžetā neiekļāvās bet par cik bija Limited komplektācija (tātad var cerēt ka tālāk pārdot varētu būt vieglāk ar pilnāku komplektāciju) tad arī auto tika iegādāts.
SS.lv visi pieejamie 3,3 un 3,8 (2001-2004) ir ar uzstādītu gāzes iekārtu. Es nopirku par zemāku cenu jo gāzes iekārta nav uzstādīta. Kad gāzes iekārta tiks uzlikta tad cena būs praktiski līdzvērtīga tām kas ir pārdošanā.
Cenu negribēju teikt lai nebūtu jāklausās teksti....
Ka par tādu cenu auto ir pilnīgi nojāts. Jeb par tādu cenu varēji nopirkt labāku utt. Domāju ka domu var uztvert.
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.