Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tas ir kāds eksluzīvs modelis, kādu nevar dabūt šeit, tagad un tulīt? droši vien ka nē. tapēc nemokies, un izvēlies no tā kas ir. nebūs ne pārsteigumu, ne vilšanās. un vispār, cik var noprats, budžets ir samērā mazs, bet prasības tādas ka tam auto ir jābūt ka jaunam, un pilnīgi bez defektiem. dabā tā nemēdz būt. pērkot lietotu auto IR jarēķinās ka nākamajā dienā tas var apstāties. ja rokas no dirsas tad ta ir problēma, ja no pleciem, un uz pleciem arī kkas ir, tad cilvēks saprot ka tā gadās, salabo, un brauc tālāk. es piemēram izvairos no tādiem sludinajumiem, kur saka ka jau trīs gadus TA ir izieta bez aizrādijumiem, tas parasti nozīmē ka vienā brīdī juks viss, un pa dārgo. labāk nopirkt sliktāku stāvokli bik lētāk, un salabot.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Par atvešanu piekrītu Yetti. Un vēl, kā reāli notiek atvešana. Tie auto, kas atbrauc ar fūrēm- praktiski visi arī ir pirkti neatraujot pakaļu no beņķa pie datora. Rezultātā ir nopirkts N daudzums auto, saraksts, maršruts grafiks tiek iedots fūres šoferim, un tas savukārt apbraukā, uzkrauj un atved. Tur nevienam nav laika pētīt, veikt izmēģinājuma braucienus, ieklausīties izložņāt... Ja vēlies tās opcijas, vai nu jābrauc pašam, vai arī jāatrod kāds avantūrists, kas ir ar mieru doties šādā piedzīvojumiem un notikumiem bagātā pasākumā.

Ir variants- ja auto ir tuvu jūrai- pārdevējs atdzen uz prāmi, kas virzās māju virzienā. tālāk vai nu Tu to savāc un atpeldat kopā vai kāds cits. Liekas, ka auto viens pats nevar atkuģot. Bet frāzi- nepatiks nemaksāšu labāk neizrunā, jo laiks jau tiek patērēts un nauda pārdevējam samaksāta jebkurā gadijumā.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Ceļojumiem paredzēts Vojadžeris ar 5t kuteri pakaļā, ārā krītošām durvīm, sānu durvis, jo šauras stāvvietas

Tad jau to US autobraucēju daļu (un ne tā mazākā), kuri pārvietojas ar full size pikapiem un džipiem vispār stāvvietās nelaiž iekšā?

Yetti? Tu tak esi advencēts auto useris?! Stāvvietās laiž visus, gan lielus, mazus, platus šaurus. Bīdāmā durvis- nodeva ērtībai, kad auto ieliek starp 2 citiem auto. Citiem vārdiem sakot- durvis atveras nemainot auto gabarītus. Varbūt Tu saskati vēl kādus plusus?Tak nesāksi strīdēties, ja piebildīšu, ka slieču, rullīšu mehānisms ir gan dārgāks, gan sarežģītāks, gan prasīgāks pret apkopi un šaizīšu gadijumā durvīm vairs nav patīkamā taisnvirziena kustība?

Kas attiecas uz 5 t. piekabi- nu ir amerikāņu auto fantastiska kravnesība. Pats esmu piedalijies operācijā, kad vienā full size pikapā tiek iekrauti 2 (divi) 8 cilindru dīzeļgenerātori katrs ar massu virs 1,5 tonnām. Un nekas. Ja neskaita to, ka aizmugurē slokšņu atsperes izliecās uz otru pusi- nejutās, ka auto būtu tuvu nāvei no tādas pārslodzes. Auto gan ieskrējās, gan bremzēja, gan brauca vēlamajā virzienā.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Lūdzu studijā parādīt kur esmu teicis frāzi "JA NEPATIKS NEMAKSĀŠU". Tāpēc arī vēlos atrast normālu sakarīgu cilvēku kurš var novērtēt auto tehnisko stāvokli.

Par to ka visi auto kas nāk ar fūrēm no DE ir nopirkti caur internetu es nepiekritīšu. Jo man ir ļoti labi zināmi vairāki cilvēki kas brauc ar tām fūrēm. Un ir tā ka viņi skaidri un gaiši var pateikt kuri tirgotāji paši brauc uz DE un apskatās un izvēlas auto un kuri pērk caur internetu kaķi maisā.

Teikšu tā Rīgas autotirgotāji varbūt arī pērk lielākā daļa caur internetu tad sakruķī odometrus un tirgo. Jo viņiem ir pilnīgi vienalga kādā stāvoklī ir auto. Bet ir ļoti labi zināmi tirgotāji (ne Rīgā) kas paši brauc meklēt auto uz Vāciju un paši arī novērtē stāvokli. Un tiem tirgotājiem pārsvarā automašīnas ir labas. Protams arī tie mēdz sagrozīt odometrus utt.

Vakar atradu pāris ļoti sakarīgus variantus Nīderlandē. Problēma tāda ka uz turieni laikam reti kurš tagad brauc. Tātad vienīgais saprātīgais variants mēģināt pašam kaut kā nokļūt līdz auto.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: bet prasības tādas ka tam auto ir jābūt ka jaunam, un pilnīgi bez defektiem

Nav prasības ka auto jābūt jaunam.

Pats rēķinos ar to ka pērku lietotu auto. Un ka var visādi trāpīties. Bet pastāstīšu sekojošu lietu.

Piemēram pie mums tāds auto maksā piemēram 4500 Ls. Tādu pašu auto ar tādu pašu aprīkojumu Vācijā var dabūt pat par 3900 Eur. Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.

Protams ka var būt dažādi auto tehniskie stāvokļi bet tik pat labi kā viens var būt ar defektiem tā arī otrs. Tāpēc kā jau te dažs labs saka labāk nopirkt lētāku un nepieciešamības gadījumā saremontēt pašam nekā nopirkt ideālu kurš tūlīt izjuks (pārspīlēti protams).

Un tas ir reāls piemērs ko es esmu šobrīd atradis no sev interesējošiem auto.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Lūdzu studijā parādīt kur esmu teicis frāzi "JA NEPATIKS NEMAKSĀŠU". ...

vismaz šo daļu es tā sapratu

Bracus rakstīja: ...Jo jebkurā gadījumā šis starpnieks gribēs lai viņam kaut ko samaksā.

...un viņš var man teikt ka auto ir ideāls un savu daļu viņš saņems. Kāpēc teikt ka auto ir sūdīgs ja tā viņš nedabūs no manis norunāto summu par auto atfīrēšanu.

....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

izklausās, ka velk uz to krievu teicienu par zivtiņas ēšanu un kādu tur sēdēšanu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: .... Jo man ir ļoti labi zināmi vairāki cilvēki kas brauc ar tām fūrēm. Un ir tā ka viņi skaidri un gaiši var pateikt kuri tirgotāji paši brauc uz DE un apskatās un izvēlas auto un kuri pērk caur internetu kaķi maisā.

...Bet ir ļoti labi zināmi tirgotāji (ne Rīgā) kas paši brauc meklēt auto uz Vāciju un paši arī novērtē stāvokli. Un tiem tirgotājiem pārsvarā automašīnas ir labas. Protams arī tie mēdz sagrozīt odometrus utt.

...

Nu ja tev ir zināmi vai paziņām ir zināmi, ko tad prasi vedēju/vērtētāju?

P.S. Sev esmu pircis 3auto mobile.de "neatraujot pakaļu no dīvāna" atradu, saskaņoju vai no turienes var savākt, cik tas maksā. Max tur dzīvojošais letiņš aizbrauca apskatījās vai tam auto nekrīt riteņi nost (arī maksas pakalpojums, jo viņam ir jāvelk kādus 400 km uz vienu galu)

Visas mašīnas ir bijušas labā stāvoklī, tikai viens bet - visas uzsistas (to pamanīja šeit un ne vienmēr uzreiz) bet diezgan labi sataisītas, redzēt to varēja tikai speciālists...

Tiesa cenu kategorija bija pavisam cita...

P.P.S. Nu nepārdod vācietis labu mašīnu tāpat vien, tam noteikti ir iemesls...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Par to lietu "Pasūti un atvedīs".

Varbūt kādam ir kāds reāls vedējs dzinējs utt. zināms. Jo ar tiem fīrmaņiem arī ir dažādi. Jo reāli auto nopirkt jau var arī no šejienes un nemaz nepieceļot pakaļu no dīvāna. Bet mani interesē variants kad kāds daudz maz sakarīgs cilvēks to auto otrā galā novērtē un apskatās. Pieņemsim tas vedējs jeb viņa cilvēks kas tur atrodas utt. Jo jebkurā gadījumā šis starpnieks gribēs lai viņam kaut ko samaksā. Kā rezultātā es esmu atradis sev interesējošu auto un viņš var man teikt ka auto ir ideāls un savu daļu viņš saņems. Kāpēc teikt ka auto ir sūdīgs ja tā viņš nedabūs no manis norunāto summu par auto atfīrēšanu.

Saku to jo ir bijusi tieši tāda pieredze. Kad Vācijā starpnieks novērtē un saka ka viss OK. Un atdzenot uz LV tas dzelzis praktiski tūlīt izstiepjas. Un remonts ir ļoti lielā cenā. Un vizuāli varēja redzēt ka kaut kas nav kārtībā jo motors svaigi salikts kopā uz tjep ļjep. Ko starpnieks protams nebija ieraudzījis apskatot tajā galā.

Varbūt kāds tiešām var ieteikt kādu sakarīgu cilvēku kurš nodarbojas ar auto atdzīšanu no DE, NL.

Par auto zem 3000 latiem neviens normāls tirgotājs tādu atbildību neuzņemsies. Teikšu godīgi, ar tādiem santīm...., kuri prasa ideālu auto par 3000 latiem, bez tam vēl kaut kādas tur garantijas, parasti ir problēmas. Pēc pieredzes saku.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.

...

Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Par auto zem 3000 latiem neviens normāls tirgotājs tādu atbildību neuzņemsies.

par 25K EUR arī ne...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Par autiņiem no Nīderlandes var painteresēties iekš ELKŠŅIEM, tie no turienes ved.

Zinu cilvēkus, kas ir pirkuši caur/ pie viņiem, visi apzamierināti. Vizuāli gan tie auto tur ir tādi neglīti, t.i. nav izlaizīti kā Rumbulā, ar lieliem noskrējieniem, vizuāliem defektiņiem, bet toties tehniski labā stāvoklī.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.

...

Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...

200 lati būs mazam un samērā jaunam auto. Nesen paziņa no Beļģijas atveda kā reiz autora interesējošo Vojādžeri ar 3.3 benzīnu. Liels bija viņa pārsteigums, kad uzzināja, ka, lai piereģistrētu to šeit, viņam bija jāšķirtas no aptuveni 600 latiem. Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Starp citu, man būtu interesanti uzzināt, cik pie šī visa pasākuma autors būtu gatavs maksāt tam līdzbraucējam?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Kāds no foruma apmeklētājiem tuvākajā laikā nedodas uz Vācijas pusi?

es rīt no rīta braucu uz mārupi... man domāt, ka tā ir vācijas puse

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.

Un pajaunam auto - sākot no 2006.g. ar jaudīgu motoru ir vēl lielāki nodokļi!!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: ...Tak nesāksi strīdēties, ja piebildīšu, ka slieču, rullīšu mehānisms ir gan dārgāks, gan sarežģītāks, gan prasīgāks pret apkopi un šaizīšu gadijumā durvīm vairs nav patīkamā taisnvirziena kustība?

Piekrītu... bet regulāra šīs sistēmas kopšana un eļļošana attiecas uz pilnīgi visām markām un to modeļiem ar sānu durvīm, tā kā akcentēt, ka tieši tas ir Voyager defekts nebūtu korekti... tas, ka saimnieks raz*izģajs un neseko līdzi, tas gan varētu būt...

taaneko rakstīja: ....Kas attiecas uz 5 t. piekabi- nu ir amerikāņu auto fantastiska kravnesība. ....

jā, tikai pēc tava teksta var saprast, ka tieši ar Voyager USā tiek staipītas 3-5 tonnīgas laivas...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Yetti rakstīja:

Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.

...

Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...

200 lati būs mazam un samērā jaunam auto. Nesen paziņa no Beļģijas atveda kā reiz autora interesējošo Vojādžeri ar 3.3 benzīnu. Liels bija viņa pārsteigums, kad uzzināja, ka, lai piereģistrētu to šeit, viņam bija jāšķirtas no aptuveni 600 latiem. Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.

līdz 2005 gadam vel ir ciešami. 3.8 voyageram ir 115ls tiesī tadam pašam 2006 gada jau ir pari 200. luksus klase

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja:

GB12 rakstīja:

Yetti rakstīja:

Bracus rakstīja:... Tātad cenas starpība 4500-2730=1770 Ls. Vai jums neliekas ka tā cenas starpība ir diezgan ievērojama lai apsvērtu domu kaut kā atgādāt to auto no Vācijas pašam.

...

Gādā... un tur arī atradīsi cenu starpību... Atlasi vairākus variantus (kā likums varianti viens no otra būs vismaz 300km attālumā), viens variants nepatīk, paliec motelī vai guli auto, brauc skaties nākošo. Tagad sarēķini braukāšanu, ēšanu, gulēšanu un tiršanu, kā arī jāmaksā tam "speciālistam" ko stiepsi no LV līdzi, nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...

200 lati būs mazam un samērā jaunam auto. Nesen paziņa no Beļģijas atveda kā reiz autora interesējošo Vojādžeri ar 3.3 benzīnu. Liels bija viņa pārsteigums, kad uzzināja, ka, lai piereģistrētu to šeit, viņam bija jāšķirtas no aptuveni 600 latiem. Atceramies arī to, ka lielākam auto, ar lielāku dzinēju tagad ir stipri lielāki nodokļi.

līdz 2005 gadam vel ir ciešami. 3.8 voyageram ir 115ls tiesī tadam pašam 2006 gada jau ir pari 200. luksus klase

Nu jā, tam bija 2008. gads.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: ...līdz 2005 gadam vel ir ciešami. 3.8 voyageram ir 115ls tiesī tadam pašam 2006 gada jau ir pari 200. luksus klase

Tu nejauc pirmreizējo reģistrāciju ar ikgadējo transporta nodokli?

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Nu ja tev ir zināmi vai paziņām ir zināmi, ko tad prasi vedēju/vērtētāju?

Tur jau tā problēma ka man ir zināmi tikai tie kas brauc ar Fūri. Tieši cilvēki kas dara to darbu ko minējāt "Braukā pa DE ar sarakstu, lasa un uzlādē autiņus". Un ir zināms kuri tirgotāji brauc paši meklēt autiņus.

Iedomājies situāciju. Tu brauc uz DE skatīties autiņus. Es piedāvāju tev piemēram 300 Eur par to lai tu apskati manis noskatītu auto. Tu nodomā "Kāpēc man nepaskatīties viņu ja es esmu tepat tuvumā". Apskaties un pasaki man ka autiņš ir ļoti labs pirkšanas vaina. Tas nekas ka tā nav jo es pats jau to auto neredzu un man var iestāstīt pa telefonu ka viņš ir ideāls. Rezultātā es tev samaksāju norunātos 300 Eur. Tu esi patērējis piemēram pus dienu laika un nopelnījis 300 Eur. Un ar to arī tava atbildība beidzas. Jo tas bija mans noskatītais auto. Pēc tam kad auto atbrauks un tomēr nebūs tik ideāls kā tu teici tevi vairs neinteresēs. Tu teiksi "Es to nepamanīju, Kā es to varēju zināt ka viņam tūlīt motors izkritīs, Es neapskatīju aizmugurējo beņķi un neredzēju ka galīgi saplēsts" utt. Protams ka nevar ielīst motorā un pārbaudīt visu pilnībā. Bet lielos vilcienos var novērtēt aptuveno auto stāvokli.

Kā jau teicu to visu saku jo ir tieši šāda pieredze. Un vairs nevēlos šādu lietu kārtot ar cilvēku kuram nevar uzticēties. Kuram interesē tikai nopelnīt naudu. Nevis nopelnīt naudu godīgā ceļā un tiešām auto novērtēt objektīvi.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Starp citu, man būtu interesanti uzzināt, cik pie šī visa pasākuma autors būtu gatavs maksāt tam līdzbraucējam?

Bet tieši tas jau ir tas ko es te šobrīd vēlos uzzināt. Pirmkārt nepieciešams uzzināt daudz maz sakarīgu kantori ar kuru iespējama šāda sadarbība. Lai tad varētu sakontaktēties un uzzināt par šāda pakalpojuma izmaksām. Zinu ka vieta uz Fūres maksā apmēram 400-500 Eur.

Kādā citā vietā interesējos un tur teica 500-600 Ls un no LV aizbrauks vienvietīgs evakuators pēc manis interesējošā auto uz NL un atgādās uz LV. Plusā par pārsimt EUR cilvēks kurš dzīvo NL aizbrauks un auto apskatīs un novērtēs tā tehnisko stāvokli.

Bet vēlos uzzināt vēl kādu variantu. Nevar piekrist pirmajam variantam kurš ir. Tāpat kā auto nevar pirkt pirmo kurš pagadās.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: ...Tu nodomā "Kāpēc man nepaskatīties viņu ja es esmu tepat tuvumā". Apskaties un pasaki man ka autiņš ir ļoti labs pirkšanas vaina....

Par to arī runa, vienam švīka uz mašīnas ir fufelis, jo zina, kā to dabūt ārā un cik laika un naudas tas prasa, otram tā ir traģēdija...

Vienam saplēsts beņķis liekas fufelis, jo zina, kurā svalkā 3K vērtam braucamajam var dabūt visu salonu par 100.-Ls (iespējams pat ādas), otram tas liekas pasaules gals - kā tā, 3K sapņu auto salons nav kā no rūpnīcas...

Patiešām ir tā kā anonīmiķis teica, gribi i' zivtiņu apēst, i' dibenpriekus baudīt...

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: nopirksi, laimīgi atdzīsi un uz CSDD - tur - pirmreizējā reģistrācija (ja nemaldos ~200.-Ls), Nr, transporta nodoklis, TA...

Bet tur jau tā lieta ka praktiski visur tagad autiņiem kas ievesti no Eiropas cena ir uzrādīta bez reģistrācijas. Pa visu šo laiku cik esmu apzvanījis tirgotājus kas piedāvā tikko ievestu autiņu tikai vienam cena bija uzrādīta kopējā. Tas ir ar visu pirmreizējo reģistrāciju, Nr, garantētu TA, un ceļa nodokli. Pārējie visi norāda cenu bez visiem šiem maksājumiem.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Par to arī runa, vienam švīka uz mašīnas ir fufelis, jo zina, kā to dabūt ārā un cik laika un naudas tas prasa, otram tā ir traģēdija...

Vienam saplēsts beņķis liekas fufelis, jo zina, kurā svalkā 3K vērtam braucamajam var dabūt visu salonu par 100.-Ls (iespējams pat ādas), otram tas liekas pasaules gals - kā tā, 3K sapņu auto salons nav kā no rūpnīcas...

Patiešām ir tā kā anonīmiķis teica, gribi i' zivtiņu apēst, i' dibenpriekus baudīt...

Bet tāpēc tieši ir nepieciešams sakarīgs cilvēks kas tādas lietas redz. Un sazvanoties tā arī pasaka"Tur švīka, tur beņķis saplēsts, tur izskatās ka dauzīts utt.".

Un tālāk jau es pats izlemju vai pērku to auto ar tādiem defektiem vai nē.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti