Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..22
Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To GB12:

Redz cilvēki ir dažādi. Cits ņem un pucē auto, cits tikai brauc. Cits cenšas uzlabot vizuālo, citam viss vienalga ka tik auto pilda savu funkciju. Cits pērk neizturīgus auto ur regulāri tos remontē, cits nopērk izturīgāku auto un remontē to tikai uz TA. Un tā var turpināt bezgalīgi.

Man labāk patīk ka auto ir apdrošināts. Tādā gadījumā varu justies daudz drošāk. Piemēram iepriekšējam auto priekšējā vējstikla maiņa pie dīlera maksāja ~500 Ls. Uz doto brīdi man stiklā bija iesisti 3 punkti. Jebkurš no tiem akmeņiem varēja arī iesist kārtīgu zirnekli. Un tad stikls būtu jāmaina. Kasko maksājums man bija 130 Ls un vējstikls ar 0% pašrisku. Tātad redzam ka šai automašīnai kasko rēķins ir apmēram 1/4 daļa no stikla cenas. Tātad es domāju ka labāk apdrošināt auto un tam līdz nāk arī krietni citas lietas kas tiek apdrošinātas. Gan avārijas, gan apskādēšana, gan zādzības utt.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Jā un runājot par Kasko. Mani tas tik ļoti nebaida jo es daudzus gadus drošinos vienā kompānijā un esmu VIP klients. Tādēļ arī man polises cena ir stipri pieņemama.

Piemēram OCTA man maksāja 25 Ls.

Jaunajam īpašniekam šajā pašā kantorī 40 Ls.

Bonus malus apmēram vienā līmenī.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:

recluse rakstīja:

Salīdzinot V70 ar mazda 626, volvo vietas vairāk, bet tak augstāk ierakstīts - V70 šaurs

Paldies par ieteikumu.

Principā jau nav tā ka V70 būtu baigi šaurs. Teikšu tā: Pēc tā cik liels tas auto izskatās tur bij jābūt ļoti ērtām sēdvietām. Bet patiesībā tur vietas praktiski tik pat cik... krietni mazākos auto (par aizmuguri runājot). Par bagāžas nodalījumu šobrīd nerunāju tas protams ir liels iekš V70.

Mazdu neesmu apskatījis. Laikam būs jāpaskata.

Cik zinu viņai laikam ir viena laba fīča salīdzinot ar V70. Regulējas aizmugurējam beņķim slīpums. Ļoti būtiska lieta kad sīcis savā krēsliņā iemieg lai var palaist slīpāk. V70 tāda lieta neeksistē. Tur ir laikam 2 pozīcijas bet tas ir krietni par maz. Piemēram CRV šī lieta bij ideāla.

ja melaldos - tā aizmugures benķa regulācija ir tikai universāliem un tikai ļoti retiem auto, jo tas neietilpa standartaprīkojumā.

Cik saprotu, runa iet par ~98-02,g mazdām 626.

Nu izvērtējot šo auto jāņem vērā sekojošas lietas -

šis auto ir dizaniski moderinzēts 91.g mazdas 626 modelis. protams ļoti izturīgs un uzticams, lēts uzturēšanā, taču pasīvā drošība neatbilst 2002.g citu auto līmenim, automātiskā kārba ir dranķis (4.ātrumi, liels degvielas patēriņš) ar rūsu ir tā -ir auto kas rūsē, un ir auto kas tik ļoti nerūsē. Ja gadās atrast 10.g mazdu, kas vēl nav sākusi rūsēt, tad diez vai tuvākos 5, gados par rūsa radīs galvassāpes.

Par dzinējiem - būtībā visām mazdām ir viens un tas pats benzīna dzinējs ar tilpumu 1.8 vai 2.0l un jaudu 90-140Zs. Esmu kopumā lietojis 4.šādas mazdas. Divām, kuras nebija nojātas, likās ka dinamikas pietiek atliektiem galiem, un kad pēc volvo S70 2.5 pārsēdos šādā mazdā 1.8 90Zs, likās ka mazda ir raķete.

Vispār autoram ieteiktu paskatīties mazda6 universālu. Salons ir ļoooti ietilpīgs, aimugurē sēdošiem ir limuzīna cienīgs plašums. Nedrīkst ņemt automātisko kārbu (4.ātrumi,liels patēriņš).

protams rūsa ir nopietna problēma šim modelim, bet ja nopērk šadu auto, ieliek gāzi, tad pa tuvākiem 5 gadiem (kamēr tā mazda6 sarūsē tā ka nav vairs lietojama) var atpelnīt tikai uz degvielu visu tādas mazdas cenu.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To ValdisM.

Paldies par informāciju. Bet runājot par Mazdu un gāzes iekārtu tad laikam tas man būs garām. Jo man baigi nepatīk ka ieliekot gāzi mašīnā mētājas rezerves ritenis. Par cik diezgan bieži ir nepieciešams diezgan liels bagāžas nodalījums tad tas ritenis tur ir kā reāls traucēklis. Varbūt ja auto būtu kaut kāds mazāks ar 13"riteņiem tad vēl nebūtu tik traki. Bet visiem normālas ietilpības autosiem ir praktiski 15" tad tas ritenis izmēros ir diezgan iespaidīgs. Un principā to riteni liec kurā universālī gribi bet bagāžnieks jau daļēji aizņemts. Jo vismaz es nezinu nevienu universāli kura bagažniekā varētu ielikt 4 riepas un tām pa virsu brīvi uzvilkt pārsegu.

Nav jau tā ka man regulāri jāved 4 riepas. Bet tas apjoms daudz neatšķiras. Jo ar veco auto bija tā. Bagāžas nodalījumā 4 riepas varēju iestūķēt (bez pārsega jo riepām augstums pa lielu). Tad regulāri braucot man bagāžas nodalījums bija tik pat pilns kā ar riepām. Vienīgi pārklāju varēju uzlikt. Nu un man joprojām bagāžas nodalījums bija par mazu jo bija vēl piekrauts aizmugures sēdeklis. Tātad ja normāla universāļa bagažniekā jau defaultā ir rezerves ritenis tad bagāžas nodalījums man paliek par mazu.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Principā Mazda varētu interesēt ar 2.0D.

Šodien vienu apskatīju. Izložņāju salonu utt. Principā jau patika. Un šai ko apskatīju bija regulējams slīpums aizmugures beņķim.

Tiesa gan jāpiekrīt tam ko iepriekš rakstīja "recluse" ka tiešām likās ka salons pat drusku šaurāks nekā V70. Bet šo mazdu apskatījām pilnā ģimenes skaitā. Un kā izrādās nav nemaz tik traki. Jo Ja liek bērnu krēsliņu aiz blakussēdētāj tad tur nav tik šauri. Jo sieva augumā mazāka līdz ar to beņķis nav līdz galam uz aizmuguri atbīdīts. Līdz ar to tur arī vairāk vietas aizmugurē sēdošajam.

Iepriekš vienmēr mēģināju iekārtoties pie stūres un tad pats aiz sevis iesēsties. Un pēc tā spriedu šaurs vai plašs.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

kaa ar hjundajiem?

www.ss.lv/...

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Tagad ir tā ka nevaru saprast. Ja jāizdara izvēle starp 626 un V70.

Iepriekš ir braukts ar mazdu un tā tīri labi patika. Tāpēc domāju ka nekas slikts arī šai 626 mazdai nevarētu būt.

Tai pašā laikā ērtības un aprīkojumu nevar salīdzināt Mazdu un V70. Arī tā pati rūsa. Lai gan nezinu kā ir ar šo V70 bet tēvam ir pirmās paaudzes V70 un tas ir braukts pa LV jau kādus 6 gadus. Un rūsa.... nav nevienā vietā. Mazdu visticamāk ka rūsa jau noteikti būs apciemojusi.

Bet runājot atkal par cenu. V70 praktiski 1000 Ls dārgāks. Ja 626 maksā ap 2000 Ls tad V70 ap 3000 Ls.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Liec gāzes balonus uz jumta! Var arī rezerves riteni vadāt uz jumta grabažnieka! Vai tā kā landroveriem piestiprināt uz kapota vai aizmugures durvīm, vai kā vecajam vw busiņam - purngalā. Vismaz dizainiski izcelsies!

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Apskati kadrus no Āgenskalna, kur pagājušā vētrā V70 uzgāzās milzu koks (abi cilvēki izdzīvoja) un iedomājies mazdu tā vietā.. Turklāt volvo pēc 5 gadiem mierīgi varēsi pārdot par tiem 1000 Ls +% dārgāk kā mazdu, kuru varbūt ņems tikai šrotā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

man pēdējos 10 gados ikdienas režīmā nav bijis neviens mīkstais kura dēļ nevarētu turpināt ceļu... rezerves ritenis - lieki 20 kg ko (ne)vadāt līdzi... Soda Yeti ir tikai (palabs)kompresors un putas...

met to riteni ārā un liec tai vietā gāzes balonu!

NB - mazdas 2.0D ir samērā rets zvērs, līdz ar to (iespējams) dārgāks remontos kā širpotrebs

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: kaa ar hjundajiem?

www.ss.lv/...

Nu ar šo marku laikam būšu uz jūs.

Man ir zināms gadījums kad šīs markas auto garantijas laikā kas ir 5 gadi regulāri pa garantijas remontiem vien dzīvoja. Visu laiku tad šis tad šis utt. Pat motoram bija daudzas šaizes. Par ritošo utt nemaz nerunājot.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

Par V70 bagāžas nodalījumu es nesatraucos. Jo jebkurā gadījumā V70 ja pirkšu tad tikai D. Tātad tur arī ir zināms ka vietas pietiks maniem nolūkiem.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

nē, nu nevajag jau salīdzināt 2.5T un 1.8 vai 2.0bez T.

Jebkurā gadījumā vismazjaudīgākā 1.8 mazda iet labāk kā volvo 2.4 (vai 2.5) bez T

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Tagad ir tā ka nevaru saprast. Ja jāizdara izvēle starp 626 un V70.

Iepriekš ir braukts ar mazdu un tā tīri labi patika. Tāpēc domāju ka nekas slikts arī šai 626 mazdai nevarētu būt.

Tai pašā laikā ērtības un aprīkojumu nevar salīdzināt Mazdu un V70. Arī tā pati rūsa. Lai gan nezinu kā ir ar šo V70 bet tēvam ir pirmās paaudzes V70 un tas ir braukts pa LV jau kādus 6 gadus. Un rūsa.... nav nevienā vietā. Mazdu visticamāk ka rūsa jau noteikti būs apciemojusi.

Bet runājot atkal par cenu. V70 praktiski 1000 Ls dārgāks. Ja 626 maksā ap 2000 Ls tad V70 ap 3000 Ls.

nu ja jāizvēlas starp šiem diviem auto -viennozīmīgi Volvo.

protams rēķinies, ka degvielas patēriņš vovlo pat D versijā būs lielāks kā mazdas benzīnniekam, protams remonti un detaļas būs dārgāki (piem Volvo baltšarnīru atsevišķi nevar nomainīt, jāmaina viss piekares plaukts...u.t.t) Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk), tad volvo tomēr būs smalkāka ierīce

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:

recluse rakstīja: 90% no pazīstamajiem pie mazdām vairs neatgriežas, galvenais iemesls - korozija (arī 3 un 6 pa garantiju piekrāso).

Pēc savām mazdām varu rakstīt, salīdzinot ar pašreizējo V70 2.5T, nedinamiski un mazi auto, lai gan degvielu mazāk tērēja, bet dīvānu pārvest ne tik viegli.

P.S. V70 4 riteņi ieliekami un pārvalks pāri iet.

P.P.S. Regulējams aizmugures sēdeklis bija arī renault twingo

Par V70 bagāžas nodalījumu es nesatraucos. Jo jebkurā gadījumā V70 ja pirkšu tad tikai D. Tātad tur arī ir zināms ka vietas pietiks maniem nolūkiem.

nu arī ar D Tu diez vai iekļausies 5Ls/100km robežās. Vismaz ar tiem volvo, kam iekšā ir VW/Audi dīzelis (šausmīgs traktordzinējs) viennozīmīgi nē.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To ValdisM:

Nebija jau teikts ka jāiekļaujas 5 Ls. Teicu ka iepriekš bija 5Ls un tagad nebūtu ar mieru maksāt 10 Ls. Pa vidu tas jau būtu daudz maz normāli.

To ka ar dīzeli neiekļaušos 5 Ls es zinu. Principā zināms ka V70 patērē apmēram 7 l dīzeli. Protams viss atkarīgs no braukšanas stila. Nu kaut vai 7,5 bet arī tas būs normāli pie šāda lieluma auto. Rezultātā 7,5x0,92=6,9Ls/100km.

Nekas graujošs jau nav.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk),

Tiešām Mazdai nav zobsiksnas problēma? Nu es ar to domāju vai tiešām 2.0D nav nekādas tālākejošas problēmas ja satrūkst siksna?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:

ValdisM rakstīja: Ja mazdu var braukt kamēr tā iet un remontēt tikai tad kad tā apstājas (piem. zobsiksna plīst, metam virsū jaunu un braucam tālāk),

Tiešām Mazdai nav zobsiksnas problēma? Nu es ar to domāju vai tiešām 2.0D nav nekādas tālākejošas problēmas ja satrūkst siksna?

nu līdz šim es zināju, ka manai mazda 626 2.0 benzīnniekam nekas nenotiek plīstot zobsiksnai (nelokās vārsti,u.t.t), bet mazdu servisā Vjačeslavs un Co ( gandrīz jau 20.gadus pamatnodarbe mazdu remonts), teica, ka NEVIENAI mazda nelokās vārsti plīstot zibsiksnai. Tāču negribu apgalvot, ka sapratu pareizi, varbūt runa bija tikai par benzīnmotoriem, vai varbūt tikai par 4cilindru motoriem un nevis V6 mazdu motoriem,

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: ap 2000. gadu kolēģim tāds bija. Nekāds lielais jau nu nebija. Ap to laiku mums piedzima puika un septiņi gadi nosēdēja citroen Xsara aizmugurē. nekāda vaina. Tagad ir trīs sīkie, un tie sēž Grand Voyager aizmugurē. Šobrīd subjektīvi šķiet, ka viss, kas ir mazāks par Vojager ir mazs...

+100

man ir viens sīkais, un tik un tā, viss kas mazāks par grandu liekas kā golfs, mazs un neerts. neko mazāku vairs nepirkšu, tikai lielāku. town&country 3.8 ar lpg, apēd mazāk par tik ļoti slavēto pirmo A6 ar ķīseli, kas man arī ir bijis. gan degvielā, gan remontu ziņā. man žēl tos cilvēkus kas spiežas iekšā mazos auto

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Tātad padalīšos šodienas iespaidos.

Šodien tika apskatīti 2 V70 un viena 626 mazda.

Abi V70 likās .... kā lai saka... komplektācija un stāvoklis neatbilstošs cenai. Jeb precīzāk sakot nevaru iekļauties budžetā. Jo praktiski nevienam nav ziemas riepas. Tātad nopērkot auto vēl nepieciešami diezgan lieli papildus izdevumi. Parastā apkope ar visām eļļām un zobsiksnām un plusā vēl ziemas riepas. Kas kopā sastāda diezgan lielu papildus ciparu.

Mazdu kā jau te dažs minēja .... jau skāris laika zobs. Respektīvi jau redzamas korozijas pēdas uz vienas riteņu arkas. Pagaidām uz vienas, bet acīm redzot ja ir rūsa tad droši vien no apakšas arī. Apakšā palīdis nebiju un uz pacēlāju nepacēlu.

Tātad atkal esmu nulles punktā.

Un tagad mājās apskatot sludinājumus nekas tāds 100% apskates vērts pagaidām vairs nav.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Tātad padalīšos šodienas iespaidos.

Šodien tika apskatīti 2 V70 un viena 626 mazda.

Abi V70 likās .... kā lai saka... komplektācija un stāvoklis neatbilstošs cenai. Jeb precīzāk sakot nevaru iekļauties budžetā. Jo praktiski nevienam nav ziemas riepas. Tātad nopērkot auto vēl nepieciešami diezgan lieli papildus izdevumi. Parastā apkope ar visām eļļām un zobsiksnām un plusā vēl ziemas riepas. Kas kopā sastāda diezgan lielu papildus ciparu.

Mazdu kā jau te dažs minēja .... jau skāris laika zobs. Respektīvi jau redzamas korozijas pēdas uz vienas riteņu arkas. Pagaidām uz vienas, bet acīm redzot ja ir rūsa tad droši vien no apakšas arī. Apakšā palīdis nebiju un uz pacēlāju nepacēlu.

Tātad atkal esmu nulles punktā.

Un tagad mājās apskatot sludinājumus nekas tāds 100% apskates vērts pagaidām vairs nav.

A ko tad tu domāji? Nopirksi 10 gadīgu dīzeli, kas, kā likums, 99% gadījumu būs jau diezgan pabraukts un uzreiz varēsi sēsties un braukt? Aizmirsti... Eļļa, siksnas, lielākā daļā gadījumu kādas no sezonas riepām plus vēl noslēpti remonti būs gandrīz visām mašīnām. No labām mašīnām par lētu cenu neviens nemēģina tikt vaļā, jel mosties, svabadais gars no miega. Ja tev budžets ir 3000 latu, tad pērc auto par 2, maksimums, 2.5 un pārējo pietaupi.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To GB12:

Protams ka rēķinos ar to ka visu summu nevar iztērēt. Bet tāpēc arī saku ka budžets 3000 Ls. Bet tie V70 kaut cik normāli jau maksā 3...00 Ls. Un par cik ir ļoti labi zināms cik maksā normāla apkope (eļļas, filtri, siksnas, ruļļi) tad ar tādu papildus summu rēķinos kā minimums. Bet ja vēl jāpērk riepas tad tas ir vēl papildus min 200-250Ls sitiens pa kabatu.

Piemēram šodien apskatīju. Vakar zvanu un runāju. Saimnieks saka viss kārtībā tikko no DE, nomainītas siksnas, eļļas, amīši un vēl kaut kas. Beigās apskatot un runājot izrādās auto jau 2 gadi LV. Un siksnas mainījis tad kad nopircis. Tagad jau tuvu nākošā maiņa. Nu riktīgs KRĀNS. Būtu zinājis nemaz nebūtu braucis.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: To GB12:

Protams ka rēķinos ar to ka visu summu nevar iztērēt. Bet tāpēc arī saku ka budžets 3000 Ls. Bet tie V70 kaut cik normāli jau maksā 3...00 Ls. Un par cik ir ļoti labi zināms cik maksā normāla apkope (eļļas, filtri, siksnas, ruļļi) tad ar tādu papildus summu rēķinos kā minimums. Bet ja vēl jāpērk riepas tad tas ir vēl papildus min 200-250Ls sitiens pa kabatu.

Piemēram šodien apskatīju. Vakar zvanu un runāju. Saimnieks saka viss kārtībā tikko no DE, nomainītas siksnas, eļļas, amīši un vēl kaut kas. Beigās apskatot un runājot izrādās auto jau 2 gadi LV. Un siksnas mainījis tad kad nopircis. Tagad jau tuvu nākošā maiņa. Nu riktīgs KRĀNS. Būtu zinājis nemaz nebūtu braucis.

hmm, parasti bildēs lielākā daļa to auto tiešām izskatās normāli. Cenas arī nekož

www.ss.lv/...

šim tiesa arī vasarenes ;D

bet nu piekrītu augstākminētajam, ka cerēt caur ss.lv nopirkt auto ar jaunām riepām,siksnām un eļļu ir nereāli. Neviens cilvēks, ka sāk briest auto maiņai un vecā auto drīzai tirgošanai, neies ieugldīt tajā naudu.

Tā kā ar 500Ls pēcpirkuma izdevumiem laikam jārēķinās pērkot jebkuru auto

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Paldies Valdi, bet man no V70 interesē nākošais modelis. To ka par manu budžetu sanāk iepriekšējais modelis es zinu. Par cik man nav nekādu iebildumu par auto tad man jau nekas. Bet tā kā sievas vēlmes arī nedaudz jārespektē tad jāskatās uz nākošo modeli. Jo pirmās paaudzes V70 izskatoties pēc katafalka. Bet otrais jau ir drusku apaļāks un smukāks.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..22
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti