Novēlu visiem Laimīgu Jauno Gadu!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Novēlu visiem Laimīgu Jauno Gadu!
Bracus rakstīja: Novēlu visiem Laimīgu Jauno Gadu!
to pašu +laimīgu tačku sameklēt
Tauta ir nosvinējusies. Jauns gads ir sācies.
Tātad jautājums joprojām aktuāls.
Es te SS.lv atradu vienu interesantu autiņu. Uzspiežot uz visi sludinājumi ar šo tālruni atklājās kāda patiesi interesanta lieta. Autotirgotājs ALFAMOTORS.
Un kas tur tik interesants. Tur pārdošanā kādi 10 dažādas markas un modeļu autiņi tādi kuri manī izraisa kaut nelielu interesi. Jeb precīzāk sakot kurus es labprāt aplūkotu tuvāk un vēlētos izmēģināt un iesēsties. Tur gan tādi kas šeit tika ieteikti no jūsu puses gan arī tādi kuri pašam interesē.
Tātad jautājums. Ko tauta saka par šo tirgotāju? Vai tur var ņemt autiņu?
Un vēl tur atradu tādu autiņu kurš varētu šķist interesants bet nav piedāvājumos ticis pieminēts. Proti Toyota Avensis Verso. Vispaz salons tur izskatās gana plašs. Varbūt kāds vart kaut ko par tādu autiņu pastāstīt.
Toyota Avensis, nācās patestēt uz Čehiju un atpakaļ.
Nav nemaz tik liels kā sākumā izskatās. Priekšā vietas daudz, bet auzmugurē tikai japošku izmēra cilvēki var sēdēt. Auto bija ar benzīnnieku - ekonomisks gandrīz kā dīzelis. Bet ir daudz sīkumu, kuri pēc neilga laika sāk kaitināt!
Piepīpētājs strādā tikai ar ieslēgtu aizdedzi! Ja auto stāv dīkā, tad mobīlo nav kur uzlādēt, utt.
Podrkiļņiku nav, un visi sīkie akmentiņi tā noklaudz pa spārniem, ka dažkārt pat palekties vajag.
Plastmasa čīkst 3 gadu vecam auto.
Beņķi diezgan cieti un nobraucot 200 km jau pakaļa sāk sevi manīt un sāc grozīties un meklēt iespēju apstāties.
Verot vaļā jebkuras durvis no ārpuses var mierīgi pirkstus sagriezt uz paasajām detaļām roktura nišā.
Jau neatceros kas, bet kaut kas kaitināja pedāļu izvietojumā.
Un vēl vesela gūzma ar visādiem sīkumiem. Katrs sīkums par sevi būtu pieciešams un ātri pie tā pierastu, bet to sīkumu ir tiok daudz, ka jau pēc pirmās dienas pagarā brauciena vāģis zaudēja pret sevi cieņu - vismaz manās acīs.
Ah jā - konkrētajam vāģim bija gandrīz 150 t km noskrējiens un atskaitot eļļas, filtru, siksnu, bremžu kluču un disku maiņu nekas netika darīts. Tātad tikai konkrētas lietas, kas ir jāmaina pēc manuāļī paredzētajiem km. Uzņēmuma vāģis bija sievietes rīcībā, kura no tehnikas vispār neko nesaprot.
vismaz avensim 2005 gada pedāļi bija ļoti tuvu izvietoti. Drusku traucējošs sīkums līdz 44 izmēram, pēc tam jau reāli sūnaina ir tā pedāļu spaidīšana
Edgar tu gadījumā nestāsti par parasto Avensi? Es pieminēju Verso.
Modeli es tam nezinu. Sedans = parastais.
Bet domāju, ka no modeļa īpatnības pedāļi labāki nekļūst utt.
jebkurā gadījumā iesaku dikti pievērst uzmanību uzskaitītajiem sīkumiem - vai ir nu vai samierināsies!
Ā vēl vienu atcerējos. Ja priekšējais pasažieris aizslēdz ar pogu durvis, tad atslēgt (attaisīt pasažiera durvis) varēja tikai vadītājs!
Var apsveikt ar X5 iegādi???
Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g, 200000 (tiešām orižinal), nav bijusi sista. nesen veiktas visas apkopes, jauna TA. El logi, el spoguļi, apsildāmi spoguļi un krēsli, kondicionieris, CD, jumta reliņi.
Sīci ar visiem pričendāliem iebāzīsi bez problēmām. Citroeniem ekspluatācjas izmaksas ir ļoti demokrātiskas, visu var viegli atrast un nopirkt, hadene kreitni izturīgāka kā BMW. Degvielu ēd 6-7L pa šoseju, pilsētā ap 9.
Tikai 3500 eur.
Sandis_UR rakstīja: Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g,
Tikai 3500 eur.
Kaut kā baigi aizdomīgi. SS kad apskatās tad no 2005. gada uz augšu neviens nav benzīnnieks. Kur tu tādu esi izracis ja jau tev tāds ir?
Varbūt, tie auto ir tik labi, maz braukti, ka neviens nealkst no tiem atbrīvoties? Bet dīzeļi - nodzīti un atkruķīti odometri.
Sandis_UR rakstīja: Varu piedāvāt Citroen berlingo multispace. 1.6i motoritis, 116zs. 2005g, 200000 (tiešām orižinal), nav bijusi sista. nesen veiktas visas apkopes, jauna TA. El logi, el spoguļi, apsildāmi spoguļi un krēsli, kondicionieris, CD, jumta reliņi.
Sīci ar visiem pričendāliem iebāzīsi bez problēmām. Citroeniem ekspluatācjas izmaksas ir ļoti demokrātiskas, visu var viegli atrast un nopirkt, hadene kreitni izturīgāka kā BMW. Degvielu ēd 6-7L pa šoseju, pilsētā ap 9.
Tikai 3500 eur.
Aizmugures tilta restaurācija jau ir bijusi vai ir priekšā stāvoša?
Speciāli priekš Bracus- Neizskatīts, neapspriests variants : www.ss.lv/... Sludinajums tikai ilustracijai. Lielāks, ērtāks, foršāks par zafiru. (kaut gan nav tik ass un apgriešanās radiuss lielāks) Virsbūves paneļi, durvis- plastmasa, (tapēc arī svars tukšam ~ 1,5t.) skrāpji neuztrauc, buktes nemetās, nopietni defekti (ja tādus izdodas iegūt) novēršas ar epiņiem un stiklašķiedru, vai ja pavisam po*** autošpahtelis ar stiklašķiedru. Rāmis- cinkots tērauds.Vienīgie rūsejošie bleķi- detaļas zem auto un kapots, kas nav no plastmasas. Drošības testi (oficiālie) 5* Ietilpība- kā vojādžerim. Vietu skaits- no 2 līdz 7, beņķi atsevišķie, ņemas laukā pa vienam. Degvielas patēriņš- tukšs, 95, km/h šoseja- 6,5l. , pilns (6 veči + mantas līdz augšai šoseja- 150 km/h ~15l. Pilsētā- kā brauc (7-... Makam taupīgs, detaļas neliekas dārgas. Lielais mīnuss- ar 2.2 dt dzinēju grūti atrast, bet 2.2 dci (jaunāks jaudīgāks, bet diemžēl stipri prasīgāks apkopēs un kaprīzāks) ņemt ir lotoreja. Ak jā- dt dzinējā liet var jebko, kas atgādina dīzeli. :0 visādā veidā, dažādi krāšņu kurināmie, un celtniecības tehnikas soļķi ir mēģināti...
links slikti ielikās- domāts espace3 1999- 2000 gads, 2,2 td 83 kw. Ak jā- zagļu vidū nav populārs.
Nu kaut kur iepriekš tika pieminēts Espace. Man liekas ka vienā linkā kas bij ielikts apakšā slēpās Espace.
Par auto tiešām neko nezinu. Bet tīri subjektīvi spriežot ne īpaši simpatizē. Jo... Renault, izskatās pēc īsta autobusa, un šķiet ka gluži tik liels auto vēl nav nepieciešams.
Ir nepieciešams ietilpīgs auto, bet ne tik ļoti. Jo saprotiet taču. Pagaidām ir viens bērnelis. Un ja jau tagad tiks iepirkts Grand Vojager vai šāds Espace. Tad ko tad darīs tad kad uzradīsies vēl kāds sīcis. Tad jau būs jāmeklē IKARUS. Nu tas tā humoram.
Jo piemēram CV apspriešanas gadījumā iesākumā toč tiks apsvērts tikai un vienīgi parastais variants nevis GRAND. Tāpēc arī nemaz nav pieminēti VW busi un arī Espace tāds īsti kā variants nemaz netiek apskatīts. Tie lai paliek kā rezerves varianti ja vēlāk būs nepieciešams vēl ietilpīgāks auto.
Neviens neko nepakomentēja ALFAMOTORS sakarā.
Kā ir ar šo tirgotāju?
Bracus rakstīja:
...Jo piemēram CV apspriešanas gadījumā iesākumā toč tiks apsvērts tikai un vienīgi parastais variants nevis GRAND...
manas pārdomas šajā sakarā bij tādas:
īsais Voyager - tur 3 rindā var iesēsties tikai rūķis, līdz ar to īso var apskatīt tikai kā lielu 5 vietīgu mašīnu
garajam Voyager no 2005. gada ir supersēdekļi, ko var vienkārši ielocīt grīdā iekšā, līdz ar to auto var izmantot kā lielu gultu, vai kā kravas busu pie vajadzības.
smaidiigais rakstīja: līdz ar to īso var apskatīt tikai kā lielu 5 vietīgu mašīnu
Tieši tas jau man ir vajadzīgs. Nepieciešams pēc sēdvietu skaita parasts auto ar samērā lielu bagāžas nodalījumu.
Izklausās ka vajag sēnes sābu
Bracus rakstīja: Neviens neko nepakomentēja ALFAMOTORS sakarā.
Kā ir ar šo tirgotāju?
Pirms kādiem gadiem astoņiem biju tur noskatījis 900. saabu. Pārdevējs man tā centās smadzenes saskalot (pie tam pašam izmēģināt auto neļāva, tikai blakussēdētāja beņķī), ka sapratu - nu nē, te savu auto nepirkšu.
Ir dzirdētas arī daudzas sliktas atsauksmes par viņu servisu, kas it kā ar saabiem nodarbojas. Pats tur bijis neesmu, bet viens čoms teica, ka viņiem esot tendence labas detaļas nomainīt pret bojātām.
Bet, nu, tas bija sen un, iespējams, vairs nav taisnība. Bet vismaz man ticības tam kantorim nav.
Bracus rakstīja:
smaidiigais rakstīja: līdz ar to īso var apskatīt tikai kā lielu 5 vietīgu mašīnu
Tieši tas jau man ir vajadzīgs. Nepieciešams pēc sēdvietu skaita parasts auto ar samērā lielu bagāžas nodalījumu.
Zafira? Astras bāze, cinkots, 4 gadu laikā nekādas nopietnas problēmas nebija- ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.
Lielais PLUSS bagažniekā, bērnu ratus var dabūt iekšā nejaucot un vēl vieta pietiek citām mantām.
MĪNUSI- tie paši kas citiem. paaugoties sīcis spārda priekšāesošo beņķi, braucošam auto netiek no priekšējiem beņķiem uz aizmugurējiem, salonā maz kabatu...
taaneko rakstīja:
Mega Dinamiskais portāls!
taaneko rakstīja: ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.
Gribēju jautāt- kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.