Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Tātad joprojām jautājums aktuāls.

Par cik varianti kas ir bijuši ir izskatīti un nekas tāds 100% ņemams nav atrasts tad tiek meklēti jauni varianti kas būtu uzmanības vērti.

Ko tauta saka par Nissan Primera no 2002. gada vēlams D.

Un vēl tad varētu mēģināt tomēr apskatīt Zafiru.

Principā ar Primeru tikai benzīnu laikam 1.8 esmu kādu nedēļu moš drusku vairāk braucis. Neveru objektīvi spriest jo auto bija nomas autiņš un nodzīts jau bija konkrēti.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Parauj līzē X5. Sanāks laba pirmā iemaksa un pārējo pa gadu gan jau nomaksāsi. 2002 gada 4.4 maksā ap 4000 Ls.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Vecā auto pārdošanas galvenais iemesls bija atbrīvošanās no Līzinga saistībām.

Un atradis arī ko piedāvāt. Neesmu jau puišelis kuram jāzīmējas ar BMW. Man vajag autiņu braukšanai nevis zīmēties ar viņu.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Vecā auto pārdošanas galvenais iemesls bija atbrīvošanās no Līzinga saistībām.

Un atradis arī ko piedāvāt. Neesmu jau puišelis kuram jāzīmējas ar BMW. Man vajag autiņu braukšanai nevis zīmēties ar viņu.

Ja negribi zīmēties, ieliec gāzi. Vecais x5 jau sen kā vairs nav ponta modelis.

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Ja kas, tad x5 un tamlīdzīgie ir paši piemērotākie tieši braukšanai. Ideāli pilsētā, ar ļoti labām pilsētas bezceļu pārvarēšanas spējām. Es jau kādus gadus 4 braucu tikai ar šādas klases auto, vieglajā kāpt nepavisam vairs negribu. Ja nu tikai kā pasažieris.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Ja kas, tad x5 un tamlīdzīgie ir paši piemērotākie tieši braukšanai. Ideāli pilsētā, ar ļoti labām pilsētas bezceļu pārvarēšanas spējām. Es jau kādus gadus 4 braucu tikai ar šādas klases auto, vieglajā kāpt nepavisam vairs negribu. Ja nu tikai kā pasažieris.

braukšanai un parkingam pilsētā/vecpilsētā , fūllsaiza SUVs , nu gan nau tas 'ērtākais' un ātrākais ņemšana 'ar pontiem' un 'uz massu starpību' ar nostrādā tik 66,99% gadijumu + pašam paliek kaunīgi.....

Savādāk gan ira dikti zaibiss , harmāns ar kardõnu ,dolbanā saraunda režīmā ,patīkami acskaņo svhroku , zem haubes firž ~400 (nauxj nevajadzīgi ) kumeļi , borta dators rāda ap 22l/100km utt utpr ....

bet fiksāk un pouxjāk viss tiek izveikc ar ....... xRenõ Kangõõ .

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Kas notiek?

Visi jau sāk gatavoties svinībām?

Vai tiešām vairs neviens variants netiks likts galdā?

Un kā ar iepriekšminētiem variantiem? Nav izskanējis neviens komentārs.

Varianti bija Nissan Primera no 2002.g. Un iepriekš pieminētā Zafira.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

pērc jebko ar skati pa 500 lati, ja nepatiks, pēc pusgada izmet lūžņos un pērc citu

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Nu pec shiem parametriem es personigi skatitos tikai chrysler grand voyager virzienaa. Benzins/gaze protams. Vai nu arii vinja lidzinieks dodge caravan. Bet dodge bus shvakak aprikots. Vietu protams tas butibaa nemaina un degvielas izmaksas arii praktiski neietekmee.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

iesaku papētīt 'kablukus' , tur ira gana daudz nekomerciālo -'dienesta auto ' . cenu kategorijā līdz 3kls , tas nau sliktākais 'pagaidu' variants .

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Kas notiek?

Visi jau sāk gatavoties svinībām?

Vai tiešām vairs neviens variants netiks likts galdā?

Un kā ar iepriekšminētiem variantiem? Nav izskanējis neviens komentārs.

Varianti bija Nissan Primera no 2002.g. Un iepriekš pieminētā Zafira.

nu Tu esi ar Primera braucis nedēlu, es tikai divas reizes. tā kā diez vai pateikšu ko jaunu, nu bet jebkurā savas domas:

1. dizanins la ļubitelja un tai pat laikā traki bezpersonisks. Tā dēļ arī strauji krīt vērtība un tie ir tik lēti. man ne parāk.

2. salons plašs, ērts, auto vadāmība viegla viss ērti, ergonimiski.

3. gaita klusa, mīksta (man bija 35000km nobraucis Norde maiņas auto).

4. vairāk neatceros neko... jo pārāk bezpersonisks auto.

5. ā, 1.8 dzinējs likās diezgan dinamisks braucot vienam, nezinu kā braucot pilnam auto.

man liekas, ka šis auto ir rebadged un restailed renault laguna , franču dzinējs iekšā, u.t.t

varbūt uzreiz pa taisno skaties franču virzienā, tiem vismaz kaut kāda savdabīga auto/harizma ir

janhoff Reģ.: 28.06.2007
0 0 Atbildēt
janhoff Reģ.: 28.06.2007
0 0 Atbildēt
Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Paldies janhoff par variantiem:

Tātad sekojoši secinājumi par šiem variantiem.

Zafira jau iepriekš minēta un variants ir zināms. Bet ko nozīmē tas OPC?

V70 - īsti neies pie sirds dēļ automāta. Jo sanāk braukt pa sliktiem ceļiem. It sevišķi ziemā kad ir sniegs un kupenas. Un ja jau ar parasto kārbu šad tad bij jārokas un jāšūpinas lai varētu izbraukt tad automātu nosēdināt ir vēl vieglāk. Automāta variants varētu tikt izskatīts tikai pilnpiedziņas auto. Kā vēl vienu lietu varu minēt ka patīk tāda sportiskāka braukšana pa grunts segumu un tad tas automāts tikai traucē un neļauj izbaudīt braukšanas prieku.

C5 - arī automāts.

Laguna - tas ir variants. Iepriekš pat nebiju par tādu iedomājies. Jo gan cena normāla, gan aprīkojums, gan arī ietilpība varētu būt OK.

Tātad ko tauta var pastāstīt par šādu LAGUNU. Cik esmu dzirdējis tad laikam ne visai izturīgi tie franči.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Runājot par Chrysler Vojager.

Principā manām vajadzībām no šādas auto kategorijas pilnīgi pietiktu ar parasto nevis Grand.

Bet cik es esmu lasījis tad diezgan grūti atrast normālu CV. Un kā ir ar remontiem? Liekas ka arī diez ko izturīgi neesot. Lai gan tas tiešām tīri subjektīvi. Pie tam viņi pārsvarā arī automāti. Un 4x4 TC manā cenā neiekļaujas. Praktiski vajag samērā izturīgu auto jo sanāk braukāt arī pa grants ceļiem. Cik dzirdēts tad šie nav tie izturīgākie. Ne kopumā ne arī minivenu klasē. Par ērtībām protams nerunājot. Šajā jautājumā klāt droši vien neviens nestāv. Ja nu vienīgi vēl luksīgāki Chevy Van utt. Tiesa tādos neesmu sēdējis.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Vēl viens piedāvātais variants bija Saab 9-5.

Nu tas arī ir automāts. Bet laikam arī neautomātu negribētu. Jo cik zinu tad viņš ir ļoti dārgs uzturēšanā. Jo visi remonti maksā lielu naudu. Nopirkt var pa lētu naudu. Un pēc tam no viņa vaļā nav iespējams tikt. Jo šo auto marku pārdot ir ļoti grūti.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: ... Bet ko nozīmē tas OPC?

....

\'

Opeļa brābuss

www.hansaauto.lv/...

www.amserv.lv/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Bracus rakstīja: ... Bet ko nozīmē tas OPC?

....

'

Opeļa brābuss

www.hansaauto.lv/...

www.amserv.lv/...

Īsāk sakot tas, kas tev vajadzīgs, īsts "ģimenes auto":

"Sēdināts", t.i. īsākas atsperes, amortizatori - attiecīgi arī cietāks, dārgākas kā rezerves daļa, vai piekarē, kas savādāks - nezinu;

Lielāka izmēra diski - dārgākas zemprofila riepas, atkal cietāka gaita;

Jaudīgāks motors - patēriņš būs lielāks;

Pieļauju, ka jaudīgāka bremžu sistēma - lielāki diski un par cik "nestandarta/vai kā teikt "sporta", attiecīgi dārgāki;

Izplūdes sistēma varētu būt atkal visai specifiska - ja būs jāmaina kāds "trumulis" - būs dārgāk kā parastam;

Kaut kā tā

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

ilūzija ka 4x4 ( bez starpības aut. waj meh.) nevar ierakt ira tikai ILŪZIJA ierakt var dajebko un 4x4 var norakt wissmagāk

tā kā lietošanā ira ari pazema 1,3aut. šujmašīna , atbildīgi paziņoju -ja ir gana labas 'fsesezonkas' ( piem.Debica Frigo2) un puslīdz normāla 'blīve' , tad pofig kupenas un dubļi - nekur palikt neizdewās

P.S. protams ar 4x4 nau tik interesanti - tur ,lai nokļūtu līdz lauku mājai ziemā, pietrūkst adrenalīna

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Laguna II- elektronikas gļuki biezā slānī .

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja: Laguna II- elektronikas gļuki biezā slānī .

kā darba auto mūsu kantorim bija gan benzīna, gan diesel. Dīzelim to gļuku bija stipri mazāk, kolēģi ar benzīniekiem dikti spļaudījā par elektronikas "blusām"...

Bet Lagūna universālis, man patika

Salons liels, pat ļoti, 1.5 dci motors neēd neko, 6 pakāpju manuālā ātrumkaste - patiesi palika labs iespaids

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

daudz braukt pa lauku ceļiem - vajag mīkstu, nevis sportisku piekari, ja negrib nejēgā kratīties,

pērc labi nopakotu Citroen Berlingo Multispace ar 2.0 vai 1.6 HDi motoru. Vietas būs daudz, degvielu tērēs līdz! 5 litri, apkopes, ja labi meklē, var atrast lētu lētās, tāpat arī ar rez, daļām problēmu nav...

Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...

Būs samērā augsts klīrenss, un, jā, krānu nepagarinās nu nemaz...

Ja kabluks nepatīk, pērc analogu tehniskā ziņā Xsara, vai Pežo 306... Universāla komplektācijā gana liels!

PN - un nevajag te nod... ka francūži tikai kruasānus māk cept... tik traki jau nemaz naff!

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:...

PN - un nevajag te nod... ka francūži tikai kruasānus māk cept... tik traki jau nemaz naff!

protams, vēl viņi labu konjaku taisa un vardes ēd

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

smaidiigais rakstīja:...

PN - un nevajag te nod... ka francūži tikai kruasānus māk cept... tik traki jau nemaz naff!

protams, vēl viņi labu konjaku taisa un vardes ēd

un galvenais- visur savās fraņču tačkās torsionu tiltus liek

bēēt ja apkopes tiek veiktas pie zinošiem maisteriem ,kuri rubī fišku arī torsionos , tad ne nu šie birst ne nu kā

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...

Man xsarai tiltu remontēt nācās jau pie 110 000 km nobraukuma.

Remonts varot aizvilk līdz 400 LVL, man gan vēl nebija tik tālu nobraukts.

Pēc restaurācijas vajagot regulāri saeļļot kaut kādus tur ziežvārstus un tad tilts kalpošot ilgi un laimīgi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti