sarashkins rakstīja: Mega Dinamiskais portāls!
taaneko rakstīja: ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.
Gribēju jautāt- kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?
Pēkšņi jaudas zudumi, auto kļūst gurds, nu un protams met ārā kļūdu uz paneļa. Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.