Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Kādu auto izvēlēties?

Bracus Reģ.: 09.08.2004

Tātad lieta sekojoša.

Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.

Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.

Prasības:

1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.

2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.

3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.

Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.

4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.

5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.

Tātad Welcome ar ieteikumiem.

P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..22
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Mega Dinamiskais portāls!

taaneko rakstīja: ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.

Gribēju jautāt- kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?

Pēkšņi jaudas zudumi, auto kļūst gurds, nu un protams met ārā kļūdu uz paneļa. Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

sarashkins rakstīja: Mega Dinamiskais portāls!

taaneko rakstīja: ja nu vienīgi 2.o dti ecotec motoram vakumvārsti niķojās, bet tas risinās vienkārši.

Gribēju jautāt- kā tieši izpaužās šī niķošanās? Kādi efekti novērojami?

Pēkšņi jaudas zudumi, auto kļūst gurds, nu un protams met ārā kļūdu uz paneļa. Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.

Izskatās, man kaut kas līdzīgs - motors X20DTH, tikai kļūdu nemet, bet bieži vien neieslēdzas turbīna, ja izslēdz auto un pēc 5 sek ieslēdz, tad turbīna parādās. Kamēr auto vēl auksts turbīna pieslēdzas biežāk, ja nobraukti jau 50 km (līdz Rīgai), tad Rīgā pie krustojumiem ar garantiju būšu sēne. Normāli braucot, parasti turbo parādās, kad nonāku līdz 3. pārnesumam (bet ne vienmēr), ātrāk turbo pieslēdzas, ja pirmajā uzrauj līdz 3-3,5 krpm - tad visbiežāk jau liekot otrajā būs ok, izskatās, ka procesu ietekmē veikto motora apgriezienu daudzums.

Tā kā slinkums čikāties (+garāža auksta), neesmu vēl ķēries klāt, cik saprotu jāskatās turbīnas vārsts, vakuuma trubiņas?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

Problēma, bija tajā, kas vada turbīnas ieslēgšanos. (pie labās priekšējās riteņa arkas, zem gaisa padeves caurulēm) Izlīdzējos, banāli samainot vietām, paņemot vienu no tiem 2, kas motora priešpusē pie akumulatora. Sakarā ar to, ka problema esot tipiska šim GM izstrādājumam, un palielināto pieprasijumu maksā šie neadekvāti dārgi... Esmu dzirdējis, ka tauta pārtaisa kontaktus un liek citu autoražotāju izstrādājumus, jo uzbūve un darbības princips neatšķiras.

Šis vai? content6-foto.inbox.lv/...

Ceņņiks: content6-foto.inbox.lv/...

A ko tie otri divi dara (vada)?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Viens ir EGR vārstam, kam otrs?

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

Gribētu noskaidrot, pret kuru no abiem labāk samainīt, lai mazāk problēmu.

Piemēram, 4. Golfam tas vārsts maksā 2x mazāk:

content22-foto.inbox.lv/...

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Zēni jūs esat iesākuši paši savu diskusiju manā TOPIKĀ. Vai tiešām nevar izrādīt kaut nelielu cieņu un topikā nesākt risināt citus jautājumus kam nav nekāda sakara ar izveidoto topiku.

Šis topiks ir izveidots ar mērķi izvēlēties auto. Jeb precīzāk uzzināt par citu lietotāju pieredzi par tādiem auto kas iekļaujas parametros kādi nepieciešami un ir uzskaitīti šī topika ietvaros. Topiks netiek taisīts ar tādu domu ka iesaka jebkādu pieejamo variantu. Jo variantus es varu pats SS.lv atrast ļoti daudz. Vairāk interesē tieši konkrētākas zināšanas par kādu automašīnu (piem. pašam bija patika... nepatika..., dzirdēju no citiem lietotājiem par .... auto ka esot labs vai slikts utt.)

Šoreiz pietiek ar to ka par konkrētās problēmas risināšanu vai esamību (kas šobrīd tiek apskatīta par tiem vārstiem uut) tiek pieminēts. Lai izvēles gadījumā tam var pievērst uzmanību. Un gadījumā ja auto tiks iegādāts arī taisīsim jaunu topiku un risināsim problēmu. Un ja kādam jau ir nepieciešams risināt konkrētu problēmu tad lūdzu taisiet jaunu diskusiju un tur arī risinās problēmu un ieteiks ko darīt tie kas ar to būs saskārušies.

Tā kā lūgums portāla apmeklētājiem cienīt diskusijas autoru un risināt tikai diskusijas jautājumu.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Jo saprotiet ka Tēma paliek arhīvā.

Tātad nākošais kas vēlēsies kaut ko līdzīgu varēs izlasīt šo diskusiju un varbūt arī viņam viņa palīdzēs. Bet tāpēc viņam nav jālasa par kaut kādiem vārstiem un cenām kam nav nekāds sakars ar diskusijas tēmu.

Tai pašā laikā apspriestā auto citi īpašnieki varbūt saskaras ar līdzīgu problēmu un viņiem šie apspriestie ieteikumi var palīdzēt. Bet viņš nekādi neiedomāsies šajā topikā ar virsrakstu KĀDU AUTO IZVĒLĒTIES atrast šādu informāciju.

Tā kā lūdzu cienīsim sevi un citus kas mēģina kaut ko uzzināt no citiem auto lietotājiem.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja:

Tā kā lūgums portāla apmeklētājiem cienīt diskusijas autoru un risināt tikai diskusijas jautājumu.

Būtu labāk priecājies... Risinot tikai tavas diskusijas jautājumu, topiks jau sen būt nogrimis aizmirstībā iAuto arhīvos

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: Zēni jūs esat iesākuši paši savu diskusiju manā TOPIKĀ. Vai tiešām nevar izrādīt kaut nelielu cieņu un topikā nesākt risināt citus jautājumus kam nav nekāda sakara ar izveidoto topiku.

Skarbi. Korifeji priecājas, ka tādi lietotāji nav moderātori.

P.S. Pērc to kas patīk un kam nebūs žēl naudu tērēt.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

TRRRRRRRRRRR.......

Skarbi. Korifeji priecājas, ka tādi lietotāji nav moderātori.

P.S. Pērc to kas patīk un kam nebūs žēl naudu tērēt.

+33 pilnīgi piekrītu Kas vienam Sklasse tas citam Picanto un abi jūtas pārlaimīgi

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

recluse rakstīja:

Bracus rakstīja: Zēni jūs esat iesākuši paši savu diskusiju manā TOPIKĀ. Vai tiešām nevar izrādīt kaut nelielu cieņu un topikā nesākt risināt citus jautājumus kam nav nekāda sakara ar izveidoto topiku.

Skarbi. Korifeji priecājas, ka tādi lietotāji nav moderātori.

P.S. Pērc to kas patīk un kam nebūs žēl naudu tērēt.

Piekrītu! abiem Pie tam gribu piebilst, ka pērkot lietotu auto, summējot visas par un ap pirkšanu un 0 pēctikkonopirkšanas tehnisko apkopi saistītās naudas, sanāk ka auto savas patiesās ekspluatācijas izmaksas sāk parādīt tikai 2-3 gadā. Piedevām ir gadijumi, kad bērni aug (biežāk) prasības aug (arī bieži sastopami) un arī bērnu skaits aug (reti, bet gadās) tapēc tagad nopirktais un patlaban visnotaļ atbilstošais auto pēc 3 gadiem var pārvērsties par nepatīkamu izjūtu sagādātāju.

Un tādi sīkumi, kā ievietot ratus neizjaucot- dod iespēju ikdienā lietot pavisam citus ratus, Iespēja salonā brīvi kustēties- pārģērbt bērnu nemeklējot benzīntanku, iespēja manipulēt ar beņķiem- garākā (tā ap 3-4 stundām) pārbraucienā, kaut nedaudz 3-4 gadus vecam sīcim kaut nedaudz baudīt pārvietošanās brīvības iluziju, ja nu galīgi vairs nevar nosēdēt...

p.s. nesen braucu ar 4 golfu- likās, ka ļaunais burvis mani iesprostojis ledusskapī vai palielā kurpju kastē

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Tātad joprojām auto izvēles jautājums ir aktuāls.

Padalīšos šodienas iespaidos jo biju apskatīt ļoti dažādus auto. Gan tādus kas šeit tika ieteikti gan arī tādus kas pašam likās simpātiski un interesanti.

Tātad tika apskatīti un izsēdēti sekojoši auto.

Volvo V70 2000. g. (jaunā virsbūve)

Chrysler Voyager 2002.g.

Toyota Avensis Verso 2002.g.

Renault Laguna 2003.g.

Opel Zafira 2000.g.

Toyota Avensis 2002.g.

Nissan Almera Tino 2005.g.

Kas patika, kas nepatika. Protams tīri subjektīvi no pirmajiem gūtajiem iespaidiem.

Nissan Almera Tino - ārēji izskatās liels auto bet aizmugurē sēdošajiem vietas ļoti maz. Uz reiz tika atmests kā variants.

Toyota Avensis - vietas samērā normāli. Gribētos ērtāku bet no apskatītajiem auto ierindotu pirmspēdējā vietā. Gan ērtību dēļ gan arī cenas un aprīkojuma dēļ.

Opel Zafira - Likās tīri normāls auto. Pietiekami daudz vietas. Bagāžas nodalījums pietiekami ietilpīgs ja aizmugures sēdekļi ir ieguldīti grīdā. Nepatika diezgan liela aklā zona kuru veido priekšējais loga balsts jeb statne. Jo tur vēl tas mazais lodziņš no kura jēgas nekādas un līdz ar to dubults rāmis plus vēl durvju apmale likās baigi aizsedz skatu.

Renault Laguna - apskatītais auto tīri labi patika. Jo bija labi aprīkots. Vienīgi nepatika ka bija nosēdies akumulators un pārdevējs nebija īpaši pretīmnākošs auto izrādīšanā. Par cik viss elektrisks tad nevarēju ieriktēt ērtu sēdpozīciju lai izbaudītu ērtības aizmugurē. Un arī nevarēju īsti izpētīt cik ietilpīgs bagāžas nodalījums jo arī to lai atvērtu nepieciešama elektrība kura bija izbeigusies. No aprīkojuma viedokļa vispilnākā no apskatītajiem auto.

Avensis Verso - Patika lielā ietilpība. Tur patiešām vietas ir ļoti daudz. Un arī salons likās tāds mājīgāks un foršāks.

CV - nu konkrētajam apskatītajam auto bija praktiski viss ko vien varētu vēlēties. Pilna gaiša āda, kruīzs utt. DVD, lietus sensors un parksensori gan nebija. Pārējais viss bija līmenī. Runājot par ietilpību jāpiekrīt ka variantā kad visi beņķi iekšā vietas tiešām nav pārlieku daudz. Bet par cik man nav nepieciešamas 7 pasažieru vietas tad pilnīgi pietiekami. Vienīgi otrajā rindā vietas likās samērā pamaz kā arī standarta bagāžnieks tāds diezgan neliels. Bet šo problēmu varētu atrisināt izņemot vidējo rindu un bagāžu novietot aiz pirmās rindas un šo to nelielu bagāžas nodalījumā.

V 70 - Volvo kā jau Volvo. Ja citus auto es skatījos tikai modeļa pēc lai novērtētu auto. Tad V70 skatījos jau konkrētus izmeklētus eksemplārus (2.gab) kurus jau pirkšanas gadījumā būtu interese iegādāt.

Šeit sīkākā auto aprakstā arī apskatīti auto apmēram tādā kārtībā kā tie varētu tikt sarindoti virzienā no Nepatika uz Patika.

Tātad pirmie 3 vairāk vai mazāk tiek atmesti kā varianti.

Pārējie 4 ir izskatāmi. Katram savi plusi un katram savi mīnusi. Pašam skatoties no viedokļa PATIKA NEPATIKA vairāk simpatizēja V70 un CV. RL likās ļoti labi aprīkota bet neesmu īsti pārliecināts par auto kā tādu. Cena protams ir vis draudzīgākā bet arī baida tas kā varētu izvērsties auto ekspluatācijas izmaksas un vēlāk tālākpārdošana. Jo domājams ka šādu auto pārdot tālāk varētu būt grūtāk nekā divus iepriekš minētos. JA Avensis Verso varētu dabūt ar labu komplektāciju (āda, kruīzs, klimats) tad šis arī varētu būt labs variants. Bet par cik tādu dabūt laikam neizdosies tad laikam arī atkritīs šis variants. Un ja arī atrastu labu variantu tad tas noteikti būtu cenā krietni virs mana budžeta.

Varbūt kāds var kaut ko komentēt šo 3 labāko variantu sakarā. Kam jūs dotu priekšroku utt.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais raksts garš sanāca. Bet kā ir tā ir.

Tagad viens konkrēts jautājums par Chrysler Voyager.

Šeit tika apspriests variants par šādu auto. Vairāk gan tika pieminēts Grand variants bet nu sakarā ar manu jautājumu starpības nekādas. Šeit visi vairāk vai mazāk ieteica variantu ar Benzīns/Gāze. Bet kas ir ar tiem Dīzeļiem. Jo konkrētais apskatītais bija D. Cik esmu dzirdējis tad tie D motori ir izteikti sūdīgi iepriekšējam modelim. Nu kas bija līdz 2000. g. Jeb es kaut ko jaucu. Bet kā ir ar tiem kas nāk no 2001.g. Tiem it kā esot cits motors kurš ir labāks. Ko teiksiet šajā sakarā?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Avensim 4ātrumu automāts sucks, pa šoseju apdzīt ir galīgi garām. Sedanā aizmugurē sēžot ar maniem 185 cm galva berzējas gar griestiem (protams, atkarībā no rumpja proporcijām) un vēl tika novērots tāds efekts, ka aizmugurē sēžot pa šoseju baigi svilpo ausīs, citādi ļoti ok, ļoti patika visādas sīkumu glabātavas, ļoti pārdomāts vidus elkoņa balsts.

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To saraskins:

Nu automāts man nemaz īpaši neinteresē. Katrā ziņā automātu es nemeklēju. Ja sakristu apstākļi ka ir ļoti labs auto un tam ir automāts tad iespējams arī apsvērtu domu par iegādi. Bet principā vairāk skatos uz manuālo kārbu. Un vēl piedevām sedans mani neinteresē pat kā suga. Tā teikt Sedans nav mašīna. Vismaz priekš manis.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

par Voyager

baida visi no 2.5 dīzeļa, tas ir tas bubulis

abet ar 2.8 diez vai tu iekļausies budžetā

2.8 variants man ir kopš Augusta, lielā apkope plus stūres reikas remonts plus viskas uz apskati savilka uz 600 latiem ļoooti draudzīgā servisā... nubet degv. patēriņš 7.5 litri!

tā ka Tev budžeta dēļ uz benz gāzi jāskatās

Bracus Reģ.: 09.08.2004
0 0 Atbildēt

To smaidiigais:

Bet kas ir ar to dīzeli?

Ko nozīmē baida visi? Nu kāds varbūt var pastāstīt sīkāk kaut ko. Piemēram turbīna brūk, vai sūknis, sprauslas, siksnas, ..... Nu kas tieši šim motoram ir slikts? Un ja kaut kas nav kārtībā un ir jāremontē tad cik tas var maksāt. Jo reāli viss motors taču ir taisāms. Nu kas parasti notiek motoriem. Problēmas ar turbīnu, sūkni, sprauslām, citi min termostatu un ūdenssūkni. Bet tās visas ir taisāmas lietas. Un domājams ja par auto normāli rūpējas tad vienreiz tādas lietas nomainot jeb savedot kārtībā viss varētu būt OK. Par cenām protams nav ne jausmas šim motoram. Varbūt kāds var padalīties pieredzē.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

Bērnu vadāšanai labāks CV vai TC piedziņas variants ar gāzi, tomāts gan būs. Ir zināmi daži veco slaveno diesel īpašnieki, 50/50 ar tiem remontiem, vienam kārba nobira, bet dzinējs bez problēmām.

Laguna tiešām nebūs labākā izvēle.

Ar opel zefīru savā laikā Austrija izbraukāta, sevišķi lielu iebildumu nebija (tad bija 2 gadīgs), ādas nebija un plika komplektācija, principā 5 vietas (teorētiski 7), lai gan vivaro pat ērtāks un baudāmāks likās neskatoties uz lielumu.

Volvo V70 var skaisti iegrābties, jo cik saprotu, budžets ir sākuma cena labiem eksemplāriem. Ja pameklē, var atrast V70 ar 6-7 bērnu vietu (līdz 80kg kopā).

P.S. Ģimenei ņemtu vai nu TC vai XC70(90).

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

nezinu neko sīkāk par to 2.5 dīzeli, tik to, ka baumo, ka nav labs. parocies pa voyager klubu mājas lapām!

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Vai tiesaam shis resurss ir nospradzis dabiigaa naaveee? Kas par nahuj!

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

2001(2)->CV 3,3aut +LPG ,minimālā 'mazbudžeta'LPG iekārta- Stag300 vadības bloks ,laps ( BRC ) reduktors ,HANA sprauslas , ja sprauslās piedāvā valtekus utt triperus tad neklausies un uzstāj uz sava ,citādi muģīsies vairāk nekā sipīsi zantīmu .

Mani sīči uzauga katru dienu voyagerējot Jūrmala -Sigulda-Jūrmala ,Jūrmala -5000km oiropa-Jūrmala eNreizes ,utt utpr . + 'īsais' vojagers bij laps diezgan.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Bracus rakstīja: To smaidiigais:

Bet kas ir ar to dīzeli?

Ko nozīmē baida visi? Nu kāds varbūt var pastāstīt sīkāk kaut ko. Piemēram turbīna brūk, vai sūknis, sprauslas, siksnas, ..... Nu kas tieši šim motoram ir slikts? Un ja kaut kas nav kārtībā un ir jāremontē tad cik tas var maksāt. Jo reāli viss motors taču ir taisāms. Nu kas parasti notiek motoriem. Problēmas ar turbīnu, sūkni, sprauslām, citi min termostatu un ūdenssūkni. Bet tās visas ir taisāmas lietas. Un domājams ja par auto normāli rūpējas tad vienreiz tādas lietas nomainot jeb savedot kārtībā viss varētu būt OK. Par cenām protams nav ne jausmas šim motoram. Varbūt kāds var padalīties pieredzē.

dzinējs www.vmmotori.it/... visai kretīniska konstrukcija, kuras dēļ, pat sekojot līdzi remonti \"rodas paši no sevis\" un nav lēti gan 2.5 gan 2.8...

Ja tik dikti interesē palasies forumu

www.voyagerclub.lv/...

un šeit (iauto) arī diezgan daudz runāts par šiem dīzeļiem...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: Vai tiesaam shis resurss ir nospradzis dabiigaa naaveee? Kas par *******!

o pļa, vēl viens daiļtirsējs parādījies...

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ..22
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti