Par CV 2.5 dīzeli - meklē infu par galvu problēmām, kas šim itāļu dīzelim ir atsevišķas katram cilindram.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Par CV 2.5 dīzeli - meklē infu par galvu problēmām, kas šim itāļu dīzelim ir atsevišķas katram cilindram.
Yetti rakstīja:
Shiirs rakstīja: Vai tiesaam shis resurss ir nospradzis dabiigaa naaveee? Kas par *******!
o pļa, vēl viens daiļtirsējs parādījies...
Vecais krapan tu veel pec siem gadiem neesi izsaavis acperi? Ak dievs seit viss ir aizgajis uz slikto pusi, forumu ir parnemusi impotenti un rizhi pensionaari.
Galvas regulāri plaisā, ar ļoti retiem izņēmumiem, sprauslas galvā ir dziļi ieskrūvētas, un ja pieļauj kādu neprecizitāti, tad izdabūt ārā var tikai aiz sprauslas pakarot visu auto un ar atsitējāmuru sitot ārā. Ja galvas tika noņemtas, tad bez bloka un galvu slīpēšanas nav iespējams normāli tās salikt, jo metāls ir mīksts un viegli deformējas saskrūvējot. Pie kam ir skrūves ar kurām tiek pieskrūvētas blakus esošās galvas!!! Diezgan regulāri ir problēmas ar pjezodevēju sprauslā. Pirmajiem VM dīzeļiem bija unikāla garuma siksna, kam nebija aizvietotāja.
Ja gribi pilnīgu infu par šiem dīzeļiem - ieej apjautāties Ford rez detaļu tirgonim veikalā Sputņik, Čiekurkalnā. Ja detaļu tirgotājs (ieinteresētā persona!!) lād šo dzinēju, tad tālāk nav ko prasīt!
Ir vairākas auto firmas kas šādus dzinējus izmantoja...
Nu OK saprotu ka 2.5 D sucks.
Bet kā jau teicu auto tīri labi patika. Tātad pieņemam ka varētu nosvērties uz CV pusi. Tad rodas jautājums. Kādu ņemt ar benzīna motoru. Godīgi sakot apskatot piedāvājumu nekas tāds īsti normāls un pirmajā sitienā vērā ņemams nav. Un otra lieta Gāzes iekārtas uzlikšana. Cik izmaksās šim auto. Kā arī ļoti interesējošs jautājums kur viņiem defaultā grūž gāzes balonu? Nu piemēram TDIOTAM kur bija balons? Un vai tas uz reiz nečakarē salona ietilpību.
Un kā ir ar tiem modeļiem. Varbūt kāds lietotājs var izdarīt pakalpojumu un intereses pēc aplūkojot piedāvājumu piedāvāt kaut ko konkrētu. Tā teikt tiem kas ir šāda tipa auto lietojuši varbūt ir cits skats uz auto. Un ja man liekas ka nav normāls tad varbūt kāds kurš kaut ko vairāk no šiem saprot ka tas ir normāls.
ap650 -700 LVL , balons zapaskas vietā ~60litrīgs , zapaska salõnā pie beņķa īsajam(foto.inbox.lv/... ,waj prosta uz bagažnieka grīdas Grandam .
Vai ir kāds konkrēts auto kuru būtu iemesls apskatīties no SS.lv pieejamajiem?
Man vienkārši nav ne jausmas kas ir labs un kas slikts šiem auto. Un kurš ir normāls un uz kuru vēlams neskatīties jo.....
Moš kāds kurš lieto CV var ieteikt pāris variantus kurus pašam būtu interese apskatīt pirkšanas gadījumā. Būšu tikai priecīgs par info.
Un uz kādu motoru labāk skatīties? Pieejami 2,4 ; 3,3 ; 3,8
olalāāā ss.lv nau neviena 01-> CV3,3 benz.aut
pat Dodge Caravan i tikai 2
kaut kas tāc sen nau manīts grandi un T&C vien . Ja tie der , tad tik roc darps nau grūc , bet sasipošs gan
ieteiktu skatīties Limited Grandus vaj LXi T&C , T&C būs bikiņ savādāki lukturi un xlamīgas rādiofrekvences ( US standarts ) spidometrs ar mailēs un spoguļi nepielokami .
Nu iemet kādu linku kurš tev liekas normāls.
zem 3kls tur tik 1 ira
Joprojām uzdrošinos piezīmēt-
Uzdrošinos jo- divi vojagera ikdienas lietotāji ir jautājuši- \"un cik atdevi?...... Jā?! Un cik sanāk remontos ekspluatācijā? ....... Da nu blja..... nedirs
Ja gribi atsūti info, kā sameklēt, iespējams sakontaktēšos, parādīšu auto...
TDIOTS rakstīja: zem 3kls tur tik 1 ira
Redz tu jau saki ka 1 tik ir. Man domājams ka tu domā ka viens tik ir normāls no tiem daudzajiem. Tādēļ jau saku lai iemet linku kurš skaitās normāls. Jo man nav ne jausmas. Gribētos kādu apskatīt bet nezinu pat kuram lai zvana.
Ja tu saki ka viens tik ir tad es piemēram redzu zem 3000 veselu baru.
taaneko rakstīja: Joprojām uzdrošinos piezīmēt-
www.google.com/...
Uzdrošinos jo- divi vojagera ikdienas lietotāji ir jautājuši- "un cik atdevi?...... Jā?! Un cik sanāk remontos ekspluatācijā? ....... Da nu blja..... *******
Ja gribi atsūti info, kā sameklēt, iespējams sakontaktēšos, parādīšu auto...
Pastāsti kaut ko sīkāk par to auto.
Par cik vēl neesmu neko izlēmis tad vēl joprojām izskatu dažādus variantus.
Bracus laikam gaida, ka viņam visu ar karoti mutē ielies? Pats neko nevēlas meklēt, tikai saka, lai citi tērē savu laiku... Varbūt izdari otrādi, atrodi konkrētu auto un ieliec pats linku šeit un lai tauta apspriež, cik ļoti konkrētais auto sucks un kāpēc.
P.S. Man vienam paziņam bija 2001. gada CV ar minēto 2.5 dīzeli (jaunais mod.). Viņš tā arī pateica - auto ir OK, bet tas dzinējs pilnīgs s...
Vēl viens zināms nu jau kādu gadu piekto brauc ar Dodge Grand Caravan (1998. gada, ja nemaldos). Kā viņš teica, viss ir it kā OK, tikai 2 lietas - kārbu (automāts) jau 3 reizes ir remontējis un "brūk debesis", tobiš, griestu obšivka līmējas nost. Bet citādi esot apmierināts.
OK daram tā.
Ko tauta saka par šo variantu?
Vēl viens variants.
Tagad ir 2 varianti ko pakomentēt. Ja ar tiem nepietiek iemetīšu vēl kādu.
Tas pirmais variants ir ar 3,3 motoru. Un rakstīts 4x4. Tā varētu būt? Jo cik citur redzu tad 4x4 ir tikai 3,8.
Ja pareizi atceros, tad US versijām, papildus vēl lukturi jāmaina uz EU standartu, vai vismaz uz TA no kāda jāaizņemas...
Bracus rakstīja: Tas pirmais variants ir ar 3,3 motoru. Un rakstīts 4x4. Tā varētu būt? Jo cik citur redzu tad 4x4 ir tikai 3,8.
Tak nejāj prātu, pērc x5. Tur būs gan 4x4, gan 4.0. Bija man reiz paaugstinātais grands ar 4x4. Ja akurāt vajag malku vest, tad var to kreisleru ņemt. Un arī tad tikai pa gludu ceļu braukt. x5 ar piekabi tāpat pārspēj viņu visā...
Gauss rakstīja:
Bracus rakstīja: Tas pirmais variants ir ar 3,3 motoru. Un rakstīts 4x4. Tā varētu būt? Jo cik citur redzu tad 4x4 ir tikai 3,8.
Tak nejāj prātu, pērc x5. Tur būs gan 4x4, gan 4.0. Bija man reiz paaugstinātais grands ar 4x4. Ja akurāt vajag malku vest, tad var to kreisleru ņemt. Un arī tad tikai pa gludu ceļu braukt. x5 ar piekabi tāpat pārspēj viņu visā...
Aizej takš un nomierinies.
Ja nav slinkums tad izlasi diskusijas ievadu. Tur bija aprakstīts kādā cenu kategorijā auto tiek meklēts. Ja vari piedāvāt X5 par šādu cenu varam runāt. Ja nav ko piedāvāt tad sēdi un nomierinies.
Var arī ņemt šito, būs ekonomija un ponts:
Ja tu to kreisleru gribi servisot ar orģinālajām daļām, tad rezervei nopērc citu auto, ar ko pārvietoties kamēr no štatiem atnāks sūtījums. Vislabāk to pašu x5, tam orģinālās daļas ir uz vietas.
Par cenu kategoriju, tā ir +/- vienāda abiem, ar to starpību, ka sliktu (lētu) kreisleru ir daudz vairāk
Gauss rakstīja: Vislabāk to pašu x5, tam orģinālās daļas ir uz vietas.
Takš nomierinies vienreiz. Neskatīšos es nemaz X5 virzienā. Iespējams nekad. Pat tad kad viņš maksās 1000 Ls. Un arī uz citiem šīs markas pārstāvjiem. Ja jau šīs markas auto tik ļoti izturīgi tad nezin kāpēc man viens čoms visu laiku sūdzās ka katru mēnesi jādzīvojās pa servisu. Un ir bijuši gadījumi lai es ar savu mazo, neērto, neejošo auto čali izvizinu pa darīšanām jo viņam redz krutais autiņš nobiris.
pelēkais ir ņemams. ieteiktu izvairīties no pilnpiedziņas, bet nu ja auto labs, var pieciest. nekādi lukturi nav jamaina uz TA, bet kkadas papild lampas pašam velāk sagribēsies. piekare maksā kapeikas. gultņi padargi, bet iet ļoti ilgi. ja neuzsit, tad arī nerūsē. kārbas ļoti ilgspelējošas. un galvenais, viņam ir Limited salons, kas ir retums. visādus dodge caravan met ar līkumu. kā likums visi pliki, un gaismas vel sliktākas nekā taunam.
Pastāsti kas tur ir ar to LIMITED salonu. Es skatos un neko savādāku tur neredzu.
Šodien aprunājos ar dažiem cilvēkiem. Ar tādiem kas ir lietojuši šādus auto.
Pirmā atziņa ko man ieteica ka labāk lai skatās uz modeli no 2001.g. Jo tam esot labāks salons un arī gaismas. Par cik sanāk tiešām daudz braukāt tumšajā laikā tad šis faktors ir ļoti svarīgs. Un šis cilvēks ieteica tieši 3,3 B/G variantu.
Cits čoms kurš ir lietojis gan manis pieminēto no 2001.g. gan arī tagad lieto jaunāku kas ir ar 2,8 CRD automātu. Teica ka neko sliktu arī nevar teikt par iepriekšējo 2,5 CRD. Viņš arī teica ka veco ar 2,5 D gan lai nemaz neskatās. Bet no 2001.g. jau var skatīties.
Kādas jūsu domas šajā sakarā. Jo principā ja tas 2,5 CRD ir normāls motors tad labāk nosvērtos uz to pusi jo 'tādi ir pieejami par manu budžetu un pie tam parastie NEGRANDI. Jo bendzīnnieki ir tikai grandi. Tas tomēr baigi liels lai ikdienā ar tādu pārvietotos.
Nu ko la Tev pastāsta... Renault espace 3 nemaz nav renault. Ražotājs - Matra. Firma kas nedaudz ražoja auto (tajā skaitā, sacīkšu, sporta, ierobežoto sēriju, F-1 u.t. t.) nedaudz nodarbojas ar franču kosmosa programmu. Renault- tapēc ka motors un piekares elementi nāk no šiem.
Auto- nesošais rāmis, pilnībā cinkots, virsbūves elementi- +/- 3 mm (speciāli neesmu merijis) biezs stiklašķiedras paneļi, kurus pat neesmu dzirdējis ka kāds mainītu (kaut arī cik noprotu piestiprināti varbūt skrūvēm, varbūt kniedēm...
Salons- no sākuma itkā askētisks nu nekā lieka- vēlāk saproti, ka ir viss un varbūt pat vairāk. Nepierasts, bet erganomisks. Dizains tāds saproties. kabatas, plaukti turētāji, galdiņi, atvilknes. ir (daudz) Bardačokā ielien laptops un vēl kaudze hlamu. Redzamība-lieliska, (ja meklē analoģijas- kā vannā), Aizmugures beņķi, lokās, grozās, ņemās, pārvietojas pa salonu. Priekšējie, kā priekšējie, tikai var apgriezt pa 180 gr. (ātri- 5-10 sec) Krāsniņas 2 (labā, kreisā) Visi beņķi atseviški un ērti. Maksimālā bagāžas ietilpība- parastajam 2,8 grandam 3,0 m3. Salons kluss- motors paliek uzstājīgs pēc 2600-2800 rpm(kas ir jau uz 140-150 km/h. Mēraparāti no sākuma nepierasti, kad pierodi (samērā ātri) ir ļoti pat OK. Ne velti tagad 2/3 franču mašīnu tagad mēraparātu panelis risināts līdzīgi. Tagad standarta paneļi uztverās, kā rosola un vinegreta sajaukums It sevišķi Tevis pieminētajai Hondai CRV. Sarkans, dzeltens, balts, zaļš un tas viss 20 cm2
Gaitas īpašības- ĻOTI atkarīgs no braukšanas stila, riepu izmēra, uzsādītajiem amīšiem. Bet viennozīmīgi jūt sportisko radniecību. Gada laikā pamēģināti 3 riepu izmēri (visi pieaugoši) amīšus no mīkstiem pārliku uz cietiem un droši vien likšu vēl cietākus. Mašina no limuzīna pārtop par asai un ātrai braukšanai domātu. Kravnesība- apm 800 kg. Pie tam maksimāli piekrautam nevar sūdzēties par dinamiku vai vadāmību. Piekares ilgmūžība? Nu itkā ok, gada laikā pērkot lietotu nekas dikti nav mainīts. tauta saka ka daži labi mezgli esot "mūžīgi"
Motors 2.2 dt 12V interkuleris, 83 kw Ņutonu daudz laikam ap 250 pie 1800 rpm. Dinamikas pietiek, maza diametra riepām (195/65 M+S) līdz 3 ātrumam ir tendence izspolēt, ja straujāk uzber.
Izmaksas- adekvātas, pat ja ņem vērā iegribu dēļ veiktās pārbūves. Daudzas nomainītās vel esot bijušas dzīvotājas.
Remontējams, nedaudz savādāk, bet nekā sarežģīta un ilga. zobsiksnas maiņa 1 h ( nemainot dz.sūkni- bija labs) sajūgs laikam 2-2,5 h. lampiņas mainās normāli.
Mīnusi? Gan jau ka ir eļļas maiņa ap 7 l. Bagāžnieks no iekšpuses neveras. Pie salona apsildes jāpiešaujas, savādāk, vai karsts vai auksts, bet piešauties var.( no 2000 gada beigām nāk ar pilnvērtīgu klimatakomtroli (un kaprīzu 2,2,dci 95 kw motoru)). Salons standarta izpildijumā nav īsti piemērots mēbeļu un būvmateriālu pārvadāšanai. Reģipša loksni plakaniski nevar ielikt un beņķu sliecēm plastmasas aizsargi čakarējas. Audiosistēma iebūvēta (kaut gan tai nav ne vainas). Piepīpētāji nav ierastajās vietās. Pelnutrauka nav (pierastajā veidā). Salona formu dēļ navigācija vai parkingsensoru ekrāni izskatās stulbi. Izņemto stikla lūku nav īsti kur nolikt. Stūre regulējas tikai uz augšu un leju. Kamēr nepierodi- uz paneļa noliekot kko, pēc brīža tam vairs netiec klāt. Eļlu motorā ieliet neerti. (Manai motors eļļu neēd). Gan jau ka ir vēl.
Pēc zafiras līdz šā izvēlei gāju apmēram mēnesi, un šo izvēlējos no apm. 14 (ja nemaldos) minivenu modeļiem, kuri pārstāvēja 1998- 2003 gadus. Izskatīti, apskatīti, aptaustīti tika visi vācieši, itāļi, franči, korejieši, japāņi, kā arī pseidoamerikāņi, (ford un chrysler-dodge-plymuth-chevrolet- pontiac) Uz šamējā sanāca visfeinākais plusiņu/mīnusiņu balanss. Tagad domāju- vai nenopirkt otru- Grand espace3 ja kautkas jāved- kā nekā ap 40 cm garāks...
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.