Pēc 1.5 kLs par sūkņa maiņu (manam opel dīzelim) tas tilta remonts tāds sīkums vien liekas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc 1.5 kLs par sūkņa maiņu (manam opel dīzelim) tas tilta remonts tāds sīkums vien liekas.
Katrs var darīt, kā uzskata par labāku.
Es par savu naudu franču auto nepirktu. Un 4x4 francūzi nu nepavisam.
Centis_Nuudele rakstīja: Katrs var darīt, kā uzskata par labāku.
Es par savu naudu franču auto nepirktu. Un 4x4 francūzi nu nepavisam.
nu vecīt par to naudiņu , ko par viņiem jautā , var gan pirkt manam Kangoo žopa ar torsionu iestājās pie ~ 200kkm , tika ,neatbilstoši tehnoloģijai , nomainīc iekš AF un vienaalga izturēja vēl 40kkm , tad atnāca 'nasings spešials ' un es to mizu pārņēmu savā lietošanā , visādi loriņi SPS šaraškinkantorī , tilta restaurācija utt kujovinas uz ~ls1k , un nu jau brošā rādās 300kkm , ar torsionu probzu nau to , ik pa 10kkm , sasmērē kā nākas un šas neko gaužu nedara kaut gan tiek jādelēc pa mežu neceļiem ar malciņu un tāpatām pa apriņķa iznūdelētajiem grancbāņiem
kolumbs rakstīja: Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...
Man xsarai tiltu remontēt nācās jau pie 110 000 km nobraukuma.
Remonts varot aizvilk līdz 400 LVL, man gan vēl nebija tik tālu nobraukts.
Pēc restaurācijas vajagot regulāri saeļļot kaut kādus tur ziežvārstus un tad tilts kalpošot ilgi un laimīgi.
značit - kā brauc...
Manai xsarai tiltu remontēja pie 250 000 km, kopā nobraucām 333333 km, pārdevām tik tāpēc, ka 2 sīči bērnu sēdeklī, plus viens kas no tā jau izaudzis, plus ratu un dažreiz suns - ne nelīda iekšā...
sievastēva berlingo tilts izbeidzās pie 150 000 lm
smaidiigais rakstīja:
kolumbs rakstīja: Vājā vieta - pakaļas tilts, kas pie 150 - 200 tūkst km mēdz izbeigties, un remonts ir padārgs, bet var atrast arī vietējos kuļibinus, kas uzremontēs...
Man xsarai tiltu remontēt nācās jau pie 110 000 km nobraukuma.
Remonts varot aizvilk līdz 400 LVL, man gan vēl nebija tik tālu nobraukts.
Pēc restaurācijas vajagot regulāri saeļļot kaut kādus tur ziežvārstus un tad tilts kalpošot ilgi un laimīgi.
značit - kā brauc...
Manai xsarai tiltu remontēja pie 250 000 km, kopā nobraucām 333333 km, pārdevām tik tāpēc, ka 2 sīči bērnu sēdeklī, plus viens kas no tā jau izaudzis, plus ratu un dažreiz suns - ne nelīda iekšā...
sievastēva berlingo tilts izbeidzās pie 150 000 lm
pastāstiet ko nozīmē te jau labu laiku figurējošais termins "tilts izbeidzās" ??
kas jāmaina -bukses, sviras, stabilizatora daļas ?un cik tas maksā
vai pilnīgi viss tilts jāmaina "v zbore"
es vnk domāju, ka mans nākamais auto laikam būs franču... zinu ka nav tik kvalitatīvi auto, bet cenas/kvalitātes attiecība man liekas ir labu labā
pakaļas tiltam ir 2 torsionu tipa atsperes, kas sēž uz rullīšu gultņiem, kas (it kā) nav remontējami. Ja izdilst, kuļibini saremontē, bet ja izdilst ļoti, tad tilts jāmaina
Bracus rakstīja: Runājot par Chrysler Vojager.
Tikai neņem ar VM dīzeli!! ŠIs Itālijā ražotais GM brīnums ir vissliktākais dīzelis visu dzinēju ražošanas vēsturē. Ar milzīgi retiem izņēmumiem ar šo dīzeli drīkst braukt ne tālāk par kādi 30 km no seriva vārtiem. Problēmu uzskaitījums vien aizņems pāris lapas.
Visiem busiem un miniveniem pajās vietas ir priekšējais tilts - konstrukcija no vieglajiem, bet slodze ir daudzkārt lielāka.
Ne germānu (vācu, austriešu, zviedru), ne amerikāņu un ne angļu vāģi derīgi ir tikai līdz garantijas beigām, pie kam nav garantijas ka arī pa garantiju neremontēs uz firmas rēķina. Beidzās garantija - beidzās auto (jau pieminētie piemēri ar francūžu auto)!
i_edgars rakstīja: ...vājās vietas...
tavā galvelē vājās gan
kkautkā neatceros lielas problēmas ar voyageru ritošo daļu .....
laikam tālab ka man bij 3 gabali + viens joprojām jāaprūpē...
..a 2,5d Porc nau bijis itinneviens
i_edgars rakstīja: ...vājās vietas...
aizej paskaties pa logu
Vojādžeru pilns, skorpja neviena!
smaidiigais rakstīja:
i_edgars rakstīja: ...vājās vietas...
aizej paskaties pa logu
Vojādžeru pilns, skorpja neviena!
Pats paskaties pa logu!!!
Kad Skorpjus beidza ražot un cik to tika izlaists, un kad Vojadžerus??
TDIOTS rakstīja:
laikam tālab ka man bij 3 gabali
Un katrs pa ne vairāk par gadu - augstākais divi, tad tika atrasts "laimīgais pircējs"!!!
i_edgars rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
i_edgars rakstīja: ...vājās vietas...
aizej paskaties pa logu
Vojādžeru pilns, skorpja neviena!
Pats paskaties pa logu!!!
Kad Skorpjus beidza ražot un cik to tika izlaists, un kad Vojadžerus??
Alomis babka, vojadžerus vēl aizvien ražo, bet lūk ford skorpio nez kādu iemeslu dēļ ne. Laikam jau bija tik labi, ka Fordonkuļi izdomāja, ja jau nespējam pieražot un apmierināt klientu, tad vairs neražojam vispār.
nu , ja par lieetu vienīgā 'vājā' vieta CV priekšpiekarē bija stabilizatora stieņa bukses ~20-30kkm un, fizģec, jāmaina ~ls12-15 vēl pa ~100kkm tika naxrenizēti origin bremžu diski (pilnīgs gafno) un nomainīti pak. amortizatori .......
kas attiecās uz быдлоinženiera piesaukto ' laimīgo pircēju'- es viņiem tādu 'klucīti' ieberzu , ka šie joprojām sūta man labavēlejumaSMS uz gadumijām ....lai arī pagājuši jau ~5gadi .
i_edgars
Ne germānu (vācu, austriešu, zviedru), ne amerikāņu un ne angļu vāģi derīgi ir tikai līdz garantijas beigām, pie kam nav garantijas ka arī pa garantiju neremontēs uz firmas rēķina. Beidzās garantija - beidzās auto (jau pieminētie piemēri ar francūžu auto)!
1. Zviedri nav ģermāņi (nevis germāni), angļi gan ir. Būtu skolā klausījies ko skolmeistars stāsta nevis zem sola skrūvi staipījis, to zinātu.
2. Cik jaunu, no salona izbrauktu auto tev ir bijis, ka tik pārliecinoši to stāsti. Es droši varu apgalvot pretējo.
TDIOTS rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Katrs var darīt, kā uzskata par labāku.
Es par savu naudu franču auto nepirktu. Un 4x4 francūzi nu nepavisam.
nu vecīt par to naudiņu , ko par viņiem jautā , var gan pirkt manam Kangoo žopa ar torsionu iestājās pie ~ 200kkm , tika ,neatbilstoši tehnoloģijai , nomainīc iekš AF un vienaalga izturēja vēl 40kkm , tad atnāca 'nasings spešials ' un es to mizu pārņēmu savā lietošanā , visādi loriņi SPS šaraškinkantorī , tilta restaurācija utt kujovinas uz ~ls1k , un nu jau brošā rādās 300kkm , ar torsionu probzu nau to , ik pa 10kkm , sasmērē kā nākas un šas neko gaužu nedara kaut gan tiek jādelēc pa mežu neceļiem ar malciņu un tāpatām pa apriņķa iznūdelētajiem grancbāņiem
tieši tā- tas francūzis ir lēts tikai vienreiz, pirkšanas brīdī.
Centis_Nuudele rakstīja:
TDIOTS rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: Katrs var darīt, kā uzskata par labāku.
Es par savu naudu franču auto nepirktu. Un 4x4 francūzi nu nepavisam.
nu vecīt par to naudiņu , ko par viņiem jautā , var gan pirkt manam Kangoo žopa ar torsionu iestājās pie ~ 200kkm , tika ,neatbilstoši tehnoloģijai , nomainīc iekš AF un vienaalga izturēja vēl 40kkm , tad atnāca 'nasings spešials ' un es to mizu pārņēmu savā lietošanā , visādi loriņi SPS šaraškinkantorī , tilta restaurācija utt kujovinas uz ~ls1k , un nu jau brošā rādās 300kkm , ar torsionu probzu nau to , ik pa 10kkm , sasmērē kā nākas un šas neko gaužu nedara kaut gan tiek jādelēc pa mežu neceļiem ar malciņu un tāpatām pa apriņķa iznūdelētajiem grancbāņiem
tieši tā- tas francūzis ir lēts tikai vienreiz, pirkšanas brīdī.
divreiz - pārdošanas arī
Yetti rakstīja: divreiz - pārdošanas arī
bija domāts - tālākpārdošanas...
zobugaļi
P.S.es jau tos spraņčus milzīgi lielīt neiešu , bet ja salīdzina ar MB uzturēšanas izmaksām..........................
CRDI rakstīja:
1. Zviedri nav ģermāņi (nevis germāni), angļi gan ir. Būtu skolā klausījies ko skolmeistars stāsta nevis zem sola skrūvi staipījis, to zinātu.
Ko nu Tu saki!!! Būtu skolā klausījies par ģermāņu ciltīm (gotiem, svenskariem tai skaitā), nevis degunu urbinājis, tad stulbības te nevajadzētu rakstīt!
Autobraukšana 2011.gadā noslēgusies. Ar manu auto gada laikā nobraukti 25890 km, nobraukums tagad 142239 km, visas izmaksas gada laikā 2287 Ls, no tām 53% jeb 1202 Ls dīzeļdegviela. Izmaksas uz 1 km - 8,8 sant.
VWfans rakstīja: Autobraukšana 2011.gadā noslēgusies. Ar manu auto gada laikā nobraukti 25890 km, nobraukums tagad 142239 km, visas izmaksas gada laikā 2287 Ls, no tām 53% jeb 1202 Ls dīzeļdegviela. Izmaksas uz 1 km - 8,8 sant.
vai šeit ir iekšā nosacītais auto vērtības kritums. ?
nu ja jau staipām krānu, tad manam šrotam izmaksa kopējā ir nepilni 8 sant. uz 1km (ar PVN ;D) un tā kā nesen bija izieta tehniskā apsk (ceļu nodklis, TA, OCTa uz gadu , sīki remonti TA iziešanai) u n ieguldīti tikko ~200Ls , tad tie 8 sant. ar katru nobrauktu km krīt uz leju.
P.s. un manam auto vērtības krituma vairs nav pirms TA tas vienmēr maksā ~ 140Ls (tolmeta "zelta" piedāvājums ) Līdz ko ir Ta uz gadu un pilna bāka, tas automātiski maksā ~400 Ls. Un tā jau gadus 5 vismaz
ValdisM rakstīja:
VW/Audi dīzelis (šausmīgs traktordzinējs)
Ja tu šitādu tekstu stiliņā uzrakstītu par svēto, maģisko un iekārojamo AEL, tad tevi tur nolinčotu...
smaidiigais rakstīja: man pēdējos 10 gados ikdienas režīmā nav bijis neviens mīkstais kura dēļ nevarētu turpināt ceļu... rezerves ritenis - lieki 20 kg ko (ne)vadāt līdzi... Soda Yeti ir tikai (palabs)kompresors un putas...
met to riteni ārā un liec tai vietā gāzes balonu!
Es tevi apsveicu - tu esi veiksminieks. Man savulaik manam A80 pirmajā vasarā ko ar viņu braucu izdevās 2 nedēļu laikā trīs riepām mīkstos dabūt - vienu salāpa, nākamais gadās, beigās vēl pāris nedēļas maucu ar penkoku pakaļā.
Bet putas ir kaut kāda riepas piediršana. Kaut gan - kurš ražotājs zapaskas vietā dos samorezu kastīti, skrūvgriezni un kompresoru...
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.