v70 problēma ar motora ventilāciju

v70 Reģ.: 29.01.2012

motors gaisu velk iekšā nevis pūš ārā no eļļas ielejamā korķā un kad iesilst tad sāk svilpot motorstas ir benzīniekam 2,4 bez turbīnas

 
Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Problēma skaidra.

Kas tālāk?

v70 Reģ.: 29.01.2012
0 1 Atbildēt

to es arī gribētu uzzināt kas par kaiti

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

svilpjamā kaite.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

tāds nu tas līmenis šeit ir.....

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

v70 rakstīja: to es arī gribētu uzzināt kas par kaiti

Šeit nav tehniskais forums, bet vistīrākā D!rstuve, ja vēl neesi sapratis. Lai pārliecinātos ieskaties diskusijās ar sākuma nosaukumu NSNF ...

Neviens neko nepalīdzēs. Ja arī kāds mēģinās kaut ko darīt lietas labā, tā tūlīnpat tiks aptirsts no galvas līdz kājām.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

protams, ka te nav tehnisks forums

te tev pateiks, ka skrūve ir jāmēra, bet šeit tu huj uzzināsi konkrēta forda motoras galvas skrūves maksimālo pieļaujamo garumu

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais: vēl nevari nomierināties? Tak tika noskaidrots, ka ir vesela "vēju roze" ar ceļiem, kā nepieciešamos izmērus noskaidrot! Cik var bezjēgā dzesēt par izsmeltu tēmu?

Aizko, kas attiecas uz to nelaimīgo VOLVO V70 - vai viņam

gadījumā kartera ventilācijā nav t.s. PCV vārsts? Dažādos

režīmos iespējamie spiedieni karterī var būt dažādi, gan pozitīvi, gan negatīvi. PCV vārsta uzdevums ir laist cauri tikai spiedienu, retinājuma gadījumā tam uzreiz jāaizveras, ko tas var nedarīt, ja ir "piecūkāts". Vajag viņu sameklēt (ja ir) un mēģināt iztīrīt / izmazgāt, varbūt pat nomainīt ... Tas

tā, tikai manas privātās domas

P.S. PCV = Positive Crankcase Ventilation).

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

par to nomierināšanos

huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra

a par spiedienu vai tā trūkumu karterī....

kaut gan tu varētu būt lielāks eksperts motoros kā i-iņžiņers, tomēr tavs ieteikuma ābols nekrīt īpaši tālu no i-iņčenera skrūvju ābeles...

paskaidrot kāpēc? nu labi - lasi....

tavs aprakstītais PCV no kartera IZLAIŽ gaisu. konrētajā volvo problēma ir tāda, ka karterī gaiss tiek caur eļļas korķi SŪKTS IEKŠĀ un tālab arī svilpo...

normālā gadījumā vairumā iekšdedzes dzinēju karterī iekļūst filtrēts gaiss.... pa trubu... no parastā gaisa filtra (kaut dažiem antīkiem auto var būt arī savs speciāls filtrs)

tajā pašā laikā no kartera gāzes tiek atsūktas ieplūdes kolektorā... (pilnas skaidrības labad gan jāsaka, ka dažiem motoriem var būt vienkārši truba, ķipa atvērtā kartera ventilācija, bet tas mūs konkrētā gadījumā neinteresē....)

šajā posmā vēl varētu būt (vai arī nebūt) kautkāds eļļas atdalītājs (piemēram cikloniņš) un varbūt kautkāds vārstiņš (piemēram kraknšafta minētais pārspiediena vārsts)

tātad kartera ventilācija sastāv no 2 daļām

1) kā nonāk karterī liekas gāzes (no gaisa filtra un gar gredzeniem)

un

2) kā tās gāzes tiek projām no kartera (tiek iesūktas ieplūdes kolektorā)

konrētā gadījumā vaina ir jāmeklē sadaļā "gaisa filtrs - ieeja motorā"

protams ja tajā motorā kautkas ir šķūnēts, mainīts, pārbūvēts utt, tad varētu meklēt arī atsūkšanas daļā - tur atsūkšanai būtu notiek pa mazu konkrētam motoram noteikta lieluma caurumu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: par to nomierināšanos

huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra

A huļiš Tu nespēj apskatīties Tev iedotos linkus?? Tev tika iedots links ar pielaižu lauku jebkurai vītnej! Nespēj konstatēt kāda ir konkrētā skrūve?? Vai nekad savā mūžā neesi mērījis vītnes soli?!

Ja jau Tev ar bīdmēru mērot M6 standartskrūvi sanāk ka vītnes solis 0,9 mm, tad pats vainīgs. Ne jau visi ir tupi!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: par to nomierināšanos

huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra

A huļiš Tu nespēj apskatīties Tev iedotos linkus?? Tev tika iedots links ar pielaižu lauku jebkurai vītnej! Nespēj konstatēt kāda ir konkrētā skrūve?? Vai nekad savā mūžā neesi mērījis vītnes soli?!

Ja jau Tev ar bīdmēru mērot M6 standartskrūvi sanāk ka vītnes solis 0,9 mm, tad pats vainīgs. Ne jau visi ir tupi!

bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei

un es pat toreiz ieliku shematisku bildīti..... un tur tajā topicā bija arī links uz MB galvas skrūvi, kur tieši bija redzama tā "staipīgā daļa"

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bet te jau nav tehnisks forums

te jau pokuj ko rakstīt

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Ja nezūd eļļa - neiespringsti. Principā labāk tur neliels vakuums nekā pārspiediens.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra

=====================

Kas tur jānorāda, tak teicu, ka ir lērums linku, plus burvīgā tante google, ja jau manuāļa nav Vācu auto labāk googlēt vācu valodā

a par spiedienu vai tā trūkumu karterī....

kaut gan tu varētu būt lielāks eksperts motoros kā i-iņžiņers, tomēr tavs ieteikuma ābols nekrīt īpaši tālu no i-iņčenera skrūvju ābeles...

paskaidrot kāpēc? nu labi - lasi....

tavs aprakstītais PCV no kartera IZLAIŽ gaisu. konrētajā volvo problēma ir tāda, ka karterī gaiss tiek caur eļļas korķi SŪKTS IEKŠĀ un tālab arī svilpo...

==================

Caur AIZVĒRTU korķi? Es sapratu, ka caur atvērtu, un ka braucot tas svilpiens nebūt nenāk no korķa, bet citurienes, ķippa no tā PCV vārsta varētu būt ... nu labi.

Lancia Delta Integrale turbomotoram (sacīkšu) bija tāda

ventilācija ar kārtīgu ciklonu (eļļas atdalītāju) un PCV vārstu tādu, kā šprotu bundža Droši vien, ja kas, tad nevis svilptu, bet kā pionieru taure aurētu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei

Un cik reizes Tev jāsaka ka ne jau pilnīgi visām skrūvēm vītne ir vistievākā vieta! Pie kam lielai daļai ar sašaurināto kātu vītnes iekšējais izmērs ir pilnīgi identisks ar šauāko kāta diametru!

ņepoņime??

v70 Reģ.: 29.01.2012
0 0 Atbildēt

itkā tur nava nekāda vārst vienīgai kas tur ir zem ieplūdes kolektora tādas kā resiveriņš pie kura pieiet šļūtenes gan no vārstu vāka gan no motora bloka, gan no ieplūdes kolektora

ja to caurules galu kas ieiet ieplūdes kolektora aizspieš tad arī motors normāli strādā un visa svilpošana pazūd līdz ar to pazūd motora tasa vakums

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

v70

itkā tur nava nekāda vārst vienīgai kas tur ir zem ieplūdes kolektora tādas kā resiveriņš pie kura pieiet šļūtenes gan no vārstu vāka gan no motora bloka, gan no ieplūdes kolektora

ja to caurules galu kas ieiet ieplūdes kolektora aizspieš tad arī motors normāli strādā un visa svilpošana pazūd līdz ar to pazūd motora tasa vakums

-------------------------------

Hmm, kad paskatās V70 forumos, tad sanāk, ka tas "resiveriņš" ir kartera ventilācijas sistēmas eļļas atdalītājs, tjipa šlangs uz motora bloku piedalās. Var jau

būt, ka "sūciens" ieplūdes kolektorā ir tik spēcīgs, ka reālu retinājumu dzinējā rada, bet kas varētu svilpot 8-(

Principā jau visos forumos visādas nelaimes noraksta uz šo eļļas atdalītāju un iesaka to ik pa 50-60 000 km tīrīt,

nemāku teikt, man šāds auto nekad nav bijis

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas

v70 Reģ.: 29.01.2012
0 0 Atbildēt

to resīveriņu izjaukt nevar cik varēju tik izrīriju un izskaloju, bet ar to nekas nemainījās

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bet kurā vietā tad tā skaņa rodas - nevar noteikt? Ja tur

tāds baiss vakuums / sūciens, varbūt tiešām, piemēram,

ielejamā korķa blīve draņķīga un tur sūc, pīkst utt.?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei

Un cik reizes Tev jāsaka ka ne jau pilnīgi visām skrūvēm vītne ir vistievākā vieta! Pie kam lielai daļai ar sašaurināto kātu vītnes iekšējais izmērs ir pilnīgi identisks ar šauāko kāta diametru!

ņepoņime??

nu pietiek tak irst.... tu esi redzējis tā konkrētā forda skrūvi????

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Aizsalis gaisa filtrs, varbūt vienkārši netīrs, tāpēc arī sūc nemaņā no dzinēja kartera caur vārstu vāku.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ak rakstīja: Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas

kāpēc jātīra izsūkšanas sadaļa, ja tāpat jau tiek sasūkts parāk stipri?

Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā

v70 Reģ.: 29.01.2012
0 0 Atbildēt

svilpiens nāk no vārstu vāka no zobsiknas siksnas, tādas aizdomas ka caur blīvslēģiem tur mēgina ievilkt gaisu

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

nu pietiek tak irst.... tu esi redzējis tā konkrētā forda skrūvi????

Konkrēti Tev var rakstīt ko un kā grib, vienmēr būsi pret!

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā

Kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??

Parasti kaut kas gāzveidīgs pienāk caur cilindru un gredzenu neblīvumu.

Ja motora ieplūdes sistēma ir netīra vai kā savādāk ar lielu gaisa pretestību tad no kartera telpas gaiss tiek atsūkts vairāk kā vajadzētu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti