Problēma skaidra.
Kas tālāk?
Problēma skaidra.
Kas tālāk?
to es arī gribētu uzzināt kas par kaiti
tāds nu tas līmenis šeit ir.....
v70 rakstīja: to es arī gribētu uzzināt kas par kaiti
Šeit nav tehniskais forums, bet vistīrākā D!rstuve, ja vēl neesi sapratis. Lai pārliecinātos ieskaties diskusijās ar sākuma nosaukumu NSNF ...
Neviens neko nepalīdzēs. Ja arī kāds mēģinās kaut ko darīt lietas labā, tā tūlīnpat tiks aptirsts no galvas līdz kājām.
protams, ka te nav tehnisks forums
te tev pateiks, ka skrūve ir jāmēra, bet šeit tu huj uzzināsi konkrēta forda motoras galvas skrūves maksimālo pieļaujamo garumu
Pirmais: vēl nevari nomierināties? Tak tika noskaidrots, ka ir vesela "vēju roze" ar ceļiem, kā nepieciešamos izmērus noskaidrot! Cik var bezjēgā dzesēt par izsmeltu tēmu?
Aizko, kas attiecas uz to nelaimīgo VOLVO V70 - vai viņam
gadījumā kartera ventilācijā nav t.s. PCV vārsts? Dažādos
režīmos iespējamie spiedieni karterī var būt dažādi, gan pozitīvi, gan negatīvi. PCV vārsta uzdevums ir laist cauri tikai spiedienu, retinājuma gadījumā tam uzreiz jāaizveras, ko tas var nedarīt, ja ir "piecūkāts". Vajag viņu sameklēt (ja ir) un mēģināt iztīrīt / izmazgāt, varbūt pat nomainīt ... Tas
tā, tikai manas privātās domas
P.S. PCV = Positive Crankcase Ventilation).
par to nomierināšanos
huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra
a par spiedienu vai tā trūkumu karterī....
kaut gan tu varētu būt lielāks eksperts motoros kā i-iņžiņers, tomēr tavs ieteikuma ābols nekrīt īpaši tālu no i-iņčenera skrūvju ābeles...
paskaidrot kāpēc? nu labi - lasi....
tavs aprakstītais PCV no kartera IZLAIŽ gaisu. konrētajā volvo problēma ir tāda, ka karterī gaiss tiek caur eļļas korķi SŪKTS IEKŠĀ un tālab arī svilpo...
normālā gadījumā vairumā iekšdedzes dzinēju karterī iekļūst filtrēts gaiss.... pa trubu... no parastā gaisa filtra (kaut dažiem antīkiem auto var būt arī savs speciāls filtrs)
tajā pašā laikā no kartera gāzes tiek atsūktas ieplūdes kolektorā... (pilnas skaidrības labad gan jāsaka, ka dažiem motoriem var būt vienkārši truba, ķipa atvērtā kartera ventilācija, bet tas mūs konkrētā gadījumā neinteresē....)
šajā posmā vēl varētu būt (vai arī nebūt) kautkāds eļļas atdalītājs (piemēram cikloniņš) un varbūt kautkāds vārstiņš (piemēram kraknšafta minētais pārspiediena vārsts)
tātad kartera ventilācija sastāv no 2 daļām
1) kā nonāk karterī liekas gāzes (no gaisa filtra un gar gredzeniem)
un
2) kā tās gāzes tiek projām no kartera (tiek iesūktas ieplūdes kolektorā)
konrētā gadījumā vaina ir jāmeklē sadaļā "gaisa filtrs - ieeja motorā"
protams ja tajā motorā kautkas ir šķūnēts, mainīts, pārbūvēts utt, tad varētu meklēt arī atsūkšanas daļā - tur atsūkšanai būtu notiek pa mazu konkrētam motoram noteikta lieluma caurumu
Pirmais rakstīja: par to nomierināšanos
huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra
A huļiš Tu nespēj apskatīties Tev iedotos linkus?? Tev tika iedots links ar pielaižu lauku jebkurai vītnej! Nespēj konstatēt kāda ir konkrētā skrūve?? Vai nekad savā mūžā neesi mērījis vītnes soli?!
Ja jau Tev ar bīdmēru mērot M6 standartskrūvi sanāk ka vītnes solis 0,9 mm, tad pats vainīgs. Ne jau visi ir tupi!
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja: par to nomierināšanos
huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra
A huļiš Tu nespēj apskatīties Tev iedotos linkus?? Tev tika iedots links ar pielaižu lauku jebkurai vītnej! Nespēj konstatēt kāda ir konkrētā skrūve?? Vai nekad savā mūžā neesi mērījis vītnes soli?!
Ja jau Tev ar bīdmēru mērot M6 standartskrūvi sanāk ka vītnes solis 0,9 mm, tad pats vainīgs. Ne jau visi ir tupi!
bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei
un es pat toreiz ieliku shematisku bildīti..... un tur tajā topicā bija arī links uz MB galvas skrūvi, kur tieši bija redzama tā "staipīgā daļa"
bet te jau nav tehnisks forums
te jau pokuj ko rakstīt
Ja nezūd eļļa - neiespringsti. Principā labāk tur neliels vakuums nekā pārspiediens.
Pirmais
huļiš iņčiņeram ir jāsaka cilvēkam "izmēri skrūvi" ja neviens (tajā skaitā pac septiņpagastu kurinātājiņčeņers) nav spējis nedz norādīt kādu linku vai pastāstīt kas un kā iz jāmēra
=====================
Kas tur jānorāda, tak teicu, ka ir lērums linku, plus burvīgā tante google, ja jau manuāļa nav Vācu auto labāk googlēt vācu valodā
a par spiedienu vai tā trūkumu karterī....
kaut gan tu varētu būt lielāks eksperts motoros kā i-iņžiņers, tomēr tavs ieteikuma ābols nekrīt īpaši tālu no i-iņčenera skrūvju ābeles...
paskaidrot kāpēc? nu labi - lasi....
tavs aprakstītais PCV no kartera IZLAIŽ gaisu. konrētajā volvo problēma ir tāda, ka karterī gaiss tiek caur eļļas korķi SŪKTS IEKŠĀ un tālab arī svilpo...
==================
Caur AIZVĒRTU korķi? Es sapratu, ka caur atvērtu, un ka braucot tas svilpiens nebūt nenāk no korķa, bet citurienes, ķippa no tā PCV vārsta varētu būt ... nu labi.
Lancia Delta Integrale turbomotoram (sacīkšu) bija tāda
ventilācija ar kārtīgu ciklonu (eļļas atdalītāju) un PCV vārstu tādu, kā šprotu bundža Droši vien, ja kas, tad nevis svilptu, bet kā pionieru taure aurētu
Pirmais rakstīja:
bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei
Un cik reizes Tev jāsaka ka ne jau pilnīgi visām skrūvēm vītne ir vistievākā vieta! Pie kam lielai daļai ar sašaurināto kātu vītnes iekšējais izmērs ir pilnīgi identisks ar šauāko kāta diametru!
ņepoņime??
itkā tur nava nekāda vārst vienīgai kas tur ir zem ieplūdes kolektora tādas kā resiveriņš pie kura pieiet šļūtenes gan no vārstu vāka gan no motora bloka, gan no ieplūdes kolektora
ja to caurules galu kas ieiet ieplūdes kolektora aizspieš tad arī motors normāli strādā un visa svilpošana pazūd līdz ar to pazūd motora tasa vakums
v70
itkā tur nava nekāda vārst vienīgai kas tur ir zem ieplūdes kolektora tādas kā resiveriņš pie kura pieiet šļūtenes gan no vārstu vāka gan no motora bloka, gan no ieplūdes kolektora
ja to caurules galu kas ieiet ieplūdes kolektora aizspieš tad arī motors normāli strādā un visa svilpošana pazūd līdz ar to pazūd motora tasa vakums
-------------------------------
Hmm, kad paskatās V70 forumos, tad sanāk, ka tas "resiveriņš" ir kartera ventilācijas sistēmas eļļas atdalītājs, tjipa šlangs uz motora bloku piedalās. Var jau
būt, ka "sūciens" ieplūdes kolektorā ir tik spēcīgs, ka reālu retinājumu dzinējā rada, bet kas varētu svilpot 8-(
Principā jau visos forumos visādas nelaimes noraksta uz šo eļļas atdalītāju un iesaka to ik pa 50-60 000 km tīrīt,
nemāku teikt, man šāds auto nekad nav bijis
Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas
to resīveriņu izjaukt nevar cik varēju tik izrīriju un izskaloju, bet ar to nekas nemainījās
Bet kurā vietā tad tā skaņa rodas - nevar noteikt? Ja tur
tāds baiss vakuums / sūciens, varbūt tiešām, piemēram,
ielejamā korķa blīve draņķīga un tur sūc, pīkst utt.?
i_edgars rakstīja:
Pirmais rakstīja:
bļā, nu cik reizes tev jāraksta, ka ne jau vītne ir tā, kas parasti staipās galvas skrūvei
Un cik reizes Tev jāsaka ka ne jau pilnīgi visām skrūvēm vītne ir vistievākā vieta! Pie kam lielai daļai ar sašaurināto kātu vītnes iekšējais izmērs ir pilnīgi identisks ar šauāko kāta diametru!
ņepoņime??
nu pietiek tak irst.... tu esi redzējis tā konkrētā forda skrūvi????
Aizsalis gaisa filtrs, varbūt vienkārši netīrs, tāpēc arī sūc nemaņā no dzinēja kartera caur vārstu vāku.
ak rakstīja: Nu, paņem un iztīri to "resīveriņu" sākumā, un tad skaties tālāk, vai tas dos kādas izmaiņas
kāpēc jātīra izsūkšanas sadaļa, ja tāpat jau tiek sasūkts parāk stipri?
Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā
svilpiens nāk no vārstu vāka no zobsiknas siksnas, tādas aizdomas ka caur blīvslēģiem tur mēgina ievilkt gaisu
Pirmais rakstīja:
nu pietiek tak irst.... tu esi redzējis tā konkrētā forda skrūvi????
Konkrēti Tev var rakstīt ko un kā grib, vienmēr būsi pret!
Pirmais rakstīja:
Pirmais jau otro lapu saka, ka jātīra ir nevis tajā vietā, kur sūc ārā gaisu, bet gan tajā vietā, kur no gaisa filtra svaigais gaiss pienāk motorā
Kurā motorā konkrēti pienāk svaigs gaiss kartera daļā??
Parasti kaut kas gāzveidīgs pienāk caur cilindru un gredzenu neblīvumu.
Ja motora ieplūdes sistēma ir netīra vai kā savādāk ar lielu gaisa pretestību tad no kartera telpas gaiss tiek atsūkts vairāk kā vajadzētu.
v70 problēma ar motora ventilāciju
motors gaisu velk iekšā nevis pūš ārā no eļļas ielejamā korķā un kad iesilst tad sāk svilpot motorstas ir benzīniekam 2,4 bez turbīnas