kerra raustās

Pirmais Reģ.: 16.05.2003

Sveiki, uz īpašu palīdzību gan neceru, bet sāpe tāda, ka man ir micugalants

un jamam ir sāpe - lec labi, biku gan staigā tukšgaitas apgriezieni... bet nost neslāpst...

braucot kādā 4tajā vai 5tajā uz salīdzinoši maziem apgriezieniem biki uzdodot gāzi viss pasākums sāk trīcēt un vibrēt....

vistrakāk raustās apmēram uz 70... uzspiežot sajūgu vibrācija pazūd... atlaižot gāzi arī... apmēram uz sotaka arī pazūd - takšto riteņi tie nav

 
ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

iespējams degvielas sprausla vai sprauslas

man bija līdzīgi simptomi.. līdz viens cilindrs pārstāja vispār strādāt. 20Ls , nomainīta sprausla un viss atkal strādā lieliski, un arī apgriezieni vairs nepeld tukšgaitā]

ņemot vērā ka manai 88.g mazdai apmēram puse no dzinējtelpas elektrības, iešprices un elektronikas ir ar Mitsubishi logo virsū, otra puse Denso, tad iespējams dzinēju iešprices un detaļas ir krietni līdzīgas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja: iespējams degvielas sprausla vai sprauslas

man bija līdzīgi simptomi.. līdz viens cilindrs pārstāja vispār strādāt. 20Ls , nomainīta sprausla un viss atkal strādā lieliski, un arī apgriezieni vairs nepeld tukšgaitā]

ņemot vērā ka manai 88.g mazdai apmēram puse no dzinējtelpas elektrības, iešprices un elektronikas ir ar Mitsubishi logo virsū, otra puse Denso, tad iespējams dzinēju iešprices un detaļas ir krietni līdzīgas

vo paldies

a kā tu jamo diagnosticēji?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja: iespējams degvielas sprausla vai sprauslas

man bija līdzīgi simptomi.. līdz viens cilindrs pārstāja vispār strādāt. 20Ls , nomainīta sprausla un viss atkal strādā lieliski, un arī apgriezieni vairs nepeld tukšgaitā]

ņemot vērā ka manai 88.g mazdai apmēram puse no dzinējtelpas elektrības, iešprices un elektronikas ir ar Mitsubishi logo virsū, otra puse Denso, tad iespējams dzinēju iešprices un detaļas ir krietni līdzīgas

vo paldies

a kā tu jamo diagnosticēji?

nu pirmām kārtām diagnosticēts tika, ka neiet viens cilindrs. Tālāk jau attiecīgi diagnosticēt beigtu sprauslu nebija grūti. (dzirktele pienāca, cilindrā kompresija bija), palika vaina tikai sprauslā. Starp citu beigta sprausla vismaz mazdai čurā degvielu nonstopā un tāpēc cilindrā nenotiek degmaisījuma aizdegšanās.. svece ir aizlieta ar benzīnu.,u.t.t

Bet ar bojātu sprauslu es braucu kādus gadus 3 ( 100 000km) - simprotmi bija apgriezinu peldēšana, tad sāka nepilnīgi strādāt automātiskias āuksta dzinēja sildīšanas režīms startējot auto (strādāja uz pārāk zemiem apgriezieniem), tad nākamais simptoms bija šāds: iedarbinot vasarā gandrīz karstu dzinēju (padzisušu pēc izslēgšanas apmēram 5-10min) - tam bija ļoti zemi apgriezieni ( 500apgr) un dzinējs vibrēja, tad dažreiz arī bez dzinēja slēgšanas ārā, piem. stāvo tkorķos tās dažreiz sāka vairāk vibrēt un krist apgriezieni (sprausla čurāja), tad jau pēdējā vasarā bija tā, ka karstu , bet 3-5 min padziušu dzinēju nevarēja iedarbināt .. bija jāpagaida vēl kādas 5 min un tad dzinēju varēja iedarbināt.

kad apskatštīju simptomus RTU doc. V.Šnepam (lai vieglas viņam smiltis) , viņs neminstinoties uzreiz pateica, ka sprausla izdilusi un čurā.

Pagāja vēl 2 gadi un līdz tam arī nonāca.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
2 0 Atbildēt

Laikam jau jābūt sevišķi advancētam,lai 3 gadus un 100 000 km brauktu ar bojātu sprauslu un nespētu to nomainīt Pie tam,ja ir tādas pazīmes.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ka lai es tagad zinu kura sprausla jāmaina?

auta stāv pie mājas un ir apsnigusi..... vai pietiks ar to, ka es notīrīšu sniegu un atvēršu haubi?

vai kaut kā varēs atšķirt pēc skata kurš cilindrs nestrādā?

varbūt tas būs aukstāks (varu paskatīties ar termokameru) vai varbūt tur būs kaut kāda bultiņa (kā ekstrasensu cīņās, kad tiem lohiem ir jāatrod bagāžniekā noslēpts purns.... kas šie par ekstrasensiem, ka nespēj sarkanu bultiņu pamanīt?)

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

vai kaut kā varēs atšķirt pēc skata kurš cilindrs nestrādā?

Vecos laikos onkuļi nestrādājošu cilinderi atrada, pēc kārtas ņemot nost pa 1 svečvadam - bez aizdedzes atstāts ejošs cilinderis pasliktināja kopējo dzinēja darbību, bet bez aizdedzes atstāts neejošs cilinderis kopējo dzinēja darbību neietekmēja.

Nu tas tā pa vienkāršo.

Abet ja tiešām ir iestājusies iepriekš minētā spraulas nesaturēšana un līdz ar to sveces aizliešana, var mēģināt arī paskrūvēt laukā un vizuāli novērtēt sveces - tas gan būs drusku ķēpīgāk un ziemas apstākļos ne tik patīkams darbiņš.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kt315b rakstīja:

Pirmais rakstīja:

vai kaut kā varēs atšķirt pēc skata kurš cilindrs nestrādā?

Vecos laikos onkuļi nestrādājošu cilinderi atrada, pēc kārtas ņemot nost pa 1 svečvadam - bez aizdedzes atstāts ejošs cilinderis pasliktināja kopējo dzinēja darbību, bet bez aizdedzes atstāts neejošs cilinderis kopējo dzinēja darbību neietekmēja.

Nu tas tā pa vienkāršo.

Abet ja tiešām ir iestājusies iepriekš minētā spraulas nesaturēšana un līdz ar to sveces aizliešana, var mēģināt arī paskrūvēt laukā un vizuāli novērtēt sveces - tas gan būs drusku ķēpīgāk un ziemas apstākļos ne tik patīkams darbiņš.

a tie onkuļi garantē, ka manam micubišī nenosvils sarkanais bloks?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

varbūt man ir jēga izskrūvēt visas sprauslas un aizvest uz tahnisko universitāti diagnostikai?

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

a tie onkuļi garantē, ka manam micubišī nenosvils sarkanais bloks?

Tavam Mitsubishi ECU drīzāk var nosvilt cita iemesla dēļ:

mrgears.50webs.com/...

Ja domā, ka ECU vajag pilnu pārliecību, ka notiek izlāde svecē, tak paņem vēl vienu sveci, pievieno svečvadu un noliec uz dzinēja bloka, lai ir masa... Pie reizes nodiagnosticēsi, vai pa to svečvadu vispār augstspriegums līdz svecei atnāk.

kt315b Reģ.: 04.12.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: varbūt man ir jēga izskrūvēt visas sprauslas un aizvest uz tahnisko universitāti diagnostikai?

Domāk, ka viņiem tur tik šauras dures, ka viss Galants iekšā nepakam nesaies?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Laikam jau jābūt sevišķi advancētam,lai 3 gadus un 100 000 km brauktu ar bojātu sprauslu un nespētu to nomainīt Pie tam,ja ir tādas pazīmes.

atvaino, kļūdījos. Pirmie no dažiem manis aprakstītajiem simptomiem bija jau tad kad to auto man atdeva... tas bija oirms 240 000 ( pirms 7 gadiem).

Es nezinu, katrs jau auto uztver savādāt... kamēr nebija pārstājis strādāt viens cilindrs, man tie bojātās sprauslas simptomi galīgi nemaz netraucēja nobraukt to 240 000km, jo 99,99% no iekš auto pavadītā laika tie simptomi neizpaudās. Daudzi no manis nosauktajiem simptomiem ir lielākaijai daļai auto kas vecāki apar 15 gadiem... un tas ir saistīts ar dzinēja un tā detaļu (arī sprauslu) izdilumu. Un daudzi autovadītāji daudzus simprotmus nemaz nepamana, kamēr tāda sprausla nepārstāj strādāt pilnīgi un galīgi.

P.s. Lai Tu nesastresotos par to, ka pa ielām brauc satiksmi apdraudoši lūžņi, pateikšu , ka šogad TA izgāju ar pirmo reizi, tieši pirms TA neko speciāli neremontējot, tik nomainīju Mūkusalas ielā 2 spuldzītes.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

ValdisM

Un daudzi autovadītāji daudzus simprotmus nemaz nepamana, kamēr tāda sprausla nepārstāj strādāt pilnīgi un galīgi.

=================

Hmm, vispār jau "pilošu" vai pat "tekošu" vai kropli smidzinošu sprauslu TA gāzu analizatoram komplektā ar

operatoru / pārbaudītāju vajadzētu pamanīt uzreiz ... kaut vai salīdzinot ar iepriekšējo gadu rādījumiem vai vispār ar vēlamajiem. Tad jau ir iemesls paskatīties "lācītim vēderā" dziļāk...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti