Opel Mokka - uzlecošā zvaigzne

VWfans Reģ.: 21.02.2004
 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Kāpēc es fanoju par Mokku ar 1,6 litru benzīna motoru? Tāpēc, ka tā 115 zirgspēku jauda ir pilnīgi pietiekama, un auto cena vēl ir pieejama - tā ir, sākot no 11164 latiem.

Mokka ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru maksā, sākot no 14147 latiem, bet ar 1,7 litru 130 zirgspēku turbodīzeli - sākot no 14431 lata.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

www.amserv.lv

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Malacīc... pirmais solis ārstēšanā no pamatīgi ielaistā spama sindroma...

Es gan neko "zvaigznīgu" neredzu. Normāls auto normālam braucējam. Laba alternatīva tiem, kam gribas šāda segmenta auto, kurš ir arī puslīdz smuks.

ak Reģ.: 13.01.2003
1 0 Atbildēt

Man pēc izskata patīk. Arī tas, ka klīrens ir paaugstāks, labi. Bet neesmu braucis, vajadzētu pabraukt, lai būtu pavisam skaidrs viedoklis

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
1 0 Atbildēt

Biju salonā garāmbraucot, iekāpu, pamēģināju apsēsties ērti. It kā viss daudz maz labi, vietas pietiekami. Domājams, kam patīk un der pēc noklusējuma, būs gana labs.

Bet kaut kāda zvaigzne tā ir tikai fana slapjajos sapņos.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
1 0 Atbildēt

kā tur šīris teica - imprezas vāja parodija...

krix Reģ.: 04.10.2002
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: GB12 teica, lai par Opel-Mokku veidoju atsevišķu tēmu. Tad nu es viņam klausu un tā daru. Manuprāt, Opel-Mokka ir ļoti iekārojama sākuma komplektācijā ar 1,6 litru benzīna motoru. Ko Jūs sakāt?

www.youtube.com/...

saku, ka piedāvātais rullītis nav skatāms dēļ tirliņa tizlajās brillēs.

un iekārojamas( sākuma komplektācijā) ir lielākā daļa garkājainās lielo acu(vismaz 3.izmērs) īpašnieces, ja kāda ir vārdā Opel-Mokka, tad iepazīstini...

varbūt iekārošu

bet tā, mans dubļu lācis - Nissan ir krietni labāks.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

tā moka ir ar korejas gēniem, imho.

GM vajadzēja dot pretsparu Škodai (Yetti) un Nissanam (kaškai).

Maza mašīna ar drusku lielāku klīrensu, bet par jūtami lielāku cenu...

Nezinu, nezinu... kam vajadzīga? šķiet ka tiem pašiem kam tā šķībā keda Juke...

Ja nu brauc maz, tad to benzīna motoru varbūt var pieciest, bet liet ap 10 litri uz simta bākā šitādam mikrobam ir dumi!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.

Veltīgi nenoskatījies līdz galam! Sākot ar 30.minūti, testam tiek pieaicināta sieviete Tatjana, un tad vietām ir pavisam pikanta papļāpāšana...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Moka ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru nemaz nav ēdelīga - pēc ražotāja datiem vidējais benzīna patēriņš pa šoseju ir 5,3 litri uz 100 km, pilsētā 8,6 litri uz 100 km, bet vidēji - 6,5 litri uz 100 km. Ņemot vērā to, ka ražotāja sniegtos datus ir grūti sasniegt, piemetam klāt 10%. Tad patēriņš sanāk 5,83 litri pa šoseju, 9,46 litri pilsētā un 7,15 litri vidēji uz 100 km.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Moka ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru nemaz nav ēdelīga - pēc ražotāja datiem vidējais benzīna patēriņš pa šoseju ir 5,3 litri uz 100 km, pilsētā 8,6 litri uz 100 km, bet vidēji - 6,5 litri uz 100 km. Ņemot vērā to, ka ražotāja sniegtos datus ir grūti sasniegt, piemetam klāt 10%. Tad patēriņš sanāk 5,83 litri pa šoseju, 9,46 litri pilsētā un 7,15 litri vidēji uz 100 km.

man bija 1.6 litru 112 zirgu benzīna renaults.... vidējais patēriņš bija 8-10litri

ar tavu braukšanu (gāzes pedāli vadājot bagāžniekā) varbūt varētu tam bezmotoram dabūt 7 litri pa šoseju

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.

Veltīgi nenoskatījies līdz galam! Sākot ar 30.minūti, testam tiek pieaicināta sieviete Tatjana, un tad vietām ir pavisam pikanta papļāpāšana...

nopērc moku - tad arī tu varēsi uzzināt ar ko un cik pikanti kniebjas Tajana

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

Bija laiks kad dīzelis bija pa kādi 10 santīmi dārgāks . Pēc statistikas strauji pieaug dīzeļ auto skaits ( te gan zinātāji bilst ,ka daļēji šī straujā statistikas maiņa saistīta ar veco žiguļu norakstīšanu akciju laikā .) ja uz balsošanu tad es domāju dīzeļ degviela caurmērā tomēr būs dārgāka .

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Kārtējo reizi apstiprinās tava izbijušā ierēdneļa āža kāja, kurš māk sausus ciparus saskaitīt

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.

Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.

Degvielas izmaksas uz 1000 km.

Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati

Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati

Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).

bet, ja vadot autotransportu mēdz izmantot arī braukšanai un zin kur atrodas akseleratora pedālis,

tad dīzeļauto iegāde "atmaksājas" krietni agrāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Parēķināsim benzīna izmaksas braucienam no Rīgas uz Zalcburgu turp un atpakaļ, kas ir 3300 km. Ja brauc ar Opel-Mokku ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru, tērējot vidēji 5,83 litrus benzīna uz 100 km, kas vidēji maksā 98 sant. par litru (ņemsim vērā, ka Austrijā tas ir dārgāks), tad benzīna izmaksas šādā braucienā sanāk Ls 188,54.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

reālais cipars braucienā uz zalcburgu būs ~7.5 litri uz sotaku...

ja izdomāsi atvilkt vairāk par baudāmiem 83km/h, tad patēriņš būs tuvāk 9 litriem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Parēķināsim benzīna izmaksas braucienam no Rīgas uz Zalcburgu turp un atpakaļ, kas ir 3300 km. Ja brauc ar Opel-Mokku ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru, tērējot vidēji 5,83 litrus benzīna uz 100 km, kas vidēji maksā 98 sant. par litru (ņemsim vērā, ka Austrijā tas ir dārgāks), tad benzīna izmaksas šādā braucienā sanāk Ls 188,54.

Fan, taču aizmirsti par 5.83 litriem 1.6 atmosfēriskajam motoram... Tādu patēriņu labākajā gadījumā dabūsi ar izslēgtu kondicionieri visu ceļu braucot ar 60-70 km/h. Pa Vācijas bāni, braucot virs 3500 apgriezieniem (galvu reibinoši 120 km/h, bet gan), patēriņš tev būs 10 kā minimums, ja ne vairāk... Dīzelim ar šādu ātrumu būs kādi 5-6 litri....

Bulšits ir visi tie ražotāju patēriņi... Tos mēra speciālās telpās, kad tev pretī pūš vējš pēc speciālas metodikas. Ir ražotāji, kas pat noloka spoguļus vai pat izņem durvju rokturus, lai sasniegtu mazāku patēriņu... nerunājot par gaismā u.c. elektroiericēm.

Tiesa gan, biju pārsteigts, kad atklāju, ka manam pasātam patēriņš visos ciklis atšķiras par apmēram litru tikai, kaut arī mani nekā nevar nosaukt par sēņojošu braucēju.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

VWfan,

vai tev reāli dzīvē ir izdevies veikt 3000km braucienu un ir izpildījušies tavi aprēķini, balstoties uz ražotāja datiem(+10%), par plānotajiem degvielas tēriņiem?

vai atbilst Tevis bīdītai teorijai par izdevīgumu un atmaksāšanos?

un vai ir izdevīgi 2 cilvēkiem, vairāk ilgtermiņā tur neiebāzīsi, mokkot uz Zalcburgu pa ~189LVL?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Fanam - izskatās tizli, kā jau jebkura mākslīgi uzpūsta un piepacelta mazmašīna, un baudāmā 1.6 šujmašīna noteikti ir pilnīgi nebaudāma - ja ar tādu vajadzēs sekot kādai mazai mašīnai ar līdzīgu 1.6 zem haubes, kuras vadītājs brauks dinamiski, varēsi izbaudīt, kā tas ir, kad tahometrs dzīvojas pa augšām bet cēliens kā neparādās, tā neparādās...

Priekš tās pasmagās kārbas adekvāts griezes moments būtu 115 zs ļurboķīselim, nevis mazam atmosfēriskam benzīnniekam.

GB12 rakstīja:

Fan, taču aizmirsti par 5.83 litriem 1.6 atmosfēriskajam motoram... Tādu patēriņu labākajā gadījumā dabūsi ar izslēgtu kondicionieri visu ceļu braucot ar 60-70 km/h. Pa Vācijas bāni, braucot virs 3500 apgriezieniem (galvu reibinoši 120 km/h, bet gan), patēriņš tev būs 10 kā minimums, ja ne vairāk... Dīzelim ar šādu ātrumu būs kādi 5-6 litri....

Bulšits ir visi tie ražotāju patēriņi... Tos mēra speciālās telpās, kad tev pretī pūš vējš pēc speciālas metodikas. Ir ražotāji, kas pat noloka spoguļus vai pat izņem durvju rokturus, lai sasniegtu mazāku patēriņu... nerunājot par gaismā u.c. elektroiericēm.

Tiesa gan, biju pārsteigts, kad atklāju, ka manam pasātam patēriņš visos ciklis atšķiras par apmēram litru tikai, kaut arī mani nekā nevar nosaukt par sēņojošu braucēju.

Tā, sākam. Kā tas ir - "vējš pūš pretī pēc speciālas metodikas, noloka spoguļus bla bla bla"? Ja mašīna stāv uz vietas ko maina tas, vai noloka spoguļus, vai ar presi pieplacina jumtu? Pilnīgi neko. Vējš tiešām pūš pēc "speciālas metodikas" - kad mašīnu uzdzen uz ruļļiem nomērīt jaudu, tur arī mašīnas priekšā noliek kārtīgu veņķiku, jo galu galā ir jānodzesē pilns ganāmpulks, nevis ikdienas maziņais. Un vispār tev kā cilvēkam kas cieš no vajāšanas mānijas derētu palasīt un salīdzināt EPA patēriņus ar ražotāja patēriņiem - neesmu pētījis vajadzības trūkuma pēc vai eiropā ir kāda organizācija, kas dara to, ko amūrikāņiem EPA - pēc vienota standarta pārbauda visām tirgū esošajām mizām patēriņu, kuru tad ražotājs drīkst sludināt. Nevis tie tavi brīnumi par slodžu noņemšanu un kas vēl.

Un par pēdējo rindkopu - velkom tu ze VAG. Mana audī šosejas patēriņa cipari no solītajiem atpaliek puslitra - litra robežās - kaut gan varbūt ja es kruizētu uz 90, nevis 95, varbūt pat sanāktu solītais cipars - uz 120 ejot sanāk. Pilsētas cipara realitāti pārbaudīšu vasarā, pa ziemu nav reāli.

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu,ka mazmotors bānim neder. Mans 1,7 dīzelis pa Ungārijas, Polijas, Vācijas bāņiem auroja, ka traks un dabūju patēriņu 10 litrus (kruīzā uz 160)

Kad dažus simtus pabraucu uz 180-190, tad pat 13 litri

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Velomens rakstīja: Pilnīgi piekrītu,ka mazmotors bānim neder. Mans 1,7 dīzelis pa Ungārijas, Polijas, Vācijas bāņiem auroja, ka traks un dabūju patēriņu 10 litrus (kruīzā uz 160)

Kad dažus simtus pabraucu uz 180-190, tad pat 13 litri

Vajag pa bāni braukt ar 100-110 km/h! Es tā 2009.gadā Vācijā darīju, un patēriņš tad bija 5,4 litri uz 100 km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

krix rakstīja: VWfan,

vai tev reāli dzīvē ir izdevies veikt 3000km braucienu un ir izpildījušies tavi aprēķini, balstoties uz ražotāja datiem(+10%), par plānotajiem degvielas tēriņiem?

un vai ir izdevīgi 2 cilvēkiem, vairāk ilgtermiņā tur neiebāzīsi, mokkot uz Zalcburgu pa ~189LVL?

Jā, ir izdevies. 2009.gadā braucu uz Angliju un atpakaļ 5700 km. Vidējais patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km - tieši par 10% vairāk nekā ražotāja noteiktā norma braucienā pa šoseju. Braukšanas temps bija 80-90 km/h pa Lietuvu un Poliju (Polijā nebraucu pa bāni, bet pa ziemeļiem), 100-110 km/h pa Vācijas bāņiem un 90-100 km/h pa citu valstu bāņiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti