Nezinu, man pokuj - wiki bija rakstīts 92, tajā momentā neiedomājos ka tur varētu būt tas nīkulis X16XE.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu, man pokuj - wiki bija rakstīts 92, tajā momentā neiedomājos ka tur varētu būt tas nīkulis X16XE.
krix rakstīja:
ar Voyager es tikai minēju piemēru, ka ekonomiski izdevīgāk un praktiski ērtāk ir lielus attālumus braukt ar lielāku autotransportu.
Ja ir jābrauc regulāri vienam un nelielus attālumus, tad ir normāli izvēlēties mazāku auto.
Bet Chrysler Grand Voyager ir ļoti dārgs un lielākajai daļai Latvijas ģimeņu nepieejams. Pat knapākajā LX komplektācijā tas ar 163 zirgspēku dīzeļmotoru maksā 28907 latus (ja vēlas metālisko krāsu), bet ar 283 zirgspēku V6 motoru - 28293 latus. Touring komplektācijā cenas ir attiecīgi 31417 un 30802 lati, bet Limited komplektācijā - 35688 un 35073 lati...
VWfans rakstīja:
krix rakstīja:
ar Voyager es tikai minēju piemēru, ka ekonomiski izdevīgāk un praktiski ērtāk ir lielus attālumus braukt ar lielāku autotransportu.
Ja ir jābrauc regulāri vienam un nelielus attālumus, tad ir normāli izvēlēties mazāku auto.
Bet Chrysler Grand Voyager ir ļoti dārgs un lielākajai daļai Latvijas ģimeņu nepieejams. Pat knapākajā LX komplektācijā tas ar 163 zirgspēku dīzeļmotoru maksā 28907 latus (ja vēlas metālisko krāsu), bet ar 283 zirgspēku V6 motoru - 28293 latus. Touring komplektācijā cenas ir attiecīgi 31417 un 30802 lati, bet Limited komplektācijā - 35688 un 35073 lati...
vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?
pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.
pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.
vai atbildēsi uz jautājumu, kas vēl izņemot degvielas patēriņu Tevi saista Mokka?
krix rakstīja: vai atbildēsi uz jautājumu, kas vēl izņemot degvielas patēriņu Tevi saista Mokka?
Mokka ir skaista, un Mokkā ir izcili ērta sēdēšana, jo plašos diapazonos var noregulēt sēdekli un stūri, un ir daudz vietas virs galvas.
krix rakstīja:
pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.
Vai Tu domā, ka šis ir labs Voyagers Mokkas cenā?
krix rakstīja:
vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?
pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.
pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.
Tad jau labāk attiecīgu šarānu - pie noteikuma ka visi seši pasažieri nebūs basketbolisti, izmērs būs vairāk nekā pietiekams, bet 1.9 vai 2.0 TDI diez vai rīs tik daudz degvielas kā tas džera 2.8
Vispār gribējās uzprasīt - kas tas par tādu jocīgu kruīza ātrumu - 112 kmph - lai nemitīgie apdzīšanas manevri atgādinātu ka tiek pārkāpts ātrums, bet tajā pašā laikā ja tomēr sanāktu nofočēties, soda lielums būtu tur kaut kādās robežās?
Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:
Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km
Volkswagen-Sharan 7,40 litri uz 100 km
Chrysler Voyager 8,56 litri uz 100 km
Chrysler Grand Voyager 9,03 litri uz 100 km
msh rakstīja:
krix rakstīja:
vai tā knapākā versija nav krietni pilnāka par Mokka pilno versiju? un kurš Tev liek ņemt no nulles?
pameklē, un atradīsi Mokkas cenā labu 2006.gada džeri. Tici, ka ģimene arī to novērtēs. Ja bērni par lielu, tad mazbērni točno.
pie tam, šis gan ir mans subjektīvais viedoklis, tā supper dupper stow'n'go benķi(tad dārza soliņš ir ērtāks, ir pilnīgs sūds par kuru arīdzan drausmīgi fanoja visa pasaule.
Tad jau labāk attiecīgu šarānu - pie noteikuma ka visi seši pasažieri nebūs basketbolisti, izmērs būs vairāk nekā pietiekams, bet 1.9 vai 2.0 TDI diez vai rīs tik daudz degvielas kā tas džera 2.8
Vispār gribējās uzprasīt - kas tas par tādu jocīgu kruīza ātrumu - 112 kmph - lai nemitīgie apdzīšanas manevri atgādinātu ka tiek pārkāpts ātrums, bet tajā pašā laikā ja tomēr sanāktu nofočēties, soda lielums būtu tur kaut kādās robežās?
kruīza ātrums atkarīgs no laika un ceļa apstākļiem, kā arī no kuras gultas un ar kuru kāju izkāpu.
nezinu kāds ir patēriņš Sharan, iespējams ka mazāks par Voyager, jo nav man tāds bijis. bet cilvēki, kas lietojuši Sharan un Galaxy atzinuši, ka nav vērts piemaksāt par VW brendu.
VWfans rakstīja: Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:
Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km
Volkswagen-Sharan 7,40 litri uz 100 km
Chrysler Voyager 8,56 litri uz 100 km
Chrysler Grand Voyager 9,03 litri uz 100 km
Ar cik litriem draud merivas iņčiņeri???? Vai reālie cipari ierakstās tevis reklamētajos desmit procentos?
VWfans rakstīja:
krix rakstīja: vai atbildēsi uz jautājumu, kas vēl izņemot degvielas patēriņu Tevi saista Mokka?
Mokka ir skaista, un Mokkā ir izcili ērta sēdēšana, jo plašos diapazonos var noregulēt sēdekli un stūri, un ir daudz vietas virs galvas.
OK, vienreiz noregulēji stūri un sēdekli, ir daudz vietas virs galvas. Skaista? Nezinu, man sievietes šķiet skaistas, bet auto var patikt vai nepatikt. Atzīstu, ka vizuāli Mokka ir patīkama, bet odziņas nav.
Plus izlasot aprakstu, secinu, ka ar šādu auto grib piesaistīt jaunas ģimenes ar maziem bērniem(līdz 2gab). bērns ir ērti iesēdināms auto krēsliņā - jauki.
Bet, lai ieceltu ratus, bagāžnieka mala ir par augstu,
lai sīcis(~2gadi) ierāptos vai izrāptos pats, slieksnis ir krāsots ar ūdens krāsu un ļoti augsts. krāsojums būs čau.
Un vai ir kāda bilde ar lētāko salona apdari? ja jau jaunajam LandCruiser tā plastmasa ir dranķis, tad ko dabūši šeit?
Tāpēc Tavs apgalvojums par iekārdinošu auto bāzes versijā manā gadījumā šķiet pārsteidzīgs.
PS par piedāvāto Voyager. vecās stow'nģo sistēmas benķi man nepatika, tāpēc neizvēlētos Tevu variantu. Man ir 2005.gada ar neielokamajiem benķiem, kas man patīk vislabāk. Jaunākajiem ir swivel'n'go, kad būšu pamīcījies pa tādiem, zināšu atbildi
VWfans rakstīja: Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:
Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km
Volkswagen-Sharan 7,40 litri uz 100 km
Chrysler Voyager 8,56 litri uz 100 km
Chrysler Grand Voyager 9,03 litri uz 100 km
sanāk ka auto ar 7 vietām tērē tikai par 2 litriem vairāk kā auto ar 4 vietām.
ja brauc tikai 1 cilvēks, tad liels auto izskatās dumji. bet ja jau ir 4 un regulāri, tad manuprāt ērtāk un praktiskāk ir izmantot 7 vietīgu auto.
Ērtāk un praktiskāk ir lielāka piecvietīga mašīna, nevis septiņvietīgs buss
gan jau bija domāts audi 100 cigārs
Ja nu es tanī tālajā braucienā, piemēram, uz Birmingemu vēlētos lielu un komfortablu auto, tad es to varētu par 250 latiem to uz 10 dienām izīrēt, bet ikdienā nevalkāt apkārt pustukšu Voyageru.
Citādi man gadā nepieciešamais nobraukums ir 25-26 tūkst.km, ar Merivu dīzeļdegvielas izmaksas gadā sanāk nieka 1200 lati. Džerim degvielas patēriņš ir par 45% lielāks nekā Merivai - ja man būtu Džeris, tad degvielas izmaksas gadā sasniegtu 1740 latus jeb par 540 latiem gadā vairāk...
ekskluzīva iespēja fanam ietaupīt.... piedāvāju tev statoila dīzeli... pilnu bāku par 84 santīmiem litrā....
nu labi.... var par 83.98 sattīmiem litrā....
Ar tādu nobraukumu taču jau sen vajadzēja ar LPG braukāt.
Pirmais rakstīja:
VWfans rakstīja: Ir tāda vācu lapa www.spritmonitor.de , kur auto lietotāji reģistrē datus par degvielas uzpildēm. Tanī lapā, ja izfiltrē datus, tad dīzeļdegvielas vidējais patēriņš mašīnām ar dīzeļmotoru sanāk šāds:
Opel-Meriva 6,06 litri uz 100 km
Volkswagen-Sharan 7,40 litri uz 100 km
Chrysler Voyager 8,56 litri uz 100 km
Chrysler Grand Voyager 9,03 litri uz 100 km
Ar cik litriem draud merivas iņčiņeri???? Vai reālie cipari ierakstās tevis reklamētajos desmit procentos?
Merivas inženieri sola 5,0 -5,2 litrus uz 100 km. Tātad reālajā dzīvē ir par 17-21% vairāk...
Mokka ir izcila!
Būtu izcila, ja nebūtu Opel.
interesanti cik fans saņem no GM par reklāmu?
VWfans rakstīja: Mokka ir izcila!
www.youtube.com/...
Kā Mokka var būt izcila, ja reiz pats rakstīji
VWfans rakstīja: Ja nu es tanī tālajā braucienā, piemēram, uz Birmingemu vēlētos lielu un komfortablu auto, tad es to varētu izīrēt ...
tātad tāliem braucieniem Tu iesaki sevi pakļaut nekomfortabliem apstākļiem? Mazohists?
pie tam, Tava iedotā saite ir par turbo modeli, kā paliek ar "kārdinošo" bāzes modeli? vai esi apzinājis cik lēts tas ir?
Citroen DS3 top versijā arī patīkams ir, bet, ieraugot sākuma komplektāciju, nemaz nav vēlme bāzi iegādāties.
Pirmais rakstīja: ekskluzīva iespēja fanam ietaupīt.... piedāvāju tev statoila dīzeli... pilnu bāku par 84 santīmiem litrā....
nu labi.... var par 83.98 sattīmiem litrā....
Baigi dārgi, es vakar nopirku lētāk. Arī no Statoil
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīva iespēja fanam ietaupīt.... piedāvāju tev statoila dīzeli... pilnu bāku par 84 santīmiem litrā....
nu labi.... var par 83.98 sattīmiem litrā....
Baigi dārgi, es vakar nopirku lētāk. Arī no Statoil
Laikam purva pajoliņu sen vids nav kokratījis
Pirmais rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Pirmais rakstīja: ekskluzīva iespēja fanam ietaupīt.... piedāvāju tev statoila dīzeli... pilnu bāku par 84 santīmiem litrā....
nu labi.... var par 83.98 sattīmiem litrā....
Baigi dārgi, es vakar nopirku lētāk. Arī no Statoil
Laikam purva pajoliņu sen vids nav kokratījis
tev pavadzīmes kopiju parādīt? Deksteram ir kalkulators un Deksters prot saprast, ka legālu degvielu nopirkt ir lētāk. Tas ir, ja skatās plaši un ar spēju saprast lietas
Opel Mokka - uzlecošā zvaigzne