Hibrīda tehnoloģijas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosināšu aprunāties par hibrīdiem.

Nupat jau teju vai ikkatrs ražotājs piedāvā kādu modeli ar hibrīda tehnoloģiju Vienīgais mīnuss, ko es saskatu - augsta iegādes cena.

Izskatās, ka pārējais ir ok un bažām nav pamata, arī ziemā viss strādā un kopumā pārvietošanās (īpaši pilsētas satiksmē) ir ekselenti ekonomiska. Jau tirgū ir gana daudz arī sākotnēji LV jaunu pirktu autiņu hibrīdu.

Būtu feini dzirdēt reālu lietotāju pieredzi utt.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

hibrīdi ir miris auto evolūcijas zars. tai tehnoloģijai nav nākotnes.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Jelgavā vismaz divi takši ir hibrīd auri . Parasti klientus gaida autoostā , vidū . Interesanti kāpēc īpašnieks izvēlējās hibrīdu ,bet ne gāzi , dīzeli ?

Jo atlaides pie hibrīd auto iegādes nav , nodokļu atlaide nav . Varbūt Jelgavas dome neprasa naudu par takša stāvvietu un nodrošina labāku vietu ??

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

hibrīdi turēsies kamēr baterijas nepaliks lētākas / vieglākas. Pēc definīcijas ir nepareizi vazāt līdzi divas piedziņas sistēmas - svars lieks.

ASV, kur dīzeļu praktiski nav, hibrīdi ir samērā daudz otrreizējā tirgū. Bet, palsaot atsauksmes, pilni elektronisku gļuku kā suņi blusu...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu nez.... šeit tieši otrādi. cik ir sanācis parunāt ar klientiem, kam tādi bijuši/ir, visi slavē. Vienam čomam ir Lexus RX400h, arī neviena slikta vārda, jau kādus 3 gadus brauc.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Man arī tikai pozitīvas atsauksmes. Bet - tikai pilsētas satiksmē rodas reāla priekšrocība. Braucot slēpot uz Austriju, no ekonomijas vairs ne vēsts

instruktors2 Reģ.: 08.12.2013
0 0 Atbildēt

Varu padalities ar savu pieredzi ir sanācis pabraukt ar Lexus RX400h,neko sliktu nevaru teikt ļoti dinamiks,jaudīgs auto,pilsēta ekonomiks vidējais patēriņš vasara 7,5 litri,ziema 9litri!Arpus pilsētas kruīza braucot apmēram 10 litri,bet protams kad iedod miza tad vairāk!svara zina pilna masa apmēram 2800kg prieks parketnieka uzskatu ka nav daudz ar visam baterijam!domaju ka hibridiem būs vairāk pieprasījumu,tagad toyotas un lexus visus modeļus var pasūtīt hibridu tehnologiju,ja ņem vēra dīzeļa remonta izmaksas tad viennozīmīgi ar hibrīdu ir daudz izdevīgāk un nav problemas!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nu jau no vairākiem avotiem dzirdēts daudz pozitīvā pilsētas satiksmē. Tur tad arī visa ekonomija slēpjas laikam

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nu jau no vairākiem avotiem dzirdēts daudz pozitīvā pilsētas satiksmē. Tur tad arī visa ekonomija slēpjas laikam

Kā pasžieris esmu vienā lexusCT pabijis . Vadītājs brauca atļautais +kādi 30 km/h , tātad ātri ,dinamiski . Gadā nobrauc daudz 60 000 km . Ja pareizi ( jo cipars mazs ) atceros tad viņa teiktais par patērīņu gada griezumā 5,5 . Jo viens cits viņa kolēģis minēja ,ka viņam teikts 6,5

Auto uzsāk pirmos metrus tikai ar elektrību un tie daži sākuma metri arī nodrošina to pilsētas ekonomiju .

Atkārtošos , bet mani intresē kapēc tie 2 takši Jelgavā ir hibrīd , bet ne gāze ,dīzels .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Topiks mazaktīvs, tāpēc iepostēšu

Jūs pirktu mazlietotu/lietotu hibrīdauto ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Topiks mazaktīvs, tāpēc iepostēšu

Jūs pirktu mazlietotu/lietotu hibrīdauto ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi?

Nē nepirktu - jau tevis paša iepriekšminētā iemesla dēļ - visa hibrīda degvielas ekonomija ir pieejama tikai pilsētā un balstās uz efektīvu mazmotora izmantošanu - t.i. tas strādā optimālā jaudā un attiecīgi uzrāvieni/stāvēšana kompensē viens otru. Garos pārbraucienos tāpat visa jauda jāņem no motora - un tad jau auto kļūst par mazmotora nīkuli, kas sāk degvielu rīt bezjēgā, ja cenšas no tā ilgstoši izspiest maksimumu. No Prius jaunieši uz vacu bāņa ir "izspieduši" ~15l/100km "ekonomiju", atvelkot ar pedali grīdā

Savukārt, ja tevi interesē pilsētas auto, tad vari turpināt interesēties par lietotu hibrīdu kaitēm - no pilsētas braukātājiem neesmu neko sliktu par tiem dzirdējis. Savukārt kolēģis, kas braukā uz darbu no Siguldas, ir ievērojami samazinājis degvielas patēriņu, nomainot Prius uz Hyundai ix35, neskatoties uz SUV aerodinamiku un 4x4 piedziņu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tādu ciparu var no jebkura nemotora izspiest. Kolēģa degvielas ekonomija laikam slēpsies dīzelī - bet pseido pilnpiedziņa nav nekāds degvielas patēriņu ietekmējošs faktors - lieki 50 kilo ko vadāt apkārt neko daudz neietekmē.

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

15l/100km ir stipri pārspīlēts, vai nu arī tam priusam ir gals pienācis. Cik man sanācis braukt ar kantora gan 2.paaudzes, gan 3.paaudzes priusiem, vairāk par 8l/100km nav sanācis dabūt. Pa pilsētu mīcoties vēl mazāk protams.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Nav hibrīds , bet .... SKYACTIV tehnoloģiju klāstu un pirmā Mazda, kas līdz šim radīta ar uzņēmuma unikālo i-ELOOP bremzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēmu. Tas nozīmē, ka Mazda6 ir vēl jaudīgāka un vēl ekonomiskāka kā jebkad........

Par bremzēšanas enerģijas reģenerāciju jau runā sen , kaut vai mūsu iepirktajos troleibusos pirm oi oi cik gadiem .

Diez kāda reāla ekonomija tai mazdai ar šo sitēmu , un kas viņai tāds atšķirīgs no citām . Varbūt kāds var vienkārši tautas valodā šo to ierakstīt , vai papildus saitīti .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Viena no darba kolēģēm pirms gadiem uz darbu(Rīga Jelgava ) parasti brauca ar lanceri . Tad pamanīju priusu . Uz jautājumu vai nomainīts autiņš tik atbildēja ,ka lancers servisā un hibrīds vīra . Bet ļoti drīz viņa sāka braukāt tikai ar priusu ( hm izdevīgāk kā lanceri ??) . Reāli tam priusam jau vajadzētu būt pie 8 gadi . Būs jāpaprasa ar ko tad vīrs braukā , vai atkal hibrīds ? Ja tā. Tad ģimenīte atdzinusi šīs tehnoloģijas .

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

x_rays rakstīja: 15l/100km ir stipri pārspīlēts, vai nu arī tam priusam ir gals pienācis. Cik man sanācis braukt ar kantora gan 2.paaudzes, gan 3.paaudzes priusiem, vairāk par 8l/100km nav sanācis dabūt. Pa pilsētu mīcoties vēl mazāk protams.

Tev ir sanācis ar benzīna mazmotoru pa vācu bāni pabraukt? Mazajiem benzīnniekiem ir īpašība pārvērsties degvielas kapsētās, kad motors tiek ekspluatēts tuvu maksimālajiem apgriezieniem. Man pat ar 2.0 benzīnu ir nācies pa bāni "vilkties", jo nepatika degvielas patēriņa pieaugums virs 120km/h.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Nav hibrīds , bet .... SKYACTIV tehnoloģiju klāstu un pirmā Mazda, kas līdz šim radīta ar uzņēmuma unikālo i-ELOOP bremzēšanas enerģijas reģenerācijas sistēmu. Tas nozīmē, ka Mazda6 ir vēl jaudīgāka un vēl ekonomiskāka kā jebkad........

Par jauno Skyactive piekritīšu, radinieks nopirka jauno Mazda 6 benzīnnieku (pie tam automātu) un vidējais patēriņš ikdienā ir ap 7 litriem mix režīmā (50% vismaz - pilsētā)

Pa šoseju garākos braucienos gluži kā dīzelis, ap 6 litriem, pat braucot visai agresīvi

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Viena no darba kolēģēm pirms gadiem uz darbu(Rīga Jelgava ) parasti brauca ar lanceri . Tad pamanīju priusu . Uz jautājumu vai nomainīts autiņš tik atbildēja ,ka lancers servisā un hibrīds vīra . Bet ļoti drīz viņa sāka braukāt tikai ar priusu ( hm izdevīgāk kā lanceri ??) . Reāli tam priusam jau vajadzētu būt pie 8 gadi . Būs jāpaprasa ar ko tad vīrs braukā , vai atkal hibrīds ? Ja tā. Tad ģimenīte atdzinusi šīs tehnoloģijas .

Labs un reāls piemērs PALDIES!

Es teiktu tā, ja rēķina elementāri naudas summā, iespējams, nav izdevīgi. Whatcar.lv gan iepatikās viena lietotāja komentārs:

www.whatcar.lv/auto-testi/toyota/prius-hecbeks/lasitaju-atsauksmes/1900/1/

Man patīk tāda domāšana Tas ir kas vairāk par sausu ekonomisku aprēķinu.

Lai visiem labs Jaunais gads!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti