Mazda pārdodas

rbr Reģ.: 17.02.2014
 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vismaz aero X [vai kā viņš tur saucās] - ?

spainis rakstīja: Noteikti! Kā tad! Vācu ir tas labākais! Smiekli pašam nenāk? Ar ko tieši tie vācu drandaļi ir labāki par japāņiem? Ar to, ka tos var dabūt ar airu logiem, sarūsējušiem bagažnieku vākiem, beigtiem durvju galaslēdžiem, izjukušiem divmasu spararatiem utt? Tie ir tie labumi?

Airi - nepieciešamība konkurēt ar tiem pašiem šķībačiem cenas ziņā

Sarūsējuši grabažnieku vāki - ekoloģija - ūdens bāzes krāsas

Beigti durvju galaslēdži - nolohojies detaļu ražotājs

Izjukuši divmasu spararati - motors, kas spēj viņus izjaukt. Cik var manīt, parasti viņi šķīst mašīnām, kurām ir vismaz kādi 300 ņūtonmetri - nezinu par citiem vācu ražotājiem, VAGmobīļu turbiķiem vienkārši vienā momentā iestājas pilns griezes moments - kas noteikti to spararatu mūžu nepaildzina. Ak un jā, pieņemot ka tos spararatus kāds vācijā jau nav samainījis, parasti audī divmasniekus maina uz vienmasniekiem 15-20 gadus vecām mašīnām - tāda vecuma japānis jau brēc pēc tolmeta.

kasinsh79 rakstīja: Pāris topiku zemāk jau ieminējos, ka japāņiem uzticamības ziņā īpaši nav analogu, un tā ir taisnība. Jā, tie ir skaļāki plānu bleķu un vājas izolācijas dēļ, taču ir ir vienkārši kolosāli aprīkoti pat bāzītē (tā pati jaunā Mazda 6 - tur ir viss, ko sirds vēlas, piemaksāsi tikai par "izvirtībām") un tehniski ārkārtīgi uzticami un bezproblēmu. Salīdzinājumā, ar, piemēram, vāciešiem, kuri tehniski ir pārāki, patīkamāki, akustiski klusāki utt., taču mūzīgi plīstoši, ar daudz elektronikas kaitēm un regulāriem dīlera servisa apmeklējumiem garantijas laikā. Atsevišķām markām - pat ļoti bieži, pie tam vēl ar evakuatoru

Radinieks lieto jau otro Mazda 6 pēc kārtas, pirms gada pirmais LV iegādājās jauno Mazda 6, jau ~ 50tkm nobraucis. Protams, tehnoloģiski super auto, ļoti daudz ekstru, ārkārtīgi bagātīgs aprīkojums, kāds pirms vairākiem gadiem varbūt bija tikai luksusklases limuzīniem utt. Super ekonomisks benzīnnieks (automāts). Vienīgais, par ko pukst - vājā skaņas izolācija, jo pat pēc dārgas pakošanas ar skaņas izolācijas materiāliem, daudz klusāka nepalika...

Atkārtošos - japāņiem tehniskajā izpildījumā - kalpošanas uzticamībā, nav konkurentu!

Šķībači ietaupa ražošanas izmaksu ziņā, un tāpēc arī ir tāds rezultāts. Tā kā vidējajam, glupajam patērētājam uzskati ir apmēram kā ikdienas viesim - ka vajag nopirkt JAUNU auto, poksui kādu, bet JAUNU - tad fofāgenam jākonkurē ar micubišī, mazdu vai kujdaju, uztaisot kaut ko līdzīgu, par līdzīgu cenu. Bet tā kā šie tomēr vācijā nevar ieimportēt kādus turkus vai ķīniešus, ko par sīceni nostrādināt, nākas ietaupīt uz aprīkojumu un nākas ietaupīt uz kvalitāti - vēl jo vairāk ja vidējais patērētājs - pircējs - tāpat ilgāk par dažiem gadiem braukt negrib. Ja patērētājs prasītu nevis KAUT KO jaunu, pa, teiksim, 25k eirām, bet jaunu, kvalitatīvi uzbūvētu fofāgenu kurš kalpotu bez problēmām 15 gadus - tādu arī uzražotu, tik cena no attiecīga šķībača gan jau atšķirtos kādu pusotru reizi.

Es intereses pēc pameklēju un sameklēju cik 1988. gadā maksāja amūrikā labi nopakots B3 A80, vadoties pēc pieņēmuma ka dolārs kopš tā laika ir krities vērtībā divas reizes, cena sanāk apmēram tā pati cik vidējs A4 tagad turpat - bet tas B3 ir akmens laikmeta mašīna, nesalīdzināmi prastāk nostrādāts, bez pustonnas elektronikas utt - bik ir starpība ne?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Man par mazda tik taas labaakaas atminjas. Nopirku 626 par nepilniem 2k latiem, paardevu peec paaris-triis gadiem laikam pat nedaudz daargaak. Briinishkjiiga mashiina, iipashi 2.5l v veida 6cil motoriitis! Reti taadi vinjaam traapaas, bet shis bija pie tam veel nenojaats. Cimperliigs esot, eljljas labas jaalej un laiciigi jaamaina, bet taa - ideaals, gan pilseetaa, gan uz shosejas. Taadas apgriezienu-griezes momenta liiknes reti kaadam benziinniekam! Nezinu gan, kas ar to motoru notiek tagad un vai vispaar veel ir - bet bija pat pietiekoshi ekonomisks, jo pa pilseetu mieriigi vareeja cucinaat 5. robaa!

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

nedomāju, ka japāņu skrūvētājs saņem īpaši mazāk kā turks vw rūpnīcā

tā ka tas nav arguments

Lasītākie raksti

Jaunie raksti