ar ko tev īsti ir problēma - patruboku, cauruli, gumijas gabalu vai gumijas trubu?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ar ko tev īsti ir problēma - patruboku, cauruli, gumijas gabalu vai gumijas trubu?
nevis apdedzis, bet gan jau egr kolektorā ielaistās karstās gāzes un turbīnas mestā eļļa kopā sadarbojoties, saēd to gumiju ar laiku. egr izvadi jāmetina ciet obligāti tam drapakam
content20-foto.inbox.lv/albums/t/tdir5/09-12-2008-2/IMG-1474.sized.jpg?1406195816
kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...
Apdedzis tikai augšējais gals, parējais tā kā būtu normāli...
kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...
=================
Izplūdes gāzu recirkulācija (Exhaust Gas Recirculation),
tikai kur dotajam auto tā pienāk ieplūdei? Turbīnai eļļu
laist nevajadzētu, bet kā ir dabā? Nāksies pirkt sporta auto
detaļu no silikonkaučuka gumijas, tādu smuki krāsainu, tām nekaitē ne eļļa, ne temperatūra
Vai Tev obligāti jāpērk tas oriģināls? Nav šrotā pieejams, vai no citas nozares atbilstošā diametra trubu uzlikt? Var likt kaut no santehnikas, vai apkures, lai tikai atbilst diametrs un līkumu var izlocīt Par eļļas daudzumu turbīnā vecam auto vari neiespringt, tur var būt eļļa, var nebūt, kā ar turbīnu ir paveicies. Galvenais lai no maiņas līdz maiņai nepazūd nenormāls daudzums. Man arī turbīna eļļu kaut cik dzen, bet uz 10 t km pat litrs nepazūd.
Neorģināli tirgū nav pieejami Servisi piedāvā variantu par 25 eur, kad piemekle kaut ko līdzīgu. Vienreiz man jau to trubu remontēja par Ls10, uzlika virsū termouzsēdināmo cauruli, taču nekalpoja ilgi laikam jau labāk ielikt to naudu orģinālā un nečakarēt sevi kādu laiku.
Par ko ir runa - C4 AELu? Silikona izstrādājumi noteikti ir pieejami - gan gan jau nevis kā viena garā čūska bet gan kā divi vai trīs atsevišķi gabali. Neba no tā bīdeļa spiež ārā tos 250 zs/450-500 nm tikai ielikta B sērijā, bet pie tiem pāris bāriem kas šajā nolūkā tajā bīdelī jāiepūš oriģinālā gumijas čūska gan jau izšķīstu.
Un dabas parādība par ko tu uztraucies noteikti ir no gaisa. Kolektors ir pietiekami garš lai ieplūstošais gaiss, ja tas ir āra gaisa temperatūrā tā augšdaļu spētu atdzesēt līdz līmenim kad uz tā var mierīgi noturēt roku - tev, protams, gaiss tur nonāk daudz karstāks. Ja vēl šaubies - izkod kārtīgi kādu līkumu šajā vasaras laikā lai tur viss dabūtu kārtīgi uzkarst, tad pieslēdz kompi un apskaties ieplūdes temperatūras rādījumu - pēc loģikas tādam devējam vajadzētu būt jebkura turbiķa ieplūdē.
Patruboks starp turbīnu un interkūleri
Sveicināti! Laikam jau vecajiem A6 dīzeļiem tā problēma ir izplatīta, minētā gumijas caurule iziet no ierindas un dīzelis vairs nemaz neiet. Maksā tas gumijas gabals ap 100 eur., neko darīt, kas jāmaksā, tas jāmaksā, pirms atvadīties no sūrā darbā nopelnītajiem 100 ērikiem, gribu apvaicāties gudriem un daudz redzējušiem šī vortāla jūzeriem, lai nesanāk naudu vējā izmest. Lieta tāda, ka gumijas trubas augšējais gals no iekšpuses ir apdedzis, caur to notikusi izstrādājuma materiāla sabrukšana. Kāds var pateikt, tas ir normāli, jebšu manam dīzelim vēl kāda kaite dziļāk jāmeklē? No karsta gaisa tas nevarētu būt, pieļauju, ka caurule uz ko patruboka augšējo galu mauc virsū, dzinēja darbības rezultātā ļoti nokarst un caur to gumija tiek bojāta. Var kāds pakomentēt? Iepriekš paldies!