Ja nu kādam vajag mazauto, Peugeout 208 pašreiz lieliska akcija - tīri labi nopakots (Active Plus) ar 1.2 82zs benzīnnieku par 10900 EUR, atlaide virs 3000 EUR.
Par pašu auto neko nezinu, bet cena visai laba
Ja nu kādam vajag mazauto, Peugeout 208 pašreiz lieliska akcija - tīri labi nopakots (Active Plus) ar 1.2 82zs benzīnnieku par 10900 EUR, atlaide virs 3000 EUR.
Par pašu auto neko nezinu, bet cena visai laba
Visiem PEUGEOT tagad superīga akcija.
Gan cena, gan 0% pirmā iemaksa utt. Piedevām vēl ļoti aprīkota modifikācija Business.
Un man tas auto (jaunākais 508 modelis) tik ļoti iet pie sirds, ka aizvien vēl gaidu iemeslus, kas man liks nolikt PEUGEOT marku kā tādu. Jo to nav vispār!
Es domāju, ka tādi iemesli Tev kā auto lietotājam arī neradīsies. Ja auto ir jauns, modelis ir bez kāda iedzimta konstruktīva defekta, kas nav sataisāms principā, auto ir ar garantiju un tiek apkalpots pie dīlera, kuram ir visa pieejamā informācija, remonta aprīkojums un labi apmācīti speciālisti. Runājot par auto markas nolikšanu var runāt par divu kategoriju nolicējiem - tie, kas ar auto brauc un tie, kas auto remontē. Un tieši otrie ir tie kas noliek PEUGEOT marku kā tādu un franču autobūvi vispār. Un tam ir savi, nebūt ne tikai subjektīvi iemesli. Varbūt kādreiz par šo tematu kaut ko uzrakstīšu. Galu galā 20 gadus darbojoties auto diagnostikas jomā, gribot, negribot izveidojas savi kritēriji, pēc kuriem vērtēt to vai citu auto.
Ļoti iespējams, ka stereotipi veidojas ilgu gadu gaitā, vēl vairāk no servisa cilvēku vidus. Taču neredzēt tehnikas progresu jaunajiem PEUGEOT - absurds! Es apzināti izvēlējos tieši šo marku ikdienas ekspluatācijai (pirms tam braucu ar BMW 530xd), arī dīlera cilvēki ieteica, ka jaunais 508 modelis būšot ļoti labs un pēc mana iepriekšējā auto es milzīgu starpību neizjutīšu. Tā tas arī ir. Īsumā uzskaitīšu:
- auto izskats ļoti patīk (un vēl baltā nacre krāsa ar melnu stikla jumtu jo vairāk)
- piekare un vadāmība ir tiešām laba (kaut arī BMW uzskatu par etalonu autobūvē), vismaz ar japāņiem - nesalīdzināma
- aprīkojums ir pat bagātīgāks par manu līdzšinējo BMW
Piemēram, PEUGEOT ir LED lukturi (nereāls efekts tumsā) un ļoti laba start/stop automātika, kas baigi patīk!
- dzinējs Hdi 180 Zs ir ļoti labs! Protams, ne tik nereāli labs kā BMW 3 litru dīzelis (jauda, skaņa), taču ārkārtīgi ekonomisks un arī pietiekami azartisks
- automāts - jā, te gan BMW citiem ieliks kloķi, PEUGEOT ātrumu pārslēgšanos es jūtu, bet BMW ar džoistiku - nejutu
- BMW man nozaga, savukārt PEUGEOT - pat pašriski visi ar 0%! Un auto absolūti zagļu neiekārots. Kas man personīgi ļoti patīk.
Viss augstāk uzskaitītais ļaus man izvērtēt PEUGEOT kā interesantu auto iegādei sev, bez problēmām.
"dīlera cilvēki ieteica, ka jaunais 508 modelis būšot ļoti labs"
Būtu dīvaini, ja viņi teiktu ko citu.
Lieliska atbilde, kas ļauj man turpināt un iezīmēt atšķirības kritērijos, pēc kuriem vērtējam auto. Tu uzskaitīji visas labās īpašibas, kas Tev šajā auto patīk. Es pat netaisos neko no tā apstrīdēt. Bet, ja es neesmu šī auto lietotājs, man nav nekāda iespēja tos labumus novērtēt. Pie manis tas nonāk, kad kaut kas no visa tā nestrādā. Un tad es redzu, cik pieejama un kvalitatīva ir informācija par auto, cik pārdomāta ir auto konstrukcija, cik kvalitatīvs ir izpildījums, un vai ir piestrādāts pie tā, lai auto būtu ērti remontējams. Kaut vai tādi sīkumi - vai var iebāzt roku spraugā, kur jāatvieno kāds štekeris, vai ar vieglu piespiedienu pareizajā vietā varu šo štekeri atvienot. Bet varbūt jāspiež no visa spēka? Vai arī štekeris vienkārši salūzt. Vai arī, izvelkot roku no šīs šaurās spraugas, es to pret kādu pavirši apstrādātu detaļu esmu pārplēsis līdz asinīm.
Uztaisīt auto līdz stadijai, kad viss darbojas ir puse darba. Liekas, ka sunim būtu pārkāpts, palikusi aste. Bet tā aste ir miljons tādi sīkumi, kā manis nosauktie. Un galu galā arī loģiskas un saprotamas remontu instrukcijas. Lielākā daļa elektronikas entuziastu ir taisījuši audio pastiprinātājus. Atrod kaut kādu shēmu, salodē uz galda "zirnerkli", kādu brīdi pačakarējas ar shēmas palaišanu un tad iestājas laimes brīdis - pastiprinātājs aiziet. Viss darbojas, kādi basi, cik dzidrs skanējums, vispār pilnīga eiforija! Un kurš gan tādā brīdī domās, ka tas pastiprinātājs jāieliek glītā korpusā, ka lielākā daļa montāžas jāpārtaisa, lai visa konstrukcija nesaietu uz īso pie pirmā satricinājuma. Un liela daļa šo pastiprinātāju tā arī nekad nenonāk līdz normālam, lietojamam stāvoklim. Velkot paralēles ar autobūvi - daļa auto konstrukciju iesprūst tajā pašā stadijā,
Saprotu arī jebkuru automehāniķi.
Pats personīgi vienu tādu (ļoti uzticamu meistaru ar zelta rokām) pazīstu - viņam ir daudz identiska stāstāma par PEUGEOT
Otrs man tuvs cilvēks - sievastēvs (vēl apzeltītākas rokas gan dzinējos, gan virsbūvju remontos, gan visā pārējā), visu laiku bijis baigais franču auto skeptiķis, nupat iedevu izbraukt un sīkāk visu apskatīt. Zini, viņam reāli patika Kas man personīgi - ļoti liels novērtējums, kas tikai apstiprināja manu pareizo izvēli patlaban.
Jābūt objektīvam - BMW ir arī akustiski klusāks auto gan par manis pieminēto PEUGEOT, gan absolūto vairumu citi auto.
Taču, PEUGEOT ir klasi pārāks akustiski vismaz par japāņu auto gan
No frančiem labāk reni... Talisman vagonu, piemēram... izdevies ļoti labs auto.
Ar to gribēju sacīt, ka man vairs nav nekādu problēmu pozitīvi uztvert arī franču auto. Lūk tā
Pat vēl vairāk, man vairs nav nekādu sliktu stereotipu arī pret KIA, jo es SPORTAGE palietoju nepilnu nedēļu - visiem ģimenē ļoti iepatikās.
Pērn kādus 2 mēnešus (kamēr gaidīju ierodamies savu CR-V) braukāju ar jaunu Peugeot 208. Neko īpaši labu par šo auto pateikt nevaru, bet arī neko sliktu. Normāls auto, kas labi pilda savas funkcijas, lai pārvietotos no punkta A uz punktu B. Ergonomiski man viss likās ērti, vizuāli pievilcīgi, bet salona apdares kvalitāte lika par sevi manīt jau uzreiz - pa bruģi braucot, salons grabēja vienkārši briesmīgi. Dinamika bija priekš manis pilnībā pietiekama, neksatoties uz mazo 1,2 l benzīnmotoru, arī patēriņš bija diezgan pieņemams - aptuveni 7,5 l/100 km. Bet braucu es diezgan dinamiski. Sveša mašīna, kā nekā Pirmās 2 nedēļas patēriņš vidēji ap 6,2 l/100km turējās
Kolēģe pirms 2 gadiem iegādājās jaunu 508. Bija sajūsmā uzreiz pēc iegādes un ir sajūsmā arī šobrīd.
Nevajag nobaidīties no nepremium klases zīmoliem. Tikai jāsaprot arī, ka nevajag no nosacīti lētajiem auto gaidīt premium auto kvalitāti. Var teikt, ka Hyundai, Kia ir stipri pielicis kvalitātē. Jā, tā tas ir. Bet tas uzreiz arī atspoguļojas šo auto iegādes cenā.
Pilnīga taisnība!
Jo visi citi zīmoli arī jūtami progresē 21.gadsimtā! Tikai tie maksā jau dārgi, tas pats KIA SPORTAGE GT-LINE Plus komplektācijā man sanāca virs 30k eur...
Piemēram, salona apdare 508 modelim, izcila! Ļoti patīkami materiāli, pilnīgi neviena blakus skaņa braucot arī pa bruģi (pretēji Tevis minētajam 208 modelim), vismaz man tas bija ļoti svarīgs kritērijs, izvēloties auto. Te gan es varu reāli apgalvot, nejūtu starpību ar manu neseno (Premium marka) BMW.
Ledus9 visnotaļ pareizi spriež. Bet tas ir no mehāniķa pozīcijas. Man kā lietotajam, tas ir pilnīgi vienaldzīgi, lielākais, ko es savam auto daru, ir nomainīt spuldzīti un pieliet logu šķidrumu. Es domaju, ka 90% no lietotājiem, pat neienāk prāta, pirms iegādes izstudēt servisa instrukcijas, lai saprastu cik debīli ir nomainīt sajūgu... vai no tā var spriest par auto, varbūt, bet es un domāju, ka lielākā daļa tā nedara.
Tapēc jau es maksāju servisam, lai mehāniķi to saved kārtībā, cik tas ir sarežgīti vai viegli ir viņu problēma. Ne jau mani sūta stažēties uz rūpnīcām.
Man kā lietotajam galvenais ir, lai auto man patīk, lai tajā var labi justies.
Šādi lietotāji ir servisu medusmaize...
Garantijas auto... Vai varbūt iedomājies kaut ko PATS tam auto remontēt?
Tev kā lietotājam tas ir pilnīgi vienaldzīgi? Nu jā - nespēja padomāt kaut soli uz priekšu mūsdienās ir raksturīga. Bet pamēģini... Ko darīs labs mehāniķis ar zelta rokām? Ak jā - ātri vien iekārtosies tur kur nav jāremontē nedataisīti un nepārdomāti lūžņi. Kas paliks skrūvēt lūžņus? Pareizi... līkroči, kas mehāniķu konkurencē zaudēs. Ko tu kā vienaldzīgais auto īpašnieks iegūsi? Nedataisītu auto, ko par garantiju regulāri skrūvēs līkroči. Un tu tikmēr brauksi ar Škodu. Nu to - ar diviem ragiem...
Ak jā - ātri vien iekārtosies tur kur nav jāremontē "nedataisīti un nepārdomāti lūžņi". -- Tas gandrīz prasās pēc jauna topika "viegli un grūti remontējamie auto", resp. tieši kuri auto ir tie nedataisītie lūžņi? Un vai tiešām visi vidēji dārgā gala klases marku auto piem. Mercedes, BMW, Honda, Volvo ir viegli remontējami ?
kasinsh79
Kā stikala jumts ?
Fantastika!
Noteikti ģimenes nākamais pirkums būs ar šādu ekstru.
Vēl ne reizi neesmu to saulessargu aizvēris. Varbūt tikai daļēji, lai mazajam saule acīs nespīd.
Un kā jau te piesauktie putni .
Sniegu jau nepaspēji noķert ?
Salona uzkaršana arī vienam otram lietotājam nepatika . šo jau tūlīt varēsi pārbaidīt
Iz reālās dzīves.
1. Stikla jumts ne reizi vēl nav ticis aizvērts (man baigi patīk)
2. Tā kā klimats labi strādā, neizjūtu neērtību arī saulē
3. Pirmās putna kakas noķertas gan
Tā kā tas notika drīz pēc mazgātavas, nācās ar salveti to nesmukumu no stikla notīrīt. Citādi skats pa nopietno!
Nevienas putna kakas pagaidām
Saule tik traki nesaskarsē, bet vēl jau pavasaris.
Patīk skatīties lietus lāsītes.
Kaut kāds labs feelings.
Man gan jau dēļ spārnaiņiem ir nācies pāris reizes ar kerheri pāri pāriet. Bet tik un tā, nenožēlojam, ka paņēmām ar šo ekstru.
Es vienu reizi taisīju ciet, kad saule diezgan spoži spīdēja un biš traucēja braukt.
... nuuuu. šodien arī nākas taisīt ciet. Tas jumts kombinācijā ar melno ādu diezgan smuki cepina
nopirku pežo un tagad jātaisnojās kāpēc ??!!
man par xreno ir gana labas atmiņas un arī patreizējais bērna clio gemorojus nedara
bet seu es gan pirktu gondu
a ja justos £££ labi , tad mersi
Pirms kādiem diviem gadiem bija samērā reāla varbūtība paŗsēsties 508 . Pat bija viena pārdevēja numurs ,kurš manu darba kolēģi regulāri apgādā ar peugeotiem ,sazvanījāmies . Pats izbraucu ar kolēģes 1,6 automātu ( laikam variatoru ) Nu tas man drusku nepatika , bet domāju tāds pats kā tagadējam avensim .
Kapēc nepaņēmu neatceros .
Nez kas uznācis , bet sāk vilkt uz klusu salonu . Kad pārsēdos no sharan aritmiskā 1.9 tdi uz rav tad rava salona troksnis nemaz netraucēja ,plus braukāju ar pavērtu logu .
Diez ravs ir klusāks par avensi ?
Šodien ar mobilā trokšna aplikāciju pamērīju . 82 db . Tas uz 90 km/h
Par akustisko komfortu.
Pilnīgi noteikti zinu (no lietotājiem, testējot), ka RAV4 ir TOYOTA pats skaļākais auto, diemžēl. Kas galīgi neatspoguļojas tā cenā (būtu jābūt super klusam utt.)
Viens mans čoms testa brauciena laikā visu laiku mēģināja aizvērt tā RAV4 logus, jo blakus skaņas... Izrādās, tā tas arī ir!
Jāatzīst, ka japāņu auto arī būs izteikti skaļāki par citiem (vismaz lētākie modeļi - noteikti). Mana personīgā pieredze liecina par faktu, ka līdz ātrumam 90 arī tie būs komfortabli un visai klusi, skaņai krasi pieaugot lielākā ātrumā (un tas baigi kaitina, braucot garus ceļa gabalus).
Bet tie ir mega uzticami auto. Kas, iespējams, atsver kādu to trūkumu.
Notestējām arī Toyota Prius plus minivenu.
Amserv tirgo savu auto, kas izmantots kā demo auto, ar ko ikdienā braukā Amserv darbiniece. 2012.gads, 121tkm, nupat pēc lielās apkopes. 16 500 EUR
Auto elegants! No ārpuses - ļoti glīts. Baltā pērle metalika krāsa utt. Iekšpuse neiepriecina tik ļoti.
- nav paredzēta vadītāja sēdekļa augstuma regulācija!
- auduma salons izskatās krietni palietots...
- toties ļoti ērts auto ar milzumdaudz salona ietilpības iespējam
- hibrīda tehnoloģija ir vienreizēja!
Uzsāc vai lēni pa stāvvietu tikai ar elektro, pie strauja paātrinājuma pieslēdzas (absolūti nemanāmi) arī benzīna dzinējs
- variators darbībā patika
- salons nav skaļš, viennozīmīgi
- perfekts ekonomiskums (tests ar 5,8l vidēji, arī ieminot)
Ņemot vērā jauna šī modeļa cenu - labs piedāvājums!
Bet bijām gaidījuši vairāk par to naudu (jauns - ap 36-40k EUR)
4-gadīgs, ar 120 tūkstošiem uz tāfeles un demo? Pats tam tici? Dīleri demo mašīnas tur maksimāli pusgadu līdz gadu.
Jā, ticu gan. Jo PRIUS + (minivens) ir ne tik masveidīgs modelis, lai tos ik pa laikam mainītu uz jauniem. Es pat nobrīnījos, ka viņiem vispār ir tāds testa auto.
Bet runa jau nav par to, jau minēju - jauns PRIUS + maksā mega lielu naudu. Viss it kā ir patīkami, bet tās daudzās nenostrādātās detaļas - reāli nepatīkami. Cilvēks izdod lielu naudu, gribēdams saņemt pretim kaut ko adekvāti labu. Tehnika te fantastiska, bet salona apdares materiāli - kā Corrola... Par min 36k eur
Redzi, attiecībā uz demo mašīnām dīleriem ir jāievēro importētāja noteiktas vadlīnijas, jo tās mašīnas importētāji daļēji dotē, piešķirot speciālas atlaides. Viena no tādām attiecas uz vecumu. Un tā nosaka maksimālo vecumu, līdz kuram auto kā demo drīkst turēt. Tieši to iemeslu dēļ, ka demo mašīnas uzdevums ir radīt klientam jaunā auto sajūtu, lai viņš pateiktu - es to gribu. Četrgadīgam vairāk kā 100 tūkstošus bobraukušam šīs sajūtas nav. Plusā nāk vēl visādas pievienotās vērtības - graboņas, nolietotas detaļas utt. Var jau būt, ka Amservs tik ļoti to auto uzpasēja, lai nekas negrabētu (neticu, ka tas jau ir dabīgi- jau iepriekš rakstīju, ka nesen braucu ar trīsgadīgu 40 tk. km Verso, kam panelis grabēja par uz līdzena ceļa), bet saku tev par 99,9%, ka par demo auto tev tika melots un visticamāk bija otrādi - dienesta mašīna, ar kuru šad tad deva potenciālajiem klientiem izbraukt. Bet, ja tas būtu 4-gadīgs demo, tad met tam drapakam līkumu - pa četriem gadiem visādi ļoļiki viens pēc otra to mašīnu ir jājuši. Pat ja tā ir Toyota, var ieberzties pamatīgi.
Tas bija demo Prius+. Zub daju. Pat visus.
Vienu brīdi apsvēru iespēju tieši šo deno prius + pirkt. Aprīkojuma dēļ nepaņēmu. Konkrētais auto labi zināms, jo pieminētā Amserv darbiniece ir ļoti laba paziņa. Ar šo Prius+ esmu ļoti daudz braukājis. Ļoti patika. Tik ilgi demo mašīnas parasti netur, bet tā kā pēc Prius+ ir ļoti mazs pieprasījums, tad nav lietderīgi ik gadu to mainīt pret jaunu demo. Vietā tagad ir cita demo - jaunais Prius.
Var jau būt, ka iesākumā bijis demo auto, tad dabūjuši citu, bet šo atstājuši darbinieku lietošanā, jo nevienam tādu lamatu nevajag - pārdot nevar
Kā demo auto konkrētais Prius+ braukā vēl šodien. Visiem dīleriem demo auto nozīmē, ka ar tiem ikdienā braukā darbinieki (tai skaitā arī uz mājām). Ir svarīgi, lai demo mašīnas parādās arī ikdienas satiksmē nevis tikai salonā.
Kad atnāks demo RAV-4 Hybrid, tad gan konkrētais Prius+ ikdienā tiks braukts ļoti maz.
Par kādiem 13 000 eur es noteikti šo Priusu paņemtu, bet par šādu cenu tur jau ir daudz gribētāju
Ne vienmēr. Daudzi dīleri darbiniekiem kāreiz neļauj mašīnas uz mājām ņemt, jo pēc tā pusgada tās ir jāpārdod un vairums to cenšas izdarīt bez zaudējumiem, tb., par iepirkuma cenu. Attiecīgi mašīnai ir jābūt pēc iespējas mazāk nobrauktai, lai pircējam tā būtu interesanta.
Kad strādāju Ādamā, auto varēja tikai īpašos gadījumos sarunāt.
Arī man Prius+ šķita ļoti simpātisks, bet diemžēl pārāk dārgs. Vienu brīdi bija kaut kāda akcija uz noliktavas auto, tad jauns un labi aprīkots maksāja kaut kādus 32000 (aptuveni), bet tā kā tā summa tāpat pārsniedza manu budžetu un tā kā tomēr ir šausmīgi grūti atrast ekonomisku pamatojumu jauna Prius+ iegādei, šo variantu tālāk neizskatīju (lai gan dīlera salonā jau kaut kad senāk biju aplūkojis un iesēdies un ļoti patika).
Ja vēl būtu kaut kādas nodokļu atlaides vai kas tamlīdzīgs... bet citādi diemžēl tā cena ir šausmīgi liela. Un ja jau tuvojamies 40 000, tad konkurencē parādās arī tādi auto kā BMW 2. sērija, MB B-klase, Chrysler Voyager u.c., kā arī lielāki džipveidīgie kā Hyundai Santa Fe u.tml. Vārdu sakot, lielākas mašīnas vai "Premium" brendi.
Protams, pilnīgi reāli dabūt vidējo patēriņu uz 5-5,5 - bet modernie dīzeļi neēd tik daudz vairāk, lai tas atsvērtu milzīgo iegādes cenu.
Diemžēl - jo hibrīda tehnoloģija ir interesanta, tomēr pašreiz Prius+ izpildījumā ne pārāk racionāla izvēle.
AnK
Diemžēl - jo hibrīda tehnoloģija ir interesanta
..................
Nīderlandes parlamenta apakšpalāta nākusi klajā ar ideju liegt valstī jau 2025. gadā pārdot un reģistrēt jaunas automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem.
Šobrīd Nīderlandē pārdotākā automašīna ir Mitsubishi Outlander P-HEV, kas faktiski ir hibrīds. Pēc 2025. gada arī hibrīddzinēju automašīnu pārdošana valstī būs liegta.
Šī ideja raisa pārāk daudz jautājumus, lai būtu uztverama vairāk, kā vien politiska spēlīte, kuru iespējams ir apmaksājuši autoražotāji, kas saredz iespēju šādi gūt atbalstu savu tehnoloģiju izpētes attīstībai, ņemot vērā šīs valsts iedzīvotāju slimīgo aizraušanos ar neadekvātu "zaļo" dzīvesveidu un vienlaikus visnotaļ labo maksātspēju.
Tajā pat laikā tieši nīderlandieši ir fanātiski autoceļotāji - vasarās pabraukājot pa eiropu un pavērojot auto plūsmu, tā jebkur ir pilna ar Nīderlandē reģistrētām automašīnām. Šo tad laikam būs jāatmet, jo Dienvid- un Austrumeiropas valstis nu nekādi nebūs gatavas nodrošināt infrastruktūru ceļošanai ar elektroauto tādā termiņā.
Otrs lielais jautājums - viss jau ir pavisam skaisti, kamēr elektroauto ir daži. Bet vai kāds ir parēķinājis, cik mega- vai gigavatstundas papildus būs nepieciešama elektroenerģija, ja to tērēs viss autoparks? Kā tas iet kopā ar vienlaikus augošo sadzīves eletropatēriņu un nosprausto kursu uz "atteikšanos no atomenerģijas", kur, ja nemaldos, arī termiņš ir 2025. gads. Labi, arī tas ir populisms, jo patiesībā visas cerības tiek liktas uz kodolsintēzes reaktoru attīstību, bet arī šajā lauciņā neiet tik spīdoši, lai līdz 2025.gadam tādējādi atrisinātu elektroenerģijas deficīta problēmas.
Tāpat - nevienam pagaidām nav nopietnu ideju par alternatīvu enerģijas uzkrāšana veidu. Ar litija akumulatoriem nav iespējams pāriet pilnībā uz elektroauto, jo resurss nav pietiekams, lai izejvielu cenas nesaceltos kosmiskos augstumos. Un ja pašlaik nav pat prototipu, tad neviena tehnoloģija atlikušajos 9 gados nevar paspēt iziet visu dzīves cikla attīstību līdz masveida ražošanai, ja arī jau rīt kādam rastos ideja... Nu jā - nemaz jau nerunājot par to, ka vēl jau nav arī skaidrs, kā litija akumulatori ietekmēs vidi pēc to izmatošanas, ja jau realitātē pat plastikāta maisiņus nespējam apsaimniekot.
Un piedevām ar autobūvi nesaistīts faktors - kāda jēga plānot kā taupīt vidi, ja vienlaikus tiek darīts viss, lai to nodotu apsaimniekošanā musulmaņiem, kuriem ekoloģija neinteresē vispār.
Pilnīgi godīgi, hibrīds baigi iepatikās
Nekādas vairs skepses par to, tikai )varbūt pagaidām)iespaidīga iegādes cena.
Pamēģināji 5 min. un patika? Atklāšu noslēpumu - visi mazie nemotoru hibrīdi ir derīgi tikai pilsētai. Garā gabalā aķis izlādējas un auto jāiztiek tikai ar motora jaudu. Un ko dara nemotors stabilā ilgstošā slodzē? Pareizi... rij degvielu. Pazīstu ekojauniešus, ka paņēma nomā Prius un aizbrauca ceļojumā. Liels bija viņu pārsteigums, kad tā auto parodija uz bāņa "apēda" 18 litrus uz 100km. Ok - hibrīdiem nav ne vainas, ja šo teholoģiju izmanto luksusautiņu rādītāju pacelšanai. Bet nu protams - ir arī skaidrs, kādēļ ierindas cilvēkam tiek iemērēts tāds "ekonomiskais" auto. Lai biezajiem tirgotu Lexus hibrīdus, tehnoloģijas ir jānotestē uz lētticīgiem Toyotas klientiem
Par to Nīderlandes ideju dzirdēju, vien it kā viņiem tā esot tāda nosacīta ideja - apsverot, bet ļoti piesardzīgi. Var jau priecāties par pseidoekoloģiju u.tml., vien 10 gadu laikā uz to iziet - nu nez.
Varbūt kāds zinās konkrētāk?
Kad TESLA parādīsies tuvāk Baltijai vai vispār Austrumeiropā?
Tas jaunais "budžeta" modelis no TESLA ir baigi labais piedāvājums
Populārais "a la Aston Martin" 4 durvju TESLA Coupe - stipri par dārgu.
Piekrītu, ka t.s. budžeta TESLA ir viens interesants auto un cena arī visnotaļ OK.
Pie cenas 40 kEUR at bez valsts atbalsta būtu vērts apspriest šāda auto iegādi, ja ņem vērā, ka jau attiecībā uz degvielas patēriņu sanāks būtisks ietaupījums.
Par Teslu runājot, te svaigs mana mīļākā autoapskatnieka Mareka tests: www.youtube.com/watch?v=6PMD2rn66Kw
Vispār silti iesaku Marek Drives kanālu - tie apskati ir tādi personiski, ar labu devu humora, un fokusē tieši uz lietošanu no lietotāja-parastā skatpunkta. Un neraustās arī izteikt skarbus vārdus par autiņiem.
Noskatījos... apskats tāds nekāds. Un kur tur skarbi vārdi? Noskaties salīdzinājumam kārtīgu apskatnieku un kārtīgu testa braucienu, kurā Tesla parāda, ko (ne)spēj.
ansis
Otrs lielais jautājums - viss jau ir pavisam skaisti, kamēr elektroauto ir daži. Bet vai kāds ir parēķinājis, cik mega- vai gigavatstundas papildus būs nepieciešama elektroenerģija, ja to tērēs viss autoparks?
..................
Lasīju ,, ka Japānā elektro uzlādes punkti tikko vairāk kā degvielas . Bet cik % ir elektro auto un jau vairāk "uzpildes punkti "
Un kā būs ar atbilstošās jaudas kabeļiem , un kā ar aķa mūžu pie ātrās uzlādes ,
Neredzu nākotni ( šura niša ) Pagaidām pieprasījums balstās uz subsīdījām , kāds par to samaksā .
Ir redzētas tabulas ( gan jau e apmaksātas ) kur aķa cena 10 gados 3 reiz nokritusi . Bet e auto kaut kā nekrīt cenā
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?