ansis
Un piedevām ar autobūvi nesaistīts faktors - kāda jēga plānot kā taupīt vidi, ja vienlaikus tiek darīts viss, lai to nodotu apsaimniekošanā musulmaņiem, kuriem ekoloģija neinteresē vispār.
.............
+
ansis
Un piedevām ar autobūvi nesaistīts faktors - kāda jēga plānot kā taupīt vidi, ja vienlaikus tiek darīts viss, lai to nodotu apsaimniekošanā musulmaņiem, kuriem ekoloģija neinteresē vispār.
.............
+
Konuss nu jau apaļu mēnesi ikdienā pārvietojas ar 2016. gada marta beigās ražotu pirmās paaudzes VW Tiguan - pašlaik nobraukti ap 2100 km. Cena - nepilni 23 000 - 1,4% operatīvais līzings, 35% atlikusī vērtība.
1.4 TSI ar 122HP FWD, manuālā kārba - nopakots ar papildaprīkojumu tā, ka pietrūkst vien stikla jumts, navigācija, ādas beņķi, automāts un LED lampas . Jā, apzinos, ka 1.4 TSI iepriekš ir bijis stipri problemātisks dzinējs, taču ņemot vērā, ka tas ir pēdējais I paaudzes auto, problēmām vajadzētu būt novērstām - cik lasīju daudzās vietnēs, problēmas vairāk skar jaudīgāko 1.4 TSI versiju un šim konkrētajam dzinējam ir dzensiksna, nevis ķēde, kas bija problemātisks elements.
Pirmie iespaidi ir pozitīvi un auto kopumā apmierina. Lai arī vājākais dzinējs, tomēr problēmas apdzenot nav. Vienīgi vairāk jāpiedomā, kurā gaņģī štepselēt - no 100km/h paātrināties labāk 5. robā, nevis 6. Taču pat pilnā mašīnā īsti nav problēmu uzgāzēt. Tas, ka dzinējs nav tik atsaucīgs, savā ziņā sniedz ekonomiju - tik bieži negribas sportot, liek braukt mierīgāk. Par patēriņu runājot - uz šosejas tie ir 6.4-6.6l/100km, lielākoties braucot ar 110 km/h. Pilsētā atkarīgs no apstākļiem - sastrēgumos 10-12l/100 km, intensīvā satiksmē 7-8l/100km, ja rāmi brauc un ap 60km/h liek 6. robā, tad arī var iekļauties 6.5l/100 km
Priecē teicama skaņas izolācija - pretvēju nedzird nemaz, vien nedaudz troksnis no riepām un arī tad, kad brauc pa A9 aso segumu posmā no Kaķeniekiem līdz Mazblīdenei.
Ļoti precīza stūre - ideāli pārvietoties pilsētā, uz šosejas arī teicami - vien minimāli jāpiestūrē. Pārsteidza stabilitāte uz grants ceļa - 90km/h ir komfortabls ātrums, arī nosacīti bezceļi ir labi pārvarami - sarežģītākas kāpu un meža takas izbraucu bez piepūles. Protams, ar 4wd to varētu paveikt vēl drošāk.
Parkošanās sensori šai mašīnai ir must have - vairākkārt ir paglābuši no nejaušas apskādēšanas - aizmugure dikti nepārredzama un priekšpuse paaugsta, tādēļ arī noder.
Var jau būt, ka priekšējais panelis šķiet konservatīvs un garlaicīgs, toties viss ir ļoti labi saprotams un atrodas pa rokai. Augstu vērtēju arī bluetooth savienojumu ar telefonu - vienīgi spotify playlistes vajadzēja pārkačāt augstākā kvalitātē, jo ar esošo skaņas sistēmu zemāka audio kvalitāte ir diezgan jūtama.
Negatīvās lietas:
- Grabažnieks ir dikti mazs - garākā ceļojumā 4 cilvēkiem būtu problēmas salikt visas mantas - pat grābeklis jāliek iekšā caur slēpju lūku. (toties nolaižot aizmugurējo beņķi, paveras prāva kravas telpa, Pasažieriem vietas gan ir cik uziet - man ar savu 190 cm augumu apsēžoties aiz sevis vieta ceļiem paliek ar uzviju. Pakaļējais beņķis regulējas uz priekšu, atpakaļ un arī atzveltne regulējas slīpumā.)
- Kruīza kontroles slēdzis VW ir neergonomisks vai arī tizli pirksti - tas atrodas uz virzienrādītāja slēdža - to operējot, vairākkārt nejauši ir sanācis ieslēgt virzienrādītājus
- Gribētos arī precīzāku lietus sensora darbību
- Izvēloties telefona turētāju, ko montē ventilācijas atverēs, jārēķinās, ka tās ir īpatnējākas, nekā citām automašīnām, un nav tik stingras, kā dēļ nelīdzenāka seguma un straujāku manevru gadījumos tālrunis kustēsies.
Paldies par uzmanību! Rodoties turpmākiem iespaidiem, padalīšos vēl.
Lai labi kalpo
Tikai pēc kāda laika, lūdzu, mazu update VW tehniskajai uzticamībai. Iespējams, apgāžot mītus.
Nu ko... VW, Nissan, Suzuki, Mitsubishi pieķerti krapjoties ar izmešu / degvielas patēriņa datiem. Vai kad vēl tic, ka citi ražotāji nekrapjas? Un kā ar pārliecību, ka ar patiešām ekonomisku auto var arī pabraukt? Amerikāņi vismaz neliekuļo un brauc ar 5.7 un normālu motora resursu, nevis pārforsētu 2.0, kas jau pēc 200 t. Km ir beigts un lētāk nopirkt (līzingā) jaunu auto.
Pieaugušam cilvēkam jau nu īsti nevajadzētu ticēt šiem oficiālajiem patēriņa datiem. Atsevišķos gadījumos sasniegt var, vien ar vectētiņa braukšanas stilu un bez jebkā cita, kas būtu ieslēgts.
Tāpēc jau internetā ir lērums informācijas par konkrētā auto REĀLO patēriņu, ko apkopojuši auto lietotāji, kam nav mērķis izspiest absolūto minimumu, bet braukt tā, kā pieraduši. Tas tad lai arī mums rāda, kāds ir reālais patēriņš.
Par izmešiem man vienalga. Tas ir bizness.
Tev vienalga par izmešiem? Arī tad būs vienalga, kad par ražotāja deklarētajiem izmešiem maksāsi nodokli? Un pie mazāka nodokļa varēsi tikt tikai no krāpnieka pērkot mēslu?
Jau tā viss ir sačakarēts, Eiropai uzspiežot savu lielo nodokli motoriem virs 2.0. Vai tiešām ekoloģiju rēķina tikai degvielas izmešos, bet ne tajā, ka super duper biturbo motorus ir jāmaina kā zeķes, jo resurss tiem ir nekāds. Ak nē - jāmaina jau viss auto, jo motora maiņa ir nesakarīgi dārga, ja vispār iespējama... Tie laiki, kad ar auto varēja nobraukt miljons km ir pagājuši. Tagad degvielas izmeši ir samazināti, bet kur paliks visi šrotu izmeši? Modernie autiņi ir piebāzi ar visādiem draņķiem, kas diezko labi neder atkārtotai pārstrādei...
Attieksme pret pseidoekoloģiju un nodokļu politiku ir divas dažādas lietas.
Manuprāt, Latvijā vispār nevajadzētu ņemt galvā tās atgāzes, jo cilvēku mums uz valsts teritoriju ir maz un vietas, kur kūpoši un degvielu rijoši auto var kādam skādēt, ir lielākās pilsētas, tas arī viss. Ja onkulītis ar melni dūmojošu autiņu aizbrauc pa kādu vientuļu ceļu - lai tak brauc.
Taču labi apzināmies, ka tas viss ir bizness. Ražotājiem absolūti nav izdevīgi tie miljons kilometru braucēji, ja vietā var pārdot 3 auto, kas noripina miljonu kopā. To var labi pasniegt uz paplātītes kopā ar pseidoekoloģiskiem saukļiem.
Jā, es labprāt būtu savu Merivu paturējis daudz ilgāk nekā deviņus gadus un 213 tūkst.km, ja nebūtu tik izteiktas problēmas ar mazo, kaprīzo dīzeļmotoru...
Ceru, ka tagadējā Fabia 1,2 gāze/benzīns kalpos ilgāk (nobraukums tagad 61155 km).
Tam gan es piekritīšu, ar elektroniku parbāztie mūsdienu auto vairs nemūžam miljonu km nenokalpos.
Patērētāju sabiedrība jau esam.
Tas pats ar visu pārējo. Garantijas laiku nokalpo, tad nākamo pirkumu vietā.
P.S. Man personīgi pilnīgi neinteresants liekas liels ~5l dzinējs un nemūžam tādu nepirktu.
Acīmredzot neesi vēl izaudzis līdz tādam Es savu autobraucēja karjeru sāku ar 1.2 Kadetu - padomju laika vecāki bija ieaudzinājuši VWfanam līdzīgu attieksmi - visu maziņu un pieticīgu... Dzīvoklīti hruščovkā, drēbes pelēkas, auto pēc iespējas mazāku u.t.t. Tagad, kad daudz kas ir pieredzēts un dzīvē esmu iemācījies nesekot dogmām un viltus autoritātēm, braucu ar amerikāņu auto un saprotu to brīvības izjūtu, ko cilvēki ir iemācījušies tajā krastā. Viss par ko braucot jāsatraucas ir nedaudz lielāks degvielas patēriņš un "ļumīga" piekare... Toties nesāp galva par to, kas notiks ja kaut kas saplīsīs. Paziņu lokā tikko 3 gab. volvo S80 D5 dīzeļi ar ~200kkm nobraukumu aizgāja "viņsaulē" - konstruktori ir paredzējuši, ka agregātu siksna plīst un plīstot "paņem līdzi" zobsiksnu un tālāk arī vārstus un galvu. Remonti - 3000-5000 Eur robežās... Tā ir cena par superekonomisko un efektīvo motoru. Tāpat arī mednieki-makšķernieki ar Volvo XC70,XC90 un VW Touareg - visi nopirka šos auto, lai varētu iebraukt klusākos nostūros savam vaļaspriekam. Un visi kā viens pēc pirmā piekares remonta tagad atkal brauc tikai pa asfaltu.
Toties es beidzot uz to visu skatos no malas... Motoram esmu nomainījis plīsušu dzesēšanas trubu (25Eur + antifrīzs), degvielas inžektoru (15Eur) un pārlasījis VISU piekari (amortizatori un visas iespējamās bukses) par summu, kas ar visu darbu sanāca tāda, ka pietiktu tikai 2 XC90 amortizatoru plikai iegādei.
Nezinu, vai neesmu izaudzis, bet nekad tā nerēķinu ilgtermiņā. Man būtiski, lai auto man kalpo efektīvi tajā brīdī, kad esmu tam saimnieks. Labi, ja dārgajiem remontiem kā "buferis" ir garantija, tad principā pie kājas izmaksas. Ja garantijas vairs nav, vairs atzīstu tikai vecāka gadagājuma auto (kas ir prastāki, daudz lētāk un vieglāk arī saremontējami).
P.S. Ikdienai >3.0L dzinējs, manuprāt, galīgi garām
Ikdienas sīkums bet patīkams... Tas pats nomirušais inžektors man nekādu sāpi neradīja. Izbraukāju, ko vajadzēja, ar atlikušajiem 5 cilindriem un 3,33 litriem, pat īsti nejūtot nekādu diskomfortu, vien mazliet palielinātu motora vibrāciju. Ar moderno šujmašīnas motoru bez viena cilindra diezgan garantēti paliksi gaidot evakuatoru. Un ko saproti ar "ikdienai"? Mans auto ir absolūts brīvdienu hobijauto, bet tādēļ jau netaisos uzturēt otru "ikdienai"
Ar 4x4 uz darbu var aizbraukt, bet ar Golfu mežā nevar...
Šovakar jāiet pie Mola ietestēt Auris 1,2 Turbo.
ansis
Eiropai uzspiežot savu lielo nodokli motoriem virs 2.0.
............
Rietum ES nodokļi .
Cipari gan jau stipri neprecīzi , un kur lasīju neatceros , ( varbūt gada auto sevisa apmeklējuma laikā ) Bet tur salīdzinājumā ar ielas bāzes versiju . Sporta versija jau plus kādi 30 000 nodokli par co2 .
Tev labāk paliek no tā, ka tie nodokļi ir Rietum ES? Ražotāji tāpat priekš tava Austrum ES nostūra netaisa speciālus dzinējus, bet gan liek tev pirkt tos pašus forsētos 1.9
Par 30000 starpību sporta versijai tu būsi nosapņojis. Ja nu vienīgi biju domājis tādas sporta versijas, kā BMW M, MB AMG u.t.t. - tikai tai cenas starpībai nav nekāda sakara ar nodokļiem. Piemērs - Dārgākā Skoda Octavia RS 230 maksā 35.950,– €, bet "parastā" maksimālajā aprīkojuma līmenī bez 4x4 - 32.990,– € (http://www.skoda-auto.de/). Starpība tieši 10x mazāka kā tevis minētā un nedomāju, ka to veido nodokļi.
vwfans
Jā, es labprāt būtu savu Merivu paturējis daudz ilgāk nekā deviņus gadus un 213 tūkst.km, ja nebūtu tik izteiktas problēmas ar mazo, kaprīzo dīzeļmotoru...
........
Arī es vēl būtu braucis ar savu d4d ja vien motors nesātu niķoties . Adošanas brīdī bija 220 K
Varu pačukstēt, ka mana ģimene pamazām briest KIA SPORTAGE TX (2014.gada), gan benzīnnieka automāta, bet pilnā aprīkojumā, ilgtermiņa nomai no tā paša FORUM AUTO, kur nomāju savu darba auto tagad
Sveiki! Mana kvalifikācijas darba ietvaros nepieciešama Jūsu palīdzība. Lūdzu, aizpildiet manu anketu! Paldies! docs.google.com/forms/d/17uTXyqmYB0hm_pdAUEizSIoQD2K6VhQ398uxWn0ZeW8/
Amserv Testu dienas ietvaros šovakar izbraucu ar pieciem automobiļiem. Sarindošu tos secībā no patīkamākā līdz mazāk patīkamajam:
1. Peugeot-308 1,6 HDi manuālis
2. Opel-Mokka 1,4 turbobenzīns automāts
3. Opel-Astra New 1,0 turbobenzīns manuālis
4. Peugeot-2008 1,2 turbobenzīns automāts
5. Toyota-Auris 1,2 turbobenzīns automāts
ansis
Piemēram Niderlande .
Paskatījos ford mustang cenas , 5.0 mums ar manuālo 43100. Bet Nīderlandē .. tā īsti nesapratu tās tabulas , bet varētu būt 115200 eiro . Un pie vainas nodokliši arī co2
Paskatījos UK ??? tur bez maz tas pats kas šeit gan jau nav pilna info
Darba tilpuma nodokļi ir tupi slaucamie nodokļi. Pieliekot nodokli degvielas litram un liekat mierā motorus. Nu kā var salīdzināt pliku darba tilpumu zemapgriezienu lielas kubatūras atmosfēriskajam dzinējam ar turbo šujmašīnu. Ja 5.0 atmosfēriskais dzinējs griežas ar 1500 rpm, bet tajā pat laikā 2.0 biturbo šujmašīna ar 3000rpm rij saspiestu gaisu, tad kurš no dzinējiem vienādā laikā "apēdīs" vairāk?
Volvo XC 90 ar nesakarīgi dārgu un kaprīzu "ekomotoru", kam darba tilpums ir maziņš, tērē vairāk nekā Dodge Durango 5.7 HEMI. Un piedevām nav nekas vairāk par parketnieku.
Renault automobiļiem tagad ir pat 0,9 litru turbomotors.
Pēdējo ~10 gadu laikā Škoda Octavia sākotnēji tika komplektēta ar 1,6 MPI benzīna motoru (102 ZS), pēc tam sekoja analogas jaudas 1,2 TSI (tiesa, griezes moments gan laikam lielāks). Tagad tas ir aizvietots ar 1,0 TSI (115 ZS).
Jāpiekrīt Aansim, jo tālāk, jo trakāk.
Fanot jau par tādiem var (ja grib), vien garantijas laikā. Ja kas noklāsies pēc tam, negribu domāt, kāda būs remonta tāme.
Holandiešu nemeklēju, grūtāk, bet angļu valodā jau vieglāk.
Atradu cenu listi - 5litrīgie mustangi sākot no 35 tūkstošiem mārciņu (45-46 tūkst. eur). Nekādas baisās atšķirības.
Protams, apdrošināšana maksās droši vien padaudz, bet tam jau nav sakara ar atgāzēm.
Mazliet ieskats no malas, patlaban esmu Amsterdamā.
Milzīgs bija mans izbrīns, ieraugot taxi autoparkā (un to te ir daudz, nevis viens pats auto) - TESLA
cleantechnica.com/2014/10/21/amsterdam-airport-enlists-167-tesla-taxis/
Sāku domāt, ka gribētos izbraukt pat bez zināma iemesla
Dari taa!!!
Veelaak dalies ar iespaidiem
Pievienojos, ja ir iespēja, izbrauc ar to Teslas taksi, būs kāds ar reāliem iespaidiem
Tātad TESLA.
No ārpuses tas auto izskatās iespaidīgi, atgādina MASERATI 4 durvju sedanu vai varbūt pat ASTON MARTIN 4 durvju sedanu. Rokturu virsbūvei nav, bet pieskaroties - tie izbīdās elektriski uz āru.
Salonā mega daudz vietas! Aizmugurē sēdpozīcija ne garam cilvēkam ir lieliska (garākam traucēs zemais jumts), vietas kājām ne mazāk kā jaunajā SUPERB modelī - ārkārtīgi ērti.
Bēšas ādas salona apdare komplektā ar sporta priekšējiem sēdekļiem izskatās baigi labi
Panelis arī ar ādas apdari, izskatās jau reāli dārgi tas viss. Lielais monitors dzinēja, piekares, klimata, navigācijas, atpakaļskata kameras utt. vadībai panelim centrā - nebiju domājis, ka izskatās tik ergonomiski. Lieki piebilst, kamera izcilu izšķirtspēju, bet navigācija - lieliska (lielā karte ar konkrētas vietas punktu, arī mazā karte ar norādēm, kur jābrauc).
Salonā pilnīgs klusums Neparasti pat ļoti.
Starts ir vairāk nekā iespaidīgs, paātrinājums uzreiz un vienmērīgs, iespiež sēdeklī tikai tā. Interesanti, ka turot pedāli nospiestu, auto paātrinās, bet atlaižot to - reāli automātiski bremzējas (kā nebūtu tukšgaitas vispār).
Konkrētais auto bija ar 135tkm nobraukumu ikdienā. Tas sasniegts pusotra gada laikā. Taksiste vietējā kundze smaidīga kā maija saulīte, pēc 30 gadiem darbā taxi saņēmusi jaunu TESLA, tagad brauc kaifojot par to
Viena uzlāde pietiek precīzi 400km braucienam dažādos režīmos, neko neekonomējot. Ātrā uzlāde 30min - uzlāde 200km. Divu stundu laikā - pilnā uzlāde 400km braucienam.
Auto ir tikai viens liels mīnuss - iegādes cena ~95k eur
Citādi - mans absolūts šībrīža sapņu auto (reāls, nevis koncepts).
Interesanti, ka turot pedāli nospiestu, auto paātrinās, bet atlaižot to - reāli automātiski bremzējas (kā nebūtu tukšgaitas vispār).
-------------------------------
hvz kā Teslai, bet lasīts, ka citiem elektro-auto šis režīms ir maināms - var atslēgt reģenerāciju, tad atlaižot gāzes pedāli auto nebremzēsies.
Paldies par iespaidiem.
Paldies! Pec iespaidiem izklausās, ka varētu būt arī mans "sapņu auto"
kashinsh79
Auto ir tikai viens liels mīnuss - iegādes cena ~95k eur
.................
Tāda cena valstī , kura sevi pasludina brīvu no iekšdedzes dzinēja ( arī hibrīda ) ???
Nevaru atrast saiti . Bet stāsts bija par Norvēģiju . Tad tur teslas iegādes cena bija kaškaija līmenī . Plus visi zināmie lietošanas bonusi .
aansis
Darba tilpuma nodokļi ir tupi slaucamie nodokļi.
............
NL nodokļus rēķina pēc izmešiem ( varbūt kombinēti ,,visticamāk )
Japānā tikko kā e uzpildes punkti pārsnieguši tradicionālo tankšteļlu .
Cik % tur elekto autiņi ( maz ) un jau tāds staciju skaits . Tad kā būs nākotnē , ?? Pilnīgi visa elektro infrastruktura jāpārtaisa ....
Es skaidri zinu, ka Tesla reiz būs manas mājas garāžā. Tik jautājums kad. Visticamāk, ne tuvākajā desmitgadē. Bet būs noteikti!
Vai tiešām neviens cits ražotājs šodien nespēj saražot līdzvērtīgu auto, bet par zemāku cenu? Kāpēc ar citiem elektroauto max 150-200 km var nobraukt, bet ar Tesla - 400 km? Kāpēc citus jālādē 4-5 stundas, bet Teslu - 2 stundas?
Teslā mani baida viena lieta - ja ņem vērā, ka principā šis auto ir 100% atkarīgs no programmatūras, vai sistēmas programmatūra nevar uzkārties? Un kas notiek šādā gadījumā? Domāju, ka pavisam drīz hakeriem būs jauns izaicinājums - uzlaust Tesla programmatūras un vadīt jebkuru auto pēc savas sirds patikas. Piemēram, nogriež kādam nekaunīgi ceļu, tas uzreiz ar aplikācijas palīdzību izslēdz eletkrības padevi vai piemēram atver durvis.
Kaut ko no šīm riebeklībām jau varot šobrīd izdarīt arī ne elektriskajiem auto, programmējamas elektronikas moderniem auto pietiek.
Gan jau būs arī tādi gadījumi, bet tāpēc jau mēs neatsakamies no bezskaidras naudas, jo to arī hakeri var uzlauzt.
Cik bieži kāds pārņem Tavu mob ( paziņu )tel . un Tavā vietā zvana ? .Cik aviācijas laineri pārņemti . satelīti ...
Teslai šajā jomā būs drošiba daudz lielāka .
Vispār jau varētu uzveidot atsevišķu i . Kur arī varētu izteikt prognozes un pēc gadiem apskatīties
ko pats teicis .
Piemēram man šķiet ,ka šeit ir liela daļa melu . izdabāsana sociālistiem , pseido zaļajiem kuri pamatā visur eiropā pie varas . Nujorā , Londonā mēri . Un kā teicis viens klasiķis tad sociālisms beidzas tad kad beidzas sveša nauda . Te domāju šo e auto subsīdijas
Par to teikšanu un piepildīšanos.
Kaut kad 2003.gadā tepat šajā portālā nenormāli jūsmoju par salīdzinoši nesen iznākušo Citroen Xsara Picasso, kas tajā brīdī bija mans favorīts Nr.1 gan izskata ziņā, gan praktiskuma ziņā, gan degvielas patēriņa ziņā. Toreiz vēl rakstīju, ka šādu auto dikti gribētu, bet diemžēl rocība to neatļauj. Pēc 3 gadiem šo savu sapņu auto arī nopirku, tiesa gan lietotu - jūras zaļā krāsā, 2,0 HDI superekonomisku motoru, ietilpīgu salonu! Sapnis, ne mašīna...
Ar šo gribēju teikt, ka vajag tikai sapņot, un agri vai vēlu sapņi piepildās. Turpināšu ticēt, ka arī sapnis par Teslu reiz piepildīsies!
Skatījos vien Tesla tirdzniecības tabulu Norvēģija . Tur tā līkne pieaugoša . Bet liels pīķis 2014 gada marts un 2016 marts . Un tā pie sevis nodomāju vai tik nav kautkas ar nodokļu maiņu saistīts . Lai gan visticamāk ar kādu valsts/pašvaldību iepirkumu ...vai takšu
Man personīgi TESLA ļoti patīk jau no pirmās dienas!
Tīri teorētiski attur tikai cena, kā minēju - pārējais tam auto ir vārda tiešā nozīmē perfekts
Valsts subsīdiju gadījumā tāda auto iegāde jau sāk kļūt reālāka. Pagaidām (un pie tam vēl LV) - superekskluzīva manta.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?