Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Katru rītu viena Tesla caur Ulbrokai brauc, izskatās jau graciozi. Nav sanācis piefiksēt vai kaut kur tuvuma dzīvo īpašnieks vai vienkārši tuvākais ceļš ved cauri ciematam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Piņķos (Sēbruciemā) arī ir viena tāda TESLA

iciks Reģ.: 29.05.2013
5 5 Atbildēt

Ļoti ceru, ka nekādu subsīdiju no valsts nebūs - valstij nav pienākums atbalstīt dažu indivīdu hobijus. Vēlaties elektroauto - lūdzu, neviens to neliedz pirkt. Tikpat labi valsts var atbalstīt arī indivīdu vēlmes pēc Ferrari vai S klases merša - kāpēc ne?

Un tikai nevajag stāstīt par to, cik Latvijā šausmīgs smogs un cik ļoti vajadzīgi šie elektroauto.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 2 Atbildēt

Te nav runa par hobiju Te ir runa par vidi.

To naudu, ko valsts saņem par pārdotajām izmešu kvotām, saskaņā ar ES noteikumiem drīskt izlietot tikai un vienīgi, lai mazinātu izmešu daudzumus.

Ar šādu argumentāciju LVIF realizē dazādus projektus, piemērma 2009.gadā finansēja 50% no projekta izmaksām, ja mājsaimniecībām izvēloties videi draudzīgāku kurināmo. No šīs pašas naudas finansē atesvišķus energoefektivitātes pasākumus, pērn daļēji finansēja arī valsts un pašvaldību iestādēm elektroautomašīnu iegād, utt.

Atškirībā no Tevis, es gan ceru, ka reiz LVIF izdomās finansēt arī privātpersonu iegādātos elektroauto. Pieņemu, ka tad gan būtu sagaidāms liels uzrāviens šādu auto iegādē.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

icikam, skatos, ir liela sajēga, kā veidojas budžets, no kurienes nāk subsīdijas un kā tiek dalīta nauda

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
2 1 Atbildēt

Pareizi. Visa tā rūpe par vidi ir svarīga tikai lielpilsētām. Viss pārējais - klaunāde, tāpat kā ir veģetārieši, kuri staigā ādas apavos.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Problēma ar elektroauto jau ir tieši cena - pašreiz, bez subsīdijām, elektroauto nav racionāls pirkums, jo ietaupījums neatsver iegādes cenu. Turklāt, ja nedzīvo privātmājā vai ja pie darba nav uzlādes punkts, grūti izmantot elektroauto pilnvērtīgi.

Arī ja cilvēks ir "zaļi domājošs", elektroauto prasa (priekš LV apstākļiem) milzīgu finansiālu rocību - jo ja nav Tesla par 100 štukām, tad kā ģimenes vienīgais auto lāgā neder (nevar veikt tālākus izbraukumus bez problēmām), bet kā otrais/pilsētas auto - nu, ja esi tādā situācijā, ka otrajam ģimenes auto vari atpogāt 30-40 štukas un tas nesāp, nu, forši, ko lai saka

Protams, ir jau variants dienesta auto, kuru vari izmantot arī brīvdienās, tad varbūt vēl var apsvērt - bet tāpat grūti attaisnot elektroauto, jo par viena elektroauto cenu vari nodrošināt ģimenes autoparku ar, piemēram, normālo krosoveru vai minivenu + mazu pilsētas auto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Es gan ceru, ka LV ieguldīs arī infrastruktūrā, jo LV ir ideāla elektroauto valsts - attālumi mums ir tik mazi, ka bez uzlādes mierīgi var izbraukt visu valsti, kamēr elektroauto savus 400 km velk (kā Teslas). Turklāt pa Rīgas rīta/vakara sastrēgumiem elekroauto būtu kings un arī taupītu vidi.

Bet tam ir vajadzīga pārdomāta valdības politika un arī kaut kādas sākotnējas subsīdijas, kas palielina elektroauto skaitu - jo vairāk elektroauto, jo vairāk incitamenta izbūvēt infrastruktūru u.t.t.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Vispār jau bija izsludināts konkurss par e-uzlādes vietām pa visu Latviju, ja nemaldos bija doma desmitiem punktu uzlikt, lai aptvertu visus reģionus.

P.S. Es arī par eletro auto, ja tā cena nokritīsies līdz sapratīgam līmenim (un ta notiekti būs), tad iegāde tiks nopietni apsvērta.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad Satiksmes ministrija kopā ar CSDD bīda kaut kādu pētījumu. Sākotnēji uz galvenajiem ceļiem (ik pa ~30km), pēc tam jau viņi grib tos punktus arī uz reģionālajiem un vietējiem ceļiem - vairāk uzlādes punktu, kā to auto.

Pirms laika biju runājis ar vienu cilvēku, kas ar šo bija saistīts un, liekas, viņš pat īsti nesaprata, kā tie punkti būtu izvietojami. Nevar meža vidū uzlikt punktu un gaidīt, kad nu viss notiks. Kurš normāls cilvēks gribēs sēdēt tās 30 min un skaitīt sīļus? Punkti jāizvieto servisa objektos, piemēram, DUS vai pie kafejnīcas. Kamēr auto lādējas, var štopēt kūkas vai dzert kafiju.

Jo sevišķi tuvāk valsts robežai ir gana gari posmi (pārsniedzot 30km), kur nekādu servisa objektu zemā pieprasījuma dēļ īsti nav. Ja augstākminētās institūcijas lietai pieies gana burtiski, būs jautri.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Mana degvielas kapsēta jau kaitina ar biežo un ilgo pildīšanos. Bet 60 litri gāzes tomēr ir uzpildāmi ātri, salīdzinot ar elektroauto. Lai elektroauto būtu jēdzīgs, ir konceptuāli jāmaina uzpildes princips - pašlaik reālākais būtu standartizētu akumulatoru maiņa. Bet arī šāds risinājums rada virkni problēmu un jautājumu, ja pat mobilo telefonu ražotājiem vajadzēja milzu laiku, lai vienotos par USB uzlādēšanas standartu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 1 Atbildēt

Pilnīgi noteikti mana ģimene arī būs reālo elektroauto interesentu vidū, kā, piemēram, minētā TESLA Bet bez valsts atbalsta tas nav paceļams.

Kāpēc gan neatbalstīt "zaļu" ideju?

Tie 400km ar vienu uzlādi ir reāls kosmoss, vairāk nekā pietiekams lielākajai daļai cilvēku. Kā jau rakstīju, ja ir infrastruktūra ātrajai uzlādei - nieka 30 min (kafijas pauze braucienā) un turpini atkal 200km bez bažām.

Ikdienā (pilsētā vai piepilsētā) tas nobraukums ir teju vai veselai nedēļai!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pienāks arī tas brīdis kad elektroauto iegādei atbalsts no valsts puses beigsies visās valstīs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Ir vēl otra cerība, elektroauto kļūs cenas ziņā pircējiem pieejamāki (masveidīgāki).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Atbalsts beigsies pirmais.

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Par vidi vajadzētu mazāk domāt, nekas tai nenotiks. Mums laikam ir tāda pamatīga lielummānija, ka uzskatām, ka mūsu auto visu nograus. Ja neskaita atsevišķas lielākās pilsētas, kur to ietekme varētu būt jūtama, pārējās vietās ir gauži vienalga, kas un cik daudz brauc.

Un runas par CO2 kaitējumu valstī, kur vairāk kā 50% teritorijas klāj meži, ir vairāk kā dumji.

Papildus - neaizmirsīsim arī Latvijas klimatu - elektroapsilde aprīs krietnu daļu no tās baterijas resursa.

Kā man igaunis teica, Tallinā elektriskie taksometri, kam ziemā visiem dīzeļa krāsniņa pielikta... eko...

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 4 Atbildēt

Par ziemu nu konkrēti nevajag uztraukties. Cik Latvijā ir aukstas ziemas dienas? 2 nedēļas 4 mēnešos. Ja Norvēģijā par to neviens neuztraucas un nesūdzas, tad Latvijā tā nebūs problēma. Jā, zaudēsi kādu % no nobraukuma. Arī degvielu ziemā auto patērē vairāk un izmaksas aug.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Labrīt!

Es nerunāju par -30 vai -20.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

aigi

. Cik Latvijā ir aukstas ziemas dienas? 2 nedēļas 4 mēnešos

.....

nu nu

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Tā kā jau sknē esmu pret mūsdienu zaļajiem, ĢMO , globālās sasilšans sludinātājiem , grīnpīsiem. sociālistiem ,komunistiem . Arī šo elektro auto konceptu uzskatu par naudas sadali atņemšanu ,,var saukt kā grib .

Raksti par elektro auto PRESĒ tā pati blefošana , kas ar visiem citiem auto ..... jo jaunāka paaudze jo ekonomija 10 -20 % .Labākais klasē , ietilpīgākais izmeši ...

Kut kā vairs nedzird eiforiju par biodegvielas uzvaras gājienu .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

iciks

Kā man igaunis teica, Tallinā elektriskie taksometri, kam ziemā visiem dīzeļa krāsniņa pielikta... eko...

..

Un tai krāsniņai kāds lietderības koeficens , cik kvalitatīvi sadeg tā degviela . Protams atskitēs tā krāsniņas esamība neparādāds eko.....

HOLESHOT Reģ.: 02.01.2016
3 0 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Labsirdīgi apskaužu Gada Auto mediju testa brauciena dalībniekus

Kolosāls laiks šodien, forši un interesanti izmēģināšanai auto utt. Diemžēl nevarēju atļauties noziedot sestdienu (šoreiz).

Jācer, ka Māris aicinās nākamreiz atkal!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Jā, bija labi. Visvairāk pārsteidza (pozitīvā nozīmē) abi renaulti . Lai cik jocīgi neizklausītos, ar Megani pat bija patīkamāk braukt kā ar X1.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Piekrītu GB12 - īpaši par Renault Talisman. X1 man bija testa lielākā vilšanās, jo no tās automašīnas par to cenu biju gaidījis stipri vairāk. Iespaidus par automašīnām šonedēļ apkopošu, un gan jau tie arī te tiks publicēti. ;)

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Absolūti nebrīnos, ka franču auto iepatikās. Patiešām, milzīgs tehnikas progress novērojams agrāk izsmietiem auto modeļiem. Pircējiem tikai jātiek tiem stereotipiem pāri!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 1 Atbildēt

Nav jau runa par tehnikas progresu, bet par tehnisko uzticamību un cenas kritumu nākotnē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 2 Atbildēt

Pieļauju, ka dažam labam vācu Premium tā tehniskā uzticamība mūsdienās ir gaužām vāja

Un francūzim, iespējams, otrādi (pagātnes mīti apkārt klejo aizvien).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Pieļauju domu ka ne ar vienu auto ražotāju nekad nav bijušas problēmas,problēma ir mūsu galvā,viens pasaka sūds un tad kā tirgus bābas vēl pieliek kaut ko klāt un autiņš ir norakstāms.Tikai Latvijā ir VW,Audi un BMW pārsvars pār citiem,Zviedrijā Volvo un tad citas markas a Dānijā visas markas vienlīdzīgas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Nu tā, pavisam spontāni un sev par pārsteigumu no rītdienas sākšu ilgtermiņā testēt Opel Zafira Tourer (2013') 2,0 l CDTI. Cerams, ka kalpos godam! Tik žēl, ka nav automāts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Kas tad ar Tavu Honda-CR-V ??? Pirms pāris dienām redzēju to Purvciemā, izskatījās labi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Ieliec te kādu atsauksmi arī, interesanti!

P.S. Pilnīgi jaunais ZAFIRA TOURER - izcili glīts auto, manuprāt

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

CR-V viss kārtībā. Šis būs FR-V vietā. Pilnīgi jaunais tik salonos parādīsies laikam rudenī. Bet arī 3 gadīgais ir skaistulis. Un vēl baltā krāsā. Mmmmmm

nomiks Reģ.: 30.10.2002
9 0 Atbildēt

Varu padalīties par pirmajiem iespaidiem pēc nobrauktajiem apmēram 850 km ar savu Zafiru.

6.-7. sēdvieta (bagažniekā) ir pārsteidzoši normāla - pieaugušais pat kādu stundu domāju, ka var mierīgi nosēdēt. Krēsli tur ir normāla izmēra, vienīgi grīdas līmenis tur ir augstāks, līdz ar to garas kājas ir jāsaloka 9 līkumos. Bērniem (manējiem vecākajiem ir 8 un 10 gadi) ir pilnīgi OK. Tiesa tad gan bagāžas nodalījumā var ielikt vienīgi portfeli. Nu labi - divus. Šīs problēmas novēršanai tuvākajā laikā tiks iegādāta jumta kravas kaste.

Vadītāja un blakussēdētāja krēsli ir ļoti ergonomiski - nezinu kā citām Zafirām, manējai ir pusādas salons ar tādu jocīgu pelēku auduma apdari klāt. Krēslā kā ieguļas, tā uzreiz ērti var justies, līkumos no krēsla nešūpo ārā, jo ir labs sānu atbalsts.

Salonā ir daudz dažādas mantu un sīkumu novietnes, ir arī elkoņbalsts. Arī 2.rindā, ja nolaiš vidējo krēslu guļus pozīcijā, vidējo krēslu var sānus uz augšu uzlocīt un sanāk milzīgs elkoņbalsts vai galdiņš 2.rindā pa vidu. 2.rindas krēsli bīdās arī uz priekšu - atpakaļ. Katrā ziņā pašam aiz sevis (179 cm) apsēžoties, vietas azimugurē pietiek atliku likām.

Zafirai ir dalītā klimatkontrole (katrai pusei sava temperatūra), ir arī atsevišķi ventilācijas difuzori aizmugurē lejā un sānos, tā kā ar komfortablu temperatūras uzturēšanu visā salonā nevajadzētu būt nekādām problēmām. Šķiet dīvaini, ka nevar uzlikt funkciju, ka regulējot savā pusē temperatūru, vienlaicīgi regulājas arī blakus (DUAL). CR-V šāda funkcija ir un tas ir baigi ērti.

Ļoti patīk elektroniskā rokasbremze. Līdz šim nevienam manam auto tādas nebija.

Navigācija gan te ir pilnīgs mēsls - iekšā ir karte NAVI 600). Varbūt Vācijā tur kaut ko var arī atrasts, bet LV var vienīgi pilsētu ievadīt. Bet šī problēma, cerams, drīzumā tiks atrisināta, ielādējot normālu navigāciju SD kartē. Turklāt ir dikti pierasts gan TomTomā, gan arī CR-V navigācijā izmantot touch screen, bet te jādarbojas ar vienu pogu, kas no vadītāja viedokļa raugoties nav diez cik ērti un nav arī īpaši droši, ja virzienu grib ievadīt braukšanas laikā.

Audio sistēma ir ļoti laba. Var mierīgi salīdzināt ar CR-V esošo un īpašu atškirību es nejūtu.

Par braukšanu.

Sākumā bija grūti pierast pie salīdzinoši maziem spoguļiem, bet, kad pieradu, jau liekas, ka nav tik traki. Patīk lielais priekšējais vējstikls, kas nodrošina lielisku pārredzamību. Stūre ir multifunkcionāla - ir gan kruīzkontrole, gan audio funkcija, gan hands free funkcija. Mobilo tālruni savienot ar auto bija pavisam elementāri, tā kā par šo arī plusiņš.

Zafirai ir 2,0 l CDTI motors ar 130 ZS jaudu - pavisam pietiekami, par ko pārliecinājos, vakar braucot uz Tallinu un atpakaļ. Uz ceļa Zafira turās ideāli, līkumos neizšūpo, paātrinājums ir pilnīgi pietiekams, motora darbību mazliet salonā dzird, ja stāv krustojumā. Braucot nekādu blakusskaņu praktiski nav.

Lietus sensors darbojas nevainojami. Ir LED dienas gaismas, biksenona tuvās - tālās gaismas, kā arī miglas lukturi. Pie iegādes pārdevējs teica, ka esot arī automātiskās tālās gaismas. Manam CR%-V tādas ir un tā ir superīga fīča. Vakar naktī, no Tallinas braucot, seicnāju, ka vai nu nemāku šo funkciju aktivizēt (tas gan maz ticams, jo gaismas atrodas AUTO režīmā un citas īpašas pogas nav), vai arī šāds funkcija konkrētajam auto tomēr neeksistē. Pašas gaismas ir ļoti labas - ceļu labi izgaismo, pagriežot stūri iedegas arī sānu papildus lampas.

Degvielas patēriņš. Šis ir tas apstāklis, kas iekabina manam CR-V vienā setā. Pēc nobrauktajiem 850 km borta dators rāda vidējo patēriņu 5,4 l/100 km. Kad pieliešu pilnu bāku, tad varēs precīzāk pateikt patēriņu. Te gan jāatzīst, ka no šiem 850 km aptuveni 700 ir nobraukti, mērojot ceļu no Olaines uz Tallinu atpakaļ. Attiecīgi Igaunijas pusē ātrāk par 90 km/h (pēc navigācijas) vai 97 km/h (pēc spidometra) nebraucu, izņemot bietās, kur ātrāk braukšana ir atļauta. Lielākais pluss ir tas, ka var aptuveni 1000km nobraukt bez uzpilde. CR-V gadījumā ar LPG var nobraukt šādā režīmā aptuveni 340 - 350 km. Tas nozīmē, ka jāpildās 3 reizes biežāk. Var jau arī miksēt LPG + benzīns. Tad kopā sanāk bez apstājas kādus 750 km nobraukt, bet naudas izteiksmē tas sanāk dārgāk. Tāpēc domāju, ka tālajos gabalos noteikti Zafira būs izkonkurējusi CR-V.

Tā kā pie iegādes līdzi nāca vienu sezonu brauktas Michelin ziemas riepas (17') uz atsevišķiem lietajiem diskiem, jādomā, ka par riepu iegādu kādu laiku arī nebūs jādomā.

Vispār izskatās, ka būšu ticis pie ļoti laba pirkuma un ceru, ka šīs manas sajūtas tikai apstiprināsies nākamo gadu laikā!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

"Ļoti patīk elektroniskā rokasbremze."

Man gan nē. Īpaši ziemā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Priekš ziemas izklaidēm paliek CR-V un Jazz Tiem rocenes vecmodīgās

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es te ar savu jautājumu arī klāt

Tie otrās rindas sēdekļi ZAFIRA TOURER taču nenolocāmi pusguļus, vai ne? Vismaz salonā jaunām ZAFIRA TOURER skatījos, ka ražotājs nav tādu fīču paredzējis. Kas, manuprāt, minivenam - super lieta!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Jā, par šo aizmirsu piebilst - ne otrās, ne trešās rindas sēdekļu atzveltnes slīpums neregulējas

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 2 Atbildēt

Latvietim laimei maz vajag,galvenais kad ir ledi.))Šaubos kad autiņam ir automātiskās tālās gaisma bet tuvās,kad paliek gaišs tuvie pārslēdzās un dienas gaitas uguņiem.Cik tad ceļa nodoklis tavam auto?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Nešaubies. Ir gan automātiskās dienas (LED) gaismas, gan t.s. inteliģentās tālās gaismas. Nodokli maksāja dīleris, bet, ja nemaldos, 110 eur bija.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Nu baigi forši kad tev ir tie LEDi,godājams cilvēks!Būs mums nabagiem jāsamierinās ar kvēlspuldzēm.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Kas tie par muļķīgiem uzbraucieniem?

Vai arī es vienīgais saskatu neglītu skaudību?

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Mazliet uz to pusi tas komentārs velk gan, taču nevaru komentētājam nepiekrist vienā ziņā - LED ir kļuvis ir par zināma veida fetišu.

Ne tikai šeit esmu lasījis daudz atsauksmju par tām pašam LED dienasgaismām (ja tās tā sauc). Cik labas, cik smukas un cik visādā ziņā lieliskas. Es jau gan tā īsti nesaprotu, par ko tur tā priecāties, jo auto ir daudz citu lietu, ko var slavēt, taču nereti atsauksmes sākas ar LED spuldžu slavinājumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Bet ir pamats, īpaši tumsā. Man SAABam ir ksenoni, kaškajam - bi-LEDi. Atšķirība ir ļoti jūtama.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Paldies Tev!Pat autu reklāmā uzver ka autu aprīkots ar dienas gaitas LEDiem.Pārējie tā arī neko nesaprata par ko es rakstu,par kaut kādu skaudību runā vai uzbrauciens,nu ko lai saka,tukši cilvēciņi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Gribētu izteikt lielu uzslavu Nomikam par ļoti konkrētu un pamatoti argumentētu auto novērtējumu

Tāds arī bija mana izveidotā topika mērķis - parunāt par savu (citu) reālo pieredzi, skats no lietotāja pieredzes, ne tikai no reklāmas bukletiem.

Man Tavs apraksts ļoti patīk, super! Paldies

aigi Reģ.: 01.08.2005
7 0 Atbildēt

Varu painformēt, ka Kadjar ir noripojis 3000km.

Kā jau domāju, degvielas patēriņš ir norities līdz 6.4-6.8l/100km, kas ir labāk par prognozēto, bet, protams, atpaliek no rupnīcas 5.5-5.8l/100km. Īpasi jūtams kritums bija pēc nobrauktajiem 2000km.

Viss strāda, viss ir forši. Nekas negatīvs šajos 2.5 mēnešos nav pamanīts, vienīgi varbūt vēlētos nedaudz mīksāku gaitu pa grants ceļiem. Liekas, ka jauda arī ir labāka palikusi, vismaz apdzīšana gaitā problēmas nav sagādājusi, vai arī esmu pieradis dzīt nedaudz apdomīgak, kā ar 1.9CDTI. Kopumā ģimene ir sajūsmā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Un mani personīgi tikai priecē fakts, ka arī RENAULT var tikt atzīts par iekārojamu un labu auto

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Papildinot iepriekš rakstīto... Ir tomēr Zafirai arī automātiskās tālās gaismas. Nepratu aktivizēt. Atradu rokasgrāmatu inetā un izlasīju, kā aktivizēt. Interesanta gaismām funkcija ir, ja rodas vajadzība braukt pa kreiso ceļa pusi (piemēram, Lielbritānijā), pats var viegli mainīt tuvo gaismu regulējumu uz pretējo pusi.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

nomiks

Rads tikko adeva dīlerim sharan 120 K , laikam trīsgadīgs +/-. Nu viņš nevienu labu vārdu . Gribēja pats tirgot ,Ielika ss .lv neviens zvans .

Redzēs kā Tev ies . Ar opeli

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Par opeļa pārdošanu vēl ir pāragri domāt. Ja kalpos labi, tad kādus 5 gadus visdrīzāk lietošu.

Līdz šim visus savus auto ir izdevies pārdot operatīvi un par man pašam pieņemamu cenu. Apzinos, ka tik gludi kā ar 7 gadīga CR-V pārdošanu droši vien nebūs

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Opelim tā ir. Cenas kritums drausmīgs... es savējo toriez deviņ/desmitgadīgo vektru tirgoju apmēram gadu - katru mēnesi laidu par kādiem 150 euro zemē, neviena zvana. Tā arī bija - pēc apmēram gada vienīgais, kurš atbrauca paskatīties, arī paņēma, jo auto bija ļoti labā stāvoklī.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Nav tik traki. Es savu Vectru (2006, universāls) diezgan fiksi pārdevu, kāds mēnesis bija SSā. Bet es arī apzināti uzreiz par 200 EUR mazāku cenu ieliku kā videji bija. Otrais reālais interesents arī paņēma.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Nu, viss atkarīgs no tā, par cik esi gatavs mašīnu atdot. Man auto bija ļoti labā stāvoklī, ar oriģinālu adekvātu nobraukumu (ņemts no dīlera pēc operatīvā līzinga), praktiski pilnākajā komplektācijā. Par zemāko ciparu ss-ā negribēju atdot, bet nebija arī augstākais.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Es teiktu, ka lielākais vērtības kritums manai Zafirai jau ir noticis - salīdzinot ar tādas pašas komplektācijas jaunu Zafiru, manējā (trīsgadīgā) man sanāca par aptuveni 15 000 eur lētāk.

Vispār šis topiks ir par jauniem auto. Ar savu Zafiru jau tāpat esmu iespamojis Sorry, Kasinsh79!

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

nomiks

Es tā neveikli uzrakstīju . Vairāk gan biju domājis par tehnisko uzticamību . Jo rads no CV pārsēdās uz sharan ,ar domu ,ka ar tehnisko būs ok , nevis kā ar CV . Arī CV viņš pirka mazbrauktu gadu vecu Latvijā pirktu .

Vecie sharan redzami biezā slānī .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Precizēsim. Topiks lai būtu par GARANTIJAS auto. Tātad, var arī nebūt jauni auto

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Pagāšnedēļ man piezvanīja un teica, ka ražošanā nobīdes... šoreiz man par labu. Auto tikšot piegādāts jau jūnija beigās

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Man TOYOTA dīlera cilvēks stāstīja, ka pēdējo gadu ražo Verso modeli. Kāpēc tā, nesaprotami, kā nekā auto reāli populārs. Bet tagad visa pasaule pāriet uz krosoveriem, esot modīgāk nekā minivens

Kaut arī uzskatu, ka minivenā ietilpība tomēr iespaidīgāka un vietas - vairāk.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Ja? Es zinu, ka Verso-S it kā vairs neražo vai plāno neražot, bet par pašu Verso nekādas ziņas dzirdējis neesmu, jo uz 2016.g. modelis tika atsvaidzināts ar jaunām drošības/komforta funkcijām, lielāku ekrānu u.t.t.

Bet var jau būt - ārējais dizains ir stipri novecojis un pārdošanas rādītāji arī nav tie spožākie (avots left-lane.com/european-car-sales-data/toyota/toyota-verso/ left-lane.com/european-sales-2015-midsized-mpv-segment/).

No otras puses - šaubos, ka tie, kas nopērk tos 30 000 Verso, pirks citu Toyota modeli, bet drīzāk ies pie citām markām. Prius+ tomēr par 10k dārgāks, nu varbūt vienīgais RAV4 ņems.

Es jau arī pie Verso nonācu galvenokārt dēļ 3000 EUR atlaides un apstākļu sakritībām, un tas, ka patika sēdpozīcija un salīdzinot ar tobrīd 1. vietā esošo kandidātu (Sportage), līdzigi nopakots sanāca lētāk + zemāks atpirkums un zemāki līzinga procenti + Verso ekonomiskāks dīzelis + daudz praktiskāks salons.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

nevis zemāks atpirkums, bet augstāks

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Toyota (cik es pats interesējos) piedāvā vienus no vislabākajiem atpakaļpirkuma procentiem vispār LV tirgū

Bmw - vienus no viszemākajiem turpretī

Iespējams, vainīga dīlera alkatība vai hvz kas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Es personīgi varētu sevi pieskaitīt pie stereotipu un dažādu mītu jeb greizu uzskatu lauzējiem.

Jau pirms laika rakstīju, man tagad ir ikdienai 1 gadu vecs Peugeot 508 SW universālis. Maksimāli aprīkots dīzelis, ar automātu. Otrais franču auto manā mūžā! Bet vairs noteikti ne pēdējais

Viens no kritērijiem par labu kādam konkrētam auto - vēlme ar to braukt. Tā es ar to braucu jau 2 mēn.+, bet auto kā nav apnicis, tā nav. Nobraukti jau >6tkm dažādos režīmos, braukts vairākas reizes pa autobāni, esmu mīcījies pilsētas korķos utt.

Viens būtiski atzīmējams fakts, HDi 180zs dzinējs ir ļoti, ļoti ekonomisks, reizē esot arī visai ņipram. Garā Igaunijas tūrē - 5.8L pēc bākas metodes. Citā tūrē ar karstasinīgiem braucieniem pa autobāni (140-210 km/h) - reāli 6.5L pēc bākas metodes. Esmu jau pieradis, ka ar vienu uzpildi (70L) mierīgi nobraucu 1000km+ km pilnīgi jebkādā režīmā. Ārpus pilsētas - pat ~1300km! Jūlijā taisos braukt uz Warszawa, gribas pārbaudīt reālo patēriņu tajā braucienā (kur mierīgi Baltijas posmi mijas ar "trakāku" Polijas posmu, ik pa laikam jaunie ātrgaitas ceļi, parastos ceļos - mūžīgās apdzīšanas ar pedāli grīdā garām fūru kolonnai).

Kas vēl man tajā 508 SW ļoti patīk? Fakts, ka salons ir akustiski super patīkams, pilnīgi bez neviena "sienāža" panelī vai skrapstoņas citur. Arī pa bruģi tas auto reāli neatpaliek no mana pirms tam brauktā BMW E60 modeļa (un smagi iekabina manam ģimenes PRIUS, kas pa bruģi ir pat reāli netīkams).

Cilvēciņi, nu, nav vairs jābaidās no franču, korejiešu vai citiem auto

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Jauniem Peugeot arī garantija ļoti laba - 5g/100 000 km, ja grib 150 000 km, jāpiemaksā tikai 100-200 EUR. Es apskatījos 3008, bet tas diemžēl pārāk novecojis (jaunā versija kaut kad rudenī laikam nāks) un 5008 laikam bija pārāk zems klīrenss (ap 10 cm), kā arī personīgi nepatīk dizains.

No dizaina viedokļa man ļoti patīk cita francūža - Renault - pēdējie modeli: Kadjar, Talisman... Kā ar pārējo, grūti teikt, jo līdz testa braucienam netiku.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Tas gan tiesa, agrāk vācu auto standarts bija 2 gadi, ok, japāņi deva 3 gadus un 100tkm, savukārt tagad jau Peugeot pat piedāvā 5 gadu garantiju

Cik interesējos par Kia arīdzan (un lasīju netā atsauksmes), it kā jau plīstot arī ik pa laikam un visai daudz kas, bet dīleris mainot arī bez baigās sarunas par iemesliem

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Talisman ar biturbo dīzeli pilnajā komplektācijā tiešām, fana vārdiem izsakoties, ir ļoti baudāms auto... tikai, nu nez nez, neceļas 36 tūkstošus maksāt par jaunu renaultu, kurš pēc 5 gadiem labākajā gadījumā maksās kaut kur ap 8.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 0 Atbildēt

Nu nezinu gan...

Bij man viens Citroen, otreiz negribētu...

Līdz 100 000 vēl tā ne ko, bet līdz 200 000 plīsa viss pēc kārtas.

Pie 200 000 ar nelielu asti nolēmumu netaisīt skatei un nodevu šrotā.

Kopš tā laika esmu skeptisks par franču autobūvi.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Es te par to, ka nav korekti salīdzināt vecāko paaudžu franču vai Korejas ražotāju auto ar mūsdienu auto. Pilnīgi cits līmenis

Tas ir identiski arī citām markām. Ja agrāk, piemēram, uzskatīja, ka MB124 var mierīgi nokalpot 1mlj.km kā izcils darba zirgs, tad mūsdienu MB vairs nekad mūžā nenokalpos 1mlj.km - glaunais premium auto jau būs sadalījies reizinātājos (elektronikas ķibeles apēdīs visu pārējo, virsbūves rūsa tāpat) u.c.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
5 0 Atbildēt

Nobrauc ar to mašīnu 300 000 - 400 000 km, tad varēsi spriest par jauno paaudzi un tās izturību.

Līdz 100 000 - 150 000 km jau reti kurš neizvilks...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 1 Atbildēt

Un kāpēc man tas būtu jādara?

Nobrauc garantijas laiku vai vēl mazliet un maini uz citu.

Iespējams, atkal francūzi.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Vienkārši jāsamierinās, ka tā pat kā mobilais nevelk ilgāk par 24 mēnešiem, arī jaunie auto ir domāti max. 200tkm.

Ja gribi ilgāk lietot, tad rēķinies, ka būs jāmaksā par to uzturēšanu stipri vairāk kā vecajos modeļos. To apzinoties dzīvot paliek vieglāk

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Tieši šādu atziņu uz savas ādas izbaudīju ar savu 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI. Auto lēti pārdevu, kad tam bija deviņi gadu un 213 tūkst.km nobraukums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Būtiski ir saprast, kurā brīdī auto jāteic ardievas

Līdz tam - baudīt!

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 0 Atbildēt

Būtiski ir saprast, ka agrāk 200k auto bija mazlietots un ardievas varēji teikt par labu cenu. Drīz no tāda auto varēsi atvadīties tikai šrotā.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti