Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kolumbs Reģ.: 27.12.2005
2 1 Atbildēt

Tad rodas jautājums: Kāpēc pirkt jaunu auto, ja tas normāli braucams ir tikai 100 000 km(parasti atļautaid garantijas laikā)?

Man tas sanāktu mainīt mašīnu ik pēc 3-4 gadiem.

Vai ir jēga pirkt jaunu mašīnu, ja ar to nevar normāli nobraukt 8- 10 gadus?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es savu privāto auto "paciešu" kādus 2-3 gadus. Apnīk tas auto, gribas kaut ko citu/jaunu. Auto nav māja vai dzīvoklis ko pērk mūžam...

p.s. tagad dod garantiju arī uz 120 000, var piepirkt klāt arī pagarināto.

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 0 Atbildēt

Pēc manām prognozēm mans Kadjar līzinga laikā nenobrauks garantijas 100km. Līdz ar to domāju ka Renault lietošu kādus 7 gadus un tad atkal uz jaunu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tikai rēķini, ka garantijai ir arī laika ierobežojums - renim laikam 3 gadi... pat, ja tu to 3 gadu laikā nobrauc, kā viens mans klients, ap 15 tūkst. km.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 2 Atbildēt

aigi

Vienkārši jāsamierinās, ka tā pat kā mobilais nevelk ilgāk par 24 mēnešiem, arī jaunie auto ir domāti max. 200tkm.

........

mana pieredze no salona lidz 220K . Diemžēl piekrītu , vismaz par dīzeļiem .

Tagadējam benzīniekam , nule kā pārbraucu 100K , tātad jau bez garantijas ... redzēs kā būs .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 3 Atbildēt

Pērkot jaunu, noteikti jāņem klāt pagarināto garantiju par papildus summu. Viennozīmīgi tas atmaksāsies.

Bet visi garantijas auto principā būs baudāmi

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
6 2 Atbildēt

Piekrītu kasinsh79, franču auto pēdējā laikā manuprāt ir diezgan baudāmi un vairumā gadījumu ir ekspluatācijā galvas tiesu pārāki par vāciešu auto. Ja neskaita dažus atsevišķus mezglus tad frančiem mazliet vienkāršāka uzbūve un mazliet mazāk sarežģītas elektronikas.

No frančiem lietošanā ir gan Peugeot 5008 2.0hdi at un Kangoo 1.5 cdi. Nekadu lielu sarežģījumu nv bijis, abi ir 2010 auto un nu jau abiem tuvu 200 000km.

Kangoo ir fantastiski zems patēriņš ap 5.5l faktiski. Auto ir patīkami vadāms un pat komfortabls. Manuprāt ļoti ideāls komerctransportam vai arī palielai ģimenei, kuriem patīk bieži izbraukt zaļumos un krāna mērīšana nav prioritāte. Kā jau lielai daļai franču auto ar ko bijusi saskare diezgan ātri nomira salona apsildes ventilators ap 350 eur. Un lietošanas sākumā neparasti ātri dila pakaļējās bremzes. Pārējais viss pēc programmas - apkopes un kādi sikumi piekarē.

Peugeot 5008 savukārt savā cenu kategorijā ir vienīgais auto , kur visās 3 rindās neizmainot sēdekļu regulejumu var apsēsties puslīdz ērti 1.93m garš lempis.

Peugeot ļoti izturīga balstiekārta, kā mīnusu neskatoties uz samērā jaudīgo 160zs dzinēju uzskatu zemo maksimālo ātrumu 188, ja bieži jābrauc pa bāni, tad zāģēšana uz 160 ir kaitinoša.

Viens no vājākajiem mezgliem ir rezerves riteņa stiprinājums, jo ir troses pievads riteņa atskruvēšanai, kurš ar laiku ierusē un pēc tam apraujas pašā nepiemerotakaja brīdī.

Vidējais patēriņš ar pasmagu kāju ap 8, bet domāju ka praktiskajam latvietim kā VWfanam tas nebūtu virs 7.

Papildus remonti nav bijuši izņemot ik pa laikam kautko piekarē un laikam arī priekšējie gultņi tika nomainīti.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
9 1 Atbildēt

8 gadus braucu ar škoda fabia 1.4l benzīnieku,pirku jaunu.Tad ģimenes pieaugums,bļin,ratiem vieta nav,iebāzt jau var bet tad nekam citam vietas nav.Vieni rati laukos otri Rīgā tā bija izeja,labi ka ātri sāka staigāt un pati negribēja sēdēt ratos.Tad sēdeklis ar isofix stiprinājumu tika iegādāts,aiz manis vietas nav jo mans augums 192cm atliek labā puse,sieva aiz manis,žēl viņu palika,vajag citu auto.Sākumā skatījos uz VW Touran,iesēdos,bļin,tie vw saloni tik vienveidīgi un vēl par tādu cenu,nē paldies.Sāku pētīt frančus,cena jau patīkama,Renault nekad nav paticis.C4 Grand Picasso arī kaut kāds kroplīgs un vēl tas spidometrs pa vidu,tad jau varēja viņu novietot cimdu nodalījumā.Apstājos uz Peugeot 5008,glīts auto,salons arī tīri glīts,sāku vākt informāciju par šo auto,palīdzēja krievijas forumi,pat Whatcar pežuli novērtēja augstāk par citroenu.Nācu pie slēdziena-mans.Sāku meklēt plačos jo gribēju savu fabiju atdot kā pirmo iemaksu jo pašam pārdod ir grūti.Piedāvājums ļoti skops,atradu Tukuma placī pa 7200 eur,2011.gada jūnijs,1.6lhdi 82kw,5 sēdvietas,savu atdevu pa 3200eur.Esmu ļoti apmierināts ar auto,braucot pa šoseju dzird tikai vēju,motoru praktiski nedzird,ekonomisks,kompis rāda 5.6l uz 8000 km.Tagad meita sēž savā benķī pa vidu kā karalis.Ir tikai viens mīnuss,ļoti zems priekšējais buferis,jāuzmanās no apmalēm,jau biku saskādēju,krāsa ar visu špakteli noleca nost.Sievas brālis mierināja:"tātad tu neesi pirmais".

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

>Tagad meita sēž savā benķī pa vidu kā karalis

Kas tam pežõ ir trīs sēdvietas priekšā?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Pežulī otrajā rindā katram benķim ir Isofix stiprinājumi,netupī jeb nemeklē utis.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
12 1 Atbildēt

Update par to, kā Tiguans ripo:

Nupat aizvadīju ~2 000 km ceļojumu pa Lietuvu un Latviju - lielākā daļa salasījās pa šosejām un Lietuvas autobāņiem. Jāsaka, ka auto sevi arī pierādīja kā teicamu garo gabalu automašīnu gan vadītājam, gan pasažieriem(līdz šim pārsvarā biju mērojis īsas distances un pilsētas satiksmi). Pēc ilgas sēdēšanas pie stūres nebija manāmas fiziska noguruma pazīmes - te arī liels nopelns kruīza kontrolei. Lai arī bagāžnieks mazs, bet ar gudru prātu izdevās salikt nedēļai nepieciešamās mantas 4 cilvēku kompānijai.

Šajās karstajās dienās sevi pierādīja klimatkontroles un rūpnīcas tonēto stiklu tandēms - atstājot saulē, auto nepiekarsa tik daudz, kā varētu likties, un ļoti ātri iespējams iegūt pieņemamu gaisa temperatūru salonā.

Par gaitu runājot - joprojām nav problēmu apdzīt, ja auto piekrauts līdz malām. Braucot pa bāni uz 145km/h (138 km/h pēc GPS), vidējais degvielas patēriņš uzrādījās 7,9l/100km. Pilsētas satiksmē nokritās uz 6.8 l/100km. Protams, nepalaidu garām iespēju notestēt max. ātrumu - 184km/h (pēc GPS) izdevās sasniegt. Vēl gribas uzteikt skaņas izolāciju - ritošo daļu un motoru praktiski nedzird - vienīgi tad, ja absorbē lielākus nelīdzenumus, un pie lielāka ātruma parādās vēja troksnis stiklos, bet arī mērenā daudzumā. Tādi pašlaik iespaidi - galvenokārt pozitīvi.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Tev bija 1.4 TSI, ja?

Patēriņš visai draudzīgs šķiet.

Mani no benzīna turbomotoriem šausmīgi atbaidīja pieredze ar Ford Fiesta 1.0 - vidējais bija 8l/100 vai drusku pāri pēc kādiem 3000 km...

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Atbilstošs patēriņs. Manam 1.2litrīgajam ir 6.5-6.8l/100km. Es gan baigi neesmu spiedis 110km/h maksimāli ir bijis.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Jā, 1.4 TSI 90kW. Pašam arī patēriņš šķiet ok, ņemot vērā, ka pilna mašīna sver teju 2 tonnas. Vakar arī pamanīju, ka automašīnu var tīri labi piedabūt paskrieties ar citiem vāģiem pie luksafora - 1. ātrums žigli paceļ no 0-60.

Iepriekš arī lasīju, ka šim dzinējam regulāri jālej klāt eļļa. Pagaidām pēc kopumā nobrauktiem 8000 km, eļļa turas līmenī. Cerams, ka tā arī būs turpmāk.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Vai esi mērījis cik kilometrus var nobraukt ar vienu bāku? Pieredze rāda ka cipars borta datorā var jūtami atšķirties no reālā patēriņa.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Līdz šim no pilnas līdz sausai bākai nav iznācis braukt, bet tuvākajā laikā varētu pamēģināt. Ar pusi bākas 420 km var droši nobraukt. Arī no Viļņas izbraucu ar pusi bākas - līdz Rīgai atbraucu un rādītājs vēl bija vienu iedaļu virs sarkanā jeb trīs iedaļas.

Ja pieņem, ka pusbāka ir 29 litri un viena degvielas daudzuma rādītāja iedaļa ir 3,63l, tad ierodoties Rīgā no 29 litriem man bija atlikuši 10,88 litri. Tas nozīmē, ka 300 km ceļā es iztērēju 18,12 litrus degvielas jeb 6.04 litrus uz 100 km. Šis gan tā diezgan teorētiski ņemot - drīzumā pamēģināšu pilnas bākas metodi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Būtu interesanti salīdzināt, Golf 7, 1,6TDI ar DSG šobrīd long term patēriņu rāda 5,4(2500km), reālais nav bijis zem 5,6, parasti 5,7-5,8.

Ja tiguans kurš ir gan lielāks, gan smagāks, utt. vienvārdsakot neekonomiskāks auto pēc definīcijas, brauc ar 6 litriem benzīna tad paceļas jautājums-kam pie velna ir vajadzīgs dīzelis?

aigi Reģ.: 01.08.2005
1 2 Atbildēt

Tieši tā. LV apstākļos dīzelis nav vajadzīgs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Reiz Stokholmā iznomāju AUDI A2 ar FSi dzinēju un automātu.

Biju ļoti izbrīnīts, patērēja smieklīgi maz. Te gan sliecos domāt, ka dīzelim (kas turklāt maksā dārgāk) - nekādas nozīmes.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Vienīgi ar skaudību jāskatās uz dīzelistiem, kuri par degvielu litrā maksā 13 centus mazāk Lai gan ir skaidrs, ka vairāki tūkstoši ietaupīti, pie auto iegādes izvēloties benzīna motoru dīzeļa vietā.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Žēl ir, bet es parēķināju, ka man mēnesī sanāk pārtērēt 12EUR, par benzīna versiju ietaupīju 2100 EUR. Atmaksājas pēc .....14.5 gadiem......

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Pērkot lietotu auto tā cenas starpība nav tik ļoti liela un ja dīzelis trāpās nenojāts, varbūt sanāk arī ekonomija.

Pērkot jaunu un nebraucot baisos gabalus? Ja starpība sanāk 2-3 tūkstoši, tad pie dīzelim līdzvērtīgas veiktspējas relatīvi ekonomiska benzīna sanāk bliezt vai visus 150k km, lai atsistu starpību vien un priekš vidusmēra LV nobraukumiem tie 150 tūkstoši ilgi braucami.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es teiktu, ka cenu starpības vairs nav vispār!

Pie tam, ja jauni hibrīdi vai (pat ļoti) elektroauto maksā baigi dārgi un stipri dārgāk par "parastiem" dzinējiem - lietotiem cenas jau gandrīz vienādas. Iegādājies tādu, kādu gribi un taupi/tērē arī, kā pats gribi.

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Prieks dzirdēt, ka jums labi ripo

Man pirms Jāņiem dīleris zvanīja, esot sagatavojis pirmsjāņu dāvanu (auto sarunāju savākt šo ceturtdien) - diemžēl nācās atteikt, jo esmu laukos un Rīgā nebija plānots būt

Teica, ka tad dāvanu nodos, kad izņemšu savu auto. Ļoti jauki

Mašīna jau reģistrēta, bet pakaļ braukšu tikai ceturtdien - tādēļ man arī būs jaunumi šajā sakarā tad

AnK Reģ.: 06.10.2014
9 1 Atbildēt

Šodien saņēmu savu jauno tumši zilo Toyota Verso un esmu paspējis nobraukt kādus 150 km, no kuriem vairāk kā puse pa pilsētu un sastrēgumiem - "laimējās", ka braucot no centra uz Pārdaugavu dienas vidū pie Nacionālā teātra bija noplīsis autobuss, un no centra izbraucām tieši trakāko korķu laikā - pēc starp/stop sistēmas uzskaites, šodien vairāk kā pusstundu auto pavadījis ar izslēgtu motoru...

Tātad, pirmie iespaidi:

Plusi:

- dzinējs (1,6 dīzelis) darbojas klusi un neuzkrītoši, paātrinās vienmērīgi un pārsteidzoši žirgti

- patīkams klusums salonā - skaņas izolācija labāka par Auris TS

- ļoti ērta un forša sēdpozīcija

- praktisks un pārdomāts salons

- infosistēma stipri labāka, nekā Auris

- panorāmas lūka super

- automātiskās gaismas

- pārskatāmība

- ļoti klusa un labi nostrādāta start/stop sistēma

- izcila sajūta, sēžot pie stūres - vadāmība drusku atgādina lielu amerikāni, galīgi neaicina sportiski braukt, bet rāmi kruīzot un izbaudīt braucienu

Mīnusi:

- diezgan daudz cietas plastmasas

- ir lietas, kas nav atjaunotas līdz ir vairākajiem feislieftiem - piemēram, borta dators, kas izskatās stipri novecojis (vizuāli)

- nav āķīši iepirkumiem

- trešajā rindā ļoooti maz vietas

Kopumā pirmie iespaidi ļoti pozitīvi. Neskatoties uz visu mīcīšanos pa korķiem, borta dators dienas beigās rādīja 6.3l/100 - domāju, ka ikdienā vidējais skaitlis nostabilizēsies kaut kur zem 6/100, bet to vēl laiks rādīs. Kad nākamreiz liešu degvielu, izmērīšu pēc bākas metodes.

Kad būšu nobraucis mazliet vairāk, ierakstīšu atkal, bet pirmie iespaidi ir šausmīgi pozitīvi - auto ir glīts, ērts, praktisks un atbilst visām manām prasībām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Prieks un lai labi ripo

Pagaidām gan patēriņš nav aktuāls, jo īsti reāls tas kļūs pēc 1-2tkm nobraukšanas.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 1 Atbildēt

Jā man arī savam Kadjar patik start/stop sistēma. Ideāli pilsētā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Te es arī pievienotos, arī manam P508 start/stop sistēma ir teju labākā, ar kādu esmu sastapies (reakcija uz bremžu pedāļa atlaišanu - zibenīga).

Salīdzinājumam - pajaunam Hyundai i30 dīzelim, kaut kas neiedomājams - start/stop sistēma reāli "zāģē" pirms katras pielaišanas reizes, auto arī pamatīgi novibrē, citiem vārdiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti, arī atkarīgs no indivīda vēlmēm. Jo auto, kam vajadzētu būt taupīgākam pilsētā (BMW 640i), saimnieks vienmēr izslēdz start/stop automātiku ārā pavisam, "lai nebesī"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Es arī slēdzu ārā. Mani arī "besī" tā sistēma.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

+1, manos maršrutos samērā nevajadzīga un kaitinoša funkcionalitāte.

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
2 0 Atbildēt

+1

Vieniigaa lieta, kas reaali tracina!!!

Vienmeer manuaali jaaizsleedz, kad iedarbini mashiinu.

Diileris atteicaas izraveet-zaudeeshot razhotaaja garantiju

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Start-stop reāli neko neietaupa, tas ir tikai, lai mākslīgajā patēriņa testā uzrādītu labākus rezultātus(pie izslēgtiem visiem patērētājiem) reālos apstākļos ietaupījums ir 1-2%, bet iesit pa kabatu, kad jāpērk jauns akumulators.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Neesmu specs šinī lietā bet piekrītu tavam teiktam.VWfans noteikti priecātos par tādu opciju savai Fabijai,vēl varētu ietaupīt gāzi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

VWfans nepriecātos gan. VWfans vienam dīzeļauto, kad sanāca ar to braukt uz citām pilsētām, Start-Stop sistēmu slēdza vienmēr ārā!

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 1 Atbildēt

Te britu "Fifth Gear" testē, cik lielu distanci var nobraukt ar un bez start stop sistēmas pilsētas apstākļos, patērējot 1 litru degvielas. www.youtube.com/watch?v=t8D6N981zo8

Bez start/stop nobrauca 20,5 km, ar start/stop - 22,85 km. Ietaupījums šķietami neliels, bet ja rēķina uz tiem pašiem 100 km, tad degvielas ietaupījums kļūst nedaudz jūtamāks.

Ja uz 1 l var iegūt papildu 2,3 km, tad ar tādu patēriņu, kāds ir uz 100 km (rēķinot apmēram 6,5l), var iegūt papildus 14,95 km, jeb degvielas patēriņš uz 100 km no 6,5 litriem nokrīt uz 5,65 litriem. Ja to vēl apvieno ar saprātīgu braukšanu, tad, manuprāt, var panākt diezgan lielu degvielas ekonomiju.

feciic Reģ.: 09.05.2008
8 0 Atbildēt

+1 no manis, ja ar manuāli vēl var kautko kontrolēt kad auto noslāpt, tad ar automātu tīrās šausmas, jo noslāpst tur kur 100% vajadzēs zibenīgu reakciju no auto (nogriežoties pa kreisi, pārkārtojoties pa joslām, izgriežoties no pagalmiem vai benzīntankiem). Tapēc ja korķis ir tāds ka pabrauc-apstajies tad astāju ieslēgtu, ja ir lēna mīcīšanās tad diezvai nemītīgai dzinēja noslāpēšana/palaišana būs ekonomiskāka kā vienkārša dzinēja darbošanās(pielaižot tiek patērēta elektrība+mašīnu pielaižot ir nepieciešama lielāka degvielas doza).

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Ar START/STOP ir bijusi diviem mai'nas auto

Pirmais ecoobust 1,0 focus mehanika -- ideali .

Otrais fabija DSG -- galigi nepatika .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

meh'anika/autom'ats ?

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Jaunajam i30 un jaunajam Kaskajam abi ar autom.kārbu un benzīni start/stop strāda labi. Neesmu pamanījis kaut kādas novirzes. Abi ir dienesta auto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Strādā labi, bet kaškajam ar dīzeli (domāju gan, ka jebkuram šādas cenu kategorijas dīzeļauto) tas palaišanas moments ir, kā lai pasaka... tāds drebelīgāks, nekā benzīnniekam. Tas arī ir tas, kas kaitina.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Es savam VR-V start/stop sistēmu gandrīz viemēr izslēdzu. Nevis tāpēc, ka lēni reaģē, bet tāpēc, ka bessī, kā jau te daži rakstīja.

Vai kādam ir reāla ilgstoša pieredze, kā šādas sistēmas pastāvīga darbība ietekmē startera resursu?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

VR-V = CR-V, protams

aansis Reģ.: 23.11.2012
6 0 Atbildēt

Pirms pāris gadiem Itālijā braukāju ar nomas Fiat Idea. Tā arī nesapratu, ko tā start/stop sistēma no manis grib - pie krustojumiem ārā slēdzās tikai tad, kad jau bija jāsāk braukt, bet citādi - visnepiemērotākajos brīžos. Izslēgt nemācēju, tās dažas dienas kaut kā nomocījos. Vidējais patēriņš ar 1.4 benzīna dzinēju sanāca ap 10 litriem... Braucām divatā un tikai ar lidmašīnas rokas bagāžu - grūti tādu auto saukt par ekonomisku.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

AnK

Kā karstumā uzvedas panorāmas lūka ?

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Man ir 1.6 dīzelis ar manuālo kārbu. Iet pārsteidzoši labi - baidījos, ka būs par vāju, lai normāli apdzītu, bet ar to galīgi nekādu problēmu nav. Jaudas pilnībā pietiek.

Par jumtu runājot - jumts ir tonēts, pat vislielākajā karstumā braucu ar vaļā lūku un nemanīju nekādas problēmas. Protams, kondicionieris bija ieslēgts... Kad atstāju auto noparkotu saulē, protams, bija ļoti karsti salonā, bet vai karstāk, nekā bez jumta? Nezinu. Jebkurā gadījumā, lūku cenšos atcerēties aiztaisīt, kad atstāju ilgākai stāvēšanai.

Citādi - saule nemaz netraucē, vismaz līdz šim nebūtu manīti nekādi saules traucējumi braukšanas laikā. Jumts visu laiku vaļā.

Vakar pirmo reizi uzpildījos, 697 km nobraucu ar 40 litriem dīzeļa, kas dod vidējo 5,7/100. Visai apmierinoši, īpaši priekš neiebraukta motora.

Kopumā viss baigi forši - ir gan arī atklātas pirmās lietas, kas kaitina: es nevaru saprast, kā ģimenes auto var nebūt aprīkots ar āķiem priekš iepirkumiem!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Ko Tu tur murgo par neiebrauktu motoru,tas tev nav ne ZIL ne MAZ.Bet par āķiem runājot pežulim ir elastīgs siets bagāžniekā kas notur visu uz vietas,japāņiem tas ir par sarežģītu.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Tu ir vienīgais, kurš sādi saka, kad paši ražotāji iesaka negāzēt un iebraukt motoru. Arī škodai kritās patēriņš līdz kādi ~8000km nobraukumam, tad patēriņš stabilizējās.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Motors jāiebrauc. Pats par to pārliecinājos. Savam Kadjar līdz 2000km bija stabili virs 7l/100km. Tagad ar to pašu braukšanas stilu un apmēru virs 6.7 nav bijis. Šomēnes vispār būs rekords ap 6.2l/100km.

aansis Reģ.: 23.11.2012
2 2 Atbildēt

Jāiebrauc ir arī blīvi starp stūri un sēdekli. Tikko nopirktam auto tev ne tuvu nebija "tāds pats braukšanas stils", kā tagad, bet gan "re kāds man jauns un kruts auto stils". Piedevām, katram auto ir nianses, kam nepieciešama pierašana, kā piemēram, kurā punktā "ņem" sajūgs. Viss tas kopumā degvielas patēriņu ietekmē daudz vairāk, nekā motora iebraukšana. Mūsdienu auto motori tiek iebraukti uz stenda, pirms to ievietošanas mašīnā un visas piebildes par iebraukšanu ir vairāk domātas kā rezerves drošība pret auto lauzējiem, kas grib ar jauno auto pazīmēties draugiem.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Muļķības. Nekas manā braukšanas stilā nav mainījies, es pat teiktu, otrādi, ka tagad mans braukšaans stils ir agresīvāks kā pirmās dienas/ nedēļas. Jo tagad zinu, ko var sagaidīt no auto.

Pie tam pirmās nedēļas, braucot pa šoseju, ar ieslēgtu kruīzu degvielas matērņš lēkāja 1l robežās, tagad svārstības nepārsniedz 0.3l.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

"Jo tagad zinu, ko var sagaidīt no auto. " Pats jau atzīsti, ka man tomēr ir taisnība - esi iemācījies braukt atbilstoši konkrētā auto īpatnībām. Bet par tavu degvielas patēriņu... Ja skaties momentāno, tad labāk neskaties - tam nav vispār nekādas jēgas un ir autoražotāji, kas tādu vispār neļauj skatīties. Ja vidējo - tad pamēģini to nodzēst un paskatīsies, kā atkal lēkā 1l robežās. Tam nav nekāda sakara ar motora iebraukšanu, bet gan matemātiku un aprēķinos izmantojamo uzkrāto datu apjomu. Jo vairāk uzkrāto datu, jo mazāk momentānais patēriņš ietekmē vidējo rādītāju.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Te jau visiem ir skaidrs, ka tev ir vispareizākais viedoklis.

Es vidējo rēķinu pēc katras uzpildīšanas (to ļoti ērti izdarīt Renault info sistēmā + "pilnas bākas" metode, līdz ar to skaidri redzu, ka pēc 2000km (4-5 pilnas bakas) ir būtisks degvielas patēriņa kritums. Pat, pieņemot, ka manā braukšanas stilā ir notikusi revolūcija ar 5. vai 6. uzpildi, novelt visu uz braukšanas stilu un nomest 1-1.5l/100km nav iespējams.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 1 Atbildēt

Ar braukšanas stilu nav iespējams nomest 1-1.5l/100km? Tā varētu būt viena no ģeniālākajām atziņām... Pastāstīšu tev noslēpumu - tieši tāpat degvielas patēriņš pēc iegādes krīt arī lietotu auto pircējiem. Bet pamatā tiem, kas ikdienā auto nemaina un ilgstoši brauc ar vienu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kad nopirku pežuli sākumā bija lielāks degvielas patēriņš,kamēr piešāvos pie viņa jo visu laiku braucu ar benzīniekiem un pat tagad pēc nobrauktiem 8000 km reizēm liekas kad kaut ko daru nepareizi.Kā man stāstīja viens vecs dīzelists,pirms uzsākt strauju apdzīšanu gāzes pedālim ir jāuzspiež 2 reizes ja to neizdara tad jūtama neliela aizrīšanās un par to es visu laiku aizmirstu.Tā aizrīšanās nav nekāds motora defekts,vienkārši dīzelis ir jāpamodina jo viņš ir sliņķis salīdzinot ar benzīna motoru.

Un tagad neaizmirstiet salikt dizlaikus mani bērni.

100AH Reģ.: 06.07.2016
0 0 Atbildēt

Jau sen kā aiz muguras tas vecums, kad gribējās un vajadzēja ar kaut ko zīmēties. Tāpēc šo noraidu uzreiz attiecībā uz sevi. Tālajā 2007.gadā Krasta VW nopirku jaunu 4.Golf ar visparastāko 1.6 benzīna dzinēju. Kad bija nobraukti daži tūkstoši, aizbraucu uz fāterlandi un protams, ka izmantoju iespēju pa bāni pabraukt naskāk. Pēc pāris tūkstošiem iedegās eļļas lampiņa. Biju šokā ,,, kā tad tā - jauns auto un eļļa uz apakšējā līmeņa. Piezvanīju uz LV VW, nomierināja un teica, ka jaunam auto tas nav nekas neparasts. Uz 10 000 tika veikta pirmā apkope un nekad vairāk šāda parādība netika novērota, arī braucot pa tiem pašiem vecās eiropas ceļiem. Eļļas līmenis nekad vairāk nenokrita. Autiņš pa īstam aizgāja pēc 5-6 tkm.Par patēriņa mērījumiem un sajūtām ķerot sajūga punktu var, protams, diskutēt; taču parādība ar eļļas "apēšanu" un pēc tam šādas parādības neatkārtošanos skaidri norāda uz dzinēja iebraukšanas faktu. Neizlikšos par speciālistu ne savā jomā, bet esmu no tās paaudzes, kuri garāžās pie savām Javiņām daudz laika pavadīja un vārds "serviss" neko neizteica, jo nekad tādu nebiju redzējis atrodoties 270 km attālumā no Rīgas. Tā ka izpratne par dzinēja darbības fiziku nekur nav pazudusi.

Ps 2013. gadā iegādājos jauni Astru 1.7CDTI. Pa īstam auto aizgāja pēc 6-8 tkm. Šim gan eļļa nezuda, bet patēriņš samazinājās par 1-1,2 l/100

Fiziku nepiemānīsi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

2007.gadā 4.trusi jau sen kā vairs neražoja.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Laikam tīrija noliktavu,skatās stūrī mētājās 4 golfs .Es tik tā,pat nezinu kad kuri modeļi tika ražoti.

100AH Reģ.: 06.07.2016
0 0 Atbildēt

Gandrīz precīzi. Tikai tā noliktava bija Norvēģijā un par to, ka viņu tīrīja speciālas reklāmas nebija.

100AH Reģ.: 06.07.2016
1 0 Atbildēt

Ražot neražoja, bet tirgoja gan. Tas ir pēdējais reģistrētais (jauns) 4. golfs LV - 2007.gada oktobrī.

Brauc joprojām ar rūpnīcas akumulatoru - nu jau 9 ziemas !!!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tie rūpnīcas aķi gana labi,arī nekādas problēmas nebija ar fabiju 8 ziemas,vasarā laukos katru brīvdienu maģis skanēja 2-3 stundas,ne reizi nenosēdās.Pie dīleriem var tos aķus iegādāties,protams 2 reizes dārgāki par Deta aķiem.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

VW arī pirmos tūkstošus bija lielāks degvielas un motora eļļas patēriņš.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

man ir viens jautājums - visu auto mūžu esmu lasījis un uzskatījis, ka vislielākais dzinēja nodilums rodas startēšanas brīdī, tam ir vairāki ticami iemesli.

Kas notiks ar dzinējiem ilgterminā, kuri tiek startēti nevis 3 x dienā, bet vismaz 65 ?

visai taupībai ir divi gali !

dzinējam ir jāstrādā visos apgriezienos, normālā darba t, tad viņš labi jūtas.

Es atmetu jebkādas domas par taupību, kad auto ar nobraukumu 120 000 sāka kā traks ēst eļļu.

Servisa piedāvājums bija - jaucam vaļā dzinēju vai nobrauciet 1000 km agresīvi

Izvēlējos otro variantu un 1000 km godīgi nobraucu tomātu ieliekot rokas vadībā un 1 un 2 ātrumu griežot līdz galam

Pēc 1000km eļļas patēriņš bija samazinājies 2x , pēc vēl 1000 km atgriezies normas robežās !

kopš tās reizes par degvielas taupīšanu nedomaju nemaz, tieši otrādi !

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

arba

Pielauju ,savau diizeli nosedin'aju tiesi del 90 km uz kruiiza

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Ir rdzets TOP s ar sliktajiem motoriem tur ir mans ex D4D . Varbut nekaads dinamiskais stils tur neglabtu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Piekrītu, ka dīzelim jāļauj "elpot ar pilnu krūti", tāpēc vēl vairāk izbrīna mūsu aktīvista VWFana braukšanas stils. Un iepriekšējā auto (dīzeļa) izvēle.

Man raksturīgi arī īsi braucieni (līdz 3km līdz birojam un tāpat atpakaļ līdz mājām), kad dīzelis pat īsti nepagūst iesilt. Zinu, tas ir neveselīgi utt. Bet toties to atkompensēju ar riktīgu dzinēja noslogošanu garākos braucienos. Kā rezultātā vēl neesmu saskāries ne ar vienu "dīzeļu problēmu".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tāpēc, ka toreiz auto pārdevēji nezināja par DPF īpatnībām, attiecīgi, arī klienti nezināja. Pārdevēji par to tika informēti, kad parādījās pirmie fanveidīgie klienti. Pēc tam katram klientam, kurš par dīzeli interesējās, darījām šo zināmu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Esmu iebraucis devītajā tūkstotī, un vai nu tiešām mīts par automašīnas iebraukšanu ir patiess, vai arī kaut kādu brīnumu degvielu iegāzu, bet pilsētā vidējo patēriņu rāda 6.3 l/100 km līdzšinējo 6.8 l/100 km (nesēņojot, bet pēc iespējas ātrāk tiekot līdz iespējami augstākajam pārnesumam). Uz Jelgavas šosejas ātrumā 125 km/h rādīja 6.9l/100km iepriekšējo 7.1 l/100km. Negribētos ticēt, ka ir nepieciešami trīs ar pus mēneši un 9000km, lai piešautos pie automašīnas

Drīzumā paredzēts brauciens uz Somiju, varēšu labi pilnas bākas metodi notestēt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Gadījās man viens interests auto izbraucienam uz Warsaw.

VW Polo 1.4tdi 75 zs, '14 gads (garantijas auto).

Vizuāli auto glīts, man patīk.

Salons diezgan paciets, tomēr nelieliem braucieniem paredzēts auto.

Panelis ļoti labi izskatās. Jau ar lielo LCD ekrānu audio u.c.vadībai.

Tas mazais motors patiesībā nav nīkulis. Starts pilsētā šķiet par straujš. Ārpus pilsētas jaudas nav daudz, bet iepriekš ieplānojot apdzīšanu un dīzeli iegriežot līdz galam

, iet tā lieta.

Kas šķita fenomens - ar visu to, patēriņš bija 4,6 litri pēc bākas metodes.

Auto kluss akustiski (lielākos ātrumos tas ir patīkami).

Labas gaismas, laba bāzes muzika.

Bet tā elektronika VW...

Start/stop automātika reizēm darbojas, reizēm - nē.

Nakts vidū pēkšņi panelī iedegās brīdinājums - riepu spiediens krities. Pārbaudīju - viss OK (un pat līdz šim brīdim).

Pilsētas auto - OK!

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti