msh rakstīja: Kamēr patērētājs ar savu [bankas, drīzāk] naudu balsos par ražošanas ekonomiju, zemu kvalitāti un lētumu, tikmēr arī nekas cits nevar sanākt. Japāņi ir palikuši labākie, jo viņi turpina visu precīzi aprēķināt desmit gadu darbamūžam, bet vecās vācu mašīnas ir tik izturīgas, jo tām šāda aprēķina vietā bija ierēķināta kārtīga izturības rezerve visādiem mezgliem... Kaut kāda toyota arī būtu neslikta, ja tā būtu aprēķināta 20, nevis 10 gadiem, vai honda, ar tādu pašu aprēķinu + normāliem motoriem.
Paturi prātā ka jauns golfs maksā to pašu naudas daudzumu kā maksāja jauns golfs pirms 30 gadiem - bet satur tas kudiž sarežģītāku elektroniku un motoru - nevar jau gribēt lētumu un kvalitāti vienlaicīgi... Ja tam golfam paceltu kvalitāti kas paceltu pašizmaksas, teiksim, par 5k - patērētāji paņemtu un nobalsotu par citām, lētākām mizām...
Tu neņem vērā vienu būtisku lietu - tā ir bankas nauda, bet klienta uzdevumā. Banka tā nevienam neko nedod, tā būs MANA nauda, ko tai jāatgriež. Līdz ar ko, auto līzingā nevarētu tikt uzskatīts ne par manu auto Ja es izvēlos iegādāties jaunu auto, bet finansētājs ir banka, nevis bankas to pērk (ok, fiziski - jā), bet gan - es pats!
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?