Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
oxys Reģ.: 12.07.2017
4 0 Atbildēt

AnK pērkot auto uz juridisku personu teorētiski netikai UIN būtu jāņem vērā, bet gan arī vēl pvn + iespēja daļu izdevumus segt. Ir gan ari tāda lieta, kā uzņēmumu nodoklis mašīnām.

Kad es sev rēķināju nesanāca diži izdevīgi (ņemot vērā, ka juridiskajiem nedaudz sarežģītāks pats līzinga piešķiršanas ceļš (pārskati, bilances u.t.t) ) Teiksim tā, ja nav pats sev grāmatvedis un/vai mašīna nav dārga (liels pvn) tad baigā starpība nav.

Runājot par pilna servisa līzingu.....manuprāt privāto vajadzību izmantošanai sanāk nesamērīgi augsts maksājums, bet nu es apstājos pie pirmo cenu noskaidrošanas

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Nu, ja pērk jaunu un ir uzņēmums (kas strādā ar peļņu), nav baigā loģika ņemt privāti - lai nomaksātu, piemēram, 250 EUR privāti, man jānopelna kādi 400 EUR. Bet ja no uzņēmuma, tad jānopelna tikai 250. Plus ja auto ir nomāts, tad ar grāmatvedību daudz vieglāk viss.

Par pilna servisa līzingu runājot, piemēram:

www.sixt-leasing.lv/auto-lizings-uznemumiem-no-sixt-leasing/pr/toyota-1/rav4.html

Tas cipars ir zemāks, nekā maksāju tikai oplīzī par savu Verso. Protams, visdrīzāk tas attiecas uz visplikāko bāzi (vai ar palielu pirmo iemaksu) un reālais cipars sanāks lielāks, bet tāpat cik esmu pētījis, nekāda baigā starpība cenu ziņā nav, ja pērc pilna servisa līzingā vai pats visu kārto.

oxys Reģ.: 12.07.2017
4 0 Atbildēt

Ja tu rēķini tikai maksājumu pašu tad jā izdevīgāk ir uzņēmumam. Ja tu pats sev savā uzņēmumā maksā algu, tad vissticamāk tev juridiskā persona būs izdevīgāk. Pat pieskaitot uzņēmuma auto nodevu + grāmatvedības izmaksas. Īsti no galvas vairs neatceros, kā bija ar auto nomām, bet arī tur kaut kādi likumi/nodevas pa virsu sabāztas tika, lai visi nesapirktu jur.pers. auto un neiznomātu uz visu termiņu sev privāti.

Katram pašam nedaudz jāparēķina, kā jau teicu diezgan atkarīgs arī no auto cenas + termiņa.

Par to sixt vismaz uz papīra izskatās it kā ok, tiesa tur gan ar minēts, ka jāpiesakas, lai saņemtu konkrētu piedāvājumu. Attiecīgi visi nosacījumi nav zināmi. Bieži šādi mazi maksājumi tiek norādīti, lai pievilinātu, bet beigās ir teiksim nobraukuma ierobežojums uz 5-10t km gadā

AnK Reģ.: 06.10.2014
5 0 Atbildēt

Es paskatījos, it kā 4 gadi / 80 000 km ar 10% pirmo iemaksu. Wess mājaslapas cenulapā plikākā bāze uz 5g / 100 000 km ar 15% iemaksu iet par 215 EUR/mēn, jeb kādi 180 EUR bez PVN (Sixt cena ir bez PVN). Tādēļ tā Sixt cena jau ir dikti vilinoša, bet protams jautājums ir, kādu cenu iedos, kad izvēlēsies auto tādā komplektācijā, ko pats vēlies.

Pieļauju gan, ka Sixt arī saņem krietnas atlaides, vismaz no lielajiem ražotājiem, kā arī ka viņiem ir labas iespējas tikt vaļā no auto, kad tie tiek atgriezti. Galu galā globāls kantoris, tādēļ pieņemu, ka viņi mierīgi var tirgot LV ekspluatētus auto arī citviet Eiropā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Ar tiem līzingiem tomēr ir tā, ne vienmēr atmaksājas formēt uz uzņēmumu. Piemēram, E60 BMW man bija jāmaksā prāvs UTN - 42.69 eur/mēn. Kas gadā sanāk krietni 500 eur. Piedevām rakstīt kaut kādas ceļazīmes, atskaites hvz utt. - ne visi to grib un sanāk. Agrāk domāju, ka auto līzings vienmēr jāformē uz SIA, tagad - stipri padomātu. Liela varbūtība - ka uz sevi privāti.

oxys Reģ.: 12.07.2017
5 0 Atbildēt

Man diemžēl arī sanāca ~tāpat, proti auto kuru pērku nav dārgs, attiecīgi tur nav mežonīga pvn. Visu sametot uz kalkulatora (pieņemot, ka valdība nemainīs neko turpmākos 5 gadus ) sanāca tikai lieki noslogot grāmatvedību un ieguvums tīri niecīgs.

Katram noteikti savādāk sanāks. Tomēr kaut tas pats kasko/octa juridiskiem vienmēr ir bijis dārgāks u.t.t. ne visu uzreiz var sarēķināt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Mums tas tomēr ir birokrātiski. Mans (ārvalstu) uzņēmuma vadītājs vien uzrauca uzacis ar tekstu "why the ****", kad vaicāju, vai uzņēmumam vajag degvielas atskaites par maniem nobrauktajiem km vai tml.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
8 0 Atbildēt

3000 km ar Lodgy. Nav nekā ko piebilst. Tikko aizvedu 6 cilv uz prāmi. Patērē 4,66 uz simtu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Jautājums - kā ir ar garantiju, ja auto pērk, piemēram, Vācijā, bet tam vēl ir palikuši 4 gadi garantijā?

Vai tā paliek spēkā un apkopes var veikt arī Latvijā?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Domāju, ka jā. Tik jaskatās, vai 5 gadi ir rūpnīcas vai dīleta garantija. Bieži ražotājs dod 3 gadus, bet dīleris dod pats pagarinato līdz 5 gadiem. Tad gan citā valstī tas var nestrādāt

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
3 0 Atbildēt

Skaidrs! Tā arī aptuveni iedomājos. Vienkārši man ir totāli apnicis gaidīt uz Mūsa motors un ir doma varbūt no Vācijas paņemt gadu vecu Kadjar ar 4x4, 1,6 dīzeli un tādu pašu komplektāciju par zemāku cenu nekā man jāmaksā par 1,2 benzīnu ar 2WD un vēl vismaz 2,5 mēnešus jāgaida.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
3 0 Atbildēt

Renault de un lv lapās ir ļoti skopa info par ražotāja pamatgarantijas ilgumu ("vaicājiet dīlerim"), bet apakšgalā 2.piezīmē iekš šābrīža www.renault.de/top-angebote.html tomēr atrodams, ka Kadjar ir tikai 2 gadu pamatgarantija.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

tā pat var izrādīties nevis vietējā dilera garantija, bet kādas adrošināšanas firmas un tad viņa visticamāk ir spēkā tikai konkrētajam pircējam !

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Vācijas dīlera (ražotāja) garantija būs spēkā arī Latvijā. Es patlaban saskaros ar situāciju, kad jauno Passat man iegādāsies Polijā. Savukārt es turpināšu to apkopt un remontēt (saskaņā ar ražotāja garantiju) jau Moller auto Rīgā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

VW nav 5 gadu garantijas, kā piemēram, KIA.

Ražotāja garantija ir spēkā arī citās valstīs.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Par papildus samaksu ir 5 gadu un 150tkm nobraukuma garantija iespējama arī VW Zinu, ko noskaidroju kā sev noderīgu un aktuālu info. Tikai papildus garantiju jāparedz, auto pasūtot - vēlāk vairs nav iespējams. Par šo info paldies Moller auto dīlerim.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
2 0 Atbildēt

Paldies visiem par info, īpaši vieplim!

Apdomāšu šo un citus variantus un tad sapratīšu vai labāk gaidīt vai paņemt kaut ko mazlietotu.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
6 0 Atbildēt

Beigās ar Renault šķīrāmies kā draugi, jo visi apstākļi sakrita tā, ka beigās dabūju auto, ko patiesībā primāri gribēju, bet kurš bija ārpus mana budžeta - jauno VW Tiguan.

Pagājušajā nedēļā uzrakstīju Renault, ka tik ilgi diemžēl tomēr negaidīšu un nākamajā dienā atradu pusgadu lietotu Tiguan ar garantiju līdz 2020. gadam.

Iepriekšējais īpašnieks tomēr gribēja jaudīgāku dzinēju (šim ir 2.0 TDI 115 zs versija) un labāku komplektāciju (paņēma Comfortline, šim ir Trendline ar visādām piepirktām ekstrām kā 3 zonu klimatu, kameru, lielāku multimediju ekrānu utt.).

Protams, ka Comfortline būtu patīkami, bet konkrētajā auto ir piepirktas visas nepieciešamākās lietas, tā kā būs labi.

Vienīgais, ko būs jāskatās - varbūt, ka pēc garantijas beigām būs vērts nočipot tomēr to dzinēju, jo 115 zs uz 1,5 tonnu smagu auto nav daudz. Bet par to vēl neko daudz nezinu (cik droši tas ir utt.), tikai lasīju, ka LV piedāvā uz 185 ZS un 410 Nm čipot, bet man pat tik daudz nevajadzētu, pietiktu ar 150 zs.

P.S. Pēc tam jau Renault atrada alternatīvu manam Kadjaram Polijā, bet bija jau par vēlu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Nu re, kaut kā tieši atmiņā atausa, ka savulaik par čipošanu interesējoties, lasīju Remap čipotāju rakstīto par Škodu Yeti, kam analogs motors. Pameklēju un atradu:

-----

Vēl viens iespaidīgs jaudas pieaugums!

2012. gada #Škoda Yeti Cross ar 2.0TDI Common Rail dzinēju!

Standarta jauda: 110ZS un 250Nm

Nočipojām uz 165ZS un 355Nm - ar ļoti lielu drošības rezervi.

Jaudas pieaugums ir faktiski #Stage2, tomēr realitāte ar ļoti lielu drošības rezervi, jo dzinējs faktiski neatšķiras no 140ZS versijas, tātad potenciāli droši var sasniegt pat 185ZS un 420Nm.

Tomēr pie tik liela pieauguma ir grūti prognozēt transmisijas izturību, kura noteikti būtu jāpastiprina.

-----

Tā ka teorētiski tos 185 varbūt vari dabūt, bet vai auto to turēs - tas ir labs jautājums. Droši vien būtu jāsamierinās ar mazliet pieticīgāku risinājumu, kas arī būs gluži OK.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 0 Atbildēt

Jā, tos 185 man noteikti nevajag. Tas auto nav paredzēts sportošanai.

Vairāk jau tie 150-160 zs un lielāks griezes moments interesētu 2 lietām:

1) Lai vienkāršāk pilsētā;

2) Lai ātrāk un drošāk apdzīt

Var jau iztikt arī ar tādu jaudu, bet būtu krietni patīkamāk 150-160 zs dabūt, ja tas ir pietiekami droši (cik saprotu, tad laikam ir?)

iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Par to drošumu domas dalās. It kā ja SAKARĪGI visu izdara, tad auto kalpo normāli. Tajos pašos ārzemju forumos pietiekami daudz pozitīvas pieredzes. Citi jau maina n-tos auto un čipo.

Ir atkal tādi, kas uzskata to par ļoti sliktu lietu. Vai pašu, vai citu pieredze, vai vēl kāpēc - nu kas to lai zina.

Tā ka ej nu sazin Es pats kādu laiku domāju un beigās nočipoju iekš Remap.lv (ļoti patika attieksme un ir sajūta, ka tur tiešām lietas saprot - varu ieteikt). Nu jau gads pusotrs un ar tādu čipotu auto tiešām feināk braukt. Ja man pēc gada turbīna ies uz galu, es jau tāpat nezināšu, vai tas tāpēc, ka šī smagāk darbojusies, vai arī tāpat būtu atliekusies aiz nolietojuma... Tā ka šajā ziņā nenoteiktības moments gana liels, bet nu vismaz tikām braukšanas prieks lielāks.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Apsveicu ar garantijas auto iegādi Gaidīsim te atsauksmes.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
6 0 Atbildēt

Paldies! Prieks, ka visa epopeja ir galā un beigās pat bija labi, ka Renault nedabūju uzreiz. Jo tieši Tiguan bija mana pirmā izvēle.

Pagaidām iespaidi ļoti labi, pat ar visu to, ka pamatā ir Trendline, tomēr būtiskākais ir piepirkts.

Arī tie 115 zs pagaidām šķiet ļoti ok. Braucot no Ventspils, vispār neradās problēmas apdzīt. Ja māk apdzīt un iemet attiecīgā robā, tad vispār ļoti īsā laikā turbīna mašīnai ļauj līdz 140 km/h ieskrieties. Tā kā arī apdzīt ir droši.

Bet nu plašāk noteikti arī uzrakstīšu, kad būšu ilgāk palietojis.

Ventspilī noresetojām vidējo patēriņu un tad no Ventspils brauciens + 2x lieli korķi Rīgā un vispār tīri normāla distance pa pilsētu nobraukta (ieskaitot arī uz Jaunciemu un atpakaļ) rezultējas ar 5,4 l / 100km. Tas ir pa šoseju pārsvarā uz 120 km/h kruīzā braucot.

AnK Reģ.: 06.10.2014
10 0 Atbildēt

Kopš pārvācos atpakaļ uz centru, nedēļas laikā nobrauktas divas 'svītriņas' (no deviņām). Pēc brīvdienām būs nobraukta labi ja pusbāka.

Dzīvojot ārpilsētā tā braukšana nelikās nekas grūts vai nepatīkams, bet tagad nebraukšana (man darbs ir 5min gājienā no mājām) šķiet kaut kas tik foršs un patīkams.

Redzēs, vai saņemšos izmantot mazos nobraukumus kā ieganstu nomainīt mašīnu kaut kad ziemā/pavasarī. Mainīt mašīnas ir forši.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
12 0 Atbildēt

Beidzot arī es varu iepostēt patīkamus jaunumus - šonedēļ mans jaunais VW Passat B8 tika pasūtīts Polijas dīlerim, izrādās - es to saņemšu pat septembrī Es salīdzināju cenas, Polijā par pat nedaudz zemāku cenu aprīkojumā dabūsim pat R-style paku! Sākušies gaidīšanas prieki. Drīz braukšu ar Das Auto

zhuks Reģ.: 01.12.2005
3 0 Atbildēt

...sakarā ar emisijas skandālu VW atteicās likt priekšā vārdiņu DAS...tagad ir palicis vairs tikai Auto

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Īsi pēc lieliska starta Vienības braucienā esmu saniedzis 20t km nobraukumu savam Kadjar. Matematiski esmu 5 mēnešus priekšā OL nobraukuma limitam jeb 8333km. Kas sola ļoti labu nobraukumu līzinga beigās un teorētiski labāku pārdošanas cenu.

Tehniski viss ir visaugstākajā līmenī. Vidējais patēriņš ir 7.3l/100km.

Ir tikai viena lieta, kura nav izturējusi 20tkm un tā ir makslīgā āda jeb dermantīns kas ieskauj ātruma pārlēgu, kura sākusi plaisāt un plīst visās 4 locījuma vietās. Šo defektu vajadzes pavasarī norādīt 2. apkopes laikā.

Un vēl 2 piezīmes:

1) Būsiet jau pamanījuši, ka EuroAuto ir oficiāli pazudis no Renault autorizētā pārdevēja un servisa saraksta. Rīgā paliekot tikai Mūsa Motors.

2) Škrobe uz Renault, ka vecākajiem modeļiem netiks piedāvati multisistēmas atjauninājumi uz Androit Auto vai Apple Car. Tikai 2017.gada izlaiduma modeļi saņems šo opciju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

1) Baumo, ka viens no īpašniekiem esot izņēmis naudu un aizlaidies lapās.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Mazāks nobraukums oplīzes laikā nedod nekādu atpakaļpirkuma vērtības palielinājumu. Turpretī lielāks nobraukums rada pienākumu maksāt papildus diezgan lielu summu.

Hondas jebkurā gadījumā ir izdevīgāk pašam pārdot, jo tirgus vērtība ir augstāka nekā oplīzinga līgumā norādītā.

Par Renault neesmu tik drošs

aigi Reģ.: 01.08.2005
6 0 Atbildēt

Es biju tieši domājis, ka vieglāk un par labāku cenu varēšu pārdot talāk pēc OL beigām.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Visas mašīnas ir izdevīgāk pašam pārdot. Neviens dīleris nedos tādu atpakaļpirkumu, ka pēc tam paliktu mīnusos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
22 0 Atbildēt

Mani vadītāji atmeta poļu līzingam ar roku (nedeva neviens atļauju uz laiku reģistrēt Latvijā), nopirka uzreiz Auto man jau mani gaida Warsaw.

Balta pērle metaliks, Highline versija pilnā aprīkojumā un vēl ar R-line

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Par R-line: Ja tas nebūtu darba auto, bet būtu jāpērk no savas kabatas, vai būtu gatavs piemaksāt 2800 par to, ka visās malās ir burts R?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 0 Atbildēt

Ir jau glīti

Bet, es diez vai piemaksātu. Paldies kolēģim, man pērk identisku

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 1 Atbildēt

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 0 Atbildēt

25.09. lidoju uz Warsaw, 26.09. braucu mājup ar savu jauno balto gulbi

#jaunaautoprieks

oxys Reģ.: 12.07.2017
8 0 Atbildēt

vismaz uzreiz normāls izbrauciens. Būs laiks uzspiest uz visām pogām

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Ņemot vērā to, cik baudāms bija Arteons, ceru, ka ar jauno Pasātu varētu būt līdzīgi. Tamdēļ pieņemu, ka pie 23-25 tūkst.eiro budžeta izcila izvēle būtu Passat universāls.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Viens novērojums - jaunajiem auto vairumam nopakoto versiju jau ir elektroniski spidometrs un tacho. Izskatās Bmw ir pat vadība no žestiem. Iespaidīgi. Šādi jauninājumi man patīk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Mani gan tas elektoniskais spidometrs neuzrunāja. Kaut kāds bremzēts tas likās, tāpēc atteicos no tādas opcijas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Savam jaunajam Passat gan to par būtisku vēlmi uzsvēru, nevaru pat sagaidīt rītdienas rītu, kad tas tiks man uzticēts

Danimars Reģ.: 19.08.2002
5 0 Atbildēt

Nu tad aizparīt gaidam visaptverošu iespaidu apkopojumu par pirmo braucienu...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 6 Atbildēt

Un pēc pāris mēnešiem čīkstēšanu, ka gribas kaut ko citu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

5 gadus viss būs tā un nekādi citādi.

Šķiet, pirmais jaunais auto tādā komplektācijā, kādu sirds kāro. Čīkstēšanas nebūs

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
7 0 Atbildēt

Ielikšu savus piecus centus par VW Sharan (Seat Allhambra).

Manā lietošanā no 2011. gada ir bijis SEAT Allhambra ar ko nobraucu no 0 līdz kādiem 130000km un pēc tam tiku braukt ar lietotu VW Sharanu, kas tika dabūts 2014. gadā ar 140000km nobraukumu un šobrīd būs 315000km un turpinu braukāt tālāk.

Abi auto ir 2011. gada. SEAT bija ar vidēju komplektāciju, 7 vietīgs un Sharāns Highline, 6 vietīgs. Abi automāti, 2litru 140Zs dīzeļi.

Kas patīk:

- pietiekami dinamiski

- mazs degvielas patēriņš (~6.5l).

- slīdošās durvis (ļoti ērti stāvvietās, ja ir bērni, tad vispār super)

- DSG kārbas darbība

- pilnvērtīgas 3. rindas sēdvietas

- labi sēž uz ceļu, ērts tuviem un tāliem gabaliem, nav ļumīgs

- gari apkopju intervāli (ik pēc 30K, ar manu nobraukumu 45-500000/gadā tas nav mazsvarīgi)

- ļoti ērta un ātra krēslu nolaišana, kas ļauj iegūt milzīgu bagāžas telpu vai līdzenu guļamtelpu, kur var sagulēt pat 3 (praksē pārbaudīts)

Kas nepatīk:

- pietiekami uzticams, bet remonti nav tie lētākie, man tos gan sedz darba devējs, bet tomēr

- nav rezerves riepas (Ražotājs pilnīgi neko nav paredzējis, izņemot to, ka jālieto pašaizlīmējošās riepas, kas maksā krietni dārgāk. Tas gan netraucēja SEAT dīlerim pārdot komplektā ar parastajām ziemenēm un par to nepabrīdināt. Pa šo laiku 2xesmu uzrāvies. Vienreiz pilsētā darba laikā un ātri atrisināju jautājumu, otro reizi svētdien naktī pēc riepas uzsprāgšanas nācās saukt evakuatoru)

- add blue (abām mašīnām vismaz pa reizei nočakarējās – kompis nesaprata, ka bāka ir uzpildīta + nenormāls čakars uzpildīt to urīnvielu, jo bāka ir bagāžniekā un Nestē esošie add blue sūkņi laikam domāti smagajiem, jo jādarbojas kā ar jēlu olu, lai pistolei nenostrādātu pilnās bākas aizsardzība)

- Teiktu, ka līdz 200K izņemot pāris sīkumus tikpat kā nekas neplīsa. Pēdējie lielākie remonti – izbeidzās klimats – viss nomainīts – caurulītes kompresors ap 900EUR. Zobsiksna ~350; paziņai izdevās salauzt trešās rindas krēsla mehānismu, tad gan nācās šrotos meklēt plastmasas štruntu, kas beigās kopā sanāca ap 250EUR. Bremžu kluči un piekarē sīkumi pats par sevi saprotams, bet arī rēķini nebija diez ko mazi, lai arī nebija pie Mollera. Nesen sāka motors jocīgi skanēt, kamēr nav uzsilis, servisā nesaprata, kas par vainu. Bluetooth nobeidzās Mollers nemācēja pa fikso sataisīt.

Domāju, ja ir vajadzīgs auto ģimenei ar pilnvērtīgām 6-7 vietām un saprātīgu degvielas patēriņu, tad nav daudz alternatīvu un šie izceļas ar slīdošajām durvīm. Nesen bija facelifts, kur nedaudz modernizēja paneli un laikam ir nedaudz jaudīgāki motori un DSG kārba ar vairāk robiem (un it kā mazāk plīstoša), bet pārējais izskatās bez lielām pārmaiņām. Ja būtu pašam jāpērk, tad mazlietotu varbūt. Jauni padārgi un ar lieliem nobraukumiem var uzrauties uz pāris remontiem, kas var būt tuvu 4 ciparu robežai, bet tas droši vien būs līdzīgi ar citu ražotāju konkurentiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Super

Klau, esi braucis ar abiem ilgāku laiku. Reālas (ne subjektīvas markas imidža) atšķirības viņiem ir vai nav?

Vēl, Tu te lauz stereotipus, ka VW grupas jaunie auto - neuzticama tehnika. Prieks lasīt.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
4 0 Atbildēt

Mums darbā ir vairāki VW un Skodas. Nu neplīst nekas diži. Strādā paziņa Mollerā servisā un arī viņš minēja, ka pārsvarā no 200K sākas problēmas. Sapērk cilvēku nobrauktus Touregus un tad brīnās, ka 2K jāliek iekšā, lai savestu kārtībā.

Tagad pašu pēdējo gadu modeļi esot ar mazāk problēmām.

Sharānu un Allhambru ražo vienā rūpnīcā Portugālē. Reāli atšķirības ir niansēs, ja tādas vispār ir. Kaut gan man grūti salīdzināt, jo highline (salīdzinot ar švakākas komplektācijas un stulba auduma krēsliem Allhambrā) liekas krietni patīkamāks.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti