Urahhhhhh
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Urahhhhhh
kontradmiral
Vaij 6 vietīgo sharan ņēmi kā mazlietotu no vw salona .
Kā reiz rads ap to laiku salonam adeva 6 vietigo sharan , pats nekādi nevareja pārdot ,tautai nepatika 6 vietīgais . Krāsa laikam bija zila vai zilgan pelēka
Nē caur sludinājumiem, melns. Tā kā ir 4 bērni, tad kā reiz 6 vietas un sievasmāte paliek mājās Kā arī bērniem patīk pa vidu pārvietoties un krēsls nav katru reizi jācilā, lai tiktu uz 3. rindu
Pirmie simti km ar Passat B8 180 zs benzīnnieku. Sajūsmā Kluss salons. Stingra piekare (bet, varbūt R18 dēļ). Labs Dsg automāts. Reāls pārsteigums par dinamiku Ļoti viegli braukt. Ideāls aprīkojums. Darba režīmi Eco, Normal, Sport un Individual. Adaptīvā kruīzkontrole. Ideāla atpakaļskata kamera. Ļoti patīk aktīvais panelis. Pagaidām dators uzrāda 8.2l patēriņu, bet tas krītas un būs mazāks. Ar visu to, ka pa bāni viegli sasniegt 180+ Ļoti patīk.
P.S. Neredzu salona atšķirību ar Aerton.
Domājams, ar šo motorīti arī pietiks, lai gan viegls uzlabojums vienmēr ir patīkams ;-) ...zin kā- ar laiku pierod un gribās vēl un vēl :-D.
Gāzē mājās un piefiksē, kā ir ar beņķiem pie garāka pārbrauciena. Kaut gan šobrīd esi sajūsmā un tādā arī būtu, ja teju vai taburete zem pēcpuses būtu :-D
Rezumē. Vienkārši nereāli izcilas adaptīvās bi-LED gaismas manam Passat Ieslēdzu intereses pēc tikai Latvijā, neizslēdzu tālās automātiskās gaismas līdz pat Rīgai. Neticēdams neapžilbināšanai, gaidīju kāda pretimbraucošā protestu - nesagaidīju! Tāpat nesagaidīju, kad apžilbināšu kādu citu no aizmugures. Fantastika! Tumsā var redzēt, kā gaismu kūļi maina virzienu, veidojot tādu kā tumšu kvadrātu priekšā pretimbraucošajam, tajā pašā laikā izgaismodami sānu ceļazīmes utt. Efekts ir da jebkādas naudas vērts, noteikti! Esmu gatavs savu teikto pierādīt praksē, diennakts tumšajā laikā.
Citādi - liela bauda paātrināties, viegla vadāmība, kluss, stabils auto. Ar visiem paātrinājumiem un vietām 180+, vidējais jauna auto patēriņš - 7.2l
Tikai nevajag... pilnīgi pietiek ar halogēnajām, kādas ir uzstādītas otrajam golfam. Tavi bi-LEDi ir tikai zīmēšanās, nevajadzīga naudas tērēšana un galu, galā, halogeņņiki ir lētāki, bet ne sliktāki, ja ne labāki, jo, ja plīsīs, nebūs tik dārgi. Bet vispār jau arī redzamībā atšķirības nav. Tā lūk.
Sirdsmieram un 0% kasko pašriskam pirmais darbs Rīgā - SHERLOG uzstādīšana Dienas otrajā pusē jābrauc un numuru salīdzināšanu -> CSDD -> If Kasko "un kā gan es to visu varētu paspēt, ja man nebūtu auto"
Info.
Sherlog - 65 eur uzstādīšana un 20 eur abonentmaksa ikmēnesi. Domāju, tas nav dārgi par 0% kasko pašrisku, vēl ņemot vērā, ka auto man nemaksā neko (tikai produktīvu darbu).
If kasko - 520 eur gadā. 140 eur pašrisks bojājumiem un 0% pašrisks zādzībai (par to 100% atbildība ir Sherlog, kas kompensē zaudējumus, ka gadījumā auto neatrod).
OCTA pie Gjensidige - 132 eur gadā.
Vēl atlika TA. Tad braukšanas vaina (jāatkārtojas - lai rullē tumsa)
kontradmiral rakstīja:
- add blue (abām mašīnām vismaz pa reizei nočakarējās – kompis nesaprata, ka bāka ir uzpildīta + nenormāls čakars uzpildīt to urīnvielu, jo bāka ir bagāžniekā un Nestē esošie add blue sūkņi laikam domāti smagajiem, jo jādarbojas kā ar jēlu olu, lai pistolei nenostrādātu pilnās bākas aizsardzība)
Neste add blue tiešām domāti smagajiem. Vieglajam vai nu pie dīlera vai jēpērk speciālās pudeles. Pats neesmu mēģinājis pildīt, bet forumos daži raksta, ka kompis caur Vagcom jānoreseto pēc uzpildes.
Peugeot is AdBlue - kad tas iet uz beigām, brauciens pie dīlera garantēts Nesen Forum Auto tas prasīja garas 3h mana darbadienas laika Izrādās, ne tikai jāpielej, kaut kas arī elektroniski pie reizes jādara utt.
Manuprāt, sviests.
cik bieži ir jāuzpilda? cik % uz 1 pilnu degvielas bāku aiziet?
Peugeot pietiek viena uzpilde apmēram 25tkm. Bet, neizvelk no apkopes līdz apkopei.
Esmu dzirdējis stāstu, kā cilvēks bencīntankā krāmējis ārā mantas no pilna bagažnieka, lai to ad-suudu ielietu.Un kā par to viņam piesējies tanka apkalpotājs,tipa ko viņš te nah darot.Kā arī runa bija, ka vel pamēģini viņu tur lejot ietrāpīt tajā caurumā.Ja te saka ka kompis jāresetē- nu tad ko ta viņu tankos pārdod, labāk tak katrreiz evakuēt uz dīleri un miers. Ja tas meesls vag-am tērējas 5% no kopējā izdedzinātā degvielas daudzuma, piem katru mēnesi 10-tajā datumā uz 8:30 no rīta jabonementu jānoformē un ok.
Visma jaunajam Tiguan it kā nevajag neko resetot. Pietiek tikai iepildīt (līdz nobeidzas sensori ).
Kā būtu, Kasiņ, ja izveidotu jaunu tēmu tieši par Tavu jauno auto- būtu vieglāk sekot visiem jaunumiem, kā norit auto lietošana?
Es liktu "Passat B8 dzīvē"
Mazliet OFFTOPIC. Grasos tūlīt nodot savu Peugeot 508, ja nu kāds vēlas tādu - tūlīt FORUM AUTO liks tirdzniecībā
kasinsh79 rakstīja: Info.
Sherlog - 65 eur uzstādīšana un 20 eur abonentmaksa ikmēnesi. Domāju, tas nav dārgi par 0% kasko pašrisku, vēl ņemot vērā, ka auto man nemaksā neko (tikai produktīvu darbu).
If kasko - 520 eur gadā. 140 eur pašrisks bojājumiem un 0% pašrisks zādzībai (par to 100% atbildība ir Sherlog, kas kompensē zaudējumus, ka gadījumā auto neatrod).
OCTA pie Gjensidige - 132 eur gadā.
Vēl atlika TA. Tad braukšanas vaina (jāatkārtojas - lai rullē tumsa)
Man nav Sherlog un nezinu, kas tas tād ir, bet arī mana Passātam ir IF kasko - 526 EUR gadā ar 140 eur pašrisks bojājumiem un 0% pašrisks zādzībai vai bojāejai. Attiecīgi nesaprotu kāpēc vēl maksāt 20eur mēnesī Sherlog?!
Octas cena arī mazliet pārsteidz, rodas jautājums kāds Tev ir bonus malus? Passāts man ir piereģistrēts uz sievas vārda un viņai BM ir 6, bet ar visu to augustā OCTA pirku uz gadu par 137 eur.
Redzi, tā ir tagad kokrēta IF prasība - vai nu Sherlog vai arī dārgs imobilaizers (ap 600 eur). Bez tā - KASKO piedāvāja bez zādzības seguma Bet, vispār es jau pēc sava toreizējā BMW zādzības strikti nolēmu investēt tajā lietā labprātīgi.
Labu IGLA imobilaizeru var uzlikt par 400 euro, Pandect maksā ap 300, zinu, kur var par 212 uzlikt. Šos imobilaizerus atbalsta pilnīgi visi apdrošinātāji, tai skaitā If.
Varbūt, nestrīdos. IGLA ir viens no tiem, ko visi iesaka. Tikai nebiju lietas kursā, ka tādā cenā iegādājams (un, vai ar uzstādi?) Es gan neatkarīgi no tā gribēju sev Sherlog, tagad gandrīz vienalga, kas ar auto notiek bez manas ziņas
PIe Sherlog iegādājos arī keyless go atslēgai speciālu maciņu (15 eur), kas slāpē atslēgas signālu. Kā sacīja saimnieks, citādi, piem., teātrī vai kinoteātrī kāds ar savu neliela izmēra ierīci mierīgi nolasa pilnīgi visu zālē sēdošo keyless go kodus un var mierīgi iet atvērt auto un ar to arī aizbraukt...Tas pats no dzīves, nama pagalmā var nolasīt atslēgas kodu, pat ja dzīvoklis 4.stāvā Ja vien atslēga neatrodas maciņā.
vispirms ņemam auto ar keyless funkciju, tad meklējam maciņu
Adaptīvās tālās gaismas ir viena no labākajām funkcijām, kas pēdējā desmitgadē uzradusies ! tikai nevajag domāt, ka tieši pasat viņa ir ļoti laba !
Piekrītu par adaptīvajām gaismām. Super, un es ticu, ka VW nav vienīgais tāds pasaulē
Man nesen bija iespēja jauno BMW 5. sēriju uz nedēļas nogali dabūt un tai bija adaptīvās tālās gaismas - ļoti, ļoti laba fīča.
Protams, it kā garlaicīgāk, ka nav jāslēdz, bet grūti pašam saprast, kurā brīdī sāk žilbināt citus. Mašīna noteikti pārslēdzas vēlāk nekā pats to daru.
Konkrētajam modelim gan bija vienkārši on/off tālās, nevis tik advancēti, ka pretīmbraucošajam nespīd virsū, bet citur spīd. Zinu gan, ka BMW kopumā ir ļoti advancēti risinājumi (arī tādi, ka šosejas malā cilvēkus un dzīvniekus ar infrasarkano kameru noķer un spīdina viņiem atsevišķu staru virsū, lai šoferis viņus redzētu.
P.S. Tālās gaismas ir viena no lietām, kas man LV braukšanas kultūrā mulsina - ļoti daudzi slēdz gaismas ārā, kad vēl gandrīz kilometrs ir un jau pie 500 vai vairām metriem sāk stresot, ka jāslēdz ārā. Bet visu to laiku braucam uz aklo vienkārši.
Man arī nepatīk slēgt ārā pie tiem 200 vai cik tur metriem. Liekas par spilgtu. Kā esmu novērojis - pretimbraucošajiem arī ir līdzīgas izjūtas.
Tā ka par to braukšanu uz aklo - ja acīs spīd, nevarētu apgalvot, ka tas arī būtu baigi labāk un redzamību uzlabojošāk.
Pat manai Zafirai ir adaptīvās gaismas, protams, arī CR-V un Jazz tādas ir.
Jau iepriekš rakstīju, ka tā tiešām ir viena no opcijām (Hondām tā pat nebija opcija konkrētajā aprīkojumā), par kuru ir vērts piemaksāt.
ir adaptīvās gaismas un tālo/tuvo automātiska pārslēgšana, kas nav viens un tas pats.
Adaptīvie LED lukturi nozīmē to, ka ieslēgts režīms AUTO tālajām gaismām, un atkarībā no satiksmes intensitātes, lukturi paši regulē max iespējamo apgaismojumu. Kā rakstīju, ja kāds brauc pretī, tad stars novirzās uz abiem sāniem, veidojot tādu kā melnu kvadrātu (redzamu man) pretī tam auto - rezultātā viņu nežilbina, bet man nereāli labs ceļa apgaismojums. Un otrādi, ja kādam braucu aizmugurē, adaptīvās gaismas pašregulējās tā, lai viņam acīs nekas nespīdētu - man pat izskatās, ka mana auto lukturu stars sāk spīdēt pat priekšā braucošajam abos sānos, uzlabojot redzamību arī viņam
Neesmu drošs, ka visiem Cr-V un Jazz arī ir kas tāds
Ā, tad esmu pārpratis. Maniem ir adaptīvās tuvās - tālās gaismas. Šāds brīnums nav.
Bet tas nozīmē, ka tas afigenna labais apgaismojums ir tikai tad, ja pretī kāds brauc. Pārējā laikā ir tādas pašas tālās gaismas kā citiem, ne?
Šobrīd esmu Amserv Krasta (pirmo reizi šeit atbraucu), uztaisīt garantijas pieteikumu (jau kādu laiku stāvbremze čakarējas - ripo uz atpakaļ un kļūst tikai sliktāk un sliktāk), kā arī nobildēt priekš Kasko (sīkums, bet jāizlabo ir, plastmasas aizsargs starp riepu un bamperu). Paskatījos pie reizes arī uz jaunajiem auto, pasēdēju dižpārdoklī (spriežot pēc auto skaita uz ielām) CH-R, kā arī Yarisā.
Nu, teiksim tā, ja CH-R dizains mani iepriekš nepārliecināja, tad nu jau tas auto šķiet pilnīgs wtf. Man, 195 cm garam, neiespējami iekārtoties ērti, galva atduras pret griestiem un ir neērti un šauri.
Turpretī Yaris pozitīvi pārsteidza - varēju atrast ērtu sēdpozīciju bez īpašām problēmām. Protams, paneļa dizains nav tik "estētisks" jo ir bez ziliem ielaidumiem un ne tik futuristisks, bet kopumā CH-R pārsteidza negatīvi, bet Yaris pozitīvi. Bija ērtāk, nekā Renault Clio.
Ja nākotnē ģimenē atkal radīsies vajadzība pēc otras mašīnas, noteikti Yaris būs viens no kandidātiem. Ja pirktu jaunu vienīgo auto, vienīgā Toyota, ko izskatītu, droši vien būtu Rav4 (Verso atkal nepirktu, jo dzīve vajag pārmaiņas, arī ja auto nav ne vainas). Prius+ daudz par dārgu, pārējās neatbilst vēlmēm.
Manam Verso uztaisīja stāvbremzes profilaksi, tagad darbojas pat labāk, nekā kad auto bija jauns no salona. Bet par šo prieku dabūšu samaksāt gandrīz 60 EUR, ieskaitot PVN. Prasīju, vai tad garantija neattiecas? Atbilde bija, ka garantija attiecas tikai, ja tiek mainītas kaut kādas detaļas.
Netaisīju nekādu traci, nav jau tā nauda tik liela, bet teikšu godīgi, divi ārpuskārtas servisa apmeklējumi 36 000 km laikā man šķiet stipri par daudz, īpaši ņemot vērā Toyotas reputāciju (pie 20 000 km bija jāmaina EGR vārsts, tagad šī profilakse).
Te būs piekrist, ideja Toyota ir tāda, ka iegādājies un tikai brauc (bez ekscesiem), bet - laikam tehnika nav paredzama pat japāņiem.
P.S.Ļoti laba pieredze ar dīleri AMSERV
Jā, man arī Amserv attieksme patika (ja neskaita pirmo kontaktu pa telefonu).
Iepriekšējai Toyotai 75000 km un 2,5g laikā pa garantiju bija jāmaina divas lietas, neviena no tām nelika braukt servisā starp apkopēm: 1) Izpūtējs (cik no vācu forumiem sapratu, pirmās paaudzies Auris TS izplatīta problēma - pēc laika kļuva ļoti skaļš) 2) Loga tīrītāja šķidruma sprausla (ar šo gan paveicās, ka bija neilgi pirms apkopes, citādi būtu ārpus kārtas jābrauc).
Bet tas liekas daudz vairāk OK kā 2x jau 36000 km laikā...
Kāda Toijotai reputācija? Pirms desmit gadiem tās skaitījās uzticamas, bet pēdējās neatpaliek no pārējiem. Manā paziņu lokā vien 2 toijotas noplīsa garantijas laikā.
kasinsh79 rakstīja: PIe Sherlog iegādājos arī keyless go atslēgai speciālu maciņu (15 eur), kas slāpē atslēgas signālu. Kā sacīja saimnieks, citādi, piem., teātrī vai kinoteātrī kāds ar savu neliela izmēra ierīci mierīgi nolasa pilnīgi visu zālē sēdošo keyless go kodus un var mierīgi iet atvērt auto un ar to arī aizbraukt...Tas pats no dzīves, nama pagalmā var nolasīt atslēgas kodu, pat ja dzīvoklis 4.stāvā Ja vien atslēga neatrodas maciņā.
kad slēdz auto tad izņem no maciņa ? Vaij ciešā auto tuvumā signāls caursit maciņu ?
Izņemu no maciņa gan.
Cauri tam signāls neiet.
Kas principā arī noņem galveno jēgu ar keyless go...
kasinsh79
If kasko - 520 eur gadā.
....
Man 4 gadīgam avensim 652 arī IF ???
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?