Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
iciks Reģ.: 29.05.2013
6 0 Atbildēt

Un par to izvēli - kaut kā nemanu runājam par to pielietojumu. Ikdienā bakstoties pa pilsētu vienam/divatā jau droši vien nekādas vainas arī tādā Opel Tigra. Atgāz to krēslu uz maksimumu un vietas būs pietiekami.

Ja tomēr jābrauc lielākā sastāvā un varbūt par ar bērnu krēsliem - piedodiet mazauto fani, tur nu vajag ko mazliet lielāku gan.

Bet nu tas laikam jau muļļāts un apmuļļāts n-tās reizes, vien katrs palicis pie sava

Paša Oktāvija it kā nepārstāv diži lielo klasi, lai gan par visādiem Clio pulka lielāka. Nu pietrūkst mazliet tās vietas, pietrūkst. Ja būtu kāds Superb/Passat - tad jau būtu jēdzīgāk. Te nav nekādu psīcholoģisku problēmu, vien tie nelaimīgie bērnu krēsli un ja tāds aiz tevis - tādā 3 stundu braucienā sanāk nogurt, jo 100% ērti krēslu iekārtot nav iespējams (gribētos mazliet uz aizmuguri, bet nesanāk).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Stāsts jau vispār par to ka jebkura mašīna ir kompromiss, vienkārši golfa klases mašīna ir optimālākais lielākajai daļai cilvēku - ja tu 80% laika brauc ar 1-2 pasažieriem, un tikai 20% ar pilnu mašīnu, un mašīna ir tāda, kurā visi puslīdz ērti salīst var, tad nah kko lielāku?

Kā bērnu krēsli var nopietni aizņemt vietu, ja tajā sēdošajiem nav tik garas kājas kā nepilnus divus metrus gariem cilvēkiem? Nu tādu loģisku izklāstu, lūdzu, līdz šim ir bijusi darīšana tikai ar zīdaiņiem, uzkabini aizmugurē un stumdi savu krēslu bez ierobežojumiem. Jeb tur tā problēma ir tāda ka neaudzināti bērni spārda priekšā esošā krēsla atzveltni un tāpēc no tām kājām jāmūk?

Es gan tikko iedomājos ka, iespējams, gābešņika pēdējais dzērājjoks, ka ērtas golfa klases mašīnas visas ir 30 gadus vecas [lasīt iepriekšējo lapu] varbūt pat satur zināmu patiesības graudu - jo jaunāka mašīna, jo lielāks priekšējais panelis palicis, līdz ar to es pie sava golfa stūres visdrīzāk varu pietiekami ērti sēdēt tādās pozīcijās, kādas tev tavā oktāvijā vienkārši panelis nepieļauj- es ar saviem 1,95 varu piebraukt diezgan tuvu panelim un viss būtu labi, ja vien labā kāja nesāktu stutēties uz asu viduskonsoles stūri - kad ir vienīgais iemesls man sēdēt vairāk uz aizmuguri, tā lai kāja trāpītu nevis uz viduskonsoles, bet šaipus.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
7 0 Atbildēt

Bērna krēsls aizņem vairāk vietas kā ierindas pasažieris, jo ir platāks un atrodas augstāk. Bērnam kājas atrodas aptuveni tur, kur pieaugušam naba, tikai daudz tālāk no aizmugurējās atzveltnes, tāpēc mazākām mašīnām priekšējo krēslu līdz galam parasti nevar atbīdīt. Ne Outlanderim, ne CR-V nav problēmu bīdīt krēslu kā vajag un neviens no tā necieš.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Neesmu vēl redzējis ka kāda bērnu sēdeklītī sēdoša bērna kājas beigtos tur, kur beidzas divmetrīga pasažiera ceļi - tev laikam ir sēdeklīši ar autonomo gaisa apgādi un aiz bērna muguras atrodas skābekļa baloni un tāpēc tas bērns ir tik šausmīgi daudz uz priekšu... Kad nākamreiz atbrauks brālēns ar saviem 7 un 4 vai cik tur vecajiem sīkajiem, papētīšu, bet izklausās pēc fantastikas.

Ķebli, dabiski, mazākās mašīnās līdz galam nevar aizstumt vienalga ar kādu pasažieri aizmugurē, bet reāli tas nav vajadzīgs, nu vismaz kamēr pie stūres nav jānosēdina porziņģi... Tevis nosauktajos bobikos, protams, vadītājs sēž nevis kā mašīnā, bet kā pie pusdienu galda, ar kājām pavisam citā leņķī, un tāpēc tik daudz vietas nevajag.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Varbūt Tava brālēna bērnu vecums ir taisni tā lieta, ka nesaproti. Mazākiem bērniem to krēslu liek ar seju pretēji braukšanas virzienam.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 1 Atbildēt

iciks rakstīja: Un par to izvēli - kaut kā nemanu runājam par to pielietojumu. Ikdienā bakstoties pa pilsētu vienam/divatā jau droši vien nekādas vainas arī tādā Opel Tigra. Atgāz to krēslu uz maksimumu un vietas būs pietiekami.

Ja tomēr jābrauc lielākā sastāvā un varbūt par ar bērnu krēsliem - piedodiet mazauto fani, tur nu vajag ko mazliet lielāku gan.

Bet nu tas laikam jau muļļāts un apmuļļāts n-tās reizes, vien katrs palicis pie sava

Paša Oktāvija it kā nepārstāv diži lielo klasi, lai gan par visādiem Clio pulka lielāka. Nu pietrūkst mazliet tās vietas, pietrūkst. Ja būtu kāds Superb/Passat - tad jau būtu jēdzīgāk. Te nav nekādu psīcholoģisku problēmu, vien tie nelaimīgie bērnu krēsli un ja tāds aiz tevis - tādā 3 stundu braucienā sanāk nogurt, jo 100% ērti krēslu iekārtot nav iespējams (gribētos mazliet uz aizmuguri, bet nesanāk).

Patreizējā Oktavia ir vienā vidējā klasē ar Passat. Salona izmēri vienādi, standarta bagāžas nodalījums Škodai lielāks (dziļāks), ja dubultā grīda, tad vienāds. Pa lielam ņemot pasāts ir dārga octavia vai oktāvia ir lēts pasāts. Pie vienādiem motoriem škoda ieskrienās ātrāk un patērē mazāk, jo ir par kādiem 150 kg vieglāka. Škodai vājāka skaņas izolācija un mazāk plīstoša aprīkojuma.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kas tad ir Superb? A6?

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Superbs ir passāts pa īstam, kamēr oktāvija dažam labam ir "kā passāts", kamēr realitātē oktāvija ir škodas variācija par džetas tēmu. Paskaties kā tas bija agrāk, pirms fofāgens ieviesa MQB - oktāvija bija uz golfa platformas, superbs uz passāta.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Vai Superb ir A6, nezinu, neesmu ar A6 braucis. Bet Octavia tas pats Passat vien ir. Gan pēc sajūtām braucot, gan pēc izmēriem. Tie +11 cm garumā Passat ir tīri uz bamperu rēķina, bet ne salonā. Savukār iesēžoties Superb, kas ir gan tikai par 10 cm garāks par Passat, sajūta ir kā auto, kas ir ja nu ne par 1 izmēru, tad par 0.5 izmēru lielāks par iepriekš minētie. Visi 3 (Octavia, Passat un Superb) man ir pieejami ikdienā, universāļu izpildījumā. Tā ka salīdzināt varu visai objektīvi. Protams, dārgo VW īpašnieki visi kā viens mēģinās salīdzināties ar kautko lielāku. Tas ir fakts.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Varbūt jaunā (3. paaudze) arī ir, bet nu man ir 2. It kā biju veicis salīdzinājumu - pie stūres iekārtojos un pēcāk aiz šī beņķa ielienu pats. Šefa 10gadīgajā passātā vietas it kā bija vairāk. Daži cm, bet taisni tie, kas ļoti noder.

Protams, ja skatītos uz passātu, tad jau vietu pamērītu un ja secinātu, ka ir taisni tā, kā Tu saki, tad man to passātu vairs nevajadzētu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Superb būtībā ir lēts A6 jeb otrādi - A6 ir dārgs Superb.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Šodien no Vangažiem līdz Rīgai braucu tuvumā jaunajam Honda-Civic ar Igaunijas numuriem. Sapratu, ka šis kompaktklases modelis arī ir krietni paaudzies izmēros, sevišķi platumā:

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Šausmīgi nesmuks

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Gaumes lieta.

Man tajā patika viss, izņemot lielo troksni salonā

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ieteikums. Vienmēr pārbaudiet atsauksmes par dīleri, no kura pirksiet jaunu auto. Atkal secinu, ka nekad vairs Forum auto Modernam dīzelim - UREA šķidrums dzinēja Eko normām. Tam ejot uz beigām, viss panelī par to sāk neganti signalizēt. To pielej kopā ar Peugeot kļūdas dzēšanu. Esmu te jau 3 stundas jptvm Izčakarēts laiks.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Šito pasaki viencexperc kungam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Jauni Peugeot apkārt. Zināt, cilvēku daudz. Visu uzmanība - Peugeot 5008 minivenam. Cilvēki sapņo, cilvēki reāli interesējas Max komplektācija ap 40k EUR

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Man par elektroauto nav skaidrs viens, kā ar viņiem var aizbraukt kkur tālāk, sēdēsi ik pa 400km un lādēsi stundām?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Liels pluss elektroauto būtu, ja viņiem izmantotu tipveida ātri nomaināmos akumulatorus. Līdzīgi kā elektrokāriem. Aķis iet uz beigām, aizbrauc uz garāžu un ieliec citu, uzlādētu.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Vai Renault nebija jau līdzīga shēma padomā?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Tesla to plāno. Baterejas nomaiņa 1.3 minūšu laikā. Arī Ķīnā tā plāno darīt Ķīnas kompānijas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Lūk, Ķīnā maina tā:

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
1 0 Atbildēt

Pagaidām elektrība+iekšdedzes dzinējs. Īsiem pārbraucieniem pa pilsētu pietiek ar elektrību, tālāk ar degvielu.

Ja pareizi, saprotu, tā darbojas VW

www.volkswagen.lv/lv/models/passat-gte.html#item=1&powerLayer=Passat-GTE/equipment---design/Charge-management.display

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 11 Atbildēt

vēl dažas firmas, arī gandrīz visi amerikāņu hibrīdi.

Bet idiņi pērk toyotas ar priusu priekšgalā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
14 0 Atbildēt

Ja atļaujies citu nosaukt par idiņu, Tavs viedoklis ir nulles vērts.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 8 Atbildēt

Nezinu, kā vēl nosaukt - pamuļķi, neaptēsti, analfabēti, stulbeņi...

Ir daudz vārdu. Bet vienu gan varu pateikt: gudri tie nav. Pat jebkurš piecklasnieks, kurš māk skaitīt, būs gudrāks.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Kalifornijā vadītāja apliecību var iegūt jau piektajā klasē?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

Nezinu šo faktu. Man liekas, ka muldi. Asv var dabūt tiesības no 16 gadiem.

Aļaskā 12 gadīgi bērni var dabūt ieroča nēsāšanas atļauju, un šaut bīstamus zvērus, piemēram - jaguārus.

Tikai kāds sakars tam ar manis rakstīto?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Kur ir lielākais Prius noiets?

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

Tā darbojas visi plugin hibrīdi. Arī Mitsu Outlanders.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Opel ampera - no lietotiem auto varētu būt iesakāmākais šāda veida braucamais.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Plug-in hibrīds šobrīd šķiet daudz simpātiskāks par parasto hibrīdu un arī elektomobiļiem, iekams to distance vēl ir ierobežota.

1.) Dzīvojot privātmājā, teiksim, max. 20 km no darba, to mierīgi var pieveikt ar elektrību. Ja vēl darba vietā iespējams lādēt, tad vispār degviela paliek rezerves gadījumiem, pilnai jaudai vai ziemas apstākļiem.

2.) Braucot vienmērīgi pa šoseju ar benzīna dzinēju, saglabāsies zems degvielas patēriņš, taču tiks uzlādētas baterijas, ar ko pārvietoties, iebraucot pilsētā, kur degvielas patēriņš parasti būtiski pieaug.

3.) Jā, plug-in hibrīdiem ar elektrību veicamā distance nav liela, bet nezūd mobilitāte, kolīdz baterija ir tukša - iedarbini benzīna dzinēju un brauc tik tālāk.

Savulaik braucu ar Passat GTE - pēc papīriem ar elektrību tas varēja nobraukt 50 km, realitātē nedaudz mazāk. Tiesa, degvielas patēriņš tobrīd nebija zemāks, kā šādam modelim ar benzīna versiju, bet atzīšu - hibrīdiekārtu vairāk izmantoju priecīgai braukšanai, nevis ekonomēšanai.

Ekonomijas ziņā Golf GTE varētu būt labāks. Ja nemaldos, tad vienā no Latvijas Gada Auto braucieniem Golf GTE vidējais degvielas patēriņš borta datorā bija ap 3l/100 km. Vienīgais kamols, ko grūti norīt, ir šo automobiļu cena.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Konus

Nezinu vai patiesība , bet outlandera PLUG IN braucot nelādējas ,vai lādējas ļoti slikti

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Ar tādu nav bijusi darīšana - tikai ar GTE. Tie labi lādējās.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

Dabja citāts tieši raksturo reālo tehnoloģisko strupceļu .......... Lai atrisinātu šo problēmu, jāizgudro kaut kas principiāli jauns, bet pagaidām tas nevienai laboratorijai pasaulē nav izdevies. Līdz ar to autoražotāju apsolītais tehnoloģiju izrāviens būtībā nav nekas cits kā mārketings – ja ir pieprasījums, lai elektromašīnas brauktu tālāk, tajā tiks iemontēts vairāk bateriju.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
5 0 Atbildēt

Vairāk bateriju nozīmē lielāka masa. Tad vai nu jāsamazina auto celtspēja, piemēram, sedanu pārtaisot par divvietīgu kupeju, vai jāpastiprina virsbūve, ritošā u.t.t. (atkal papildus masa) kas beigās noved pie tiem pašiem nobrauktajiem km. Varbūt tieši pretēji, jāsamazina virsbūves masa, izmantojot plānākus bleķus, samazinot drošību un garantiju (kā to dara Tesla). Lielākas baterija būs ilgāk jālādē vai jālādē ar lielāku strāvu, kas novedīs pie jaudīgāku elektrolīniju izbūves un lielāka daudzuma fosīlā kurināmā patēriņa. Rezultātā visa ekoloģija pie pakaļas.

Tehnoloģiju izrāviens būtu miniatūrs kodolreaktors.

Kamēr vien pasaulē būs nafta, visiem šiem elektroauto ir jāliek virsū pamatīgs klucis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Ir pieprasījums, ir piedāvājums.

Kāpēc taisīt ko citu, ja pērk priusus?

Ķīnā un Asv ir pilsētu rajoni, kur ar iekšdedzes dzinējiem nevar iebraukt. Tāpēc taisa īstus plug in. Šajās valstīs ir svarīga liela gaitas rezerve, tāpēc tādus auto taisa. Eksperimentē.

Bet eiropā tikmēr komunisti reklamē jauna tipa dīzeļdzinēju un kārtējo priusu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Pateikšu pat vairāk.

Ķīnā, lielās pilsētās, piemēram - Pekina, lai piereģistrētu auto ar iekšdedzes dzinēju, vajag samaksāt nodokli ap 900 eiro un gaidīt rindā. Jo ir limits, cik auto drīkst reģistrēt gadā. Piemēram, tu nopirki auto, bet šogad limits ir izsmelts, tāpēc tu gaidi, varbūt nākošgad izdosies to piereģistrēt. Varbūt - aiznākošgad.

Ar elektro ir savādāk.

AnK Reģ.: 06.10.2014
4 0 Atbildēt

Lielā problēma ar plugin hibrīdiem un elektroauto principā ir iegādes cena. Ja nav ievērojamas subsīdijas, no finansiālā aspekta sanāk dikti dārga izklaide. Paņemsim, piemēram, Hyundai Ioniq, kas ir labs piemērs, jo pieejams trīs versijās - hibrīda, PHEV, elektro.

Hibrīda modelis - 24 000

PHEV - 31 000

Elektro - 35 000

Pēc Spritmonitor.de datiem, parastajam hibrīdam vidējais patēriņs 4,7 / 100. Ja turpat paskatās Toyota Prius (2015.g. un jaunākus), vidējas 4,5 / 100. Auris Hybrid 5,3 / 100.

Pieņemsim, ka to patēriņu dabūjuši ir Vācijas ekofanāti, kas brauc ar olu zem gāzes pedāļa un pierēķināsim klāt litru uz simtiņa - tāpat sanāk, ka parastie hibrīdi patērē tik, vai pat drusku mazāk, par modernu dīzeli.

Un tad ļoti skaidri paliek redzams, ka piemaksāt 7000 par PHEV vai 10 000 par elektroauto kļūst ekonomiski nepamatoti.

Kamēr PHEV & elektroauto cenas nebūs krietni zemākas, vai arī nebūs ievērojamas subsīdijas vai citi instrumenti, kas pielīdzinās to izmaksas parastajiem hibrīdiem (vai pat dīzeļiem), tad tie auto plašākas masas nesasniegs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Degviela ir bez akcīzes, ceļa nodokļa nav, vēl ir visādas bezmaksas stāvēšanas vietas - kādas subsīdijas tu vēl gribi?

Tās mašīnas tiešām plašākas masas nesasniegs, bet ne jau tāpēc, ka mūžīgie banku barotāji nespēj pabarot bik vairāk, bet gan to mašīnu īsmūžības un neuzticamības dēļ. Latvijas vidējās mašīnas vecums ir 13 gadi, un tik maz tikai tāpēc, ka atšķirībā no visas latvijas, kur vidēji ir ap 20 gadiem, rīgas centrs ir pilns ar šajā desmitgadē ražotām mašīnām - bet nu iedomāsimies ka vidējā mašīna ir 13 gadus veca. Cik lietojams būs 13 gadus vecs hibrīds vai elektromobīlis? Nu lūk, arī atbilde, kāpēc tās mizas plašākas masas nesasniegs - gan jau vēl pēc kādiem 5 gadiem varēsim redzēt prīmusus, kam hibrīd-nemotori aizvietoti ar parastiem toyotas spēka agregātiem, šur tur noteikti pat dīzeļiem...

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Personīgi man par subsīdijām nav ne silts, ne auksts. Bet ja mērķis ir samazināt auto izmešu kaitīgo ietekmi uz vidi, tad pāriet uz "zaļākiem" auto ir vienīgais ceļš. (Cits jautājums ir, cik daudz vairāk izmešu, salīdzinot ar parastu auto, rada elektroauto ražošana.) Un lai to panāktu, vajag, lai elektroauto kopējās izmaksas būtiski nepārsniegtu parasta iekšdedzes auto izmaksas.

Ceļa nodoklis, braukšana pa autobusa joslām un bezmaksas stāvvietas Rīgas centrā, protams, tās izmaksas samazina - bet ne tuvu tik daudz, lai elektroauto pirkšana būtu arī ekonomiski racionāla.

Tas pats Kia Soul, ar kuras elektroversiju izbraucu, maksā no 25000 ar iekšdzedzes dzinēju, bet no 40000 ar elektropiedziņu. Un 15 tūkstošus atgūt uz zemākām ekspluatācijas izmaksām nav diez ko reāli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc tu domā ka kāds reāli grib samazināt izmešu ietekmi? Elektrība tā vienkārši neplūst pa vadiem, to vajag saražot, un nu bleķa gabala, kurš satur nedaudz naftas produktu, vietā tiek piedāvāts liels ķīmiskais atkritums. Tas viss ir liels lohotrons ar lobiju no kaut kādām ieinteresētajām pusēm un "noderīgajiem idiotiem" pa vidu. Ja reāli valdības gribētu samazināt atgāzes, tad ieviestu nodokļus, kuri mudinātu tādus kā tu, kam mašīna maz vajadzīga, to lietot pēc iespējas mazāk vai vispār atteikties no mašīnas.

Attiecībā par subsīdijām - ļoti labi ka pie mums tādas nav. Rietumvalstis ir bagātākas, tās var šitā mētāties ar naudu, bet latvijas gadījumā tas burtiski būtu - trešo un ceturto golfu braucēji sametas lai kāds kundziņš sev elektromobīli nopirktu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Par jauniem auto runājot, bišķi esam pamainījuši dzīves plānus tuvākajiem gadiem - sakarā ar īrnieku izvākšanos, loģistiku u.tml. pārvāksimies atpakaļ uz centru, tāpēc otrās mašīnas meklēšanu metu malā, jo turēt divas mašīnas ir pilnīgi lieki.

Droši vien drīzāk jācenšas nomainīt dīzeļ-Verso pret benzīnu vai hibrīdu, jo turpmāk būs vairāk stāvēšanas un daudz vairāk īso gabalu.

Kāda vispār ir dīleru attieksme pret 1,5-2g vecu mašīnu, kas atrodas oplīzī, ņemšanu kā pirmo iemaksu (vai vismaz ņemšanu kā tādu, nosedzot atlikušo līzi)? Es tā parēķināju, ka ar 15% pirmo iemaksu un 25% atlikumu sanāk, ka gadā nomaksāju 12% auto vērtības. Ja ziemā mainu, tad nomaksāti ir 43%, ja vasarā, tad 49%.

oxys Reģ.: 12.07.2017
5 0 Atbildēt

pag, nedaudz precizē. Tu gribi dot savu esošo mašīnu, kura atrodas operatīvajā līzingā tip kā pirmo iemaksu ?

Operatīvais līzings, jau būtībā ir noma, proti tev jau šī mašīna nemaz īsti nepieder. Nedomāju, ka kas tāds ir iespējams. Vissticamāk, tev jāpārdod/jāizpērk esošais auto un tad vienkārši ņem nākamo.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Nekā personīga, taču - nekādu iespēju, jo Tu jau to auto reāli tikai ilgtermiņā NOMĀ, nevis tas Tev pieder. Dodu 99,9%, ka vari vien kādam pārdot par līzinga atlikuma (vai vairāk) vērtību. Vai arī izpirkt, loģiski.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Domāu, ka ekonomiski izdevīgāk ir turpināt braukt ar esošo auto, par kruu nevien maksā ikmēneša oplīzes maksājumus, bet arī esi veicis pirmo iemaksu.

Nu un, ka dīzelis un maz nobrauksi. Toties viens normāls auto, ar kuru vajadzības gadījumā var braukt arī ceļojumā. Parkoties "pa lielam" nekādas starpības.

Ja gribi izlīst vismaz pa nullēm, tad sarēķini, vai šobrīd esošā tirgus cena irpietiekama, lai segtu atlikušo oplīzes maksājumu ar visu atpakaļpirkuma maksu. Ja vēl izdodas atsists atpakaļ arī pirmo iemaksu, tad vispār ideāli.

AnK Reģ.: 06.10.2014
2 0 Atbildēt

Tā kā ģimenē būs tikai viens auto turpmāk, tad tas arī būs normāls. Viens auto un tas pats mazauto, tā būtu elle

Palūrēju SS:u, tur ir viens divus gadus vecs dīzelis, šķiet līdzīgi (bet drusku švakāk) nokomplektēts, tirgo par 15300 EUR. Pēc pusgada, kad manam auto būs 2g, atlikušais līzinga maksājums ap 14000. Sanāk -2000 uz pirmo iemaksu, ja pārdodu par 15300.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

msh rakstīja: Neesmu vēl redzējis ka kāda bērnu sēdeklītī sēdoša bērna kājas beigtos tur, kur beidzas divmetrīga pasažiera ceļi - tev laikam ir sēdeklīši ar autonomo gaisa apgādi un aiz bērna muguras atrodas skābekļa baloni un tāpēc tas bērns ir tik šausmīgi daudz uz priekšu... Kad nākamreiz atbrauks brālēns ar saviem 7 un 4 vai cik tur vecajiem sīkajiem, papētīšu, bet izklausās pēc fantastikas.

Ķebli, dabiski, mazākās mašīnās līdz galam nevar aizstumt vienalga ar kādu pasažieri aizmugurē, bet reāli tas nav vajadzīgs, nu vismaz kamēr pie stūres nav jānosēdina porziņģi... Tevis nosauktajos bobikos, protams, vadītājs sēž nevis kā mašīnā, bet kā pie pusdienu galda, ar kājām pavisam citā leņķī, un tāpēc tik daudz vietas nevajag.

Var redzēt, ka Tev bērnu nav.

Virzienā uz priekšu visvairāk vietas aizņem zīdaiņu krēsli, kas tiek sēdināti (guldīti) atmuguriski. Vēlāk, kad sāk bērnus sēdināt ar skatu uz priekšu, no sākuma tās nelien ārā no krēsla gabarītiem, pēc tam sanāk izstieptas uz priekšu, tad sāk "locīties uz leju". Tā kā visvairāk vietas bērns aizņem līdz aptuveni 3gadu vecumam, protams, atkarīgs arī no krēsla modeļa, bet arī bez skābekļa baloniem, krēsli mēdz būt vietietilpīgi telpā virs 2metrīgā pasažiera ceļgaliem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Esmu pāris reizes braucis tālākus gabalus ar čoma sīko man aizmugurē, kurš atbilst tavam aprakstam "Virzienā uz priekšu visvairāk vietas aizņem zīdaiņu krēsli, kas tiek sēdināti (guldīti) atmuguriski", mana ķebļa konfigurācija bija pa tēmu "aizmugurē neviens nesēž" - nē, varbūt kļūdos un vajadzēja man savu ķebli nedaudz pielāgot - pabraukt uz priekšu par vienu robu vai mazliet stāvāk pacelt atzveltni - bet mazāk, nekā jāpielāgo, ja aiz manis sēž 1,70m cilvēks.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Ja man ir jāupurē sava piemērotākā sēdpozīcija pie stūres, lai izdabātu kādam, kas sēž aizmugurē, tad aizmugurē ir par maz vietas.

Īsos gabalos viens robs šā vai tā īsti neskādē, bet garos gabalos pat tādas atkāpes no ierastās sēdpozīcijas var būt būtiski jūtamākas. Parasti pieturos pie principa - vispirms iekārtojas vadītājs, tad pārējie.

Arī Opel Adam aizmugurē ir karaliski plašumi, ja priekšējo beņķi aizbīda līdz galam uz priekšu. Bet, ja filozofējam par to vai auto ir pietiekoši vietas vai nav kādam konkrētam gadījumam, tad sk. pirmo teikumu. Protams, te jau katram jāskatās pēc savām vajadzībām - cik bieži tāda vieta ir nepieciešama un cik bieži jāmeklē kompromisi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Tieši tā. Uz 5km attālo bodi var aizbraukt varbūt arī neērtā krēslā, to nemaz neregulējot, bet man regulāri sanāk 200km braucieni. Tad ļoti labi jūt, ka tā 1 roba pietrūkst vai arī atzveltne nepareizā leņķī. Pagaidām pieciešu, jo mazākais bērns jau palēnām aug un pēc laiciņa būs labāk, neies jau tāpēc auto uzreiz mainīt, bet principiāli tāda situācija liecina, ka vietas ir mazliet par maz, lai kā arī Msh to apšaubītu.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

Nesaprotu īsti kāda starpība, vai man auto finanšu vai oplīzī - ja līzī, tad auto man tāpat nepieder. Jautājums drīzāk bija, vai dīleris ir gatavs gādāt par to, ka es tieku atbrīvots no savām saistībām par esošo mašīnu, lai es varu pirkt nākamo. Laikam jau, ka nav.

(Man patīk mainīt mašīnas un pirkt mašīnas, bet riebjas viss, kas ar auto tirgošanu saistīts.)

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Ja tu nākamo auto ņem no tā paša dīlera, tad visu var sarunāt. Man viens pazīstamais ik pa gadiem diviem maina līzinga auto. Mēneša maksājums nākamajam (tādas pašas klases auto) palielinās labi ja par 10-20 EUR. Līzings ir uz 5 gadi, nobrauc divus, atdot auto dīlerim un pārslēdz jaunu līgumu. Jā, iespējams pašam tirgojot, zaudējumi būtu mazāki. Bet tas ir cilvēks, kam auto ir pārvietošanās līdzeklis, kam absolūti neinteresē tehniskā uzbūve un nav laika tirgoties.

AnK Reģ.: 06.10.2014
3 0 Atbildēt

O, šis varētu būt variants. Principā varētu nomainīt dīzeļverso pret benzīnverso (kam pieejams automāts), ja viņi ņemtu pretī veco. Vai arī paņemt kaut kādu RAV4 vai tml.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Protams, ka ekonomiski pamatots tas lēmums nav, drīzāk emocionāli (gribas jaunu auto). Jāsaka gan, ka turpmākos gadus braukšanas režīms nebūs baigi draudzīgs dīzelim, īpaši ziemā, kad jaunākais (vismaz pirmo pusgadu) būs jāved uz dārziņu 2,5-3km no mājām, tad jābrauc 2km uz darbu. Un vakarā tas pats, tikai otrā virzienā. Kamēr labs laiks, tikmēr jau labāk braukšu ar velo, bet... kaut kā justos labāk, ja būtu benzīnnieks vai hibrīds. Tomēr visi nostāsti par tiem DPF:iem u.t.t. iebiedē...

Ja ņemtu citu vietā, tas būtu kaut kas izmēros līdzīgs Verso. Varbūt tas pats Verso, tikai ar benzīnu (kam arī pieejams automāts). Varbūt kaut kāds Tiguans vai Tourans. Varbūt Kia Niro hibrīds. Vai kas cits interesants.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

10 km dienā nebūs draudzīgi arī benzīna dzinējam, sevišķi ar turbīnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Sūds par turbīnu - vairāk tāds [ne]lietošanas režīms ietekmēs eļļošanas sistēmu, kartera ventilāciju un akumulatoru - sevišķi ziemā.

Lētāk un vienkāršāk būtu nopirkt labu velobraukšanas apģērbu; cik noprotu, tad cilvēks bīstās no lietus.

wons Reģ.: 26.07.2017
0 3 Atbildēt

Taxi

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Velo un taksis nebūs aktuāli. Mašīnu ģimenē tāpat vajag un ja ir auto, tad lētāk braukt ar auto, nekā taksometru. Velo? Protams, varētu sīci vest ar velo arī lietū, mīnusos u.t.t. Tāpat, kā varētu iet kājām (5 km kopā tomēr ir nepilna stunda - nekas traks). Vai braukt ar sabiedrisko (laika ziņā varētu būt 3x ilgāk par velo, 2x ātrāk kā iet kājām).

Varētu arī auto vispār likvidēt un braukt uz pie radiem uz laukiem ar vilcienu, nevis mašīnu. Braukt izbraucienos uz citām Latvijas daļām ar busu. Ja nu tiešām vajag, ir taču auto noma. Visu ko jau varētu, runa jau ir par gribēšanu un iespējām.

Es gribu komfortu un esmu gatavs par to maksāt, tādēļ labāk braukšu ar auto.

No manas puses runa drīzāk ir, vai varu auto vienkārši nomainīt (= dīleris no manis savāc un nokārto lietas ar banku, es paņemu citu vietā, nevis pats tirgoju), kā arī, uz ko mainīt. Nevis vai es varētu nopirkt veloapģērbu, braukt ar taksi vai vispār iemācīties levitēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Interesanti, kāds sakars braukšanai ar mašīnu īsus gabalus ziemā ar ērtībām? Tur ir vienas vienīgas neērtības, kādu velosipēdam nav... Ja jau tev gribas ērtības, tad mašīnai piecas dienas nedēļā jāstāv pie mājas un nedēļas nogalē tā tiek likta lietā otrajā rindkopā uzskaitītajām lietām, kur tiešām mašīna tās ērtības dod.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nu, varbūt Tev labāk patīk ziemā braukt 5 km ar velo, nevis ar auto. Man nē. Man stipri ērtāka šķiet braukšana ar auto. Katram savs.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

AnK

Varbūt jau rakstīji . Bet Kā ar šī pajaunā pārdošanu un paņemt vecāku benzīnieku .

Ar nākamo gadu vai rudeni arī man ikdienas braukšana ievērojami mazināsies , darba vajadzībām max 20 km dienā . Pašlaik 3.5-4 K mēnesī .Un ielavās doma savu 4 gadīgo, ar gāzi pārdot un vietā lielāku lietotu benzīnieku . Te gan arī nospēlē , gribu citu .

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Nu, pret šo spēlē divas lietas:

1) Būtu jāņem jauns un diezgan lēts, jo pārdodot esošo, daudz vairāk par 1500-2000 EUR pāri nepaliks, budžets varētu būt kaut kādi 4000, ja negribētos ņemt kredītus. Un tad baigā laimes spēle sanāk. A ņemt kredītus lietota pirkšanai arī negribas.

2) Bailes palikt uz ceļa. Ziemā plānojam braucienu uz Polijas ziemeļiem, vasarā, visdrīzāk, atkal uz Vācijas dienvidiem (šoreiz gan, visdrīzāk, visu izplānosim laicīgi, lai sieva ar bērniem lido, bet es ar auto). Un bail palikt ar salūzušu auto kaut kur Eiropā.

Protams, 2) ir tīri emocionāls faktors, jo arī jaunas mašīnas lūzt un paliek uz ceļa, un kaut kādā Čehijas vai Polijas mazpilsētā gaidīt rezerves daļu divas nedēļas noteikti nav foršākais veids, kā pavadīt atvaļinājumu. Varbūt ar kaut ko vecāku pat drošāk, jo vieglāk piemeklēt detaļas, bet nu, tīri emocionāli tomēr jūtos drošāk jaunā auto.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
4 4 Atbildēt

Ja ir 4000, tad par 4000 arī mašīnu pērc. Ja bail Eiropā palikt uz ceļa, tam braucienam īrē.

Manas domas ir tādas - līzings un kredīts mašīnai ir pēdējā muļķība. Naudas izmešana pa logu. Vēlreiz - nevajag lēkt augstāk par dirsu. Ja naudas ir tik, cik ir, ir jāpielāgojas, nevis bankām, autoražotājiem, utt par prieku aizņemties, lai savās acīs pats izskatītos labāks, veiksmīgāks, bagātāks, nekā esi. Nekā personīga... bet padomā, cik gada, piecu, desmit laikā varētu ietaupīt?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Kategoriski nepiekritīšu

Varu un gribu - tērēju. Dzin uz taupītāju domām. Ja privāti.

Ja uzņēmuma auto -tikai jauns.

aigi Reģ.: 01.08.2005
3 0 Atbildēt

Nepiekrītu, es par savu Kadjar gadā atsāju bankai 204EUR x 5 1020EUR 5.gados. Kādu hlamu es varu nopirkt par 1000EUR?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Par 1k eiru var nopirkt labu mk3 golfu, B4 passātu vai B4 A80, pie noteikuma ka nav dīzelis. Bet vispār tas tūkstotis - tā ir nauda, kuru braucot ar sev piederošu mašīnu tu varētu nolikt nākamajai mašīnai. Ja vēl tu ar to mašīnu pabrauktu nevis 5, bet 10 gadus, tu vēl ietaupītu kādus tūkstošus nākamajai mašīnai. Bet šobrīd tā ir tava maksa par nepacietību - šajā gadījumā gan diezgan maza, piekrītu, bet gan jau ne vienīgā.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

1 iemaksa bija? Nobraukuma km ierobežojumi? Cik no tiem 200 ir bankas%? Ir OK, ja ienākumi 2000 mēnesī

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

1 iemaksa bija? Nobraukuma km ierobežojumi? Cik no tiem 200 ir bankas%? Ir OK, ja ienākumi 2000 mēnesī

oxys Reģ.: 12.07.2017
0 0 Atbildēt

cilvēks augstāk rakstīja nevis mēneša maksājumu, bet gan % kuru saņem banka, proti 204eur gadā viņš samaksā bankas procentos, attiecīg 5 gadu termiņā tie ir 1k eur bankai.

p.s. manuprāt nav īsti samērīgi šo tā salīdzināt, jo pat par 4k pirkts auto var atnest tik daudz problēmu, ka vēl pēc ieguldītiem 4k + pakāsta laika tu būsi priecīgs viņu pārdodot par 2k.

šajā topikā manuprāt nav īsti racionāli apspriest pamatojumus. Katrs jau pirkumu/budžetu plāno pēc savām iespējām/vajadzībām/apstākļiem

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Bailes palikt uz ceļa. Ziemā plānojam braucienu uz Polijas ziemeļiem, vasarā, "...visdrīzāk, atkal uz Vācijas dienvidiem (šoreiz gan, visdrīzāk, visu izplānosim laicīgi, lai sieva ar bērniem lido, bet es ar auto). Un bail palikt ar salūzušu auto kaut kur Eiropā..."

Nafigam? Vai tad nevar nomā paņemt Vācijā? Kāpēc jākratās cauri pusEiropai? Tik daudz mantu?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Man patīk braukt ar auto, it īpaši garus gabalus pa bāņiem. Tik vienkārši arī tas ir. Naudas ziņā laikam arī drusku lētāk sanāk, bet tas principā sekundāri.

Mantas u.tml., tas jau principā vienalga - jā, ir daudz, bet ne jau tik daudz, ka 1-2 koferos nesabāzīs un bērna ratiņs jau tāpat lidmašīnā bez maksas var transportēt.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

AnK rakstīja: Protams, ka ekonomiski pamatots tas lēmums nav, drīzāk emocionāli (gribas jaunu auto). Jāsaka gan, ka turpmākos gadus braukšanas režīms nebūs baigi draudzīgs dīzelim, īpaši ziemā, kad jaunākais (vismaz pirmo pusgadu) būs jāved uz dārziņu 2,5-3km no mājām, tad jābrauc 2km uz darbu. Un vakarā tas pats, tikai otrā virzienā. Kamēr labs laiks, tikmēr jau labāk braukšu ar velo, bet... kaut kā justos labāk, ja būtu benzīnnieks vai hibrīds. Tomēr visi nostāsti par tiem DPF:iem u.t.t. iebiedē...

Ja ņemtu citu vietā, tas būtu kaut kas izmēros līdzīgs Verso. Varbūt tas pats Verso, tikai ar benzīnu (kam arī pieejams automāts). Varbūt kaut kāds Tiguans vai Tourans. Varbūt Kia Niro hibrīds. Vai kas cits interesants.

Tās ir muļķības, ka nav ekonomiski pamatots.

Tad jau televizors arī nav ekonomiski pamatots. Ēsšana kafejnīcā nav ekonomiski pamatota, utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Kā to ņem. Mašīna savas funkcijas un savas cenas dēļ prasās būt par otrās šķiras ģimenes locekli - nu kā suns vai kaķis - kuru kopj un kuru tur līdz nomirst [mašīnas gadījumā bik mazāk]. Bet nu pateicoties banku un autoražotāju veikalingam, labai daļai pircēju, kas arī uzskatāmi ir redzams šajā tofikā, mašīna ir kā lēta mauka - "ai, apnika", "ai, garantija beidzās" - nah, CITU! Un pēc tam brīnās kāpēc jaunās lamatas ir tik nekvalitatīvas, kad lielā patērētāju masa prasa nevis kvalitāti [10 gadus tak mašīnai būtu normāli jānokalpo, ne?], bet gan zemu cenu.

Attiecībā par cenu, man ļoti iekrīt acīs tie cipari, kas šī tofika lietotājiem liekas paceļami un kuri dārgi. Ja tagad būtu deviņdesmito sākums un nopirkt varētu tikai VAGmobīļus, šī tofika lietotāji ķertu līzē plikus mk3 golfus ar 1,6 mono vai 1.9D, B3 passātus ar 1.8 mono - kāds varbūt spētu atļauties Audi 80, vai passātu, kuram būtu kāds 2.0 motors un elektriskie logi... Tā tāda maza filosofija, aptuveni zinot cik tās mašīnas pēc inflācijas pārrēķināšanas maksāja tolaik.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Nortel rakstīja: Vairāk bateriju nozīmē lielāka masa. Tad vai nu jāsamazina auto celtspēja, piemēram, sedanu pārtaisot par divvietīgu kupeju, vai jāpastiprina virsbūve, ritošā u.t.t. (atkal papildus masa) kas beigās noved pie tiem pašiem nobrauktajiem km. Varbūt tieši pretēji, jāsamazina virsbūves masa, izmantojot plānākus bleķus, samazinot drošību un garantiju (kā to dara Tesla). Lielākas baterija būs ilgāk jālādē vai jālādē ar lielāku strāvu, kas novedīs pie jaudīgāku elektrolīniju izbūves un lielāka daudzuma fosīlā kurināmā patēriņa. Rezultātā visa ekoloģija pie pakaļas.

Tehnoloģiju izrāviens būtu miniatūrs kodolreaktors.

Kamēr vien pasaulē būs nafta, visiem šiem elektroauto ir jāliek virsū pamatīgs klucis.

Kodolreaktors iekš auto, arābs pie stūres un sauciens allah akbar

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Runājot par līzingiem u.tml. Ja es tagad ņemtu jaunu auto oplīzī, teiksim, par 250 EUR mēnesī jeb 3000 EUR gadā, tad tas būtu uz juridisko personu. Kas nozīmē, ka tie ir 3000 EUR, par kuriem man nav jāmaksā 15% UIN. Tur vien bankas procenti tiek "atsisti" ar uzviju.

Vēl apsvēršu domu ņemt pilna servisa līzingu, lai vispār ne par ko nav jādomā ārpus sēdies un brauc. Bet tad jau gan 100% pašam vecais jātirgo būs.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Un prasās arī kārtējo reizi atgādināt, ka šis topiks ir domāts, lai runātu par JAUNIEM (garantijas) auto!!!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Latviešu sakāmvārds:"Ne Tu mani taisīji ne Tu mani regulēsi!"

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti