gribi vairāk vietas, nopērc putu komplektu un kompresoru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
gribi vairāk vietas, nopērc putu komplektu un kompresoru
Outlanderim cīsiņu... Šajā idejā jau ir ietverts kaut kas nepareizs. Ja plāno braukt tikai tur, kur pietiek ar cīsiņu, tad kam tev Outlanderis? Ja tur, kur domāts braukt ar Outlanderi, tad kur prāts domāt par cīsiņu?
Ar to cīsiņu es netaisos braukt ikdienā, tikai ārkārtas gadījumos līdz riepu servisam.
Laikam jau neko nesaprati... Cīsiņs gluži vienkārši neglābs ārkārtas situācijā, kas atbilst adekvātai Outlandera izmantošanai. Cīsiņš der mašīnai, ar kuru nav paredzēts nobraukt no asfalta.
Cilvēks uzdod vienkāršu jautājumu un sarodas bariņš mazgudreļu, kas sāk mācīt dzīvot.
-------------
Jāskatās pēc izmēra tas ritenis. Man toyotai ir 125/70 R17. Vai tik visvieglāk nebūs aizbraukt pie dīlera, uzzināt kādi riepas izmēri un pēc tam jau meklēt to.
Es iesaku arī nomainīt krēslus uz mazākiem. Var paņemt no mitsubishi colt. Vēl vairāk vietas salonā būs. Vēl stūri nomaini uz mazo, sporta. Un pats galvenais - izmet ārā avārijas trīsstūri! Tas vietas daudz aizņem. Labāk paņemt atstarojošu skoču, un vajadzības gadījumā izlīmē uz aslta. Tas aizņem mazāk vietas.
Brīnos, ka vēl nav ieteikuma izmest gāzi un ielikt ratu tam paredzētajā vietā
Ja jau pašam liekas prātīgi ar Outlanderi tikai pa asfaltu braukāt vai arī ar cīsiņu riskēt braukt makšķerēt un tur arī palikt, tad vismaz noskaidro pie kāda speciālista kā tava auto pilnpiedziņa uzvedīsies ar tik atšķirīga izmēra riteni. Ka neiebrauc auzās ar dārgu un sarežģītu remontu... Pastāvīgajai pilnpiedziņai uz cieta seguma ļoti varētu nepatikt izmēru atšķirība.
Tu tiešām naivi ceri ka tai kastei ir pastāvīgā pilnpiedziņa? Šis vēl piedevām ir mitsubišī, kurš ir pasaulslavens ar savām pseidopilnpiedziņām - vienīgie mitsubišī, cik zinu, ar pastāvīgo pilnpiedziņu, bija pirmo divu paaudžu Eclipses, bet savādāk pat vienīgais normālais micuks - evolūcija - izmanto sarežģītu pseidopilnpiedziņu - īstu tomēr elektroniski kontrolēt nevar...
msh - naivs esi tu. Tieši tai tevis nosauktajai piedziņai nekas nenotiktu - varbūt būtu grūtāk stūrēt un riepas mazliet vairāk diltu. Bet kas notiks ar elektroniski kontrolētu un neatslēdzamu pseidopilpiedziņu, kas dažādu riepu gadījumā var "sajukt prātā", tev ne tuvu nav zināms. Un potenciālās remontu izmaksas var pārsniegt visu tavu transportlīdzekļu kopvērtību.
Kam tur jājūk - priekšējie nespolē, tātad pakaļējie nav jāpieslēdz, vienīgais kas varētu jukt - ESP, bet arī tam tas būtu jāpieļauj. Tikmēr kvatrai ar torsenu jau neliela ripuļa diametra atšķirība [uz vienas ass bija 195/65/R15, otras /195/60/R15] liek paātrinoties izdot parastās pazīmes, ka kaut kas nav kārtībā ar riepu diametriem un/vai diferu pārnesuma skaitļiem - sajūtamu vibrāciju - kas noteikti rodas dēļ torsena centieniem panākt abu asu vienādus ātrumus, bet visu griezes momentu šis uz vienu asi pārnest nevar... Pastāvīgajai pilnpiedziņai ar vaļēju starpdiferi vienkārši notiktu lieka difera deldēšana. Tevis aprakstītā parādība varētu būt bobikam kura braucējs aizmirsis izslēgt pilnpiedziņu.
Starp parastu vaļēju starpasu diferenciāli un pilnībā elektronisku starpasu daudzsajūgu Haldex ir daudz un dažādi "pustoņi". Un visos tajos ir sarežģīts elektronikas un mehānikas komplekss dažādās proporcijās. Manam bobikam, piemēram, ir pilnībā mehāniska sadalene bez jebkādas elektronikas, kas starp 2wd, part-time 4wd un full time 4wd var pārslēgties gaitā - jā arī braucot uz 90km/h. Tikai uz pazemināto + bloķēto režīmu jāpārslēdzas stāvot. Esmu pētījis internetā pieejamās shēmas un neko daudz gudrāks neesmu ticis, kā tas ir panākts. Bet dīvainības, kā piemēram, īpašība, ko angļu mēlē forumos sauc par "wind-up" ir nobaudīta dzīvē - ja pirms izbraukšanas uz sausa asfalta savlaicīgi neatslēdz pilnpiedziņu, pēc tam no tās var tikt vaļā tikai pabraucot kādu gabalu atpakaļgaitā. Par laimi neesmu vēl piedzīvojis ļaunāko scenāriju - pabraucot pa cietu segumu ar full-time 4x4 varot nonākt pie tā, ka auto tālākai braukšanai vajag pacelt un brīvgaitā izgriezt visus 4 riteņus (evakuators) vai arī līst apakšā un skrūvēt nost priekšējo kardānu.
Pustoņi ta pustoņi - vārdu savienojumā "pastāvīgā pilnpiedziņa" vārdiņš "pastāvīgā" nozīmē to ka vadītājs nevar ietekmēt to, cik riteņus motors piedzen - tikai visu laiku visus un viss, un vienīgais ko viņš var ietekmēt - sabloķēt kādu diferi vai ieslēgt pazeminošo, ja tāds ir. Tikmēr bobika variantā būtu jābūt diezgan galvā tērētam lai cīsiņu liktu aizmugurē un/vai slēgtu klāt priekšu.
Bet tava bobika gadījumā, nolohojoties, ļaunākajā gadījumā būtu jāpietiek ar domkratu pacelt vienu riteni gaisā. Skrūvēt nost kardānu būtu diezgan liela muļķība - burtiski skrūvēt vaļā divas zem slodzes esošas detaļas...
Bobika variantā ir jābūt tērētam, lai cīsiņu liktu dajebkur un vispār ņemtu līdzi. Tikai pilnizmēra un ar normālu riepu, nevis nobrauktu "sliku", kā to mēdz darīt vieglajiem.
Bet par kārbu ļoti maldies. Ar viena riteņa pacelšanu pietiek kā reiz tieši tik, lai palīstu apakšā un bez slodzes noskrūvētu kardānu. Un tas nav mans viedoklis, bet gan to, kas visu savu brīvo laiku sadala starp šādu mašīnu ķīlēšanu un to laušanu purvā.
Zelta vārdi. Par vecajiem es nezinu, bet jaunajiem outlanderiem ir trīs režīmi, un viens no tiem ir pastāvīgā pilnpiedziņa. Tikai uzreiz jāsaka, ka tik un tā tas paliek krossovers nevis apvidnieks. Jo nav ne pazemināto, ne diferenciāļa bloķēšana. Tāds ielu autiņš cilvēkiem, kuri grib "pazīmēties" pret skolniekiem - lūk, man ir džips.
Man patika viens testdraiva video. Tur bija savākti vesals lērums tādu krossoveru, pat krievu " apvidnieks" uaz patriot un visi autiņi ziemā mēģināja uzbraukt uz sniegota kalna. Kam izdevās, kam nē, kas mocījās pa vairākām reizēm, bet tad viens čoms ar parasto subaru outbeku paņēma un uzbrauca ar pirmo reizi.
Santīmnieki vadā rezerves ratu uz jumta.
Kura gada outlanders?
kad ravam pārsitu 17 / Tad arī atcerējos par "cisiņu " . Kā reiz tas bij blakus riepu servisam .Neatceros kapēc neizmantoju putas . Laikam cerēju riepu (svaigi nomainītu ) saglabāt . Izlāpīties ar elektro pumpi . Nesanāca . Vismaz disku nesabeidzu .
Vai kādam ir pieredze ar putām ? Cik lielus caurumus viņas ņem ?
Modernās putas, kuras gan nav putas bet tāda kā želleja ar ūdeni bez problēmām mazgājas ārā, tā kā riepa tiks saglābta.
Ar šādu esmu no Skotijas nekurienes vidus ticis līdz servim.
www.slime.com/us/products/auto/tire-repair/tire-repair-kits/smart-spair.php
Man jau šķiet micukma kā reiz tas cīsiņš der dēļ dažadiem 4x4 režīmiem ir arī tikkai FWD.
Cik km ,ar kādu ātrumu var braukt ar cisiņu ja ir 4x4 ?
Galu galā taču spiedienu starpība riepās reizēm ir ievērojama ,bet vadītājs pat nemana .
Pats esmu netīšām pamanījs riepu kura jau gadrīz pilnīgi tukša
Nav ne jausmas - man nekad nav bijusi doma, ka 4x4 un cīsiņš ir saderīgs komplekts. Bet tā vispār - vismaz manam neelektroniskajam 4x4 manuālī ir ierakstīts aizliegums lietot full time 4x4 uz cietā seguma un forumos raksta, ka neievērošana var beigties ar to, ka jāņem nost kardānu, lai auto spētu atkal ripot. Toties par spiedienu riepā - padomā mazliet rūpīgāk, un sapratīsi, ka tas būtiski neietekmē riteņa apgriezienu skaitu attiecībā pret nobraukto attālumu.
4x4 profesori , it īpaši duMSH .....
Ss.lv parocies , tur viens kantoris biezā slāni piedāvā cīsiņus , padārgi gan plēš. Man ar bij funktieris iepirkt . Tās putas visām situācijām nelīdz , ja caurums sānu malā tad 0% jēgas . Kaut kad Avotiņš autoziņās ņēmas ar šito tēmu , kam interesē var parakties tv arhīvos
Tāpēc īstiem "džipiem" riteņi stāv aizmugurē piestiprināti vai uz kapota stāv. Nopērk kaut kādas mazas parodijas un tad ar marasmu nodarbojas.
crv tārad ir īstais
nopērc , pabrauc un tad driss , kārtējais duMSH dvēseles radinieks ibio
Tas bija sarkasms. Cik tas cīsiņš vietu ieekonomēs? 5 cm? Ja cilvēks tā trīc par katru cm3 tad kāpēc nepirka lielāku džipu. Saprastu, ja pirktu no salona, jaunu. Tad cenu starpība ir ievērojama. Bet tāda gada autuņiem starpība var būt 100 eiro. Paņemtu pajero piemēram, ja gribēja mitsubishi.
Līdzvērtīga stāvokļa Pajero un Outlandera cenas starpība nav 100 eur, turklāt i nodoklis lielāks, i degvielu vairāk tērē, i tik lielu mašīnu būtībā nevajag.
Augstuma starpība riteņiem būtu kādi 10cm, kas manā gadījumā būtu pietiekami, jo tas man dotu iespēju cīsiņu likt stāvus aiz beņķiem un paliktu vieta, kur ielikt bērna ratus un citas mantas. Šobrīd ratus, kas ir diezgan lieli, lieku uz rata, kas kopā aizņem gandrīz visu grabažnieku.
Nja... Te nu var tikai piekrist. Salīdzināt Pajero ar Outlander ir diezgan absurdi. Bet arvien vairāk liekas, ka mani nojauta nav pievīlusi, un tu pats Outlanderu esi izvēlējies stila pēc, jo kauns braukt ar "parastu ģimenes auto". Tapēc māžojies pa asfaltu ar pseido 4x4. Tad māžojies līdz galam un izmet rezerves riteni vispār. Evakuatora pakalpojumi nebūt nav dārgi un risks, ka vajadzēs, visnotaļ neliels. Man vairāk kā 20 gadu pieredzē ne reizi nav vajadzējis rezerves riteni parastos ielas apstākļos. To ir secinājuši arī auto ražotāji, kas ne vienu vien jaunu auto komplektē tikai ar putu baloniņu...
Es pajero piedāvāju tikai tāpēc, ka tāds pats ražotājs. Ir jau citi ražotāji arī. Kaut vai tas pats crv. Tam ritens aizmugurē.
Par tēmu - vienreiz es izmantoju rezerves riteni. Atnācu stāvvietā pēc mašīnas( vakarā) un riepa tukša. Uzliku rezerves un braucu mājās. No rīta izdarīju darbus, un aizvedu uz riepu servisu. Nebūtu tā riteņa, nāktos evakuatoru saukt, uz mājām ar taksi, tad no rīta arī problēmas...
Tā ka ja ir, tad lai jau ir.
Tik un tā nesaprotu to 5 cm vietas ekonomēšanu.
aansis ar 20gadu ''parastā ģimenes autõ'' pieredzi , drīkst turpināt spriedelēt par ''parastā gimenes autõ'' labumiem vaj arī iet āānuussā ....
kas teu par daļu ko cilvēks ir izvēlējies ??? viņš teu ,aanusam,viedokli jautāja ?? varbūt esi viņam tētis???
riktīgi duMSH
Klau, tdiot, niks tev atbilstošs, bet turi muti, ja neko bez rupjībām nespēj. Neticēsi - bet jā prasīja viedokli. Grib vairāk vietas bagāžniekā - un mans viedoklis ir tāds, ka viņš droši var iegūt pavisam daudz vietas un izmest rezerves riteni. Es pie viņa uz mājām negāju un ar savu viedokli neuzbāzos - bet gan to izteicu publiskā forumā, atbildot uz turpat uzdoto jautājumu.
kā teiksi aanusis , kā teiksi ...
kur nu es , ne man niks stilīgs-aanuss ,ne mašīna (as)
Putas nelīdz arī tad, ja caurumā var iebāzt pirkstu. Tievie caurumi - naglas u.tml. lielākoties vispār nav tik sāpīgi, lai ar to pašu riepu nevarētu tikt līdz remonta vietai. Man ir gadījies uzzināt, ka riepā ir iedūrusies sarūsējusi skrūve, arī tikai pie sezonālās riepu maiņas - gaisu nelaida vispār.
Naglu situācijā nevajag nekādas putas, pietiek ar saujiņu kokskrūvju un pumpi vai kompresoru. Pazīstams cilvēks, kas savulaik strādāja riepu maiņā, stāstīja par taksistu, kam mainīja nobrauktas riepas - vienā riepā bija saskrūvēti vairāki desmiti skrūvju...
Oficiālā cīsiņa izmēri šim outlanderam: T135/90D16 (offset 40mm)
ansis
Man vairāk kā 20 gadu pieredzē ne reizi nav vajadzējis rezerves riteni parastos ielas apstākļos. To ir secinājuši arī auto ražotāji, kas ne vienu vien jaunu auto komplektē tikai ar putu baloniņu...
.......
Jelgavā plaukstas izmēra plāksne momentā iznīcināja .. Un Jelgavā arī laikam uz apmales pārsitu . Kur salasiju naglas nezinu , bet ar tām varēja uzpumpet un lidz servisam tikt . Pirmajai mašinai lipa cauras riepas . Laikam raustijos un braucu max pa labi no vidus līnijas .
Man caura riepa gadās apmēram reizi 3-5 gados pie gada nobraukuma 25-30 tūkst.km. Pēdējo reizi tas notika 2015.gada 1.novembrī Apes novadā. Labi, ka bija pilnvērtīgs rezerves ritenis.
Mans domu grauds būs tāds, pārdurt riepu gadās tik ļoti reti (vismaz man), ka rezerves riteņa var vispār nebūt!
Savulaik Mazda ielikām gāzes balonu rezerves riteņa vietā. Ikdienā visur braucām bez rezerves riteņa. Nobraucām 70tkm pa to laiku, nevienu reizi riepu nepārdūrām Vienīgā reize, kad ņēmu riteni līdzi - ceļojumos.
Lieka ekstra mūsdienās
Veiksmes faktors.
Pašam pēdējā gada laikā pa vienai riepai no katras sezonas, abas uz grantenes(it kā šoreiz pietiktu ar diegu, bet ar rezerves riteni vieglāk).
Savukārt vienreiz uz Krastenes noķēru durvju atslēgu (caurums ap 2-3 cm garumā, diegs un putas nelīdzētu), pēc kuras pat riepu servisā teica, ka remontēs, bet bez garantijas.
Man vienreiz suns riepu pārkoda. Braucošam auto .
Es gāzi uzliku pēc tam, kad beidzās vajadzība pēc bērnu ratiem. Tad tas rats bagāžniekā īpaši netraucēja.
Bez rezerves riteņa braukāt - Rīgā, pierīgā varētu būt o.k.,
bet nu, piemēram, sestdienas naktī kaut kur pie Ludzas atrast diennakts riepu servisu varētu būt atraktīvs uzdevums...
Man kundze pirms gadiem septiņiem atceļā no Dānijas pārsita riepu kaut kādā Polijas pufaikciemā. Un nebija rezerves riteņa (biju aizdevis brālim, kurš pirms nedēļas bija pārsitis ripuli Rīgas centrā un piemirsu pirms brauciena paprasīt atpakaļ). Bija kaut kur ap septiņiem vakarā, servisi u.tml. vairs nestrādāja. Iegājām kaut kādā barčikā, par laimi, nupat bija piebraucies kaut kāds menedžera tipa čalīts ar pajaunu korollu, kurš vienīgais prata angliski (arī krieviski neviens neprata). Tas piezvanīja kaut kādam paziņam, pēc apm. pusstundas atbrauca kaukāzieša tipa onka ar 124.mersi (par brīnumu - arī runāja angliski) un jau pēc pirmajām frāzēm sapratu, ka palīdzēt varēs, bet gatavojas baigo naudu nokāst. Sākumā runa bija par kaut ko ekvilvalentu 200 latiem (par lietotu riepu ar montāžu). Sāku īdēt, ka naudas praktiski nav, visa notērēta braucienā. Beigās vienojāmies par 50 un šis turpat noņēma veco ripuli, kaut kur aizveda, pēc apmēram stundas atgriezās, uzmontēja. Samaksāju un šķīrāmies kā draugi.
Otrais keiss ar riteņiem bija pirms pusotra gada. Nesen biju iegādājies SAABu un sestdienas rītā, braucot uz skolu, jutu, ka kaut kas nav... nu jā, kreisais aizmugurējais ripulis pagalam mīksts. Cīsiņš bagāžniekā bija, bet sāku meklēt domkratu un... nu jā. Tā kā mašīnai bija KASKO ar autopalīdzības segumu, zvanīju LAMBam, lai ručī ārā. Nu jā, šamie atbrauca, nomainīja. Es tikai pie sevis cerēju, ka nebrauks neviens kaimiņš garām, citādi padomās, ka neprotu riteni nomainīt. Kā zakon podlosķi, protams, viens brauca... pēc tam vakarā varēju taisnoties .
Kaškajā arī riteņa nav, bet ir putas. Pirmkārt, riteni ar 19-collu disku īsti nebūtu kur iestūķēt. Otrkārt, mašīnai ir Nissan palīdzība ar visiem evakuatoriem, takšiem līdz galamērķim, maiņas mašīnām un visu pārējo... cerams, nevajadzēs izmantot.
Mana sieva vienu reizi sagrieza riepu ziemā kādā stāvvietā, griežoties apkārt. Kā jau rakstīju, rezerves riteņa MAZDA nemaz nebija. Reāli no mājām atvedu to rezerves riteni līdz auto (kas tika noparkots pie viena netāla Supernetto veikala).
Mūsdienās auto, kam KASKO, notiek tā - zvans KASKO polises izdevējam, kas organizē meistaru.
Atbrauc meistars un bez neviena komentāra ātri vien nomaina to riepu. Nekas papildus netika maksāts vai tml.
Par to jau reiz te diskutējām. Nomainīt, protams, pats māku, bet tīru uzvalku smērēt - nudien negribu. Izmantojam ērtības
Gribētu redzēt ar ko meistars atbrauks un kā riepu mainīs purvā nekurienes vidū. Nu OK - ar Outlanderi tikai krūmos un netālu, bet tāpat... Tāpēc jau sāku, ka pilsētas autiņam ar ko brauc darba laikā rezerves riteni var izmest vispār - risks relatīvi mazs un palīdzība sagaidāma saprātīgā termiņā. Bet nevajag to darīt bezceļniekiem.
Pašam, kā liekas, 2-3 reizes mūžā riepu sanācis sačakarēt (tā 3. reize kaut kā miglaini atmiņā ir, tā ka droši galvot nevaru, vai maz pats pie stūres biju). No atlikušajām divām reizēm vienā biju dziļos laukos ar palielu caurumu riepā, ka nepalīdzētu tie remkomplekti noteikti. Tuvumā riepu serviss nez vai būtu.
Otrajā reizē tik traki nebija, bet caurums arī bija paliels, taču palīdzību organizēt varētu vieglāk.
Katrā ziņā man tas viss bija lieki, jo bija līdzi rezerves rats. Nomainīju un laimīgs aizbraucu tālāk.
Tiem, kas laimīgi nobraukuši 10-20 gadus bez pārdurtiem ratiem varu vēlēt veiksmi turpmākajā dzīvē, taču reiz tomēr tāda neraža var notikt un, kā dzīves pieredze rāda, tas notiek visnelāgākajā brīdī...
Par KASKO - būtībā tas viss darbojas, taču atsauksmes dzirdētas dažādas. Nesen čomam bija skāde gadījusies, nolēma izmantot ērtības (bija tiešā Pierīgā, ne dziļi laukos). Kad beigās sarēķināja, cik laika gaidījis, tad secināja, ka nākošajā reizē visu darīs pats.
Varbūt nepaveicās, bet es labāk 10 minūšu laikā ratu pats nomainu un braucu tālāk.
Rīgā/Pierīgā vidēji palīdzība jāgaida pusstunda līdz stunda. Ja kāds pīķis (piem., -25 grādi, rīts), tad noteikti ilgāk.
Manis minētajā gadījumā laikam bija ~2h. Cilvēks bija starp Rīgu un Jūrmalu, kas galīgi nav uzskatāms par meža ceļu, pie tam ne korķu stundā, bet ap kādiem 20iem vakarā - tad jau satiksme brīvāka, bet arī ne nakts vidus, kad visi meistari guļ.
Un arī pusstunda līdz stunda ir laiks, kas vēl piedevām ir gana nekonkrēts. Tāpēc joprojām uzskatu, ka labāk pašam to rezerves ratu nomainīt, ja vien tiešām nav smalks uzvalks vai manikīrēti nagi (un ja ir ko uzlikt). Cik tad tā darba. Pat ja bagāžnieks pilns, ar visu izkraušanu ātrāk būs.
Tas mans viedoklis, bet katrs rīkojas tā, kā uzskata par pareizāku.
Nē nu normāls cilvēks mācās no savām kļūdām, gudrs no citu kļūdām - kasiņš ir pirmais, un nav vēl to grābekli izbaudījis, tāpēc arī ir filosofija par paļaušanos uz visādiem dienestiem. Bonusā viņš procesā riepas slauka ancukā, nez kāpēc - it kā jau normāli to darot, netizlojoties, sasmērēt varētu vienīgi rokas, priekš kurām pie rezerves ripuļa var lupatu turēt. Es tikmēr labāk bez rezerves ripuļa un tā piederumiem vēl vadāju līdzi striķi un 4 kilo bugatieri, un vēl beidzot vajadzētu saņemties un nokomplektēt nelielu instrumentu komplektiņu, tas nekas ka iespējamība ka man pašam varētu kaut ko no tā vajadzēt, izņemot rezerves ripuli, ir tuva nullei - kā jau šajā tofikā redzam, vieglprātīgu cilvēku ir pietiekami daudz
Bet par paļaušanos uz to, ka nebūs cauras riepas - jā, man līdz šim manām mašīnām arī īpaši nav sanācis, BET, pirms deviņiem gadiem viena mēneša laikā dabūju trīs mīkstos...
Starp citu - runājot par paļaušanos uz veiksmi - mana autiņa oriģinālais īpašnieks bija 4x4 auto iegādājies bez 'towing kit' - t.i. papildaprīkojuma pozīcijas, kurā ietilpst divi āķi priekšā un piekabes āķis. Ja tās nav, tad nekāda pieķeršanās punkta nav vispār - pat ne ieskruvejamas cilpiņas. Laikam amerikāņi nav dzirdējuši teicienu - jo krutaks džips, jo tālāk pēc traktora jāiet.
www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni
šitas pēc 195/65/R15 un 195/60/R15 ievadīšanas parāda, ka Diametrs: 63.45 cm un apkārtmērs ir 199.33 cm bet otram
Diametrs: 61.5 cm un apkārtmērs ir 193.21
Tātad jākompensē 6 cm uz ap 2 metri kopējo ir 3%, leņķiski tas pats procents, jo l = πD (2πr) , tātad 10 grādi uz apgriezienu.
Tas ir maz?
msh - Tikmēr kvatrai ar torsenu jau neliela ripuļa diametra atšķirība [uz vienas ass bija 195/65/R15, otras /195/60/R15] liek paātrinoties izdot parastās pazīmes, ka kaut kas nav kārtībā ar riepu diametriem un/vai diferu pārnesuma skaitļiem - sajūtamu vibrāciju - kas noteikti rodas dēļ torsena centieniem panākt abu asu vienādus ātrumus, bet visu griezes momentu šis uz vienu asi pārnest nevar..
Cīsiņu gribu
Gribētos vairāk vietas bagažniekā, tāpēc gribu nomainīt pilnizmēra rezerves riteni pret "cīsiņu".
Vajag Outlanderim 16'' vai 17'', 5x114,3 skrūves un ārējais diametrs +/-670mm (nezinu kā cīsiņiem izmēri apzīmējās, orģinālais izmērs 215/55R17).
Ja kādam lieks mētājās vai zin, kur var dabūt, padodiet ziņu tepat vai uggga at inbox punkc elvē
Materiāla atlīdzība paredzēta