Ir uzskats, ka lētākā OCTA ir labākā!

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Ta kā OCTA apdrošināšana attiecas uz otru pusi, ir uzskats, ka jāpērk lētākā, vai tas ir pareizs?

 
1 2 3 4
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Man 1 mašīnai octa 25 eiras, otrai - veseli 8. Astoņi. Astoņi eiro gadā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 9 Atbildēt

Es maksāju ap 60 eiro.

Apdrošinos daudziem skauģiem netīkamajā Baltikums.

Nosauciet man vismaz vienu iemeslu, kāpēc pirkt dārgāku?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 3 Atbildēt

to ka tu esi egoists tāpat jau zinām. Nekas ar laiku jūsu rijīgos auto ar nodokļiem nosmacēs tā kā jūs tagad smacējat citus ar atgāzēm.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Skauģiem

Par ko skaust? Par to ka esi santīmjājējs? Egoists? Par "intelekta līmeni?" Nu, kaut vienu lietu nosauc...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 2 Atbildēt

" skauģiem" - tapēc, ka paši apdrošina citur, tikai tapēc ka patīk nodarboties ar apdrošinātāju brokeru sponsorēšanu un labdarību, bet greizi skatās uz tiem, kuri nekāš naudu.

Tu domā, ka tas mans zekauskais baltikums tev naudu neizmaksās, ja kas?

Izmaksās.

Ja gribēšu kaut ko sponsorēt, tad varēšu 60 eiro vietā samaksāt 80 pat nepārejot pie cita.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Izmaksās, protams. Tikai, cik daudz un cik ilgā laikā. Un vai nemēģinās no tevis pēc tam regresā dabūt atpakaļ, izmantojot tavu nezināšanu?

Bet tavs komentārs arī bez tā ir galīgi neloģisks (kā jau lielāka daļa).

Pirmkārt, tā arī nesapratu, kāds tam visam sakars ar skaudību? Izskatās, ka tu nemaz nezini, ko tas vārds nozīmē.

Otrkārt, pričom tur brokeru sponsorēšana? Pārējie apdrošinātāji pa tiešo un mājas lapās netirgo?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Octu un Kasko jau daudzus gadus pērku Swedbankā,viss notiek automātiski, šogad 40 EUR.

tox3 Reģ.: 07.02.2017
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Skatos, ka vienu gadu klase man pat palēkusies par +2 par ko tā?

Sakrājās vairāki 275 dienu periodi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Vai ari no 11 gadu redzesloka pazudusi kāda avārija.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Man gan ne reizi nav bijis +2, kaut ir bijuši x2 275 dienu periodi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kura tev ir tagad? 14? 15? Septembrī, kad tā avārija pazudīs, tev ir jābūt 17. - maksimālajai.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

+2 nav iegūts pat ar 3x 275.

Michux Reģ.: 30.04.2015
2 0 Atbildēt

+2 Tev arī nekad nepieaugs...

Katru gadu ir tikai +1, neatkarīgi no tā, cik ir apdrošināšanas dienas.

+2 ir tikai vienā gadījumā, ja iepriekšējā periodā neesi savācis tās 275 dienas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Viepli, tev gadījumā nav maksimālā> Kādu pieaugumu tu gaidi?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā arī ir. Avāriju nav, bet vienu gadu bija izlaists, nekas nav labāks par darba auto.

Michux Reģ.: 30.04.2015
0 0 Atbildēt

Man lētāko Octu parasti piedāvā vai nu Ergo vai Gjensidige. Bet es vienmēr salīdzinu cenas no vairākiem apdrošinātājiem. Bet pēdējā laikā es lētāko neņemu, es izvēlos vissakarīgāko piedāvājumu...pēdejo Octu paņemu pie Baltas, tikai 10€ dārgāka, bet papildus veselības apdrošināšana, tehniskā palīdzība uz ceļa un atlīdzība pie sava apdrošinātāja.

Secinājums - var jau ņemt lētāko, bet nevienmēr lētākais būs tas labākais. Ja tur santīmi jāpiemaksā par kādu bonusu, tad kādēļ ne. Katram pašam tas viss ir jāizvērtē.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Viepli, tev gadījumā nav maksimālā> Kādu pieaugumu tu gaidi?

Jā, maksimālā. Neko negaidu. Vienkārši neiedziļinoties reaģēju uz "Sakrājās vairāki 275 dienu periodi" un "Man gan ne reizi nav bijis +2, kaut ir bijuši x2 275 dienu periodi".

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Tu mazliet jauc lietas būtību. Tev tur uzrādās ka tajos periodos ir 3 mašīnas, tur nekā nevar uzlekt par 2 - kaut ar 100 mašīnām. Par +2 runājam tad, ja vienā gadā, piemēram, ir 270 dienas (kā dēļ klasei nevajadzētu celties), bet nākamajā ir, teiksim 400 dienas. Tādā gadījumā abi gadi skaitās kopā un klase var uzlekt par 2 punktiem. Un tā reāli arī mēdz notikt.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Michux rakstīja: +2 Tev arī nekad nepieaugs...

Katru gadu ir tikai +1, neatkarīgi no tā, cik ir apdrošināšanas dienas.

+2 ir tikai vienā gadījumā, ja iepriekšējā periodā neesi savācis tās 275 dienas.

Paldies par skaidrojumu.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Tu mazliet jauc lietas būtību. Tev tur uzrādās ka tajos periodos ir 3 mašīnas, tur nekā nevar uzlekt par 2 - kaut ar 100 mašīnām. Par +2 runājam tad, ja vienā gadā, piemēram, ir 270 dienas (kā dēļ klasei nevajadzētu celties), bet nākamajā ir, teiksim 400 dienas. Tādā gadījumā abi gadi skaitās kopā un klase var uzlekt par 2 punktiem. Un tā reāli arī mēdz notikt.

Paldies, nu ir skaidrs.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 1 Atbildēt

man gan nav skaidrs.

kā bonus malus saprot, kurš ir tas mudaks, kas juridiskajai personai sasit 4 mašīnas gadā? nekā. tad mudaks personīgo kasti brauc tikpat agresīvi, bet nazāk km gadā, un nekādi netiek fiansiāli ietekmēts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 1 Atbildēt

Izlasi OCTA pilno nosaukumu, nosaukumu likumam, kas to regulē un tad varbūt sapratīsi...

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Tikko apdrošināju OCTA savu V70. Lētākais bija Baltikums, nedaudz dārgāks IF. Iegāju IFa mājas lapā un tur 15% atlaide. Sanāca OCTA+ (ar kaut kādi bonusi tur iekļauti) 48 EUR.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Kaut kādus gadus atpakaļ no Swedbankas saņēmu piedāvājumu iegādāties OCTA par 68 eur.Vienu dienu zvana telefons,svešs numurs,paceļu,Balta zvana,"mums jums super piedāvājums iegādāties octu par 110 eur''.Saku paldies jo jau saņēmu piedāvājumu no svīdenes,šie interesējās par kādu summu.Saku ka 68,šī saka ka pēc brīža piezvanīs,piezvanīja pēc dažām stundām,zemāk par 90 eur nevarot.

Kāds Baltai būtu navars bet nekā.

Ingeborga Reģ.: 13.03.2017
4 0 Atbildēt

Ar OCTām ir pilnīgi vienalga, kur drošini. Nav jau atšķirības. Man nepaveicās, ka es biju Baltikumā, un tā, kas man sānā iebrauca arī bija Baltikumā. Un līdzarto, kas gribējupaņemt naudu, nevis servisu (jo palikt bez auto uz darbu bez auto netieku), tad nu tik smieklīgas summas sarēķināja, tad nācās pacīnīties, lai dabūtu īstos, reālos ciparus....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
3 0 Atbildēt

Es kā cietušais 3x esmu saņēmis atlīdzību no OCTAs.

1. reize bija Balta gadus 16 atpakaļ, uzspēlējām "vilcieniņus" 30. decembrī, es biju lokomotīve Ņēmu naudā (tad vēl neatskaitīja PVN un citus ieturējumus) un taisīju pie "Vasjas". Sanāca aptuveni 50% no atlīdzības atdot "Vasjam" par remontu, pārējais pašam morālā kompensācija Izmaksāja diezgan ilgi, ja nemaldos gandrīz 3 mēneši pagāja ar regulāriem zvaniem. It kā aizķeršanās bija dēļ policijas, kas ilgi nenosūtīja dokumentus apdrošinātājam, bet varētu tā arī būt, jo bija iesaistītas 3 mašīnas.

2. reize bija Baltikums. Vainīgais aizbrauca uz sarkano, manai mašīnai "remonts nebija ekonomiski pamatots". Piedāvātā atlīdzība bija diezgan smieklīga, bet, ja es mašīnu atstāju sev, cipars daudz neatšķīrās , tāpēc atstāju sev iztirgot vēl veselajās daļās un beigās nodevu lūžņos. Kopā sanāca normāls cipars, kuru varbūt pat nebūtu dabūjis, ja būtu tirgojis veselu mašīnu. Turklāt bez problēmām samaksāja par bojātajām mantām, kuras uzreiz nebiju piefiksējis protokolā, rakstīju atsevišķu iesniegumu CP. Neko daudz ar izmaksām nevilka. Nav ne jausmas, vai pret vainīgo ierubīja regreseu vai nē.

3. reize bija nesen ar Seesam. Vainīgais ar DE numuriem un DE apdrošīnāšanu iebrauca bamperī pie luksafora. Tā kā vainīgā apdrošinātāja pārstāvis LV bija Seesam, darījums bija caur viņiem. Izvēlējos sevis izvēlēto servisu. Bez neviena zvana, tāmi saskaņoja bez 3 dienām 2os mēnešos no iesnieguma dienas.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Jautājums zinošajiem.

Paziņai sasita mašīnu, vainīgajam OCTA Baltikumā.

Sasista esot krietni (pats neesmu redzējis), taisīt un braukt ar tādu viņa negribot, bet Baltikums pacēlis pirmsavārijas vērtību par aptuveni 2k EUR, salīdzinot ar tirgus cenu, un taisīšot, turklāt savā servisā. Rakstot pieteikumu, ailīti par izvēlēto servisu esot atstājusi tukšu, Baltikuma darbiniece teikusi, ka to varēšot aizpildīt arī vēlāk. Tagad to Baltikums pats ir aizpildījis.

Ir kāds veids tomēr panākt mašīnas norakstīšanu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Gribēt vai negribēt var daudz ko. Tas neuzliek par pienākumu kādam darīt, kā viņa grib vai negrib.

Lai nu kā, ja paziņa uzskata, ka tas auto maksā mazāk, tad ir jāpierāda auto pirmsavārijas vērtība un sākumā jāmēģina runāt ar wannabe apdrošinātāju. Ja viņi nepiekrīt, tad jāgriežas LTAB. Viņu slēdziens gan ir tikai rekomendējošs, bet parasti apdrošinātāji to ņem vērā, jo tas ir diezgan spēcīgs arguments pēc tam tiesā.

Plus vēl tas, ka, ja iesniegumā ir norādīts kāds konkrēts serviss, vēl nenozīmē, ka klients nevar pārdomāt un uzrakstīt iesniegumu par citu servisu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Paldies! Par servisa maiņu nezināju, būs jāiesaka.

Manuprāt, ja normāls serviss uztaisa korektu tāmi, apdrošinātājam vairs nebūs interesanti remontēt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tā varētu būt, bet tāmei ir jābūt pamatotai. Nebūs tā, ka apdrošinātājs akceptē dajebko. Vēl varētu palīdzēt, ka kādi 2-3 eksperti dotu atzinumu, ka to auto nav iespējams saremontēt adekvāti.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
4 0 Atbildēt

Cirks kaut kāds ar Baltikumu Šodien bijusi aizbraukusi uz servisu, izrādās eksperts sajaucis vērtību, viņam licies, ka 08. gada mašīna (B6 Passat) maksājot 8k. Pagaidām neoficiāli info, ka, ja viņa piekritīs uz 5,5k, tad izmaksāšot naudā.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

ir arī dārgāki varianti www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/passat-b6/bdkmxe.html

Iespējams Baltikums ielicis, lai palielinātu vidējo tirgus cenu (joks)

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Jā, šito sludinājumu viņi noteikti ņems vērā, nosakot vērtību

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, vispār labs B6 tik lēti nemaksās. Es labu 8.gada B6 par 6.5 lētāk netirgotu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

baltikums tagad ir pārsaukts par interRisk.

MaRtuRik Reģ.: 11.05.2011
6 7 Atbildēt

Nav ko reklamēt dārgas OCTA iestādes. Apdrošinot savu miskasti dārgākajā, bagātāks nekļūsi. Lētāko un viss.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Pie jebkuras izvēles parasti visizdevīgāk ir dārgāko un lētāko svītrot.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Gluži kā kādreiz daiļslidošanā

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Ja gatavojieties apdrošināt mašīnu, ļooooooti silti iesaku dabūt piedāvājumu laicīgi (atceroties, ka pēc likuma var apdrošināt ne agrāk kā 30 dienas pirms polises termiņa beigām) un polisi slēgt uzreiz uz gadu. OCTAi cenas šobrīd ceļas teju pa dienām. Salīdzinot ar pagājušā gada aprīli, cipari ir uzlekuši augšā vidēji par 25-30%, dažiem par visiem 100 un vēl vairāk. Un celsies vēl...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Taisnība.

Tēvam pirku kārtējo OCTA uz 3 mēn. (tā vienmēr daru), cenas kāpums aptuveni 5 EUR (18 EUR -> 23 EUR). Iespaidīgi

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Vakar drošināju, polise bija par ~40% lētāka kā iepriekšējā gadā un kārtu lētāka, kā citi piedāvājumi. Apdrošinātājs tas pats kas iepriekšējā gadā un nē, tas nebija Baltikums.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

BANs, vai ne?

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Nē, IFs octa+.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Tas gan dīvaini. Ifs ciparu uzrāva augšā visdrastiskāk.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

piekabei pagājšgad 3.90, šogad 4.17. Pieaugums par 7.3%!!!

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Pirms pāris mēnešiem, kad nācās pirkt Octa piedzīvoju pirmo šoku- no 28 € uz 40 ar kapeikām. Ielūrēju tagad,cik nākamajā mēnesī jāmaksā jau 52€. Kak tak,b*e? Kāds ir pamatojums tādam cenu lēcienam?!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Zrja neposlušalsja opitnovo tovarišča un nepaņēmi uz gadu, kā mazliet augstāk rekomendēju. Iemesls - nav vairs īsti, no kurienes paņemt un nosegt mīnusus. Agrāk ņēma no KASKO, bet tagad zādzību dēļ arī kaskas iet mīnusā. Šī gada piecos mēnešos lielākā daļa apdrošinātāju atlīdzībās jau ir izmaksājuši tik, cik visā pagājušajā gadā kopā. Un vismaz pagaidām nekas neliecina, ka tā tendence kaut kad tuvākajā nākotnē varētu mazināties. Kopš 2010.gada neviensm manam klientam nebija nozagta mašīna. Kopš 28.februāra - jau pieciem.

Nerunāsim par pieaugošo negadījumu skaitu, servisu cenu celšanu, sarežģītākām mašīnām, lielākām izmaksām dēļ naudas atlīdzību piegriešanas, slaveno Čaka ielas un Satversmes tiesas spriedumu par morālajiem zaudējumiem, kas attiecas arī uz vecām lietām u.c. blakusfaktoriem.

"Labā ziņa" ir tā, ka jel gatavojiet maciņus - cenas celsies vēl. Prognozē, ka vēl par 40%, un tad pieaugums varētu apstāties.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
2 0 Atbildēt

Kad pirku (tagadējo) termiņu, tad nebiju izlasījis Tavu komentāru. No sākuma domāju, ka tas dēļ iepriekšējā ceturksnī nopelnītajiem 4 soda punktiem un naudas soda, bet tad visi mani zināmie sāka dziedāt vienā dziesmā.

Principā jau te iznāk loģiska ķēdīte. Neapmierinoša ceļu infrastruktūra+ braucēju egoisms un idiotisms=vairāk avāriju. Vairāk avāriju=lielākas OCTA izmaksas. Rezultātā sanāk, ka paši vainīgi esam, ka apdrošināšana. Žēl ,ka tā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Jā, šito sludinājumu viņi noteikti ņems vērā, nosakot vērtību

Nu, par šito tēmu - vienam stiliņa biedram pirms kāda laika iznīcināja C3 Audi 100 turbo quattro un izmaksāja ļoti pieklājīgu atlīdzību, četru ciparu summa bija toč, jautājums tikai kāds bija pirmais cipars - ko droši vien pacēla uz augšu visādi dārgie ss'a sludekļi. Citu vietā ieķēra par dažiem simtiem...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas te tagad notiek, zīmēšanās ar oktu cenām? Nu labi, varu nozīmēties arī es...

Golfs, BTA baltija + ieķeksēts juridiskā palīdzība [ķeksītis 2.85 vērtībā] - pagājušogad 51.60, šogad 59.46, BM bija 7 un nu ir 8

Piekabe, zubris, BTA eiropa [komiski bet piekabei BTA eiropa vienmēr vai nu maksā vienādi vai lētāk, tad nah maksāt vairāk par mazāk... ] - bija 6.34, nu ir 8.41. Nesapratu vienīgi kāpēc piekabei BM klase joprojām ir sestā...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Piekabēm vispār BM neskaita.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja neskaita, tad kāpēc tas cipars tur vispār ir?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Vairumam apdrošinātāju tur ir svītriņa vai nulle.

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

OCTA'i velosipēdiem būtu jābūt obligātākam pasākumam nekā piekabēm :|

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

100% piekrītu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

PN. Vienkārši un konkrēti - PN. Ja dižajā pilsētā atrodas braucēju grupa, kurai ir pašnāvnieciskas tieksmes - izdomāt mehānisku kā pret to cīnīties, nevis sodīt visus. Šaubos ka šī problēma vispār eksistē ārpus dižās pilsētas.

Pa lielam šāda ģeniāla ideja var nākt tikai no cilvēka, kas močī ar mašīnu, un tas arī ir viss. Starp mašīnu un velosipēdu ir vairākas atšķirības, dēļ kā mašīnas lietas velosipēdam piemērot nevar:

1) daļa cilvēku velosipēdu lieto paretam, neregulāri - tad nu ko, drošināsim objektu kas krāj putekļus?

2) tā kā velosipēdiem nav tādu regulāro izmaksu kā mašīnām, tad ir daudz vairāk cilvēku/ģimeņu kam ir vairāk par vienu velosipēdu nekā to, kam tā ir ar mašīnām. Manā saimniecībā, piemēram, ir ČETRI velosipēdi - es runāju par tiem, kuri kustas/spēs kustēties pēc nelieliem remontdarbiem, jo vēl vismaz vienu varētu no detaļām sakrāmēt - tad ko, man drošināt četrus velosipēdus?

3) Kā tu piesiesi to oktu velosipēdam? Pie rāmja numura? No maniem četriem velosipēdiem viens ir paštaisīts, bez jebkāda numura, otram ir ulmaņlaika ražojuma rāmis, nezināma ražotāja, ar numuru kas ir četrciparu skaitlis - kā tu šitiem piesiesi oktu?

4) Jau nosauktā apstākļu īpatnība - es šaubos ka ārpus dižās pilsētas īpaši kaut kur eksistē apstākļi lai velosipēdists nodarītu zaudējumus kādam citam, neskaitot izņēmuma, ārkārtas situācijas

5) un beidzamais - kādu apdraudējumu apkārtējajiem rada velosipēdists kurš brauc ar labā tehniskā stāvoklī esošu velosipēdu, valda pār savu velosipēdu un apzinās situāciju apkārt? Reālāks ir mašīnu apdraudējums velosipēdistiem - var atvērt velosipēdista priekšā durvis, notriekt, vai arī [pašam ir gadījies] nogriezt ceļu, griežoties nost no galvenās ielas.

Tas kas varētu būt obligātāks pasākums - centieni dabūt nost no ielām sporta velosipēdus [rallija utml mašīnas mēs tak regulāri ielās neredzam?], uz kāda pilnā skafandrā esošs braucējs tiešām var būt ar pašvaku situācijas sajēgu - pa lielam tādi braucēji visdrīzāk arī ir galvenie tava uztraukuma cēlāji. Bet nu pie mums sporta/wannabesporta velosipēdus bāž virsū un smērē pircējiem - pats zinu vienu dižajā pilsētā dzīvojošu čali, kurš pēc diviem kalniešiem taisās pāriet uz šosejnieku; to ka nopirkt normālu, pilsētai piemērotu velosipēdu - "negribu izskatīties pēc opja". Cits variants - patlaban lēnām vienam pazīstamam cilvēkam kalnieti remontēju - šis brauc uz mežu sēnēs ar to - savulaik viņam notirgots velosipēds sporta konfigurācijā, ta nu bļin, pats gan vainīgs, bet nu pārdevējam varbūt arī nevajadzētu būt pimpim - vismaz puse braucēju kam ir velosipēds ar vistas laktas tipa sēdekli un stūri, domātu sēdēšanai mērkaķa pozā, ar to nav apmierināti, diez kāpēc - jo tā ir sporta konfigurācija...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Lai kas ar to "PN" būtu domāts, te parādās tipiska pāķa domāšana. Visu pielāgot tikai "man ir šitā, tāpēc jābūt šitā".

Pirmkārt, ja par dižo pilsētu uzskati arī Talsus, tad jā - ārpus dižām pilsētām tāda problēma droši vien neeksistē;

Otrkārt, tā gan nav mana ideja, par to ik pa laikam tiek runāts, bet es arī braucu ar velosipēdu, tā ka, uzbrauciens nebūs pareizajā virzienā;

1) Daži arī mašīnas un močus lieto paretam. Nu un? Pavājš arguments;

2) Ja man ir četras mašīnas, man ko, drošināt četras mašīnas? Tikpat vājš arguments;

3) Kā piesien oktu mašīnai? Starp citu, padomju laikos, cik atceros, velosipēdus, kuri piedalījās satiksmē, reģistrēja un pat tādus dzeltenus numurus deva. Arī tagad reģistrē. Pie tam, problēma jau ir atrisināta - BTA jau 3 gadus piedāvā tā saukto velopolisi, kur bez velo zādzības un bojājumu riskiem tiek ietverta arī civiltiesiskā apdrošināšana. Un nemaksā nemaz īpaši dārgi - 29 vai 39 euro gadā, atkarībā no seguma. Plika CTA izmaksātu lētāk;

4) Tas, ka tu šaubies, nenozīmē, ka tā ir. Ārpus dižās pilsētas ir vairāk pālī braucēju vai arī tādu, no kurien skādes gadījumā nebūtu ko piedzīt. Es pats jaunības dullumā, Talsos dzīvojot, esmu gandrīz vairākas avārijas izraisījis. Ne vienu vien reizi ir nācies ekstrēmi bremzēt uz tās pašas Ventspils un Liepājas šosejas, jo tumsā no kaut kurienes iznirst kāds pālī velobraucējs bez atstarotājiem un gaismām utt. Lai nu kā, ja šādas tavas rīcības dēļ manam kaškajam būtu jāmaina priekšējais bamperis, tu ar savu gatera palīgstrādnieka aldziņu to ilgi samaksāt nevarētu. Tā ka, maldies, puikiņ, velobraucēju kultūra ir problēma arī ārpus dižajām pilsētām;

5) kādu apdraudējumu apkārtējajiem rada auto vadītājs kurš brauc ar labā tehniskā stāvoklī esošu automašīnu, valda pār savu automašīnu un apzinās situāciju apkārt? Par to draudu - darba mašīnās 2 reizes ir ietesušies velosipēdisti, kuri nez kāpēc iedomājas, ka viņiem visur un vienmēr ir taisnība. Labi, ka mašīnām ir KASKO, lai pēc tam apdrošinātāji paši ar tiem idiņiem tiek galā. Kolēģis - sportists arī ļoti nejauši vienu auto apskādēja uz apm. 250 euro. Tā auto KASKO apdrošinātājs pēc tam regresu piestādīja.

Lai nu kā, es personīgi par to neuztraucos - man abām mašīnām ir KASKO un, ja kāds tamlīdzīgs kaut ko nodarīs, lai apdrošinātāji paši pēc tam cīnās. Velo gatavojos augstāk minēto polisi nopirkt, vēl tikai velis CSDD jāpiereģistrē. Arī biznesa intereses man tur nav - tās polises maksā tik lēti, bet čakars tāds pats, kā arī OCTām. Vnk., uzskatu, ka jebkuram transportlīdzeklim, kas piedalās ceļu satiksmē, tādā vai citādā formātā ir jābūt civiltiesiskajai apdrošināšanai (bai ze vei, cik noprotu, te pat iespējams varētu tādu likt uz braucēju, nevis riteni, jo velosipēdiem CTA apdrošināšanu ES regulas neregulē). Jo velobraucēju kultīra LV ir katastrofāli zema un viņi taisa ziepes. Un vēl - vispārējā privātpersonu CTA apdrošināšana darbojas arī, ja skādi nodara ar velosipēdu. Tikai te jau tipiskā latvju bāleliņa domāšana - ar mani jau nekad... tikai, nu, prakse rāda, ka notiek gan.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Nja, 600% kāpums gada laikā.

Iepriekšēja periodā OCTA izmaksāja 49 EUR, tagad - 295 EUR. 2016.g. Toyota Verso, BM klase 6 vai 7, nav bijuši negadījumi.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Tas pie brokera, kas ļauj maksāt par polisi pie ikmēneša līzinga rēķina. Ja pirktu netā, tad varētu dabūt par 230 EUR.

Diezgan absruda sajūta, ka par OCTA polisi jāmaksā 70% no KASKO pilises cenas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pēc loģikas OCTAi būtu jāmaksā dārgāk par KASKO (kā tas, starp citu, ir vairākās valstīs), jo ar KASKO tu riskē tikai ar sava auto tirgus vērtību. OCTā tiek riskēts ar pieciem miljoniem, kas var būt jamaksā, ja izraisīsi avāriju ar bojāgājušajiem vai paliekošām invaliditātēm.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Un jā, līzingi parasti sadarbojas ar vienu apdrošinātāju (Nordea - ar 3), attiecīgi, piedāvājuma variācijas iespējas ir tādas pašvakas. Paskaties pats jebkurā kalkulatorā, visticamāk varēsi atrast lētāk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka vajadzētu uzrakstīt iesniegumu konkurences padomei, lai izvērtē šo cenu pieaugumu, jo izskatās pēc slepenas vienošanās starp visiem apdrošinātājiempar OCTA prēmijas palielināšanu noteiktā apjomā . Cita skaidrojuma man nav šādam vienādam cenu pieaugumam.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ceru, ka arī uzrakstīsi, ne tikai paīdēsi anonīmi internetā. Pēc tam padalīsies ar atbildi? Labprāt gribētos zināt...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Mans personīgais, nepareizais, viedoklis ir tāds - ja gribi sponsorēt, tad labāk, kādu 100 pārsūti bērnu namam, dzīvnieku patversmei, vai kādam slimam bērnam, kurš vāc naudu ārstēšanai, nevis ziedo to apdrošinātājiem.

Es esmu pārliecināts, ka ja painteresētos pa citiem apdrošinātājiem, tad arī atrastu lētāku. 190 EUR mierīgi.

Nu jā, labāk pirkt dārgu un ziedot naudu nabadzīgajiem apdrošinātājiem.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Un es vēl čīkstu. Tev a...eļi tie apdrošinātāji. Ož pēc karteļa.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti