labs , tikkai nesmuks .
a jaunais gan ir sanācis smuks .
Lai veicas .
labs , tikkai nesmuks .
a jaunais gan ir sanācis smuks .
Lai veicas .
Teikšu tā, kad iznāks nākošais kuzavs, tad šodienas jaunais arī izskatīsies nesmuks. ;) Ar šo auto bija tā, kādu laiku jau mēģinājām saprast, ko īsti gribas, nemaz nezinājām neko par Superbu, kad iegājām Škodas salonā un ieraudzijām, uzreiz sapratām, ka šis ir īstais. Uz to brīdi šis modelis izsita visus tajā cenu kategorijā. Nekā līdzīga nebija. Un tik pilnu komplektāciju tajā gadā par 30tk.€ nevarēja dabūt nevienam. Žēl, ka šodien tāda pati komplektācija jaunajā kuzavā maksā jau 40tk.€.
Es domāju tieši otrādi-šis ir smuks, pat ļoti. Ar savu raksturīgu dizainu, smukiem lukturiem priekšā. Bet jaunais kā lētās ķīniešu multi filmas, kantains, lēti kantains. Es šādu labprāt nopirktu, bet melnā krāsa nozvērējos auto nekad.
Slikto ceļu paka nozīmē par 15 mm augstāku klīrensu un papildus plastmasas apakšas aizsardzībai. Pēc pusgada lietošanas sapratu, ka nevajadzīga ekstra. Labāk atstāt orģinālo vai sporta (-15 mm). Auto būs stabilāks, spolējot nebūs triecienu pa riteņiem piekares garākā gājiena dēļ. Norakties slapjā zālē var arī ar visiem +15mm.
Cipars stipri paliels septiņus gadus vecai Śkodai.
Labāk ņemtu śo
Nortel. Ir pāris nianses, kāpēc auto tavā linkā ir tādā summā. Dinamika 160zs benzīnam nekāda. 4x4 pilnīgi noteikti neiet kopā ar tik vāju benzīnnieku, kā rezultātā arī patēriņš būs vidējais minimums 8L, bet ja ikdienā ir Rīgas centrs, tad 11L. Kam tas ir vajadzīgs? Kurš neskatās uz degvielas patēriņu visdrīzāk izvēlēsies augstākas klases un daudz dārgāku auto. Auto visumā ir par atbilstošu cenu. Ja skaties tās cenas, kas ir SSā, tad tā nu ir pircēja problēma. Nevienam, neliedzu izvēlēties nezināmas izcelsmes auto. ;) Paši cenu likām vadoties no mobile.de. Jārēķina, ka, ja vilktu no DE, tad šāds auto beigās izmaksātu LV vismaz 15tk.€. Slikto ceļu paka ziemā mūs ir izglābusi vairākas reizes. Manā skatījumā nenovērtējams pluss. It sevišķi, ja brauc ārpus Rīgas. Kurš braukā tikai darbs/mājas pa vienmēr notīrītu ceļu pilsētā, tas nesapratīs. Tam arī tik lielu dinamiku un ietilpību nevajag. Šis auto varētu būt ideāls tādam, kuram krosovers nepatīk, bet vieglais neder dēļ ceļa. Par spolēšanu - varu iepriecināt jauno īpašnieku. Ar šo auto nav ne reizi spolēts, tobiš katra spolēšana ir laušana, ja šāda tipa auto pēc fakta tādām izvirtībām nav paredzēts. Triecienus arī ne reizi nav dabūjis pa piekari. Ja tiešām bedrains lauku ceļš, tad atbilstoš ātrums kaut vai 5km/h, ļaujot amartiņiem izstaigāt, nevis lidošana pāri.
Starpība dinamikā tikai 0,2 s:
www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-18-tsi-6mt-4x4-160-hp
Tas nozīmē, ka reāli 1.8 TSI iet tāpat, pat labāk. Jo pietiek tev ar FWD izspolēt, kā esi zaudējis. Un TSI ļoti labi čipojās, plus sporta filtrs, izņemts katalizators. Minimums +50 zs klāt.
Pārējais viss ir basņas. Kā tevi ir glābusi paaugstinātā piekare, ja neesi spolējis? Es domāju, ka 1.8TSI škodas pārdevējs nodotu pa pircēja ausīm ne sliktāk par tevi.
Tas 1.8 TSI vagons ir tikpat "nezināmas izcelsmes auto", cik tavējais. Tas pirmkārt. Otrkārt, par patēriņu nav tik traki - būs par kādu litru vairāk kā tavējam. Par dinamiku - ir braukts ar tādu, tu biš pārspīlē. Velk samērā normāli. Jā, pie lieliem ātrumiem paliek gausāks un rijīgāks, bet Latvijas apstākļiem ir pilnīgi OK.
Piekritīšu, dizainiski šim modelim izskatāms tikai universālis.
Kas attiecas uz cenu, mana pieredze liecina, ja auto tiešām labs - var prasīt vēlamo summu arī virs tirgus cenas Un to bieži novērtē arī Brc, līzinga gadījumā auto vērtējot bankai. Latvijā ir tik daudz Lietuvas brīnumu, ka izteikti zemās cenas nav rādītājs.
Labs auto maksā atbilstoši.
Slikto ceļu paka ziemā mūs ir izglābusi vairākas reizes. Manā skatījumā nenovērtējams pluss.
----------------------------------------------------
Piekrītu, man arī tāda paka ir uz B6, klīrenss ir + 20 mm, motora aizsargs ir no presēta metāla, iztur pat nelielu celmu, vai zālē apslēptu baļķi. Derīga arī vienkārši pa LV vecajiem asfaltētajiem ceļiem, kas pat ja nav ar atklātām bedrēm, ir izbraukti, viļņaini, bet ar paaugstināto klīrensu arī pa tiem var braukt droši, tāpat Rīgā pa tramvaja sliedēm, pārbrauktuvēm utt. Priekš manis ražotāja slikto ceļu paka viennozīmīgi būtu +
Vispār izskatās, ka, ņemot vērā ceļu stāvokli un zināmu praktiskumu, latvja vidējais braucamais varētu būt FWD/AWD universāls ar VAG/Volvo dīzeli vismaz 2l, paaugstinātu piekari un piekabes āķi
Šobrīd man auto pirkšana nav aktuāla, bet interesē kāpēc cilvēki pēk jaunu dīzeli ja gadā nobrauc mazāk nekā 20 t.km?
Šāda škoda jauna ar benzīna dzinēju noteikti maksāja 4-5 t. lētāk. Attiecīgi dīzeļa atmaksāšanās periods ir vismaz 200 t.km. Kāpēc jāizvēlas dīzelis, ja ar auto nobrauc mazliet virs 100t.km ?
Mazliet padomāju un nāca apskaidrība, kāpēc izvēlas dīzeli, ja lej kreiso dīzeli tad atmaksājas daudz ātrāk. Bet neesmu dzirdējis, ka būtu kreisā benzīna piedāvājums.
un tad "laimīgajam" nākamajam īpašniekam daudz ātrāk gaidāmi dārgi degvielas sistēmas remonti. Dēļ kreisā dīzeļa izmantošanas pirkt Latvijā lietotu dīzeļauto ir liels risks.
1. Dinamika - auto pie līdzīga tilpuma dzinējiem ir daudz "asāks", jo liels griezes moments.
2. Patērē tāds dīzelis diezgan mazāk, vēl jo izteiktāk tas ir pie dinamiska stila braukt (pedālis grīdā vai, piem., lielos ātrumos pa autostrādi)
3. Dīzelis maksā mazāk (un tam nav nekāda sakara ar kreiso soļķi, es pat nezinu, kur tāds vispār nopērkams, un vispār negribu pat zināt).
1. Liels griezes moments ierobežotā diapazonā, kas komplektā ar sešu robu manuāli garantē cītīgu putras katla maisīšanu.
2. modernie pencīni māk būt pat ļoti ekonomiski Passat B7+B8 dīzelis ar tomātu 6.53, pencīns ar tomātu 8.02. dati no spritmonitor.
3. nedrīkst aizmirst par vēsiem saloniem ziemā un nenovēršamās mikrovibrācijas virsbūvē, kuras dīzelim ir manāmi jūtamākas kā benzīnam.
"nedrīkst aizmirst par vēsiem saloniem ziemā" šis laikam attieksies ne uz visiem dīzeļiem, vai precīzāk no tā cik konkrētais dīzelis maksā un kuras klases auto
No personīgās pieredzes varu teikt, ka VW benzīns uzsilst krietni ātrāk nekā dīzelis, ņemot vērā, ka Škoda ir kautkas līdzīgs tad visticamāk arī škodas dīzelis uzsilst lēnāk.
Dārgam dīzelim būs vebasto-kas tāpat nozīmē papildus degevielas patēriņu, lētākiem auto tiek uzstādīti papildus elektro sildītāji bet siltumu viņi nedod, drīzāk neļauj tik ļoti salt
"Dārgam dīzelim būs vebasto" Jā ir, bet tas netika lietots, uzsila tik pat ātri kā benzīnnieks.
Es protams varu salīdzināt tikai tos kas mūsu ģimenē
Opel - aizbraucot līdz Jūrmalai var nosalt
BMW - nepaspēj no pagalma izbraukt, kā salons silts. (Moš šis vienīgais tāds? )
1. Ko tu saproti ar vārdu "Dinamika" ? Ja ar dinamika domā paātrinājumu tad jau iepriekš tika minēts, ka 1.8 FSI 160Zs līdz 100 paātrinās pat nedaudz ātrāk nekā 2.0 TDI ar 170Zs.
www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-18-tsi-160-hp
www.autoevolution.com/cars/skoda-superb-2008.html#aeng_skoda-superb-2008-20-tdi-170-hp
2. Protams, ka dīzelis patērē mazāk, bet sākotnējā auto iegādes vērtība ar dīzeļdzinēju ir krietni augstāka, atteicīgi atmaksājas tikai pie lieliem nobraukumiem.
3. DUS D maksā mazāk, jo akcīzes nodoklis ir mazāks, bet ne visās valstīs tā ir. Piemēram, Eesti benzīns un dīzelis ir vienā cenā, bet ja paredzēti tālāki braucieni tad Francijā D pat ir dārgāks nekā B.
Veicu aprēķinus konkrētai škodai. Ņemot vērā konkrētās škodas norādīto patēriņu (D-5.8; B-7.6) un šī brīža degvielas cenas LV (D-1.03; B-1.13), lai atpelnītos 4000 euro jānobrauc ir 153 t.km.
Un kā jau feciic minēja komplektā iegūsti "traktoru", kurš ziemā nesilst.
Es esmu no tiem, kuriem šis brīnums ir izskatāmo auto listē. Bet tikai benzīns ar automātisko transmisiju.
Skatos, ka cilvēkiem nav saprašana, ko nozīmē "dinamika" un jauc ar patērēto laiku no 0 līdz 100km/h.
Par degvielas veidu arī. Mums dīzelis izmaksāja par 1tk.€ dārgāk... atlaides uzņēmumam, u.tml. Līdzīgas jaudas benzīnniekam ieraugot 13l pa pilsētu.. ziniet, pārgribējās.
Par remontiem mīts. Uz lieliem remontiem kā reiz iekrīt, kad nopērk no Vācijas ar 150tk.km nobraukumu, kur reālais ir vismaz 300tk.km.
Par uzsildi sūdzību nav. Ja man mersim pie motora t°+50 ar visu Webasto papildapsildi pūš aukstu gaisu, tad šim vairāk kā siltu. Pie 60 grādiem jau karsts nāk. Sakot, ka šiem esot arī kaut kādi elektriskie sildītāji, tāpēc nākot tik ātri silts salonā, bet negribas tam ticēt. Tad jau pēc 1min vajadzētu pūst karstu.
Par motora dzirdamību salonā. Šis ir klusāks par iepriekš bijušo 2000 gada Opel Astra benzīnnieku.
Gribi teikt, ka dinamika ir laiks no 100 līdz 0 km/h?
Starp citu, jauno TSI dinamika ir krietni labāka kā TDI. Tas pats Škodas 1.4 TSI (150 zs) ir dinamiskāks par 2.0 TDI. Un izteikta TSI dinamika ir 5 un 6-tajā robā. Starpība patēriņā apmēram 1 litrs. 1.4 TSI pie 120 km/h ir 6.2, pie 150 km/h 7.2 litri.
Piedod, bet tavs komentārs par paaugstinātās piekares saistību ar spolēšanu nosit jebkādu vēlmi ar tevi diskutēt. Pēdējais ko pateikšu- pie vienāda svara 150zs pie 4.tk.apgr. ar 240nm, nekad nebūs dinamiskāks par 170zs pie 2tk.apgr. ar 320nm. Ja nedalec, tad sāc ar 5. klases fizikas grāmatām.
Piedod, bet tā arī ir - auto ar paaugstināto piekari ir nestabilāks kā ar sporta piekari. Esmu uz Octavia izmēģinājis abas. Ar paaugstināto spolējot vairāk atslogojās priekša, riteņi izvēršās uz sāniem un rodas nepatīkamie rāvieni, triecieni (hvz kā lai vēl nosauc) pa riteņiem.
Par dinamiku lasi to, ko es rakstīju, nefantazē. 1.4 TSI 250 Nm ir pieejami jau pie 1500 apgr.
Vienmēr pildīts ir tikai Statoil un kopš parādījās - tikai milesPLUS.
gunbox
Ieliekot savu sludinājumu te, ir jārēķinās ar pilnīgu offtopic.
Pilnai laimei vēl pietrūkst msh viedā viedokļa. Galu galā Škoda tas pats Golf vien ir. Tas nekas, ka ar 25 gadu starpību
Un fana - par to naudu var nopirkt jaunu fābiju ar 1.2 atmosfērisko
Es palieku pie sava, šī būs labāka izvēle
m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bddhgi.html
Nav vienīgi gaišā salona.
Sliktāks par nobrauktu dīzeli var būt tikai nebraukts dīzelis...
Mjā,ādas sēdekļu kvalitāte nožēlojama.Lūk daudz gadu vecāka mašīna bet beņķi kā jauni.
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focusc-max/adbbg.html
Tas Fords ir tavs kopš pirkšanas, ja zini, ka beņķi nav jauni vai pāršūti?
Šim Superbam beņķu kvalitāti var orentējoši salīdzināt ar aizmugures. Tajos prakstiski nav sēdēts. Lai teiktu, ka tur ir kaut kas sliktā stāvoklī ir nezināt vispār neko par konkrētā auto ādas kvalitāti. Protams ka tā nav vecā auto Nappa vai arī pārlieku cietas konstrukcijas beņķis, kad arī pēc 300tk. izskatīsies kā jauns.
Auto pa servisiem vien dzīvoja un tāpēc sēdekļos praktiski nav sēdēts.
Nu ir arī atsķirība kurš sēž krēslā Vai slaida dāma vai gruntīgs kungs Bet vispār, arī Fordam ir krunka
iuziite Vadoties pēc tā, kā šeit izsaka minējumus, nevis pieredzi un faktus, tad tādā pasa tonī tam Fordam varētu dot 2 krunkas, kuras savienu 3 VIN numurus.
Pa 14 000 ir labāks variants:
Ar ko tieši labāks?
Tad jau šis vēl labāks:
www.ss.lv/msg/lv/transport/cargo-cars/off-road-vehicle/bjdxd.html
Labs, bet tam vajag c kategoriju un daudz kur nedrīkst iebraukt.
Bet mans variants ir ērts, labs. Protams, ka cilvēkiem, kuri nemāk braukt un parkoties vajag kaut kādu fabiju pirkt.
Apskatoties uz sēdekļiem vien, var jau spriest, cik ļoti īpašnieks par to auto rūpējas.
Nerunāsim par Dodge un lielāko daļu amurikāņu zārku salona apdari un cietajām plastmasām.
Viss pareizi. Tāpēc, ka auto domāts lietošanai. Nevajag baidīties uzlikt kaut ko virsū, izliet. Tas tev ne dārgais eiropas sūds, kuru vajag sargāt. Nopērkot mopēdu, par 30 000 pat nopirsties tajā būtu bail, ka dārgā plastmasa deformēsies.
Tā jau ir laba prakse - maksāt, lai būtu mīksta plastmasa. Pofig komforts, galvenais, ka dārga plastmasa.
core
Tas nav labs, jo kad viencexpercveidīgais ar to kraveni atbrauks uz Rīgu un kāds ar X tipa auto ieleks viņa joslā lai tūdaļ bremzētu un nogrieztos pa kreisi, iznāks liels būkš. Jo tādu tik strauji nevar nobremzēt
Mdā kāds viedajo saiets izveidojies
Trūkst tikai paša galvenā ,šķībs līks šrots ar LT nummuriem , viedoklis
Šitais škoda ir ļoti laps , dzinējs labakais kāds tiem VAGsūdiem iespējams , tapat nav DārgiSūdīgāGārba(DSG) bet ''prasta mešalka'' .
Bet dizains man nepatīk
Un tiem TFSI apjūsmotājiem iesaku pabrauzet jūķūbā .
nomiks rakstīja: gunbox
Ieliekot savu sludinājumu te, ir jārēķinās ar pilnīgu offtopic.
Pilnai laimei vēl pietrūkst msh viedā viedokļa. Galu galā Škoda tas pats Golf vien ir. Tas nekas, ka ar 25 gadu starpību
Golf ir modelis. Škoda ir vesela marka. Tas nekas, ka līdzīga VW, kas ir marka Golfam. Nezinu kā Golf var pierakstīt kā tādu pašu kā SuperB.
Cilvēks padalījās, ka pārdod auto. Saņēma krāniņu mērīšanu, vērtības vērtēšanu un daudz ko citu. Bet ne to, ka kāds varbūt gribētu pirkt vai zin, kam interesētu. Vai vienkārši ritināšanu tālāk.
Kā autoram veicies ar pārdošanu? Kāda interese bija? Sludinājums joprojām aktīvs...
Praktiski bijis ir tikai viens znanītājs. Interese nekāda. Bet nu es nesteidzos pārdod. Tā teikt, katrai lietai ir savs pircējs. Kas saprot lv pirkta auto vērtību šodienas sačakarētajā tirgū, tas pratīs novērtēt.
Jaunajā Auto Bildā ir sadaļa par populārākajiem mītiem attiecībā uz auto. Tur ir arī viens no tēmas "ievests auto labāks par vietējo"... vakar vakarā tikai nopirku, vēl neesmu izlasījis... enīvei, ja es skatos auto, arī dodu priekšroku Latvijas mašīnai... vai nu vismaz tādai, kas kādu laiku ir braukusi LV un bijusi privātā īpašnieka rokās. Ja man par vienādu ciparu noliktu šo un līdzīgu, bet "tikko no Vācijas/Beļģijas/Francijas/Ziemeļkorejas", es priekšroku dotu pirmajam.
Pārdod Škoda Superb 2,0 TDI
Visa pamatinfo šeit: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/pjlpp.html
Centīšos forumā atbildēt uz visiem jautājumiem.
Ja nu gadījumā ir jautājumi par slikto ceļu paku. Tad auto ir nedaudz augstāks. Ziemā nekad nav bijušas problēmas izbraukt, kamēr citi uzsēžas sniegā.