Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pārdod Škoda Superb 2,0 TDI

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Visa pamatinfo šeit: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/pjlpp.html

Centīšos forumā atbildēt uz visiem jautājumiem.

Ja nu gadījumā ir jautājumi par slikto ceļu paku. Tad auto ir nedaudz augstāks. Ziemā nekad nav bijušas problēmas izbraukt, kamēr citi uzsēžas sniegā.

 
1 2 3
Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Par tādu cenu var ilgi tirgot, līdz ZS.

Sliktākais, kas mašīnai var būt, ir privātais īpašnieks latvietis. Ja juridiskās personas pat pēc garantijas beigām parasti turpina uzturēt auto dīlera servisos vai citos augstas kvalitātes servisos, remontējot ar orģinālajām detaļām, tad privātie parasti "ļepī" ar ķīniešu detaļām, detaļām no šrotiem dažādos kaktu servisos.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
5 0 Atbildēt

Atļaušos oponēt. Visi mani auto tiek uzturēti ideālā kārtībā un tiek apkopti pie dīlera arī pēc garantijas beigām. Un esmu latvietis. Un pazīstu vēl tadus daudzus kā es.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 1 Atbildēt

Domājams, ka nepievērsi uzmanību auto markai. Tie, kuri pērk jaunus lētā gala auto, parasti tos arī uztur dīlerservisos un lieto oriģinālās daļas. Bet tie, kuri pērk daudzlietotos "sapņu auto" , piemēram, populāro vācu trīsvienību Mercedes, BMW, Audi, dīlerservisu ir redzējuši labi, ja no ārpuses.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

Škodas gadījumā dīleris nav rādītājs. Es teiktu, ka pie Sašas garāža varētu būt kvalitatīvāka attieksme un serviss.

Vispār chainas detaļas neatzīstu. Tās kalpo max 2 mēnešus. Pat 17 gadus vecam e39 liku Sachs amīšus.

Par juridisko kļūdies. Ļoti daudz dzen uz sadarbības servisiem pēc garanrijas beigām un liek tādas pašas detaļas kā jebkurš saprārīgs privātais.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Nesaki viss,ir lētās Ķīnas detaļas un dārgās kas par oriģinālajām detaļām ir lētākas bet kvalitātes ziņā nav sliktākas.Un nebūtu ne kāds brīnums kad tie tavi Sachs amīši būtu ražoti Ķīnā.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Piemirsu piebilst, pieļauju domu kad superbam vēl nekas nav mainīts ritošai,es savai fabijai neko nebiju mainījis pat pie 150000 km jeb 8 gadi bez ritošās remonta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Superb gan jaunais modelis nesen parādījies.

Vienīgi tas (plus automāta trūkums) liecina par pircēju mazu aktivitāti. Citādi, viss Ok gan ar auto, aprīkojumu, cenu (jo, tas ir jauns pirkts auto Latvijā).

Bet, lai izdodas!

Es arī pirms pāris gadiem vienu superīgu auto (Mazda 5 max aprīkojumā - Latvijā pirkta jauna) pārdevu aptuveni +2k dārgāk nekā citi (vāji aprīkoti un ievesti). Nupat satiku to pircēju, viņi ir sajūsmā un teicās nobraukuši +60tkm praktiski bez defektiem)

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 0 Atbildēt

arī piekrītu , ka šādam ala luksus auto - tomāts vajadzīgs...un pa manai gaumei -sedana dizains kaut kāds samocīts...universāls izskatās labāk....un vieglāk pārdot praktiskajiem ļaudīm...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Nesaki viss,ir lētās Ķīnas detaļas un dārgās kas par oriģinālajām detaļām ir lētākas bet kvalitātes ziņā nav sliktākas.Un nebūtu ne kāds brīnums kad tie tavi Sachs amīši būtu ražoti Ķīnā.

Ja piesienas vārdiem, tad jā, ļoti labi saprotu, ka tagad visas auto detaļas ir ražotas Ķīnā. Tas, ka saliek jaunu auto kopā EU neko pa lielam nenozīmē. Atšķiras tikai vai kontrole tai detaļai Ķīnā ir bijusi vai nē.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
1 0 Atbildēt

Ražotājvalsti un ražotājus (zīmolus) piesaukt patiešām ir nevietā. Labu mantu iespējams uzražot Ķīnā, Pampāļos, Vācijā vai jebkur citur. Visu nosaka burkāns un pātaga pašā sākumā, katras konkrētās detaļas katrai konkrētai partijai.

(1)Burkāns = cena līdz ražotnes vārtiem (ex works price, kura ietver ražotāja peļņu). Jo augstāka ex works cena, jo lielākas ražotāja iespējas gan izgatavot labu detaļu, gan nopelnīt. Un

(2)Pātaga = nākamā ķēdes posma (pasūtītāja) diktētās kvalitātes prasības, kvalitātes līgumsodi u. tml. Pātaga mēdz būt smaga vai nekāda, atkarībā no burkāna un no pasūtītāja nolūkiem. Konkrēti,

vai (2A)detaļas ir nekavējoties jāiemontē jaunos auto uz konveijera un garantijas auto (pasūtītājs pats ir gala patērētājs)?

Vai (2B)detaļas mazākos apjomos un lēnā garā jāiesmērē kādam pa mazumtirdzniecības kanāliem, optimistiski nodēvējot tās par "analogas kvalitātes" detaļām?

(2A)gadījumā auto ražotājs mūsdienās nevar atļauties čakarēties ar brāķi ražošanā vai garantijas laikā. Konveijera apstādināšanas izmaksas ir milzīgas, turklāt pirmskonveijera noliktavu vairs nav - detaļas ražo, lai tūlīt piegādātu un iemontētu. Arī garantijas laikā brāķis rada izmaksas. Tā kā auto ražotājs ir lielapjoma pasūtītājs un gana spēcīgs spēlētājs, tas var atļauties vicināt smagu pātagu. Tas savukārt mazina detaļas ražotāja dziņu palielināt savu peļņu uz kvalitātes rēķina.

Reālistiski skatot, (1)burkāna apjomu parasts gala patērētājs uzzināt nevar, tomēr oriģinālo (dīlera letes) detaļu gadījumā ir liela cerība, ka detaļa ražota zem smagas (2)kvalitātes pātagas, un tā ir tā pati (2A)detaļa, ko lika vai joprojām liek iekšā uz konveijera vai garantijas remontos šim vai līdzīgiem auto. Ja ir pieeja auto ražotāja (dīlera letes) detaļu datu bāzēm, cerību var materializēt drošā pārliecībā.

Cerības uz "oriģinālo detaļu" labo kvalitāti izčākst, ja auto ražotājs/ tā dīleris uztur (2B)detaļu klāstu iesmērēšanai "tikai ārpusgarantijas auto". Un, pats par sevi saprotams, pat (2A)detaļas nebūšanu gadījumā detaļas pircējs drīkstēs notraust asariņu (ja to nav montējušī Īsti Profesionāļi) vai vēl brangi piemaksāt (par procedūru, kurā Īsti Profesionāļi konstatēs, ka pircējs drīkst notraust asariņu, jo detaļa esot forša).

(2B)gadījumos ir mazs burkāns un nekāda pātaga. S?dīgo kvalitāti un brāķa procentu nogrūž absorbēšanai visos tālākajos piegādes ķēdes posmos, ieskaitot gala saņēmēju. Detaļas (vai detaļas+"remonta") gala saņēmējam šo faktu kārtīgā veikalā (servisā) paskaidro šādi:

- detaļa nefunkcionē (jeb pēc "remonta" ir vēl sliktāk), jo tavas markas auto ir s?ds. Saprotamu iemeslu dēļ dīlerservisi pēc saviem "remontiem" šo argumentu nelieto;

- detaļa nefunkcionē (jeb pēc "remonta" ir vēl sliktāk), jo tavs auto taču ir vecs. Šis ir spēkā uzreiz pēc garantijas perioda beigām;

- detaļa esot forša, bet tu esot kašķu vācele ("ko tu vēl gribi, auto taču rūc") vai

- tu esot uzmetējs, kurš gribot iedzīvoties uz godīgā, nesavtīgā detaļas pārdevēja vai servisa Profesionāļa rēķina.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
2 0 Atbildēt

Ir vairākiem vācu kantoriem "neoriģinālās" detaļas, kas tiek "izgatavotas" ar rokas frēzi izslīpējot detaļas numuru un pasūtītāja (liela auto koncerna) firmas zīmi. Tieši tik daudz viņa atšķiras no "oriģināla". Ja ir sanācis ņemties ar piekares un aizdedzes detaļām - regulāra prakse. Vajag tik saprast kurš ražotājs piegādā daļas konveijeram, un nopirkt tās pa tiešo no viņa.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

ezis71 Un nē, Superbam ir mainītas pāris detaļas - viena riteņa gultnis, viens sailenbloks un viena atsaite. Trešajā gadā akumulators - uz Superb-II laiku Škoda bija nomainījuši citu aku ražotāju. Neturēja pilsētas režīmu lielos mīnusos. Nomainīja uz cita ražotāja, tagad viss ok.

osscar Ļoti individuāli. Ir cilvēki, kuriem vēl joprojām patīk manuāļa fīlings. Tas nebūtu attiecināms uz nemotoriem. Bet šim 170zs ar 320nm ir spiediens krēslā jūtams. Skodas un VW automātiskai kārbai vairs nav tās sajūtas par cik uzlikuši aizturi uz pedāli. Teikšu pat tā, ja būtu kaut kāds 1.4 benzīnnieks, tad cena varbūt būtu uz pusi mazāka. Šobrīd motors ir viens no cenas veidotājiem.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
1 0 Atbildēt

Tātad perspektīvā ir jāgatavojas otra riteņa gultņa, otra sailenbloka un otras atsaites nomaiņai.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nepareizs domu gājiens, kurš paņemts kā reiz no ar lētu detaļu remontētiem auto.

Par gultni es domāju, tur bija ražotāja brāķis, tas kaut kādos pirmajos gados tika mainīts. Par sailenbloku un atsaiti pilnīgi nepareizi. Tās ir sekas no mūsu fantastiskajiem ceļiem.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 2 Atbildēt

Es teiktu, ka ar auto ir iebraukts pamatīgā bedrē, ja viena riteņa piekarē ir mainīts gultnis, atsaite un sailentbloks. Un gultņus normāli maina pa pāriem.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Mūsu ceļos - pilnīgi normāla parādība ir sašķaidīt vienu pusi It sevišķi kad "asfalts" nokūst reizē ar sniegu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

He, tā arī domāju, ka kāds apliecinās, ka sailenbloki un atsaites automašīnām ir pie viena riteņa. Līdz šim biju uzskatījis, ka pie visiem četriem. Nortel - kā tad īsti ir?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Lasām, lasām divreiz!

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Ja tev labpatiks, samaini tos vārdus vietām un "vienu riteni" uzliec pēdējo. Vieglāk palika? Nekur neteicu, ka tam pašam ritenim arī viss pārējais, bet var jau pie katra komata piesieties, ja vien nav ko darīt, kā izteikt apgalvojumus par nezināmo. Kad rakstīju, bija jau aizdoma, ka kāds gaišredzis pieteiksies. Un par nezināmo - lai gadu ripojušu ražotāja gultni izsistu, būtu jābūt tādam triecienam, ka aiziet pa pieskari gan riepa, gan lielākā daļa piekares, varbūt pat kuzavu vēl ielocītu. Tobiš tu gribi apgalvot, ka auto ir sists? Arī pārdod Superb un es tev tirgu čakarēju? Neņem ļaunā, bet nav jēgas komentēt, ja nav ko teikt. Atbrauc apskatīt auto un es apskatīšu tavu un tad padiskutēsim, kas kur ir iebraucis.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 3 Atbildēt

Ja jau tā satraucies, tad lieta nav tīra, ne?

Piedod, bet man ir tāds stils čakarēt pārdevējus. Ar pāris stulbiem jautājumiem var daudz ko atklāt gan par auto, gan tā īpašnieku.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Interesanti, caur kuru kabeli tu mani vēro, lai pateiktu, ka es būtu kaut kur satraucies? ... āāāā, skaidrs ...spogulīt, spogulīt ...eeee, tobiš Nortel, Nortel, tavi ceiri sākuši paranoju rādīt. ;)

Ja es būtu uztraucies vai auto nebūtu ideālā kārtībā, tad tev liekas, ka es postotu publiskā forumā un diskutētu?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Par izmaiņām cilvēka uzvedībā var spriest arī cilvēku neredzot. Stils, rakstības stila izmaiņas tevi nodod.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 1 Atbildēt

Jā, nu īsti kārtībā ar tevi nav. Padomā par to.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 1 Atbildēt

Ar mani viss ir OK!. Man nevienam neko nevajag "iesmērēt", vismaz pagaidām...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Nu redz cik vienkārši ...es - pārdodu, tu - iesmērē. Vismaz šajā forumā visiem būs skaidra tavas preces pozīcija tirgū.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Varat palasīt par dīzeļiem.

www.autodna.lv/blog/dizelis-dzinejs-no-kura-jums-nav-jabaidas/

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

tas sūdīgais 2.0TDI ir ar 136 vai 140 zirgiem un pumpedūzi- nāca tikai pašiem pirmajiem superbiem.

Konkrētajam ir common rail ar 177Zs kuram problēmu ir mazāk bet tāpat kautkādām versijām bija ražotāja atsaukums uz sprauslu maiņu.

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
2 0 Atbildēt

gunbox, atšķirību nejūti, tūlīt vai perspektīvā?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 3 Atbildēt

Jūtu, bet neizprotu komentāra būtību. Riepas arī kaut kad būs jāpērk jaunas. Bremžu diski nekalpos 10 gadus. Tas noteikti priekš auto iegādes ir pamatīgs robs, vai ne? Tās pat nav stūres reikas līmeņa detaļas. Tās kā reiz ir bremžu disku līmeņa, kas ir labojams jebkuram auto bez izņēmuma. Varbūt tad ar sabiedrisko jābrauc, ja elementāra piekares savešana kārtībā uztrauc?

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
6 0 Atbildēt

Labi jau labi, Tavs auto ir ideāls.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

druknais1 rakstīja: Labi jau labi, Tavs auto ir ideāls.

Tas tiesa,tikai koža sūdiga

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Gunbox, kāds statuss, pa cik beigās aizgāja?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nav vēl pārdots. Vispār intereses nav. Pēc cenas nolaišanas uz 12500 viens interesents ir bijis. Moš jāliek mobile.de? Tur maksā ne mazāk par 14000.

Domāju, ka problēma tieši Superb markā. Ļoti maz procents, kas tādu auto vispāŗ izskata kā variantu. Iepriekš Opel Astru ne tajā labākajā stāvoklī par lielāku kā tirgus cena un angļu piekto durvi paķēra pirmais pircējs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 2 Atbildēt

Mobile.de pārdot eiropas auto. Pārsvarā no Vācijas. Tie ir ražoti priekš Vācijas, tie braukuši pa Vācijas ceļiem, tos apkalpoja Vācijas speciālisti.

Bet kā pie mums?

Tiek atzīti visi brāķi vai no "krievijas" rūpnīcām, kauti pa mūsu bedrēm un sāļiem, laboti mūsu dibenroku servisos...

Nē, paldies. Es arī labāk pārmaksātu dažus tūkstošus, nekā pirktu pa Latviju dzītus.

Pa mūsu ceļiem 5 gadi tas ir tas pats kas desmit pa Vācijas.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tā teikt - katrai lietai ir savs pircējs. ;)

Mobile.de šodien kā reiz pārdod no Krievijas sadzītus. Pie mums tirgo atgrieztiem odometriem pat 1 gadu vecas. Laipni lūgts DE, ja patīk iegrābties. Es pat nevienam dīlerim vairs neticu, ja paskatās youtubā, kas notiek. Domā tur krievu un turku maz?

Servisos šis auto nav labots tādā līmenī, lai par to uztrauktos, no kā var secināt, ka nekādas RU pieskaņas tur nav, ja tev tik ļoti paranoja moka. Sāls arī DE ir sāls. Jautājums var būt tikai, cik ilgi sniegā ir bijis auto. Tu vari kaut kā DE pērkot to noteikt? Naiva pārliecība. Bet tā jau ir. Latvietis tipiskais labāk nobrauktu līdz svalkai nopirks, galvenais, ka odometrs 10tk. un tikko izprintētā servisa grāmatiņa ar zīmogu, jo būs vieglāk tālāk iesmērēt tādam pašam tipiskajam. Es savukārt no DE neko vairāk nepirktu. Tādu sadzīto no DE grabažu ir pilns tirgus te pat pie mums. Za to uz pusi lētāk.

Kā piemērs: nopirka 2 gadus vecu X5 ar 300tk. nobraukumu. 1 gadu pa LV nobrauca un motoram pienāca kirdik. Konstatēja, ka motors ir labi DE mocīts. Pat kaut kas tur iekšā sagriezies. Kloķenei kaut kāds posms vai kaut kas no tās tēmas. Bijis tikai laika jautājums, kad noklāsies. Lūdzu, tavi DE ceļi. Un uzdod sev jautājumu, kāpēc viņi pārdod tā 1-2 gadus vecus auto.

Vēl kā piemērs: s-klases w221 tikko iedzīts no DE maksā LV kaut kas ap 10tk. DE tādu var nopirkt pieņemamā stāvoklī sākot no 18tk. Še tev pāris tūkstoši.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Jo specifiskāka lieta, jo ilgāk jāgaida pircējs

-Superb hečbeks vizāli jau ir gaumes lieta.

-Gaišs ādas salons komplektā ar manuālo kārbu-kam būs svarīgs ādas salons visticamāk gribēs arī automāti, kam derēs manuālis nepatiks gaiša āda(pareizāk negribēs par to piemaksāt), te gan jāsaka ka standarta auduma salons šim modelim izskatās briesmīgi.

-Tā kā pats palēnām skatos uz superb'a pusi (universāla) tad diezgan neloģisks liekas kopējais superbu cenu (ne)kritums, jo par līdzīgu naudu var dabūt tikpat aprīkotu pasātu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Tā vien liekas, ka šodien salīdzināt ar interneta tirgu ir diezgan nekorekti. Jāskatās auto dzīvē un kā viņā patīk braukt. Piemēram es nekad nepirktu Škodu vai VW ar alumīnija detaļām panelī pat par puscenu. Vienkārši pretīgs paskats, bet joprojām turpina lētākajās kompletācijās tādus neglīteņus tirgot. Ja nofiltrē pēc jaudas un nobraukuma, tad nekādas prātīgas izvēles LV tajā cenā nav. Un ja ir, tad bomzis. Kā jau teicu, es vadījos pēc cenām DE precīzi pēc kompektācijas. Skaidrs, ka tie attītie vai jau 10to reizi ievestie no DE pie mums būs uz pāris tūkstošiem lētāki. Un izskatās, ka pie tādiem arī jāpielīdzina LV auto cena. Žēl, bet neko darīt. Tirgus ir sačakarēts pašu vainas dēļ.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Kāreiz salīdzināju ar mobile.

Skoda nebūs tas auto, kur vienas vai otras ekstra esamība spēlēs lielu lomu uz auto cenu, protams pilns līdz malām būs dārgāks kā bāzīte bet tā atšķirība nebūs tik dramatiska kā jaunam auto.

ieteikums to auto sagatavot tirdzniecībai-kvalitatīvi nopulēt, pārklāt ar keramiku, ķīmisko salonam la tā mašīna izskatās tik labi, ka žēl pārdot. Tālāk ir cilvēki kas par 20 eur tev viņu profesionāli sabildēs.

salīdzini sava sludinājuma bildes kautvai ar šo

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bjhlkd.html

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 1 Atbildēt

Sagatavot tirdzniecībai nozīmē ielikt stāvlaukumā? Par cik auto tiek ikdienā tomēr lietots un ne vienmēr man būs laiks aizskriet auto nomazgāt, tad liela jēga nav.

Ķīmiskai LV vispār ir ļaunā puse. 90% ķīmiskie tīrītāji aizlej salonu ar ūdeni, no kuriem lielākā daļa sadzen vēl netīrumus dziļāk ar tornado. Pēc tam vēl neizkaltē salonu. Nē paldies. Uzskatu, ka, ja jaunais īpašnieks vēlas sačakarēt salonu, lai riskē. Brīva izvēle.

Tajā sludinājumā nav nekā kopīga ar profesionālu bildēšanu. Tādas var uzņemt jebkurš ar spoguleni. Un arī tīri subjektīvi. Es auto bez kārtīgas apskates dzīvē nepirktu vai tur uzņemtas 2 ar mobīlo vai 10 profesionālas. Skatāmies tālāk... ko nozīmē sagatavots pārdošanai? .... sagatavots Latvijā pārdošanai? Ķīnas detaļas. Paslēpti kāsieni un slēpj defektus. Tirgo kāds cits, nevis saimnieks. Tirgo pārpircējs. Es labāk izvēlos faktiskā stāvoklī no saimnieka.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ja Tavuprāt ir ok likt mašīnu sludinājumā ar matētiem, dubļainiem buferiem un kā vienīgo pamatojumu cenai norādi to ka pirkta latvijā tad-veiksmi.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
1 0 Atbildēt

Krievijā ražotu auto nevar piereģistrēt ES. Neviens Eiropas dīleris nedod sertifikāciju. Pat gadu vecu, Krievijā saliktu 5-sērijas BMW Vācijas dīleris atteicās sertificēt un iedot garantiju. Cita lieta, ka tagad no Vācijas uz Krieviju aizvestos Eiropas auto rubļa kursa dēļ tirgo atpakaļ uz Vāciju.

Sāli lieto visur. Vācijā uz m2 izgāž pat vairāk kā pie mums. Bedres arī ir visur, tāpat kā dibenroku servisi.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Tu sagrāvi visu... latviešu pircēja cerības un sapņi lupatās.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Krievija man bija rakstīta pēdiņās.

Domāju visādas trešās valstis, piemēram, Slovākiju, Slovēniju. Bet kāpēc tev nav pārliecības, ka no Krievijas nedzen auto? Uz robežām paskaties....

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

No Krievijas dzen, bet tos, kas ir pirkti jauni/lietoti ārpus Krievijas. Jo Krievijā vairs nav izdevīgi tirgot auto. Pārdodot Eiropā var nopelnīt krietni vairāk. Uz to jau patreiz ir specializējušies vairums leišu un poļu perekupu. Nedzen no ES uz Krieviju, bet otrādi.

ES nevar piereģistrēt Krievijā ražotās "inomarkas", jo nevar dabūt sertifikāciju. Šie auto tiek ražoti Krievijā un paredzēti Krievijas tirgum. ES var reģistrēt tikai Krievijā ražotos "tēvijas" auto - vaz, gaz, kamaz u.t.t.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Re kā... Es kā reiz biju izlēmis Superbu Combi ņemt, 2.0TDI 150Zs, 6DSG, un gaišas ādas salons. Bet nesen VW piedāvāja ļoti labu cenu Passat Variant, tie paši agregāti tikai papildaprīkojums atšķiras,, ka nevaru izšķirties. Iespējams, ņemot vērā tavu pieredzi, būs "jāpārslēdzas" uz VW. Tam gan ir divi trūkumi - nav lietussargu

Iepriekš man bija B5, kas nokalpoja 7 gadus 200 TK pāri, ļoti patika...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 0 Atbildēt

Un ja papēta ss.lv, tad tiešām superbu ir ļoti maz

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ok,es jau gribēju te agrāk iepljuutīt- tas Superbs (stipri iespejams, ka) ir diezgan Labs auto, bet ir jāņem vērā, ka jau labu laiku LV ir ļoti švaks tirgus šādu te lietoto auto segmentā gan ap tiem 12-15k, gan ap 20k.Ne tur var pārdot, ne tur var ko labu nopirkt.Jo- nopirkt gribētājs 99% ka cierē uz tādu a/m marku,gadu un modeli, kurš pa šo cenu ir dabūjams nojaats un atttīts un grūti būs atrast "sapratēju", kurš pa to naudu pagrābs tieši Superbu.Drīzāk tur tie meeslu un krāpnieku nogurdinātie tīkotāji beigās sāks izskatīt. ko viņi var jaunu paņemt, izmantojot to summu.Reku paskat SS, tur nezcik tās visādas mazlietotās Skodas ir tagd masveidā sabaaztas pat no diilera, bet kam nafig vinas vajag,pusplikus struntus par tādu cenu- vini tak labaak kādu 07g x5 ar attītiem 350k pa to naudu iesmels

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Tirgotājam ir izdevīgi zem dīlera vārda tirgot brāķus, bet latvietis domā, ka tirgo dīleris. Es nekad neticēšu, ka masveidā varētu ņemt kredītus jauniem auto, lai pēc 2 gadi tirgotu nost. Pilnīgas muļķības, ka auto ir labā stāvoklī, ņemot cenas kritumu "celka > lietots". Kā arī nekad neticēšu, ka dīlera vēstures informācija ir kaut kāds vērā ņemams faktors. Tā ir tikai nianse. Dīlerim viss par auto vēsturi var nebūt zināms.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Interesanti, kāpēc cienījamais saimnieks netīko uzklausīt kritiku par bildēm, piemēram? Tā gan ir taisnība, gardi foto - milzīga daļa no rezultatīva (un visai ātra) darījuma. Lai nu ko, bet to Rumbula jau sen pieprot labi

Tā gan ir, es viennozīmīgi par labāku pirkumu uzskatu tepat iegādātu jaunu un Baltijā brauktu auto (vēsture, dīleris, arī fakts, ka te nemaz nav, kur to dzinēju nodzīt u.tml.) - pie mums to vainu nebūs daudz (varbūt piekare, kas taisāma un varbūt virsbūve, kas pulējama/apstrādājama).

Konkrētais mega feils saimniekam - MANUĀLĀ kārba. Liels un nenoliedzami ērts auto ar mehāniku, nu, piedodiet Es nemaz neizskatītu, domāju, citi tāpat. Iznākums - pa lēto atdot pārpircējam vai arī kā pirmo iemaksu dīlerim par jaunu modeli. Jo, otrreizējā tirgū tāds galīgi nekotējas.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Tieši to pašu gribēju teikt - jebkāds komentārs, kas nelej siekalas par konkrēto sludinājumu/auto, tiek nodirsts un noliegts, turklāt ar visādiem visai konspiratoriskiem apgalvojumiem...

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Bet loģiski - es taču pārdodu. Vai tu gribēji, lai es saku, ka auto ir šrots un tad tu paņemtu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pēc bildēm, kā tas ir arī minētās, kombiškodas variantā, uzreiz var redzēt, ka perekups. kas, vismaz man, uzreiz atsit jebkādu vēlmi uz to auto skatīties.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Es dzirdēju kritiku. Pagaidām, kamēr nesteidzos pārdod, labprāt interesētu arī adekvāts pircējs, kurš no bildēm nečurā biksēs. Es protams neizprotu visu tirgošanās specifiku, jo netirgoju automašīnas, bet ja ir vēl ļaunāk, kā es esmu sapratis, tad ne tikai tirgus ir sačakarēts, bet arī cilvēki ir totāli idioti. Atliek tikai uzdot sev jautājumu, vai es gribu tirgot idiotam savu autiņu?

Manuālā ir tīri subjektīva lieta. Mana sieviete ar nu jau 17 gadu ikdienas stāžu ir starā par manuāli, ja cēliens ir tāds, kā šim auto. Pašreiz brauc ar pasātu 180 zirgu benzīnu automātu. Nu nav tās sajūtas uz ceļa. Komforts jā, bet cilvēkam, kuram manuālis ir bijis ikdiena manuālā kārba nesniedz apgrūtinājumu. Man pretēji - neieredzu manuāļus. Tas arī ir galvenais iemesls kāpēc tirgojam. Citādi es turpinātu braukt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ideālajā pasaulē, protams, atradīsies arī pircējs, kam manuālā kārba ir būtiska. Reālā pasaule - nedaudz citādāka, mūsu tirgus - ļoti sačakarēts braliukas autotirgotāju dēļ Cilvēki salīdzina nesalīdzināmas cenas. Viņus var paņemt ar: 1) ārkārtīgi pievilcīgu (vizuāli + teksts) sludinājumu, kur pamato visu labo tam auto, uzsverot ekspluatācijas caurspīdīgumu utt.; 2) zemāku nekā tirgus cena (atkarīgs, cik Tev tas steidzami). Citu variantu laikam nav, tas no manas pieredzes ar auto bezpeļņas darījumiem

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es pat neesmu tas bildes skatijis- bet varu 100% apgalvot, ka tām ir nozīme.Jo jebkuru meeslu šodien var nofočēt ka viņš Labi izskatās sludinājumā.Un labu auto var nofočēt slikti- kas traucēs to pārdošanas procesu.Ja kādreiz pats tam nepievērsu uzmanību, tad tagd vienkārši esmu stipri pārsteigts, ka diemžēl tas tā ir....Nupat skatiiju pēc tuva cilvēka lūguma šādu profi fočētu auto- nu pilniigs nojaats suuuuds izrādijās, skrobe ka vispār laiku un enerģiju tur papljuutiju.Jebkura grāmata, lietošanas instrukcija, instrumentu esamība bagažniekā, sieti, pārklāji, paklājiņi- visiem siikumiem ir nozīme lai spriestu par pārdevēja personību un paša tā auto vēsturi, vienalga ko viņš tur tev kādas skaistas pasakas stāsta.Ai, jaa- nu tak vel bremžudiski un Riepas un visādu šķidrumu maiņjas reāli apliecinoši vismaz kkādi papīri/uzlīmes/nojautas- tev pateiks, ka tikko pa dārgu cenmu ienjemtam auto to visu "labs saiminieks drošības peec nomaina", sūtiet tādus vnk d...

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Bildes var būt arī nekādas, ja cena ir pievilcīga - cilvēki atbrauks un apskatīsies. Ja cena ir liela - gribās labas bildes, lai saprastu vai vispār vērts kustēties.

Lai interesētu pircējus no otra LV gala - bildēm jābūt adekvātām, cilvēkam, kas var bez ņemšanās ar banku nolikt patstmit tūkstošus par lietotu auto, parasti nav diži daudz brīva laika ko vizināties tādu meklējot.

Pats pirku sievai auto - sludinājumā bildes - 2 gab. slēgtā parkinga pustumsā, 1/2 komplektācijas grabuļu vispār nav norādīti. Bet cena, komplektā ar adekvātām pārdevēja atbildēm pa telefonu, nostrādāja, nebremzējot aizbraucu apskatīt un nopirku Pagaidām neesmu vīlies.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

gunbox

Katrai mašīnai savs pircējs, gan arī Tavai atradīsies pircējs.

Kad nesen pārdevu savu Honda Jazz (2005.g.), arī ļoti ilgi (2 mēnešus) neviens pat nezvanīja. Tad vienas dienas laikā bija 2 zvani, otrais arī paņēma.

Kad meklēju sev Zafira, arī bija vēlama opcija automātiskā kārba. Konkrētajā brīdī ar tādu man vēlamā stāvoklī un komplektācijā tāda nebija pieejam. Paņēmu ar manuālo kārbu.

Līdzīgi arī Tavu SuperB. Gan jau kāds meklē tieši ar manuālo kārbu. Šis auto ir specifisks, ne pārāk izplatīts Škoda modelis, tāpēc arī maza interese. Visticamāk tavas Škodas mērķauditorija skatās tikai un vienīgi uz Passat, ko beigās arī iegādājas.

Man drīzāk gaišs ādas salons nevis manuālā kārba liekas kā mīnuss, bet tas drīzāk praktisku apsvērumu dēļ. 3 bērni, kā nekā

Danimars Reģ.: 19.08.2002
3 0 Atbildēt

Nomiks. Man ir divi bērni, lasi sivēni mašīnā, un līdz kaklam patreizējo auduma beņķu tīrīšana. Āda manuprāt ir obligāta šādā gadījumā. Papildus suņa spalvas salien audumā, kam suns tie sapratīs. Uz gaišas mazāk netīrumus redz , tas no manas pieredzes.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

piekrītu.

Ādas krēslus vieglāk kopt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 0 Atbildēt

Šodien iztīrīju divus auduma beņķus. Aizņēma apmēram 15 min. Putekļusūscējs - putas - lupata - putekļusūcējs. Klasiskā ādas salona, protams, ja grib, kopšana aizņem daudz vairāk laika un līdzekļu. Un nekas neizskatās sliktāk par izsēdētu ādu. Un arī lai kā to ādu koptu, ar laiku tāpat stiepjas, jo nav elastīga, plaisā, nodilst. Plus vēl karstie beņķi vasarā, aukstie ziemā. Paldies, par atsevišķu samaksu vairs negribu. Izbaudīju uz SAAB un Volvo.

Ko gribas izmēģināt - alcantara salonu ilglaicīgā lietošanā.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Pirmās pāris reizēs ok piekrītu, bet jo biežāk tīra to audumu, jo ātrāk tas smērējas un grūtāk tīrās. Vismaz man tā opelim)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Manam CR-V ir melns Alcantara salons. ļoti prakstisks un viegli kopjams.

Cik man bijusi pieredze ar ādas beņķiem, tad vasarā pie tiem līp pakaļa klāt, bet ziemā tie ir ļoti auksti

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Reizēm vajag arī kaut ko mugurā uzģērbt pirms braukšanas...

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Ir jau sēdekļu apsilde, tā ka var pa pliko...

Damn Reģ.: 07.12.2003
1 0 Atbildēt

Āda jāņem ar sēdekļu ventilāciju.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

Nomik padalies pieredzē par to zamšveidīgās daļas kopšanu, piemēram ieberzta cepuma vai izlijušas kafijas seku likvidēšanu. Komplektācijai uz ko tēmēju alcantara ir iekļauta, par ādu jāpiemaksā!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nekadus specialos līdzekļus neizmantoju. Ar ūdeni visu viegli var dabūt ārā. Pēc 2 gadiem salons gandrīz kā jauns

Reifenbreners Reģ.: 18.03.2017
0 0 Atbildēt

Gunbox, var apsveikt ar auto pārdošanu!?

latauto.tvnet.lv/sludinajumi/skoda-superb-2-0-l-sedans-2010-dizelis-4306340.html

Bet vai tiešām nevarēja iztikt bez pārpircēja?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Njā, laikam nevarēja... problēma SSā, ka Superb kategoriju reti kas skata. Pa visu laiku tikai viens zvanītājs, kurš bija arī apskatīt.

Nav jau pārpircējs. Ir ielikts placī mēģināt tirgot. Tur vismaz cilvēki dabūj redzēt un ir vairāki skatījuši. Bet izskatās, ka jālaiž līdz ar šrotu un tīteņu cenu. Normālu auto nevienam nevajag.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Starpnieks uzvāra 3499 EUR???

Bet manas prognozes piepildījās. Jau sākumā rakstīju, ka cipars par augstu.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Nē, praktiski neko neuzvāra. Citādi neliktu. Arī plača saimnieks teica, ka cena ir adekvāta. Jautājums tikai - vai atradīsies pircējs.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti