Domāju, ka tur nav 102 tūkst.km nobraukums, bet gan 250-300 tūkst.km. Labāk neņemies ar veciem nojātiem eksemplāriem, bet pērc jaunu Škoda-Karoq!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju, ka tur nav 102 tūkst.km nobraukums, bet gan 250-300 tūkst.km. Labāk neņemies ar veciem nojātiem eksemplāriem, bet pērc jaunu Škoda-Karoq!
Pļetj, es točan kko Rupju tev vienreiz izteikšu. Banu un naher no šejienes par apzinātu uijņas PLUUTĪŠANU visur.Taka tāds krancis, kas meeli izbāzis skraida apkārt un visus kaktus apmiiž
Vwfan...tas tiešām ir tupi visur bāzt savu viedokli par jaunām nemotoru mašīnām. Kad te kāds prasīs par jaunu lētu tizlu auto, tad arī izpaudīes! Būs topiks jauns auto par 15-17K, tad arī izpaudies, savādāk paklusē lūdzu!
Auto ir pirkts 2012 gada vacija salona, Vacija braukts 6. Menesus parejo laiku braukts LV pec csdd datiem viss kartiba!
Nu neticiet csdd datiem ar tādu pārliecību! Zinu vairākus īpašniekus, kas griež kilometrus pie katras otrās eļlas maiņas! Pat garantijas mašīnām...un dārgām! Vienu apkopi pie dīlera...otru pie čoma. Beigās ir nevis 150K bet jau pie 300, bet visi papīri būs perfektā kārtībā, gan dīlersalonā, gan csdd!
Tā ir, ka ar pliku eļļu un "pēc pārgudra servisa ieteikumiem" brauc.Vajadzētu propagandēt un apspriest pareizus nejauna auto ekspluatācijas paradumus, nevis klausīites pljuutīšanā par škodām.Nomaini gaisafiltru un ielej visos cohumos nejaunam auto piemērotus šķidrumus.Jeb nonjem to štrunta turbīnu nost un aiznes uz normālu vietu par 200e uzkopt- būs kā jauns.
Man ar ir doma restauret vinu, bet nesteigsos laikam to darit, lidz vasarai! Jameginanatrast laba vieta kur to izdarit esmu pat gatavs maksat vairak, lai but laba kvalitate.
Kāda nafig vieta- aizbrauc kaut uz to pašu Remap/lv un nekas tev nekādi dalboebi un afeeristi un piedzīvojumi "pieredzes uzkrāšanai par paša naudu" nekur citur nav jāmeklē.Izdarīs visu tavā vietā.Bet ja ir jautājums vnk sarunas pēc, nu tā ir cita lieta.Nejauna auto lietotājam šāda diagnostikas vieta būtu jāapmeklē pirmajās pāris stundās pēc iegādes- nevis tur kko par kkādu vasaru jāsapņo.Varbūt tev viņš sen jau ar degvielu eļļā brauc un tai eļļas noplūdei ir pavisam cits/būtiski/svarīgāks iemesls.
Tas virietis ar volvo masinam nemas es domaju ka vins saprot! Labs draugs ieteica vinu, vnk gribu cita cilveka viedoklus dzirdet! Masina nedumo, ella nezud, tosol tirs, motors strada loti labi, smuki tirs... vinigi pie turbinas truba ellaina kas man neptik! Pec 5 nedelam taisisu apkopi uzvaicasus citiem ko vini saka.
Kā tu vari zināt ka viss labi, ja tu neesi diagnostiku taisījis? Kā tu vari mierīgi ar to auto braukt, ja tu nezini kas viņam nedz izpūtējā nedz motorā darās.Kad un vai un cik bieži DPFa reģenerācija ir notikusi? Kā var mašīna dūmot pat teorētiski, ja tur izpūtējā ir tas DPFs ?? Varbūt zini kāda mēdz iszkatīties motortelpa , kad šis te trubas caurums "negaidīti" aiziet ciet? Kā var būt priecīgs par "eļļas nezušanu", kad šādiem motoriem 16x bīstamāka problēma mēdz būt tieši eļļas līmeņa augšana? Kā var vispār kko zināt gadījumā, ja viena iemesla dēļ tā eļļa zūd, bet cita iemesla dēļ pa kluso atšķaidās ar degvielu un tādējādi vizuālais līmenis visu laiku super turās 1:1 ?
Ko nozīmē noeļļojies? Ja vienkārši nosvīdis un aplipuši putekļi un no interkūlera eļļu nevar izliet tad dzīvo mierīgs, ja pil tad labāk ar evakuatoru uz servisu.
Gan Kia gan VW tās trubas jau bija nosvīdušas pie 50k.
Klasisks mūsdienu dīzelis. Ja ir ilūzijas, ka citām markām ir citādāk, tad pamēģini noskrūvēt tās caurules citiem - bembjiem, meršiem, audi u.t.t.. Iemesls nav tik daudz turbīnā meklējams, kā vispārējā motora nodilumā. Kartera gāzes rodas vairāk, rodas pretspiediens turbīnas eļļas atplūdei. Iespējams, ka uz kādu laiku palīdzēt varētu kartera ventilācijas sakārtošana. Turpinājumā aizaugs recirkulācija, DPF, tālāk čipošana, dažu simtu investīcijas, puscena, tirgus. Toties drīz būs jauns auto.
Jā, ļoti jauka perspektīva kapeikjājējiem.Vispirms suudīga regulārā ddegviela (ar žmogas cienīgu idiot/ekonomiju) un "saudzējoša" braukšana tukšgaitas apgriezienos, tad aizaugušas un čurājošas sprauslas, tad aizaudzis izpūtējs ar pretspiedienu un beigās "speciālista" ieteikums tikpat (ja ne vairāk) liela benzīnmeesla iegādei par atsronomisku ciparu un šrota vērtību tālākpārdošanai.
aa, vel aizmirsu, tak vel viens plaši zināms idiot/ekonomijas pamatprincips- kvēpufiltram neparedzētas eļļas lietošana
Tas, ka dīzelim turbīnas pieejošajās caurulēs ir nedaudz eļļas, ir normāli. Ja saki, ka eļļas līmenis starp maiņām nezūd, pati turbīna negaudo, vēl varētu attaisīt vienu pusi un paskatīties ass brīvkustību. Neredzu problēmu, ar šādu tikai jābrauc, vēl par agru domāt par turbīnas remontu. (Vēl varu antireklāmu pateikt, ja remontēt sadomāsi, nenes uz turbomotors.lv, nemāk remontēt. Garantiju atteiks, vainos auto stāvokli.)
Ar pirksta palīdzību var diagoanaosticēt 20g vecu hlamu pie Vasjas garažā.Jo jaunākiem auto vienmēr ir IEMESLS, kapc turbīna sabojājusies.Tupais turbomotots tā arī strādā uz tupiem klientiem. Atnesi, še tev cita vietā.Liec virsū un pec nedeļas atkal. Jo tu pats esi tups, lai iedomātos nokonstatēt Cēloni.Eļļas līmenis krīt aridzan veciem hlamiem, bet jauniem hlamiem tas dažkārt AUG dēļ lejośām sprauslām un aizdrista kvēpufiltra.Motorā cirkulē nevis eļļa,bet ar ddegvielu atšķaidīta šķidra zampa.Nav brīnums ka no tādas “eļļas” tur viss izdilst.Tikai tups un neizglītots lietotājs šādu auto atļaujas ekspluatēt bez pienācīgas datordiagnostikas.
Nekur nebija teuikts, ka turbīna ir sabojājusies. Teica, ka esot nedaudz eļļas trubās, un viss. Bet, nevajag būt ne hlamam, nekā. Dīzeļiem turbīna sabojājas pamazām "by default". Izplūdes daļa ļoti lēnām apaug ar kvēpiem, paliek par dažiem mikroniem dēļ tā smagāka, palēnām rodas disbalanss, un tā arī sākas beigas. Agrāk vai vēlāk, kā kuram paveicas. Arī jauniem.
Tas nu tikai pierāda to, ka vecie hlami ir tikpat ekonomiski cik tie jaunie. Vecais audi cigārs ar 2,3i tērēja tuvu mūsdienīgam ecco šmeko un varēja iztikt bez visiem superservisiem. TDI bija taupības paraugi utt. Tagad jābūt bez maz vai inženierim jeb kurā sfērā, citādi kājas vietā piešūs roku jo tu tak esi tups..jo nesi ķirurgs.
Te tas "tups" ir jēdziens tēlainā un visuaptverošā izteiksmē.Bet viennozīmīgi un nepārprotami un bez attaisnojuma tups ir tas lietota (jo vairāk,ja pajauna un relatīvi dārga!) auto īpašnieks, kurš ik pa laikam (vai lietošanu uzsākot- obligāti) nav izveicis sava auto dator/diagnostiku.Ir jāzin savu sprauslu un kvēpufiltra aktuālais stāvoklis.Sprauslām jebkura nobīde no normas rada nepareizu vidi un sajāj visu pārējo.Tas ir visupirmais cēlonis tālākam bardakam.Ja cilindros tiek liets neatbilstošs degvielas daudzums- drīz vien būs jezga gan ar kvēpufiltru, gan ar turbīnu. Gan arī daudziem auto ar pašu slimo cilindru un visu motoru kopumā.Jo modernāks auto, jo lielāka un dārgāka skāde.Nav jābūt pašam par inženieri- pietiks ja tupi nejāt kapeikas un to mašīnu laicīgi atrādīt saprotošam diagnostikas speciālistam.
volvo v60 2011 d5, 205ps
Sveiki, 102000km nobraukums un eļļojas jau turbina! Trubas kas ir uz turbīnu ir ar eļļū. Servisa saka, lai braucu un nedomajot kadu 2 gadus pa vinu. Pec tam restauret naksies un viss busa okey. Vai tas ir normali ka turbina eļļojas?