Atradu interesantu adresi. Kosmiskā rodstera atrašanās vieta.
Sanāk, ka pašlaik rodsterim ātrums ir 11 110 km/h. Ātrākais auto pasaulē.
Un izrādās, ka tuvojas Marsam. Man jau likās, ka neizdevās iedarbināt dzinēju pēc 6 stundām, kā plānoja.
Atradu interesantu adresi. Kosmiskā rodstera atrašanās vieta.
Sanāk, ka pašlaik rodsterim ātrums ir 11 110 km/h. Ātrākais auto pasaulē.
Un izrādās, ka tuvojas Marsam. Man jau likās, ka neizdevās iedarbināt dzinēju pēc 6 stundām, kā plānoja.
Tā ir kad prāts aiz jūras un d-sa pelnos.
Arī viedokis ka bezjēdzīga dižošanās, daudzi zinātnieki gadu desmitiem gaida iespēju palaist kosmosā kādu izpētes aparatūru bet te viens ķēmojas ar starman un teslu
Nebija jau garantijas ka izpētes aparatūra neuzies gaisā jau uz zemes. Varbūt vajadzēja balastam kādu smilšu maisu ielikt.
Tas bija testa lidojums. Dārgu aparatūru laist būtu bijis muļķīgi.
Ja tesla nesaskarsies ar kādu meteorītu, tā var riņķot miljardu gadus. Iedomājies, ja cilvēce ies bojā, radīsies jauna civilizācija un sāks apgūt kosmosu, bet te lido stārmens ar kabrioletu!
Vesalas unuversitātes pētīs, kā auto tur nokļuva... kāpēc skafandrā, kur viņš brauca? Kāpēc tur iekšā nav dzīvas būtnes paliekas, utt.
Lai tie zinātnieki sameklē sponsoru un būs viņiem aparāts kosmosā.
Nez kāpēc pie jebkāda notikuma sarodas kaudzēm diedelnieku-pasaules lāpītāju un sāk savu gaudu dziesmu - labāk būtu izdarījis to vai šito, vai pabarojis badacietējus, vai noziedojies slimiem bērneļiem.
Nu tak ņem un dari un būs tev.
Masks dara to, kas viņam patīk un kur redz iespējas sasniegt kaut ko.
Ja Masks to darītu par savu (vai brīvprātīgo ziedotāju) naudu, nevienam nebūtu iebildumi. Diemžēl par viņa eksperimentiem maksā nodokļu maksātāji, kas izcīnīja NASA tēriņu samazināšanau, bet valdība izdomāja, ka šo nodokļu maksātāju iebildumu var apiet, dotējot Maska kosmiskos projektus jau zem pseidokozaļās izkārtnes.
Izlasīju, ka parasti šādos gadījumos kā balastu izmanto betona vai tērauda kluci, kas arī paliek dreifējot. Nav principiālas starpības kādus atkritumus aiz sevis atstāj. Tad jau labāk lai ir auto, pie tam radiācija to pāris gadu laikā noārdīs līdz šasijai.
Es domāju, ka pirms diršanas kosmosā vajag sakārtot lietas uz zemes. Tad nu experc varētu ar faktiem piemest, cik cilvēku ir autopilotā nogalinājusi tesla, cik avārijas izraisījusi, cik JAUNAS teslas ir vienkārši sadegušas pat bez avārijas un pēc avārijas. Tāpat varētu pakomentēt kādēļ rindas uz garantijas remontiem ir garākas par rindām uz jaunu auto iegādi.
Nu tā, ar šodienas faktiem, lai nesanāk kā ar tām turbīnām, snaiperiem, Kimu u.t.t.
Un beigās vari par savu iemīļoto tēmu, minoritātēm. Kādēļ tesla ir tik iecienīta praideru vidū:
Novirzoties no auto tēmas, piezīmēšu , ka lietas uz zemes "nav iespējams sakārtot", kamēr sevi cienoši vīrieši 3. pasaules valstīs "ar savu gurnu spēku" , kā rakstīts bībelē, katrs cenšas radīt "lielu cilti". Piemēram, Gržimeks, tas kurš uzrakstījis, "Gržimeks pie Āfrikas zvēriem, atzīmēja āfrikāņu "ārkārtīgo savairošanos" pēc koloniālisma beigām, un tas bija 20.gs 60.gados. Tātad, tagad tur ir "ārkārtīgi x3",ar ko arī pamatā izskaidrojami visi mēsli un cūcības, kas Āfrikā daudzkur notiek.
Mēsli Āfrikā sākās pēc balto invāzijas. Ja agrāk pilnīgi atklāti naidoja ciltis un valstis savā starpā caur masveida slepkavībām, ieroču dāvināšanām u.c. veidos. Tad tagad to dara kulturāli, ANO palīdzības programmu ietvaros. Un amerikāņi šajā posta nešanas programmā ir vadošie.
Kā var būt amerikāņi vadosie, ja tur ir pilns ar krievu ieročiem?
Kurš pērtiķim ieročus sadāvināja?
Bet vairāk konflikti nevis tapēc, ka baltie sagāja, bet tāpēc, ka baltie sazīmēja taisnās robežas, ignorējot tautas, reliģijas un ciltis. Frančiem piederēja puse cilts apdzīvotās platības, bet holandiešiem cita. Viņi pārdalīja. Bet cilts zemes tika sadalītas.
Bet lai tu neraudātu, pateikšu, ka eksistē tāda lieta kā dabiskā atlase. Kad vilks apēd zaķi, tas ir normāli. Kad stiprākais lauvu tēviņš patriec vājāko lauvu tēviņu, vai to nosit, tas ir normāli. Tāpat cilvēkiem - stiprākais patriec vājāko. Gribi raudāt, ej raudi. Bet tādi ir dabas likumi.
Pilnīgas muļķības. Āfrikas attīstītākās vietas vispār ir tās, kurās baltie izveidoja infrastruktūru un bija vēl spējīgi palikt valstī. Piemēram , Dienvidāfrika. Tur kur baltos "izdzīvoja", Rodēzija, tagadējā Zimbabve, no graudu eksportētājas valsts melno vadībā īsā laikā kļuva par pārtikas palīdzības saņēmēju un sliktas ekonomikas paraugu.
Baltie Āfrikā turās tikai tur, kur ir resurssi. Tur, kur vairs nekā nav, viņu arī nav. Bet ir ANO palīdzības programmas. Īsumā varu izstāstīt kā tās strādā.
ANO no visas pasaules vāc naudu humānajai palīdzībai. Pēc tam šīs organizācijas saimnieki, amerikāņi, par šo naudu izpērk no saviem zemniekiem par pašizmaksu pāri palikušo produkciju (silda savu ekonomiku). Tad šo pašu produkciju daļai Āfrikas tautu (sev lojālajām, lai aug stipras un sit pārējos) atmet par velti, citām, kurām vēl ir saglabājusies vēlme ražot kautko pašām, notirgo par dempinga cenām, graujot vietējos ražotājus.
Mērķis - resursi. Ja kādreiz par atklāti rakstīja tikai krievu mēdiji, tad tagad jau arī citas attīstītās valstis.
Šis ir pārāk vienkāršs viedoklis. Milzu sazvērestības nedarbojas. Nekad.
Turklāt ziedotāji visai bieži ir diezgan kašķīgi par ziedojumu izmantošanu.
Tu tā kā esi uzēdies uz ANO palīdzības programmu, bet faktiski vislielākie izdevumi zemniecības subsīdijām un tātad, pasaules tirgus kropļošanai ir ES valstīs, lielākajās, protams, Francijā piemēram. Līdz ar to tiek pamatīgi apgrūtināts eksports tām 3.pasaules valstīm, kuras būtu spējīgas ražot lauksaimniecības produkciju.
"Tad šo pašu produkciju daļai Āfrikas tautu (sev lojālajām, lai aug stipras un sit pārējos"
Nu, kuras Āfrikas tautas , intereses pēc, tad būtu tās ASV lojālās ? Vai tavi iecienītie krievu mēdiji nosauca arī kādus konkrētus piemērus ?
Bet, attiecībā uz Spacex, uz mani vislielāko iespaidu atstāja paātrinātāju vertikālā sinhronā nosēšanās, kaut kas tāds līdz šim bija aprakstīts/redzams tikai "fantastikas pasaulē".
www.youtube.com/watch?v=6jAZ-qMtZUE
Ja kam interesē, paslaik notiek krievu raķetes "sojuz"palaišanas tiešraide.
patīk komentāri -
"palaišana notiek no elles? "
Jo notiek kaut kādos laukos, un ziemā.
Un ne tik labi noorganizēts. Nerāda ne laika atskaiti, neko. Pat nav zināms, kad lidos. Sūds. Ceru, ka uzsprāgs.
Šitas nav čelendžers, vēl tavi mazbērni varēs vērot startus. Krievi ja būvē, tad būvē pamatīgi.
Tu gribēji tikt - "krievu raķete "proton"". Kura pat vairs netiek laista, jo pārāk daudz avāriju.
Vai cita:
Nekādu datu nav. Kā jau krieviem. Pat neskaitīja laiku 5,4,3... Nerādu citu telemetrijas datu. Raķete izlidoja un viss. Tālāk rāda uzzīmētu komiksu.
Figņa. Raķete nokritīs kaut kur kā protoni, bet neviens tā arī neuzzinās.
Un? Nokritīs, palaidīs nākamo. Man jau kā amerikāņiem, vienīgā uzsprāga, kosmosa programma apstājās, jālūdz krieviem palīdzība.
Interesants video par iespējamo TESLA nākotni. Kā citas autokompānijas var apsteigt.
Tur atrunāts arī autopilots.
Mersedess paņēma nomā Teslu model x un izjauca.
Tas tika darīts ar mērķi izpētīt, kā tas taisīts, jo paši plāno
taisīt elektro krosoveri - Mercedes EQC. Tikai dīvaini, ka viņi ņēma auto nomā, nevis pirka. Jo pimēram AUDI nopirka model x un to izjauca.
electrek.co/2017/12/02/mercedes-dismantled-tesla-model-x-weirdest-way-electric-suv/
Pēdējā ziņa šodien.
Maskim piederošā kompānija The Boring Company, kura plāno pazemē taisīt tuneļus priekš auto, lai nebūtu sastrēgumu, veica kārtējos testus.
Tunelī izdevās sasniegt jaunu ātruma rekordu - 240 jūdzes stundā ( 386km/h). Bet Maskim plānos ir sasniegt 400km/h.
Lūk video no tā rekorda.
Kaut kā tā.
Man patika šis video:
Masks ir Krievijas lielākais ekonoiskais ienaidnieks pasaulē !
1) viņa tesla ir pacelusi elektroauto ražošanu jaunā līmenī un pieprasījumā un perspektīvā pieprasījums pēc naftas var dramatiski kristies
2) viņa kosmiskā programma ! ir baigs trieciens krievijas kosmiskajai programmai , jo viņš ceļ augšā komerc kravas ievērojami lētāk, kā to spēj izdarīt krievija , viņa jaunais projekts ir vispār nāvīgs krievijas komerc kosmosam
1. To izdarīja naftas kartelis, kad pēc ilgiem ķīviņiem tomēr vienojās ar BRICS karteli. Nu un pārcentās, ka visi izvilka alternatīvo enerģiju auto rasējumus.
2. Domāju, ka tas ir NASA pasūtījums/ konkurss. Savādāk tādu kāpi tur grūzt iekšā būtu neprāts. Visticamāk sākuma stadijā arī kkādi Boeing/Lockheed parosijās tajā virzienā. Vienvārdsakot arī bez Maska USA būtu lētāki kosmiskie lifti
Visu izsaka statistika
2015.ais gads:
Country Total Launches Failures
Russia 29 3
USA 20 2
China 19 0
Europe 9 0
India 5 0
Japan 4 0
Iran 1 0
Total 87 5
2017
USA 29 0
Russia 21 1
China 18 2
Europe 9 0
Japan 7 1
India 5 1
New Zealand 1* 1
Total 90 6
Bet ja iekļaujam arī 2016o gadu, un skatamies cik lidojumos noiet greizi, tad tas ir tā:
Ķīna - pa trīs gadiem - 19+18+22= 59 lidojumi, bet avārijas - 2+1=3 Sanak avārijas ir aptuveni 5%
ASV - pa trīs gadiem - 20+29+22= 71, bet avārijas - 2, tas ir 2.8 procenti,
Krievija - 29+21+19= 69, bet avārijas 3+1+1-5, tas ir 7.2% avāriju.
...
Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc Krievi tiek pamesti.
Katrs satelīts maksā miljonus. Bet kad notiek avārija, satelīts iet bojā.
elektrību ne tikai no naftas ražo !
un vispār no naftas neražo gandrīz nemaz, bet no gāzes !
bet viņu vēl ražo no ūdens un atomiem !
pie tam elektro auto lēdējas pa nakti, kad elektrības patēriņš ir ļoti zems !
Elektrību Teslām ražo no oglēm. Kādēļ tāds apgalvojums, tādēl, ka tieši ogļu stacijas ir tās, kas kompensē iztrūkstošo patēriņu, kas vajadzīgas papildus visām nosauktajiem (un pieņemsim pat, ka pozitīvajiem) ieguves veidiem.
speciāli Teslām diez vai ražo elektrību
asv elektrību ražo
ogles - 37%
gāze 30
atomi 20
hidro 9
pārējie kopā 6
eiropā līdzīgi
Norvēģija gandrīz visa elektrība no hidro !
tāpēc viņi arī atbalsta elektroauto
TESLA SEMI "apdirsiens".
Izlasīju interesantu amerikāņu bijušo tālbraucēja viedokli. Ja pavisam īsi, tad - Tesla semi nav domāta priekš gariem tālbraucieniem, jo ļoti neērta lietošanā.
...
Garāk. Ja kam interesē.
1) Šo ex-tālbraucēju sauc Džonatans Ramzi ( Jonathon Ramsey).
2) Vislielāko kritiku izpelnījās tas, ka ir ļoti slikti pārredzams ceļš, jo centrā esošs krēsls rada vairāk aklo zonu. Kā arī grūtāk redzēt, kas notiek priekšā citiem kravas auto. Tas krēsls pa vidu, apgrūtina arī dokumentu nodošanu apsargiem vai policistiem, jo to nevar izdarīt, vienkārši atverot logu. ( logs arī neveras līdz galam, bet tikai līdz pusei)
3) Otro lietu viņš kritizē to, ka nav spoguļu. Viņš min, ka agrāk strādāja uz kenwortht 680, un tam bija 7 spoguļi, jo bieži taisās sarežģīti manevri un nepieciešams redzēt kas ir pie riteņiem, aizmugurē, utt. Bet teslai krēsls pa vidu, tāpēc nav iespējams izbāzt pat galvu pa logu.
4) trešā lieta - pārāk daudz monitoru. BViņš saka, ka 11 stundas braucot pie stūres, sevišķi braucot naktī, no tiem monitoriem nogurst acis.
Ilons Masks ir apbrīnojams cilvēks un viņa vadītie projekti ir tiešām mega:
Tesla
Space X
Litija bateriju ražotne, kuras jauda būs lielāka, ka visām esošajām ražotnēm kopā ņemot
Saules paneļi un jumti
Pazemes transports, tuneļi utt
arba rakstīja: elektrību ne tikai no naftas ražo !
un vispār no naftas neražo gandrīz nemaz, bet no gāzes !
bet viņu vēl ražo no ūdens un atomiem !
pie tam elektro auto lēdējas pa nakti, kad elektrības patēriņš ir ļoti zems !
Nu jā, šobrīd neražo. Bet ja piepeši viss transports paliks elektrisks, no kaut kā jau būs jāražo... Un šobrīd neražo tāpēc, ka savulaik naftas cenas attiecībā pret citiem resursiem palēcās, un palika neizdevīgi - bet ja elektrības cenas nopietni sakāps, tad atkal būs izdevīgi...
arba rakstīja: speciāli Teslām diez vai ražo elektrību
asv elektrību ražo
ogles - 37%
gāze 30
atomi 20
hidro 9
pārējie kopā 6
eiropā līdzīgi
Norvēģija gandrīz visa elektrība no hidro !
tāpēc viņi arī atbalsta elektroauto
Speciāli jau Teslām neražo, bet ja izprot tādu jēdzienu kā alternatīvas izmaksas, tad jebkurš elektro patēriņa samazinājums dotu iespēju atteikties (izslegt) visneekoloģiskako elektrostaciju. Tādēļ pašlaik, kamēr ar citām alternatīvām papildus patēriņu nosegt nevar, iekšdedzes dzinēja ekoloģisku mums ir jāvērtē pret akmeņogļu elektrību, nemānot sevi ar "vidējo raditaju".
Atradu lielisku filmu ( tikai padsmit minūtes) par problēmām, kādas var būt uz Marsa, ja tur ietu dzīvot cilvēki.
Ir daudz filmas par šo tēmu, bet šī ir labākā.
Marsu nevienam nevajag kā vietu, kur iet un dzīvot cilvēkiem. Tas ir vajadzīgs kā vieta, kur ņemties ar dažādām interesantām lietām prom no šīs planētas konservatīvā vairākuma. Gēnu inženierija, cilvēku klonēšana, modificēšana un kiborgi, citas biotehnoloģijas. Dažādu ieroču izmēģinājumi, kādus uz Zemes nevar risku dēļ. U.c.
Marsu vajag dzīvošanai tam, kurš pirmais sāks spiest sarkanās podziņas...
Uz Marsu vajag izsēdināt noziedziniekus, kā senos laikos uz Austrāliju. Lai būvē paši koloniju. Dod viņiem materiālus, bet cilvēki uz Zemes varēs vērot realitātes šovu.
Visa tā marsa kolonizācija varētu radīt interesantas filmas. Tik daudz iespējamo sižetu. Gan šausmu filmas, gan drāmas, gan fantastika. Visām gaumēm.
3 jaunumi no Teslas.
1) tesla noslēdza līgumu ar supermārketu "The home depot". Tāpec sāks tirgot saules batereju paneļus, jumtus, akumulatorus, utml. tādā lielveikalā, kā mūsu "DEPO". Jo agrāk to visu pārdeva vai nu "TESLA" salonos, vai izplatītāji. Tātad, pieaugs noiets. Bet pagaidām netiks veikalos tirgoti jaunie teslas paneļi - dakstiņi ( Solar roof). Bet jau gada beigās varētu tirgot arī tos.
2) Uzsāks plānot ekonomisko-ģeogrāfisko iespējamību ar vakuuma tuneli ( Hyperloop) savienot Čikāgu ar Klīvlendu. 550 km lai varētu veikt 27 minūtēs ( 1100 km/h) . Plānots, ka tunelis tiktu izmantots kravu un pasažieru kapsulu nogādāšanai.
Bet, kā jau rakstīju, pagaidām sāk strādāt pie tā, lai aprēķinātu cik tas ir iespējami un cik tas būtu izdevīgi.
3) Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli. Tas ļaus Ražot pat 700 000 model 3 gadā. Jo abi Teslas ražošanas centri atrodas 400 km attālumā viens no otra. Akumulatoru fabrika Gigafactory 1 atrodas eNvadas štatā, bet pati automobīļu ražotne atrodas Frīmontā, Kalifornijas štatā. Un katru reizi pārvadāt detaļas no viena ražošanas centra uz citu, tas ir dārgi un laikietilpīgi. Tāpēc, ja varētu izmantot Tesla Semi, vai Hyperloop, ražošana varētu iet daudz ātrāk un lētāk.
Aizkustinošs video. Vēsturisks moments. Pirmo reizi atgriežas raķetes fragments.
Kā priecājas space x darbinieki ( iespējams, arī to radinieki)
Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli.
Tāpēc, ja varētu izmantot Tesla Semi, vai Hyperloop, ražošana varētu iet daudz ātrāk un lētāk.
..
Domāju tas piegādes ātrums pamatīgi visu sadārdzinās .
Kaut kā ļoti dīvaini no makša mutes tas skan .....
asv elektrību ražo
ogles - 37%
gāze 30
atomi 20
hidro 9
pārējie kopā 6
eiropā līdzīgi
...........
N'ēesmu enerģētiķis . Bet domāju ,ka no šķidrās degvielas masveidā neražo elektrību jo var izmantot ar daudz lielāku lietderības koeficentu . Kurš sevī ietver gan enerģijas adevi ,transportēšanu ,uzglabāšanu . Un vislietderīgāk ir tā kā patreiz . Bet ja ""zaļie " piespiedīs šidro fosilo sāks kurīnāt TECos
Sakarā ar model 3 razošanas lēnumu un ne ļoti labiem TESLA finansiāliem rādītājiem ( kas arī saistīti ar model 3) , Maskis investoriem un akcionāriem ierosināja uzsākt TESLA SEMI ātrāku ražošanu, vai izveidot Tuneli.
....
Vai dažas stundas ,vai diena divas būs tas izširošais ātrāk . Ja patreiz kavējas jau mēnešiem
Ilons Masks, Tesla, Space X, utt.
Nolēmu izveidot atsevišķu tēmu. Varbūt būs kādam interesanti padiskutēt.
Visi jaunumi, interesantas lietas.