Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunie TA noteikumi

sarashkins Reģ.: 01.08.2009

Kā jums šķiet - vai ir adekvāti likt TA trijnieku par to ka nedarbojas roķene??? Kāda mārrutka pēc? Vai līkumus nespēšu tik veikli izņemt? Viss pārējais TA bija pa nullēm, bet dēļ vājas roķenes tipa jābrauc prom uz evakuātora... manuprāt mūsu bāleliņi kārtējo reizi pārcentušies!

likumi.lv/ta/id/292396-noteikumi-par-transportlidzeklu-valsts-tehnisko-apskati-un-tehnisko-kontroli-uz-cela

Vērtēšanas kritēriji Novērtējums

1.4.1.

B1. Nav stāvbremzes 3

1.4.2.

B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā 3

 
1 2
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Tas ir vnk ZB! Es kuella!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
7 5 Atbildēt

Pareizi ir. Šrotiem vieta tolmetā.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 7 Atbildēt

Pilnīgi pareizi. Kā atstāsi auto slīpumā? Lai uzripo kādam bērnam virsū? Un rocene nav akūta kaite, bet hroniska, ko var pamanīt jau ļoti laicīgi.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
2 3 Atbildēt

Tiešām nezini?

...

Neesmu rokas bremzi izmantojusi pēdējos gadus toč, tik cik ziemā...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 4 Atbildēt

Kā atstāsi slīpumā? Tev braukšanas stāžs ir viena nedēļā vai kā, ka tik muļķīgs jautajums? Ieliekot robā un pametot klucīti zem riteņa.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
1 0 Atbildēt

Es roceni nelietoju, pārvietojos no garāžas līdz garāžai, stāvot atstāju parkingā

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
12 0 Atbildēt

Divnieks būtu adekvāti - varu taču droši līdz servisam aizbraukt, kāpēc 3?!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
4 2 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Pareizi ir. Šrotiem vieta tolmetā.

Ta tur arī paliec, uz ielas nerādies!

Lasīt iemācies, viss pārējais auto TA novērtējums pilnīgi pa nullēm, un pārbaudīja ļoti cītīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Esmu jau pāris reizes dzirdējis, ka beidzamā laikā tur tas suuds ,kas rullē/mēra roceni, uzrāda diezgan jocīgus ciparus.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nu, apskates punktu ruļļi ir jocīga lieta, jā. Pirms diviem gadiem aizbraucu uz apskati pirmo reizi ar savu golfu, liepājā - priekšā 239x10 bezbremzītes, aizmugurē trumulīši. Apskates rūķītis uzbrauc uz ruļļiem, es stāvu blakus un gribas rēkt - priekšā 1 kn, aizmugurē 0,7. Nu neko, bremzēm nepiekasījās. Pirms gada - golfā ielikts lielāks motors, šāds tāds aprīkojums, karoč svars pieaudzis, bremzēm nekas nav darīts, aizbraucu uz apskati, atkal liepājā - priekšā 1,1, aizmugurē 0,8. Šogad pirms apskates beidzot aizmugurē tika uzlikts pārlasīts disku bremžu tilts, priekas bezbremzītes piespiedu kārtā pirms dažiem mēnešiem bija piedzīvojušas jaunus klučus - aizbraucu uz grobiņu, jo negribējās atprasīties no darba, sestdienās liepājas apskates punkts ir ciet - hujaks, priekšā 2,5, aizmugurē 1.8....

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

Ir gadījies tur pacīnīties par savu taisnību. Tikko pārlasītas bremzes. Pārbaudītas uz ruļļiem servisā. Viss kārtībā. CSDD par vāju - toreiz vēl draudēja 2 par to. Palūdzu maiņas vecākā iesaistīšanos. Viņš pats personīgi notestēja, viss kārtībā, bremzes labas. Beidzās ar atvainošanos un rājienu TA darbiniekam manā klātbūtnē. Pie tam vēl, nosauca to viņu par ūdensgalvu man dzirdot.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
6 1 Atbildēt

Tas ir pilnīgākais idiotisms. Reāli roceni pēdējos 5 gados esmu izmantojis vienu reizi pamatīgā slīpumā + riteņi pret apmali un P robā. Pārējās 5 reizes bija TA uz ruļļiem. Vienkārši lobijs evakuatoristiem un biznesiņš valstij. Gadus 20 un vairāk nekas traks nebija, bet pēkšņi nāves mašīnas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 3 Atbildēt

Ja cilvēks roceni nelietojot to sadirš, tad auto patiešām vieta tolmetā.

WONDERWHY Reģ.: 02.12.2017
0 0 Atbildēt

Man jau vairāk šķiet, ka par to rokas bremzes nelietošanu satraucās manuālo kārbu auto īpašnieki. Viņiem to nesaprast. Automātisko kārbu auto īpašniekiem viss ir skaidrs.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Kas tieši skaidrs? Man roķene ir ikgadēja skates sagatavošanas tēma - lai to vienu reizi uz ruļļiem atrādītu. Auto automāts. Kad vēl braucu ar manuāli, roķeni lietoju. Roķeni! Nevis stāvbremzi ;) Tad bija sakopta tā, ka skatē leca no ruļļiem ārā.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 5 Atbildēt

Nūūū, ja jau reiz rocene jums abiem ir nevajadzīga, tas nozīmē vienu no diviem - 1) jūs braucat pa tādu reljefu, kur rocene nah nav vajadzīga vispār 2) jūs esat sadisti kas plēš savus sūdomātus. Otrais variants nav smuks - protams, sūdomāts ir huiņa ne kārba, un ātrāka tā saplēšana var novest pie tā ka mašīna tiks pa lētu naudu pārdota kādam, kas ieliks normālu kārbu, bet nu - es uzskatu ka jebkurš mehānisms jālieto tā, lai tas kalpotu, nevis to plēstu. Neesat aizdomājušies kāpēc jeņķu kastēm rocene nav tikai sporta mašīnām ar mešalkām, bet pārējajiem nav, jo tak ir P burts uz selektora? Tāpēc ka pareiza mašīnas novietošana ar sūdomātu ir - apstājies, norauj roceni, ieslēdz iekš P, un pēc tam atsākšana pretējajā secībā, un nevis - apstājies, sabloķē kārbu un atstāj to zem slodzes, un pēc tam atsākot brutāli izlauz to no parkinga.

Salīdzinot ar to, jā, mešalku īpašnieki var uztraukties par rocenes nelietošanu - jo ar mešalku roceni tiešām var nelietot - sliktākais kas var notikt no mešalkas atstāšanas robā - mašīna var sākt ripot, prasot tomēr to roceni izmantot. Es gan savējo lietoju, mājas piebraucamais celiņš pārāk stāvs, nu un kopš aizmugurē ir disku bremzes, atklājās ka ar mazu un vieglu hečbeku pat ir interesanti ņemt grantētus krustojumus un līkumus ar roceni [nekad agrāk neko tādu nebiju darījis], un nu reizēm braucot pa granti vajag sevi lamāt un valdīt lai katrs līkums netiktu izņemts ar roceni...

MJanis Reģ.: 16.07.2004
3 1 Atbildēt

Pag, pag, sarashkins !

Tu te piesauc Ministru kabineta noteikumi Nr. 295 - Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli UZ CEĻA !!!!!!

Tātad brauci vismaz ar C, ja ne CE kategorijas Tr/l …..

Ja tādam roķene VISPĀR nestrādā vai galīgi knapa :

B1. Nav stāvbremzes

B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā

… tad es pilnībā pievienojos vērtējumam “3” ….. un auto īpašnieku vēl vajadzētu stāvus izdrāzt par tādu figņu …..

Ļoti labi zinu, kādi CE monstri pārvietojas pa mūsu ceļiem, sevišķi mazās firmeles, kuras visu laiku SSkā meklē voģilas ….

MJanis Reģ.: 16.07.2004
1 1 Atbildēt

Atnāk tāds šoferjuga 95. kodu atjaunot - tam acis kantainas - Kā, Ko ?... Vai tad tā tagad vajag ?

Mums jau vienmēr pazvana, kad transportnieki stāvēs, mums PoH ....

MJanis Reģ.: 16.07.2004
1 1 Atbildēt
sarashkins Reģ.: 01.08.2009
1 0 Atbildēt

MJanis rakstīja: Pag, pag, sarashkins !

Tu te piesauc Ministru kabineta noteikumi Nr. 295 - Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli UZ CEĻA !!!!!!

Tātad brauci vismaz ar C, ja ne CE kategorijas Tr/l …..

Ja tādam roķene VISPĀR nestrādā vai galīgi knapa :

B1. Nav stāvbremzes

B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā

… tad es pilnībā pievienojos vērtējumam “3” ….. un auto īpašnieku vēl vajadzētu stāvus izdrāzt par tādu figņu …..

Ļoti labi zinu, kādi CE monstri pārvietojas pa mūsu ceļiem, sevišķi mazās firmeles, kuras visu laiku SSkā meklē voģilas ….

Var jau gadīties, ka ne to pantu nocitēju, nav tagad laika un vēlēšanās rakties pa likumiem, bet fakts ir, ka pajaunam Volvo XC 70 (tātad B kategorija) skatē ielika 3 par roķenes pārāk vājo darbību. Noņēma TA uzlīmi un vēl painteresējās - sak, kā tad jūs tālāk pārvietosities, vai evakuatoru sauksiet? Atbilde bija, ka tā nav jūsu darīšana!

MJanis Reģ.: 16.07.2004
0 0 Atbildēt

Pirmkārt - PUBLISKI atvainojos Biedram sarashkins ! – viņa piesauktais Likums ir pareizais !

Otrkārt – minētā Likuma izvilkumi: 1.4. Stāvbremzes darbība un efektivitāte ; 1.4.1 un 1.4.2. citēti pareizi. ( B1. Nav stāvbremzes ; B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā )

/1.4.2. Efektivitāte A. Prasības A1. Stāvbremzei jānodrošina bremzēšanas efektivitāte, veicot pārbaudi uz stenda, kas jebkuram atsevišķam transportlīdzeklim nedrīkst būt mazāka par 16 % attiecībā pret pilno masu, bet mehāniskajam transportlīdzeklim savienojumā ar piekabi – mazāka par 12 % attiecībā pret transportlīdzekļu sastāva pilno masu, vadoties pēc lielākās vērtības. Stāvbremzes bremzēšanas efektivitāti aprēķina pēc formulas:

z = ∑ F × 100%, kur G

z – stāvbremzes bremzēšanas efektivitāte, %;

ΣF – visu riteņu, uz kuriem iedarbojas stāvbremze, bremzēšanas spēku summa, kN;

G – transportlīdzekļa pilna masa, reizināta ar 9,8, vai transportlīdzekļu sastāva pilna masa, reizināta ar 9,8 (kas attiecināms)./

Treškārt - EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVA 2009/40/EK

eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32009L0040&from=LV

kurā minēti tie nelaimīgie 16% ……

MJanis Reģ.: 16.07.2004
2 1 Atbildēt

Par LV C/CE vietējā transporta stāvokli manas domas no tā nemainās - te vajadzētu uz nedēļu kaut Poļu BAGus vai vēl labāk, BAG.de LKWkontrolle pieredzes apmaiņai atvest vot būtu hohmas .....

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Roceni lietoju vienmēr,ziema vai vasara, vienīgi ziemā pēc auto mazgāšanas atstāju ātrumā.Nekad nav bijis aizrādījums par rocenes darbību tehniskajā apskatē.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Pagājušā gada rocenes mērījumu OK novērtējums šogad var būt divi, jo aprēķina formulā nullei/divniekam pašmasa aizstāta ar pilnu masu. Jo smagāks auto, jo lielākas ziepes, kā šī temata XC. Plus vēl jaunie trijnieki.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

incanti, kā tas dators var zināt, kā auto rokas bremze uzvedīsies pie auto pilnas masas? Tā, teorētiski?

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka nevar. Vai sirds būtu mierīgāka par tiesisko paļāvību, taisnīgumu utt., ja šajās nulles/divnieka prasībās būtu bargāki % pret pašmasu (nevis vecie % pret pilnu masu)?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

msh rakstīja: Nūūū, ja jau reiz rocene jums abiem ir nevajadzīga, tas nozīmē vienu no diviem - 1) jūs braucat pa tādu reljefu, kur rocene nah nav vajadzīga vispār 2) jūs esat sadisti kas plēš savus sūdomātus. Otrais variants nav smuks - protams, sūdomāts ir huiņa ne kārba, un ātrāka tā saplēšana var novest pie tā ka mašīna tiks pa lētu naudu pārdota kādam, kas ieliks normālu kārbu, bet nu - es uzskatu ka jebkurš mehānisms jālieto tā, lai tas kalpotu, nevis to plēstu. Neesat aizdomājušies kāpēc jeņķu kastēm rocene nav tikai sporta mašīnām ar mešalkām, bet pārējajiem nav, jo tak ir P burts uz selektora? Tāpēc ka pareiza mašīnas novietošana ar sūdomātu ir - apstājies, norauj roceni, ieslēdz iekš P, un pēc tam atsākšana pretējajā secībā, un nevis - apstājies, sabloķē kārbu un atstāj to zem slodzes, un pēc tam atsākot brutāli izlauz to no parkinga.

Salīdzinot ar to, jā, mešalku īpašnieki var uztraukties par rocenes nelietošanu - jo ar mešalku roceni tiešām var nelietot - sliktākais kas var notikt no mešalkas atstāšanas robā - mašīna var sākt ripot, prasot tomēr to roceni izmantot. Es gan savējo lietoju, mājas piebraucamais celiņš pārāk stāvs, nu un kopš aizmugurē ir disku bremzes, atklājās ka ar mazu un vieglu hečbeku pat ir interesanti ņemt grantētus krustojumus un līkumus ar roceni [nekad agrāk neko tādu nebiju darījis], un nu reizēm braucot pa granti vajag sevi lamāt un valdīt lai katrs līkums netiktu izņemts ar roceni...

1) jā, Latvijā ir tāds reljefs. 2) nezinu par citiem automātiem (biju pretinieks līdz Jeep iegādei), bet tagad braucu ar tādu, kuru neviens neremontē - pat nezina, kā to darīt. Ja nu notiek reti sastopamais šīs kārbas noplīšanas gadījums, tad vienkārši paņem šrotā nākamo, jo kārba ir pēdējā problēma dēļ kā šie auto mēdz beigt savu mūžu. Un pabraucot ar šādu automātu esmu ļoti mainīhis savas domas par šo transmisijas veidu, kā tādu - 4x4 tam ir daudz piemērotāks un sūdomātu iespaidu rada eiropas santīmpišanas pakaļdarinājumi īstam amerikāņu automātam, kam nav normāla resursa un izturības rezerves.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Saki, arhaiska jeņķu tomāta vadības bloks lasa tavas domas par tavām vēlmēm, un salonā ir nodrošināts cits veids kā tevi nodarbināt, jo nav robi jāpārslēdz - ? Tās īpašības ko tu slavē pa lielam tam tavam tomātam ir vēl viens mīnuss - labi, papildus izturības rezerve ir laba lieta, bet par to maksa ir liels un smags klucis, kas gan nav pārāk jūtams, jo pati tā kaste ir liela un smaga, spējīga paātrināties tikai V8 motora rēcienu pavadībā...

krix Reģ.: 04.10.2002
8 0 Atbildēt

Novilkt stāvbremzi ir tā pat kā aizslēgt auto durvis. Pie tam automātam tādā secībā kā uzskaitīja msh

Uzskatu, ka kārtība un noteikumi kādā TA pārbauda stāvbremzi ir stulbums. Stāvbremzei pamatfunkcija ir nodrošinat auto neizkustēšaos no miera stāvokļa, nevis apstādināt auto, esot tam kustībā.

Novilkt stāvbremzi un pacelt auto slīpumā. Tas būtu vienkārš un normāls stāvbremzes pārbaudes veids.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
3 0 Atbildēt

Piekrītu. Kas tas par joku, pārbaudīt rokas bremzi kustībā uz ruļļiem

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

šito ideju pamet lukstiņam-tulīt uzspers konkursus estekādu izbēvei katrai apskates vietai, vecos ruļus protams atstat. + piespert pārbaudei cenu klāt +

krix Reģ.: 04.10.2002
2 0 Atbildēt

Tieši tāpēc nemetīšu. Labāk pieciest to idiotismu un pēc TA pārregulēt roceni, kā piemaksāt par tehnisko jefiņu izrādīšanos.

Un izbaudīt momentus, kad tie "experti" iebrauc auzās. Ir prieks skatīties kā četratā stumj nost auto no ruļļiem, jo pirms testa nav atslēguši esp.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tāpēc nemetīšu. Labāk pieciest to idiotismu un pēc TA pārregulēt roceni, kā piemaksāt par tehnisko jefiņu izrādīšanos.

Un izbaudīt momentus, kad tie "experti" iebrauc auzās. Ir prieks skatīties kā četratā stumj nost auto no ruļļiem, jo pirms testa nav atslēguši esp.

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 1 Atbildēt

Vai jūs gadījumā neizbaudat arī momentus, kad citi (kas nav jūsu čomi) iestieg sniegā, nevar piešķilt, pārkarsē dzinējus, zaudē citus auto šķidrumus, pārsit riepas?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

"pēc apskates pārregulēt roceni" ? Tu tur brauc ar kaut kādu belarusu, kam nevar gribēt lai bremzes spētu sabloķēt riteņus, jeb tev liekas ka rocenei ir jābūt jēlam sūdam, nevis normālai rocenei, kā prasa TA noteikumi un, noteikti, arī ražotāja specifikācija? Es tagad liekot savam golfam aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, roceni noregulēju pēc ražotāja specifikācijas - kurā ir noteikts ka noraujot kloķi uz vienu klikšķi, ar rokām griežot riteņus, jāparādās slodzei, uz diviem klikšķiem ar grūtībām jāvar ar rokām pagriezt riteņus, bet uz trijiem klikšķiem ar rokām riteņus nav jāvar pagriezt - bet, kā jau tu nojaut, tam kloķim klikšķu ir diezgan daudz, un bremzēšanas spēka kārtīgi noraujot kloķi ir atbilstoši. Kas tev tas par tādu šrotu kam ar norautu roceni gaitā jābūt skaņai bet riteņiem nav jābloķējas?

Ak jā, es manu ka angliskajā literatūrā rocene mēdz figurēt kā E-brake jeb emergency brake...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Ar belarusu nebraucu, bet tas traktors tas ir gan. Bet par šrotu gan nesauktu.

Un pēc TA regulēju tikai tāpēc, ka apskatē rauj to kloķi nejēgā, bet man patīk tieši īsais stāvbremzes gājiens jeb kā Tu teici 2 vai 3 klikšķi. Un ar to pilnībā pietiek ne tikai ikdienas slīpumiem, bet arī RIB laivas nolaišanai/izcelšanai. Un slips pie manis nav nekāds lēzenais

Danimars Reģ.: 19.08.2002
1 1 Atbildēt

Par roceni turpinot. Man passatam ir elektroniskā, to arī uz ruļļiem pārbaudīs? Kā tas notiek?

krix Reģ.: 04.10.2002
2 1 Atbildēt

Domāju, ka par to neviens nav pat iedomājies. Tāpat kā nav iedomājušies ko darīt, ja stāvbremze notur kardānu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka nav iedomājušies - 10 gadus tādi passāti iet apskates [pirmais B6 iznāca sestajā gadā, divus gadus tādiem apskates negāja, tātad astotajā sāka iet] un nav iedomājušies... Cik ar vienu aci lasīts, tā rocenes parodija darbojas kopā ar ABSu, līdz ar to sanāk ka nospiedīs podziņu un tā rocenes parodija sāks darboties, bet ne līdz nobloķētiem riteņiem.

Bet ja rocene tur kardānu, tātad jāmēra tie riteņi, kurus tas kardāns bremzē

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai nevar pārbaudīt uz ruļļiem? Uzliks roceni, noslāpēs auto un pārbaudīs. Tā ka dzen to savu passātu uz servisu, lai saremontē.

Danimars Reģ.: 19.08.2002
0 0 Atbildēt

es par pirmo apskati uztraucos, ka man pasātu nesaulauž tie līkroči!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Bet kāpēc tev ir šāds uztraukums? Ražotājs uztraucās ka tev smadzeņu varētu būt pamaz, tāpēc arī tā vietā, lai tev būtu normāls kloķis, kuru tu varētu raustīt kad un ar kādu spēku vien gribi, tev ir rocenes parodija ar podziņu, kuru tu vari spiest, bet rocenes darbība ir atkarīga no tā, vai elektronika atļaus vilkt roceni, vai nē, un elektronika izlems, cik stipri. Ja jau tava mašīna tev neļauj kārtīgi lietot roceni, kāpēc tu uztraucies ka apskates rūķītis varēs vairāk?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Sievas mašīnai tāda ir, bet tā kā tas auto kā reiz ir paredzēts pavisam civilizētai braukšanai, neko sliktu nevaru teikt - ļoti labi darbojas visi automātiskie režīmi - pieturēt, lai slīpumā neparipo atpakaļ u.t.t. Skatē nekādu problēmu - 0 un nekas nav salauzts Mani vienīgi kaitina automātiskās (ne)atlaišanas fīča. Laižot vaļā tikai sajūgu, neatlaižas - nepieciešams papildus arī uzgāzēt, kas savukārt nemaz nav nepieciešams mierīgai mašīnas izkustināšanai.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Nekā, el. roceni testē tāpat kā parasto - norauj jau tad, kad ruļļi griežas.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Pārbauda tāpat uz ruļļiem, uzbrauc un spiež pogu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Saki, arhaiska jeņķu tomāta vadības bloks lasa tavas domas par tavām vēlmēm, un salonā ir nodrošināts cits veids kā tevi nodarbināt, jo nav robi jāpārslēdz - ? Tās īpašības ko tu slavē pa lielam tam tavam tomātam ir vēl viens mīnuss - labi, papildus izturības rezerve ir laba lieta, bet par to maksa ir liels un smags klucis, kas gan nav pārāk jūtams, jo pati tā kaste ir liela un smaga, spējīga paātrināties tikai V8 motora rēcienu pavadībā...

Cilvēks, kurš pats brauc un slavē arhaisku auto, apsmej arhaisku agregātu? Domas nelasa, bet pārslēdzas ļoti pieņemamos punktos un ir perfekti vadāms - kickdown un overdrive ļoti labi klausa gāzes pedālim. Bet mīnusa nav - saprotu, ka tev ka kārtīgam Ferrari stūrmanim vienīgais auto raksturlielums ir paātrināšanās, bet priekš 4x4 daudz svarīgāka ir spēja kārpīties bezceļos - un tur automātam ir daudz priekšrocību. Tajā pat laikā paātrināšanās tāpat ir pilnīgi pietiekama, lai pēc Latvijas "standartiem" tiktu uzskatīta par agresīvu braukšanu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Kā atstāsi slīpumā? Tev braukšanas stāžs ir viena nedēļā vai kā, ka tik muļķīgs jautajums? Ieliekot robā un pametot klucīti zem riteņa.

Stāžs drīz būs 30. Latvijā nav tādu slīpumu, kur vajadzētu roceni (ja nu vien neglabā savu lūzni uz estakādes, jo esi nodedzis starteri, bet tad visticamāk būs klucīša metode, jo rokene būs salauzta vēl senāk). Auto stāv vai nu robā vai P - atkarībā no transmisijas veidā. Starp citu - SAAB, piemēram, atstāt auto ar manuālo kārbu var tikai ieslēdzot atpakaļgaitu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

atstāt jau var arī neitrālajā - ar visu atslēgu aizdedzē

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un ko ar to gribēji pateikt?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Ko gribēju, to pateicu. Vai bija nesaprotami, divdomīgi, svešā valodā, vai ar drukas kļūdām?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Mīnusu es tev neliktu, bet vajadzētu vispār - man pašam pie mājas piebraucamais celiņš ir ar tādu slīpumu, uz kura ja es atstātu mašīnu tikai robā, bez rocenes, tā noteikti kādas stundas laikā no parastās atstāšanas vietas palēnām, motoram pagriežoties pa kloķenes pusapgriezienam, noripinātos lejā līdz garāžai. Ir sanācis dažas reizes piebraucamo celiņu izmantot startera vietā, lielākoties situācijās kur starteris ir izņemts, izjaukts un jābrauc uz pilsētu tam detaļas pirkt - pie ceļagala izkustinot mašīnu un tajā ielecot, ar 2/3 garuma pietiek lai iedarbinātu motoru. Un mans piebraucamais celiņš nav ne tuvu tik stāvs kā daža laba cēsu iela...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mīnuss pat ko? Par to, ka uz minēju, ka savu auto turi uz estakādes jo esi sajājis starteri? Normāliem cilvēkiem tādos slīpums auto Latvijā ir jāatstāj retāk, nekā jābrauc uz skati. Un no tā slīpuma vēl vari arī izvairīties, atšķirībā no skates, ja zini, ka rocene netur.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tad man būtu tā mašīna jātur - uz ceļa, lasīt, ielas, nevis savā pagalmā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Turi un taisi savu roceni. Bet atceries, ka pārējiem Latvijas autovadītājiem nav nekas pazudis tavā slīpajā pagalmā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

A vot šis ir tieši atkarīgs no motora tilpuma - mazļitražkas ripo, lielie motori nē. Novērots, ka pat pavieglam auto 1,4 var izgriezt, 1,8 nē. Pasmagam 2,0 arī nevar

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Te uzreiz ir jautājums kas kuram ir mazlitrāža. Muteres mk3 1.6 ripo, mans golfs, kad tam bija 1.3, ripoja, mans golfs kopš tam ir 2.0, ripo, mans audī ar savu 2.3 piecu katlu motoru arī ripoja, sētā stāvošā mk2 džeta 1.6 arī ripo. V8 motori un dīzeļi nav mēģināti.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Tā nesaki. Nissan xtrail 2,2d, ir dzirdēti gadījumi, kad auto bez stābremzes esot paripojis un pārlekusi ķēde, jo eļļas spiediena spriegotājiem nav.

Un, jo gudrāki dzinēji, jo vairāk stulbas kļūdas, kas prasa dzinēja kapitālo remontu.

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 0 Atbildēt

Jūs jau atkal esat iegrimuši terminos.

Daudz interesantāka ir pati problēmas būtība- 3 kur agrāk bija 2; 2 kur varēja tikt cauri ar vieninieku un 1 tur, kur agrāk bija 0.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Divas reizes TA mani ir "izšvilpuši" tikai par roceni, bet abas reizes iedeva "slimības lapu" uz mēnesi.

Kāpēc jāliek 3 un jāsauc evakuātors man nav saprotams.

Vai pašiem CSDD nejautāji?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es biju šopavasar 2x iekš Ta, bet nu itin nekādi netiku novērojis, ka būtu kādi speciāli vai jauni piekasības momenti.Pirmajā reizē gan bija aizdomas, ka visādi citādi pozitīvais darbinieks kko drusku ne tā izdarīja slēgumos,vai arī tas bremžu stends viņam tomēr drusku gļukoja.Par ko kā te augstāk jau minēju- vēlāk ieinteresēts aptaujāju dažus zinošus cilvēkus, tie teica, ka ko es brīnoties, ka tur tak viss esot beidzamā laikā gļukains...Laikam ka bija bokss no.8.Tam auto elektriskā rocene ir tāda, ka piekare lokās un viņš stāv kā zemē iemiets un ar novilktu izbraukt no vietas vispār nav iespējams, bet stends uzrādīja ap 1-1,2, galā gan ielika tomēr nulli un kkādu jocīgu vārdisku piezīmi, ka stāvbemzes spēks esot pietiekošs un rullis tiekot nobremzēts...Priekšā arī jocīgi, tur 36cm bremzes ar pajauniem diskiem, uzrādīja vienādus, bet nu tikai 2,6.Pa lielam jau pretenziju nav, bet nu tik maz ne šim ne saviem citiem līdzīgiem auto nezcik gadus nebiju manījis, priekšā virs 3 ir bijis vienmēr.Turpretim, ar otru itin parastu ne-elektronisku auto trāpīju 7.boksā, kur pirms manis pārbaudīja vairākus močus- tur rādījumi bija vnk ideāli vienādi, 2,9 , 2,0 un rocene 1,5.Vel pie sevis nodomāju, ka iespējams tas suudurullis tur vnk mazāk nojaats...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti