Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijas Gada auto 2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Konkursā "Latvijas Gada auto 2019" drīkst pieteikt tikai pašus jaunākos autoražotāju modeļus, kuru pirmreizējā reģistrācija CSDD ir pēc 1.oktobra 2017.gada. Dalībnieku automobiļus drīkst pieteikt līdz 8.novembrim 2018.

Šeit rakstām savus jautājumus par un ap šī gada konkursu.

Kā arī atsauksmes par pasākumiem, kurus organizē "Latvijas Gada auto", vai arī vajadzētu organizēt.

Ieteikumi, novērojumi utt

Vairāk par konkursu šeit >>> gadaauto.lv

 
1 2
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt

Rīt (pirmdien), 26.11 pēc plkst. 17:00 StarFM radio tiešajā ēterā mēs paziņosim TOP 7 "Latvijas Gada auto 2019" finālistus, kuri turpinās cīņu par galveno titulu.

Aicinu šeit rakstīt TOP7 prognozes.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Dacia Duster

Ford Focus (man ne pārāk, bet gan jau, ka tiks)

Hyundai Kona (varbūt Electric)

Kia Ceed

Peugeot 508

Seat Arona

Volkswagen T-Roc

-------------------------------------------

Vēl starp top 7 pretendentiem būs:

BMW X3 (varētu netikt cenas dēļ)

Citroen Berlingo/Peugeot Rifter

Suzuki Swift (pašam ne pārāk, bet izredzes labas, nebrīnīšos, ja būs Top 7)

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Daļa (Dacia, Swift, Berlingo) primāri cenu dēļ, bet arī mašīnas pašas par sevi nav sliktas.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Baigi daudz auto priekš TOP7

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
1 0 Atbildēt

Mana prognoze ir līdz līnijai. Pārejie 3 varētu tikt pilnīgi reāli, bet es prognozēju pirmos 7.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Aizmirsu par Citroen. Jau atkal nebūtu mana izvēle, bet ticu, ka cena palīdzēs tikt Top 7.

Citroen C3 Aircross

Dacia Duster

Ford Focus (man ne pārāk, bet gan jau, ka tiks)

Hyundai Kona (varbūt Electric)

Kia Ceed

Seat Arona

Volkswagen T-Roc

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

5 no 7 trāpīju.

Un Swift arī nebija pārsteigums. MB A-klasi pēc tam iedomājos, ka varētu tikt, bet nebiju pārliecināts cenas dēļ.

Finālisti:

Ford Focus

Hyundai Kona

KIA Ceed

MB A-klase

Seat Arona

Suzuki Swift

Volkswagen T-Roc

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Gribas domāt, ka tituls tiks sadalīts starp Seat Arona un Hyundai Kona - automobiļiem, kuriem īsti nebija kur piesieties, ar labu komfortu un gaitas īpašībām, kā arī pievilcīgu cenu.

Finālā varētu būt iebalsoti arī Dacia Duster, KIA Ceed, Suzuki Swift, Subaru XV un Ford Focus.

Manuprāt, finālā būtu pelnījis tikt arī Ssang Young Rexton - lai gan nišas produkts, bet tas ir automobilis, kas man raisīja lielāko pārsteigumu pozitīvā nozīmē. Par cenu, ko tas maksā var iegūt ļoti daudz - komforta, aprīkojuma, gaumīgu un plašu salonu, un teicamas bezceļu spējas, turklāt tas arī labi izskatās. Vienīgais atklāts jautājums, kā tas kalpos ilgtermiņā.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Interesanta prognoze

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt

Kādi iespaidi par Latvijas Gada auto 2019 Lielo testa braucienu ar bāzes vietu Laguna House?

Kādi bija lielākie pārsteigumi, kas patika un kas nē?

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
5 1 Atbildēt

Trīs Lielā testa dienas Sunīšos pagāja ātri, jo paspēt tuvāk iepazīties ar 28 automobiļiem ir visai izaicinoši. Lielais automobiļu skaits ļāva labi saplānot braukšanas secību un varēja labi paspēt izbraukt ar visiem automobiļiem. Ar mazākajiem auto varēja aizbraukt līdz Rīgai un pabraukt ierastajā pilsētvidē. Ar pilsētas apvidus auto izvēlējos tuvāko mežu stigas, nesagaidot pārgājības brīnumus, bet ļaujot balstiekārtai padarboties uz nelīdzenāka ceļa. Braukšana ar apvidus automobiļiem pa tuvu esošās 333 trases Offroad parku ļāva ieskatīties spējīgāko pilnpiedziņas auto veikumā. Apvidus auto spējas labprāt pārbaudu bez ieskrējiena, tādēļ arī nelielie smilšu kalniņi radīja atšķirību dažādiem auto un dažiem automobiļiem braukšanai paugurā vajadzēja pāris piegājienus, kamēr labākie brauca kā pa līdzenumu. Pa akmeņainajiem slīpumiem visi auto pārvietojās gana labi. Maz salīdzināms ar pārējiem automobiļiem bija Lamborghini Urus, jo nobraukuma limits ļāva vien pāris intensīvus dinamikas izmēģinājumus - prieciņš īss, bet patīkams. Ar dažiem izcilajiem premium automobiļiem izvēlējos braukt tumsā, kad visvairāk var izjust braukšanas komforta atšķirības, kaut gan jānobrauc, ir visai daudz, lai kārtīgi izjustu patiesi ērtu automobiļu priekšrocības. Kā parasti labu atmosfēru radīja žūrijas kolēģi un organizatoru rūpes par labi paēdušiem autobraucējiem. Prieks arī par izcilajiem foto un video materiāliem, kas tika radīti braucienu laikā. Pasākuma mērķis - noskaidrot Gada auto, personīgi man netika sasniegts - bija daudzi dažādi un izcili automobiļi, katrs piemērots savam klientam un situācijai. Zinu, ka kolektīvs žūrijas viedoklis izkristalizēs, kurš no automobiļiem šogad tiks īpaši izcelts Gada auto statusā un esmu pārliecināts, ka piekritīšu kolektīvajam viedoklim - titulu pelnījuši noteikti ir vairāki auto.

Kas patika - 3 dienas izklaides labā sabiedrībā un ar jauniem automobiļiem.

Ja vēlas atrast kas nepatika – testu laikā iekavētie darbi jāveic tik un tā.

Pārsteigumi? Suzuki Swift pieklājīgā veiktspēja, vēlmēm perfekti atbilstošs Peugeot 508 displejs, Škodas Fabia ērtums mazajā izmērā, darbošanās ar Dacia Duster pārnesumiem, Touareg dārgās komplektācijas premium sajūtas un, protams, iespēja nedaudz paātrināt Lamborghini.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Šajā video redzami visi konkursa "Latvijas Gada auto 2019" dalībnieki:

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Ford Focus

Hyundai Kona

KIA CEED

Mercedes-Benz A-klase

Seat Arona

Suzuki Swift

Volkswagen T-Roc

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Novembra sākums kļuvis jau tradicionāli par Latvijas Gada Auto lielā testa laiku. Arī šī gada novembra lielais tests sagaidīja žūriju ar nopietnu uzdevumu. Pieteikumus bija atsūtījuši pēdējie pretendenti un testu priekšvakarā pie Nacionālās bibliotēkas gozējās 29 pretendenti. Viens spēcīgs pretendents līdz lielajiem testiem nenonāca, tā ceļi aizvijās citā virzienā. Taču ar atlikušajiem 28 bija nepieciešams nopietni "pastrādāt", lai tos varētu pēc iespējas objektīvāk novērtēt pēc pieņemtajiem kritērijiem. Organizatora iedibinātā kārtība, žūrijas loceklim stunda vienam spēkratam ir optimāls variants tik lielam pretendentu skaitam. Lietderīgi izmantojot laiku, varēja daudz paveikt. Testus dzīvīgākus padarīja omulīgā gaisotne žūrijas starpā. Katrs dalījās ar spilgtākiem iespaidiem, kas veicināja pamatīgāk izsvērt paša vērtējumu. Lielu pienesumu testu laikā deva organizatora pieaicinātie dīleru pārstāvji, kas pastāstīja klātesošajiem par sevis pārstāvēto auto marku pretendentu modeļiem uzsverot tehniskos risinājumus un inovācijas. Viennozīmīgi interesanti bija salīdzināt dažādu ražotāju vienas klases pārstāvjus vienādos apstākļos un ar prieku secināt, ka pagaidām vēl visi auto nav vienādi. Ja nu vienīgi vienas klases ietvaros izmēri daudz neatšķiras. Atklājums pēc braucieniem ar Škodu Fabiu un Lamborghini Urus bija fakts, ka tik atšķirīgos auto varbūt kaut kas kopīgs kā aizrautība, brauciens, kurš tevi uzrunā. Loti liela bija auto dažādība. No Audi A7 līdz Citroen Berlingo. Tātad vēl grūtāka vērtēšana. Bet tas ir žūrijas darbs. Testi bija lieliski, mūs lutināja arī laika apstākļi. Ar retiem izņēmumiem organizatoram Mārim Ozoliņam vienmēr izdodas ar to kungu kaut kā sarunāt. Grēks būtu sūdzēties par pieejamajiem ceļiem testu laikā. Tos varēja izvēlēties pēc sirds patikas, līkumainu asfaltu, smilšainu meža stigu vai rudens lapām klātu meža grunteni.

Testi aizvadīti, būs ko atcerēties. Daudz dažādi auto, laba sabiedrība, izdevies pasākums. Atliek vien ar nepacietību gaidīt uzvarētāju.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti