Es ņemtu Škodu, bet ar benzīna dzinēju. Priekš kam tās dīzeļu problēmas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es ņemtu Škodu, bet ar benzīna dzinēju. Priekš kam tās dīzeļu problēmas?
Kaut ko šādu - lietotiauto.mollerauto.lv/lv/vehicle/10074287/skoda-octavia-combi-nr7-18-118kw-meh/ ?
Ja nobraukums ir reāls, stāvoklis OK, tad nav nekāda vaina. Vidējais būs ap 8 litri. Ar līdzīgu 2.0 dīzeli patēriņš būs varbūt par litru mazāks, bet dinamika sliktāka. Ja 1.4 TSI resurss pie adekvātas attieksmes pret auto ir 300++ tkm (vairāk neiznāca nobraukt, kantoris nomainīja), tad 1.8 TSi tas varētu būt tāds pats, ja ne lielāks. Ar tagadējo 1.4 TSI divos gados nobraukta pagarinātā garantija, pa garantiju nomainīts tikai 1 riteņa gultnis. Par dīzeli gan te varētu sarakstīt veselu problēmu sējumu (tieši par dzinēja un tā apsaistes problēmām). Slinkums atkārtoties.
Dīzelis pilsētā ir kaitīgs iedzīvotājiem un pilsētas braukšanas režīms ir kaitīgs dīzeļmotora dažām padārgām komponentēm.
Ņem vien benzīnu. Škodas gan grab ...
Nu kas tas ir ar šito zombeto tautas stulbumu. Benzīna izmeši ir daudz kaitigaki par dīzeļa. Pajautā jebkuram katastrofu medicīnas speciālistam.
Jaunie tiešās iesmidzies benzīna dzinēji dažos izmešu veidos ir vairākas reizes kaitīgāki nekā dīzeļdzinēji. Tāpēc kopš pagājušā gada tiem uzstāda daļiņu filtrus.
Man šķiet te galvenais būtu atrast dīzeli ar mazāko nobraukumu/īsākajiem servisa intervāliem.
Audi būs nedaudz dārgāks izmaksu ziņā un vai lielie dīzeļa dzinēji tiešām ir vajadzīgi, ja vien neesi braukšanas entuziasts?
Mana izvēle būtu VAG ražojums ar 2.0 TDI motoru. Toyota arī nav ne vainas, bet salona apdare ir švakāka un tas dzinējs nav tik ekonomisks vai izturīgs kā VAG dīzelis. Var paskatīties arī Golf vai Octavia.
Ja automāts nav prioritāte, noteikti vajag apskaties arī Opel Astra. Ļoti laba cenas/kvalitātes attiecība.
Paldies par viedokli
A4 ir pārāk liels. Ņem A2. Tas būs vēl mazāks, un izskatīsies pēc vēl lielāka kropļa. Bet par tavu izvēli. Ieej placī ar aizsietām acīm, iebaksti ar pirkstu kaut kādā punktā, atver acis, un to auto, uz kuru rāda pirksts - pērc.
Jo es saprotu, ka tev pilnīgi vienalga, galvenais, lai tam būtu 4 riteņi.
Protams, paldies par savu viedokli. Bet laikam jau nē, jo tavs viedoklis ir 0 vērts, tik pat garš kā tavs krāns. Lai dzīvē veicas!
Pareizi saka - ja pārsvarā pa pilsētu, labāk tomēr benzīnu. Dīzelis lēnāk sils, visas dīzeļa probzas - EGR, DPF, sprauslas utt.
Par šo ir runāts daudz, bet atgādināšu ka mūsdienās benzīna dzinējs ir tāds pats kā dīzelis:
Degvielas sistēma tāda pati
Aizsērēt var ieplūdes vārsti (izteikta problēma vecākiem tiešās iesmidzies motoriem)
Ieplūdes sistēma tāda pati
Spararata/kārbas problēmas dēļ lielas slodzes
Vienīgi plusi ir klusāka motora darbība un mazāki nobraukumi, lai gan pats motora resurss ir mazāks kā dīzelim.
Paudīšu nepopulāru viedokli, taču es ieteiktu pirkt jaunu auto Suzuki-Vitara, kurš ar uzticamo un pārbaudīto 1,6 litru benzīna motoru maksā 14 tūkst.eiro.
Piekritīšu par šo Suzuki motoru- viens no izturīgākajiem mazlitrāžas benzīna motoriem kāds jebkad ražots un tiešām prieks, ka Suzuki vēl joprojām uzstāda šo izcili vienkāršo motoru jaunajiem modeļiem, neskatoties, ka motoram ir vairāk nekā 15 gadi.
Pašam ir pieredze ar vairākiem Suzuki, lai gan mašīna ir gana vienkārša un izturīga, tomēr dažās vietās ir pamatīgi ietaupīts un kopējā sajūta ir diezgan budžetīga. Man šķiet ka maksāt par to mašīnu 14k EUR nav diezko prārtīgi.
Paldies par ieteikumu, bet vai 1.6 nav gauss? Man šobrīd ir mašīna ar 1.6 benzīna dzinēju (112 zs) un gribētos kaut ko ņiprāku.
Kā jau saforsēts mazlitrāžas atmosfēriskais dzinējs- pietrūkst jaudas pie maziem apgriezieniem.
Tam Suzuki dzinējam aptuveni tāda jauda arī ir.
Ja gribi kautko ņiprāku, tad kategorijā līdz 2.0 litriem ir tikai viens variants - 320D no BMW. Jautrība servisā būs tāda pati kā ar citiem uzskaitītajiem (pircēja kompetence), bet atšķirībā no citiem, arī braukšana sniegs baudu. Var mēğināt 520D, bet tas būs lempīgāks.
Nu 120 ZS nav nemaz tik maz. Ir braukts ar visu ko, kam ir mazāk jaudas vai arī lielāka masa. Vitara pilna masa 1730 kg. Nesen braucu ar piekto golfu 1.6 benzīns - pilna masa 1780 kg, 100 ZS. Ikdienas vajadzībām nevarētu teikt, ka pārāk maz būtu. Vienmēr jau gribas lielāku, krutāku, jaudīgāku tas gan. Bet nu tas jau tīri uz sajūtām. Ok, ja tur ir 1.0 motors un kaut kādi 70 ZS, tad jau, protams, cita lieta, tur ir kā ir ar to braukšanu.
Nu vienīgi par to vai vērts jaunu pirkt un it īpaši Fana piedāvāto variantu par 14k (plikākajā komplektācijā) jau cits jautājums... NEVIENAM no šitiem autiņiem, kas maksā 10-15k eur standarta komplektācijās, nav nekādu sakarīgu ekstru un kvalitāte.
Man šķiet, ka pa to cenu var dabūt arī Focus vai Astra, kas jau būs krietni solīdākas mašīnas.
Bet Vitara gadījumā var teikt ka tā mašīna nokalpos savus 10 gadus bez problēmām un nesarūsēs. Pa to laiku varbūt nāksies samanīt gultņus un nedaudz izgrabēs salons, sāks gaudot no Toyota aizgūtā kārba. Detaļu cenas arī ir ļoti pieticīgas.
Katrā ziņā labs variants, ja ir plānots ar mašīnu nobraukt krietni pāri garantijas periodam, lai gan jaunas mašīnas cena to neatspēko.
Tu šobrīd salīdzini mašīnas pēc pilnīgi tukšiem skaitļiem - pilnu masu un maksimālo jaudu. Kad tu nesen brauci ar to piekto nemotora golfu, tajā bija četri pasazieri un viņu bagāža? Bet mašīnu paātrina griezes moments, nevis jauda.
Man tāda Suzuki-Vitara neliekas gausa (esmu braucis testa braucienu), bet es esmu ar mierīgu temperamentu. Iesaku Jums pašam veikt testa braucienu ,,Autobravas,, salonā.
Tavs Demagoga viedoklis kļūs (varbūt) populārs tad, kad Tu vienreiz te ieliksi godīgus un pārdomātus ekonomiski/finansiālos aprēķinus par labu tā vai cita šī te padsmit/k suuda suuuda iegādei par SAVU naudu.Pastāsti, kāds ir/būs to suudu noiets un atlikusī cena pēc 3-4g, kad cilvēks sadomās tikt no viņa vaļā.Un kāda konkrēti ir tā 14k vērtā suuda komplektācija un kurš vispār tāds reālu 14k pārvaldītājs būtu labpŗātīgi gatavs tos savus sūri grūtos 14k atdot par šo suudu.Suuds suuda galaa.
Es ar saviem auto braucu 10-15 gadus, nobraucot tos līdz stāvoklim, kad remonti kļūst pārāk bieži un dzīvi apgrūtinoši. Tā darīju ar Opel-Merivu, ar kuru nobraucu 9 gadus un 1 mēnesi, un 213 tūkst.km.
Kāpēc man tagad 4 gadu un 10 gadu vecumā būtu jāpārdod perfekti kalpojošu Škoda-Fabia, kam ir uzstādīta gāzes iekārta un notiek pamatīgs degvielas izmaksu ietaupījums?
Man pēc būtības būt galīg pofigu ar ko Tu brauc un cik ilgi Tu esi spējīgs ciest.Tur jau tā lieta,ka šie tie padsmit/k jaunie meesli ir domāti vai nu "9g/ciest/spējīgajiem" vai nu vienkārši lai masveidā izvilinātu naudu no lētticīgiem ākstiem.Jo, tas ir sen zināms, ka 9/10 to lietotāju ilgāk par 3g tos nelietos, ja ne vēl mazāk.Tāpēc jau notiek tā globālā demagoģija, lai masveidā notrulinātu indivīda vēlmi pēc kādiem "saviem" parametriem un lai bīdītu visu uz to, ka auto ir tikai un vienīgi pakaļās pārvietotājs.Varu iedomāties, kāda ir 10g veca skoda fābija, ja pat jaunu tādu var tikai ja vienīgi dzēruma vai afekta stāvoklī par SAVU naudu pirkt.Tos gāzes licējus jūs vaadzētu piespiedu kārtā sterilizēt un likt šodienas 30c karstuma sastrēgumos elpot smirdoņu direct no sava izpūtēja, pļetj, salonā to galu iebāzt un nofilmēt kā tad Jūs tur priecāsieties.
bet ja cilveekam varbuut nav tik daudz naudinas un pāri par 300 eiriki kreditos negribaas atdot plus veel dargaas apkopes tapec izvelaas lietotu auto,kursh ja bus kvalitatiivs tad noies tik pat daudz cik tas suzuki, , tas viens, un otrs cilvekam pat starp tik daudziem auto nebija neviens bobiks, vinsh meklee vieglo auto ,nevis apvidus auto vai businju
Auto vēlams ar mehāniku vai automātu? Arī tas jāizvērtē, jo ir smagi kauna traipi ražotājiem ar konkrētiem dzinējiem un fail automātisko kārbu utt.
Vairāk jau gribētos mehānisko ātrumkārbu, dēļ, iespējams maldīgās, bažas iegrābties ar automātisko kārbu. (cik dzirdēts - VW DSG kārbas ir problemātiskas)
Būšu pateicīgs, ja norādīsi kādus piemērus (būtu labi, ja balstītos uz manis apskatītajiem variantiem)
Es no DSG nebaidītos. Ja arī kas, tā vaina taisāma un ne par astro-naudu. Bet, nemūžam vairs nepirktu AUDI ar Multitronic variatoru. Tevis minētie auto (izņemot laikam 3,0Tdi AUDI) komplektējās ar Mutitronic Bet, visdrošāk - iegādāties kādu no Quattro AUDI, tiem nekad variatorus neuzstādīja.
Jebkurš remonts ir nelietderīgs laika. patēriņš. Vai labums, ko gūst lietojot DSG attiecībā pret mehāniķu atsver ķēdīti- atrast sarvisu- sarunāt laiku- izstāvēt rindu- aizbraukt- samaksāt par kārbas noņemšanu- samaksāt par kārbas uzlikšanu.
Kas jau kuram ir astronomisks. Jauna DSG kārba ir sevišķi lētāka par jaunu multitronika kārbu?
Ir liela starpība, vai kārba remontējama vai - tikai nomaināma. Astronomiska starpība. Apmēram 1k pret 7k eur
Rekomendēju papētīt youtubē atsauksmes par sevis izvēlētajiem auto un to spēkā agregātiem. Un lai arī lielākā daļa apskatu ir no krievijas- tos noteikti vajadzētu ņemt vērā, ja neesi pedantiska rakstura un apzinies, ka pieļauj iespēju neievērot precīzi visus ražotāja priekšrakstus un notas.krievija ir kā liels izmēģinājumu poligons ar būtiskām un nebūtikām atkāpēm no ražotāja ieteiktā.
Paldies par ieteikumu
Kādas atsauksmes? Cik bieži apmeklēs servisus? Lietotus VAG mēslus var pirkt tikai pamuļķis.
principā, jaunus arī... jo tikai pamuļķis var nopirkt sūdu, kurš tehniski ir tāds pats kā citi, bet aprīkojums daudz sliktāks, bet neskatoties uz to - samaksāt vairāk tikai par to, ka tur priekšā ir vw vai audi emblēma.
Es taču IRST vienreiz, ja cilvēks pamuļķis savos uzskatos, tad laikam uz mūžu
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/accord/hfopk.html
Piemēram ši honda - izdupsēs tos tavus audi, skodas un folksvāgenus vienos vārtos. Ne tikai komfortā, izmēros, bet pat servisa apmeklējuma biežumos un izmaksās.
Nu bet ko gan citu netradicionāli orientēts varētu piedāvāt? Pērc droši un dupsējies ar to hondu no rīta līdz vakaram un no vakara līdz rītam.
ja tā hondai nav sakruķīts odometrs un var ticēt tiem 150 tūkst. tad vēl 150 tūkst viņa varētu nokalpot bez lielām problēmām varbūt, bet ko pēc tam darīt ar viņu visticamāk ka sāksies bēdu ieleja, un uzturēšana vairs neatmaksasies, ne pa velti otreizejaa tirguu nav populari japanju izstradaajumu, jo viņi nav paredzeti intensivai lietosanai un resurss ierobezots, un salidzinot ar Tevis nistajaam vag masinaam salons diezgan svaki nostradaats,lai gan labaak ka civikam un biki klusaks ar ir, arii ar detalu pieejamiibu veikalos problematiski, parsvaraa viss jasuuta, un diezgan dargas, bet ta masina ka masiina, ne ar ko abaaka par citaam, nav vina diez ko konfortabla ir braukts,
Tev ir zināma taisnība. Tas akords noteikti saliks kaut kādas fofāgena grupas mašīnas ārējajos izmēros, un ļoti ticams ka savas arhaiskās uzbūves dēļ būs arī diezgan uzticams. Servisa apmeklējumu izmaksas gan tas pēdējais punkts maz ietekmēs, jo galvenie servisi kas būs jāapmeklē, būs metinātājs un krāsotava, un tie nav tie lētākie. Attiecībā par ērtībām - 20 gadus atpakaļ lielā honda, akords, bija ar iekšējo ietilpību labi ja tā paša laika A4 līmenī, paredzēta četriem sēdoša suņa auguma japāņiem - es ceru ka šis modelis ir bik progresējis
Reti var ekspertam piekrist, bet par to Hondu diezgan daudz taisnības... vienīgi, skaļāks un ar štruntīgākiem apdares materiāliem... un, nezinu, kā šitai paaudzei, bet iepriekšējai bija izteiktas problēmas ar ruslanu... visiem gadiem - gan 2003., gan 2008.
Arī piekrītu, ka tā Honda var būt izskatāms auto. Bet, diemžēl ne virsbūves bleķi, ne salona apdare, ne auto akustiskais komforts nebūs vis topā ...
Muļķības
Tas ir autistu radīts mīts.
Nezinu cik db ir 2009.gada, bet 2018. gada Acordam ir 40 db troksnis, bet audi a4 - 41db. Audi SKAĻĀKS.
Bet salona apare tas ir subjektivi. Man tie VAG saloni liekas debili un parasti.
Tas noteikti NAV mīts Neviena Honda (masu modeļi) nebūs akustiski tikpat tīkama kā AUDI, pilnīgi neviena
Kaut kā jau vajag izdomāt attaisnojumu, kāpēc nopirki sūdu.
tas nav attaisnojums, honda ir sameraa leta masina un tapeec arii tur maksimali ir taupiits uz apdares un skanas izolacijas materialiem, pat vinus nebuutu korekti salidzinaat, tomeet audi ir cita limena masina ar daudz augstaaku kvalitati, un protams cenu, kas iespejams ir divreiz lielaaka laikam acordu vairs nerazo, bet ja tam cena bija ap 25tukst, tad a4 analogi aprikotam ap 50 tukst, ka saka katram pa macinam, tapec vien tas masinas vav korekti nemaz salidzinaat
-> viencexperc
Es attaisnojumus nemaz nemeklēju, auto no lētā gala, kas sniedz prieku braukt. Visticamāk, nav pat komentāru vērts, jo - nekā tāda, lai čurātu biksēs Lēts, izcili KLUSS braucot un ērts auto ģimenei brīvdienām.
Nevar jau salīdzināt premium brendu ar zāles pļāvēju ražotāju.. Ja nopietni Accord ir tiešām laba mašīna, kas vismaz ir interesantāka par VAG izstrādājumu.
Korozijas problēmu var risināt pērkot Eiropa lietotu mašīnu. 03-08 Accord vēl ir salīdzinoši noturīgs pret koroziju salīdzinājumā ar citiem modeļiem. Pie mums pat Golf vai Octavia var nākties metināt sliekšņus pēc 10 gadu lietošanas.
Man nav bijis neviena Audi... bet ir bijuši vesels lērums japāņu (Mazda, toyota, Nissan), Honda Accord ieskaitot... tiesa, vecākas paaudzes. Tā ka, nav vis mīts, bet reāla pieredze.
Izcelsmes vietu gan nevajag uzskatīt par pamatrādītāju. Tām markām ir drusku dažāda mērķauditorija un motivācija. Piem Mazda apmeta to pašu kūleni, ko Opel 80` tajos - pēc efektologa ieteikuma sataupīja materiālus un pakāsa reputāciju. Toyota tgd kādus 3 gadus izpilda to pašu. Gan jau ka beigsies slikti. Nissan vienmēr tirgojies pa apakšējiem plauktiem un ar Toyotu vai Hondu neklātos līdzināt. Hondai tā ambīcija ir uz augstā plauktu un tur šie arī tēmē, bet pēdējās 2 paaudzes ir ļoti slikti ar dizainu, kur darbību jēgu un saturu saprast nevar. Bet tas skar tikai vizuālo dizainu. Tehniskais kautkur turpat vien ir.
Sava taisnība jau ir. Tāpēc 80. gadu Mazdas mazāk rūsē nekā leģendārās Mazda 6 un Mazda 3.
Japāņu brendiem vispār šobrīd ir diezgan liela krīze Eiropā, jo korejieši principā ir sasnieguši to pašu līmeni un cilvēku uzmanību.
Tehniskā izturība arī sāk klibot, jo japāņi ir spiesti atteikties no savām arhaiskajām un vienkāršajām konstrukcijām konkurences un atgāzu prasību dēļ.
Nu jā, bet korejiešiem cena jau arī nu ir japāņu līmenī... nevar vairs starp Hyundai/KIA un "lēts" likt vienādības zīmi.
Principā nevis "ir sasnieguši", bet izmanto precīzi to pašu metodoloģiju un paņēmienus, ar kuriem japāni 80 tajos izēda USA un Eiropas zīmolus. Principā Eiropā šī japāņu ofensīva radīja to VAG gejisko paņēmienu pārinženierēt normāli funkcionējošus mezglus līdz idiotismam un pēc tam plātīties ar to reklāmas bukletos. Jo neko citu jau pretī likt nevarēja.
Tagad japāņus gaida tas pats no korejiešu puses. Tas gan notiks tikai EU un USA tirgos, jo dēļ specifikajām prasībām tie auto der tikai šiem tirgiem. Visur citur, kur prasības ir zemākas, ir pilnīgi cits klopes līmenis
Nezinu par Accord, bet 2007.-2011.gada Honda-CR-V ir pietiekami klusa un ar akurāti nostrādātu salonu.
Hondas ir japīšu lētais gals, žiguļi. Briesmīgi, neejoši motori, drausmīga ergonomika, komforta nekāda.
Varu apliecināt to pašu, bet tikai otrādi.
Ergonomikas problēmās pamatā specializējas Audi, neejošos motoros Opel.
Nu nu, kādas tad ir tās audī ergonomikas problēmas? Pastāsti, gribu zināt ko es, nepilnus divus metrus garš cilvēks, esmu palaidis garām
Tik pat garš. A4 līdz Jēkabpilij mugura sāp. Sharan tas pats. Opelī nekad.
Varu pat izskaidrot kur problēma - tie #%^#@ lai vientiešiem radītu milzu telpas iespaidu, ir izlocījuši muguru. Sharanā piem. tik tālu, ka braucot lāpstiņas pat īsti neatbalstās. Skaidrs, ka mugura sāpēs
Līdz pat 18g neesmu redzējis gandrīz nevienu širpotreba klases japāņu ražojumu, kuram būtu salons veidots tiešām no kvalitātīvas un nesmirdīgas plastmasas.Izņemot ja protams atsevišķus lexus un infiniti.Tādu 18tā gada plastmasas suuudu civiku ,piem, es nezinu, kā vispār par savu naudu un par To summu varētu ņemt.Pilnīgs gavno, kā no ārpuses tā no iekšpuses.Visprastākais tāds Golfs tur ne tuvumā nestāv.Kā arī,taisnības labad jāsaka, ka arī 08g škodu ar 2l benzīna motoru var prekomendēt vienīgi vai nu plānprāta brīdī, vai tikai ja nu savam pretīgākajam ienaidniekam.
kas tad vainas 2.0 litra bendzina motoram, paterinsh kaa visiem ap 10 litri,ja grib mazaak var ņemt 2.0 dizeli, tad buus ap 6,tehniski skodai nav lielas atskiriibas no vw dzineji tie pashi, octavia lidziiga jettai, superbs pat druzcinj lielaks par savu brali passatu, un salona kvalitate arii dizi neatpaliek
Tehniski ir tā, ka tas skodas benzīna motors ir tehnisks suuds un ka reāli neviens tādu no laba prāta neņems.Ar to arīdzan ir jārēkinās, ja kādureiz sagribēs no viņa atkratīties.Kā arī, jāremontē viņš būs- un ne īpaši ne mazāk vai lētāk par dīzeli.Rekomendēt 10-11l dārga benzīna strebjošu meeslu, tur drosmei ir jābūt.Superbs tas ir itkai "super-bs" ,ja viņu lieto aka mūsu V-fans un ja 15 gadus.Citā gadījumā tas ir vēl 6x lielāks suuuds, kuru nopērkot pa 32k pēc tam pēc 3-4 g par 10k labi ja kādu atradīsi kam iesmērēt- tas jau nav mana izdoma, bet gan realitāte, kura savulaik arī te ir tikusi atspoguļota.Tas padirsums, tādu to suuudu iepērkot, sastāda tādus Kasiņa 2.5Tdi pa pusotram vai pat pa 2gab gadā komplektā ar jaunu motoru un sprauslām un KATRU gadu un nonstopā.Turklāt, gan bremzes, gan eļļas viņam mainīsi autorizētā servisā par 2kāršu summu un reāli Garantija tur ir tikai uz sīkumiem vai arī motora vai kārbas fizisku globālu izkrišanu.
skodai pasai nav bendzina motors vinaa staav vw motors ,kaa visi parejie motori, kas man skiet arii nav ipashi populaars, popularaaki ir 1.8t motorishi, es arii labaak nemtu dizeli, par superbu rinajot tas ir ta pat kaa jebkurai citai masinai jaunu perkot jau izbraucot no salona vien vertiba katastrofaali kritas jo dargaaku auto pirksi jo vairaa vertiba vinai kritisies, tam gan negribeetu piekrist es ar superbu apmeram nobraucu 50tukst gadaa, patlaban 2012 gada superbam ir nobraukums pāri par 400 tukst km, varu teikt tik to ka loti uzticams un letsekspluataacijaa auto
Ok, bet kā tad taa- piem.,Tev (un Fanam arī) tavs Skoda ir uzticams auto kaut ar 200 kaut ar 400kkm, kaut 4 kaut 14g vecs.Bet, reku tas, kurš, piem., pēc ilgiem meklēumiem un personiskiem kalkulējumiem tomēr nopērk te "citas markas" lietotu auto 3g vecu, tas lūk ir galīgs dalbaēbs.Jo, redziet, tas auto ir lietots, tas nav uzticams, nopircējs to nevar pavilkt, riteņi tam krīt nost, motors ķīlējas un ātrumārba tam smird, ģimene paliek badā un tas hlams pieprasa guldīt jau nākamnedēļ vismaz 2269eur. Personīgi piederošs 3 gadus vecs dajebkas ir ok, bet cita lietotāja nopirkts tieši tāds pats lietots ir galīgs suuuds.Tas Skoda 1.4 motors 200kkm ar gāzi jaats un ražotāja parametriem absolūti acīmredzami/nepārprotami/nekādi vairs NEatbilstošs ir "uzticams" un "baudāms", abet ,piem ,tāds tur reku 2arpus vai tas gānītais 3 litru dīzelis ar zināmu vēsturi un ražotāja komplektācijai 100% atbilstošs ar visu savu suuda to Dpfu un 0,01 izplūdi un ar spīdīgām bremzēm un ar 7,69mm knapi gadu vecām riepām ir absoluut neuzticams un neejošss suuds.Vai kā ?
es taa neesmu teicis par citas markas auto , kaut ka agraak bija japaani mitshu, isuzu, diezgan lielas problemas ar viniem bija , ar ford ,un opeliem gaja normali ,ja neskaita svako salonma kvalitaati, kaut kaa pedejos gados sanacis pirkt vw autinus, pirmais bija caupe, baigi labaa rakete,tad a6 , tad no seata altea, tagad kadus cetrus gadus superbs, ar nevienu no siem autiniem nezinu vai nolaimejies bet nopietnu problemu nav bijis, ta ka auto vajag katru dienu lietot tad savarigi lai vinsh neiestregtu servissa lai var uzreiz nopirkt vajadzigas dalas, es nekad neesmu nolicis citas masinas , vienkarsi ir audzas kuraam resurs nav tik liels,jo manpersoniigi daudz jabrauc, nekad neesmu teicis ka 3,0 dizelis buutu slikts un neuzticams ,es par taadu konfortabla brauksana
Ok, sorrī,ka konkrēti Tavas jūtas te aizskāru,jo nezināju ka konkrēti tev ir SuperBs.Katrā gadījumā, tavas piezīmes te liecina par citādu nostāju, nekā vairumam klaja suuda mētātāju.Vienam otram nākamajam lv Čempionam arī ir sākumstadijā bijusi kādreiz tā pati caupe uttt.Katrā gadījumā, ja runa iet par to "nākamo" pakāpi jauna auto iegādē par sākumcenu jau ne pa 12k, bet no/aiz 25k, tad te nevienai markai nekāda runa vairs nav par nekādu "finansu ekonomiju".Vnk jautājums par to, cik/kurš var atļauties un cik/grib/maksāt/gadā par savām ērtībām.Ja cilvēks paņēmis to, kas patīk, un ja gatavs braukt vismaz 5-6g, tas ir jau kas cits, nekā ja vnk visu mūžu "maksāt".Mainīt pēc 2-3g šādas cenas auto ir vnk izšķērdība, nemaz nerunājot par tiem 50-60k sākumcenā.Bet tieši uz To uz to balstās visa tā demagoģijas piramīda.Kā arī, pilnīgs fufelis ir apgalvot, ka kaut ko 12k sākumvērtu var "droši" lietot 8gadus, bet lūk tas tur 6x dārgākais pēc 2 gadiem ir vienīgi miskastes vērts.Ja cilvēks brauc kaut vai virs 30k gadā, neviens tur operatīvais līzings vai noma jau vairs nekādi nelien kaut kādos finansiāli "izdevīgos" rāmjos, kā visur tas tiek plaši pasniegts.Pat ja viņam nav remonta kā tāda, tie kopējie izdevumi gada griezumā tam ir astronomiski citādi, nekā ja kāds te nopērk piem ārā/nejūkošu vecu 2,5Tdi. Neviens sprauslu komplekts un neviens Jauns motors pat komplektā ar stūri un sajūgu nemaksā tik, cik piem tāda jauna a6 nopircējs ir/bija gatavs pirmajos pāris gados izlikt gadā vnk pliki par savām ērtībām.
Plika drišana un demogoģijas dzīšana! Un cik tu ieliksi tajā nojātajā 2.5 TDI, braucot 30k gadā? Uz degvielas ekonomiju vien starp to lūzni un jaunu auto tu to A6 varēsi apdrošināt, iziet TA un nomaksāt visus citus obligātos maksājumus. Un ja vēl nāksies to 2.5 TDI kapitalēt vai mainīt, pat A6 gada apkopes atsitīsi.
Es esmu uzcēlis no miroņiem vairākas emkas, es zinu cik tas maksā. Un zinu, cik maksā jaunu auto uzturēšana. Man patreiz ir trīs aktīvi BMW projekti.
Pastāsti sīkāk. Man ir aktīvi 4 BMW projekti. Vienam kārba salūzusi, otram - dzinējs, trešais izpuvis, bet ceturtajam gļukoja elektronika, līdz priekša nodega. Tagad cenšos atdzīvināt.
Un nemaksā jau ļoti dārgi - korišs atbrauc kaut ko taisīt, tu noskrūvē no viņa kādu detaļu. Un tā i taisi.
Man problēma tāda, ka es savai vienai emkai ( m5) gribu ielikt dzinēju no renaulta, jo tad tas ies ātrāk. Veči stāsta, ka ar Renault motoru tam griezes moments jau sāksies pie zemākiem apgriezieniem un nevajadzēs raut līdz 6000. Kā arī nomainīt kārbu, lai pārslēdzoties ātrumam, neraustītos uz priekšu. Nu tu jau zini, par ko es runāju ( kad visi brauc normāli, bet tu rausties, jo kārba pārslēdzas ).
Vēl projektā plānoju uzlikt bremžu diskus no lada vestas, lai tie nekratītos. Man ir dārgi bremžu diski ( palika no iepriekšējā saimnieka - sporta) , bet tie, kā jau sporta strādā tikai tad, kad tie ir uzsiluši. Parasti pa pilsētu braucot tie kratās. Un vēl, pēdējais ko gribu nomainīt savai emkai - elektriku ( lai nenodeg) un aizmugurējo piekari. Ielikšu no ņivas. Citādi šitā bieži lūzt ( tāpēc, ka aizmugure ir nedaudz zemāka par priekšu).
Būtībā, man ir 4 aktīvi projekti, bet ceru līdz mūža galam pabeigt vismaz 1.
Bet Tu lūdzu iedod "reālu" finansiāu razkladu, cik maksā tāda a6 vai Bmw ekspluatācija pirmos 2-3 gadus no jauna līdz trīsgadīgam.Arī Labs/aprīkots (jebkāds!) Bmw bez saviem 45-50k jauns nav pieejams.Un par jebkuru 80k vērtu jaunu auto vērtības zaudējums gadā (vienā gadā!) sastāda 12-15k.Tas ir nevis kāda aprēķina ekonomija, bet gan vienīgi konkrētā cilvēka stabilo finansiālo spēju rādītājs, ja viņš var tādu jaunu sev atļauties.Par to štrunta baidāmo biedēkli veco hlamu 2,5Tdi- pie 30k/gadā viņa ekspluatācijai NAV un nevar būt pat teorētiski šādu izdevumu ij ne tuvākajā tuvumā nē.Degvielas ekonomija var būt vienīgi tad, ja tu esi gatavs mainīt to uz kādu jaunu 1,2 bezmotoru.Kaut gan arī kārtībā esošs nejauns 300zs pilnpiedziņas auto ārpus pilsētas ir spējīgs iebraukt reālos 7 litros un tie pilsētas 11 arī nav diži slikāk par jauna 2,0Tsi reāliem 10 vai viena otra bezmotora apzināti slēptajiem 8-9... Jauns sūknis, jaunas sprauslas un jauns motors viss komplektā 15 gadus vecam 2,5Tdi nemaksā ne tuvu tik,cik pat 40k vērta auto jaunvērtības zaudējums vienā gadā.Lielākais kas tur var būt- tas ir tieši sarūsējis kuzovs, tas var maksāt visdārgāk.Pārējais viss ir relatīvas kapeikas, salīdzinot ar jauna a6 izdevumiem.Demagoģijas deva ir tieši jauno auto piedāvājumā, jo NEVIENS NEKAD NEKUR nav piestādījis reālus finansiālus aprēķinus, ir tikai tukši saukļi un atsevišķu negatīvu gadījumu apzināta izcelšana.Un ir tikai viena kaut cik ekonomiski salīdzināma sakarība šajā zemtekstā- ja finansiāli jāizvēlas starp 3-4 gadīgu tiešām Labu lietotu auto un 15k vērtu itin nekādu pliku pakaļas pārvietotāju.Piem, reku reklāma pus gadu iet- Volvo v60 cross country awd maksā "ar dižo 13k atlaidi" teju 39k (puslīdz ciešamā, bet nebūt ne vislabākajā komplektācijā..), bet jebkurš ss tev uzrādīs, ka 3-4 gadīgu tādu pārdod labi ja par 15k un principā nevienam i nafig viņu tādu vairs nevajag..
2.5 tdi ir sliktākais motors, kāds vien ir.
Tos pērk, un pišās.
Vēl arī Tu te ;d Jo reāli p-šās tikai lohi,kuri dara to, ko viņi nemāk darīt, vai par ko viņiem nav reāla sajēga.Ja tev ir sajēga kā remontēt vecu hondu- neviens tev tak nespiež jaaties ar vecu Tdi, katram savs.
kaa nekaa lielajkaa dala, passaata un golpa detalas
Es ieteiktu tēmas ierosinātājam savilkt idejas kopā - kaut vai par minētajem piemēriem:
- kāds budžets?
- kāda degviela?
- kāda ātrumkārba?
- cik būtiska salona ietilpība?
- cik būtisks salona akustiskais komforts? utt.
Tad varēs objektīvāk spriest.
Vēl jau pastāv jautājums, ka vW detaļas katrā atejā var pa pilnam spainim salasit, kamēr tādam subāru vai tai pašai hondai nākas stāties sakaros ar dažādām aizjūras teritorijām un par dārgu naudu pus mēnesi kko gaidīt.Kāds gan var būt nozīmīgs akustiskais komforts, ja runa iet galvenokārt par dibena pārvietotāju un ja būtībā tas ir nepierādāms lielums un atkarīgs no nezcik apstākļiem (piekares stāvokli un kjīniešu suudveida apriepojumu ieskaitot)
Fakc! Kgan stipri dramatizēts
Ja cilvēks izvēlas starp VAG auto, tad viss skaidrs - vajag:
- dārgu auto
- dīzeli
- mehāniska
- nekāda
- nekāds
1. 10 - 12 tkst. (maks varētu līdz 15 tūkst.)
2. ikdienā pārvietojos ar auto ar benzīna dzinēju, bet nav nekādu iebildumu arī pret dīzeli
3. ideāli laikam manuālis, jo kā rakstīju iepriekš, uztrauc sagaidāmās problēmas ar automātu, gan arī tas, ka praktiski ar automātu aprīkotu auto ikdienā neesmu pārvietojies (bet varbūt veltas bažas, jo pilsētā ērtāks automāts, tā saka)
4. kā var redzēt no manis piedāvātajiem variantiem, tad ideāli būtu universālis, kur vismaz 4 cilvēki varētu ērti pārvietoties, pie tam mans augums ir nedaudz zem 2 metriem
5. šobrīd pārvietojos ar budžeta klases auto (franču) un gribās ko klusāku
Tad es no savas personīgās pieredzes (ja reiz vēlies ko klusāku) - nekādu japāni! Jo Peugeot JAU ir klusāks par jebkuru japāni (varbūt tikai LEXUS ir izņēmums) Nobraukums paredzēts nudien mazs, pieļauju, ka arī lielāks benzīna dzinējs nebūtu liela problēma (ar visu tā patēriņu).
1. Ieteiktu max 10 kEUR, pārējo atstāt rezervei (lielajai apkopei, hujasko, kautkādiem drošības pasākumiem).
2. (arī 5.) Nav iebildumu pret dīzeli, bet gribās klusāku auto par benzīnnieku!!! Budžets ir stipri par īsu, lai nopirktu klusu dīzeli. .
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s320/geebb.html
3. Man arī nav iebildumu pret automātu, brieži brauc ciemos ar pilsētas braukšanas sekām.
4. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot braukšanas komfortu, tad tikai sedans, vismaz 5 sērijas BMW. Ja ar "ērti pārvietoties" jāsaprot dakuja vietas, tad strādnieku pasāts būs laikā.
5. Ar tavu budžetu labs sanāks tikai budžeta klases auto. Ja gribi skrūvēt, tad var ņemt kautkādu vidējās-lielās klases uz "kādreiz bija lux" velkošu.
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s500/eilom.html
Es ieteiktu izvērtēt esošo auto. Ja tehniski ir ok un nevajag pontus, tad uztaisīt esošajam kvalitatīvu skaņas izolāciju izmaksās super max gadījumā ne vairāk kā 1 kEUR.
Un nolēgumā ieteiktu:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gfbgn.html
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/x5/bkkfmb.html
vai kautko tamlīdzīgu
Ja galīgi aiziet širmis, tad reāli kluss, ekonomisks, pilsētas auto:
Labāk pirkt tikai BMW. 9 gadus vecs BMW būs lieliska izvēle. Būs par ko ar večiem parunāt - šodien nomainīju šito, rīt mainīšu šito. Turklāt, milzīga izvēle ķīniešu detaļu. No tām nevajag baidīties. Pieredze rāda, ka vai oriģinālā, vai ķīniešu, tik un tā reizi gadā tā būs jāmaina.
Pērc BMW, nenožēlosi. Vismaz zināsi, kur alga aiziet. Mūsu pulciņā jaunus cilvēkus vajag. Citādi nebūs, kam pēc tam pārdot savus auto.
Paldies par viedokli
Kā jau rakstīju, pērc 320D. Lūzīs tāpat kā citi, bet kad iet, tad iet labāk par līdzīgiem.
Troksnu limenis: Audi A4 1.8 TFSI 2008 41.6 db
pie atruma 55 mph - 61.6 dba
Audi A4 2.0 TDI 2008 43.2 61.4
Honda Accord 2.0 2008 42.9 61.1
nu ko, iesūkājāt????
Kratoties ar to hondu pa bedrēm, nesajutīsi to 0,5 dba atšķirību. Uzbrauc vēl uz grantenes, hondā būs kā naglu rūpnīcā.
Man pie dirsas, ko topika auto pirks. Kaut vai LADA vesta.
Bet smieklīgi, ka te dīvānpirži spriež, cik skaļa ir honda. It kā katram tas trokšņu mērītājs vienmēr līdzi. Jo pat 1 db starpību, ar ausi neatšķirs, bet te - Honda pat klusāka. Vienkārši, kā Ezis rakstija - Tas ir VAG forums.
Izskatās, ka tu neko nezini par Hondām. Viss tur ir kārtībā. Gan uz bedrēm, gan uz grantenes.
Nu bet protams ka viss ir kārtībā. To jau ražotājs ir ielicis saknē. Bija man kādreiz tieši šādas hondas, 2 sedani un 1 universālis. Katastrofa. Sēdi uz grīdas, motors jāgriež redlainā, uz zemes ceļa troksnis arkās tāds, ka galva sāp.
Tā honda bija pirmais auto, ko es ieteicu kā alternatīvu. Vēl ir Ford Taurus, kas arī izdupsēs to audi gan ātrumā, gan komforta, gan vadāmībā, pat drošībā, zaudejot tikai luxury. Un jā, cenas ziņā. Audi būs dārgāks.
Tikai jāsalīdzina ar Audi a6.
Principā jebkurš auto būs labāks. Konkuret var BMW, Mercedess. Tie arī tādā vecumā būs tik pat sapisti un sabāzti ar ķīniešu analogiem.
Šitos tu varētu pacelt:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/taurus/hgcnk.html
Viss tieši kā tev vajadzīgs, Salvage sertifikāti, pa tiešo no junkyard. Pat ejoša gāzes iekārta.
pat dārgāks par ejošu BMW.
To es saprotu - vērtība.
Bet mēslu vāģus nevienam nevajag.
pirmkart taurus cik zinu sen nerazo vieglaa auto izpildijumaa, tas tagad ir kaut kāds pusdzips ,jeb parket, ta ka vinu nevar salidzinaat ar standarta vieglo auto, vinu var meginaat salidzinaat ar q7 varbutas, šim vēl trakāka salona kvalitāte ,kā tai lētai hondai, un cik saprotu cilvēkam vajag aut priekš ielas nevis laukiem ko uz fermu braukt govis slaukt.
Cits bampers un lampas, bet iekšas tās pašas:
vai maz taadu latvijaa var nopirkt, kapec iesaki cilvekam tik ekskluziivu auto, cik zinu no veciem taurus ekonomisks vinsh nav , detaklas veikalaa nav un dargi , japasuuta, saloma kvalitate , vecajiem modeliem bija loti drankiiga, vienigais ,kas simpatizee arejais dizains, kapec tad cilvekam neiesaki parastu mondeo
Iesaku pirkt jaunu košo un izaicinošo Hyundai-Kona ! Automašīnai ir baudāms 1 litra 120 zirgspēku turbomotors!
Davai,ok, esi reiz varonīgs, ieliec tā Kona-s aprīkojumu/cenu kādu "tu ņemtu" un tad varbūtējo (visiespējamāko!) izdevumu/ieņēmumu variantu- kad pēc 2-3gadiem tam nopircējam mainīsies apstākļi (jebkādi- vnk apniks tā 0,7Kona,ģimenes apstākļi uzspiedīs uz ko lielāku,būs sapelnīta papildu nauda un vnk sagribēsies kko labāku utttt)
Hyundai-Kona jau sākuma komplektācijā ir labi aprīkota, jo kondicionieris tai ir, vadītāja sēdeklis uz augšu/leju regulējas, stūre regulējas augstumā un dziļumā. Ir radio, ir kruīza kontrole. Pamatlietas jau ir! Piemaksātu es par metālisko krāsu 395 eiro. Un tā mana sapņu Kona maksātu 17385 eiro. Ar šādu auto brauktu 10 gadus un 190 tūkst.km.
Es domāju ka jāpērk tā sapņu Kona nost, lai var baudīt jauno kredītu. Nav ko gaidīt.
Vai vēl viens baudāmāks variants. Paņemt divas jaunas Lada Kalina: vienu ar stūres pastiprinātāju (priekš brīvdienām un svētku dienām) un vienu bez lietošanai darba dienās. Lūk tā tik būtu svētku baudīšana!
Je Bal es tos 10 gadus augstumā un dziļumā un ar visu to metāliskās krāsas rādio.Pēc desmit gadiem iespējams cilvēki lidos pa gaisu, nevis šādi mocīsies.Tu vel varēji ieteikt piem kadam kas 60kkm gadā brauc, ar viņu visus tos 600kkm izmazohinomazturbinizēt. Vel pļetj Operatīvajā Nomā paņemt un pēc 11g piemaksāt par katru lieko km kā par XuyandexTaxi.Pats tak te biji ielicis, ka pēc šitādas rūpīgas lietošanas ar vienu tādu tavu ex-auto jaunais saimnieks cik tur reizes TA mēģinājis iziet.
Opel-Merivai bija neizdevies dzinējs: 1,3 CDTI ar mežonīgi dārgo kvēpu filtru. Citādi auto bija lielisks un sniedza daudz prieka, nobraucot 213 tūkst.km.
Varēja jau to DPF filtru nopirkt pie dīlera operatīvajā līzingā un baudīt Merivu vēl daudzus prieka pilnu kilometrus.
tad pērc
Labprāt pirktu, bet šobrīd man to nevajag, jo ir svaiga Fabija ar 120 tūkst.km nobraukumu un Jazz ar 31 tūkst.km nobraukumu.
Statistikai- es gada laikā jau vismaz kādām 2 sievietēm un kādiem 2 vīriešiem esmu autoritatīvi stāstījis, ka reku jauns jazz ir ļoti laba mašīna.Un ka zinošs cilvēks man saka,ka vnk nav reālāka un labāka veida, kā šodienas apstākļos iztērēt 18k eur, vai par ko maksāt 5g garumā ik mēnesi tos pašus 180eur. Kas interesanti- visi tie 4 cilvēki neatkarīgi cits no cita mani pasūtija nak-uj ar visu to manu ideju ;p
Nē nu protams, par 18 kEUR ir jāpērk nojāts 2.5TDI premium, ja izturēs, tad 5 gadus tikai par auto jāmaksā 180 EUR mēnesī un katru mēnesi vēl vismaz 180 EUR jānoliek gaidāmajai apkopei, 180 EUR tekošajam remontam un vēl 180 krājkasītē dzinēja kapitalkai.
Ak jā, vēl jau apdrošināšanas, apskates u.t.t.
par 18 kEUR var nopirkt 18 BMW.!!!
Tā taču liela nauda!
Es tā arī darītu - nopirki par 1000 EUR BMW, gandrīz kā jaunu, tad, kā salūzt, tā pērc jaunu!
Veselus 18 mēnešus var mainīt katru reizi citu auto.
Man viens čoms ar 320D pat divus mēnešus nobrauca bez neviena remonta!!!
Diemžēl ne jau es viņu to 2,5TdP te no klātesošajiem aizvakar nopirku.To visu tu pastāsti kādam, kas itin veiksmīgi brauc ar 1,8k vērtu, nevis ka 18k.Vo tam tu pasaki- kā būtu, ja viņam piedāvātu tos 5gadus pa tiem 180 katru mēnesi atlocīt un vēl visu to pārējo, ko lohiem un garāmgājējiem "ārsti nestāsta"
Ja neskaita iegādes cenu, kas būtībā ir pie dirsas un neiet kopējā katlā (te drīzāk ir jāskaita starpība starp iegādes cenu un atlikušo vērtību pārdodot), tad tā 1,8 kEUR vērtā, tevis iecienītā, nojātā 2,5 TDI un 30 tkm gadā braucējs mēnesī ilgtermiņā izmetīs vairāk kā tas jaunā Jazz pircējs (180 EUR).
Un tādam jauna Jazz pircējam budžets ir pietiekams, lai to Jazz kaut reizi gadā nomainītu pret citu jaunu, iekļaujoties tajās pašās izmaksās, vai pat tās samazinot, ja pērk uz sitiena, neizmantojot augļotāju pakalpojumus.
Teorētiski var pat to Jazz mainīt īsi pirms lielās apkopes, kamēr tam nojātajam 2.5TDI lielā apkope izmaksā tikpat cik Jazz visas apkopes līdz lielajai kopā.
Es te tieši izmisīgi klāstu par to starpību iegādes cenā un dabūtajiem nieka grašiem pie vēlākās "atkratīšanās". Kuram jazz ir iespējams ar 30kkm gadā iekļauties iekš nomas vai oplīzinga pamata? 180x12=2160, plus pie 30kkm vismaz 2 apkopes, kas hondai nebūt nav pa velti.Plus Kasko.Tak lai tam jazza pircējam tie līdzekļi ir kaut miljons, bet vajag obektīvi rēķināt.Ekonomijas tur nav, ir tikai jautājums cik/ko kurš var atļauties.Jazzi ir uz pirkstiem skaitāmi, kamēr cilvēki visur masveidā brauc ar tiem 1k vērtajiem hlamiem.Jo to reālās izmaksas ir salīdzinoši dramatiski mazākas,ja tikai kāds vēl ir gatavs tādu hlamu psiholoģiski paciest.Cilvēki jau nav stulbi- būt viss tas viennozīmīga Taisnība, tad 3km rinda stāvētu pie kundaja tirgotavas.
Viscienījamākais visu laiku overall auto lietotājs te sanāk ka reāli ir neviens cits kā Msh, jo viņš ar to savu 2golpu vienkārši piekāš visus tos lohus un augļotājus un demagogus korī visus kopā un nemaksā itin nevienam no viņiem.
Tu ar nepareiziem cilvēkiem pinies.
Bez tam gan jau ka viņi tevi pasūtija arī ar pārējām idejām.... Pat to: aiziet uz Maķīti.
Bet tā jaunais Jazz laikam ir ar samērīgāko dizaino no visa šibrīža klāsta
Jā, viņš nav tas sliktākais un pārspēj to plastmasas civiku.Es runāju par to, ka ar šādu te NAV iespējams ieinteresēt, ja indivīds līdz šim ir lietojis labāku lietotu auto.To ir iespējams tikai ar tādu, kam cena lien jau vismaz pie 30k. Tas jau ir pavisam citāda saruna un arī tad vēl būtu nopietni jāpajautā.
Ja autors vēlas lietotu auto no prestiža zīmola, tad es ieteiktu šo:
Traks neesi!
Viņam viena gada KASKO izmaksā vismaz divus gadus full KASKO taviem abiem kopā.
Tas nekas, ka KASKO dārgs. Toties auto vēl svaigs, un nav nojāts dīzelis.
Jā! Arī iesaku. Tikai vietas salonā nav daudz. Citādi tas auto brauktpriekā nesalīdzināms ne ar vienu japāņu/Korejas brīnumu.
P. S. Ļoti zagts auto patlaban.
Nu nez. Tad Jau labāk paņemt Accordu un par ietaupīto naudu nopirkt Bose austiņas un baudīt klusumu. Vismaz katru nedēļu nebūs jāpērk eļļas kanna.
No kurienes tāds info? Man uz 26tkm nebija ne grams jālej klāt tādam dzinējam. Mazāk pasakas lasi
Tev varbūt, bet vispār jau tāda lieta ir - pilns internets ar sūdzībām, ka TSI motori mīl eļļu patērēt.
Nevis mīl, bet tas ir fakts. Dīleris gan liedzās to oficiāli atzīt. Pamatā motoriem (konkrēti varu teikt par 1.4TSI), kam eļļas maiņas intervāls ir 30 tkm. Pie 15 tkm intervāla šī problēma var būt tikai stipri nobrauktiem motoriem. Reāli pieliet prasa kautkur pēc 20 tkm nobraukšanas kopš eļļas maiņas. Man bijušajam golfam pie 30 tkm intervāla bija jāpielej apmēram litrs (ne uzreiz), lai izvilktu līdz nākošajai maiņai. Pēc 200 tkm nobraukuma pārgāju uz 15 tkm un problēma izzuda.
Paiņas 1.8 TSI bija jāpielej litrs jau uz 3 tkm. Dīleris pēc investigation atzina, ka motoru ir jāremontē/jāmaina, ja patēriņš ir lielāks par litru uz 1 tkm.
Ar tagadējo 1.4 TSI tādas problēmas nav vispār. Nobraukti 120 tkm, intervāls 15 tkm.
Dārgs un sarežģīts Tfsi benzīnmotora remonts var iestāties jebkurā brīdī ap/no/sākot/varbūt/jau sākot ar 100kkm.Kaut gan cena ir laba, tas ir aprīkojumā no visām pusēm apdalīts modelis. Kuru kāds ir savulaik ņēmis par cenu "sākot no".Bet ar to 15k vērtu 0,9 motoru tas salīdzināms protams nav.
Te augstāk (ja nemaldos, tad Nortel) rakstīja, iet tāds Tsi 300+tkm bez globālām vainām, tās ir baumas.
Nu tur jau gan ir tagadējais Tsi un ir šis te kkāds tas 9tā suudagada Tfsi....Protams,konkreeti te tas ss-a cilvēks gan jau ka ar labdarību nodarbojas un vnk beznosacījuma cilvēkMīlestībā un dziļā aizkustinājuma uzplūdā kādam kko pa pusvelti Dāvina
Cerams, ka eļļas kanna nāk komplektā.
Nāk, nāk. Ir pats speciāls maisiņš un vieta bagažniekā tās turēšanai. Nekas traks, rashodņiks moderniem auto.
Tāpēs es saku, ka BMW ir ļoti moderns auto. Tam arī eļļa jālej klāt. Mans 318 rij 1 litru uz 100km. Tas ir normāli, jo Jurčikam viņš rij eļļu pat stāvošs.
taaneko rakstīja: Nu kas tas ir ar šito zombeto tautas stulbumu. Benzīna izmeši ir daudz kaitigaki par dīzeļa. Pajautā jebkuram katastrofu medicīnas speciālistam.
Benzīna izmeši ir daudz kaitigaki par dīzeļa --
Nu, tas 30 gadus novecojis PSRS laika uzskats. Nauka i žizņ tiešām varēja ko tādu lasīt.
viencexperc rakstīja: Troksnu limenis: Audi A4 1.8 TFSI 2008 41.6 db
pie atruma 55 mph - 61.6 dba
Audi A4 2.0 TDI 2008 43.2 61.4
Honda Accord 2.0 2008 42.9 61.1
nu ko, iesūkājāt????
tiem merijumi ir teoretiski, un lotidaudz atkariigi no riepaam un no citiem faktoriem, bet ar tiem auto braucot peec sajutaam ir pavisam cita aina un honda tiesaam praksee ir loti paskala, no japaniem toyota ir daudz klusaaka, un tie cipari ir loti lidzigi visiem auto,
Nepieciešams viedoklis
Labdien kungi un arī kāda dāma!
Tā nu sanācis, ka lūkojos pēc auto un ņemot vērā, ka iepriekšējā pieredze ir nekāda (11 gadi ar vienu auto), būšu pateicīgs, ja sniegsiet viedokli (no pieredzes par konkrētā auto uzticamību, uzturēšanas izmaksām, lietām, kam jāpievērš uzmanība pirms pirkšanas) par sekojošiem auto:
Audi A4 1.8 benzīns - ej.uz/qt65
Audi A4 2.7 dīzelis - ej.uz/gpd9
Audi A4 3.0 dīzelis - ej.uz/v9hv
VW Passat 2.0 dīzelis - ej.uz/c851 vai ej.uz/pkcu vai ej.uz/1d2y
Škoda Superb 2.0 dīzelis - ej.uz/oeuy
Toyota Avensis 2.2. dīzelis - ej.uz/y2do
Jā, es apzinos, ka šie auto ir dažādas klases un es pārvietojos lielākoties pa pilsētu - dienā aptuveni 70 km. Bet šobrīd tas ir otrajā plānā, galvenais būtu saprast, kur var iegrābties ar lielāku varbūtību un kur ar mazāku.
Paldies!