Līķu kaudzes

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Pēdējā laikā nav diena bez līķiem uz LV ceļiem! Regulāri notiek frontālas sadursmes ar smagajiem, kā tos var neieraudzīt?!?

Arī ikdienā pārvietojoties redzi totālus idiotus, kas dreifē uz dzīvības un nāves robežas, regulāri lienot purns purnā! Ikdienā, braucot pa vienu maršutu, jau esmu iegaumējis pāris autovadītājus, kurus ieraugot, jau zinu, tūlīt būs "joki", un parasti arī ir! Brīnos kā tādiem vēl tiesības nav atņemtas! Piemēram no rītiem no apvadceļa pa jelgavas šoseju uz Rīgas pusi brauc melns A5, ar quattroclub uzlīmi uz stikla, brauc vienkārši piz..c, apdzen pa labo malu, ātrums protams, krietni virs atļautā, vai tiešām lasot ziņās katru dienu par līķiem (pat policisti jau liek fūrēm purnā), cilvēkiem neieslēdzas kāds pašsaglabāšanās instinkts? Laikam jau nē, sabiedrība mums tāda, kā karsts laiks, tā slīkoņu kaudzes...

Policistus uz ceļiem jau it kā mana, sodi jau arī sen nav mazi, bet kkas nestrādā, agresīva braukšana ir redzama ik uz soļa!

 
taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Un pret midžinātājiem ir izdomāti fotohromie spoguļi, kas automātiski tumšojas, līdz ar to jāmidžina ir tik ilgi, kamēr man spogulim apniks.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 6 Atbildēt

Viegls uzsitiens pa aizmugurējā bampera stūri un var kopā ar spoguli aptumšoties grāvī...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 1 Atbildēt

Nu nu. Gribētos gan redzēt. Apstātos lai apmīztu tavu līķīti un mierīgi turpinātu ceļu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Nu tev nebūs viegls uzdevums, aptumšot sevi kopā ar spoguli un vēl apmīzt. Skaties, ka vēl klucis neizskrien...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
2 1 Atbildēt

Kaut kā nav gadijies dzirdēt par tādiem ekscesiem

kā tu te stāsti apdzīšanasls laikā. Vai tik tu nedirs?

Otrs.

Ja tu 2008 gadā biji armijā, ja tu mani sauc par vecu, tad ar kādu bmw, pēc kādām avīzēm tu uz kiosku brauci, 90 gados ja tad tev bija knapi kādi 10 gadiņi?

Saku labāk neraksti neko, jo tev kā tipiskam bembistam domāšana nav stiprā puse.

Mašīnām ar garo riteņu bāzi un priekšu velkošo uzsitiens pa bamperi ko tu piedāvā nestrādā. Šī metode ir efektīva tikai pie RWD.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Iepriekšējā lapā izlasot dažus tos it kā satraukumu izsaukušos Bradypus-a komentārus,varu tikai piekrist viņa novērojumiem.Neredzu par ko tur sašutumam būt..Beidzamajā (!?) laikā no apdzinēja "raustās" lielākā daļa pretimbraucēju.Un daudzi pie kam to dara tā uzkrītoši un pilnīgi bez vajadzības.Pilnīgi vai neērti paliek.Ne tur situācija, ne tur kas,sen jau esi paspējis pabeigt manevru un atgriezties savā pusē.Tas norāda, ka vnk nav izpratnes, nav acumēra un nav objektīva situācijas novērtējuma.Vai nu no otras puses- tiešām pārāk liela negatīvā pieredze.Manuprāt nav vajadzības tā tik uzkrītoši raustīties kā puņķim uz drāts.Pietiktu ka nevis uzkrītoši un pāragri raut malā, bet gan vnk "izparādīt gatavību" to darīt.Apdzinējs pa lielam savā vairumā ir advancēts un viņš sapratīs arī 15cm manevru, nav uzreiz pa metru jārauj uz apmales vai grāvī jāmauc.Es pat citreiz apdzīšanas laikā rādu labo pagriezienu- tā lai tas pretimbraucējs daudzmaz saprot, ka jebkurā gadījumā turēšos pa labi un nemaukšu viņam klaji purnā.Vai arī, ka esmu mierīgi pārliecināts par to, ka uzspēšu savu manevru pabeigt.

Ja te saka, ka apdzīt un tad gabalu pabraukt vēl pa pretējo joslu "info" nolūkā- jā un nē.Ir skaidrs, ko "labu" domāja ieteicējs,ok.Bet, ne vienmēr un ne visur.Iespējams, ka viņš vnk tā ne pietiekoši sīkumaini to izklāstīja.Kas tur ir labi un atzīstami- ka cilvēks "domā".

Cits ir, ka suudu iespēja notiek, kad "nedomājošs" apdzen un strauji (bez pamatotas vajadzības/attaisnojuma!) samazina ātrumu un distanci starp sevi un to nupat apdzīto.Kur nu vēl sliktāk, ja vel kādā tur "pārmācīšanas" nolūkā vai tml. Ja gadījumā aiz šāda apzdzinēja ir iegadījies kāds vel otrs tīkotājs (vai citreiz vispār vairāki- mazums kas, kāds vnk "ieskrējies" ,vai apdzenamais ir stipri lēns un vairākiem ir radies tas retais izdevības moments tam tikt garām, vai nu kāds, situāciju nenovērtējis, vnk ir izvēlējes savam manevram "piepirkt" klāt vēl kādu apdzenamo...),- tad sanāk ka tiem nav kur palikt- vai nu 3šā rinda, vai nu spiest 150 un apdzīt arī to pirmo apdzinušo lohu.Te pat nav runa, ka apdzen vairāki kopā (kas NAV pieļaujams)- vienkārši redzi, ka pirmais apdzinējs ir veiksmīgi ģarām un sāc savu manevru- bet tu tak nevari iedomāties, ka tur tev pēkšņi nebūs vietas vai ka pirmais apdzinējs uztaisīs mākslīgi radītu problēmu.Nu kā tā- ja tu kā pirmais esi kko apdzinis, nu tad kaut drusku attālinies no viņa, esi sapotams, uzņemies drusku atbildību.Paskati spogulī, kas notiek aiz tevis, cilvēcīgi padomā par to nākamo apdzinēju.Tu taču it kā brauci/gribēji ātrāk,tev tavs manevrs izdevās,ok, nu kapc tu tagd speciāli čakarē citiem prātu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Par to apdzīšanu reizē... Nevajag būt kategoriskam - Latvijā šāda rīcība ir reti sastopama un pie mūsu braucēju ego izmēra visnotaļ bīstama. Toties Rietumeiropā, sākot no Polijas, tā ir ierasta prakse - ja plūsma noķer kādu lēno, tad pie pirmās iespējas visi cenšas to apdzīt, nemainot savstarpējo kārtību - bet tas protams ietver sevī divas lietas, ko jāievēro. Pirmkārt - jābūt kopējai pārliecībai, ka pirmais aiz lēnā patiešām izmantos pirmo iespēju apdzīt, nevis meditēs, kā šejienieši. Otrkārt - balstoties uz iepriekšminēto, otrais, trešais un talākie necentīsies apdzīt pirmo, bet rēķināsies, ka tas apdzīs tā, lai arī viņiem pietiktu vietas pabeigt manevru. Tas strādā... diemžēl tikai tur, kur ceļi nav pilni ar meditētājiem, kam pat apļa korekta izbraukšana sagādā galvassāpes, neskatoties uz neskaitāmiem Timrota u.c. skaidrojumiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jā.1kārt, tad būtu jābūt koleģialitātes izpratnei tieši starp "ātrajiem" braucējiem.Vai starp "apdzīt tīkotājiem".Vai starp bariņu vienā vietā un laikā sagadījušos pretendentu, kam pēkšņi ir pavērusies ilgi gaidītā iespēja tikt garām kādam acīmredzamam kavētājam.Bet LV tā koleģialitāte "ir" kādi 20% no vēlamā.

Tas, ko mēs tur kkur "redzējām Polijā"- mūsu primārais uzdevums tuvākajā laikā pēc "atgriešanās no..." būtu pašiem sev saprast, kur īsti mēs esam "atgriezušies".Te pie mums nav pienākumu, ir tikai tiesības katram uz "savu".Auzās te var iebraukt pat atsevišķos gadījumos kādam "noticot" vai labvēlīgi "izpalīdzot"- jo pie vistuvākās nākamās iespējas atklāsies, ka tas Viņš tomēr ir draņķis.Katrs par sevi un visi apkārtējie ir lohi- lūk, tas ir mūsu šībrīža mērkaķa līmenī vislabākais uzvedības algoritms.Kā no tā "izaugt"- laikam nekā.Iespējams, ikdienā neatlaidīgi bojājot savu auru,apelējot, mācot, stāstot, skaidrojot utt- ar skaidru apziņu, ka tas viss pa lielam ir pie d... un beigās pat tiks pavērsts pret tevi pašu.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 4 Atbildēt

149.4 pants. Vispārīgo ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšana

5) apzināta strauja bremzēšana, kas rada ceļu satiksmei bīstamu situāciju, ja saskaņā ar Ceļu satiksmes noteikumiem tā nav nepieciešama ceļu satiksmes drošībai, —

uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no septiņdesmit līdz divsimt astoņdesmit euro.

Par citu šajā kodeksā neminētu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanu —

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

Agresija paliek agresija, pat pantus un punktus nemainot vietām!

Nu un kurā mirklī nomira "tiesiskā paļāvība"?

k442 Reģ.: 22.02.2014
2 0 Atbildēt

taaneko rakstīja: Vienkārši jautājumi lai saliktu visu" pa plauktiem"

Cik liela distance līdz pretīmbraucošajiem skaitās droša sākot apdzīt teiksim fūri ar piekabi. (" Vilcieniņu" apdzīšanu nevar pieminēt, jo tā aizliegta ar likumu)

Un svarīgākais-

Par cik lielu distanci līdz pretīm braucošajam nav jākaunās atgriežoties savā joslā pēc apdzīšanas.

Skala metros laikam neko nedos, tapēc var izmantot salīdzinājumus no- " kāds brauca, bet nepateikšu vieglais vai smagais" līdz- " varēja redzēt, ka pretīmbraucošā šofera bailēs ieplestās acis ir brūnā krāsā"

Paturot vērā, ka apdzinēja un pretībraucošā auto ātrumu summa apdzīšanas beigu daļā ir vismaz ap 200 - 220 km/h (216 km/h ir 60 metri sekundē!), attālums metros tas būtu ap 150 jeb aptuveni 2,5 sekundes pirms izmainīšanās. Mazāk par 100 m (jeb 1,6 - 1,7 sekundēm)tas jau noteikti būtu bīstami un kādu no situācijā iesaistītajiem, kam švakāki nervi, varētu pamudināt uz neapdomīgi ekstrēmiem gājieniem ar neparedzamu iznākumu. Tas mans viedoklis par otro jautājumu.

Par pirmo jautājumu - būtiski ir tas, vai apdzinējs spēj objektīvi novērtēt ātruma starpību starp sevi un apdzenamo, kā arī attālumu līdz pretībraucošajam un tā ātrumu, lai saprastu, cik ilgi pavadīs pretējā joslā apdzīšanas laikā un kur katrs transportlīdzeklis atradīsies apdzīšanas beigās, te nav iespējams nosaukt kaut cik konkrētus ciparus - reizēm var būt vajadzīgs kilometrs vai pat vairāk, citkārt var pietikt ar dažiem simtiem metru...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Tapēc arī pajautāju lai rastos priekšstats par to, kā tiek vērtēta distance.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

Ir ok, vienīgi es negribētu piekrist tik tuviem attālumiem. Es pat salīdzinātu ar tālajām gaismām. Latvijā CSN noteiktos 150m neviens nav gatavs paciest un mirkšķina pretīmbraucējam jau 500-1000m attālumā - faktiski abpusēji izslēdzot pilvērtīgu apgaismojumu posmā, kuru objektīvi būtu nepieciešams apgaismot. Tieši tāda pat "tolerance" ir virknei apdzīšanas nīdēju - kuri savu naidu un agresiju izrāda mirkšķinot tālos. Kādēļ naidu un agresiju? Tadēļ, ka tik debīlus, kas patiešām domātu, ka apdzinējs viņu neredz, no vadīšanas attur medkomisija. Ņemot vērā šo īpatnību, faktiski attālumam līdz pretimbraucošajam cenšos ieturēt ne mazāku atlikumu, kā tālo gaismu izslēgšanai - noteikti lielāku par 150m. Bet arī tas daudziem šķiet par mazu un liek nobraukt apmalē. Diemžēl realitātē muļķiba tiek arvien vairāk uzspiesta kā norma.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Tavuprāt, ir normāla situācija, kad apdzinējs manevra vidū teju sastopas ar pretimbraucēju ne savā joslā??? Kā te vienā video ar stulbo Peugeot vadītāju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Beidz pierādīt savu tupumu - es tikko uzrakstīju, ka apdzinējam vajadzētu atgriezties savā joslā attālumā, kas ir lielāks par 150m, ko arī ievēroju. Bet tev līdzīgie tāpat mirkškina tālos un brauc nomalē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

Nesaki, kas es esmu, es savukārt neteikšu, uz kurieni iet tev

Ja jau esi tāds likumu nihilists, izdari varoņdarbu - atklājies ar savu FB vārdu un uzvārdu Varonis

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Saprātiņš pavisam izgāja? Kāds likumu nihilists? Tavuprāt apdzīšanas manevru pabeigt lielākā attēlumā, nekā 150m ir likumpārkāpums? Un kādam nolūkam tev būtu nepieciešams mans vārd un uzvārds? Gribi personīgi izrēķināties, jo argumenti beigušies?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kļūdies, tas noteikti nav mans līmenis. Tikai gribētu pasmaidīt par kādu mūsu sabiedrībā reāli dzīvojošu "citāda uzskata" indivīdu, kurš visticamāk, acīmredzami nepareizos un autobraucēja kļūdu video vispirms vaino... Filmētāju jeb kritizētāju. Auns kas auns

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir tieši tavs līmenis. Nocitē, kurā vietā es "acīmredzami nepareizos un autobraucēja kļūdu video vispirms vaino... Filmētāju jeb kritizētāju. "! Nesanāks... un labi zini, ka nesanāks. Bet savu taisnību tak jāaizstāv ar jebkuriem līdzekļiem, tātad laiks pāriet pie personīgiem uzbrukumiem, jo esi sapratis, ka viedokli apstrīdēt nespēj.

seller Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu man gan liekas, ka apdzīšanai rēķināt 150 m (lai būtu atpakaļ savā joslā, kad līdz pretimbraucošajam paliek vismaz 150 m) tomēr nav vienmēr droši, jo uzsākot apdzīšanu, pat ja distance sākumā liekas pietiekama, tomēr ir grūti noteikt to ātrumu ar kādu pretim braucošais tuvojas, tas var būt pat 120-130 un vairāk km/st un tad no iedomātas drošas 150 m distances apdzīšanas beigu posmā nekas nepaliks, un pretimbraucošais noteikti signalizēs ar tālajiem, ka viņam traucē! Protams tāds pretimbraucējs pārkāpj CSN, bet te ir runa par drošu apdzīšanu pat situācijā, kad pretimbraucējs pārsniedz atļauto ātrumu. Es rēķinu, ka manevra beigās vajag daudz lielāku distanci, bet apdzenot īsu brīdi max paātrinos (parasti līdz 120-130 km/st), lai arī ar pietiekamu distanci pretējā joslā būtu īsāku brīdi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Neesi līdz galam sapratis. Apdzīšana ir JĀPABEIDZ ne mazāk kā minētajā attālumā! Nav runa par iecerētu, bet faktiski nepalikušu distanci. Ir runa par signalizētājiem, kas tāpat nav apmierināti, ja arī šis tiek ievērots. Vienlaikus - pat tad, ja apdzinējs ir pieļāvis kļūdu un radījis avārijas situāciju, "signalizēšana" ar tālajiem ir vienīgi agresijas un neapmierinātības paušana. Bet tās noteikti nav lietas, kas jebkādā veidā palīdzētu radušos avārijas situāciju glābt, līdz ar to ir uzskatāma par tupu rīcību jebkurā gadījumā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

P.S. Mīnusotāji, saņemsieties un uzrakstīsiet, ko situācijas labošanā var panākt ar tālajām gaismām, ja reiz esmu uzrakstījis nepareizi?

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 2 Atbildēt

Piemēram, uz Rīgas apvedceļa asfaltētās daļas varētu saspiesties blakus 4 vieglie auto, bet, ja ierēķina arī neasfaltēto nomali, tad pat 5 vai 6. Gribu teikt, ja normāli vadītāji brauc, tad mierīgi tur var 3 mašīnas samainīties, ja katrs zin ko darīt, un tas nekādu diskomfortu nevienam nerada. Vienīgais, nevajag pēdējā brīdī tā sākt apdzīt, bet laicīgi ieņemt pareizo stāvokli uz ceļa, lai visi redz viens otru un saprot kas notiek. Nesaku, ka vienmēr tā vajag darīt, bet tas ir viegli un droši, ja visi apdzīšanas manevrā iesaistītie kaut ko sajēdz. Ja stūre negrozās, spoguļi nerāda, jālasa sms un vēl nāk miegs, tad gan ir hujova, un tā ir vairākumam. ;)

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 0 Atbildēt

Lielveikala stāvvietā pa 3 vietām var saspiesties 4 mašīnas, ko nu?

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Kāds lielveikala stāvvietai sakars ar apdzīšanu? Starp citu, laikam pat neesi redzējis, kādā attālumā dažos stāvlaukumos tiek turētas mašīnas? Ja ir svarīgi taupīt vietu, tad tas ir iespējams, par to arī ir runa ;)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Tiešs nav, bet tomēr norāda uz mūsdienu autovadītāju nespēju just savas mašīnas gabarītus. Tas ir novērojams ikdienā - bieži ir situācijas, kurās izveidojas "šaurā vieta", kuru ir visnotaļ iespējams izbraukt - piemēram - kreisā pagrieziena veicējs ir godprātīgi "piespiedies" pie ass līnijas un viņu ir mierīgi iespējams apbraukt pa labo pusi - šādās situācijās nepiedodami bieži redzu, ka mazs auto, kura priekšā lielāks ir varējis izbraukt, paliek stāvot un bloķējot satiksmi vispār. Attiecībā uz apdzīšanas rezultātā radušos avārijas situāciju - atšķirība starp sasistu spoguli un avāriju ar līķiem ir pāris centimetros mērāmā attālumā. Katram pašam ir jāizdara sava morālā izvēle - principiāla situācijas izraisītāja vainošana, pieļaujot upurus, vai avārijas smago seku novēršana, atzīstot, ka avārijas nenovēršana ir līdzdalība tās izraisīšanā.

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas drīzāk ir stāsts par mūsdienu puņķainajām kastēm. Bik uzspiedās un salūza zelta vērts plastmasas spārns...

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Tur jau ir tā BĒDA , ka nezin, nemāk n je kuru atkāpi no saviem ( atkārtošu- saviem) paradumiem uzskata par definētu pārkāpumu, kas pelnijis aizrādijumu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Vajag mest ar tālajiem. Īpaši labi, ja tālajiem ir strobu režīms. Tad neviens pat nemēģina uzsākt apdzīšanu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

-> Bradypus

Izdomāju atbildēt. Acīs saņem tālos tikai tad, ja mani reāli apdraud (lasi - brauc virsū tā, ka man ir jābremzē, ko nebiju plānojis darīt). Ar domu, varbūt sapratīs savu kļūdu. Lai aizdomājas, ja pirms tam nebija pielecis. Tas apdzinējs ir agresīvais, nevis es, saproti?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 4 Atbildēt

"Acīs saņem tālos tikai tad, ja mani reāli apdraud" - tātad tava rīcība jau tā bīstamā situācijā ir vēl censties novērst agresīvā braucēja uzmanību un, iespējams, viņu apžilbināt? Vai tavuprāt potenciālās sekas, palielinot risku tev un taviem pasažieriem, ir attaisnojamas ar cerību, ka vainīgais tieši un tikai dēļ tā apdomās kaut ko vairāk, nekā ja nemirkšķināsi?

Un vai atklāsi noslēpumu kāds tad ir tavs "drošais" attālums, kad nemirkšķini? 150+ metri nav ok. Cik ir? Varbūt vispār citiem uz ceļa nerādīties, kad tu brauc?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Liecies mierā, gudriniek Nav man iekāres te ņemties ar vienu pārgudro.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Cik paredzami. Kad oponenti ir nosaukuši konkrētus ciparus un izskaidrojuši savu pozīciju, bet atteikušies iesaistīties personiskas izrēķināšanās procesā, prasot tikpat skaidri definet pretargumentus, "iekāre ņemties" ir pazudusi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Vai Jūs domājiet, ka šī te 3-4-5-8 cilvēku saruna varētu izvērsties par propagandas tribīni un pārmācīt n-tos desmitus dalbaēbu? Es šaubos.Tur drīzāk no otra gala- Kad un kāpēc es viņam pametu tos tālos.Vai es to daru pats būdams pareizā pozīcijā un gatavībā, vai arī ,kad man jau reāli ir d-sā un nav kur likties.Tas ir tas primārais, uz ko mums katram ir jāorientējas.Būt gatavībā uz to lohu, nekļūstot pašam par tādu.

Ja pretim nāk gara rinda- ideālais gadījums ir kad "censties" būt lietas kursā un "redzēt" to iespējamo lohu.Ja braukt uz 120 un lepni metru no vidus līnijas- uj tu tur ko uzprognozēsi.Jāieņem ir pozīcija tipa ka "redzēt ap stūri" (no vārda stūris;).Jāredz ar trešo aci ir kaut kādā tev svarīgā attālumā visi tie pretimbraucēji.Jo, ja tev izlec tāds, ko tu neesi redzējis- būs jautājumi.Cik nav bijis- viens tur kko nervozē, te viņš paņem pa labi,palūr tur kko hvz ko, ta viņš sekundi padomā un tad viņš pēkšņi izlec.Ja tu "nejūti" kas "tur notiek aiz tās pretimnākošās fūres vai busa- pārsteigumi būs.Paņem pa labi pusmetru, pavēro,centies saprast tā pretimnākošā vilciena psihisko noskaņojumu un to varbūtējo idiotu procentu viņā.Ko tur tālos- kad visi jau to dara,un kad skaidrs ,ka tas neiedarbojas.Labāk ka izbāz roku pa logu un faku viņam parādi- to vismaz (varbūt) atcerēsies.Tas būtu vēstījums, ka te ne visi ir lohi.Protams, liriska atkāpe, kura tāpat jau nelīdz..

Neviens nevar tur izrēķināt metrus un situācijas, ja tu piem brauc garām rindai.Vai tas ir pareizi- braukt rindai garām, tas jau ir cits/smalks jautājums.Jo vienmēr un visur un katrreiz būs tādi, kas brauks tai rindai garām.Un neviens nejautās vilcienā esošajiem viņu viedokli.Tikpat labi, var iemēģināt roku un pārbaudīt savas spējas apsteigšanā pa ieskrējiena vai pa nogriešanās joslu.Vislabāk pa tādu, kam tur ir lieka rinda un kur pēc pārdesmit metriem bortakmens ir priekšā.Un tad padomāt- cik reiz un pie kādiem faktoriem un cik liels tur ir "veiksmes procents".Ja nebūt dalbaēbam, pirmais secinājums būtu, ka "labāk" tomēr to (kaut/ko..) nedarīt vispār un principā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 10 Atbildēt

Dalbaēbiem pamatprincips ir atrast vainīgo un vienlaikus attaisnojumu pašam nedarīt neko, lai situāciju labotu - jo svarīgāk par dzīvības glābšanu ir pierādīt savu taisnību.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 4 Atbildēt

Ei, dalbaēbi... Kādēļ tik maz mīnusu?

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Šis ir labs par sodiem Krievijā! Pieeja ātruma pārsniegšanai un kas vainīgs pie sadursmes + 1 km/h.

pddmaster.ru/pdd/skorostnoj-rezhim-v-gorode-pravila-novovvedeniya-shtrafy.html

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 1 Atbildēt

Es varu iedomāties kāds bezpriģels būtu uz mūsu ceļiem ja max sods par atruma pārsniegšanu būtu 60EUR.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 4 Atbildēt

Acīmredzot nevari, jo esi noticējis CP propagandai. Nebūtu praktiski nekādas atšķirības. Tieši tāpat kā nav nekāda ārprātīga "bezpriģela" satiksmes elementos, par ko sodi neeksistē - piemēram rāvējslēdzēja principā ievērošanā.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Pilnībā var piekrist...tie lielie sodi, retu reizi kādam lidotājam ir pakazuhai, plāns un kase pildās no mazajiem 20, 40 eiro...tieši tāpat kā vitronic laikos barojās no apjoma. CSN (jeb pareizāk sakot adm. pārkāpumu kodeksā) ir paredzēta vesela kaudze ar sodiem, kurus šaubos, ka kāds vispār kādreiz ir piemērojis....piemēram rakstūrīga problēma - ceļa nedošana jeb izlekšana priekša komplektā ar lēnu ļurināšanu otram priekšā, vai pagriezienu nerādīšana, tā var turpināt ilgi - ātrums ir pateicīgākais sodiem - viegli konstatēt un nu jau arī robotiski t.i. ar radariem kasējams.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
2 8 Atbildēt

Uz ceļa ir jābūt agresīvam, tad tevi cienīs un nekad neko nenokavēsi. Jau n-tos gadus piekopju agresīvu braukšanas stilu un nav problēmu ne man, ne apkārtējiem. Izņemot, protams, auniem, tiem problēmas ir kopš dzimšanas.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tipisks veids, kā traģiskā situācija veselības aprūpē tiek novirzīta CSNg statistikai, lai finansējumu dabūtu Lukstiņa bizness, nevis ārsti: "automašīnas "Opel" vadītājam palicis slikti, kā rezultātā viņš iebraucis grāvī un notikuma vietā gājis bojā."

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nu Lukstiņam ir tāda alga, ka viņš droši vien nezin cik maksā piens un maize veikalā! ????????

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Šorīt "Interesants" negadījums pie Smārdes, gribētos dzirdēt ko vairāk, bet cik saprato no komentāriem, auto izvairījies no pretīmbraucošā, kā rezultātā avarējis! 4 cietušie!

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt
Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Tas Smārdes pagrieziens ir vnk radīta vieta avārijām - uz jau tā blīvi lietotas Ventpils šosejas posma (līdz Tukumam) ir vieta, kur pirms līkuma var pa labi nogriezt (no pretējās puses pa kreisi arī ja kas !!!), bet neviens nav iedomājies vai varējis, tam, kaut 10 -15 m īsu papildus joslu bremzēšanai, lai nogrieztos uztaisīt, jo jāsadzēšanas pirms nogriešanās, dēļ "interesantas" ģeometrijas tur ir pamatīgi. Un tā ir ar visām vietām, kur uz šosejām var nogriezties, pa labi/kreisi, bet nekādu paplašinājumu nav. Tā kā es intensīvi lietoju spoguļus un mani satrauc arī tas, kas notiek aiz manīm, tad šādi manevri īpaši patīkami tur nav, ja ir iespēja, palaižu kādu laiku pirms tam garām aizmugurē braucošos, lai aste neveidojas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Nu Lukstiņam ir tāda alga, ka viņš droši vien nezin cik maksā piens un maize veikalā! ????????

2017.gadā kopā 82 tūkst. EUR jeb vidēji 8633 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas. Nu nav nekas ārprātīgs.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es domāju, kā tā ir aisberga redzamā daļa...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Nav nav - kādi seši vai septiņi vidējie statistiskie latvijas strādājošie, vai arī kaut kur tik, cik manā darbavietā strādājošie pa visiem kopā saņem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Skarbi, bet tad, ja nav bijis kontakta ar to apdzinēju, pats vien būs vainīgs Respektīvi, pēc CSNoteikumiem, pats iebrauca grāvī un apmeta kūleni.

Tādi mudaki kā te viens otrs diskusijā augstāk tik turpina uzskatīt sevi par lielceļu kingiem, tādiem netīk ne brīdinājumii ar tālajām gaismām, ne mukšana malā (ceļa nomalē) debila manevra dēļ Totāli stulbeņi, trāzt tādus pēc pilnas programmas, līdz izolēšanai no satiksmes uz gadiem!!

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kā ir, ja ir reģistrators, kurā fiksēta iespējamā avārijas situācija, no kuras vienīgais glābšanās veids ir raut malā, kur attiecīgi auto apmet kūleni?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Atguvi pazudušo iekāri? Atceries, ka neesi vēl saņēmies nodefinēt, kas tad tavuprāt ir "debils manevrs".

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 2 Atbildēt

Nemaz netaisos neko atbildēt. Vispirms izaudz!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 5 Atbildēt

Ja nespēja atbildēt ir izaugšanas pazīme, tad labāk nemaz nemēģināšu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nemēģini ar, ja rūpīgi lasīsi, izlasīsi atbildi agrāk, augstāk tēmā Man tagad garāks ceļš priekšā, es offline.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 7 Atbildēt

Jau izlasīju - debils manevrs ir tas, kas tev nepatīk personīgi. Tikai vēlējos precizēt - vai no ceļa jāpazūd visiem, jeb ir arī tādi, kas tev netraucē un ja tā, tad gribētos zināt tavas prasības, jo CSN diemžēl tādas nedefinē.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
5 1 Atbildēt

Neviens manevrs nevar būt debils, ja pirms tā seko attiecīgi signāli, stāvoklis uz ceļa un Tu nevienu ar to nepārsteigsi nesagatavotu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Jā, noteikti - aizliegts kreisais sastrēgumstundā, bloķējot satiksmi krustojumā, nav debils manevrs, ja visi ir savlaicīgi brīdināti un sagatavojušies stāvēšanai...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Debils...Piem, tipisks- uz pietiekami platas brauktuves viens laiski (izmantojot savas likumīgās Tiesības uz to, protams...)veic labo nogriezienu.1kārt, viņš bremzē jau pirms puskilometra, 2kārt,labu laiku spīd tikai bremzes un aizmugurē esošie nezin bremzēšanas "iemeeslu".Pretim brauc dzīva rinda,apdzīt viņu nevar, neviens pat i nepretendē uz to.Tajā brīdī, kad tas labticīgais/izglītotais iAuto lasošais un citiem labu vēlošais aizmugurēbraucējs ierauga reālu iespēju turpināt kustību pa savu joslu un pie viena reāli un brīvi apbraukt to nogriezties/čakermani ,nelienot pretējā joslā- tas čakermanis ar visu to savu ieslēgto labo pēkšņi paņem krietnu pusmetru pa kreisi.Vai pat metru.Jo viņam lūk tur kkur ir "jātrāpa"...Kas šis ir? Pilnīga 100% pārliecība, ka tas tieši tā un bieži vien notiek arī pie jau lielākiem ātrumiem un neapdzīvotā vietā, un bieži ar negaidītu iznākumu.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 0 Atbildēt

Tas, ka daudzi nemāk normāli ieņemt kreiso malējo vai labo malējo stāvokli nogriežoties diemžēl ir fakts, tieši tāpat kā eksistē bremzētāji bez pagriezieniem un bremzēšanas joslu neizmantošana....ko visu var nodēvēt "man pofig, kas aiz manis notiek", jo spoguļus šie kungi arī reti mēdz lietot

PiepZz Reģ.: 08.05.2004
8 4 Atbildēt

Skatos, daži te tādi pašpārliecināti - 15cm, nejūt gabarītus, nelaikā rauj malā, utt. Interesanti, dēļ kā tad rodas tās smagās avārijas? Dēļ tādiem ekspertiem, kas kādreiz pārrēķinās vai kāds cits izpildās un - čuš.

Apdzīšana ir bīstamākais manevrs, par neadekvātu tā izpildīšanu ir jāsoda ne mazāk dusmīgi, kā par braukšanu dzērumā. Dzelten-sarkanā gaisma, ķieģelis vai tml "smagie" pārkāpumi ir pilnīgs fufelis salīdzinājumā ar apdzīšanu. Cerams, ka policijai parādīsies tūļi un vēlme patvarstīt tādus āmurus. Eksperti var iet pierādīt sevi trasēs, nemaz nav tik dārgi, varat man ticēt, ka ātri pāries vēlme taisīt stulbus manevrus un koplietošanas ceļiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 5 Atbildēt

Nākamais muldētājs? Kas ir "neadekvāta izpildīšana"? Neviens no visā apdzinējus vainojošajiem te līdz šim nav gatavs nosaukt objektīvi, ko tas nozīmē. Kā redzam šajā tēmā pievienotajos video, nofilmētās avārijas situācijas nebūt nav viennozīmīgi "ekspertu, kas kādreiz pārrēķinās" vaina. Varbūt tu varētu pateikt, kādi objektīvi nosacījumi ir jāievēro, lai pretimbraucošais neizdomātu braukt grāvī vai mēģināt apžilbināt pretimbraucošo un manevrs nebūtu uzskatāms par stulbu?

PiepZz Reģ.: 08.05.2004
0 0 Atbildēt

Neadekvāta apdzīšanas izpildīšana.

1) Nerēķināšanās ar citiem satiksmes dalībniekiem, tajā skaitā tiem, kas brauc tajā pašā virzienā un jau ir uzsākuši apdzīšanu;

2) Nerēķināšanās ar pretimbraucošajiem "vietas pietiks, lai pavācas malā vai bremzē";

3) Apdzīšana, nerēķinoties ar to, kas notiek ceļa nomalēs - velosipēdisti, gājēji, suņi, kaķi, utml.

4) Apdzīšana nepārskatāmos ceļa posmos, kas attiecīgi izraisa augstākminēto;

5) Apdzīšanas manevra izpildīšana lēni un ilgi;

6) Drikselēšanās, gāzējot un bremzējot, bāžoties pretējā joslā un atpakaļ, mēģinot atrast "piemērotāko brīdi", tā sauktās apdzīšanas uzsākšanai, tādējādi liekot aizmugurē un arī braucošiem ieturēt distanci un pastiprināti vērot, ko punķainais tirliņš nu izpildīs, vai tikai nebūs jālaiž sev priekšā, jo muģila būs pārrēķinājies, vai vienkārši viņam piekāst uz citiem.

Tas viss nedod nekādu īpašo rezultātu laika ziņā, bet iedod pa 1/5..1/3 lielāku degvielas patēriņu, būs arī pārsniegts standarta simtiņš + nedaudz palielinās risks nokrešot vai izraisīt avāriju citiem braucējiem, pats pat varbūt neciešot.

Ja brauc mašīnu kolonna, teiksim no laukiem 7dienas vakarā, atradīsies kāds kas nevis mierīgi brauc, bet negrib stāvēt rindā, kaut kur jāskrien. Ieguvums minimāls. Kaut tā nu liekas, ja pedālis grīdā, tad arī kaut kur ātrāk arī aizbrauks, cik jau šis nav pārbaudīts dzīvē un par to arī rakstīts, nebūs tur nekas baigi ātrāk. Gribi gāzēt, ej gāzē trasē.

Pie kājas pilsēta, man vienalga, ka kāds tur izpildās, sekas nebūs smagas, bet par tizlošanos uz šosejas, tiesības nost uz pāris gadiem kā minimums un pāris k sodu. Vajadzēja ieviest tādu terminu kā "bīstama braukšana" un par to sodīt bez žēlastības.

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 5 Atbildēt

Apdzīšana ir bīstams manevrs, bet tā ir arī prasme, kuru jāmācās un kuru nedarot tā aizmirstās, tāpat kā jebkura cita prasme. Ja dzen reti, tad pat neceri, ka māki to normāli izdarīt. Un kāds tam sakars ar trasi, tu trasē mācies apdzīt? Interesanti. Karoč ja pats nekad nedzen, tad tu nejēdz to izdarīt un nemaz nenojaut, kas ir normāla apdzīšana. Es dzenu visu laiku un man purnā braucēji netraucē, izņemot pašus brutālākos gadījumus, bet tādi ir ļoti reti. Vairums jau pieliek bikses no tā ka ierauga pretīmbraucošo 100m attālumā, smieklīgi. Varu tikai ieteikt mazāk uztraukties par citiem un pašam iemācīties papist malā un ieturēt distanci, un tad visiem būs vieglāk, un tas nav uzbrauciens - es arī pats tā daru kad vajag, un nav nekādu problēmu. ;)

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
4 0 Atbildēt

... Varu tikai ieteikt mazāk uztraukties par citiem un pašam iemācīties papist malā....

Šis ir viekārši ekselents teksts! Kaut kāda post padomju domāšana, ka likuma pārkāpējam ir jāatbild tikai milicim un nevienam citam nav tiesību aizrādīt vai iebilst pret likumpārkāpumu (atlik tikai "papist malā").

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Likumpārkāpums ir "NEpapist malā"- t.i. traucēt apdzīšanu. CSN 108. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u. tml.).

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Kad sakars pieminētajām 108.p. ar pretīmbraucošo?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Vistiešākais - ja apdzenamais pārkāpj 108.p., tad pretim braucošajam visnotaļ palielinās iespēja nokļūt nepatīkamā situācijā. Bet vainots jau vienmēr tiek tikai apdzinējs.

braucu Reģ.: 27.08.2018
2 5 Atbildēt

Apdzīšana nav nekāds likumpārkāpums, jocīgs esi? Ja es apdzenu tā kā man ir komfortabli, bet tev braucot man pretī tas nav komfortabli, tad tiešām vari vnk papist malā, gan jau paliks labāk.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
5 0 Atbildēt

Apdzīšana nav likumpārkāpums līdz brīdim kad ar savu apdzīšanu tu sāc apdraudēt citus ceļu satiksmes dalībniekus.

Godīgi sakot es laikam esmu mazliet apdauzīts un baiļu slieksnis ir krietni augstāks nekā citiem. Tādi "komfortablie" apdzinēji n-tas reizes jau man ir mirkšķinājuši ar gaismām un paši ar pieliktām biksēm lekuši nost no ceļa, jo es nevācos nost no ceļa dēļ tādiem "komfortablajiem" apdzinējiem.

Agri vai vēlu, gan jau satiksi pretī savu fūri, kura komfortabli tev nevāksies malā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Neviens jau neapstrīd, ka ir atsevišķi apdzinēji, kas patiešām apdraud citus - tas neapstrīdami ir likumpārkāpums. Bet te jau tirliņi grib to "izstiept" līdz savam personīgajam komfortam.

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Kas attiecas uz fūres noķeršanu, tas ir smieklīgi, jo pēc tevis rakstītā šķiet, ka pats ātrāk noķersi kādu sev purnā, ja jau principā nevācies malā. Ja tu tā dari, ar ko tu esi labāks par tiem, kas brutāli dzen purnā? Un CSN ir rakstīts, ka by default ir jābrauc tuvāk labajai malai, nevis tikai tad, kad tev kāds pretī apdzen. Šis ir interesanti, jo esmu ievērojis, ka katram "drošajam braucējam" ir sava iracionālā dīvainība, un šī acīmredzot ir tava. Parasti, normāli cilvēki vienkārši brauc un ar muļķībām nenodarbojas. Tiešām smieklīgi. Nezinu, kā lai šo sistemātisko parādību nosauc, "pāķa komplekss"vai kaut kā tamlīdzīgi

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Preiz, draudziņ, pie visa vienmeer un visur būs vainīgs apdzinējs.Tikai viņam ir pienākums pret nācijas nākotni un visu cilvēci kopumā.Vispār vajag aizliegt braukt kādam garām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un tā visās jomās - acīmredzot cilvēks, kā suga, ir pārāk labi attīstījies, tādēļ nepieciešams to degradēt, pielīdzinot visus tās vājākajiem pārstāvjiem. Laiks atgriezties kokos pie radiniekiem.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
3 0 Atbildēt

Ja kāds grib sodīt apdzinējus, kuru manevrs ir viens no bīstamākajiem - to nenoliegšu, tad ir jāsoda arī distances neievērotāji - vilcienos braucēji, apdzīšanas traucētāji, kā arī tie, kas neievēro principu palaist sev garām sakrājušos kolonnu (visas šīs lietas ir CSN aprakstītas).

Ir vienkārši jābrauc solīgi pret citiem, tos netraucējot, nevis savs ego uz ceļa jārāda.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ak, jēēeeee - kādā sabiedrībā dzīvojam

Tā arī ir, avārijas gadījumā absolūti vairākumā gadījumu vainīgais būs APDZINĒJS. Uztveram to kā bīstamāku manevru uz ceļa.

Es te par to, ka tādu "pareizo" apdzinēju mums paliek aizvien mazāk. "Nepareizo" - aizvien vairāk. Bezbailīgo, pilnīgi visam liekot lielo PO utt. Ar cerību un drosmi, ka visi pasipīs malā. Un tā arī, likumsakarīgi, jābūt - jo, piemēram, man ir krietni daudz kā potenciāli zaudējama, ko nevaru atļauties. Citiem acīmredzami nav nekā zaudējama. Bēdīgi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Pareizs apdzinējs apdzen vienu, atsevišķi braucošu (t.i. distanci ievērojošu) transportlīdzekli, kas saskaņā ar CSN turas iespējami tuvu brauktuves labajai malai. Nepareizie apdzinēji rodas, jo apdzenamie savu atbildības daļu ignorē un uzskata sevi par karaļiem. Elementāra patiesība - apdzīt "vilcieniņu" vispār ir iespējams tikai tādēl, ka to kāds ir radījis! Tādā, lūk, sabiedrībā arī dzīvojam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Gudrinieks te prasīja definīciju. Es teiktu saviem vārdiem. Ja man kāds liek kaut vai mazliet pieskarties bremzes pedālim vai dot ceļu kādam, kuram labpatīkas braukt man pretī purns purnā (lasi - justies man nekomfortabli, jo ierasti kruizēju kontantā ātrumā) - tāds jau ir pelnījis nosodījumu. Vislabāk - CP sodu. Diemžēl tad nav iespējams, tad netrafarētos vajag x5. Atliek vien turēt acis vaļā un nepieļaut sevis bojāeju degradētu tirliņu dēļ

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 5 Atbildēt

Kaut kādai omei nav komfortabli braukt, ja tu atrodies ar savu auto puskilometra attālumā no viņas, braucot tajā pašā virzienā. Tev tas baigi rūp?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Par laimi, ar tādu situāciju neesmu saskāries. Turpretī te Tukuma pagastā apdzinējs (jptvm ) radīja avāriju, kurā cieta nevainīgi cilvēki. Lūk, tā ir nepareizi apdzīt. Tas ir teju vai noziegums.

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 6 Atbildēt

Da labi, neesi nevienu stresainu omi uz ceļa saticis? Neticu. Ko tu nez darīji lai atvieglotu viņas ciešanas? Noteikti ieslēdzi avareikas, uzvilki ķiveri un glābšanas vesti un sāki braukt uz 70.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

"Neesmu saskāries" ir izlocīšanās atbilde, kad paša viedoklis ir jāskata no otras puses, jo patiesā atbilde sagrautu līdzšinējo pozīciju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

"Feelings over facts". Klasiska liberāļa demagoģija - slikts ir tas, kas man personīgi liek justies nekomfortabli. Un tikai dalbaēbs var iedomāties, ka visi apkārtējie spēs uzminēt, kas tieši viņam liek justies nekomfrotabli. Tādēļ jau jautāju - vai vari nodefinēt objektīvos ciparos, kas tev liek tā justies?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Inteliģenta cilvēka teksti, protams Kāpēc apvaino otru? Tu saproti, ka ar savu stiliņu radi nepatīkamus momentus uz ceļa? Saproti, ka neesi uz ceļa viens pats?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Jā, es ne mirkli nešaubos, ka kādam radu nepatīkamus momentus. Un tieši tāpat citi rada nepatīkamus momentus man. Visnotaļ droši varu apgalvot, ka bilance ir man par labu (t.i. es retāk radu nepatīkamus momentus citiem, nekā citi man), tikai es tādēļ neskrienu kliegdams, ka neviens nedrīkst man radīt nepatīkamus momentus. No šī tā kā vajadzētu būt skaidrai arī atbildei par to, ka ļoti labi saprotu, ka uz ceļa neesmu viens pats. Un tieši tādēļ atpakaļ pie jau neskaitāmas reizes uzdotā jautājuma - kas ir objektīvs rādītājs, saskaņā ar kuru nepatīkamās izjūtas tomēr ir paša "cietušā" problēma un nav objektīvi pamatotas?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Protams.Viss tas labais šeit sarakstītais ir liekams zirgam zem astes.Tas, ka apdzinējam ir jāuzņemas daļa vainas, nu ok, tas ir skaidrs. Bet tas, ka savi cilvēciski (un pat likumiski, CSN paredzēti) pienākumi ir arī katram apdzenamajam vai rindā nesteidzīgi braucošajam- tas momentā tiek nobīdīts 6tajā plānā. Resp, krieviski runājot, d-sā. Dziļā un tumšā un bezcerīgā.Nevis ka situācijas tirzāt un katra to pieļauto konkrēto kļūdu analīzēt, bet vnk kā parasti, baurot lētu populismu.

Kaut vai tas pats Reālais un simtkārt novērojamais par pozīcijas maiņu ar jau ieslēgtu virzienrādītāju- kurš nepārprotami liecina ka nogriešanās manevrs tiek plānots uz kādu vienu pusi, bet reāli notiek braucamās daļas aizņemšana par metru uz otru pusi.Debilam papuasam ir jābūt, lai vispār dajebkāda iemesla dēļ šādu darbību pieļautu un aizstāvētu. Tur nav runa ka par 15cm tur kāds lidotu garām, runa ir vnk par idiotismu un nespēju domāt.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Tas diemžēl ir no tā, ka "dirsināšanās" tiek morāli un arī no CP darbībām morāli atbalstīta - neviens jau nav nosaukts malā par to, ka pie viduslīnijas ar 70 rullē (nereti iFonu spaidot), vai arī izlec uz galvenā priekšā un paātrinās ar 10 km/h minūtē, vai arī 5atā viens otram pakaļā sēžot pa šoseju velkās...bet nē taisīsim vidējā ātruma posmus (tā vietā, lai uz nedaudz Pierīgas maģistrālēm celtu limitu konstanti). Nevis jalepojas ar to, ka visi brauks lēnāk un lēnāk katru gadu, bet gan jātiecas uz to, lai pēc iespējas ātrāk droši varētu pievārēt attiecīgus attālumus (jā, tās minūtes summējās un beigās itin daudz ko dod !).

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
3 0 Atbildēt

Es pieturos pie principa, ka noteikumi ir jāievēro, bet ja gribi pārkāpt tad dari to tā, lai neapdraudētu citus.

Savukārt tos, kuri uzskata, ka ir pārāki par citiem un ir tiesīgi pākāpt noteikumus apdrodot citus, vajadzētu kastrēt, lai nevairojās tādi . Par cik tiesiskā valstī nevienu nekastrēs tad vismaz sodīt par agrsīvu braukšanu.

braucu Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

>Savukārt tos, kuri uzskata, ka ir pārāki par citiem

Apdraudēt citus nevajag, tur nav ko runāt, bet par pārākumu varam padiskutēt sīkāk. Pieļauju, šeit ir runa par autovadīšanas prasmēm - tavuprāt ir problēma, ka ir cilvēki, kuri uzskata, ka to autovadīšanas prasmes ir pārākas nekā citiem?

Vai tev ir problēmas arī ar hokejistiem, adītājām, pavāriem vai celtniekiem, kuri uzskata, ka ir labāki par citiem tās pašas profesijas pārstāvjiem? Tad sanāk, ka tu uzskati, ka cilvēki principā nevar kaut ko mācēt labāk nekā citi, un tāpēc visi ir vienādi, un visiem būtu jāuzvedās vienādi? Jeb tikai autovadītāji ir vienādi, un neviens nav labāks vai sliktāks par otru?

Pieņemot, ka tomēr autovadītāji nav vienādi, vai tev nešķiet, ka labākie autovadītāji būs tieši tie, kuri brauc daudz, un ka vislabāk apdzīt mācēs tie, kuri apdzen bieži, vairāk nekā citi? Šie autovadītāji nebūs objektīvi pārāki par kaut kādiem onanētājiem? Un cik vērts ir onanētāju viedoklis beigās?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
6 0 Atbildēt

Un tavs stulbums uzplauka pilnā krāšņumā

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 0 Atbildēt

Vecit ja tu kaut kas butu tad sadiem komentariem varbut butu jega. Padoma pirms nakamreiz kko tadu raksti

RR95 Reģ.: 06.01.2017
5 0 Atbildēt

Es nesaprotu vienu, ko jums tā midžināšana dod, tas jums tāds ka pašapmierināšanās veids? Kad es redzu kad uz ceļa veidojas sūdi, piebremzēju, paņēmu pa labi, īsāk sakot izvairos no kakām, nevis mēģinu kādu pārmācīt ar midžināšanu, vai vēl labāk paņemt vairāk uz vidu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Viss pareizi, arī daru tāpat. Bet.Tos tālos ieslēdzu, pasvītrodams - pretimbraucēj, tā nedrīkst! Tu izdari muļķību, atmosties.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 5 Atbildēt

Kamēr nebūsi nosaucis ciparus, tikmēr varu vien teikt ka, tādi kā tu savus tālos slēdz tikai tādēļ, ka esi dalbaēbs, kam skauž un ir nepārvaram vēlme izpaust savu personīgo agresiju un naidu pret visiem, kas tavai svarīgajai personai rada "nepatīkamas emocijas" - t.i. brauc un nonāk galā droši un ātri, kā pašam arī gribētos, tikai nesanāk... Es braucu tā, kā drīkst, droši un bez muļķībām, bet dalbaēbi tāpat mēdz savas lampiņas mirkšķināt.

Tikai atceries - reiz patiešām kāds būs pārrēķinājies un tevi reāli apdraudēs. Un tad ar tavu uzmanības novēršanu un apžilbināšanu var gadīties, ka ceļu satiksme kļūs uzreiz par diviem dalbaēbiem drošāka.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Pisec, idiots

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Par kādu "Noteikumu" parkāpšanu iet runa, ja tiek apdzīts acīmredzami lēns vai acīmredzami tūļīgs braucējs? Situācija sarunā nekādi neuzlabojas- jebkurš mudinājums ātri kustēties tiek tulkots kā neētisks un pretlikumīgs un katrs tas mudinātājs momentā tiek iztaisīts pats par pārkāpēju un nelikumības atbalstītāju.Kā jau pareizi teica tas krievu līķis no mauzoleja- poka buģet o-naņizm, ņe pastrojim kommuņizm..

braucu Reģ.: 27.08.2018
4 10 Atbildēt

Viss ir vienkārši - tie kuri paši atšķir tikai vienu ātru braukšanos stilu - psihopātisku un apkārtējos apdraudošu - paši vienkārši ir onanētāji. Onanētājam jebkurš, kas ir ātrāks par pašu, liekas traks un bīstams. Tie kas jēdz braukt, arī saprot, ka ātrai braukšanai ir spektrs, un to var darīt gan traki, gan droši. Un vēl ir bezgalīgi daudz varianti pa vidu. Tā ir padziļināta izpratne. Bet onanētāji šo spektru nekad dzīvē nav redzējuši un neizprot. viņiem ir redzams tikai viens punktiņš no spektra, un tas ir, ka ātrs=psihopāts.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Motorolers rakstīja: Nu Lukstiņam ir tāda alga, ka viņš droši vien nezin cik maksā piens un maize veikalā! ????????

2017.gadā kopā 82 tūkst. EUR jeb vidēji 8633 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas. Nu nav nekas ārprātīgs.

Laikam pārrakstījies - mēnesī nevis 8633, bet 6833 eiro.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, 86 neapšaubāmi ir neciešami daudz, bet 68 jau ir pavisam ok. Jēga tikmēr izgāja... Galvenais, ka cipari precīzi.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Paldies. Tiešām pārrakstījos

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Šovasar biju ar auto aizliadis uz vāciju - Hanovere un Hamburga bija galamērķis - tas bija kūltūršoks! Dzirdot pa auss galam kā tur notiek ir viens, bet esot pie stūres un braucot reāli kas cits! Uz šosejām/bāņiem viss tik ideāli notiek uz ceļa! pat uz 3 joslu un 4 joslu bāņa NEVIENS neuzdrošināsies pa labo pusi dzīt. Ja ir izveidojusies tāda situācija, ka pa kreiso joslu kāds brauc un laba ir brīva, pa labo piebrauc pie tās mašīnas ievērojot to pasu distanci un teiksim tā 'brauc aiz viņas.' Bet neviens šo manevru -apsteigšanu pa labo neviens neveic! Jo pa to tur ir labs sodiņš...

Ja kādu jau dzen, un spogulī skaties ka tuvojas kāds fiksais nav jāspiež pedal to metal.. tu dzen kādu uz saviem 140 kruīzā, bet aizmugurē fiksais DROŠĀ attālumā piebremzē, tu apdzen pārkārtojies un fiksais turpina braukt savā ātrumā. Neviens ne lien pakaļā, nedz ārdās... Vispār interesanti ka bezlimita bānī normāls šosejas ātrums ir 120/130. Neviens nekur nedragā un nav tā ka visi spiež cik var izspiest no savām dzelzs kastēm, tikai tāpēc ka nav ātruma ierobežojuma..(šis ir labs piemērs, ka jo vairāk cilvēkus ierobežo, jo vairāk cilvēki vēlēsies pārkāpt, bet ja iedod 'brīvību' tad cilvēki paši normāli, saprāta robežā brauc.)

Braucot atpakaļ, šī ceļu kultūra faktiski mainās Polijā ~200km no Lietuvas robežas un to uzreiz jūt, ka iebrauc kādā 'čuhņā,' kur parādās visādi 'wannabe' u.t.t. kas tev iesēžas astē, nervozē, apsteidz pa labo jo ietaupa tās dažas sekundes.

Ehh.. Šo centrāleiropas ceļa kultūru vajadzētu katram izjust uz savas ādas, tad varbūt arī te kas mainītos uz ceļiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Turpretī Lietuvā pa bāni kreisajā joslā reāli dudina arī tādi, kuriem var tikt garām tikai pa labo joslu Tā tiešām ir kultūra.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Ziņas no Rietumiem drīzāk gan liecina par pretēju procesu.Mūsējā austrumu "kultūra" pašlaik ieviešas tur ātrāk un plašāk, nekā vecā un neinteresantā "rietumu" kultūra šeit.

Bet, ja pakasīties, tad ir Jautājums par dižo "starpību".Ko mēs saprotam ar pieklājību un iecietību.Viens ir, kad iecietība starp daudzmaz vienādiem braucējiem, drusku cits, ka starp pašiem atsaldēt/skrējējiem,vēl cits par godīgu mijiedarbību starp skrējēju un vidēji/normālo un galīgi cits, kad runa ir par LV-idiotu kategorijas atrašanos un uzvedību kreisajā rindā.Par pašu to "ideju" ,kādēļ viņš tāds atrodas tur tajā trešajā rindā un par "mesidžu", kuru viņš ar šo savu darbību lepni "izsūta" apkārtējiem.

Lietuvas braucēju kultūra vismaz uz viņu ātrgaitas maģistrālēm ir galvastiesu augstāka par mūsējo.Un, ja arī tur kādu to klaunu savureiz ieraugi, ir liela varbūtība, ka viņam būs LV numurzīme.Savukārt, līdz Polijas normālo ātrbraucēju kvalifikācijai mums ir kā līdz marsam- neskatoties uz to,ka atsevišķi galējie/lohi savureiz uzrodas jebkurā vietā un laikā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Maz esi pieredzējis. Vācijas bāņi ir kļuvuši visnotaļ nepatīkami un stresaini. Tur ir saradušies ekobraucēji, kas ienīst ātrākos, tāpat, kā pie mums un nekautrējās lekt priekšā ātrākajiem, neskatoties spoguļos. Šobrīd vispatīkamakā braukšana ir Polijā. Braukšanas kultūra tur ir progresējusi tikpat daudz un ātri, ka ceļu būve.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Viena no varenākajām EU valstīm un visstraujāk progresējusī uz šo brīdi- Polija.Jaunie ceļi tur ir vislabākie visā EU.Atļautais ātrums- visaugstākais no iespējamajiem.Iespēja to droši ieturēt-vislabākā no teorētiski iespējamajām.Braucēju savstarpējās attiecības- tās tur nemitīgi uzlabojas un pat nekādi suudaemigranti tranzīta meesluvedeeji to īsti nespēj ietekmēt. Spilgts piemērs, kā ar pareizu Valstisku stratēģiju var gūt panākumus itin visās jomās.Pavalstniekiem ir ar ko un par ko lepoties.Un izskatās, ka Lietuva šajā nozīmē "būs nākamā".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Mononacionāla, monokulturāla valsts, kas ir saglabājusi kristīgās vērtības un savu valūtu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti