Līķu kaudzes

Motorolers Reģ.: 19.07.2002

Pēdējā laikā nav diena bez līķiem uz LV ceļiem! Regulāri notiek frontālas sadursmes ar smagajiem, kā tos var neieraudzīt?!?

Arī ikdienā pārvietojoties redzi totālus idiotus, kas dreifē uz dzīvības un nāves robežas, regulāri lienot purns purnā! Ikdienā, braucot pa vienu maršutu, jau esmu iegaumējis pāris autovadītājus, kurus ieraugot, jau zinu, tūlīt būs "joki", un parasti arī ir! Brīnos kā tādiem vēl tiesības nav atņemtas! Piemēram no rītiem no apvadceļa pa jelgavas šoseju uz Rīgas pusi brauc melns A5, ar quattroclub uzlīmi uz stikla, brauc vienkārši piz..c, apdzen pa labo malu, ātrums protams, krietni virs atļautā, vai tiešām lasot ziņās katru dienu par līķiem (pat policisti jau liek fūrēm purnā), cilvēkiem neieslēdzas kāds pašsaglabāšanās instinkts? Laikam jau nē, sabiedrība mums tāda, kā karsts laiks, tā slīkoņu kaudzes...

Policistus uz ceļiem jau it kā mana, sodi jau arī sen nav mazi, bet kkas nestrādā, agresīva braukšana ir redzama ik uz soļa!

 
1 2 3 4 5
iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Policiju visur nepieliksi. Tādu idiotisku apdzīšanu ieraudzīsi, paliks atmiņā, bet faktiski sodāma tā lieta ir vien tad, ja CP ekipāža (un netrafarētā, saprotams, jo otra veida visi redz un attiecīgi piedomā) to pamanīs vien īstajā brīdī. Ej nu izdari, lai tā notiek.

Par tiem "kāpēc liek kraviniekiem purnā"- nedomāju, ka kāds negrib dzīvot, vien laikam jau liekas, ka vienmēr viss sanāks. Lielākoties jau sanāk arī, attiecīgi liekas, ka sanāks vienmēr. Kādreiz arī nesanāk.

Nu un kādam kādreiz arī tīri cilvēcīgi nesanāk - uzspīd spoža saule ģīmī, kaut kādu mistisku apstākļu dēļ nepamana, nogurums u.tml.

Runājot par kritušajiem, mani gan mazliet vairāk tracina cita lieta. Katru gadu mums ir lērums slīkoņu, par to neviens diži nesatraucas. Ka dienesti meklē viņus dienām ilgi, tas arī nevienu nesatrauc. Toties tad, kad viens zemledus makšķernieks neveiksmīgā kārtā ir trāpījies uz ledus tādā vietā, kur ir ar VUGD palīdzību noceļams, tad ir lielās vaimanas par bezatbildību un par glābēju līdzekļu šķērdēšanu. Uzpūtušos līķu, kam nevar palīdzēt, meklēšana - tas ir OK, bet dzīvu cilvēku glābt - vaimandieniņ. Liekulība.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 4 Atbildēt

Ko līdz policistu pielikšana? Tie tak paši rāda paraugu un tagad bļauj visas malās, kad varonība nogājusi greizi, lai palīdzot ar asinīm, jo esot cietuši glābjot citu dzīvības (t.i. laižot ar džekiem ar bākugunīm uz mācībām).

k442 Reģ.: 22.02.2014
3 0 Atbildēt

Nujā, es šonedēļ divas reizes izbraucu pa A 9, trešdien līdz Kalnciemam, piektdien līdz Rīgai, un garāmbraucot (nedaudz tuvāk Rīgai nekā pēdējās nelaimes vieta) nekādi nespēju apjēgt, kā tas iepriekšējais trakais varēja pamanīties taisnā, līdzenā gabalā degvielas vedējam purnā iemaukt... Izrādās, ka tāds viņš nebija viens - te, pēc bildēm spriežot, situācija ļoti maz atšķīrās... Laikam jau ir viena daļa "stūrētāju", kuriem sajēgas un izdzīvošanas instinkta trūkst.

Par pēdējo rindkopu kā makšķernieks, tai skaitā arī ziemas, arī pilnībā piekrītu, it īpaši par masveidā histēriski paustajiem brīdinājumiem par ledus bīstamību pat situācijās, kad ledus vietām jau ir padsmit cm biezumā. Turklāt bieži vien par ledus bīstamību "lietpratīgi" izsakās tādi cilvēki, kuri ziemā uz aizsalušas ūdenskrātuves paši nekad nav bijuši un neko nesaprot no ledus īpašībām dažādos apstākļos...

P.S. Aicinu visus, kuri ir pie stūres, atcerēties, ka kāds gaida mājās vai citā galamērķī, turklāt sveikus un veselus, būsim prātīgi uz ceļa!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Te sava vaina jāuzņemas tiem, kuri izdomāja, ka fūrēm ir tik "mazs" atļautais garums. Jo ja standarta fūre uzliks priekšā ķenguru sitamo ( kā lika agrāk), tad auto jau būs uz robežas ar gabarītu pārsniegšanu.

Darvins rakstīja par dabisko atlasi. Šeit nepalīdzēs ne policija, ne sodi. Pat nepalīdzēs, ja to nosisto līķi piekabinās pie fūres un vadās, lai visi redz.

Jāpagaida, kad izmirs vai nositīsies. Tāpēc to vajag kaut kā stimulēt.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Viens ir tas, ka tas trakais pats sevi nogalina, otrs tas, ka apdraud tos, kuri ir ar viņu auto, bet pie kā vainīgs ir tas pretīmbraucošais auto? Te tomēr tevis piedāvāta stratēģija nederēs, daudzi nevainīgi aizies bojā!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 4 Atbildēt

Nelaime ir auto izvēlē. Daudzi pērk jaudīgus Audi-A6 3,0 TDI, BMW-530d, Volvo-V70 D5. Ar tik jaudīgiem (virs 200 zirgspēkiem) automobiļiem ir grūti turēties Latvijā atļautā ātruma robežās - tie provocē uz pamatīgu ātruma pārkāpšanu. Un tālākā notikumu ķēdīte - ar jaudīgu auto patīk braukt ātri, neizbēgami tiek panākts kāds lēnāks, tiek veikta apdzīšana pirmo, otro, trešo reizi droši, bet nākamās reizes jau sāk kaitināt, ka atkal jāapdzen, un tad kādas reizes tas tiek darīts riskanti. Un tad avārija...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 2 Atbildēt

Ar jaudīgu auto var droši apdzīt un pēc tam mierīgi turpināt ceļu. Tieši ar tādu nav vajadzības veikt riskantas manevrus, jo iespējas drošai apdzīšanai ir daudz biežāk un īsāku laiku uzkavējoties pretējā josla. Drīzāk jau jāuzmanās, ka kādam ekobraucejam pēkšņi sāk skaust un tas ar savu nemotoru un naida aizmiglotam acīm metas pakaļ... Tikai noķer pretim braucošo, jo paātrināti es nespēj, paliekot pretējā joslā. Vai arī apdzen ar ieskrējienu no aizsega...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu tiešām tā domā? Labākajā gadījumā abām grupām ar purnā līšanu ir vienādi. Grand čeroki, iespējams, gan spēj paātrināties, bet brauciens virs 90 paliek nepatīkams - eiropas mašīnām tā noteikti nav, un ir ļoti cieša saikne starp to kā mašīna iet, ar braucēja vēlmi iziet uz riskantākiem manevriem. Pats esmu to izbaudījis ar savu golfu pēc tam kad tajā ielikās 2x niknāks motors, un es biju ļoti priecīgs ka tad, kad es ar to sāku braukt, kas sakrita ar tepat esošās šosejas pārbūvi, tur vēl bija nemotors - jo man nav ilūziju, kā es būtu izpildījies ar esošo motoru - kodis nost vilcieniņus utt. Šobrīd vienīgā izmaiņa ir tāda, ka es cenšos sevi savaldīt, un šad un tad, knapi savaldījies, es sevi lamāju ka man nav kur skriet. Ja nu tu gribi apgalvot ka es esmu īpašs ar to ka ar labāk ejošu mašīnu gribas iziet uz riskantākiem manevriem, un visi pārējie purnā līdēji ir nemotoru braucēji - saki - vai tiešām tie jaunie audī un bembiji, kuru purnā līšanu es parasti [dižās pilsētas apkaimē] pieredzu, būtu nokomplektēti ar visvājākajiem nemotoriem? Kaut kā neatceros kad pēdējoreiz man būtu kāds fans ar fabiju vai džezu purnā līdis - parasti tas ir bijis svaigs vācu premiums.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Dažos gadījumos jā, bet daļā ir tā, kā Bradypus saka. Neesi redzējis tādus, kas pārrēķinās apdzenot un nespēj iespiest grīdā (t.i. - gan jau spiež, tik auto nevelk), lai savu ne tik veiksmīgo manevru maksimāli ātri pabeigtu? Es gan esmu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es esmu redzējis tādus, kas apdzenot cenšas ievērot kaut kādu ātrumu - man priekšā, vienlaicīgi ar mani, sāk kaut ko apdzīt, bet ja es parasti ieminu pedāli grīdā un man manevrs beidzas pie kādiem 120, tad šis ņem un kož nost ar nemainīgu 100-110 [kā kurš] un es tur varu dīdīties šim aizmugurē ar pusnospiestu pedāli, jo mans manevra aprēķins šādu gājienu neierēķināja...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ir arī tā, bet tie manis minētie gadījumi nereti ir visādi mazauto, kam jau parasti lielus motorus neliek un nez vai šis taupītu 0,0068948486946 l degvielas vai satrauktos par CP ātruma mērījumiem, ja pretējā joslā jau nelielā attālumā viens tuvojas. Bet redzu, ka šiem tas paātrinājums tāds visai kusls.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Vesela čupa ar manuāļiem un nemotoriem, ejot uz apdzīšanu, turpina spiest grīdā, bet ar pēdējo kārbas pārnesumu. Variants pārslēgties vienu, divus vai pat trīs ātrumus zemāk netiek izmantots pēc definīcijas...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Fan, atvaino, bet konkrēti Tu tiešām esi viens riktīgs Āksts.Tev par jaudīgu auto un par braukšanas psiholoģiju tā sajēga ir aptuveni kā alnim par bumbierābolu garšas niansēm.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Nu, nesaki vis. Viņš reiz brauca ar jaudīgu Honda CIvic pa Dienvidnieku uz 110... Tā jau tikai izskatās mierīgs ierēdnītis, bet, ka paveras, tad paliek Zvēēērrrrs!!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

un kļūdas pēc viņa īpašumā ir bijis Vento ar V6

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

... un alnim ir viedoklis par bumbierābolu garšas niansēm!

Es pat teiktu, ka alnis ir specs un cienītājs

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Totāli nepiekrītu te Tev! Man ir 2 auto, vienam 165Zs otram ap 300Zs, ar otro Es jūtos daudz drošāk, apdzīt ir Daudz ērtāk un mazāk bīstami, nekā ar mazjaudīgāko auto.

Kā arī vairums līķi pēdējā laikā ir tieši ar auto, kuri nav aprīkoti ar 3.0L motoriem. Tieši tas vājais motors nav ļāvis paspēt izsprukt! Bet tas ir vēl lielāks idiotisms, ja zini, ka tā lamata nevelk, bet tomēr ej tajā frontālajā!!! Kur doma tajā brīdī? Vismaz bērnu foto, lai tādi idiņi tur uz paneļa, vismaz kkāds refleks ieslēgsies!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

daudziem nepietiek prāta pārslēgt kādu zemāku pārnesumu, kas, ka tavu brīnumu, ļautu arī ar to nemotoru pietiekami labi pāātrināties un pabūt pretējā joslā krietni īsāku laika sprīdi, jo gana ātri būtu iegūta pietiekama ātrumu starpība

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

Tad jau būs lieli apgriezieni un motoram tas ir kaitīgi

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
6 0 Atbildēt

Pats braucu (iespējams) ar lēnāko un mazjaudīgāko auto no šeieniešiem - 21 gadu vecs bezturbo dīzelis. Jautājums - kapēc mazāk jaudīgu auto īpašnieki apdzenot, un redzot, ka nepaspēs vai sajūtot jebkādu cita veida nedrošību vienkārši NEATCEĻ manevru?? Tas neko neprasa - atlaist tik gāzi vai nedaudz piebremzēt un atgriezies atpakaļ aiz fūres, autobusa u.c. apdzenamā un sagaidīt atbilstošu brīdi. Bet nē - tikko sākuši apdzīšanu un pretējā joslā parādās auto, tad spīdīgi zobus sakodis iespiež pedāli un tik MAUC un cer, ka viss būs ok - vai nu paspēs vai pretimbraucošais (vai apdzenamais) bremzēs vai brauks grāvī! Šim visam nav nekāds sakars ar jaudu, bet ar domāšanu! Man piemēram vispār ļoti reti ir kāds jaapdzen - braucu apmēram uz 95 km/h pēc spidometra (kaut kur 92 km/h pēc GPS). Protams, ja brauc uz 110, tad visu laiku būs kāds jaapdzen un jāstreso par tiem, kas "velkas", lai gan galamērķī labākajā gadījumā būsi par 10 min ātrāk vai sliktākajā - tādā pašā, ja kaut vai sanāks pie dažiem luksaforiem pastāvēt! Protams, jaudīgāks auto varbūt provocē braukt ātrāk un agresīvāk, bet tāpat vienmēr vajag piedomāt ko dara un paturēt prātā, ko te daži jau pieminēja.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

+1 teju katram vārdam!

un ne vienmēr jaudīgākais motors provocē braukt ātrāk.

Tāds pusjaudīgais drīzāk, jo ar bezjaudīgo tāpat nepaskriesi, toties ar jaudīgo vairs nevienam nekas nav jāpierāda...

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

Nekas nav japierāda..)

Bus vajadzība apdzīt apdzīs..

Besi tas ka tie pusjaudigie un ne tik jaudigie redzot ka iet garam mēģina iespiest un cenhsas nelaist garam... Tas liek uzmaisdīt...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Ja uz tevi šādi reaģē, bet es (un domāju vēl tūkstošiem citu vadītāju arī) jau gaus 15 pāri neko šādu neesmu novērojis un izjutis no apdzenamo puses, tad ļoti iespējams TU kaut ko dari nepareizi...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Uz mani šādi reaģē bieži un regulāri. Ļoti konkrēta autovadītāju kategorija. Esmu kruīzkontroles cienītājs. Nereti gadās situācijas, kad uz ceļa šādi noķeru kādu citu kruīza lietotāju, kas brauc ar pāris km lēnāku ātrumu - standartā izmantoju mašīnas paredzēto opciju (gāzes uzdošana un paātrināšanās neizslēdz iepriekš iestatīto kruīza ātrumu) un šo noķerto apdzenu ar paātrinājumu, lai tālāk turpinātu braukšanu iepriekšējā ātrumā. Un no šiem vismaz puse (!) apdzīšanas brīdī paātrinās, mēģinot traucēt apdzīšanu. Ko es daru nepareizi?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Vaina nav mašīnā, bet galvā sistajā šoferī. Pat, ja ir kaut kāda sakarība, tad drīzāk tas ir tā, ka cilvēks, kuram dibens niez un visu laiku vajag uz wc paspēt, nopērk jaudīgu un agresīvu mašīnu tāpēc, ka viņš tā grib braukt. Nevis jaudīgs auto iemāca viņam būt agresīvam.

Nu kaut vai mūžsenā tēma ar 18 gadniekiem un bmw. Nu saskatījies filmas, seriālus un klipiņus youtube, nokārtojis tiesības... Tagad nu skries un pirks PAREIZO piedziņu, jo viss pārējais ir sūds un varēs driftēt!!! Ar atceros no vidusskolas laikiem, kad pirmie dabūja tiesības un auto - cītīgi gaidīja ziemu, pat lietus laikā brauca uz stāvlaukumiem un "driftēt" utt. Vai tad auto vainīgs, vai tomēr smadzeņu apmērs?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
1 0 Atbildēt

Man piektdien gadījās būt blakus 2 tādiem purnā maucējiem. Izbraucu no Ādažiem pāri viaduktam Baltezera virzienā, priekšā viens čunčina uz 70, bet var daļēji saprast, jo tumšs un līņā lietus. Pabraucu gabaliņu aiz tā, jo nepārtrauktā pa vidu un pretī nāk mašīnas, pēkšņi no aizmugures iznirst 2 gudrākie, kam po par visu un iet mums abiem garām. Šoreiz viņiem paveicās, jo kādi centimetri līdz manīm un pretim braucošajam palika, bet diez vai tā būs vienmēr.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Biju nupat izbraucis lielu gabalu pa Lietuvu.Gan pa ātrceļu, gan pa kvalitatīvu un cilvēcīgi apzīmētu mazākas nozīmes šķērsvirziena asfaltu.Braucēju uzvedība uz autostrādes ir par 2galvām augstākā līmenī, nekā LV.Un neatkarīgi no ātruma,ar kādu nu kurš brauc.Ir tā "viegluma" sajūta, kad var vnk ātri braukt un ka nav jāstājās kaut kādās tur personiski/nogurdinošās psihiskās attiecībās ar kaut kādiem oponentiem un lohiem un tml.

Ir protams tur arī tāda samērā kaitinoša nianse- vidējā ātruma iecirkņi.Tur gan lien ārā visādi lohi, kuri nesaprot ne ko viņi dara, ne kā tā ierīce darbojas.Turklāt, sen ir zināms, ka kaut vai tā pati Wāze ir spējīga šo situāciju elektroniski kontrolēt un padarīt pašu to ideju par bezjēdzīgu.Ja šo ieviesīs LV- nu tad tur būs provocējošas situācijas masveidā un pie LV braucēju masveida idiotisma tas būs reāls satiksmes kavēklis.

LV braucējiem nav (NAV!!!) iespēju un veidu, kur ikdienā mācīties ātrumu un savstarpējo pieklājību.Te ir modē vienīgi "sava" viedokļa uztiepšana visiem apkārtējiem.Tas sen ir 600% skaidrs, ka praktiski katru to bīstamo apdzīšanu vai apsteigšanu būtībā izprovocē kāds āksts, kurš nespēj (negrib,nevar) pārvietoties normālā ātrumā.Arī ja grib dzēsties uz 80 kādus 200 metrus pirms radara, to taču var darīt pirmajā joslā, nevis trešajā vai kreisajā.Tā ir totāla kretīnisma pazīme, kura, neskatoties uz nemitīgo pārrunāšanu, joprojām progresē.Tāpat par to purnā braukšanu.Trūkst normālu cilvēcīgu viedokļu- publiski izsakās galvenokārt visādi āksti un čīkstētāji.Es ne konkrēti par šeit viedokli izteikušajiem, bet tā vispārēji. Nav sen autoritatīvi izteicies nekur neviens ne sportists,ne drošības specālists.No manas puses- izsaku absolūtu necieņu pret šo "kategoriju".Tur it kā viss ir, bet tikai par Naudu, tikai pa Blatu.Ar lohiem tak viņi neies runāt- sabiedrību lai audzina komentāru rakstītāji.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 1 Atbildēt

Tātad autoratīvie nesaskata te problēmu un paši brauc agresīvi!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Leiši vispār braukšanas ziņā ir izcili tizleņi, īpaši viņu pāķiskā daļa. Katru reizi, kad braucu uz vai caura LT, vienmēr pagadās kāds apdauzītais ar vecu pasātu, tranzītbusu vai tamlīdzīgu dranduļetu, kurš kruīzē uz 83, a, kad šamam iet garām, tā pēkšņi arī viņam ātrāk vajag, un sāk dot virsū.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

Šis! Pilnīgi 100%. Arī Latvijā tā dara. Man pat galīgi netraucē kaut kādi BMW un visādi ātri lidotāji, kas apdzen un aizbrauc, bet visādi neadekvāti plānprātiņi vai uz 70km/h braucošas sievietes, kas runā pa telefonu un turpina braukt, nemaz nedomājot, ka varbūt vajag nobraukt malā, beļģ!! Vēl jau pagriezienu nerādītāji, apļos pa ārmalu braucošie, visādi indivīdi, kas apdzen vairākas mašīnas un pēc 1 km bremzē, lai nogrieztos utt. Varētu turpināt līdz vakaram.. Te ir tikai un vienīgi domāšanas vaina vai problēmas ar galvu. Nav sakars, ne cik jauna, ātra, liela mašīna..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Jau rakstīju, CP vajadzētu pievērsties (manuprāt, lielai) sāpei - nepareiza apdzīšana. Daudzi pieraduši pie visatļautības un absolūta nihilisma satiksmē, respektīvi, apdzenu, kad gribu, pofig par pretīmbraucošajiem - gan jau pamuks malā utt. Bet, kādu reizi nepamuks malā vis, un ko tad? Starp citu, ja tāds malā mucējs nobrauks no ceļa vai uztaisīs kontaktu vēl ar kādu (bet, ne ar purnā maucēju), pats vien tiks atzīts par vainīgo. Skumji, bet fakts - pēc CSNoteikumiem pareizāk būtu savā joslā bremzēt līdz pēdējam, gaidot bums...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Piekrītu apgalvojumam, ka ar jaudīgāku auto apdzīšanas manevrs ir vieglāk īstenojams un mazāk bīstams. Bet pie nosacījuma, ka vadītājs ir "cilvēks saprātīgais".

Ja divatā jābrauc kāds garāks gabals, izvēlos ar braukt nevis ar Jazz, kuram benzīna patēriņš būtu zem 5 l uz 100 km, bet gan ar Multivan, kuram ProDiesel patēriņš ir ap zem 9 l uz 100 km. Drošāka apdzīšana ir viens no iemesliem.

Braucot pa nu jau vairs ne tika jauno Tīnūžu - Kokneses īsti neesmu saskāries ar bīstamu apdzīšanu un situācijām, kad ir tuvu "purns purnā", taču uz Saulkrastu ceļa gan tas ir izteikti bieži novērojams

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Uz Saulkrastu ceļa jau ir stipri vairāk autiņu, tas pirmkārt. Tad jau tur vēl izteiktāks ir rīta/vakara darba braucēju īpatsvars, kad visi nervozi u.t.t.

Tīnūžu ceļā atrakcijas bija vairāk vērojamas kādā 2014.-2015.gadā, kad tas tikko bija atklāts, tauta nebija pieradusi un viens otrs uzvedās neadekvāti. Pēdējā laikā tur viss ir relatīvi mierīgi un lai gan savdabīgi manevri vērojami, to nav diži vairāk kā citur.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Interesanti, kāda vispār izskatās šo frontālo sadursmju statistika, sabiedrība jau skaļi dzird par gadījumiem, kad ir letālas sekas, bet cik vēl ir tās, kur tiek cauri ar slimnīcu vai tikai bleķu bojājumiem?

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Par tiem, kuri galus atdod slimnīcā sabiedrība tā arī neuzzin. Piem, www.krimi.lv/avarijas-lv/smaga-avarija-ventspils-soseja-nopietni-ievainots-berns-foto/

bērnu pēc 3 dienām atslēdza no aparātiem. Daugavpilī pagājušo nedēļ smaga avārija kurā cieta meitene šonedēļ lems vai atslēgt no aparātiem un tā var turpināt...

Savulaik uz Bauskas šosejas bija avārija ar daudziem cietušajiem, ja nemaldos 2-3 mēneši ārstēšanās + rehabilitācija.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī balsoju par apdzīšanām ar jaudīgu auto, nesalīdzināms miers satiksmē (man iekšēji), noteikti Gan sev par galveno mērķi atzīstu zibenīgi pabeigt menevru. Tas arī izdodas, ja vien ne teju nemanāmi visapkārt (jo, ātri sasniegt ap 140 manevra beigās).

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

...teju nemanāmie CP apkārt

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
3 0 Atbildēt

Jo īsāku laika posmu esi pretējā josla , jo mazāka iespēja ar kādu tur satikties....

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

Vislabāk patīk šis: ''brauc vienkārši piz..c, apdzen pa labo malu'

parādīsi kaut vienu vietu kur uz Tā apvedceļa var apdzīt pa labo pusi? Posma no Kekavas apļa līdz pat pagriezienam uz Plakanciemu?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Spilgti atceros 2 epizodes, vienreiz viņš dzina garām līkumā, kur no apvedceļa griežas uz Jelgavas šosejas, otro reizi jau uz Jelgavas šosejas, abas joslas pilnas, čalis no otrās strauji aizrāva uz malu un mauca visai kolonai garām, (otrās joslā ātrums bija ap 115), bet ja kāds būtu uz tās malas stāvējis, sekas būtu letālas.

Tas auto nebrauc no Ķekavas, viņš izgriežas pie Plakanciema pagrieziena uz apvedceļa.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 4 Atbildēt

Tai līkuma ir jābrauc uz 90.....)besī tas ka brauc tur uz 70.. ja brauktu uz 90..nebu'tu tāda vajadzība!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pag Tu uzskati, ka tur ir normāli dzīt garām? Pa grunteni ar vienu pusi? Toreiz pie tam nebrauca cilvēks uz 70, tuvu 90 bija.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 3 Atbildēt

Piekrītu, ka sevišķi labi tas nav, Tur ir gana plata tā vieta , kur mierigi var apsteigt, ja tas ko apsteidz brauc pēc iespējas tuvāk ceļa labai malai ,ka noteikumos rakstīts!nevis pa ceļa vidu un zem max atļautā ātruma...)abi pārkpj,viens apsteidz ,otrs nebrauc pēc iespējas tuvāk labai malai!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

nocitēsi to punktu kurā minēts, ka kategoriski aizliegts braukt ar mazāku ātrumu nekā maksimālā ātruma ierobežojumā konkrētajā vietā noteikts?

Tur kaut kā nav manīta minimālā ātruma ierobežojuma zīme, vai ne tā?

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

Ceļu satiksmes noteikumi

104 pants Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
9 0 Atbildēt

Kur ir tā robeža, kas skaitās "pārāk mazs" ātrums? 85 km/h vai 70 km/h, vai 50 km/h tur kur atļautais ir 90 km/h? Ja tu brauc uz 100 vai 110, tad pēc definīcijas tu vari nesprēgāt, jo JAU pārkāp atļauto ātrumu, un tā ir tikai tava problēma, ka kāds tev "traucē". Nepatīk - sagaidi atbilstošu iespēju un droši apdzen!

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

To robežu paskaidros CP..)

Es jau tā ari daru droši apdzenu!

Atbilstoši situācijai uz ceļa..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pastāstīsi cik vispār ir izrakstīti protokoli par "pārāk mazo ātrumu" un kāds tad tas ir bijis? Vēl jo vairāk - protokoli par pārāk mazo ātrumu 2. joslā?

Un cik ir par tiem 110 pie 90.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

Ļoti maz... bet vajadzētu krietni vairak..

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
8 0 Atbildēt

Ar ko atšķiras opis pasātā uz 80kmh no cita vieglā auto, kas, velkot piekabi, likumpaklausīgi ievēro viņam atļautos MAX 80? Manās acīs NE AR KO! Ja es DRĪKSTU un VARU pabraukt ātrāk, nekā man priekšā esošais, es to daru, un nefantazēju, KĀDĒĻ tas priekšējais ir lēnāks. Mani tas pilnīgi neinteresē. Jo no tā situācija man priekšā neizmainīsies, tad kādēļ par to nervozēt?

Varbūt vienkārši palieku vecs, hvz, bet nu #pišamlēnos kustību nekad neesmu atbalstījis.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Bingo!

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
2 1 Atbildēt

Regulāri braucu pa To apvedceļu! "vislabak patīk"

tas ka ievero distanci , brauc kādi pieci šesi autņi, ta ap 80-85km stunda,un droša distance starp viņiem nav.

nav iespejam apdzīt pa vienam!!!nākas iet visai rindai garām!!!

Ievērojiet distanci, lai Jūs var apdzīt pa vienam!!!!nevis vairākus uzreiz!!!jo atrūms apdzenot visus uzreiz pie manerva pabeigšans ir krietni lielāks nekā apdzenot pa vienam!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Tie kas velkas ir atsevišķs stāsts, tas, ka viņi kropļo satiksmi ir skaidrs par 100%, bet tas, kas metas viņiem garām, kaut pretim nāk fūre, ir vēl lielāks idiots! Tad viņš mēģina spiesties tiem lēnākajiem pa vidu, kad bikses jau pilnas un saprot, ka garām netiks. Atliek nepalaist...un rezultāts ir kapi!

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 5 Atbildēt

Tiesības vajag atņemt tiem, kas brauc pa otro joslu, ja pirmā josla ir brīva!!!tas Par Jelgavas šoseju un arī citām šosejām kur ir vairākas braukšanas joslas vienā virzienā!!

un tad citiem nebūs jāveic apsteigšana pa labo pusi!!!Nu Nav tā otra josla paredzēta braukšanai!ta paredzēta apsteigšanai, nogiežoties pa krei vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Mani arī tie kaitina, bet - viņi neveido letālas avārijas. Tam domāts cits topiks.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Tev ir taisnība, frontālās sadursmes, gan nenotiek uz šīm divjoslu šosejām. Tur reizēm var vienkārši agresīvu braukšanu novērot. Piemēram, velkas opji vai brauc smagie uz 85km/h pa pirmo, lielākā daļas plūsmas iet tuvu 110km/h, bet uzrodas kāds, kas tagad spiež visiem uguņus, lai lasas malā un lien ar saviem 110 starp tiem 85-90km/h braucošajiem, tādus Es nelaižu, apdzenu visus, kas brauc uz tiem 90, kad priekšā ir tiešām brīva 1 josla, tad pārkārtojos un lai skrien, tad bieži sanāk redzēt naidpilnus skatienus, ko Es redzies gonšiku neesmu palaidis uzreiz, lai pagaida...

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 8 Atbildēt

Tur lielisiki var novērot To ka nav jabruc pa otro joslu !ja visi ieverto distanci tad otra joslā neveidoties rinda ar 115km/h braucējiem !

Varētu mierīgi pa vienam apsteigt!

ja katrs darītu kā noteikumos rakstīts būtu ideāli!

un ja Tu saki ka speciāli nelaid, tad sorry vecīt Tava braukšanas kultūra ir zem katras kritikas.Noteikumos ir rakstīts ka nedrīkt veikt speciālas darbības kas trauce citiem satiksmes dalibniekim!!!!!!

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
9 0 Atbildēt

jaundzimušajam profilam grūtības ar lasītā saprašanu? Tak cilvēks skaidri pasaka ka viņam NAV vietas pārkārtoties pa labi, jo pirmā pilna ar tiem uz 85, un KAD atbrīvojās pirmā josla, TAD arī palaiž to uguņus zibsnījošo ņeterpilu, kas tikmēr uz tiem 115 astē pielipis sēž jau sarkans no dusmām. Nervus vajag paārstēt, tad mazāk būs uguņus jāmētā.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 8 Atbildēt

Vieta būtu ,ja tie kas brauc uz tiem 80-85 ievērotu distanci!!!!

tad visiem būtu iespeja apsteigt pa vienam auto!!!!!

un uz Jelgavas šosejas MAX atļautas ir 100km/h,parvietoties ar ātrumu ap 80-85km/h ,ir noziegums pret tiem kas brauc 100Km/h,traucēt satiksimi braucot ar parak mazu atrumu ir sodāms pasākums, ta pat ka atruma parsniegšana!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
6 1 Atbildēt

Muļķis vai izliecies?

Kraviniekiem arī atļauts braukt uz tiem 100?

Un kur tiem palikt? Nebraukt, jo kingam ar atļautajiem 100 otrajā joslā ir par lēnu?

Grūti paciesties pāris km ar "nožēlojamajiem" 100 km/h, jo ir nagla pakaļā un vajag lidot uz 125 kmh/ strauji piebremzējot līdz 100 pie radariem, pret kuriem respekc?

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 0 Atbildēt

Kravinieki cits temats pavisam!

Otrā josla kam paredzēta?

Apstiegšanai!!Izdariji manervu atgrieziess pēc iespejas atrāk savā josla,pie pirmās iespejas!!Un ļauj citiem arī atkārtot šo pašu manervu apsteigšanu!

Nevis speciali radi šķēršlus citiem!brauc ilgstoši pa otro joslu.

Ja apsteidzot Tev nav iespēju atgriezties atpakaļ savā joslā ,tad vainigi ir tie kas neievero distanci braucot pirmajā joslā...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Piemērs - Pirmā josla - rindiņā brauc daži kravinieki, satiksmes autobuss, pusducis - ducis vieglo. Rinda ir gana gara!

Visus tajā joslā apmierina ātrums 85 km/h.

Tad kāds mierīgi brauc pa otro joslu, lai apsteigtu visu šo rindu, kas nudien nav īsā posmā ar atļautajiem 100 km/h izdarāms. Apsteigšana prasa vairākus km jo ātruma starpība nav liela.

KĀDA SUŅA PĒC apsteidzējam PĒKŠŅI IR JĀBREMZĒ, JĀSAMAZINA savs ĀTRUMS zem atļautā UN JĀSPRAUCAS mierīgi braucošā 1. JOSLĀ, jābiedē tās braucēji, jātaisa tur tracis spraucoties vismazākajā šķirbā, tikai lai PALAISTU kaut kādu nepacietīgu, piesarkušu no dusmām ŅĒĶĒRPILU, kurš tagad un tūlīt GRIB ĒRTĀK PĀRKĀPT un braukt ar +15-20 km/h pie atļautā?

Pagaidi, kamēr apsteidzējs apsteidz visu to kolonnu, pacieties, kamēr tas atgriežas 1. joslā, uz kuru var pārvietoties speciāli nespiežot bremzes un nesamazinot savu ātrumu, kas atbilst atļautajiem 100.

Vai gribi savādāk - mirklī kad ņeķerpila slidina sajūgu, rūcina sava klepera motoru un midžina fāras, strauji un negaidīi mīt uz bremzi, lai vabrūt pagūtu ielekt pirmajā joslā, ja vien ņeķerpila nav ielicis pakaļā un nesaņem pantu par drošas distances neievērošanu?

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
1 5 Atbildēt

Piemērs - Pirmā josla - rindiņā brauc daži kravinieki, satiksmes autobuss, pusducis - ducis vieglo. Rinda ir gana gara!

Tur jauta lieta ja ta rinda ieverotu distanci sava starpa, tad nebutu jaapsteidz visa kolonna uzreiz!!!pa vienam pratigi un sava un savu auto spēju robežās, apsteidzi vienu ielidi atpakal josla un ta ar katru nākamo.nevis meigini visu kolonu uzreiz...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

iebraucot tajā rindā, kaut tuir visi brauks ar 40 metru distanci - TĀPAT BŪS JĀBREMZĒ UN JĀSAMAZINA ĀTRUMA dēļ viena, kundziņa, kuram padodiet ērtākus apstākļus PĀRKĀPT.

Ja uz šosejas ir 100 km/h atļauts un kāds pa otro josju ar tiekm pašiem 100 km/h apsteidz lēnāk braucošo pirmo joslu, tas ir ievērojis visus spēkā esošops punktus un pilnīgi neviens CSN punkts neuzliek viņām pienākumu bremzēt, samazināt ātrumu un līst pirmajā joslā, lai palaistu garām ņeķerpilu.

Vēlreiz atkārtoju jautājumu - kāpēc kādam jāsamazina savs, jau tā maksimālais atļautais konkrētajā ceļa posmā ātrums, kaut kur jāmanevrē, tikai tāpēc, lai kādam ērtāk būtu pārkāpt???

Tev viss labi, vai esi guvis kādu traumu un piedevām vēl esi ticis pie mazvērtības kompleksiem?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

p.s un ja apsteidzējs ir atļāvies pārkāpt mazāk pie atļautā ātruma nekā ņeķerpila būtu gatavs pārkāpt - tiesību midžināt un nervozēt ne tik nav!

Ieteiktu ņeķerpilām pirms fotoradariem arī nebremzēt un braukt tajā ātrumā kādu grib diktēt citiem. ;)

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 1 Atbildēt

Kreisā josla nav tikai apsteigšanai, tā ir cilvēkiem kuri spiež pedāļus, skatās spoguļos, groza stūri un brauc ar mērķi. Ja negribās neko no šī darīt, tad ir vairāk piemērota labā josla - kāda tev starpība, ar kādu ātrumu tu "nebrauc" - 100 vai 80? Nekāda, kā jau teici, galamērķī ieradīsies 30sec vēlāk, tas nav nekas īpašs.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 2 Atbildēt

Precīzi!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
4 0 Atbildēt

Atļausiet ieņirgt? Skatos vēl kādam vajag nervu drapes.

Ja kāds brauc uz 80 pie atļautajiem 100 pa kreiso joslu, ja labā ir brīva - saprotu - pedālis parastais.

BET, ja kāds groza stūri, skatās spoguļos un apsteidz uz 85 km/h braucošo pirmo joslu, da kaut ar 95 pie atļautajiem 100, viņam ir pilnas tiesības tā darīt un nav neviena iemesla tam taurēt un mest ar ugunīm, ja viņam ir jāsamazina savs ātrums kādam pseidoercenam par godu... Vācijā par šitādu dīdīšanos un uguņu mešanu var normāli atraut sodu.

Īpašiu neapdāvinātajiem atgādinu - uzspiest citiem braukt lēnāk, likt traucēt satiksmi citiem vai likt pārkāpt tikai tāpēc, ka kādam vajag ērtāk pārkāpt ir vienkārša bezkaunība un visai CSN pārkāpums... Lielākoties neapmierinātie ir visai apdalīti un kompleksaini tipi...

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 2 Atbildēt

Un Vacija var normali atraut sodu par To ka brauc parak leni.

Tur neviens neiedroshinas vilkties pa otro vai tresho joslu!

Cik labi ka Tu nekad neparkap noteiktumus un neesi izraisijis nevienu avarijas situaciju!un perfekti ievero noteikumus uz cela!

Vairak tadus jaukus un likumu ieverojoshus cilvekus!!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 0 Atbildēt

KKo tu pilnīgi garām muldi! Esi redzējis kā fūres brauc vācijā, polijā pa bāņiem? Par kādām atstarpēm tu te gvelz?

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 3 Atbildēt

Par šo jautajumu paruna ar lietotāju Vernons , zinošš cilvēks par distances lielumu !

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

labāk pats pārlasi vecākas foruma tēmas, kur pieminētais personāžs dzen totālu huiņu, varbūt izsvērsi arī citu padomu vērtīgumu...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
9 0 Atbildēt

Traucē ko? Lidot uz 140 starp pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem intensīvas satiksmes apstākļos, kur max atļautais ir 90? Ir brīvs ceļš - LIDO!

Nesāc te jaukt gaisu...

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 2 Atbildēt

Ja Jau var apsteigt pa labo pusi ,tātad tur bija vieta ,kur to izdaŗīt, ja priekšā lēnāk braucošais būtu ielīdis atpakaļ pēc manerva veikšanas , tad lidotājam nemaz nebūtu iespēja un vajadzības pa labo apsteigt, jo viņam būtu priekša tukša josla!

Elementāri Vatson!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Jālien nost no ceļa - ar labās puses ratiem jābrauc pa granti, tikai tāpēc vien, ka kādam nesaturēšana?

Tikai tāpēc ka kādam gribās ērtāk pārkāpt? Vi cer ierasties galapunktā 30 sekundes ātrāk uz pārdesmit km?

Kur tā vajag dzīvē steigties? Ko var nokavēt?

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

Super topika nosaukums !

braucu Reģ.: 27.08.2018
11 0 Atbildēt

Jūs rakstāt par jaudīgiem auto un apdzīšanu purnā, bet tikmēr paskatoties kas notiek, ļoti daudzi vadītāji nejēdz apdzīt pat ar 3 litrīgu dīzeli uz tukša ceļa. Gandrīz visi līmējas pakaļā priekšā braucošajam. Savukārt, ja ir labais līkums, tad skatās pa kreiso pusi braucot metru no priekšējā, cik tur ir redzamība, kādi 50 metri? Vienkārši sāpīgi skatīties. Ļoti, ļoti daudz nemāk apdzīt, tāpēc arī sitās. Autoskolās laikam apdzīšanas tehniku nemāca, māca tikai "pārliecināties par manevra drošību", lai ko arī tas nozīmētu.

Pareiza apdzīšanas tehnika ir šāda - ieturēt vismaz 30m distanci no priekšā braucošā, atrast savu logu starp pretī braucošajiem, sākt spiest gāzi vēl pirms pretī braucošais ir aizbraucis, citiem vārdiem sakot ieskrieties!!! Tad, iebraucot pretējā joslā, jau ir ievērojama ātrumu starpība ar apdzenamo un nav nekādu problēmu, šādi var normāli apdzīt par ar ļoti lēniem auto, turklāt šādas apdzīšanas ir relaksējošas, jo, pareizi visu sarēķinot, nav pat jāgriež redlainā, lai dabūtu ātrumu starpību ar priekšā braucošo. Jo lēnāks auto, jo lielāka distance vajadzīga, lai ieskrietos. Gandrīz neviens tā nedara, tās ir šausmas.

Savukārt, apdzenot labajos līkumos (kreisie vispār nav problēma, ideāla redzamība tajos) ir tas pats, jo lielāka distance no apdzenamā, jo tālāk var redzēt pa labo pusi un, ar pieredzi, var atrast savu "logu" kuru tad ar ieskrējienu atkal izmantot, lielākā daļa dara otrādāk, skatās pa kreiso pusi, kur neko nevar redzēt. Es dzenu kolonnas šādi, elementāri, un tie braucēji visi noteikti domā, ka esmu psihopāts, jo nesaprot kāpēc es to daru, jo viņi neredz, un domā ka tāpēc es arī neredzu, bet īstenībā es jau 30 sec vēroju situāciju pa labo pusi un zinu, ka visi pretībraucošie aizbrauca un ceļš ir tukšs. Protams, tāpat jāuzmanās.

Vienkārši autovadītāju prasmes ir zemas, ļoti zemas, tāpēc arī sitās.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Kādu būtisku sīkumu tomēr piemirsi.

Visai bieži ļoti PRĀTĪGI PIRMS APDZĪŠANAS ir PĀRSLĒGTIES uz kādu ZEMĀKU PĀRNESUMU. To izdarīt vēl krietni pirms lien tajā pretējā joslā. Degvielu, protams, nunekādi šādi nesaekonomēsi, bet manevrs būs daudz drošāks sev un citiem, jo būs pietiekama jaudas rezerve un rezultātā iegūstamā dinamika. Nemaz nerunājot cik tas būs bijis atvieglojoši, ja nu aprēķini par pretīmbraucēju ātrumu būs bijuši kļūdaini un nāksies paātrināties straujāk kā cerēts...

Milzīgs "apdzinēju" skaits spiež ar pēdējo pārnesumu un rīko "ziloņgonkas" apdzenot ar minimālu ātruma starpību un ilgstoši atrodoties pretējās kustības joslā... Šādiem nunekādi nepilec ko tie dara un tāpēc/vai arī tiem vispār nekrata ne drošība, ne apdzenamais, ne pretīmbraucēji, ne tie, kas pie normālas apdzīšanas arī kopā ar viņu būtu paguvuši droši apdzīt, ja vien prastos gana dinamiski ieskrieties...

p.s.

Tikai tie šo forumu diez vai lasa, pat, ja viņiem ko auto skolā šādu mācīja un stāstīja - kāpēc tā jādara, tad tie to sen aizmirsuši vai arī bailēs no miliča, radara; "ekonomijas", dzelžu "sataupīšanas" vai sava stulbuma dēļ nolēmuši neizmantot...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Tas ko raksti ir ļoti skaisti un daļa autobraucēju kas izbauda un saprot autovadīšanu un satiksmi tā arī dara.

Tie kam tā ir tikai pārvietošanās no punkta A uz B klausoties radio, nemūžam neiedziļināsies drošas apdzīšanas pamatprincipos un jo mazajaudīgāks auto jo smagākas kļūdas var pieļaut.

Pats sūdīgākais ir uzsākt apdzīšanu un tad saprast ka nepaspēs, bremzēt un līst atpakaļ savā joslā, esmu novērojis ka šādi nepabeigti manevri ļoti bieži sanāk XC90 braucējiem, dažs pat ir tik tizls ka apdzīšana sanāk tikai ar trešo vai ceturto reizi-attiecīgi šāds gauss klucis ir radījis vairākas secīgas bīstamas situācijas relatīvi īsā ceļa posmā.

Kā no šī izbēgt? -iekļaut atsevišķas nodaļas no šīs fantastiskās grāmatas www.parbrendu.lv/wp-content/uploads/ZASADA.pdf teorijas un praktiskās braukšanas eksāmenā. Bieži vien pat autoskolas instruktori saviem kursantiem ļauj sēdēt nepareizi(nedroši) pie stūres, gluži vienkārši ka to neviens nepārbauda un ko nepārbauda uz to var neiespringt.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
3 0 Atbildēt

"Pats sūdīgākais ir uzsākt apdzīšanu un tad saprast ka nepaspēs, bremzēt un līst atpakaļ savā joslā..."

Jocīgs esi? Kas tur sūdīgs? Nevienam netiek traucēts - cilvēks iesākot manevru jūt, ka nevarēs un atgriežas savā vietā!! Visi turpina braukt. Pats sūdīgākais ir darīt kā liela daļa dara - vnk mauc garām un pilnīgi poh, kas būs! Cilvēki labāk nevis sapratīs kļūdu un to izlabos bet nositīsies! Skumji lasīt šādus tekstus un saprast, ka ir tādi, kas patiešām tā uzskata. Kādas secīgas, bīstamas situācijas tad tāds rada atgriežoties savā joslā?? Nosauc! Ja tu esi tāds, kas kādam uzsākot apdzīšanu uzreiz pietuvojies apdzenamajam un apdzenošo vairs spītīgi nelaid atpakaļ, tad tev ir jāiet galva ārstēt!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Jautājums "atkal" ir par savstarpējo attiecību psiholoģiju.Jo sludināts un atbalstīts tiek, ka nav kur skriet.Bet netiek klāstīts, kā skriet "pareizāk" vai "mazāk bīstamāk".Indivīds var atļauties braukt rindā un nedomāt par distanci un neskatīties spogulī.Jo- viņam liekas, ka nav kur skriet un ka visiem citiem ir jādara tieši tāpat.Viņš tak neies šķirot- vai tur kāds lien aiz steigas,vai nepieredzes, vai vnk dēl pārrēķināšanās.Es nelaižu rindā to un to un tāpēc ka...- lūk viņa formulējums.Un pilnīgi pajāt, ka tur vēl kāds pretim un blakus un priekšā un mugurā, tas viss pofig.Viņš lūk nelaiž,kaut tu izstiepies,tas ir tāds viņa kretīn/dzīves princips.Un KO tu viņam tādam reāli padarīsi?

No otras puses- xc90, lankruizers un tml.- loģiski, ka tādas liellaivas vadītājam noteikti ir ambīcijas.Skaidrs, ka tas hlams pa lielam neiet tik proporcionāli veikli un ātri, cik liela ir ši te nepārejošā pārākumsajūta.Turklāt, viņš arī nebremzējas.Ko darīt, ja ar tādu savureiz tā darīšana sanāk? Nelaist,spiest, nosist, vai ko?Nupat burtiski redzēju- kruizers 2km garumā aktīvi pretendēja uz kundzību pār otro joslu.Tas gribēja 68, bet priekšā viens brauca uz 66.Stīvēšanās beidzās ar to, ka pie g-pārejas 3 auto savācās, bet tas hlams iebrauca zālājā- jo viņš nespēja apstāties, pārāk aizrāvies bija...

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Sūdīgi ir tas ka tiek uzsākts manevrs nepārliecinoties par iespēju to pabeigt vairākas reizes pēc kārtas, tas nozīmē:

1. Braucējs ir zābaks

2. Braucējs ir zābaks ar pašnāvnieka tieksmēm

Ja aizmugurē ir vairāk kā viena mašīna tad priekšā ieraugot potenciālu frontālo avāriju loģiski ka viņas strauji bremzēs-izraisot nākošo bīstamo situāciju, jo pie mums nav stilīgi ieturēt drošu distanci.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Fufelis tas viss ir priekš jaudīgo auto īpašniekiem. Labās puses skatu var izmantot retās reizēs, kad pustukšā ceļā tuvojies vientuļai fūrei un jau laicīgi vari ieplānot apdzīšanu. Bet tik un tā apdzīt drīkst tikai tiešā redzamībā pa kreiso pusi pārliecinoties, ka josla ir brīva - ļoti viegli ir kaut ko nesaskaitīt, vai gluži vienkārši kāds var izbraukt no sānceļa kreisajā pusē u.tml. Vēl būtiska lieta apdzenot "ar ieskrējienu" ir tā, ka pamanot, ka tomēr nepaspēsi, ir jābremzē un jāiekļaujas aiz iecerētā apdzenamā, kur šajā brīdī jau var būt "aizvēris durvis" aiz muguras braucošais. Pilnīgi drošs un pārbaudīts manevrs ir izkārtoties pretējā joslā līdz pusei (kas dod iespēju atgriezties savā joslā kebkurā mirklī) un, redzot brīvu joslu paātrināties, vienlaikus ieņemot max kreiso pozīciju uz ceļa - max redzamība aiz apdzenamā, t. sk. iespējamie sānceļi apdzenamā priekšā. 200+ Zs auto paātrinājums pat paliekot 6 pārnesumā (apdzenamajam 90 pēc spidometra) ir pietiekams, lai jau atrodoties blakus apdzenamajam, pedāli būtu jāatlaiž, lai apdzenot nepārsniegtu tiesību atņemšanas robežu. Ja vajag pavisam īsā posmā, tad protams papildus tiek pārmests zemākā pārnesumā, bet tā nedaru gandrīz nekad - labāk atgriežos atpakaļ no iepriekš minētās pusjoslas un manevru izbeidzu nemaz īsti neuzsāktu.

Ak jā - iepriekšminēto metodiku pārzinu labi, tēva auto, ar ko oficiāli mācījos braukt koplietošanas ceļos bija ZAZ 1102 ar 1.1 litra 50Zs dzinēju. Tas gan nekādi nenozīmē, ka man būtu vēlme ar šādu parodiju braukt mūsdienās. Bet ir jau daži "fani", kam patīk

braucu Reģ.: 27.08.2018
2 0 Atbildēt

Esmu 250k km nobraucis ar e400 v8 dīzeli tāpēc uzskatu, ka drusku māku cēlienu, vari man par to nestāstīt Palieku pie uzskata, ka 95% apdzīšanu jāveic plūdeni, kur jauda nespēlē lielu lomu. Pārāk daudzi nopērk ātru auto un domā, ka ir ātri braucēji.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 2 Atbildēt

Žēl, ka tik daudz nobraucot, joprojām uzskati, ka apdzīšana jāveic pēc iespējas ilgāk uzkavējoties pretējā joslā. Labi vismaz, ka esi pamanījies nevienu frontālo neizraisīt, meditējot pa pretējo ceļa pusi.

braucu Reģ.: 27.08.2018
1 0 Atbildēt

Es tā uzskatu? Paldies ka paskaidroji, nezināju

boliks Reģ.: 22.03.2004
0 0 Atbildēt

Šis gan ir atsevišķa topika cienīgs jautājums par Ceļu policijas darbu un godprātību.

Tātad "Noteikumi par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati un tehnisko kontroli uz ceļa" noteikumu punkts

85.1. normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pēc ceļu satiksmes negadījuma;

ir jāanulē TA taču dzīvē viss ir sāvādāk

piemēram, tautaruna.nra.lv/kriminali/255274-foto-kas-palicis-pari-no-auto-kas-nakti-avarejis-jurmala/

Auto nr. redzams ievadam CSDD datu bāzē Novērtējums: 0 - Teicamā tehniskā stāvoklī

www.instagram.com/p/BlnXAdHHsOP/?taken-by=dtp_latvia

Reģistrācijas numurs: KK9356

Nākamās apskates datums: 28.08.2018

Nobraukums: 304921

Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem

Un tā var turpināt.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
0 1 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Jālien nost no ceļa - ar labās puses ratiem jābrauc pa granti, tikai tāpēc vien, ka kādam nesaturēšana?

Tikai tāpēc ka kādam gribās ērtāk pārkāpt? Vi cer ierasties galapunktā 30 sekundes ātrāk uz pārdesmit km?

Kur tā vajag dzīvē steigties? Ko var nokavēt?

Jālien nost no ceļa - ar labās puses ratiem jābrauc pa granti??

vai tad ko tādu teicu? pēc iespejas tuvāk ceļa malai, ne jau nomalei ir jābrauc.

Tikai tāpēc ka kādam gribās ērtāk pārkāpt? Vi cer ierasties galapunktā 30 sekundes ātrāk uz pārdesmit km?

Tur var ieekonomēt vairāk ka 30 sec uz tiem pārdesmit km))

Kur tā vajag dzīvē steigties? Ko var nokavēt?

Pilnīgi piekrītu !nokavēt nevar neko..

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Nu redz - ja jau dzīvē neko nenokavēsi un uz pārdesmit km ieekonomēsi nevis 30 sekundes, bet satriecošu minūti un 30 sekundes, ieteikums ir ļoti vienkāršs - regulārs baldrijāņu tinktūras kurss un piparmētru tēja, kā arī nopietni apārstēt nervus!

Intensīva satiksme? Brauc kā to dara plūsma, nevis mēģini nemākulīgi (jo bez citu "palīdzības" nespēj), nekaunīgi un bīstami kaut kur aizspraukties, spiežot uz to, ka visi grib dzīvot...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Uz 100km un 10km/h starpību ietaupi aptuveni 6,5 min... Vsjo, visa dzīve nokavēta...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
1 0 Atbildēt

Tas tikai tā matemātiski nereālā apstākļu dealizācijā varbūt sanāk. Realitātē - pāris minūtes, maksimums divarpus.

Un bieži Tu mums brauc tos 100 km? Un tās reālās 2,5 min uz 100 km ir vērtas tā riska? Nervozēšanas, dīdīšanas, spraukšanās, straujas bremzēšanas? Nopietni?

Ceļš ir kaut kādas autosacīkstes?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Pa lielam runājot, es te starp runātājiem nesaskatu kādus īpaši ļaunprātīgos.Katrs jau savureiz par kko papurpina.Rodas jautājums- kur un kas tad ir tie ļaunprāši? Kādus forumus tie lasa, no kā tie mācās, kur viņi to Drosmi un Nekaunību smeļās? Pareizi- tie nelasa neko un runātājus vnk uzskata par lohiem un dīkdieņiem.Mums ir krieviski runājošo pus-valsts.Ko, viņi lasīs iAuto, vai klausīsies uz kaut kādu Timrotu vai tur kārtējo Dbs skolas Prezidenta ierunāto komercreklāmu? Kad policija beidzamoreiz ir runājusi "par lietu"? Kas un kur (?????) kaut 1reiz kaut viens gab. kaut kāds autorittīvs vai vismaz tautā cienījams autobraucējs ir izteicies piemēram par purnābraukšanas tēmu? Kur, pļetj, ir to diplomēto ākstu skaidrojums un kur ir reāli profesionāls vadītāja psiholoģijas izklāsts? Kur ir pieredējušo un protošo braucēju aicinājums savstarpējo pieklājību ievērot "kaut vai" vispirms pašu to drošo un pārliecināto vadītāju starpā?

Šitas viss izklāsts ka "es braucu" uz 96 pēc krūža, nahfig tu mani apdzen- arī tas nekam neder.Brauc tu kā gribi, bet tad apzinies un atbildi par to, ko tu dari.Es vispār kruīzu nelietoju, jo uzskatu ka tas mani attālina no realitātes.Es nebakstu telefonu,cenšos lieki nerunāt braukšanas laikā.Kapc un par ko man ir "jāciena" tos, kuri dara to, ko es personīgi cenšos nedarīt un nepieļaut? Nav te jāstrīdas par to, vai "pareizāk" ir 91 vai 102 vai vel sazin kas.Tu nekad nebūsi ne visātrākais, ne vispareizākais.Nav ko uztiept "savu".Brauc individuāli, esi pieklājīgs, netaisi apzinātas cūcības.Ierobežo savas ambīcijas, ja esi pārāk ātrs vai ja pārāk prasmīgs.Arī tas IR problēma.Mācies un domā un cel savu kvalifikāciju, ja esi (pagaidām) lohs.Problēma ir tur, ka jebkurš tas Lohs 1kārt jau no paša savas "karjeras" sākuma vēlas un raujas būt par Tiesnesi citiem, nevis kko tur tipa sākt ar sevi.Un tas "prasmīgais" vēlas būt par to vienīgo zvaigzni pie savas atejas griestiem- viņš ir aizmirsis, ka te vēl ir tuvumā tādi paši citi tie prasmīgie.Vajadzētu saprast, ka ar pliku tiesāšanu un savas taisnības uztiepšanu ir galīgs strupceļš.

Nevienās ārzemēs, Lietuvu ieskaitot, nav tik lielā mērā jaušama ši te psiholoģiskā spriedze starp braucējiem, kā tas ir LV. Izbrauc ārpusē tu kur vien gribi,bet vis-lielākos lohus un kliedzošāki idiotiskākās situācijas tu sastapsi akurāt tikko pēc tāla ceļa būsi šķērsojis LV robežu.Žoklis atkārsies, ja pa pāris nedēļām prombūtnes būsi to jau sācis aizmirst.Nezūdoša "vērtība". Simtreiz pārbaudīts, pastāvīgi, nemainīgi un nekļūdīgi tas tā joprojām darbojas.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Tā ir kaut kāda sabiedrības kopēja degradācija. Nu tā teikt no sērijas - man pohuj, es daru kā gribu un man pofig, kas no tā citiem, likumus ievēro tikai lohi. Domāju, ka cilvēks, kas savus būvgružus aizvedīs izgāst mežā būs tas pats cilvēks, kas arī pārkāps CSN un cītīgi mēģinās iedot policistam kukuli. Cilvēks, kam īsti nav kaut kādas vērtības, atbildība sajūta pret citiem un sev apkārtējo vidi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Reiz kādā sarunā spriedām par cilvēkiem, kas nejauši pakļūst zem vilciena. Nu kādam cirvim jābūt, lai nejauši pakļūtu zem vilciena? Nu lūk - tie fūrēm purnā braucēji ir tieši tā pati idiotu kategorija - tikai nez kādā veidā vēl tikuši pie tiesībām.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt
iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Te parādījās teksts par to, ka autoskolās nemāca apdzīt. Manuprāt, izteikti nemāca arī un par to nevajadzētu diži brīnīties. It kā jau diezgan labi var redzēt, kā brauc kursanti un arī potenciālie eksāmenu kārtotāji - lēnāk par plūsmu un nevis apdzen, bet visi apdzen viņus. Faktiski apdzīšana jau ir darbība, ko apgūst jau pēc eksāmena nokārtošanas praktiski braucot. Kam sanāk labāk, kam ne.

Vispār šī problēma varētu būt raksturīga tieši dižajai pilsētai, kur pati pilsēta ir liela un tāda ārpuspilsētas braukšana ir samērā nosacīta, pie kam te pārējie arī steidzīgāki un nav apdzenami. Mazpilsētās eksāmenus kārtot nevar, tad nu tiek braukts uz lielākām pilsētām un braukšanas nodarbības ietver arī braucienus uz šo pilsētu, tad nu pastāv iespēja kādu vecāku Audi 80 apdzīt arī vēl visai zaļam kursantam.

arba Reģ.: 16.12.2002
5 0 Atbildēt

Autoskolas maca nolikt eksamenu !

Nesaprotu cepienu !

Tiko izbraucu cauri rigai pa cakmarijas ielu

Viens prieksa pa kreisi nogriezas , neiesledzot pagriezienu , kur aizliegts

Viens vismaz ar 90 pa pirmo joslu aizvilka garam

Vismaz divi neradot pagriezienus agresivi mainija joslas

Un ? Man tagad raudat par to ?

Braucu zinot , ka apkart ir jefinu , braucu skatoties uz cela un gataviba jebkuram negaiditam manevram

Aizbraucu gala un nedomaju par to !

Latvija ir jabrauc ! Nevis jaklausas muzka, jaruna par telefonu, jadzer kafija utt

Jo visu laiku ir jabut gatavam uz idiotu darbibam !

Bet cepties par to

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
1 2 Atbildēt

Es jau ar par To pashu ,

Ko cepties par agresivāku Audi soferi.

Viņš kādam patraucēja?Ieskreja?

lika kādam strauji bremzēt?

manervēt neparedzami?

cik noprotu tad nē.. vienkarši brauc biskit savadak..tas arī viss.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Aizveries...ja esi stulbs, tad vismaz nelielies ar to!

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
1 1 Atbildēt

Tev ir pamats ta teikt ka Es esmu stulbs??

Un ar kādam tiesībam Tu vari likt man aizverties?

nepatīk Mans viedoklis?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 1 Atbildēt

Ko darīsi, kad Tev tāds purnā nāks, a Tev mašīnā visa ģimene?

Pa labi paraut īsti nav kur, tur dziļš grāvis, vai koki?

Varbūt tomēr vajag iekustināt sabiedrību, lai sāk par to skaļāk runāt? Kaut vai Iauto redakcija paceltu šo problēmu, uzaicinot kādus speciālistus, policiju, jo gadījumi tiešām ir daudz!

Man reāli sāk riebties, kā ar ģimeni braucu tālākus braucienus, bieži sanāk satikt šādus idiotus, paliek bail kkur LV braukt.

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
1 0 Atbildēt

Vienreiz braucot ar Visu ģimeni , uz Salaspils apvedceļa purnā ielidoja Motobraucejs.. Tai motopelei paveicas ka mocis vinu nosvieda nost...un pec tas Mocis ielidoja manam Touran purna.Zinu ka tas ir nokert purna kadu.

Un pirmkart Tevis aprakstitajs notika uz vienvirziena ceļa..purna tur nekadi neielikt.

sabiedrību vajag iekustinat par tiek kas noslīkst , kas sist savas sievas ,savas draudzenes un iet pari nepiemerotas vietas,iet bez astrajosiem elementiem! utt!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Braucu ļoti daudz ar ģimeni, salīdzinot ar vidusmēru un neko tik traģisku neesmu ceļos redzējis. Jā, ir daudz mudaku, kas traucē satiksmi un izveic dīvainus manevrus, tomēr šajā gadsimtā nevienu purnā braucēju neesmu saticis (pagājušajā, kad pats noteikti braucu mazāk un arī satiksme bija mazāk intensīva, esmu piedzīvojis trīs gadījumus. Tajā pat laikā pieļauju, ka esi starp tiem, kas arī man mēdz mirkšķināt, jo acīmredzot nespēj novērtēt ne attālumus, ne auto ātrumus, bet izrāda neapmierinātību par manu apdzīšanu skaidri redzot pretim braucošo vairāku simtu metru attālumā, kas ir droši manevra pabeigšanai ar lielu rezervi.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 0 Atbildēt

Man šajā janvārī viens brauciens ĻOTI izcēlās: braucu maršrutā Sigulda-Turaida-Ragana-Sēja-Saulkrasti, pa ceļam bija veseli divi purnā spiedēji. Interesantākais fakts, ka ne jau apdzenot man leca purnā, bet uz nenotīrītā sniedziņa nesaprot, kur tad ir asfalts... Pirmā epizode līkumos pie Raganas kapiem, sabremzējos, palīdu maliņā, izmainījos, labās puses rati no asfalta nobrauca riepas platumu. NU štrunts. Bet jau aiz Sējas, kur pagrieziens uz Pabažiem, viens auto mani nospieda tā, ka jau ar kriesās puses ratiem gandrīz no asfalta biju nost. Tad gan nolamājos, bet kamēr lūrēju, kur man palikt, pat nepamanīju, kas tajā pretimbraucošajā pie stūres sēdēja. Var jau teikt ka pāķu ceļi, infrastruktūra nekāda, bet nu ellē ratā, ja zem 2cm sniega nevar saprast kur asfalts iet? Un palaid tādus turpat pa Saulkrastu apvedceļu, un tad brīnās, ka purnā lido.

P.S tradicionāla vieta purnā lidotājiem ir aiz Ādažiem Rīgas virzienā, tauta nocietusies to 1,3km ar 70 vilkties, tad nu spiež kā traki, + pieslēgums no staķika viadukta ar lēnākajiem. Tad nu ja gadās braukt lielajai plūsmai pretējā virzienā - lasi, ārā no Rīgas, kad pāķi brauc iekšā, tad tur nereti purnā lido pat divos stāvos. Bet nu pieņemu ka tā ir problēmvieta reizi nedēļā uz dažām stundām

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Es pa lielam arī necepos, par to, kas notiek uz ielas.

Mani vienkārši uzjautrina tie tirliņai, kuri meklē putekļus svešās acīs savās baļķu kravu neredzot... Proti - cepās par savām tiesībām paģērēt lielākas ērtības pārkāpt no CSN ievērotājiem un uzskatīt, ka tas viss ir to citu pienākumos...

braucu Reģ.: 27.08.2018
3 0 Atbildēt

Tie "tirliņi" paši palaiž citus, jo zin, kā ir, ja pašus nepalaiž. Tā ir sekošana zelta likumam - darīt otram to, ko gribi, lai dara tev. Tas pat Bībelē ir ierakstīts. Ja tu velcies pa kreiso joslu, tad laikam gribi, lai tev pašam kāds uz 91 km/h apsteidzējs kilometriem velkas pa priekšu - jocīga vēlme.

Kas attiecas uz pārkāpšanu, tad braucot uz 100 tu pats pārkāp, tāpēc droši vari rāpties zemē no sava morālā pjedestāla. Ja gribi audzināt vadītājus, vajadzēja iet strādāt par policistu, bet ja neaizgāji, tad ne tu šeit kādu taisīji, nedz vari audzināt. ;)

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un? Kur es rakstīju, ka es nepārkāpju braucot uz 100 pie atļautiem 90? Varēsi nocitēt? Ka tik neatrodi citātus, ka, ja es gribu pārkāpt CSN, tad tā ir tikai un vienīgi MANA PROBLĒMA un es uzskatu ka citi man nav parādā palīzēt pārkāpt CSN, kā arī pieņemu ka citi ar savu "nelietīgo ievērošanu" man varētu pat patraucēt. Un ar to rēķinos es, tā ir mana problēma, nevis lieku kādam no apdzenamajiem vai apsteidzamajiem tagad kaut ko pasākt un kaut kur lekt, griezt, bremzēt, kārtoties...

Līdz ar to, ja kāds brauc vienalga ar 85, 90 vai 95 pa kreiso joslu apsteidzot lēnāku kolonnu labajā joslā - man nav tiesību viņu midžināt nost. Vēl jo vairāk - es neesmu nekāds operatīvais transportlīdzeklis ar bākugunīm un skaņas signālu.

Ja kāds brauc vienādā ātrumā ar pirmo joslu, bet abas brauc 80 un viņam priekšā ir brīvs - var sākt diskutēt...

Bet ja abas joslas brauc ar 90 (da kaut 80) un abas joislas ir pilnas - ir jāsaprot, ka ir intensīva satiksme un spraukšanās un "taurēšana nost no ceļa" ar vēlmi braukt ātrāk kā var un atļauts, radīs vairāk problēmu, nevajadzīgu manevru, kļūdu no nepieredzējušakajiem satiksmes dalībniekiemun ir traktējama kā kliedziens pēc nosūtījuma pie psihoterapeita... ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Sabiedrību nevar iekustināt tāpēc, ka nav "kustinātāju".Parādiet man piemēru- kurā vietā un kādā kontekstā kaut 1reizi ir tā autoritatīvi ticis pacelts jautājums konkrēti par to Tīšo purnābraukšanu? Cik ir sodīto par šādu darbību?Izņemot tur kkādu komentētāju čīkstēšanu kaut kādos ne-auto saietos, nekā nav. Šis varbūt nav aktuāli, tas nav ievērības cienīgi,tas nevienu neinteresē,par to neviens neatbild,vai ko ??

Ko tur lai katrs negudrotu- visreālākā iepēja izvairīties no jebkāda tamlīdzīga pārpratuma ir tieši nekas cits, kā "trešo/apkārtējo personu kompensējošā rīcība".Ja neesi morāli spējīgs uz to, tātad esi pastiprināti apdraudēts.Kopā ar savu tehniku un saviem pasažieriem.Kuri tev tic.Ka tu māki (mācēsi...).

Ne es to izdomāju, reku zinātnieki jau nezcik laiku atpakaļ to faktoru ir no visām pusēm pētījuši.Rēķini kā gribi- ja nespēj prognozēt un ja nav zemapziņā iekalta reakcija uz izvairīšanos, tad esi trīskārt apdraudēts.Tur viss ir mazsvarīgi un jebkurš lielīgā gaiļa sindroms ir jāmet nost- ja tev brauc virsū, esi gatavs rīkoties, glāb savu ādu un tos cilvēkus, ko tu ved.Prognozē situāciju, izdari to glābjošo darbību laicīgi un saprotami.Tas arī ir kopš seniem laikiem no visiem galiem izpētīts- ar reakciju uz jau iesākušos darbību ir krietni grūtāk izvairīties no starpgadījuma, nekā ja ar sapratni un laicīgu prognozēšanu.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Paklau, AutoBraucejs79, tu tā bieži, gribot ātrāk par citiem iepirkties, normālā rindā veikalā pie kases visiem ej garām un purpini uz tiem, kuri tevi nepalaiž?

Vēl variants rupji uzbļauj vai paprasi, lai palaiž, bet atteikuma gadījumā palaid rokas un lamājies ar trīstāvīgajiem? Un to uzskati par neko īpašu un savām "likumīgajām tiesībām" iepirkties ātrāk?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Šo debilo argumentu jau varēja gaidīt... Ir jau agrāk lasīts. Jā - veikalā ātri iepērkos un eju garām visiem, kas meditē pie plauktiem, jo iepērkos pēc saraksta (tāpat arī apdzenu lēnākos braucējus uz šosejas), bet pie kases stāvu rindā (tāpat, kā neapbraucu pa nomali sastrēgumā stāvošos). Tikai pilnīgam īblim nav skaidra atšķirība starp šīm divām situācijām, vai arī jābūt totālam demagogam, kas savus oponentus uzskata par tik stulbiem, lai ar šādu argumentu aizstāvētu savu viedokli.

P.S. Diezgan bieži sanāk iepirkties vēlu vakarā un es bez stresa palaižu arī rindā pie kases priekšā tādus kā tevi - kam jāpaspēj līdz 22:00 nopirkt sava dienišķā deva - diezgan regulāra parādība veikalos.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
3 0 Atbildēt

Vispār pieļāvu iespēju, ka kāds, izņemot adresātu steigsies atbildēt... Līdīs katrai pudelei par korķi...

Salīdzināt pie plauktiem stāvošos vari ar piestājušajiem ceļa malā, esošos benzīntankā utt, bet ne jau normāli, atbilstoši CSN braucošos.

Jo, ja tevi, vecīt, kas vienmēr visu izlasa pa savam un negrib saprast, ko tev mēģina pateikt, teikšu šādi - ja tevi traucē CSN ievērojošie, tad nevis ar viņiem kaut kas nav labi, bet ar pašu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Man netraucē CSN ievērojošie. Traucē tādi, kas uzskata, ka viņu pārkāpumi neskaitās pārkāpumi.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tad ko lien par pudeles korķi? Un rakti burtiski pretējo?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Nerakstu pretējo. Gluži vienkārši tu nekādi negribi saprast, ka pats esi tas vienpusējais noteikumu ievērotājs, kam škiet, ka visiem pārējiem ir pienākums nodrošināt tieši tavai gaumei piemērotus netraucētas pārkāpšanas apstākļus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Es jau teicu - tu mēģini izlasīt to, ko gribi, pat tad, ja tas nav rakstīts.

Varēsi nocitēt vismaz piemēru, kaut šo savu postu, kurā tu kā tiepša neatlaidīgi un ietiepīgi lien adresēju pavisam citam adresātam?

AutoBraucejs79 Reģ.: 27.08.2018
4 0 Atbildēt

Es visus, kas steidzas palaižu pa priekšu , speciāli nebraucu pa priekšu ,pie pirmās izdevības pavācos malā lai tam, kurš steidzas neienāktu prāta apsteigt pa labo, !!

Un ja Tāda iespēja būtu radusies ,tad Es ar savā darbībām jau Esmu pārkāpis noteikumus ,laikus nepārkārtojies un nepabeidzis apsteigšanas manevru.Ja Tam, kas brauc aizmugure ir radusies iespēja apsteigt pa labu,tad priekšā braucošais jau ir pārkapis noteikumus neskatoties uz to ka viņš nepārkāpj Max ātrumu !

Un ja pašam kaut kur jāsteidzas ,tad steidzos cenšoties netraucēt nevienam!

Ja nu kādam Esmu kādreiz patraucējis tad ļoti protams atvainojos !

Salīdzinājums par veikalu , ir trešās klases līmenis cienītais!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 1 Atbildēt

brutāla tupa apsteigšana par katru cenu nudien nav citu braucēju vaina, dažiem vajag, kā jau te rakstīts - jogas nodarbības, nomierinošu tēju un vizīti pie psihoterapeita vai vismaz psihologa. Es reizēm redzu kaut kādu slimo ar kaut kādu naidīgāku gredzenpavēlnieku dampi tādā tumšā bronzas krāsa, pēc skaņas ar V8 motoru, kurš nu "ražo" un izpildās kā debils... VIņam, manuprāt , pilnīgi viss dzīē traucē, vai arī mašīna ir vienīgā iepsēja apliecināties. Žēl cilvēka... Traki ja tā...

Kā arī es nekad neapspriežu un nelemju pa priekšu braucēja vietā, - cik tam būtu ātri jābrauc, kad tam "būtu jābeidz vai jāiepauzē" garākas kolonnas apsteigšana intensīvā satiksmē un kad viņam, manuprāt, ir radusies obligātā izdevība mani palaist. Pieskaņojos viņa ātrumam un, manuprāt, drošā distancē aiz viņa mierīgi pagaidu, kad tas būs beidzis ieplānoto manevru. Un man, ja gribās braukt ātrāk būs radusies droša iespēja, nevienam nertaucējot un neko neliekot manis dēļ darīt - tikt garām.

Tiesa arī kaut kā īpaši nelecu malā, kad kādam šausmīgi sagribās skriet un pārkāpt. Speciāli nekavēju, bet neveikšu, manuprāt, drošību uz ceļa samazinošus manevrus un speciāli nesākšu bīstami mainīt joslas un samazināt ātrumu tikai tāpēc, lai kādam būtu ērtāk pārkāpt.

Noteikumi visiem vieni, ceļš visiem viens, visi steidzās vienlīdz pamatoti, bet lielākā daļa to nemaz neprot pietiekami droši darīt.

Ja ir operatīvais transportlīdzeklis es tam savlaicīgi atradīšu iespēju droši, citus netraucējot palaist garām, kā arī baigi nepiesiešos, ja tam nav ieslēgts skaņas signāls. Tam, kas reizēm atrodas NMPD karietē ne vienmēr nāk par labu tā sirēnas kaukšana, kā arī tukšā mikrorajonā naktī tās lietošanas nepieciešamība ir diskutabla - vai tiešām visi ir jāpamodina karstā vasaras naktī, lai pa tukšu ielu kaut kur aizvestu pacientu...

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

90 % no šejienes vajag pārdomāt par psihiatra, vai vismaz psihoterapeita apmeklējumu !

Vai jogas nodarbības !

Vai vienkārši meditēt jūras krastā !

8os no rīta uztraukties par to, ka kāds kaut kur nepalaida

istaisA Reģ.: 28.08.2018
3 0 Atbildēt

JanJan rakstīja: Vaina nav mašīnā, bet galvā sistajā šoferī. Pat, ja ir kaut kāda sakarība, tad drīzāk tas ir tā, ka cilvēks, kuram dibens niez un visu laiku vajag uz wc paspēt, nopērk jaudīgu un agresīvu mašīnu tāpēc, ka viņš tā grib braukt. Nevis jaudīgs auto iemāca viņam būt agresīvam.

Nu kaut vai mūžsenā tēma ar 18 gadniekiem un bmw. Nu saskatījies filmas, seriālus un klipiņus youtube, nokārtojis tiesības... Tagad nu skries un pirks PAREIZO piedziņu, jo viss pārējais ir sūds un varēs driftēt!!! Ar atceros no vidusskolas laikiem, kad pirmie dabūja tiesības un auto - cītīgi gaidīja ziemu, pat lietus laikā brauca uz stāvlaukumiem un "driftēt" utt. Vai tad auto vainīgs, vai tomēr smadzeņu apmērs?

Jā tikai no kurienes tie "galvā sistie" uzrodas?

Varbut jāvaino vecāki, kuri bērnam jau sākumā neiemaca respektēt citus un domāt par drošibu? Un, vai esiet 100% pārliecināti, ka Jūsu atvases brauc atbildīgi un "pareizi"?

Trakošana ar automašinām ir bijusi VISOS laikos, un vienmēr bija kāds kurš nositās un kāds kurš nekad pat neiekļuva avārījās - domāšana tā ir jāiemāca un jāsāk jau agrā bērnībā!

Protams šiet ir tādi homīši, ka'"viencexperc", kurš uzskata, ka visiem vienkāŗsi ir pašiem sevi jānosit(pa ceļam protams paķers arī kādu nevainīgo), nu pēc tādas loģikas viņš arī ir audzināts un viņa bērni tā pat, lai gan šaubos, vai viņam tādi ir, bet jebkurā gadījumā tā ir paaudzēs krāta tradīcija, kad viss ir pofig. Nu neuzaudzinās CP, vai csdd labus šoferus, ja nav tajā paurīti ielikta loģiskā domāšana tad maz ticams, ka tā kādreiz tur pati no evis parādīsies!

Savā mūzā ir braukts ar dažādiem auto, gan lēnām miskastēm studiju gados, gan ļoti jaudīgiem auto, un ne reizi nav bijusi avārijas situācija, kad būtu "jāmet" grāvī, jo apdzīt var arī ar lēnu auto. Tomēr viennozīmīgi uzskatu, ka labāk ir izvēlēties auto ar jaudas "rezervi" it īpaši ja bieži jāizbrauc ārpus pilsētas, ja paredzēts pārvietoties, pa pilsētu, tad pilnīgi vienalga, ar visu pietiek.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 3 Atbildēt

Te taču ir savākušies pajoļi ar nesaturēšanu, kas paši apzinās, ka nespētu ar jaudīgu auto braukt mierīgi. Tādēļ aiz skaudības, ka pašiem sevi jāierobežo ar nemotriem, mēģina aptirsts tos, kam jaudīgs auto ir tieši jaudas rezervei, nevis nepārtrauktai tās izmantošanai. Kas vēl vairāk palielina skaudību - izrādās, ka tie jaudīgie motori, braucot ar prātu, ir ekonomiskāki un izturīgāki par viņu nemotoriem.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti