Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

ŠKODA Fabia tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunā Škoda Fabia tests 2018 / 2019, kādi iespaidi?

 
1 2
VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 3 Atbildēt

Uzturu spēkā savu viedokli, ka jaunā Škoda-Fabia tieši universāla virsbūvē ir tāds auto, kurš cenā līdz 15 tūkst.eiro spēj sniegt visvairāk reālā labuma, praktiskā ieguvuma salīdzinājumā ar citiem auto modeļiem.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
7 0 Atbildēt

Pa 15k būs pagrūti iekļauties, jo combi versijai ir mazs dzinēju un apdares piedāvājums. Skatos katalogu - tur ir tikai 3 varianti - M5 55 kW, M5 70 kW un M6 81 kW. Un tam visam pa virsu, protams, ģeniālā pakotņu izvēle - gribi jaudīgāko motoru? Tikai "krutākajā" Monte Carlo versijā... Un pat tai šis tas pietrūkst no ekstrām. Iepriekš šiem bija Monte Carlo versijā standartā panorāmas lūka, tad vispār būtu marazms - gribi jaudīgāku motoru? Nu tad samaksā par panorāmas lūku!

Vidējam motoram atkal ir tikai max ambition, kur jau vairāk ekstras prasītos paķert klāt. Drīzāk kādi 16-17k tur sanāk, ja jaudīgāko motoru, tad būs 17k+ visticamāk jau.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Es neesmu izlutināts ar ekstrām. 15K summā iekļautos. Galvenais, lai kondicionieris būtu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
4 0 Atbildēt

Nu lab, fabia combi par tiem 15k nav gluži paša plikākā mašīna, kruīzs, kondiška, apsildāmie priekšējie sēdekļi un smartlink vismaz tur sanāk, bet nu nekas diži vairāk arī nav. Jauna mašīna jebkurā gadījumā ir dārga, jārēķinās vismaz kāds 1k vērtības zudums vidēji gadā.

Vispār daudziem auto šitā sērga, ka lētajā galā komplektācija praktiski ne ar ko neatšķiras no 10 gadīga plikas komplektācijas golfa. Tad priekš kam tērēt tik daudz naudas? Kam to pliko auto pēc 10 gadiem vajadzēs? Tad jau uzreiz jārēķinās, ka pēc 10-15 gadiem vērtība būs gandrīz 0.

Kā arī nevajag aizmirst, ka reti kuram mētājas apkārt 15 pakas - līzings nozīmē vēl kādu 1-2k pa virsu samaksāt komisijas maksās un procentos. Procenti šobrīd zemi, bet nav garantijas, ka pēc 2-3 gadiem tie procenti būs lielāki, jo EURIBOR mūžīgi nebūs 0.

Bet par plikajām mašīnām runājot - man te paziņas pirms kāda gada pārdeva 12-13 gadīgu škoda fabia benzīnu bez ekstrām ar nedaudz rūsu par 800 eur. Ieliec sludinājumu un praktiski nekāda interese, laida nost cenu, kamēr beidzot kādu sāk interesēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nu un ko vēl vajag bez tevis nosauktajām lietām, paturot prātā ka tu tādas lietas kā centrālā atslēga un stūres pastiprinātājs uzskati par pašsaprotamām un pat nenosauc - ? Elektriskos logus?

Un kāpēc lai atšķirtos tā komplektācija no desmitgadīga, plika golfa? Tas plikais golfs jauns maksāja tikai pāris štukas vairāk, un tikai tāpēc ka lielāks.

eidis Reģ.: 07.11.2001
6 0 Atbildēt

Pakotņu izvēlē jūtas VAG roka. Tie jau izsenis prot sajūgt vienā pakā audio upgrade ar elektriskiem spoguļiem.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
8 0 Atbildēt

Apm. pirms mēneša nopirkām kundzei Fabiju Monte Carlo izpildījumā par 17,5k ar 1 litra 81kW (110 zirgu) benzīna motoru un manuālo kārbu. Pirkuma mērķis - braukāšanai uz darbu (60 km vienā virzienā) ārpus apdzīvotas vietas. Divi luksofori pa ceļam. Par mašīnu tikai pašas labākās atsauksmes! Papīros, liekas, bija minēts, ka ārpus apdzīvotas vietas patēriņš 3,9 l/100 km. Reāli sanāk, turot kruīzā 94 km/h, bet pie atļautā 100 braucot apm. uz 102 km/h - tikai 4,3 l/100 km. Tas ar 16" vasaras riepām. Pret trokšņu izolāciju nav nekādu pretenziju. Piekare - brīnišķīga. Jauda, lai apdzītu fūres - pilnīgi pietiekama. Ļoti labi, viegli, precīzi vadāma. Ļoti patīkams autiņš arī priekš pilsētas! Un cerams, ka neatkārtosies vairs ar iepriekšējo autiņu piedzīvotās parkošanās problēmas, jo šim jaunajam ir sensori abos galos un atpakaļskata kamera.

Jā, bagāžas nodalījums nav liels, bet ikdienas braukšanai uz darbu lielāku nevajag. Ja vajadzēs, ledusskapi vedīsim ar citu autiņu un piekabi kabināsim citam autiņam. Arī ārzemju ceļojumiem šo neizmantosim.

Pastāstīšu arī par diviem kundzes iebildumiem.

1) Ar viņas iepriekšējo autiņu ar 2 litru benzīna motoru (bez turbīnas) šī esot varējusi nepārslēdzot ātrumu, piemēram, ar ceturto, braukt no 10 līdz 110 km/h. Ar šo Fabiju tā nav. Esot daudz vairāk jāpiedomā, kad, ar kuru ātrumu braukt. Vairs nevar aiziet uz apdzīšanu ar to pašu ātrumu, ar ko brauca, ir jāmet zemākā Arī, iebraucot riņķī, ir jāpārslēdz uz zemāku ātrumu

2) Viņai problēmas rada "atpakaļ neripošanas funkcija". Ja redzat Fabiju, kas nevar uzsākt braukt pret kalnu, lūdzu netaurējiet Manuprāt, nospiežot sajūgu, sākas divi procesi: 1) Tiklīdz pieskaras sajūgam, mašīna uzsāk ripot atpakaļ (ja netur bremzi), 2) Sāk iedarbināties motors, kas pirms tam bija izslēdzies. Liekas, šeit manai kundzei nepieciešams neliels trenniņš.

Pēc Green Motors pārdevēja teiktā, nākošās Fabijas Rīgā parādīšoties ne tik ātri, jo nespējot pieražot tos pieprasītos 81 kW benzīna motoriņus.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 2 Atbildēt

1) Ceturtajā robā no desmit līdz simt desmit? Tas nav sajaukts ar kādu otro vai trešo? Bet tas pārējais ir viens no iemesliem, kāpēc es nejūtu kāri pēc jaunām mašīnām.

2) Kāda tad ir tā atpakaļ neripošanas funkcija, un kāpēc tas sagādā problēmas? Rocene kāda - normālā, kloķis, vai tomēr elektriskā?

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Cik nu es esmu sapratis to "atpakaļ neripošanas funkciju" - ja mašīna stāv ar degunu pret kalnu, ātruma kloķis ir neitrālē, ja nepieskaramies ne pie viena pedāļa, tad mašīna neripo atpakaļ. Tā arī ir tā specifiskā "fīča". Bet, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim, tā šī "atpakaļneripošana" pārstāj darboties un autiņš sāk ripot atpakaļ. Protams, ja nav nospiesta bremze. Kā arī - ja motors ir bijis izslēdzies, viņš automātiski sāk darboties, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim. Ja autiņš stāv horisontāli, viss ir normāli. To, ka motors ir bijis izslēdzies, to praktiski nemana. Kā pieskaras sajūgam, viņš sāk darboties un viss notiekās, liekam ātrumā un braucam. Bet, stāvot pret kalnu ..... Nesaprotu, kapēc viņš kundzei slāpst. Varbūt motors vēl nav paspējis iedarboties un uzņemt apgriezienus, bet šī vēlas, lai viņš tā - tukšgaitā sāk ripināt pret kalnu? Nesaprotu, kur tā problēma!

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Vispār interesanti - vismaz desmitgadīgiem A6 ja ir kaut kas līdzīgs, tad tas ir vadītāja neprasmes dēļ, jo tai rocenei būtu jālaižas vaļā laižot vaļā sajūgu, nevis to izspiežot. Atliek secināt ka a) jāpastudē lietotāja instrukcija b) jāpainteresējas vai nav iespējams piekodēt jēdzīgāku tās rocenes darbību [pie dīlera vai ar krutu kabelīti aprīkota indivīda] c) ja nu abi pirmie nedarbojas, iztikt kā ir.

Bet vispār šī problēma ir kaut kas līdzīgs problēmām ko rada mazs turbiķis, ar to starpību ka mazs turbiķis nāk no pseidoekoloģijas normām, kamēr rocenes parodija, kuru nevar ar roku kontrolēt - no paša ražotāja.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Mašīnai ir start/stop sistēma. Tāpēc motors slēdzas laukā. Start/stop sistēmu var atslēgt, nospiežot pogu, taču tas jādara katrā atsevišķā braucienā.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
4 0 Atbildēt

msh - ar to "no 10 līdz 110 km/h" es domāju to, ka liels benzīna motors "velk" gan ar maziem, gan ar lieliem apgriezieniem. Kā minēju - iepriekš bija 2 litrīgs bez turbīnas. Bet šai jaunajai Fabijai ir maziņš 1,0 litru motoriņš, protams, ar turbīnu. Jā, viņš ir pietiekami jaudīgs priekš šīs nelielās mašīnas masas un 110 zirgi - tas viņam ir daudz. Bet tā jauda ir tad, ja ir attiecīgi , lieli apgriezieni. Pie maziem motora apgriezieniem viņš sāk vibrēt, raustīties un šīs jaudas nav. Tāpēc ir tā, ka ir daudz vairāk jāpiedomā pie tā, kad mest zemākā robā.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Es tak zinu - pats braucu ar tonnu smagu golfu, kuru uz priekšu dzen 2.0 - mani vairāk ieinteresēja tevis nosauktie cipari, jo manā gadījumā ceturtajā robā varētu būt tas diapazons 30-170 - es tā pieņemu, jo realitātē ceturtajā zem 40 netiek laists, un diži virs 140 arī nesanāk uzgriezt. Braukājot pa pilsētu lielākoties motors dzīvojas ap 1,5k.

Tas ka zemos apgriezienos galīgi nekā nav ir nevis tāpēc ka 1.0, bet tāpēc ka trīs cilindri.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Apsveicu ar baudāma auto iegādi! Ja katru dienu jābrauc 120 km (turp un atpakaļ), tad degvielas ekonomija kļūst ļoti būtiska.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Vai tik tie k-gi nebūs kko noklusējuši- drīzāk viņus ne to ka pieražot nespēj, bet gan ir jātiek vaļā no esošajiem jau pieražotajiem un Jaunajiem modeļiem ir jāpaspēj iedabūt viņus EUR-6c izmešu programmas prasībās, kuras no 1.septembra ir spēkā (aizkadrā,Protams, ne jau skoda salonā un ne lietotāju sarunās;)

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Esmu ārkārtēji izbrīnīts. Kaut ko te ne to runājiet.Ja tiešām tā ir, tad tak ir jāgriežas tiesībsargājošajās instancēs.Kas tas ir- viņa apstājas tilta slīpumā, motors noslāpst - iznāk ka viņai pie izkustēšanas slīpumā augšā braucot, motora iedarbošanās brīdī ir jāpaspēj trīs darbības?? Da būt nevar, tas taču ir bīstami jebkuram braucējam, kur vel ja sievietei.Ko, ja garš slīpums, viņa pa 10x riskēs atripot un sabojāt aizmugurē esošo auto? Ko viņa uz Torņakalna stāvajiem tiltiem sastrēgumā darīs????

Vai tai fābijai vispār ir elektriskā rocene? Ja nav, tad ir jābrauc kā ar žiguli.Ja ir- ko te muld par 10g vecu audi - tur ar el roceni un manuālo kārbu viss bija ideāli, - apstājies, novelc rocenes pogu un stāvi kā pielīmēts.Gribi izkustēties- vnk spied sajūgu,liec robā un vnk Brauc - tikko būsi uzdevis ap 1100rpm, tev el rocene automātiski atlaidīsies un smuki aizbrauksi,ne centimetru neripos atpakaļ. Vienīgais kad tas nedarbojaās- ja nebiji drošības jostu sev piesprādzējis.Tātad,slīpumā ar aktivizētu startstopu vienmēr ir jālieto rocene, pofig kāda- ja parastā, tad tai jābūt kārtībā un jābrauc no vietas kā ar vazu vai golfu, ja elekriskā- katrreiz apstājoties tā ir jānospiež un izkustoties vnk jāber virsū gāze un jālaiž vaļā sajūgs,el rocenes poga NAV jāaiztiek, pie kādiem ap 1100-1200rpm mašīna pati sapratīs ka gribi braukt un būs ok. Ja tas tā nav, tad ir vnk Ārprāts....

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Pieļauju domu kad Škoda neko jaunu nav izdomājusi,drīzāk tās īpašniece dara kaut ko nepareizi.Ir novērots kad lielākā daļa sieviešu nedraudzējās ar pedāļiem jeb viss notiek ar lielu aizturi/aizkavi.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Zēni, ar šo Škoda Fabia jo vairāk braucam, jo labāka tā liekas! Subjektīvā sajūta pie stūres ir ne sliktāka kā, piemēram, braucot ar Audi-A4. Ja salīdzina ar manējo Skoda Octavia Scaut, jā, Monte Carlo kausveidīgie sēdekļi ir mazliet šaurāki. Nezinu, kā tajos justos platāka pakaļa. Bet kopumā mašīnīte ir šaurāka, īsāka - tātad, vieglāk noparkoties, vieglāk pārkārtoties no rindas uz rindu, ... Tikai plusi!

Agrāk ir gadījies braukt ar dažādiem īrētajiem mazauto, kā Citroen C2 un citiem sū.... Tie bija šausmīgi skaļi, šūpojās visos virzienos, kratījās, motors nevilka, daudz tērēja degvienu, u.t.t. Bet šājā Fabijā viss ir pavisam savādāk, viss pilnīgi pretējs minētajam. Mašīnīte klusa, piekare superīga un gaita ļoti dinamiska. Ja vajag, apdzīšanas brīdī, klusu un nemanāmi izdodas ieskrieties bez problēmām līdz pat nepieklājigi lielam ātrumam.

Principā, ja ģimenē nebūtu citas automašīnas, īsti ne šāda īsā Fabia, bet Fabia Combi pilnīgi noteikti varētu būt arī kā ļoti laba ģimenes vienīgā automašīna.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

ar c2 nav korekti salidzinaat tas ir mazakas klases auto, ar c3 gan var, bet fabija tomeer augstaaka plauktaun kvalitates masiina tas gan ir fakts

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jā, manai Fabijai tagad 5 gadi un 125 tūkst.km, un viss ir ļoti jauki.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Fabia un C2 abas ir supermini klases auto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Lūk, šādam reāla lietotāja aprakstam vislielākās uzslavas Reālā dzīve - reāla lietotāja pieredze, nevis perfekti attēli bukletā vai sapņu stāsti par auto.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Protams, nu kaaaa gan te bez Sajuuusmas!! Vakar vinjš te uzrakstīja puslapu beedustāstu par rokasbremzi, bet šodien par to ne vārda.Pilnīg raudiens nāk, cik viss sirsnīgi...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Nu ko lai saka,esi kārtīgs lišķis.Bet apraksts galīgi garām jo Fabiju nevar salīdzināt ar c2 bet ar c3.Esmu bijis Fabia 2008.gada modeļa īpašnieks,pie stūres tiešām plašumi un blakus sēdošais jūtas brīvi, aizmugurē jau pašauri.Šaubos ka jaunajā fabijā kaut kas būtu mainījies, vienīgi cena.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Nu un kāpēc tu gribi lai tās klases mašīnai aizmugurē būtu daudz vietas? Tā mašīna nav domāta lai ikdienā ar to brauktu pieci basketbolisti - arī golfa klases mašīnas ne. Nevar panākt pēc iespējas mazākus ārējos gabarītus ja iekšā nenogriež lieko gabarītus.

Un cena ir mainījusies, inflācijas dēļ, bet vērtība noteikti nav mainījusies kopš tas modelis eksistē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Lišķis tev Like ielika

Vai tad es ko teicu par basketbolistiem,kur tu to izzīdi?Vienkārši gribēju teikt kad tas īsti nav ģimenes auto,nē,nu labi,divi pieaugušie un viens bērns ar ratiņiem,tie jau būs griesti.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ja universāla virsbūvē, tad Fabia ļoti labi derētu kā 2+2 cilvēku ģimenes auto.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Plus bērna guļamrati?

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Vai tad fabijai grabažnieks jūtami mazāks nekā golfam, lai tie rati tur nelīstu? Jeb vai tev galvā iesēdusies tā muļķīgā iedoma - ja ģimenes mašīna [un ģimene, protams, maziņa, divi vecāki un divi bērni], tātad vismaz A6 avant, ja ne vojāžeris vai X5...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Skatos tev kūts darbi padarīti,vari tagad šeit padiskutēt bet es iešu čučāt,lai veicas.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Un kāpēc lai nederētu 2+3? [tas fanam]

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Msh

Fabijas universālam bagāžnieks ir krietni lielāks nekā Golf hečbekam.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Nedomāju vis, ka kādam glaimoju. Man vispār patīk lasīt reālu lietotāju pieredzi un domas. Tāpēc arī te apgrozos lielā mērā

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
3 0 Atbildēt

Citroen ir žiguļa līmeņa auto, tos nevar salīdzināt ar VAG grupas auto. Ir lietots nomas C4. Vienkārši gavno, skārda bundža uz riteņiem, komforta nekāda, skaļš, kalnā nevelk. Tā pati Fabia/Polo ir galvas tiesu pārāki.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Arī Citroens var būt izturīgs. Man kaimiņos vienam vīrietim brieduma gados ir 2004.gada marta Citroen-C3 ar veco, labo 1, 6 litru benzīna motoru. Pirms mēneša viņš izgāja kārtējo apskati ar 449 tūkst.km nobraukumu. Vienīgais īpašnieks, braukā uz darbu no Jelgavas uz Rīgu.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

No bet es jau arī rakstīju - žigulis! Neviens neapšauba viņa izturību. Bet citrons ir reāli prasts. Škodai vismaz ir attāla radniecība ar premium auto, jo platformas tās pašas un daudzi mezgli arī.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

Kalvis99 rakstīja: Fabia un C2 abas ir supermini klases auto

fabijair izmeru zinjaa c3 c2 ir mazaaks, skodai nekaa tik mazs nav ko salidzinaat,ja nem vw tad tas varetu buut up toyotai aigo

jjjj Reģ.: 13.04.2018
3 0 Atbildēt

Pirms mēs izvēlējāmies šo jauno Škodu Fabia, mēs paņēmām uz testa braucienu Toyota Yaris. Nobraucām ar to kādus 50-60 km, jo gribējām saprast, kā būtu braukt ar tādu ārpus apdzīvotas vietas. Jā, vienu fūri apdzīt izdevās. Bet ļoti nepatika trokšņu izolācija. Likās, ka bija dzirdama katra peļķe, kurai pārbraucām. Ļoti nepatika variātora superskaļā darbība. Un vispār - bija sajūtā, ka Yaris ir kaut kāda nenopietna rotaļlietiņa, nevis automašīna. Pēc tam, tūlīt pat blakus firmā palūdzām testa braucienam Fabiju. Cita lieta! Kā diena pret nakti! Viņa mums uzreiz iepatikās. Vienīgā diskusija bija par to - ņemt vienkrāsainu vai divos toņos un kāda krāsa labāk piestāvētu esošajām kleitiņām un somiņām

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

jap[anishi tomeer ir letaaka gala auto un tiem ir taupiits uz visu, ko diemzeel musdienas saak piekopt arii citi autorazotaji, par toyotas variatoru tas vispar ir neizturiigs sviests, toyotai jau gruuti uztaisiit noermalu mahanisko karbu par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunasim. vienigais tie mazmotori gan garaam un tas attiecvaas ne tikai uz fabiju, ka var buut vinam ekonomija, ja apdzenot jazagee ar treso atrumu lai kaut cik veikli vareetu apdziit, un ja celsh noslogots ar masinaam un visu laiku nakas kadu apdziit tad vuisu laiku jazagee ar treso, , uzskatu ,ka arii pat mazas klases autinam tie 140 zirdzini nepieciesami lai vareetu normali braukt bet nespidzinaat tos mazos motorishus

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nu palieto, palieto to Fabiju.

No manas pieredzes torņa izskatās, ka VAG ir nopakots, bet nepārdomātu auto ražotājs (šis gan piemīt gandrīz visiem ES auto). Japānā ir notaupīti, bet ļoti pārdomāti auto.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

nu tad dalies savaa pieredzee cik ilgi tad kalpo tas pats yaris, pasr fabiju varu teikt ka ir pazistamiem ,lai gan dizelversija 2002gada, , paripar 500tukst nobraukums un nekadas pretendzijas nav vel joprojaam arii 1.9tdi motoritis kalpo godam , domaju tam pasam japanu kvalitates etalonam toyotai, pec 300tukst vinu resurs buutu beidzies

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Nu protams ka šķībači ir pārdomāti - tikai diemžēl tas, kas tur ir pārdomāts, ir ražošanas ekonomija - saekonomēts tur ir ļoti labi, bet tieši tik, lai tās urnas kāds vēl pirktu. Tāpēc arī gandrīz visi šķībaču izstrādājumi ir pelēkas, garlaicīgas kastes [tas ka to cenšas kompensēt ar īberīgām formām un kaut kādām krāsu kombinācijām, neskaitās], galvenokārt izņemot kaut kādus JDM modeļus - jo "odziņa" maksā naudu un liek radīt modeļa ražošanā kompromisus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Varu piebilst, ka 2017.gada Honda-Jazz arī ir paskaļa. To izjūtu, pārsēžoties no Fabijas uz Jazz un otrādi.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

no fabijas parsedies uz a2 un buus veel pulk klusaaks un konfortablaaks, lai gan bus tie pasi agregaati, bet salons pulk veel kvalitativaaks, tikai cena arii protams cita

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

eidis rakstīja: Nu palieto, palieto to Fabiju.

No manas pieredzes torņa izskatās, ka VAG ir nopakots, bet nepārdomātu auto ražotājs (šis gan piemīt gandrīz visiem ES auto). Japānā ir notaupīti, bet ļoti pārdomāti auto.

Es nezinu cik pardomāts ir auto ja tam amortizatora gala skrūve ir piesegta ar mazu tepiķa vāciņu, kurš izlec no vietas bagažniekā kraujot čemodānus

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Laikam jau taisnība: nav tādas kategorijas "japāņu auto" vai "vācu auto". Ir vairāk sataupīti un mazāk sataupīti.

Aprakstītā skrandošanās piemīt Nissan, Mazda, maziemVW un Fordiem. Nepiemīt (arī maziem) Toijotām, Hondām, Audi, BMW (ar maziem gan nav bijusi darīšana) un Opeļiem.

Es ar apskaužamu regularitāti nonāku pie secinājuma, ka nav tādas lietas kā "vācu kvalitāte" vai "ķīniešu kvalitāte" (izņēmums laikam gan ir "krievu kvalitāte", bet tur ir racionāli iemesli un tik drīz tas nebeigsies).

Visu nosaka pasūtītāja vai efektologa (šis ir starptautisks lielums!!!) erotiskās attiecības ar feniņu.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
1 0 Atbildēt

Fabija bagāžnieks ir savādāks un nav tajā neviena ārā krītoša vāciņa.

Kā te var bildi piekabināt?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Saglabājot uz bilžu hostinga servisa un [img ]saiteuzbildi.jpg[/img]

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

tas ir jarisha bagaznieks ar visaam no taa izrietosaam sekaam

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tas ir pēdējā modeļa Auris.

Augstāk viens rakstīja par apdares kvalitātes līmeņiem, kas nav saistīti ar ražotājvalsti, tad nu prātā uzreiz ieskrēja ka 12 gada Fiesta bija līdzīgā stilā apdarināta, tas gan bija bāzes modelis kravas versijā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Jādomā, ka loks ir apmests un Fiesta ir turpat, kur pirms 12 gadiem

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

toyotaam un hondaam ir loti svaki saloni, no letiem materialiem kas atfi izdilst, un jau pāri 200tukst braukta masiina izskataas ar lielu nolietojumu, tas masinas arii ir paredzetas tik 300tukst nobraukumam ,ko vairaak vai mazaak veiksmiigi arii iztur no japaniem biki labaaks salons ir toyotas piedavatajam lexsusam, lai gan to salons arii stipri atpaliek no citiem premiumiem, mb,bmw,audi, lai gad lexsis ir arii par siem stipri letaaks

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Salona nolietojumu nosaka arī ekspluatācijas apstākļi. Ir tomēr atšķirība, ja mašīna nobrauc 500k km pilsētā taxi režīmā pa Rīgu vai privātā lietojumā pa autobāni Bavārijā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jāatgādina gan, ka daudz sliktāk ir ja nepārdomāta stiprinājuma dēļ pēc braukāšanas pa granteni krīt nost apakšas putekļu sargs (kā to iemanījušies izgatavot VW lieliskie inženieri). Jāatgādina, ka tepiķa izlēkšana ir nepatīkami (diez tik kurš meklē Yaris kko patīkamu), bet putekļu sarga negaidīta atdalīšanās ir stipri dārga un bīstama (un šīs abas īpašības ir negaidītas no Passat).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Plastmasas gabala nokrišana esot dārga un bīstama? Kā tad tā?

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka tas plastmasas gabals nokrīt vadītājam uz kājām. Var beigties ar piepešu pedāļa nospiešanu ar visādām sekām.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tas plastmasas gabals atdalās priekšējo riteņu arkās un ar galu ieduras zemē. Neveiksmīgas sakritības gadījumā var atvadīties no izpūtēja vai bākas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

WTF? Kas tas tāds par gabalu - 5 cm biezs, 5 kilo smags? Kādus vizuālus materiālus studijā, a to izklausās ļoti jocīgi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tie melnie mēsli priekšējā arkā ir nostiprināti īpaši idiotiski

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Kas, tie lielie plastmasi? Joprojām neredzu kas bīstams var notikt ja plastmasas gabals nokrīt - strukturālu funkciju neveic, un tas ir tikai plastmasas gabals, un tā ir tikai vieglā automašīna, nevis kosmosa kuģis, kuram likt uzsprāgt var jebkurš sīkums...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: esmu ar passata analogu superb nobraucis apm 100tukst. un ne pa taam lidzenakajiem celiem kaut ka tada problema nav bijusi, ritosais pat loti izturiigs

Ar fabiju biju nobraucis 150 000 km,neko hadenei nemainīju.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
4 3 Atbildēt

Ar to mazohistu konservbundžu jau nemaz braukt nevar, tāda bomzīga pakaļas pārvietošana vien ir, tāpēc arī nelūzt.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
3 0 Atbildēt

Fabia priekš savas klases ir diezgan solīds auto, salīdzinājumā ar japāņu un korejiešu konservu bundžām.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

ja puslīdz normāla salīdzinot ar daudziem analogiem, daudz kvalitates neatpaliek no polo. bet par aziatu letiem izstradajumiem ir gan paraaka. vienigais neieteiktu pirkt ar triscilindru 1.2 dzineju, tas ir knaps unja grib kadu apdziit tad nakas taa zageetto motoriiti ,ka salonaa part motora skanu radio nevarnoslapeet

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

1,2 litru trīscilindru motors ir labs, manējai Fabijai ar tādu nobraukums tagad 126 tūkst.km.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

120tukst ,ta tachu ir praktiski jauna masiina, tik daudz tam dzinejam vajadzeetu gan tureet, ceru ,ka tureesvismazveel tik pat daudz, es teicu ,ka vinai jaudas nav ,drusku nacas bpabraukt lai apdziitu visu laiku jaliek tresajaa, ta ka pirms rigas visu laiku kads jaapdzen ta visu laiku jazagee , , bet diez ko forsi nav ar tadu zageet uz 110 -120

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Nav jau vairs citas izvēles kā triscilindru dzinēji,tikai zirgi dažādi.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Jā, bet var jau piemaksāt par turbīnu. Te man škiet vēl runājam par veco 1.2 motoru, kurš tiešām ir pilnīgs šrots.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tieši tā - tad, kad fans pirka savu 1.2, varēja aŗī piemaksāt par ceturto cilindru un saņemt 1.6.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Manējā 2008.gada maksāja 9100 Ls jeb 14000 EUR, komplektācija Elegance,1.4l atmosfēriskais,vidējais patēriņš bija 5,6l uz 100 km.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
12 1 Atbildēt

Atceros, vēl pavisam nesen mēs pārlaimīgi braucām ar savu Moskvič 2140 un starojām aiz laimes par to, ka mums IR automašīna! Toreiz tajā nebija nekā, izņemto pilnu bāgāžnieku ar rezerves daļām. Ne ABS, ne ESP, ne stūres pastiprinātāja, ne kondicioniera, ne adaptīvās kruīza kontroles, ne līnijas asistenta, .... (u.t.t.- saraksts pāris lapu garumā). Toreiz vispār nepazinām tādu jēdzienu, ka "ziemas riepas", "vasaras riepas", bet bija vienkārši "RIEPAS". Braucām un nekļūdīgi pēc dzirdes veicām dzirdamo trokšņu spektrālanalīzi, lai diagnosticētu iespējamos, jaunos defektus un nekļūdīgi veicām viņu klasifikāciju pēc piederības attiecīgajam agregātam.

Bet tagad? …. Braucam ar kosmiskajām tehnoloģijām pārsātinātu Fabiju un prātojam, vai tā ir vai nav bomzīga un vai tā ir vai nav konservu bundža. Interesanti, cik ātri ir izmainījusies mūsu vērtību skala!

Bet ja nopietni – trīscilindrīgā Fabija ar 1,0 litru benzīna motoriņu un 110 zirgiem apdzīšanas brīdī ātrumu uzņem ļoti klusu, viegli un nemanāmi. Uz 90 braucošu fūru apdzīšana nerada ne mazākās problēmas.

jjjj Reģ.: 13.04.2018
6 0 Atbildēt

Tikko kundze atgriezās ar savu 2018. gada Fabiju Monte Karlo no 350 km gara izbraukuma ārpus apdzīvotām vietām un priecīgi stāsta, ka vidējais benzīna patēriņš sanāca 4,6l/100 km. Iekāpu mašīnā pārbaudīt - tiešām! (Motors 1,0, 110 zirgi). Esot braukusi apm. 92 km/stundā

(ar ziemas riepām)

RR95 Reģ.: 06.01.2017
4 0 Atbildēt

Nedēļu novizinājos ar Golfu ar litrīgo 110 perdeļu motoru, nav ne vainas, var i normāli apdzīt, i visu pārējo un nav ne jāzāģē ne kādas citas problēmas. Liekas te dažām vajag pamācīties braukt.

rolis Reģ.: 31.08.2001
4 1 Atbildēt

Par šo auto nav vienaldzīgo , jo ja tas būtu mans , tas būtu pats labākais. šoreiz testos salidzinājumā ar citiem auto vw un līdzigie auto bija sabalansēti un nevarēja izsaukt pretēju viedokļu sadursmes. Vai man patika? Atbildēšu tā , verā ņemams auto!

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
5 0 Atbildēt

No dīlera puses uz testa dienām bija piegādāta Fabia ar 1,0l 110 Zs dzinēju un 7-pakāpju DSG kārbu. Jāsaka atklāti, dzinējs pilnībā atbilst mazās klases auto gan dinamikas gan ekonomijas ziņā, jo šis nav auto ar kuru stundām ilgi traukties pa autobāni ar max ātrumu(tad gan motora resurss beigsies ātri.... Jautājums, vai ir nepieciešama 7-pakāpju pārnesumu kārba? Interjers tai skaitā priekšējais panelis ergonomisks, ērts un patīkami kvalitatīvs. Piekare patīkami optimāla pat uz mūsu "ielāpainajām" ielām. Optimāls auto par saprātīgu cenu.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
5 0 Atbildēt

Automobīlis patīkami uzrunāja. Ar savu mazo dzinēju, kuram nepiemita raksturīgā mazās klases tarkšķēšana, Fabia bija ļoti dinamiska un komplektācijā ar automātisko DSG kārbu sniedza patīkamas izjūtas brauciena laikā. Ērts un acij tīkams salons, laba pārredzamība. Arī piekares darbībā nejutu nekādas nepilnības priekš šīs klases automobīļiem.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
4 0 Atbildēt

Mazā Fabia atstāja ļoti labu iespaidu. Čehi izpildījuši mājas darbu ļoti apzinīgi. Lai arī auto mazs, tajā var braukt četri pieaugušie. Fabia uzrunāja ar savu vieglo un pārliecinošo gaitu. Neskatoties uz mazo dzinēju un trijiem dūšīgiem pasažieriem, auto spēja būt gana nasks līkumainā grants ceļā. Mazās bedrītes un nelīdzenumus pārvarēja klusi, piekare nebija dzirdama. Auto tā vien vedināja uz bezrūpīgu traukšanos pa lauku ceļiem. Arī spēkrata salons atstāj ļoti labu iespaidu. Ergonomisks ar pārdomātu vadības slēdžu izvietojumu. Fabia ir praktisks, ar labu vadāmību, kvalitatīvi nostrādāts pilsētas auto par ļoti saprātīgu samaksu.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

RR95 rakstīja: Nedēļu novizinājos ar Golfu ar litrīgo 110 perdeļu motoru, nav ne vainas, var i normāli apdzīt, i visu pārējo un nav ne jāzāģē ne kādas citas problēmas. Liekas te dažām vajag pamācīties braukt.

Nu Tev jau Golfa raķete ar 110 zirgiem . Man tālajā 2011 gadā mēnesi bija 1,4 atmosfēriskais ar cik tur zirgiem ??? 70 ...90 ??? To ,ka mazmotors jutu tikai uzsākot . Apdzīšanas manā braukšas stilā maz , jo ar kruīzu 90 .

rigged Reģ.: 08.04.2018
3 0 Atbildēt

jjjj rakstīja: Cik nu es esmu sapratis to "atpakaļ neripošanas funkciju" - ja mašīna stāv ar degunu pret kalnu, ātruma kloķis ir neitrālē, ja nepieskaramies ne pie viena pedāļa, tad mašīna neripo atpakaļ. Tā arī ir tā specifiskā "fīča". Bet, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim, tā šī "atpakaļneripošana" pārstāj darboties un autiņš sāk ripot atpakaļ. Protams, ja nav nospiesta bremze. Kā arī - ja motors ir bijis izslēdzies, viņš automātiski sāk darboties, tiklīdz pieskaramies sajūga pedālim. Ja autiņš stāv horisontāli, viss ir normāli. To, ka motors ir bijis izslēdzies, to praktiski nemana. Kā pieskaras sajūgam, viņš sāk darboties un viss notiekās, liekam ātrumā un braucam. Bet, stāvot pret kalnu ..... Nesaprotu, kapēc viņš kundzei slāpst. Varbūt motors vēl nav paspējis iedarboties un uzņemt apgriezienus, bet šī vēlas, lai viņš tā - tukšgaitā sāk ripināt pret kalnu? Nesaprotu, kur tā problēma!

benzīniem 1-1.4tsi šitā ir ar start/stop. Jādod lielāki apgriezieni, ja lieto start/stop, nekā atslēdzot to. Tur kaut kādu pussekundi/sekundi. Savējam visu laiku atslēdzu tādēļ. Labāk +1litrs nekā nočakarēt sajūgu.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
5 0 Atbildēt

Viens no patīkamajiem gada auto braucieniem. Mazs auto, gana ņiprs, kaut arī, gadījās, ja neiespiež pedāli pietiekami dziļi, kas DSG liek pārslēgt pārnesumus, izklausās, ka motors gurst, citādi nekā lieka vai trūkstoša. Noteikti iekļaujams izvēlē, ja nepieciešams neliels auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Papildināšu šeit par jaunāko savas Fabijas sakarā. Nobraukums tagad 145.823 km. Šodien biju uz desmito apkopi. Nomainīja eļļu, eļļas filtru, salona un gaisa filtrus, trīs jeb visas aizdedzes sveces.

Vēl man bija sūdzības par tādu kā izļurkātību gaitā, bremzēs, piekarē - sajūtas vairs nebija kā jaunā auto. Rokas bremze arī īsti vairs neturēja. Nebija jau arī nekas remontēts (ārpus apkopēm) kopš 2018.gada marta. Nomainīja bremžu lokus, bremžu cilindrus, stāvbremzes troses, stūres stieni. Nomainīja arī atslēgas bateriju.

Tagad auto vadāmība un bremzes atgriezušās tuvu jauna auto stāvoklim.

Secinājums par Fabiju līdz 145 tūkst.km nobraukumam. Biežāk jāremontē bremžu sistēma, tas salīdzinoši vājāks punkts. Bet nekas nemaksā dārgi.

Motors ideāls, piekare laba.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Neredzu tajā bremžu remontā nekā īpaša, dilstošas detaļas un viss. Tu neesi sajaucis, tiešām mainīja bremžu cilindrus un nevis diskus, tb tu joprojām brauc ar dzimtajiem diskiem un trumuļiem?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Mainīja vienu bremžu loku jeb disku (maksā 19 EUR) un divus bremžu cilindrus (katrs maksā 9 EUR).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 0 Atbildēt

Atkal"jeb",tad disku jeb loku?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Rēķinā rakstīts ,,Bremžu loki,, 200 x 40, 1 gab. ,,

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Tad pričom te disks?Visu zini par jauniem auto bet tagad rodas sajūta kad tehniskā ziņā esi totāls analfabēts.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tātad uzlika vienu bremžu LOKU KOMPLEKTU, vienu loku vai vienu pāri uzlikt nav iespējams - nopirkt var tikai visus četrus. Un uz priekšdienām nejauc - trumuļu loki izskatās šādi

Tas nav ne disks, ne trumulis - tie ir loki.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu, cik tad tu tās aizdedzes sveces nomainīji, trīs jeb visas?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
6 0 Atbildēt

Tur jau vairāk nav.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Pēc Fana rakstītā sanāk kad viņas ir vairāk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Pareizi - trīscilindru motoram trīs sveces, katra pa 6 eiro. Pirmo reizi tās mainīju pie 60 tūkst.km apkopes, tad pie 105, un trešo reizi tagad.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
5 0 Atbildēt

Godīgi sakot es nesaprotu, kāds ieguvums ražot vienu auto modeli bet ar dažādām bremzēm-trumuļi vai disku bremzes?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Kāds ieguvums? Droši vien ražošanas ekonomija, bez tam - trumuļi lai arī sūdīgāk bremzē, bet ir praktiskāki - akmeņi tajos iekšā netiek un supportu, kuriem ir rocenes mehānisms, problēmas tos arī nepiemeklē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
8 0 Atbildēt

Šaubu nav, VWfans no sirds savus auto!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
6 0 Atbildēt

Tiešām mīl bet taupīt, gandrīz viss lētākās aizdedzes sveces.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
8 0 Atbildēt

Es pats sveces neizvēlējos: kādas serviss uzlika, tādas ir.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Stāsti man Daugaviņa.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

ā, laikam speciālās gāzei domātās, tās ar to garo flammi

Cerams ka vecās atdeva,tās varētu kkur tur ulmaņg-vē uz realizāciju atstāt.Citādi bij reku nupat pāgājušnedeļj teju jauns auto, kalpoja nepa-guris, abet šonedēļ paskat ko,1 loki,3 sveces, trumulis, stūre, viss slikti.Jāņem tak tas trābants pa to 17k, nav ko te vairs jaaties.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Nezināju, ka mūsdienu auto vēl tiek lietota bremžu sistēma ar trumuļiem un lokiem.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Tas esot labāk ,nekā ar diskiem un bez suportiem.Ja nekur nafig neskrien, ta man liekās ka vienu to loku varēja atvienot.Labi gan, ka trumulim nevar no ārpuses redzēt kas iekšā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti