Sāc ar piespraušanos ar kompi - tik jaunai mašīnai gan jau tas bloks ar kompi runājas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sāc ar piespraušanos ar kompi - tik jaunai mašīnai gan jau tas bloks ar kompi runājas.
Jā. Piespraud pie kompja un pajautā vai nav
izbliezts drošinātājs.
Aizlauzti vadi 99%. Savam autiñam, paklausot dīleru servismeńu ieteikumam, nomainīju sensoru bloku, pēc pāris dienām atkal sāka głukot. Pēc kārtējās diagnostikas izrādās, kabeła dzīsla aizlauzta priekšējā bamperī.
Sāc ar to, ka sameklē sava auto elektrisko shēmu. Droši vien priekšas un aizmugures sensoriem ir viens bloks un tas varētu nedarboties, ja kāds sensors nav pieslēgts vai ir uz īso (ticamāk). Domājams, ka kāds no sensoriem vai tā kabelis ir maitāts. ja kabelis uz īso, to var samērīt ar multimetru, bet sensoru tik vienkārši nepārbaudīsi. Vai nu baksties pats, vai brauc uz sakarīgu servisu uz kompi. Ar parasto OBDII pie sensoriem klāt netiksi.
Lētāk nopirkt jaunus sensorus, kuri pārdodas kopā ar bloku, nekā mēģināt kaut ko tur remontēt un pisties.
Tik vecam lūznim derēs jebkuri.
ne letak un sakarigaak ir sataisiit esoso sistemu nevis likt kaut ko pavisam jaunu uncitu, gribetu redzeet ka Tu to jauno sensoru sistemu savienosi ar piemeram ar parkosanas asistentu, pie mums tada vecuma auto neskaitas bet videja vecuma, te nav faterlande
Viens sensors manai eglei izmaksāja 35 EUR.
Parkingsensori
Labdien. Braucu ar Touaregu 2004. gada, parkingsensori gan priekšējā bamperī, gan aizmugurējā. Pagājušo nedēļu sanāca notriekt meža zvēru, kā rezultātā dabuju triecienu pa labo priekšpusējo sānu. 2 parkingsensori izkrita no vietas, taču vizuālus defektus ne vados, ne pašos sensoros neredzu. Kopš avārijas nestrādā ne priekšā, ne aizmugurē. Jautājums - vai parkingsensoriem ir viens bloks?
Un kur meklēt vainu? Rokas aug no pareizās vietas, tādēļ atbildi vēlos noskaidrot šeit.
Paldies!