Sveiki, apmeram pus gadu atpakal masinai saka notikt divainas lietas- ta saka raustities ik pa laikam it ka nebutu degvielas padeves. Pec tam vienkarsi noslapst. Pastavi minutes 5 - darbini, viss ok. Pedeja laika-uzreiz noslapsti, minesu ka tas notiek pie maziem atrumiem - parasti 2/3 ( nekads sakars ar nemacesanu braukt )Kadu laiku brauc atkal-laiks var but ari 2 menesi. Izbraukaju visadus servisus, patreiz nekada risinajuma. Viens saka elektronika - autoelektrikis izrevidej, neko neatrada - viss ok, saka elektronika te nepieka. Kompis absoluti nekadas kludas neuzrada - viss ideali. Dabuju sodien vienu ideju, ka saistits tas varetu but ar kaut kadu Vacuum sledzi (vai nu ka nosaukt), kurs darbojs ar turbinu kopa, ka man skaidroja-dodot auto apgriezienus sisema iedod par daudz degvielas un par maz gaisa ( jo kaut kas nosprostojas, varbut gruzis ticis) ka rezultata auto " aizrijas" un slapst nost. Izrevideju visu netu, bet sadu problemu nekur neatradu, varbut kads ir saskaries ar ko lidzigu un ir kada ideja? Neesmu nekada auto specialiste, bet ir mazliet izmisums jau. Visi man iesaka braukt kamer auto vairs nevar pielaist, bet sis ieteikums isti mani neapmierina, jo noklusana uz darbu, majam vai citur auto gluks rada lielas neertibas. visas apkopes esmu veikusi vienmer laika, degvielu nelegalo neleju, par auto rupejos. Paldies jau ieprieks.
Ir pašam bijusi čakarēšanās ar visādu raustīšanos un slāpšanu - norakstu to visu uz elektroniku, jo izteikti bija mitrā laikā. Elektriķis arī izčekoja, neko neatrada. Var jau būt, ka slikts elektriķis, bet varbūt cits variants - tajā brīdī, kad viņš darbojas, viss strādā ideāli. Kādā brīdī kāds nosūbējis kontakts liek par sevi manīt un tad kaut kas īsti nav. Laikam jau labi būtu, ja elektriķis to visu varētu nočekot TIEŠI TAD.
Čakarējos diezgan, jūtu līdzi, šāda situācija nav patīkama.
2 reizes pie notikusas klumes ar evakuatoru auto vedu uz servisu, lai butu tiesi TAS moments. Nekaa, viss ok, brauciet kamer vairs nevaresiet. Vot i viss
Vecajam ar sadalītājsūknim 1.9tdi pie šitādiem simptomiem vaina bija quantity adjuster vislabāk remontējās ar sitienu pa sūkņa vāku. Cik saprotu šis ir kaut kād common rail vai pumpe duse. Ir mīts ka sprauslu kontakti līdzīgu rada fušieri. Pamatojums -itkā kompja dezinformācija.
masinai ir common rail. paldies par atbildem. Pagaidam paliksu pie ta vacuum brinuma remonta - ja sanaks, brivdienas to parbaudis, trubas tur puutis un ko vel. Un vel meginasu sameklet kaut kadu vacuum dachiku, iespejams tas ar pie vainas. Ja bus rezultats, noteikti uzrakstisu, mazums vel kadam noderes
Nekāda vakuuma slēdža tur notiekti nav - droši vien runa ir par par spiediena devēju aka MAP.
Es vispār ieteiktu sporta pēc nomainīt kloķenes apgriezienu devēju - tas gan jau ir holls, nevis induktīvais, un mirstošs holls uzkarstot pārstāj darboties.
Līdzīgi simptomi ir bijuši ar kloķenes devēju. Tur visādas viltības var būt. Var tecēt virsū antifrīzs, var spiest eļļu, var būt ka bojāts ir vads uz devēju.
Bet man ik pa laikam kļūdas bija. Vienkārši dalījās. Dažkārt kompis pamanīja ka devējs pazūd, uzmeta (un pierakstīja) kļūdu un pārgāja uz braukšanu pēc sadales devēja. Dažkārt vienkārši bez kādiem komentāriem noslāpa tukšgaitā.
man lidzigi simptomi bija ar 1.6tdi cr ,kad gar sukna salniku teceja salerka un generatora siksna jukot araa ar siksnas skerpeleem bija sacakarejis kontaktu tam dachikam,
lai gan domaju ,ka normals automehanikis sak parasti ar so jo shii jau diezgan zinama vaina un viegli noversama un konstatejama, tapec pielauju ,ka vareetu vaina kaut kur dzilaak, jo gan jau tos dachikus buus parbaudijis
ja normals meistars tad to pasam vajadzeju zinaat, jo taa ir viena no izplatiktakajaam vainaam pie tadas lietas, kad man bija tada vaina , bija piecu minushu jautajums kaa atklaaja vainu, lai gan arii kad aizbraucu pie mweistara auto darbojas nevainojami
Ieteikums griezties pie tā paša Remap, ja Tev pašai meistara vietā jāmeklē iespējamie cēloņi tad tas nav meistars bet skrūvētājs, kurš nomaina vienu detaļu pret citu.
domaju, ka vaina vairak ka negrib neviens iedzilinaties meklet vainu, bet man auto ir savrigs ikdiena, tapec nakas meklet visus iespejamos risinajumus. Paldies par ieteikumiem, esmu parliecinata ka viss izdosies
sveiki. Auto ir nomainits klokvarpstas apgrieziena devejs, bet ta ka tas vel neiet - pateikt vai tiesam vaina bija taja vel par agru. Diemzel nonemot turbinu-ta ari sabojajusies. Esot kvepi, keras lapstinas un kas tur vel - dosu uz apskati vai labojama vai jamaina pret jaunu. Cerams nedela ieklausos un tad jau manis vai so visu vares atstat pagatne. Ak ja, un komemtetajs par to ka 1.9 sis ir PD - taisniba. Uzraku papirus, tiesam ir PD A visi man meginaja iestastit ka CR - vot ko tik nenakas apgut ????
turbinu jamaina cita, vecajai nedarbojas labi tas vacuum brinums, lapstinas keras. Trestdien tiks mainita, ceru iz nedelas beigam uzrakstisu vai problema ir atrisinata
Update: masina gatava, vainas noverstas, ripo ka jauna. Izradas slapsanas vaina no bojata degvielas sukna bākā. Paldies visiem par idejam, lai jauks gada noslegums
Seat Altea 2008.g. 1.9 tdi- uzvedas divaini
Sveiki, apmeram pus gadu atpakal masinai saka notikt divainas lietas- ta saka raustities ik pa laikam it ka nebutu degvielas padeves. Pec tam vienkarsi noslapst. Pastavi minutes 5 - darbini, viss ok. Pedeja laika-uzreiz noslapsti, minesu ka tas notiek pie maziem atrumiem - parasti 2/3 ( nekads sakars ar nemacesanu braukt )Kadu laiku brauc atkal-laiks var but ari 2 menesi. Izbraukaju visadus servisus, patreiz nekada risinajuma. Viens saka elektronika - autoelektrikis izrevidej, neko neatrada - viss ok, saka elektronika te nepieka. Kompis absoluti nekadas kludas neuzrada - viss ideali. Dabuju sodien vienu ideju, ka saistits tas varetu but ar kaut kadu Vacuum sledzi (vai nu ka nosaukt), kurs darbojs ar turbinu kopa, ka man skaidroja-dodot auto apgriezienus sisema iedod par daudz degvielas un par maz gaisa ( jo kaut kas nosprostojas, varbut gruzis ticis) ka rezultata auto " aizrijas" un slapst nost. Izrevideju visu netu, bet sadu problemu nekur neatradu, varbut kads ir saskaries ar ko lidzigu un ir kada ideja? Neesmu nekada auto specialiste, bet ir mazliet izmisums jau. Visi man iesaka braukt kamer auto vairs nevar pielaist, bet sis ieteikums isti mani neapmierina, jo noklusana uz darbu, majam vai citur auto gluks rada lielas neertibas. visas apkopes esmu veikusi vienmer laika, degvielu nelegalo neleju, par auto rupejos. Paldies jau ieprieks.