Nu, re, 1.4 TSI ķēde , ja nav brāķis, tur vismaz 180 000 km. Manuprāt, daudzi servisi remontē VW.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu, re, 1.4 TSI ķēde , ja nav brāķis, tur vismaz 180 000 km. Manuprāt, daudzi servisi remontē VW.
Nav nekadu skaņu (graboņu) vai citu jūtamu problēmu, viss darbojas labi, vienkārši krievu forumos un youtube visi maina to, jo redz viņiem viņa "izbeidzas" jau pie 100'000+km. Es tāpēc nesaprotu, ko darīt. Skatos uz ielas daudzi brauka, tāpēc gribēju saprast situāciju no pārējo pieredzes, bet neviens ndalas. Te forumā arī neviens nesūdzas. Varbūt rašā citi motori , vai tur to motoru beidz kopā "sliktais" krievu benzīns, vai viņi kādu ļejo eļļu lej iekšā, atbildes īsti man nav. Es leju Nestē, filtru perku orģinālo un ēļļu pērku Castrol EDGE PROFESSIONAL LL III.
Lasīju vienā auto portālā, ka atsevišķas ķēžu partijas ir bijušas nekvalitatīvas, jo ķēdes štancētas ar nolietotām presformām. Kaut kad VW to ir pamanījis, un ķēžu kvalitāte tika uzlabota, un vēl pēc kāda laika 2012. gadā laikam ķēdi nomainīja pret zobsiksnu.
TSI 1,4 90kw , kods CAXA
Labdien!
Kur ietektu mainīt motora ķēdi, ir kāds uzticams motorists, tuvojas 180000km. Tā kā laikam būtu laiks? Cik tas varētu izmaksāt, jo cik saprotu,tad tur darbs piņķerīgs, varbūt kādam ir kāda laba pieredze ar TSI. Varbūt var iedot kādus kontaktus?