Cik es esmu lasījis par 1.4 TSI, tad problēmas ir minētas tikai attiecībā uz dzinējiem, kam ir gan turbīna, gan kompresors. To jauda ir apm. 120 kW , nevis 90 kW. Saprotams, slodze uz ķēdi jaudīgākā modeļa variantā ir lielāka.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1.4 TSI
Labdien!
Meklēju LV formumos kādu informāciju, bet nevarēju atrast gandrīz neko par tēmu, kas mani jau kādu laiku nodarbina.
Tātad, esmu īpašnieks automašīnai WV Jetta 6 2012 gada (ražošanas datums 25.05.2012) . Mašīna pirkta Molerā un lietota tikai LV.
Motors 1.4 TSI 90 kw, 122 Zs (tikai turbīna, bez kompresora)
Pašlaik uz odometra ir jau 130000 km, visas eļļas maiņas, eļļas filtrs un pārējie filtri ir mainīti laicīgi, pēdējā laikā vairāk par 9000 – 10000km nemēģinu braukt, kaut gan motoreļļas „longlife” it kā nodrošinot līdz 15000km. Labots ir tikai hadenē (bukses, aizmugurējie amīši), tā teikt vispārīgie izejmateriāli, kas visiem nolietojas pie mūsu „labajiem ceļiem”.
Ne velti pieminēju motoru, jo esmu tik daudz salasījies un saskatījies You tube video par šī agregāta dzīvotspēju, ka bail paliek. Mani vēl paldies dievam nekas nav skāris.
Īpaši esmu pārlasījis un skatījies dažādus Krievu forumus un Youtube „Speciālistu” kanālus. Kur īpaša kritika ir izteikta motora ķēdei. Tāpēc gribēju saprast kāda ir vietējo pieredze ar šo dzinēju. Krievi internetā skandina, ka ķēde obligāti jāmaina pie 100’000 Km , citādi var pārlēkt un sabojāt motora bloku. Daži krievu „Servismeņi” piedāvā to darīt jau pie 80000 km. Visi sakot ka ķēde ir vārga, tā izstaipās, kā arī spriegotāji esot nekādi.
Intereses pēc paprasīju Molerā, vai šādu ķēdes maiņu var veikt. Biju gatavs arī maksāt, bet atbilde bija, ka „nē” šādas lietas viņi nedarot. Kā arī atbildēja, ka ķēde ir uz visu kalpošanas laiku – laikam domāja uz garantijas laiku .
Krievi cik skatījos šo problēmu ir atkoduši, tad Maskavā un utt. esot jau daudz servisu, kas specializējas sājos jautājumos profesionāli un maksas arī vairs nav tik astromsikas, un kāpēc gan to neizdarīt un brauktu ar mierīgu prātu vēl 100000 km +.
Tātad gribēju saprast, kāda ir Jūsu pieredze, jo LV forumos šis dzinējs vispār nav īpaši apspriesta tēma. Un neredzu/neatrodu, ka kādam LV te būtu problēmas, tad jau noteikti pilni forumi būtu, ka visiem lūzt utt.
Un ja kāds ir ko darījis ar ķēdi, tad gribētos zināt, kur to ir darījis, cik maksāja (darbs). Pašu ķēdi ar visiem pribambasiem (komplektu) varu nopirkt pats.
Ja kādam ir pieredze padalieties lūdzu.