Gugi rakstīja:Ir nepieciešams priekš 9kcse vāks, kas nosedz rezerves riteni un tas mazais trīskājainais stikliņš lampai salonā uz aizmugurējās stoikas.
Saaber, kā Tev ar apskatīšanos sanāca?
Gugi rakstīja:Ir nepieciešams priekš 9kcse vāks, kas nosedz rezerves riteni un tas mazais trīskājainais stikliņš lampai salonā uz aizmugurējās stoikas.
Saaber, kā Tev ar apskatīšanos sanāca?
audiks rakstīja:Izklausās galīgi nelāgi. )) A cik tad jauna maksā?
no 550 un uz augšu
perkons rakstīja:
audiks rakstīja:Izklausās galīgi nelāgi. )) A cik tad jauna maksā?
no 550 un uz augšu
Arnis no Maskavas ielas kaut kur eu varēja dabūt lētāk
Perkons, liels paldies par info. Ja nu būs galīgi traki, tad lūkšu vēl palīdzību. Tiko biju aizbraucis uz Ramatas ielu un vecis teica ka nosākuma pamēģinās viņu nobalsēt ar ļoti mazu ķirurgisko iejaukšanos, ja sanāks tad varbūt vēl kādu laiku kalpos, ja nē tad mēģinās aprēķināt cik maksās viss remontkoplekts. Visādā gadījuma varu droši teikt ka Panevezos kur iepriekš devu taisīt turbīnu vecis pateica ka ir pilnīgi garām. Detaļas tiek gatavotas uz vietas un laikam ne no tā paša labākā materiāla un uz pašiem meistariem arī radās ļoti daudz un dažādi jautajumi kas viņiem tikai radīja izbrīnu. Nu parējo varēšu pateikt tuvākajā laikā. Tas meistars gan pateica ko viņš domā vispār par saabiem un turbīnām, bet ta arī gluži nevar piekrist.
Perkons, liels paldies par info. Ja nu būs galīgi traki, tad lūkšu vēl palīdzību. Tiko biju aizbraucis uz Ramatas ielu un vecis teica ka nosākuma pamēģinās viņu nobalsēt ar ļoti mazu ķirurgisko iejaukšanos, ja sanāks tad varbūt vēl kādu laiku kalpos, ja nē tad mēģinās aprēķināt cik maksās viss remontkoplekts. Visādā gadījuma varu droši teikt ka Panevezos kur iepriekš devu taisīt turbīnu vecis pateica ka ir pilnīgi garām. Detaļas tiek gatavotas uz vietas un laikam ne no tā paša labākā materiāla un uz pašiem meistariem arī radās ļoti daudz un dažādi jautajumi kas viņiem tikai radīja izbrīnu. Nu parējo varēšu pateikt tuvākajā laikā. Tas meistars gan pateica ko viņš domā vispār par saabiem un turbīnām, bet ta arī gluži nevar piekrist.
audiks rakstījaerkons, liels paldies par info. Ja nu būs galīgi traki, tad lūkšu vēl palīdzību. Tiko biju aizbraucis uz Ramatas ielu un vecis teica ka nosākuma pamēģinās viņu nobalsēt ar ļoti mazu ķirurgisko iejaukšanos, ja sanāks tad varbūt vēl kādu laiku kalpos, ja nē tad mēģinās aprēķināt cik maksās viss remontkoplekts. Visādā gadījuma varu droši teikt ka Panevezos kur iepriekš devu taisīt turbīnu vecis pateica ka ir pilnīgi garām. Detaļas tiek gatavotas uz vietas un laikam ne no tā paša labākā materiāla un uz pašiem meistariem arī radās ļoti daudz un dažādi jautajumi kas viņiem tikai radīja izbrīnu. Nu parējo varēšu pateikt tuvākajā laikā. Tas meistars gan pateica ko viņš domā vispār par saabiem un turbīnām, bet ta arī gluži nevar piekrist.
Liels lūdzu , cerams ka nav bezcerīgs restaurācijas gadījums , kā bija manā gadījumā.Ceru , ka informēsi par notikumu gaitu.
Par Saab un tur nievājoši izrunājas tie meistari kuri vienkārši nespēj veikt smalkmehāniķa darbus , vai arī atzīst Asconas,Escortus, Recordus un citas tā gājuma auto ar vienkāršu uzbūvi
Pārdodu detaļas no SAAB 9000 2.0t 1989.g.
Perkons! Par pēdejo - Bingo!
It kā šodien laikam zināšu, tad arī došu ziņu.
Sveiki, SAABisti! Šodien dabūju savu turbīnu atpakaļ no remonta un praktiski rīt zināšu ka viņa griežās. Nomainīja visus gultņus un citas lietas kuras pēc nosaukumiem īpaši neatceros. Vienīgais ko ielika lietotu ir rotoru. Jauna rotora cena ir sākot no 150.00Ls+ visas parējās daļas, kuras sastāda ne mazo summu. Patiesība ar to veci var normāli izrunāties. Viņš ļoti zinoš un daudz varēs izstāstīt. Ieteica ka viss labāk protams ir pirkt jaunu vidējo daļu kopumā, jo parasti visas SAABturbīnas kad attaisa vaļā ir vienas lupatas, bet tas ir jāskatās katrā konkrētā gadījumā. Vēl patreiz nevaru Jums ieteikt vai turbīna strādās perfekti jo uzlikšana notiks tikai rīt. Es neesmu pārāk liels speciālists tehniskajās lietās, bet ir paris lietas ko vajadzētu ik pareizi pārbaudīt un pamērīt:
- protams eļļa, ko mēs lejam savos motoros, šeit es varu sadot sev pa ausīm, teikšu godīgi esmu grēkojis;
- vai motora ir pietiekoši liels eļļas spiediens, jo tas ir viens no daudzajiem iemesliem kāpēc sāk izdilt no nepietikamas eļļošanas turbīnu bukses, gultņi un rotoram sākas disbalans. Spiediens it kā ir, bet ja tas ir par maz, tad ir drīz ir zināms bēdīgais rezultāts. Par šo es drīz varēšu pateikt kādās robežās tam būtu jābūt.
-japārbauda vai eļļas trubiņas nav aizsērejušas vai saspiestas, kas neļauj pietikoši nodrošināt turīnas elļošanu. Tā medzot notikt.
Šīs ir manas pārdomas par tēmu-turbīnas remonts.
Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
skirem rakstīja:Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
Sāku laikam par to ar piedomāt. Turbīnai jau otrais remonts. Pirmo reiz to taisiju leišos, nedariet, silti iesaku, gribēju kā labāk sanāca tikai sliktāk. Esot nepareizi salikuši.
audiks rakstīja:
skirem rakstīja:Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
Sāku laikam par to ar piedomāt. Turbīnai jau otrais remonts. Pirmo reiz to taisiju leišos, nedariet, silti iesaku, gribēju kā labāk sanāca tikai sliktāk. Esot nepareizi salikuši.
Tu aizmirsi pateikt cik izmaksaja remonts un kur to taisiji.
Eļļu leju labu, nu to, ko man Šejienes Lielais Eļļu Speciālists iesaka. Rītdien kā reizi braukšu mainīt, jo nobraukti 10500 km.
Bet pastāsti man lūdzu kā varu uzzināt to eļļas spiedienu un vai man nav aizsērējušas trubiņas? Tas tak nav nopietni
Mandomāt Tev onkulis pārgudrības sastāstīja, darām vienkāršāk:
1.lejam labu eļļu (stiepts jēdziens, jo mēs nezinām, kas ir laba)
2.mainam motoreļļu tik bieži cik iesaka gudri ļaudis, bet ne vēlāk kā pēc 15000 km, nu maniaki maina pēc 8000 km.
3.regulāri, atkarībā no tā, cik ēd, pārbaudam eļļas līmeni. Man neviens SAABs nav ēdis ne pili uz 10000, tāpēc baudīju tikai ik pēc mēneša.
4.ar aukstu auto pārāk neatvelkam
5.pēc sirsnīgas atvikšanas pēdējos km vai m pabraucam mierīgi vai atstājam uz brīdi auto padarboties, lai turbīna atdziest.
Un vispār, tpu, tpu, tpu! Nu jā, par eļļām jau vispār mums atsevišķs topics bija, atvainojiet
Kents rakstīja:
audiks rakstīja:
skirem rakstīja:Viss jau būtu labi, ja to eļļas spiedienu varētu redzēt- mūsdienu autiņā tādu devēju (es domāju manometru) nav ir tikai sarkanā lampiņa, kad spiediens nokrītas ja nemaldos zem 0.5 bar, kad var teikt gan dzinējam gan turbīnai jau ir kirdiks. Tad ir jāliek papildus manometrs lai redz to spiedienu.
Sāku laikam par to ar piedomāt. Turbīnai jau otrais remonts. Pirmo reiz to taisiju leišos, nedariet, silti iesaku, gribēju kā labāk sanāca tikai sliktāk. Esot nepareizi salikuši.
Tu aizmirsi pateikt cik izmaksaja remonts un kur to taisiji.
Turbīnas remonts izmksāja 180.00Ls. Vai tas būs atmaksājies to es redzēšu vēlāk.
man turbīnas remonts bija.. no divaam salikta viena plus centreesana vai kaa to pareizi sauc... 120 lati kopaa.. plus donorturbiina...
Yukki rakstīja:Eļļu leju labu, nu to, ko man Šejienes Lielais Eļļu Speciālists iesaka. Rītdien kā reizi braukšu mainīt, jo nobraukti 10500 km.
Bet pastāsti man lūdzu kā varu uzzināt to eļļas spiedienu un vai man nav aizsērējušas trubiņas? Tas tak nav nopietni
Mandomāt Tev onkulis pārgudrības sastāstīja, darām vienkāršāk:
1.lejam labu eļļu (stiepts jēdziens, jo mēs nezinām, kas ir laba)
2.mainam motoreļļu tik bieži cik iesaka gudri ļaudis, bet ne vēlāk kā pēc 15000 km, nu maniaki maina pēc 8000 km.
3.regulāri, atkarībā no tā, cik ēd, pārbaudam eļļas līmeni. Man neviens SAABs nav ēdis ne pili uz 10000, tāpēc baudīju tikai ik pēc mēneša.
4.ar aukstu auto pārāk neatvelkam
5.pēc sirsnīgas atvikšanas pēdējos km vai m pabraucam mierīgi vai atstājam uz brīdi auto padarboties, lai turbīna atdziest.
Un vispār, tpu, tpu, tpu! Nu jā, par eļļām jau vispār mums atsevišķs topics bija, atvainojiet
ēļļas spiedienu man arī ieteica nomērīt , un to dara sekojoši :
Pievieno manometru turbīnas pienākošajai eļļošanas caurulei , cik es zinu , tad E&S tādu fīcū nepiedāva'. Man par to potēja ieš kantora RIVIG.
Nu ar spiedienu viss saakas un viss arii beidzas (Bez spama)
Yukki rakstīja:Eļļu leju labu, nu to, ko man Šejienes Lielais Eļļu Speciālists iesaka. Rītdien kā reizi braukšu mainīt, jo nobraukti 10500 km.
Bet pastāsti man lūdzu kā varu uzzināt to eļļas spiedienu un vai man nav aizsērējušas trubiņas? Tas tak nav nopietni
Mandomāt Tev onkulis pārgudrības sastāstīja, darām vienkāršāk:
1.lejam labu eļļu (stiepts jēdziens, jo mēs nezinām, kas ir laba)
2.mainam motoreļļu tik bieži cik iesaka gudri ļaudis, bet ne vēlāk kā pēc 15000 km, nu maniaki maina pēc 8000 km.
3.regulāri, atkarībā no tā, cik ēd, pārbaudam eļļas līmeni. Man neviens SAABs nav ēdis ne pili uz 10000, tāpēc baudīju tikai ik pēc mēneša.
4.ar aukstu auto pārāk neatvelkam
5.pēc sirsnīgas atvikšanas pēdējos km vai m pabraucam mierīgi vai atstājam uz brīdi auto padarboties, lai turbīna atdziest.
Un vispār, tpu, tpu, tpu! Nu jā, par eļļām jau vispār mums atsevišķs topics bija, atvainojiet
Runājot par eļļas spiedienu uz reiz varu teikt ka ir iespējams pievienot manuāli monometru un izmērīt kāds viņš ir pie augstas un karstās tempratūras. Protams, ka iepriekš jā painteresējas kādam tad viņam jābūt, saku godīgi ka nezinu. Iepriekšējiem citu firmu autombīļiem man ir bijis vienmēr. Tapēc ir doma uzstādīt arī uz sava mīluļa. Kas attiecas par aizsērējušām eļļas turbīnas trubiņam, tas ari ir pārbaudams. čakars gan ir, bet tas atmaksājas. Par pēdējo uzrakstīšu kad būšu pārbaudījis pats.
Ir man pilsonji izraadiijushi izbriinu, kad pie nodilushas sadalenes iesaku nomainiit shaales... Tas taksh esot motoram otraa galaa
Arnijs rakstīja:Ir man pilsonji izraadiijushi izbriinu, kad pie nodilushas sadalenes iesaku nomainiit shaales... Tas taksh esot motoram otraa galaa
No šīs vietas sīkāk.
audiks rakstīja:
Arnijs rakstīja:Ir man pilsonji izraadiijushi izbriinu, kad pie nodilushas sadalenes iesaku nomainiit shaales... Tas taksh esot motoram otraa galaa
No šīs vietas sīkāk.
Ko veel tur siikaak Shaales padilst un spiediena nepietiek, lai arii augsha elljotos pietiekoshi... Jo taa ir peedeejaa, kur taa ellja nonaak. Un tad tiek vainotas sadalenes, kuras esot taisiitas no suudiigiem materiaaliem
Labrītt!!
Pārdodu Saab 900 OG visus benķus,pāršuti ar mākslīgo ādu, gaiši brūni, vadītāja sēdeklis drusku izsēdēts, parējie ir o.k.
Komplekta cena 20Ls.
Sveiki!!!
Vai šeit kādam nav aizķēries sarkanais DI bloks?
Viggen rakstījaveiki!!!
Vai šeit kādam nav aizķēries sarkanais DI bloks?
Tādi bloki neaizķeras, tos parasti izķer, jo jauns pat neorģinālajā versijā ap 170Ls bleķo...
Sviestc rakstīja:Labrītt!!
Pārdodu Saab 900 OG visus benķus,pāršuti ar mākslīgo ādu, gaiši brūni, vadītāja sēdeklis drusku izsēdēts, parējie ir o.k.
Komplekta cena 20Ls.
a mošs 15Ls
Nu nav tak kur viņus turēt...
A ārā mest negribas......
ACHTUNG!!!!SAAB rezerves dalju tirgus!!!
Patreiz veel var iegadaaties rez.daljas
prieksh SAAB 900,hechbeka,ir
normaals salons,pakaljeejie lukturi,
aizmugures durvis,haube,aatrumkaarba,
stuure,stuures reika ar pastiprinaataaju,
un veel visaadas hernjas,tik
pasham jaajauc aaraa.
Ja ir interese par salonu,tad pasteidzieties,autinjsh no shodienas,
staav bez durviim un aaraa,un driiz
to atdos sagriezt,ja kas kuzavs ir mazruuseejis.Kraasa perlamutra zilaC14.
Taatad ja interese ir,melojiet man uz
mlablaiks@jrrmk.lv vai pa ieksheejo
ipastu[addsig]